- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
LuckyL #163862 üzenetére
Igen, azzal tisztában vagyok, hogy már nem olyanok, mint a Ladák. Viszont több (pl. Suzuki) értékesítő is azt javasolta, hogy az első ezer kilométeren 3e fölé ne menjen a fordulat, illetve az első olajcseréig (10e km, vagy 1 év a javasolt) is azért ne legyen taposva, ha nem muszály. Én mindenesetre vigyáznék rá azért.
-
Mauzes
addikt
válasz
LuckyL #163788 üzenetére
Nem akarok nagyon offolni, de azért reagálok. Alapvetőn egyébként értem amit mondasz és egyetértek. Én sem azt mondtam, hogy 4 millióval jobban jár az ember egy használttal, de a te számításod szerint is várható értéken 1,5 millóval jobban jár, az szerintem pénz. Mivel az autó nekem nem érzelmi dolog, ezért én 1,5 millióval igen is jobban akarok járni.
Viszont néhány dolog még a használt felé billen ebben az egyenletben:
- a kb. 5 millióért hirdetett autókat ha megnézed újként, akkor hasonló felszereltséggel inkább 11 (vagy felett) lesz a listaáruk, tehát már nagyobb az értékvesztés, mint amit te számoltál
- az újnál is lehetnek olyan hibák, amik nem garanciálisak
- az újat a garanciához mindenképp márkaszervizbe kell vinni, holott nem Józsi bácsi, hanem egy jó független szerviz is évek alatt százezres nagyságrendben olcsóbb lehet csak a kötelező szervizeknél
- az újra drágább a Casco, nem biztos hogy sokkal, de évek alatt számíthatAz is igaz, hogy a használtnál előjöhetnek nagyobb volumenű hibák magasabb költséggel, ez benne van. Viszont azt is tegyük hozzá, hogy aki magánszemélyként újat vesz, az szinte biztos, hogy nem 3 évre veszi, ezért utána nála is ugyanúgy elő fognak jönni a költséges hibák és nem fair, ha csak olyan időszakot feltételezünk, amikor 0 gondja lesz az autóval.
Igazából a kérdés mindig az, hogy mekkora értékvesztésű autóról beszélünk. A Passatnál szerintem áll, amit én mondok, de pl. egy benzines Octaviából vagy benzines Mazda 6-ból (ezt mondjuk max 4-5 évre) én is újat vennék, mert nagyon jó áron el lehet adni használtan is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
LuckyL #163803 üzenetére
ezeknek az a lenyege, hogy a gyari csereperiodusokat kb felezd le es akkor majd o lesz sokaig
a gyartok ezt ugy adjak meg, hogy a elso tulajnal még valoszinuleg ne legyen garis problema ebbol, de ne legyenek magas a karbantartasi koltsegei se neki az autoval
lehet okoskodni, hogy 60k km-t ir a gyarto a valtoolajra, de azt nyugodtan csereld ki 35-40k km-nél is mar, a nagy nyomateku motoroknál, amik melle nehez bodet visznek meg akar elobb is
ugy ahogy a motorolajnal is a balfaszok varjak meg csak a gyari ajanlas szerinti pl 25-30k km-t, akik utana turbot cserelnek 250-300k-ert, ami kb 15 olajcsere ara egyben
frissebb, gyakrabban cserelt olajból problema meg sose volt
a megegett olaj meg nem teljesiti a kenest megfeleloen, hiaba keves km van benneamúgy ugyanazoknak az autóknál az US piacon 1/2-2/3 km-nyi merfold futas utan irja nemelyik gyarto az olajcseret
kulon erdekes, hogy pont ott csinalja ez, ahol nagyobb távokat tesznek meg altalaban, es igy kevesebb hideginditasi ciklus jut az adott futasteljesitmenyrecsak ott az ugyvedek romma perelnek, ha bizonyíthatóan a ritkabb olajcsere miatt kell a juzernek motort cseréltetni, meg eleve romlana a markaimidzs mar egy ilyen hirre is
-
válasz
LuckyL #163798 üzenetére
A bimmer nem ismerte el a láncnyúlást, ahogy a németek sem a megkotló befecskendezőket. A volt melóhelyem mellett dolgozott egy maszek bmw-re specializálódott szerelő. Na ott tanultam a tulajoktól pár új káromkodást, amikor a márkaszervizből elhajtották őket.
Ha érdekel a robbanó venti adok egy számot a volt könyvelőmhöz, ez konkrétan vele történt meg a PoHu szegedi telephelyével kapcsolatban. -
proof88
addikt
válasz
LuckyL #163798 üzenetére
De én most nem a ti témátokra reagáltam, hanem csak bedobtam, mert elbizonytalanodtam - egy csomó 8-12 éves kicsi kocsit másfél millió körül árulnak, pl D Corsa, ez a Colt meg 5 évesen ennyi, 90 LE-vel. Lehet ezzel is meg lennék elégedve? Vannak pl 60 LE-s 5 éves VW Up-ok is ezen az áron, ezzel a Colttal talán kicsit haladni is lehet jobban, magyarázzátok meg, miért vegyek akkor ~10 éves Corsát? Elbizonytalanodtam, ennyi a bajom.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
LuckyL #163798 üzenetére
Asszony mikor még a BMW-nél dolgozott volt náluk egy 6-os kupé aminek 100k km után szétment a motorja. Ha jól tudom az a blokk volt ami a TC-n is a 20 legrosszabb listában szerepelt. Na ott kicserélték a komplett motort de ez 7,2 M forintjába fájt az ügyfélnek mindennel együtt. Mondjuk az egy újkorában is elég drága járgány volt.
-
válasz
LuckyL #163788 üzenetére
Mi az hogy nincs kockázata a hirtelen meghibásodásnak? Amit ember tervezett abban van. És nem mindent ismernek el gariban, ezt te is tudod. Az hogy kisebb a kockázata már nem vitatható, bár a németeknél azért nem csak a teljesítményt, környezetvédelmet szokták hullámzó minőségben prezentálni hanem az anyagminőséget is.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
LuckyL #163788 üzenetére
Szerintem jó a gondolatmeneted . Én új Aurist vettem 4 év részletre . 2,5 év van vissza belőle , terveim szerint 8 éves koráig tartom meg az autót-legyen pár hitel mentes évem , és 8 évesen beszámíttatom egy újba majd , és talán lesz annyi kpm , hogy nem kell már részletet fizetnem . És itt jön , amit te is írtál : Asistance , új nyári gumik , új téli gumik , nem mindjárt vezérlés csere , stb , stb
Szóval -bár az Auris egyel kisebb kategória mint a Passat - , de azt hiszem maradok legközelebb is az új autónál . -
Mauzes
addikt
válasz
LuckyL #163761 üzenetére
Ezt mindig csak több éves használat után, utólag látja az ember. De szerintem igen, a 60%-os ár valószínűleg megéri.
Egyrészt nem gondolom, hogy egy 3 éves, 150 ezer km-t futott autó már közel bontóérett. Nyilván kell majd rá költeni, és persze kockázatos, mert nem lehet előre tudni, hogy mennyit.
Viszont itt jön képbe a második gondolat, hogy kb. 5 millióért vehető meg egy olyan Passat használtan, ami most újként 10 milliós listaárú és mondjuk 9 millióért tudod elhozni magánszemélyként. Tehát 4 millió az árelőnyöd. Vajon mennyi idő alatt költesz el 4 millióval többet a használtra, mint amit egy újra költenél?
Azt amúgy nem keverném ide, hogy az első tulaj mennyiért meg hogyan vette meg, mert az a második vevő szempontjából nem releváns.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
LuckyL #163304 üzenetére
Nők lapja cafe
De amúgy:
3rd place Toyota made an 8.0% margin. Toyota sold 5.0 million vehicles in the period, slightly less than number 1 seller Volkswagen, which brought up the rear with a margin of 4.5%.
Forrás: forbes.com -
KAMELOT
titán
válasz
LuckyL #163286 üzenetére
Te valami mást láttál akkor.
Nekem gyárilag van benne a gázrendszer, papírokkal együtt. Másképp át sem ment volna a kötelező ellenőrzésen.
Csak a LPG rendszer ebbe a V8-ba 2400 euro nálunk.
Kocsi ára 5000 euro volt. Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette.
Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab. Azóta 15 000km mentem rá a gumira.
Látom nem olvastad amit előbb írtam.....jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
400 000km egy ilyen kocsiba semmi főleg, hogy 1000-2000rpm környékén használom.
Majd november környékén kap a motor egy komplett felújítást. Az húzós lesz, de nem gond, mert 0km-es lesz a motor. cca. 3500 euro. Egy profi BMW-s fogja csinálni nekem.
Ha egy kocsit rendesen szervizelsz akkor sokáig szépen fog menni.
Csak, hogy tudd a történetet.
Ezelőtti kocsim egy 1998 FORD Escort Combi 1,8D sima szívódízel. 189 000km vettem 1200 euroért. 5 év alatt ugyan ennyit raktam bele és amikor öcsémnek odaadtam 365 000km volt benne. Még a máig megy az a kocsi!!!De itt jön az...mindenkinek más a jó, mást szeret és más a tudása. Én csak mondtam egy lehetőséget. Én amióta megvettem azóta imádom ezt a kocsit. Volt olyan, hogy 12 órát kocsikáztam pesten, mert a hangot nem lehet lecserélni.
-
válasz
LuckyL #163296 üzenetére
Orvoshoz is elmegyünk, nem? Nem szeretni kell az adott dolgot hanem megoldani. És a kikerülés nem megoldás - szerintem. Vehettem volna Max helyett pl egy BiTDi akármit, de minek amikor ugyan annyi a szívás vele mint bármelyik másik autóval: vagy megkotlik, vagy nem.
(#163295) hobizoli: abban igaza van, hogy agyonturbózott minden, ami a régi nagy ccms szívók teljesítményét utcai autóban csak most hozza. Minek? A betarthatatlan euro normák miatt? Menjenek a politikusok a nekik behajoló autógyártók csájába
-
válasz
LuckyL #163290 üzenetére
Minek a stílussal megbántani valakit, amikor a tartalommal is lehet?
De lásd h nem kötekedésből írtam: nekem most lesz osztómű cserém, ha minden igaz tegnap már úton volt. Tessék, lehet szarozni a kocsimat mert gyárilag alul volt tervezve egy láncos áttétel és most lehet h belekerül 1000€-ba
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz
LuckyL #163128 üzenetére
Unokatestvérem Ducattojat senki sem vállalta. Nem volt vészes állapotban, de sok lett volna a munka, így nem vállalták. Azt mondta neki az egyik szakember, hogy az a baj, hogy egy horpadt sárvédő, ajtó cseréje hamarabb van és többet tud azon keresni, mert abból egy nap több is meglesz.
Így eladta ocskavasnak. -
thefreeman
aktív tag
válasz
LuckyL #163128 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Igen én is csak a rozsda miatt félek tőle. Máskülönben ami miatt nagyon vonzó hogy ismert autó és ezen kívül nem tartogat nagy meglepetéseket. Vételekor alaposabban átvolt nézve az autó alja küszöbök és a főbb részek rendben voltak azért merték megvenni. Azokon a helyeken ahol most előjött akkor is rozsdás volt, csak az eladó megállapodás után kijavította. De sejtettük, hogy csak látszat munka volt és nem lesz tartós. Még mindenképp átgondolom.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
LuckyL #163121 üzenetére
Pontosan erre gondoltam én is. Törésteszt rozsdás Mazdával
Meg hát ez olyan, mint az ágyi poloska. Ha már látod, hogy mászik a falon, akkor régen rossz, mert rég belakták magukat az ágyadba.
Én még az olyan Mazdával is nagyon óvatos lennék, amelyiken nem látszik rozsda. Amelyiken már kívülről látható helyeken kijött, ott aztán nem árt, ha ismertek egy jó lakatost, mert nem lesz olcsó a csereelemek beszerzése.
Főleg azért lennék óvatos, mert Németországban (itt élek, tudom) úgy sózzák az utakat télen, mintha nem lenne holnap. Rendesen modern festménynek tűnik minden kocsi oldala és motorházteteje a légáramtól szépen elrendeződött, majd a sós vízből kicsapodott lerakódásoktólTehát, ha már kívülről látszik a rohadás, akkor el lehet képzelni mi van küszöbben, a nyúlványokban (amik az egyik legfontosabb védelmi elem ütközésnél!), stb.
Nem lebeszélni akarlak róla, de 3000-ért (plusz átíratás, első szerviz) kapsz sokkal jobbat is. Ráadásul más kocsik tulaját nyugodtan anyázhatod a barátod jelenlétében is, ha valami para lenne vele.
-
válasz
LuckyL #162959 üzenetére
Mondjuk ahogy a mai autóipari szereplők viselkednek egy-egy kérdés kapcsán, semmi sem 100%. Ott volt a takata, ott volt a nácik gyújtáskapcsolója, a toyota szőnyege, a dízel baszomság de még a mazda acél beszállítója is hallgatott el minőségi problémát. De lehetne sorolni a kokszosodást a cvt erőátvitel nyúlását meg a mindent is. Használtnál meg ezek meg vannak fejelve a korral még.
Mondjuk ha ezt visszaolvasom, akkor legyen autója akinek hat anyja van... -
proof88
addikt
válasz
LuckyL #162939 üzenetére
Tudom.
A 2000 környékén gyártott Takata légzsákok 50%-os valószínűséggel nyílnak ki, ezt a tanulmányt vki linkelte múltkor. Ezért kerülném őket, ahogy írtam.
2006-osok is több mint 10 évesek, de azért mégiscsak sokkal nagyobb valószínűséggel nyílnak ki, mint 50%. Sőt, nézegettem 2007-2009-es autókat is, mik férnek bele a keretbe.Laraxior: nem az, hogy annyira tartok tőle, de ami néha belvárosban megy az agyhalál.
von toth: értem, de a 2006 környékiek már egész korrektül gyűrödnek, főleg ha a kasztnit nem eszi a rozsda. Viszont nem nagyon van pénzem egy 2012+-os autóra.
-
válasz
LuckyL #162672 üzenetére
Már nem emlékszem pontosan de olvastam pár sztorit. Valaki vitt be autót beszámíttatni, egyáltalán nem irreálisan magas kilométerrel, másnap fent volt jóval kevesebbel. Egyébként nekem elég alacsonynak tűnnek sokszor a futásteljesítmények náluk.
Nem akarom én lehúzni vagy rossz hírét kelteni senkinek, bocsánat, hogy megalapozatlanul írok ilyet, hallottam pár sztorit, ennyi az egész. -
426os
őstag
válasz
LuckyL #162624 üzenetére
Gyanús, hogy régóta áll az autó (habár a hirdetés friss). Nem jól tudom, hogy 2016 óta a matricák eltörlése után az első műszakin lekaparták a régi matricákat? Mert ha igen, akkor az autó legalább 2,5 éve nem volt műszakin (bár van egy 2017 novemberi km bejegyzés, csak az is furcsán kerek szám).
2020/4-ig érvényes műszakival van hirdetve, így gyanítom, hogy átadáskor csinálnak újat (ha fél éve mégis volt műszakin, akkor ezt tök feleslegesnek tartom).
Szóval igazából ez a rendszám matrica, ami engem összezavar, hogy hogyan lehet még rajta az autón.
(Messze van az autó, ezért próbálok minél tájékozottabb lenni, hogy ne menjek potyára) -
Acheron
őstag
válasz
LuckyL #162590 üzenetére
Kormányablakban nem kell, és azok elég jól pörögnek. Budapesten ~ 30 - 40 perc alatt megvoltunk időpont kérés nélkül úgy, hogy 6-8 várakozó volt előttünk (több pultnál is foglalkoztak gépjármű ügyintézéssel.) Vidéken tapasztalatom szerint még gyorsabb.
Persze lehet, csak szerencsénk volt -
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #162550 üzenetére
Ja, az enyém is kölcsönzős volt, de legalább magyar forgalombahelyezésű, szervizkártyás, digitális szervizkönyvvel és hyundaitól.
Mondjuk 2 év alatt 58 e km és 3 szerviz, most jön a 4. szerviz 3 évesen ~70 e km-nél fogom elvinni(15e km futás után a 20 e km helyett). Minap néztem az olajat semennyi sem hiányzik és még áttetsző.
Ha végig nálam lett volna kb minden 12 e km megkapta volna a cseréket, mondjuk így 6 havonta friss olajat kapott és szinte mimdig üzemmeleg lehetett -
máyköl
veterán
válasz
LuckyL #162459 üzenetére
Ez a 13 éves autó egy német importos, tehát gyakorlatilag ismeretlen előéletű, magyar piaci átlagnál 20-30% -al drágábban kínált autó. Megadnék ennyivel többet azért, hogy jó autóm legyen, de ne legyen már az első + hátsó lökös, + a két jobbos ajtó is fújva. Megvenném én így is, csak nem jóval a piaci ár felett.
-
8th
addikt
válasz
LuckyL #162146 üzenetére
Mert anyagában nem öregszik el ezért ha valaki keveset megy annak szerintem jobb választás egy láncos motor. Egy vezérműszíj ha nem jársz egy autóval egyáltó helyében öregszik a leggyorsabban. Futásteljesítménytől függetlenül én négy évnél tovább nem hagynék fent szíjat az is biztos. Egy két elkúrt konstrukciót leszámítva (VW TSI) nincs a láncos motorokkal semmi baj. Japán gyártók meg tudják oldani, hogy az autó teljes élettartama alatt max 1x kell cserélni a láncos vezérlést. Akkor meg nem tökmindegy mennyibe kerül? Kisautóknál (Splash, Corsa) amúgy sem egy drága beavatkozás.
-
proof88
addikt
válasz
LuckyL #161985 üzenetére
Értem, köszi ezt észben tartom! 700 ezerig emelve nem fogom bepipálni.
Megnéztem most 600-ig, szerencsére csak 2 autót zártam ki múltkor a többi feltétellel párosítva, 1 Daewoo Kalos és egy Chev Aveo. Érdekesség hogy ez az Aveo azért kakukktojás mert 2008-as évjárat, szóval a legfiatalabb a talált autók közül. 590 ezer forinttal a lista felső részén helyezkedik el, már motorblokk csere is volt benne.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
LuckyL #161469 üzenetére
Na ebben a témában végképp ellentmondásos a helyzetem, minden gép és az autók dízel (Wartburg 2T
), de hektár léptékű napelem hosszú távú terv, Plug-in ki van nézve, kis gépek terén már most is olcsó a villany (2T mellé van 220-as láncfűrész, kapálógép is elektromos lesz - ki nem állhatom azt a tömény füstöt), alakul a világ. Fejben már elektromos traktoron gondolkodom, fenntarthatósági konferenciát csinálunk páran, de nagyon lassú az átállás...
Saint: feltételeztem, hogy az ion&co kicsi kereke olcsó, de ezért írtam a TC kalkulátort, i3 esetén már számottevő az biztos
-
-
-
-
-
alázógyík
addikt
válasz
LuckyL #161227 üzenetére
Használtan vettük, márkaszervizbe volt mindig hordva.
Idáig semmi különös nem volt vele.A Megane totyikban is ha gondok vannak, akkor a dCi kerül elő, de azok nagyja taxi, bőven 200K feletti futásokkal.
Clioból is van rengeteg TCi, nem panaszkodik senki. Mondjuk agyf@sznak tartom, hogy 30K-t írnak olajcserére.. -
-
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #160339 üzenetére
Én is telefonról vagyok 99%
vzsryl: olyanom is van
Más: meg kell tesztvezetnem egy dacia logan mcw stepway-t mert bazijó árban van és minden szempontból megfelelnebelefér minden is, rosszabb utakat is bírja (sokszor megyek földes úton, vagy mart aszfalton, vagy múrvás úton) egyetlen olyan új autó ahol minden extrát belekérhetek amire szükségem van és ki is tudom fizetni
-
válasz
LuckyL #160155 üzenetére
Nem mondtam h rossz, de fel kell hívni erre a figyelmet mert sokan azt gondolják h a gyári adat csak irányadó és lehet lejjebb is menni vele. Én mindig büszke vagyok magamra h a gyárit tudom hozni. Teddyvel is megvan a 11,5 nagy átlagban.
(#160156) theuprising: Tamás letette városban mert jobban fogyaszt neki az a4 kabriója a baszom nagy dízellel
-
gzbotii
nagyúr
válasz
LuckyL #159813 üzenetére
Azért gondolom egy Stift, Tico - ha a vásárlás pillanatában nem rozsdás (túlzottan), valamint a motor oké - akkor olyan sokat nem igényel.
Egy évre kellene valami, max, amíg kerül másik megoldás, vagy megéri lecserélni a Golfot egy kis benzinesre (Pl XP130 Yaris, 2nd gen Jazz).Nem akarnám a dízel Golfot azzal kinyirni, hogy 2x4km megy napi szinten, ha úgy van. (Most volt műszakin, maga a motor nagyon jó állapotban van)
-
válasz
LuckyL #159645 üzenetére
Áhhh, olyan korra már legalább egyszer cserélve van minden légzsák
(#159647) Dare2Live: kurva szar
Pláne h jó párról tudom hol van és mit csinál még mindig. Van egy külön autós mappa a gépen, az összes fotóm megvan amit csináltam (ez alól Gazsi kivétel mert ott annyira rosszul érintett a dolog h pár kivételével inkább letöröltem), és nincs olyan hét amikor nem nézegetem át őket
Próbálom úgy kezelni mint amikor a gyerek felnő és "kirepül" -
válasz
LuckyL #159644 üzenetére
ja és persze ironizáltam
ha valakinek van öregebb volvoja, mondjuk 15+ éves, az szerintem láthatja rajta a matricákat hogy 10 éves korban az összes légzsákot (850-es volvo) cserélni kellene újra
persze mostanában ezt semmilyen autóban nem írjákháát én nem lennék annak a helyében sem akinek egy 20 éves légzsák robban az arcába...99% hogy semmi baja sem lesz...de amikor beüt az az 1 %, amiről semmilyen kimutatás és tanulmány nincs...
persze csak elmélkedek.... -
-
lacos001
senior tag
válasz
LuckyL #159553 üzenetére
Inspekciós csomagot fognak ajánlani mikor megyünk átvenni az autót.
Ez nem tartalmaz semmit tudtommal csak fizeted...
Minden egyes szervizelési dijat ugyan úgy kell fizeti.
Legyen az olajcsere és a vele járó szűrők vagy éppen fékcsere, tök mindegy.
Tehát felajánlanak majd vmit, amiről nem tudok semmit.Olvastam vki fizeti ezt az éves inspekcios dijat, vmi 250€ és olajccserénél letett még 170€-t.
Ki szeretném deriteni mi is ez...vagy csak lehuzás.Itt az autó átvizsgálása 40€-ba kerül. Tehát kizárt, hogy ilyesmi célokat szolgálna...
Seat-al még nem tudok beszélni, csak ha már legyártották az autónkat.
Nem baj, addig keresgélek. -
footy
addikt
válasz
LuckyL #159451 üzenetére
szabályos tempóhoz elég egy 90-100 le körüli autó, és nem tart percekig egy előzés 80-90 körül.
Ez igy nem jelent semmit. A logikad szerint akkor mondjuk egy J Astra 1.4 szivoval mindenre, eleg. A valosag pedig az hogy fajdalmasan hasznalhatatlan meg a varosban is.
A suly-loero-nyomatek harmassal mar inkabb lehetne valamit kezdeni,de azzal nem lehet ilyen "megmondasokat" tomondatos feligazsagokat generalni.és nem, nem mások az arányok külföldön sem
majd ha lekaptad a szemellenzot akkor nezz ra a mobile-ra, vagy a gebrauchtwagen.at-re -
footy
addikt
válasz
LuckyL #159447 üzenetére
Nemetorszagban es Ausztriaban nem ennyire rossz a helyzet.
nem is értem miért venne nagyobbat valaki, akinek csak közlekedni kell az autó
Mondjuk hogy ne percekig tartson egy elozes, ezzel balesethelyzetet teremtve...(#159448) Integrale
Persze, mindenre van egy par hulye, de a nyugati piacokon masok az aranyok... -
-
Integrale
veterán
válasz
LuckyL #159385 üzenetére
A Nissant sem kell felteni, nem a Renaulttol lett szar, a mernokok maradtak a seggukon a Nissannal, szoval ha valami elb@szott, akkor abban benne van a japanok keze IS.
Erdekes, a csaladban nalunk is van ketto Megane, Laguna, Clio egyikkel sincs baj, ilyen nem indul, meg beszarik dolgokat mindig csak hallani, valahogy a tapasztalatol nagy atlagban nem ezek.
Nem veletlenul a Renault - Nissan lett a legnagyobb autogyarto a foldon.
-
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #159274 üzenetére
Akkor már csak azt nem értem, hogy személyautó lett véve lízingre és mindent el tud számolni (benzin, szerviz...) és az áfát is
Van maradvány érték amin a végén megveheti.
A KIA kereskedés megvette KIA-tól, tőlük meg a lízingcég, tőlük meg édesapám. Felét kifizette, annak az áfáját el tudja számolni, pontosabban mikor áfás számlát ad nem kell az áfát tovább fizetnie.... -
Declare
őstag
válasz
LuckyL #159272 üzenetére
Igen, valoban, kisse összekutyultam a berlest es a vetelt egyszerre
Ö is összekavarva irta, aztan en meg csak mentem a hülyeseg utan
Ha csak lizingeled, akkor havonta lesz egy költsegszamlad a lizingcegtöl (de akkor ugye nincs cegauto ado, meg ilyenek, viszont az auto költsegeit sem tudod elszamolni...vagy?) es akkor a lizingszerzödes lejarat vegen, maradvanyerteken megveheted a lizingcegtöl az autot, mint maganszemely.
Vagy ugye veszed KP ra es akkor cegautoado meg a stb, de a kocsi netto (vagy csak hasznon gepjarmünel?), viszont eladasnal jönnek az adozasi szoporollerek
-
-
HeavyToys
senior tag
válasz
LuckyL #158762 üzenetére
Igazából abszolút üzembiztos, tényleg semmi baja, havi szinten megyek vele 3000-4000 km-ert, tényleg csak olajat és szűrőket cserélek meg kopó cuccokat és semmi baja. Se olajfogyasztás, se semmi egyéb és 5-5,5 literes fogyasztással eljárok így télen is elég tempósan közlekedve. Csak a sok km és a sok rossz út (É-Mo) megtette a hatását, kicsit zörgős, cicergős a műanyag belső, főleg ilyen hideg időben és a rezgések is bejönnek jobban hála a jó sz.r Sachs lengéscsillapítóimnak-
Most igazából nem is számolok az autó eladási árával. Inkább olyan téren érdekelne a dolog, hogy ha odajutok, hogy veszek, akkor mit vegyek (ez rövid időn belül bekövetkezne egyébként).
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest