- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz
focvis #155145 üzenetére
A Matiz túl pici ... B Corsa nem rohad ? Stift lenne a jó de nem tetszik neki !
Punto nem ajánlott ? 2000 év, 5 ajtó, 1.2 (60Le) Klíma
Annyira nem vagyok oda érte, de ár/érték arányban bármit nézek ez köszön vissza
Pontosabban ilyenre gondolok !
Szerk.
Vagy esetleg mik jöhetnek még szóba ami ilyen áron jó lehet ?
-
alázógyík
addikt
válasz
focvis #155130 üzenetére
Csak 1x vitték műszakira, így a "Taxi mód" kizárva.
Biztos hogy itthoni, első üzembe helyezésű, mert a márka kereskedés adta el, 2013-ban.
Komolyabb baleset nyomait nem látni, rétegvastagsága is rendben.A közúti ellenőrzésen való megbukás akár lehetne is, de ennyire új autónál?
Oktató autónak kicsit nagy lenne, egy benzines kombi, szvsz. -
stickermajom
addikt
válasz
focvis #154955 üzenetére
Igen, semmi értelme fenntartani, és különösebb izgalmat sem ad. Sosem hagyott ott sehol, de költöttem rá rendesen, és mindig akad 1-2 apróság.
Ha már költeni kell, akkor legalább libabőrösödjek tőle, vagy legyen unalmas, de akkor az unalom a szervízigényre is terjedjen ki.
Az, hogy valami unalmas és szervízigényes is nem pálya. -
psg5
veterán
válasz
focvis #154752 üzenetére
Most már a 3. VW kereskedővel egyeztetek, holnapra kapok vissza konfiguraciokra kedvezmenyes ajanlatot. Vagyis mára
154753) molnarpeter: nem is tudom, konfiguratorban nem volt, de valahogy mindig a passat nagyon kis utanzojanak ereztem, ez szoba sem kerult idaig sehol...ne bizonytalanits el kerlek
.
Megneztem és ha motorikusan ugyanaz mint golfnal es szerelok sem mondanak ellent nagyon is kepbe johet es ha jol latom lenyegesen olcsobb?? -
#94529552
törölt tag
válasz
focvis #154269 üzenetére
Gondolom ezért van jó árban, de ha kijön egy új változat, az nem ennyi lesz. Mint minden más márkánál.
Volt valami generációs problémád a 6-ossal, mert nem értem ez miért lenne gond, amit írnak, hogy mire épül? Szerintem inkább erénye, hogy egy ilyen népszerű modellre épül. -
nesa
veterán
válasz
focvis #154269 üzenetére
A 700 as sorozat nekem is nagy kedvencem a legszebb kocka forma a kombi és a limuzin is.
-
8th
addikt
válasz
focvis #154269 üzenetére
Mire egy ladát tisztességesen összeraksz normális futóművel fékkel difivel váltóval motorral megerősített kasznival (vagy megveszed készen és kijavíttatod rajta mások gányolásait) benne van minimum 600-700-800ezer forintban és akkor is csak egy kényelmetlen zajos problémás lada marad üzemórás motorral nyeklő-nyakló bódéval. 800-1M környékén már kifoghat az ember egy épkézláb sor6 E36-ot is aminek boldogan nyomja ki a szemét mert nem esik szét folyton mint az orosz csoda.
-
lenko
aktív tag
válasz
focvis #153096 üzenetére
Az automata elkerülte a figyelmem, azt tudom, hogy USA only, mert itt nem lehet tartós motorral árulni.
(#153095) BigBlackDog
Ezért nem is kell szétforgatni, valamint baráti a fogyasztásom (a motor méretéhez képest), mostani nagyátlag 1500km-re 7.8l.
Megtett út 2-3%-án padlózom, ez túl sokat nem dob a fogyin, talán 1-2 decit. -
kelly416
veterán
válasz
focvis #152696 üzenetére
Ja? Azt hittem, ez is kiszedős. Akkor utána kérdezek.
Az Opel totyikot is felkeresem majd, köszi. Utána lesek majd a check engine dolognak is. Tény, hogy hülyegyerek nem vesz, de "családos, de sosha nem fog benőni a feje lágya" pénzes fiatal apuka simán vehet, hisz meg is van ültetve, sörétítve is van. Na de majd utána lesek mindenképp, ha konkrétan ezt venném.
-
kelly416
veterán
válasz
focvis #152689 üzenetére
Mivel eleve úgy árulják, hogy magyar forgalomba helyezéssel másfél, tuti külföldről behozott. Szerintem kint valakinek direkt csak öt üléssel kellett, de mindegy is. Lehet 7 üléssel 7 személyesre vizsgáztatva is kérni, úgy már rendben lenne nekem is.
Azt olvastam, hogy 14 literre számíthatok városban, de mellette megmaradna a Mazda futkosósnak, ezt hetente egyszer-kétszer járatnám meg kicsit, többnyire nagyobbacska távon városon kívül.Meg igazából nem is vagyok benne biztos, hogy pont ezt venném meg, inkább volt kollégámat kérném meg egy hasonló beszerzésére, aki Belgiumból hoz be autókat évek óta.
Egyébként a motorról bármi? Többnyire jó motorok? Nem betegágy?
Gergőke88:
Köszi. Nekem is nagyon tetszik, csak félek, hülyegyerek autó volz és meg van hajtva rendesen. -
D@ny7
aktív tag
válasz
focvis #152479 üzenetére
Egyszerűen azért mert, kényelmes, tágas, és nem alacsonyan ülsz mint a legtöbb szedánban.
Nem igazán terepre kell, inkább a Magyar útviszonyok miatt választanák SUV-ot.
Meg úgy általánosságban ezek tetszenek.Néztem én Opel Antar-át is de azok annyira nem jönnek be külsőre meg belsőre sem, bár jó áron valós adatokkal oké lehet.
Ezek közül ami nagyon bejön az outlander, csak nagyon kevés van belőle a 2.2-es motorral, a Wv 2.0 PD TDI-vel meg felejtős. -
MPowerPH
félisten
válasz
focvis #152457 üzenetére
Az ugy nem rossz.
Optimalizalt?
DZs: Mondeokat is nezegettem, de az uj generacio meg pont nem ferne bele, nem akarok annyit kolteni. A regibol persze ott az a V6, de 1db van fent, es az is 2009 -es. Azert kilottem.
Igazabol meg van egy aduaszom, mar irtam korabban is azt hiszem, megpedig a Citroen C5. A problema itt is a kovetkezo, hogy a 2.7HDi, ami nekem mar elfogadhato lenne, eleg ritka, es csak 2009 -ig talalok, hatalmas futassal.
Olvastam sokat, hogy a Citroen szep lassacskan ezzel a modellel a kategoria egyik legmegbizhatobbjava notte ki magat. Na meg a Hydractive 3+ -t is szivesen kiprobalnam. Userek alapjan nem sok gond van a futomuvel. Persze ha van, akkor az gaz, mert nehez olyat talalni, aki szereli oket.
-
elistvan
őstag
válasz
focvis #152122 üzenetére
Hogy érted, hogy nem kell ellenőrizni? Tuti, hogy a problémás motor jutott bele.
Más: Lehet hogy hülye kérdés de:
Ha értékállóságot vesszük. Meg a fenntartást.
Inkább egy ilyen 2007-es magyar fabia, vagy egy külföldi, avagy egy 2005-06 os Jazz 1,3-ért?
Bármelyik is lesz biztosan 5+ évig megtartanám. De lehet még tovább.
-
#94529552
törölt tag
válasz
focvis #152120 üzenetére
Nem nagyon van ezekkel gond, ha hidegen csörög, mint a TSI, akkor kell egy vezérlés csere, ami kb, 50 ezerből megvan. Más problémáról nem tudok ezeknél, mert több ismerősnek is volt ilyen motorral.
elistvan Az első nem rossz, és azt valószínűleg nem tekerték, mert itthoni és lekérdezhető. A 2-ik csak Cassic, és gyengébb motorja van. Amit linkeltél kombinak, az nem kombi. -
-
Termi16
őstag
válasz
focvis #151733 üzenetére
Nissan Qashqai 2.0 benzin, 2008-as, 4wd Acenta.
De még megvan a Linea is, hirtelen sokkal agresszivabban vezetem , mert ez legalább meghálálja
Szerk.:
Sportage-k idősebbek voltak és 80%-uk külföldről behozott, Mazda CX-7 nagyon lutri volt mind, ilyen-olyan olajfojásokkal, úgyhogy végül az unalmas de biztos megoldás lett. -
=WiNTeR=
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #151566 üzenetére
Mátrában próbáltam ott tényleg van értelme S-be áthúzni. Nem tudom mi alapján matekozza ki a szoftver de működik. Illetve síkon még országúton előzéskor is áthúzom S-be és akkor nincs lag.
De nem erőltettem én sem ezt a szerpentines dolgot, életemben 2x hajtottam meg Kormit a hegyen: először és utoljára.
Annyira esetlenül mozog, hogy az már fáj. Igaz egy elöl hajtós orrnehéz családi limuzintól ne is várjak olyan mozgáskultúrát mint a Wagonomtól...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #151559 üzenetére
Az S módot én is pont ezért feleslegesnek tartottam... egészen az első szerpentinezésig. Nem hátrány ha a nyújtott hosszú kanyarokban nem kapcsol fel a kanyar közepén.
Mondjuk a DMF-nek "nagyon jót" tesz, hogy D-ben 60-nál 1100-on teker 5. fokozatban (Kormiban).Most már ki fogok próbálni egy modern automatát ha lesz rá lehetőségem, ezek szerint sokat fejlődtek.
-
Declare
őstag
válasz
focvis #151408 üzenetére
Ez inkabb az inteligenciaval függ össze....a tipikus proli szöveg ez a leugrom magyarba meg leugrom horvatba ....a magyarorszagi proli ugyan ugy ezt nyomja, mint a nemetorszagi Magyar proli vagy az angliai Magyar proli....
persze ha csak nyelvbotlas volt akkor meg van bocsatva
Jakab66[hun] Amugy nalad csak akkor lesz sportos a verda, ha huz mint az allat?
Pl egy MX 5 Mazda ? Vagy egy Mini sport verzioban? Ezek nyilvan inkabb gokart jellegü autok, de nekem nagyon bejönnek...nyilvan amit irtal, hogy akar hosszu sok 100km es palyazas nem annyira opcio egy ilyennel, csak ötlet, hogy hatha erdemes lenne egy ilyen iranyba is elgondolkodni....mivel egy erös utazos bmw amugy is van a csaladba, passzolhatna könnyen egy gokart is melle
(mondom ezt ugy, hogy abszolut nemet auto fan vagyok, de több mx 5 höz is volt szerencsem, köztük az uj RF hez is a 2 literes 160 lovas motorral es baromi nagy feelingje van ezeknek az autoknak....nem szakitja le a lépedet, ha lepadlozod, de ahogy lehet vele zikazni, amilyen kezes es direkt az egesz az szerintem allat
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
focvis #151381 üzenetére
Értem a célzást, köszönöm!
Tehát a legfőbb kérdés jelenleg a kényelem / sportosság között van. Nem lehet köztes állapot?
Porsche-t nem szeretnék. Valamiért nem vonz. Nem az esetem.
BMW-ből maximum öregebb V8 érdekelhet (imádom a hangját)
Japán vonalon olyan vagyok, mint Pákó a színházban. (semmi ismeretem)Lexusok nagyon szépek, és amelyik nagyon szép az nagyon drága is.
RX-8, az ha jól emlékszem valami Rotax motoros vagy mi, és sok jót nem mondanak róluk.Nem sürgős a dolog egyáltalán, nézelődök, ha találok olyat ami érdekelhet, akkor itt kérdezek mindenképpen.
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat.
(Az úti célunk évente 5-6 alkalommal Magyarország. Ott élnek a szüleim, barátaim, őket látogatjuk meg. Remélem így korrekt.)
-
Acheron
őstag
válasz
focvis #150963 üzenetére
Köszi a tanácsokat. Ezekkel az 5 - 7dl, vagy akár 1l / 10000 km olajfogyásokkal szerintem sincs semmi gond, legalábbis nekem teljesen élhető. A TSI / TFSI motorok kapcsán általában ennek a tízszeresével, és a gyűrűzés, hengerfej cserével paráztatják a népet - amire biztosan van nem példa, de nehezen hihető, hogy általános lenne.
Sajnos a közelmúlt tapasztalatai miatt hajlamos vagyok túlgondolni és túlparázni a dolgokat, de így az életben nem veszek autót, vagy nem olyat veszek, ami nekem tetszik, - mindkettő hülyeség. Most viszont már lassan ott tartok, hogy bevállalom a legközelebbi nekem tetszőt, ami jó állapotú, aztán lesz ami lesz - ha baja lesz, megjavítjuk.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
focvis #150965 üzenetére
egyébként simán lehet, h ha 10enként cserélted volna, akkor nem vettél volna észre fogyasztást.
nekem ugyanis nem volt észrevehető a pálcán 10k alatt, pedig sokat járt pályán. turbos is TSI is. és a környékbeli hasonlóan keveset futott 1.8TSIk esetén se észrevehető. 200ek km környékén viszont mind fogyasztotta.egyébként szvsz minden autónak kell legyen olajfogyasztása. csak esetleg nem észrevehető. de ezt a benyából pótolja dolgot nem értem. nem diesel ez, benya az nem csak pályán illanna el, elillanaz az bárhol. gázolaj nem.
az jogos sztem, ha hideg motort álló helyzetben melegitik. azzal árt is a motornak. hidegen, normális kenés nélkül minél kevesebbet járjon a motor. no nem padlóval, de sztem is az a jó, ha rögtön indul az ember.
-
diegho
nagyúr
válasz
focvis #150841 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy az XEP a jobb, de az XE-vel volt cumi a családban, pedig még az olajat sem ette, viszont állandó gyújtósor, katalizátor, lambda szonda, váltó gondok voltak. Mondjuk XEP tulaj ismerősök vannak és semmi bajuk nincs vele.
Egy Stilo tulajt kellene keresnem, aki 1.2-vel tolja, de csak 1.6-os van ismerősök között.
-
HIJ
őstag
válasz
focvis #150731 üzenetére
Seatnál nem tudok ilyen ingyenes lehetőségről... A golf szerintem más árképzés, mert konfigoltam azt is, de ott egy ilyen szintű felszereltség, mint a Leon Fr kb 8-9 misire jött ki. Szóval abból azért lehet alkudni, mert ennyivel nem jobb (sőt, nekem kifejezetten a leon jobban tetszik)
Anno kiküldtem az ajánlatkérőt minden kereskedésnek és mindegyik 50k -n belül mozgott. Nem hiszem hogy jobb árat sikerülne kapnom bárhol... Nem beszélve arról hogy akkor újraindulna a várakozási idő is...
-
válasz
focvis #150686 üzenetére
Szubjektív folytatás (szóval erősen szvsz):
1. A hagyományos automata finomabb cucc, mint egy duplakuplungos (pl. DSG).
2. Egy Golf picit jobb (finomabb) autó, mint egy azonos korú Astra.
3. Ha duplakuplungos, akkor viszont csak DSG (azaz VW, Skoda, Audi, Seat); ahhoz legalább találsz hozzáértő szerelőt. Más márkáknál közel sem ilyen elterjedt ez a váltótípus.Még egy objektív gondolat; a duplakuplungosban van kéttömegű lendkerék, ami elromolhat; a hagyományos automatában nincs.
-
nandow
aktív tag
válasz
focvis #150473 üzenetére
Az Octavia tetszik, de átnyálaztam a vw/skoda topikot a tsi motorokról, és kb csak a negatív vélemény.
Ugyanúgy nincs jó vélemény az FSI motorokról sem.
Emiatt teljesen elbizonytalanodtam.
1.4-es, vagy 1.6-os sima szívót meg nem szeretnék, gyengének mondják a kasztnihoz.Az ismerősöm megadta a nepper nevét, aki neki szerezte az autóját. Rágugliztam, ismert embernek tűnik (nem a Becsületesnepper). Így is óvakodni kell tőle? (Nem tudom, le lehet-e írni itt a nevét...)
(#150474) lenko
Köszi. Igen, nézem az Accordokat is. Arról jó véleményeket olvastam.
Akkor márkakereskedésből annyira nem gáz vásárolni?
Amit linkeltél, ott a leírás alapján adnak 1 év garit. Ez valós dolog?
A linkelt kocsi külföldi, ha jól gondolom. Tekeréstől nem kellene tartanom? Vagy ha van szervízkönyv, akkor elvileg ettől nem kell félnem? -
blt.62
őstag
válasz
focvis #150343 üzenetére
Ma megnéztem a kocsit. Nagyon szép állapotban van egy nagyon kicsi hólyagzódás van a bal első ajtó alján. Kiírta a lambdaszonda hibát de ezt majd töröltetni kell. Szerinted belehet vállalni ezt a 2000-es évjáratú E2.8 V6-ot? Évi 9-10 ezret megyek ebből 7000km főleg városban. 290 ezer van benne. Szerinted ha vigyázok rá akkor elmegy még ez legalább 10 évet? Hisz sok 25éves 124-es merci is rohangál még. Viszont kell a nagyobb kocsi és főleg az automata. Ismerős a gazdája ő a harmadik tulaj, előtte egy szegedi idős ügyvédnél volt 12 évig. Megpróbálom bemásolni a felszereltségét.
-
yodamastah
őstag
válasz
focvis #150190 üzenetére
"Szétégett" egy szelep. Egy fotót láttam csak, hiányzott belőle egy darab. Egy dugattyú csere is kellett. 2x szedték szét a blokkot mire jó lett. 850e lett a két szervíz végösszeg nem márkaszervízben. Sok részletet nem tudok, csak pár mondatban vázolta mi történt. Nem volt nagyon vidám a srác.
-
ß3NC33
tag
-
sasa134
addikt
válasz
focvis #149660 üzenetére
Rozsdasodnak?? Ehh nekem is a kalapban van..(volt?)
@Kornel
Jah, sérülés még OK, de azert pl a Mazdak sérülés nelkul is rügyeznek..Nekem sajnos garazs esélytelen, ráadásul 240km-re élek az oceantol, rengeteget esik, szóval az auto az esőben áll az utcan...Ha ezt nem birja,akkor nem lesz Lexusom sajna.
-
Kornel
veterán
válasz
focvis #149660 üzenetére
Az IS is rozsdálhat, mint az összes japán.
Szerintem a fogyasztása meg egy kategória a 2.4 typeS accorddal.
Ami ugyanúgy rozsdálhat, sőt jobban, mert adott pénzből régebbi accordot kap, plusz a Lexus megbízhatóbb.Sasa: melyik japán nem rozsdál? Nincs ezzel gond, keresni kell egy még ép példányt, és alváz+ uregvedelem, normális helyen.
-
kelly416
veterán
válasz
focvis #149545 üzenetére
Enyhén...
Ez ilyen volt, amikor megvettük, úgy cirka négy éve. Koranttal kezeltem (és kezelem is fél évente legalább egyszer), meg alvázvédőztettem minden évben, azóta sehol nem fejlődik tovább vagy jön elő újabb rozsda. De ezt a lehetséges vevőnek hiába mondanám akárhányszor, viszont költeni meg nem akarok rá, az nem jön vissza soha. Majd ha így nem jó Neki még pár évig, akkor költ rá.
Tiszta, megkímélt, vannak hibái de nem is adom drágán pont ezért. Évekig jó lenne még, ha tágasabb lenne, ezért kell mennie, meg mert keveslem a fűtést-hűtést hátul, a gyerekeknek csak nagy sokára tudok jó időt varázsolni.Because:
Ugyanmár. Nincs mit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Formula-1 humoros
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- További aktív témák...
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest