Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz SUPREME7 #102287 üzenetére

    Szia!

    Akkor csak összevisszaság lesz, mivel az eltérő összeg miatt nem rendeli hozzá egyértelműen a törlesztőhöz.

    Az a legjobb és legegyszerűbb megoldás, hogy biztos pontos legyen a könyvelés, ha beugrasz az egyik olyan postára, ahol van közvetlen telekom számla befizetés (általában 10-es pont a sorszámosztókon)

    Ott még azt is megmondhatod, hogy a most következő törlesztőket akarod befizetni, vagy a végéről szeretnél xyx db havi törlesztőt kifizetni.
    Telekom közvetlen számlabefizetési pontok

    Egy MT ügyfélazonosítót, vagy egy mobil folyószámlaszámot (MT alatt van a számlaképen) célszerű vinni, mivel titkosított telefonszámra nem tudnak rákeresni a postákon adatvédelem miatt.

    (#102288) dptrsk

    Utólag kell inkább, mert ha nem talál ugyanolyan törlesztőt, akkor nagy valószínűséggel csak szimplán bekönyvelik a folyóra, de a törlesztő meg akár ugyanúgy érkezhetne ugyanúgy hónapig...

    A kalamajka elkerülése miatt én inkább a fenti megoldást ajánlom ;) és ez esetben nem kell sehova sem telefonálgatni :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák