- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz
r6man123 #195678 üzenetére
Szimplán lekopott róla a lakk, vagy meghúzták, nem tudom eldönteni. Nem tűnik ütközésnek. Rozsda egy ilyen idős olasz autón meg akárhol lehet. Főleg a sárvédő íveknél, meg az alján. Körbe kell nézni személyesen, nehogy így járj [link]
#195679
Azt a kevés szervízigényt nem kiabálnám el. Mert lehet, hogy amíg az aksi bírja, a futóművön meg féken kívül nem kell rá költeni, de ha meghal az aksi , akkor hirtelen ki kell perkálni annyi pénzt, amit egy benzinesnél lehet hogy 3-4 év alatt költöttél volna csak el rá. Max ha veszel egy 0 km est amit minden 5 évben eladsz és kihozol egy újat. Akkor nem kell az akku miatt aggódnod. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
r6man123 #195502 üzenetére
98-as 1.1-es volt nekünk. Elég jó autó mondom ezt úgy, hogy Fiat-okért nem rajongok alapból.
Rozsdára nagyon figyelj, azon kívül nem nagyon szokott gond lenni velük. Nálunk 150k városi km után sem ette az olajat. Lengéscsillapító, fék, kormányösszekötő, kb ennyi de ezek kopók. Ja meg egyszer a fűtőradi lyukadt ki de tényleg ennyi a hibalista, semmi komoly. Viszont a rozsdával nekünk is meggyűlt a bajunk. -
válasz
r6man123 #178162 üzenetére
Én évek óta ezt mondom, hogy hiába egy cég a két koreai, hiába közös a hajtáslánc, hiába elvileg a Hyundai a prémium, az újabb Kiák belseje fényévekre van barmelyik Hyundaitól. Gratula hozzá, az új proceed tényleg nagyon jó, remek ötlet volt, hogy a langyos hot hatchből shooting braket csináltak.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
r6man123 #178162 üzenetére
Gratulálok, bitang jó "kis" autó az. Gyönyörű, különleges, erős, jól felszerelt és még praktikus is. Szvsz. hiába alsó-közép kategóriás, bőven megéri az árát. Főleg ha belegondolok abba, hogy egy jóval kisebb csomagtartóval rendelkező Mazda 3 is kb. hasonló árban mozog, de rugalmasságban még egy 1.4T-s Proceed-del sem tudja felvenni a versenyt, pedig elvileg sportos...
-
kisza25
félisten
válasz
r6man123 #178162 üzenetére
gratula, szerintem tök jó autó, ha nem akarsz mindenáron suv-ot, 4 embernek kényelmes, van 600 liter csomi, van 200 ló és, ha nem tiprod akkor normálisan fogyaszt, meg ott a 7év gari, szerintem jó döntés
Ja és nem egy tömeg kombi, vagy 5 ajtós, vagy sedan
emvy: új, használt, beniz, diesel? -
válasz
r6man123 #177998 üzenetére
Hát nekem picit furcsának tűnik. Egy szalonautót kint is megcsináltatnak szvsz és nem adják sok millióval kevesebbért - tényleg nagyon olcsónak tűnik, egy tuti vételt már egy másik keselyű nepper is elvinne, ha ez a nepper egy madár lenne, aki nem tudja, hogy mit árul -, főleg ha csak 2 elemet ért, ráadásul nyom nélkül el tudják tüntetni az egyik elemnél a javítást. 92 km-t se értem, ha szalon autó, akkor kb. 5-15km van benne max, ha valaki volt olyan barbár, hogy képes volt egy ún. 0 km-es autóval furikázni a fényezőhöz és lakatoshoz, mert nem akart trailert fizetni, akkor abból én nem azt szűrném le, hogy korrekt volt a javítás.
Ami nekem még furcsa, hogy lóg a bőr az első combtámasznál a vezető oldalon (és több helyen is). Nem láttam mostanában új A4est, de az Audikban azért ennél feszesebb szokott lenni, magasabb osztályban őket nevezhetjük kb. etalonnak.
Szóval egy alvázszámos lekérdezés minimum kéne - az sincs a hirdetésben -, de inkább valami átvizsgálós szakival nézesd meg (pl: Varga Tibor), akik keresnek törés és sérülésnyomokat és átnézik gyári szintű műszerekkel az autó elektronikáját, hogy vannak-e maradék hibakódok esetleg. Egy ilyen értékű autónál az a 20-25.000 Ft-os díj semmiség ahhoz képest, amit ügyvédre költesz, miután kiderül, hogy rommá törött, visszatekert autót adott el a kereskedő neked.
-
-
-
pit stop
addikt
válasz
r6man123 #177872 üzenetére
Milyen időtávon nézed értékállóságot?
Szerintem:
Rövid távon ha extrákért nagyon sokat kell ráfizetni piac nem fog annyit adni érte, de ésszerű keretek között megfizeti.
Középtávon már nem nagyon emlékeznek felszereltségi szintekre, örül ha van benne vmi, de többet számít a km, típus/motor megbízhatóság már. Piaci átlagár fölé tudod lőni, de extrák extra költségének töredékét fogják megfizetni.
Hosszú távon ahogy irták simán lehet, hogy csökkenti árat, sok elektromos kütyü közül mi hal meg és ki találja azt meg és mennyiért alapon -
válasz
r6man123 #177835 üzenetére
A Peugeot 508 egy szép autó, magamnak azt választanám a kettőből.
(#177839) Zola007 : A Golf 7 xenonjának fényerejével nem voltam elégedett; 3 ilyen autóm volt, így az egyedi hibát kizárom. Azt gondolom, a Golf 5-é sem különb. Volt Golf 6-om halogénnel, az hozta a halogéntól elvárható szintet.
Összefoglalva; Golf esetén én nem zárnám ki feltétlenül a halogén fényszórós autókat. -
vzsryl
nagyúr
válasz
r6man123 #177841 üzenetére
"egyre fájóbb érzés, hogy 9 millióért IS kell az a hülye kompromisszum"
90 millióért is kompromisszumot kell kötni, szóval ezt nem látom problémának. Egyértelmű, hogy ha 2019-ben egy közép-kategóriás verdát szeretnél jól felextrázva megvásárolni, akkor mélyen zsebbe kell nyúlni.
Btw. Insigniára alkudtál már? Abból 9M-ért már elég baba verziót kaphatsz. -
rbalint88
addikt
válasz
r6man123 #177728 üzenetére
használtat nem fair szembe állítani egy új autóval
octi rs nem rossz, a beltér pár helyen direkt el van puruttyáskodva, plusz valószínűleg (szél)zajosabb lesz a tucsonnál, de nem tudnék rá őszintén rosszat mondani. még jó eséllyel saját pénzt is adnék érte
a tucsonhoz egy tipp: ha a dct-vel veszed, készülj rá, hogy azzal majd lesz gond, a cégben az összesnek elkezdett berázni a váltója indulásnál 50k km körül, beállították és most megint jók. azt nézd meg, hogy a váltóra/kuplungra milyen garis feltételek vannak, mert annak biztos nem olcsó a cseréje, ha saját zsebre megy. ha arra is van az 5 év teljeskörű garancia, akkor végképp nem lehet belekötni a tucsonbaja de: suv, úgyhogy sportolni ne akarj vele.
-
rbalint88
addikt
válasz
r6man123 #177726 üzenetére
Ez a bmw usa import, lehet akar vizkaros is, valamint mar nem garis. A fenntartasa varhatoan joval magasabb osszeg lesz, mint a tucsone. Belul nem igazan van minosegi kulonbseg a hunyadihoz kepest, ha ez szempont lenne. A tucson melletti ultimate erv az ot nyugodt ev, az nehezen forintosithato.
Audi A3 limousine johet ki 8,7-bol meg ujonnan vagy talan egy-ket merettel feljebb opel insignia, peugeot 508, bar azokbol is egy fullosabb 10+. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
r6man123 #177403 üzenetére
Mondeo esetén szép kedvezmények vannak, Skoda is szokott engedni (Superb érdekes lehet, lassan kifut -> jobb árakat adhatnak), illetve 10-en innen már van korrekt Highline Passat is (és elérhető akár plug-in hibrid GTE). Milyen motorral nézted eddig az autókat?
Hibridek szerintem is érdekesek lehetnek, vagy mondjuk koreai vonalon a nagy szedánok nem rosszak, és van plug-in hibrid is akár.
-
válasz
r6man123 #177403 üzenetére
Nem írtad milyen motorral, de én megfuttatnám a tesómárkát a sportage-el (bár az hivatalosan sportosabb, talán kevésbé kényelmes). Ha nem fillér szigorú a kereted akkor adnék egy esélyt a rav4-nek is (normálisan a crv-t is írnám, de az 1.5t dolgai miatt van bennem bizalmatlanság, mondjuk hibridet mernék venni, de abban jobb a rav4).
Ha szereted a peugeot-ot akkor érdemes megnézni a 3008-at is (bár én abból dízelt vennék ha nem kellene sokat városban járni, de nekem kell).
-
rbalint88
addikt
-
ribarszki
őstag
válasz
r6man123 #177229 üzenetére
Hát nagyon személyes vélemény, de Hyundai vagy Sportage. És speciel rosszul vagyok a Skoda és a Karoq pléhlemezeitől, a pár kg-os ajtótól, a zajszigetelés hiányától, az igénytelen összeszereléstől, pár ezer km után nyöszörgő műanyagoktól, és úgy az egész spórolástól amivel mindeáron a VW alá nyomják a Skodákat. Jól fogalmazott egy fórumtárs a Ford fúrumban amikor a családi S-Max mellé kapott a cégtől egy Kodiaqot egy hétre. "Jól mondja bajnokpityu, a Kodiaq egy pléhdoboz, utoljára Wartburgban hallottam hasonlót. Tiszta haszonjármű feeling (egy hétig jártam egy ilyennel), nem jött be."
És a Karoq a Kodiaq alatt van minőségben..
(A Kodiaq ajtóbehúzója úgy nyekerek mintha ki akarna szakadni a helyéről. Az 3as Octávban papírral kellett kiékelni az ablakemelő gombokat, mert menet közben brutál hangosan zörgött a helyén. Stb..)De próbáld ki mindketttőt.
-
válasz
r6man123 #170161 üzenetére
Szia!
Milyen reprezentáció fér bele? Ilyen? Ilyen vagy ilyen?A nyolc milliós felső határ nagyon sokat megenged. A legfiatalabb sávban még sok használt tapasztalat, pláne 50k km alatti nem hiszem h lesz - ott minden kocsi fiatal és jó általában.
Ha nagyobbat kell reprezentálni akkor picit nagyobb futással pár évvel öregebben is vannak lehetőségek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
r6man123 #72829 üzenetére
Alvin most vett egy S40-est, emlékeim szerint ilyen motorral.
..nem tudom, nekem fenntartásaim vannak a PSA féle dieselekkel, bár itt sokak szerint semmi probléma és vásárolható, de én azt mondom, ha egy mód van rá a 2.4-es saját D5 Volvo motorral vegyed, igaz utóbb ritkább.
Index-en most egy srác pont ilyet, tőle is tudsz érdeklődni._
El kell ismernem, azért valamiben a VW csoport is jó.
-
8th
addikt
válasz
r6man123 #72363 üzenetére
Hosszútávon minden modern dízelt költséges szervizeltetni ebben nincs kivétel. Cserébe hosszútávon sokat spórolsz az üzemanyagon azonos modell benzines változatához képest. Neked kell eldönteni megéri-e vagy sem.
mod: Szerintem magasan ez a legrondább BMW az utóbbi két évtizedből. Még az X6-ot és azt a kretén forma 5 GT-t is utcahosszal veri. Elölről hátulról oldalról mindenhonnan bazi ronda.
-
Tomoty
senior tag
-
-
KonzolKartel
őstag
válasz
r6man123 #39088 üzenetére
Igaza van giigz-nek.
A KM óra állás ne legyen meghatározó, úgyis oda tekergetik, ahova akarják. Inkább az állapotára figyelj. A KM óra állása nem mérvadó.Számold azt, hogy legalább évi 15.000-et futnak ezek az autók, de ez tényleg a legalja. Persze van rá NÉMI esély, hogy kifogj olyat, amiben valós kevés KM van.
11*15.000
Alsó hangon 165.000 van a legtöbben. -
giigz
veterán
válasz
r6man123 #39088 üzenetére
"ezért a 150ezer feletti futásteljesítménytől már félek."
Mondd meg, hogy tekerjék vissza neked 110.000-re, és meg is van oldva, majd akkor nem fogsz félni. A km-nek semmi köze nincs az autóvásárláshoz már, ha jó állapotban van, akkor lehet benne 800k km is, meg lehet venni. 10-13 éves autónál nagyon ritka a 150k km, persze ki lehet fogni, de inkább 200k körül lesz. De tényleg, km teljesen mind1 mennyi...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
r6man123 #38363 üzenetére
Nem rosszak annyira. Kollégámnak pont egy 1,6-os 3 ajtós van üvegtetővel, olyan 140k+ km van benne kb.
Futóművűk szeret gallyra menni (nem magyar utakra van tervezve), arra nagyon érdemes ráánézni. Amúgy meg csak kívülről sportos, a futóműve egyáltalán nem az. A motorjuk ok (én egy 1,6-os G Astrából ültem át kipróbálni és semmivel sem ment jobban annál érzetre, de a futóműve gyengébb nála) de mivel elsősorban fiatalok vették sok a széthajtott példány (kuplungja is gyorsan kopik ha küldik meg a fék is).
Az elektronika hiába német benne szereti megadni magát ami sok bosszúságot tud okozni. Kollégáéban pl az üvegtető makacsolta meg magát kinyílt de visszacsukni már nem lehetett (mind ez télen a -5ben hó esésben)... Ilyenek előfordulnak, az elektromos tükörrel is vannak hasonló bakik pl.
Van robtizált váltóval de azok nem annyira jók, mert könnyen elromlanak és javítattása meg horror áron megy (le se merem írni, hogy javasolt elkerülni mert mindjárt jön bitpork és megint leolt engem mint a lámpát
).
Olajat nem eszik ha rendesen volt karbantartva. A beltere csupa kellemetlen kemény műanyag, cserébe viszont nem porlad el mint egy hasonló korú VW.
mod:
Nem mai cikk, de fussd át: [link]
-
giigz
veterán
válasz
r6man123 #38008 üzenetére
Jó hírem van, maradhat a motor! Ennyi pénzből jó autókat lehet kapni. Most vettem én is hasonló árkategóriában egy Reanult Megane-t, ez is lehet egy alternatíva neked is.
Tehát Megane, Clio, Punto 2, Corsa, ezek olcsón megvannak, és jól el lehet lenni velük, biztonságosak is. Évjáratban 96-98-tól vannak ebben a kategóriában.
Sok más lehetőség is van, pl. japán vonalon is, Civic, Almera, stb.
Biztos ismered, de a hasznaltauto.hu-nak van egy részletes keresője, oda beírod az adatokat, és kihozza, hogy milyen autók felelnek meg a kritériumnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest