Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
macikos
addikt
válasz runner 125 #475 üzenetére
Én akkor estem le a székről, amikor a hasznaltauto.hu-n egy autónál 1 darab kép volt, az is úgy készült, hogy a bérház 7-8. emeletéről lefényképezték a parkolóban álló autót, hogy erről van szó
-
macikos
addikt
Ehhez mit szólsz?
Külön kiemelve a leírásból:
"ASSZONY LÁTJA KOMBI, GYEREKEK MÁR OVIBAN KASZTOT LÉPNEK NEKÜNK BMW VAN"
"ÉPP 120 AL GURULTOK, KIS SÓS MOGYORÓT ROPOGTATSZ, GYEREKEK HÁTUL PIHENNEK, ÉS MÁR FEL IS TŰNIK A TÜKÖRBEN A VÉRTUNER ZOLIKA A KIS 1.3AS SZÉJJJJELLEDEZETT, ÜVEGSZÁLAZOTT BÓDÉBAN, ÉS TOLJA"
-
macikos
addikt
válasz Tökmindegy #5771 üzenetére
Kell egy jó autószerelő ismerős. Egyébként meg lehet drága az A6-hoz az alkatrész, de ha valakinek ez az autó, akkor nincs mit tenni.
Vesztor87: A szerviznél ami nagyon sok, az a munkadíj. Például egy A6-nál is azzal van a gond, hogy bármit csinálnál a motortérben, le kell szedni az egész elejét. Nem rosszak a Volvok, csak a szerviz drága. Nekem legalábbis többet számít az, hogy egy biztonságos, nagy autóban üljek, ami kényelmes és jól is megy, mint az a pár tízezer forint különbség a szervizdíjban.
[ Szerkesztve ]
-
macikos
addikt
válasz Tökmindegy #5776 üzenetére
Ez olyan dolog, hogy ugye a konszernen belül sok autóba ugyanolyan alkatrészt raknak, de még a konszernek között is megvan ez. Tehát lehet hogy vesz valaki egy 5-ös BMW-t, aztán kiderül, hogy az alkatrészek 10% ugyanaz, mint egy Suzuki stiftben. Persze ez durva példa
Ami számomra dühítő, az maga az autók minősége, alkatrésztől függetlenül. Megvesz az ember egy 20-30 milliós 7-es BMW-t, eltelik 4-5 év és már lekopott a festék a gombokról, stb. ülések lyukasra ülve meg hasonlók. Arról nem is beszélve, hogy 10 évesen már úgy rohadnak ezek az autók, mintha egész nap sós vízbe lennének áztatva. Szánalmas.
-
macikos
addikt
Igaz ez nem csak a BMW-vel van így, ami aggasztó, hogy ez elvileg egy prémium felső kategóriás autó lenne, szóval ennél nem szabadna ilyen minőségbeli problémáknak előfordulni.
Amiről te beszélsz, azok a régi BMW-k. E39, E38, E46,stb. az más tészta. Akkor még nem a spórolásról szólt az élet.
Ettől függetlenül a rozsda imádja ezeket az autókat.
[ Szerkesztve ]
-
macikos
addikt
Hát ja. Nekem CRT monitorom van Meg nem válnék tőle.
Mondjuk a legjobb, amikor valaki vesz egy BMW-t, mert hát BMW, az aztán az autó, meg lássák a szomszédok hogy ki vagyok. Na és mit vesz? A legkisebb 318 vagy 316-ot, de úgy, hogy éppen hogy ABS van benne, az is csak azért, mert kötelező. Se elektromos ülés, se ülésfűtés, semmi.
Más meg dőzsöl a 8-10 éves, töredék áron megvásárolt 5-ös BMW-ben.
dlaccc: Én 1 milla körül valami hasonló jó kis dízelt vennék: [link]
[ Szerkesztve ]
-
macikos
addikt
Itt nem azzal van a gond, hogy 316i, hanem a felszereltséggel. BMW, aztán egy 30 évvel ezelőtti autó fullos volt hozzá képest.
Volt régebben egy 164-es Alfánk. Azt ugye 1984-ben kezdték el fejleszteni és 87-től gyártották! Már akkor volt benne hátul elektromosan állítható, fűthető ülés! 1987. Most 2011-ben meg jó ha elől van ugyanez.
[ Szerkesztve ]
-
macikos
addikt
Nem a motorral van gond, hanem a felszereltséggel. Egy BMW ne legyen fapados. Nem azt mondom, hogy navigáció, állófűtés meg kutyafasza kell bele, de azért ne úgy nézzen már ki az extralista, mint egy Ignisben vagy Daewoo Kalosban. Veszel egy alap BMW-t 5-6-7 vagy nem tudom hány millióért és fapados. Na nehogy már. Bár mindenki úgy szórja el a pénzét ahogy akarja.
Az Alfa 164-es meg már a múlt, azt csak példának írtam. Mondom, több mint 20 évvel ezelőtti modell. Viszont nagyon jól ment (benzines 2.0 V6 Turbo), kényelmes volt és nagy, olyan útfekvéssel és kanyarsebességgel, mint valami E36 M3. Nem a mai autókhoz kell hasonlítani, illetve lehet, mert a többség még most se tudja megközelíteni azt az érzést, amit az az autó nyújtani tudott.
Én a régi autókat szeretem(90-es évek), de van egy olyan sejtésem, hogy te nem
-
macikos
addikt
"inkább a busz mint a 70 lóerős autó"
Amúgy ebben a kijelentésben mi a rossz? Rengeteg olyan ember van, aki nem milliomos, de van egy jobbfajta autója, azért, mert szeret vezetni. Munkába meg nem azzal jár, mert minek, ha ott a busz, meg mondjuk nem is lakik messze. Ebben mi a rossz?
-
macikos
addikt
válasz molnarpeter #5882 üzenetére
-
macikos
addikt
Az X5 igenis biztonságos, már csak azért is, mert terepjáró, tehát magasabb az építése. Nem ebből az egy balesetből kell ítélni. Ez olyan, mint amikor volt olyan baleset, hogy egy A8-as Audinak leszakadt a hátulja. Igen, leszakadt, de mondjuk ment is vagy 180-al, amikor oldalba kapott egy fát.
A sebesség meg olyan dolog, hogy Suzukival is lehet menni 140-el. A sebesség és az, hogy egy autóban erős a motor van nagyon is fontos biztonsági szempont tud lenni. Gondolj bele: előzöl egy kamiont, egy 200 lóerős autóval simán lenyomod, míg mondjuk egy kisebbel kétszer annyi idő az előzés, már ha bele mersz menni...
A töréstesztek meg tényleg 64kmh-ról szólnak, de ha ütközni kell, akkor én speciel inkább ülök egy Phaetonban vagy A8-ban, mint egy Daewoo Ticoban vagy Marutiban...
Pár hónappal ezelőtt, amikor a vállalkozó "megölt" egy családot az autójával, akik 5-en utaztak az autójukban Papa, Mama, 3 gyerek és csak az egyik gyerek élte túl, ott is mi volt. Nagy dög Phaeton, az eleje éppen hogy megsérült, a másik autó, amivel a család volt, az meg szétpergett.
-
macikos
addikt
válasz Runner_fxr #8308 üzenetére
Azzal számoltál már, hogy az X5 légrúgós?