- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
vzsryl #204619 üzenetére
Nézek én mindent, de a kínálat meghatározza mit tudok nézni.
A rétegautót letudom abban, hogy ha kaszni sérül az nem lesz használt, de többi része az eléggé standard. Meg hát a Honda Citym sem épp tömeg autó (bár törököknél, Malajziában elég menő, ott volt 1.5-s motor 4x4-el
)
Amúgy ismerem a típust mivel van egy előd Golf Plus 1.4 láncos TSI 7-es száraz DSG-vel a családban
---> na ez az időzített bomba csak.
#204620Qru: nem tervezek nagyon bejárni, így az a kevés eset amikor a másik nem elérhető sem gond
-
szabonagyur
félisten
válasz
vzsryl #204613 üzenetére
Eladhatóság másik történet, de jelenleg az SCROSS-t sem érzem úgy, hogy jobban megérné nekem. Ha minden okés a kinézett típussal akkor mondjuk gumit cseréltetek rajta, szerviz stb még ha rá is megy 1-2-300e Ft akkor is 5M alatt leszek és nem 7,3M.
Persze almát a körtével helyzet, de most talán jobbnak érzem ezt a verziót.Ennyi km-el remélhetőleg nem jön elő semmi extra.
#204614Qru: 2 éve HO-ban ülök. Boltba járós van, meg ugye meg lesz csináltatva. Így az igazán rövid távon kiesnek, a dízel max annyit futna rövidet (9km minimum) ha a Honda szervizbe kerülne.
-
szabonagyur
félisten
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
vzsryl #204475 üzenetére
Mert a mutyizós nepper kihozza nullásra a vállalkozást (már ha van és nem 20-an használnak egyet, amit havonta bedöntenek), hogy ne kelljen adót fizetni. Mert a mutyizós neppert az érdekli egyedül, hogy menjen el a vas gyorsan és jöjjön a következő. Mert a mutyizós nepper a mának él és ezt szereti is és nem is fog előrébb lépni ebben.
-
szőröscica
addikt
válasz
vzsryl #204483 üzenetére
Utazosnak egy jo dizel CLS-t elfogadnek. Asszonynak mondtam is, hogy csak akkor vagyok hajlando lakasba koltozni, ha veszunk egy nagy dizel utazoautot es bejarjuk vele Europat.
Mivel o max Horvatorszagig van autos utazasra hitelesitve, annal nagyobb tavra csak repulni hajlando, ezert jo eselyt latok a kertes hazra. -
Csaby25
őstag
válasz
vzsryl #204470 üzenetére
Volt CFHC is? ETKA - Engine Code
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
vzsryl #204281 üzenetére
A termék okés, de az irigy f@sz mindig az marad...
Lásd ez olyan amikor Cityvel megelőzök mondjuk egy BMW-t akinek utána elgurul a gyógyszer és le akar tolni. Erre nincs magyarázat, de mégis megtörténik.
A kisbuszok maradtak DUPLO rendszámmal, na azokat továbbra is inzultálják rendszeresen.
-
válasz
vzsryl #204151 üzenetére
Elhiszem. Azert mondom nagyon függ attol, hogy mi a keret es milyen leont adnanak milyen ceed elleneben. Egy alap leon kombi 10M+ automataval es meg mindig csak alap leon, egy zonas klimaval. Ez innen indul. A ceednek meg ez a teteje, 10"-os navival panorama tetovel 160 le mild hibrid benzinmotorral automata valtoval stb stb.
-
Qtya123
őstag
válasz
vzsryl #204034 üzenetére
Igen, elég vegyes, hogy melyikben mennyire lehet elférni. Szoktam a munkahelyen néhány típust vezetni, Focus, Rapid, Nissan Leaf, J Astra. Nem kell bennük táncolni. A legrosszabb a J Astra, úgy benyúlik a konzol a jobb térdem irányába, hogy vicc.
KMT: Avensis méretre nincs szükségem, továbbá a kínálatban inkább a dízelek és a kombik vannak belőle.
Annyi körvonalazódik összességében, hogy szerintem maradok a szívó benzinnél, lehetőleg valamilyen koxosodás mentes változatnál.
Valamiért a Corolla felé hajlok, de utánanézek a CT200h és Mazda 3-nak is.Próbáltam olyan szemszögből is megközelíteni, hogy melyikhez drágább/olcsóbb a karosszéria elem, ha törik, de igazából rá kellett jönnöm, hogy mindegyikhez k.drága és a casco az egyetlen, ami véd.
Arra lennék még kíváncsi, hogy egy 7-8 évre tervezett használatban melyeknek a legkedvezőbbek a szervizköltségei, de szerintem ez egy nehéz kérdés és nem hiszem, hogy egyértelműen ki lehet mondjuk jelenteni azt, hogy egy 2017/18-as Corolla kevesebbe fog kerülni a szervizelések során, mint egy 2018-as Mazda 3, vagy egy Octavia.Biztonság kérdésében is úgy gondolom, hogy az előbb emlegetett autók kb egálban vannak, de javítsatok ki ha tévedek.
dong86: Na én pont ehhez nem vagyok hozzászokva, hogy 5 éves autó és kokszosodás, meg kuplung, váltó, kézifék, mittudomén mi típushibák. A 18 éves IS-nél kettő típushiba van, elromlik mindegyikben a 6-os CD tár és idősebb korban a fűtés/szellőztetés állító motorok néha ciceregnek. Ilyen szintű típushibákkal szeretnék továbbra is együtt élni, erre alkalmas autót keresek.
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #204010 üzenetére
Nem, sokkal szarabb. Nekem volt mindketto huzamosabb(Fabia 45e km, Punto 28e km) ideig. A Punto egyertelmuen halkabb(foleg autopalya temponal- a fabianak 4500forog a motorja es hangra mintha egy mehkas zugna a fejedben) es a furomuve(nezd meg a hozzaszolast amit fent linkeltem szelerzekenysegrol, pattogos futomurol) es feke is jobb.
A Puntobol nem fajt a hatam 100km utan mint a Fabia eseteben.
Mindenben jobb a Punto es ezt ugy mondom hogy parhuzamosan hasznaltam az autokat. Mielott jonne az allapot tema: A Punto regebbi volt a kinalat aljarol valasztva, a Fabia pedig kozeperol/tetjerol. -
P11
csendes tag
-
dudi6
senior tag
válasz
vzsryl #203820 üzenetére
Skoda oldalán 7,8-t írnak.
Feljebb is tudunk menni egy kicsit az összeggel, de nem igazán szeretnénk.
Nah majd meglátjuk mit mondanak bent a Skodánál.
Nem sürgős, van autónk, csak nem kényelmes már 5 személynek. (2020-s SX4 S-cross).
Januártól újabb emelések lesznek ha jól olvastam, ezért lenne jó idén megvenni. -
w.miki
veterán
válasz
vzsryl #203786 üzenetére
De drága, és csúnya is
300e-700e körül nézelődök, nálam eddig képben van a
Clio2, Fabia, Stilo, Focus, Ibiza, AstraG
Ha esetleg többért van jobb: Megane2, Corolla, Civic, C4.
C4 valamiért tetszik formára, pedig azt nem dícsérik.
Swift2 tetszik még, de az 1millió alatt már nem nagyon van
Inkább vegyek olcsóbbat, és a maradékot költsem a szervizre, vagy egy drágábbat, ami talán jobb, és nem viszem szervizbe? Rozsdától félek. -
-
szabonagyur
félisten
válasz
vzsryl #203716 üzenetére
Okés, de árban kb a 2,2 M-s dízel Astra 2016-s korral kb ott lesz, mint a felhozott 1.5 Focus.
Amire rá akartam világítani, hogy nem is ugyanazt nézi a kolléga. Benzin-dízel, random motorok, stb.
Igen írtam is, hogy a Focus benzinese megitn másik liga, de kb. felesleges belemenni amikor a km-kor-ár 3szögben megáll a beszélgetés, mivel csak ennyi a lényeg.
-
-
válasz
vzsryl #203551 üzenetére
ma "sietősen" toltam egy oda-vissza debrecent. odafele m3 tempomat 150-nel, visszafele meg 4-m4, ahogy lehetett, tipikusan tempomat 120. így az ~500 km-re lett 6.8 a fogyi, ennél azért általában kevesbbet eszik, de már a téligumik is felkerültek, ez is számít valószínűleg.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
vzsryl #203543 üzenetére
Nem egyszerű. Nyilván hajlamos is az ember túl parázni, mert csak a “véréről van szó”, de azért én emlékszem, hogy a Trabant 601 kombi hatuljában utaztunk a tesóimmal (!) országúton 100 km-eket úgy, hogy az ülés le volt hajtva, be volt borítva egy talicska homok, aztán turtuk a földet egész úton, meg épültek a homokvárak (csomagok az utánfutóban, a macskánkkal együtt
)
Németországban találtam Stellantis/Toyota 1.5 dci-ket automata váltóval, 30k eurért, akkor már inkább egy Touran. Szívem szerint vennék egy kombit, de nincs 3 isofixxel, ehhez meg, ha már van (a top tether-rel együtt) ilyen fejlesztés, ragaszkodom. 1.5 TSI + DSG van a családban, szeretik is, de az is fogyaszt és kisturbós benzines motor az mégegyszer nem, dízelt meg a jó ég mikorra tudnak szállítani (használtat itthon (2019-től) nem is találok…).
Köszi azért mindenkinek, figyelgetek, hátha lesz dci+automata tapasztalat valakinél kisteherautó vonalon
.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
vzsryl #203539 üzenetére
Az olajos a jó DSG?
Az S-max/Galaxy hybridben CVT van.
Sharan mar elég régi modell, ahogy a Touran is, bár ez a Ford egyterűire is igaz… Berlingo/Rifter/Proace/Combo vonalon tapasztalat valakinek? Esetleg olyan szerencsés, aki az 1.5 dci+automata váltós kombót használja? -
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
vzsryl #190109 üzenetére
Sziasztok,
erre a kommentre ráfűzve venném elő újra a témát. Három gyerekhez keresek olyan autót, amiben legalább 3 isofix ülés bekötési pont van. Egy 2019-es automata (ez fontos) Ford Kuga-ból ülne át a feleségem, mert ebben csak 2 isofix beöktési pont van és az az igazság, hogy az 1.5 ecoboosttal jól be is választottunk, mert országúton sem lehet 8 liter alá vinni a fogyasztást, város 12-15, autópálya (135 tempomat) 9 liter, ami ahhoz képest, hogy a saját autómmal (367 LE, összkerék és nehezebb 3 mázsával, mint a Kuga) vegyesben 8-9 literrel járok, szerintem baromi sok. Mikor a Kugát vettük, szenttül hittem, hogy a benzines a jó vétel, mert nincs dpf, városban is van használva (ez a mamataxi is), csúnya rossz dízel pfúj, korom, por, stb. fúj. (ez mostanra már jócskán megváltozott bennem). Az autóval évi 30 ezer km-t megyünk, 1/3-a város, 2/3 autópálya és ahol szükséges autóút.
Kb. 3 hónapja nézegetjük az autókat és 3 isofix + automataváltó kritériumokkal a következőkre jutottunk:
- Ford S-max és Galaxy: csak hybridet lehet vásárolni újan (ez nem gond, sőt), de külföldi és most már hazai teszteket olvasva, ezek is benyakalnak 10 litert. Szóba jöhetne használt dízel, de mivel kritérium az automataváltó és az tudomásom szerint csak powershiftben létezik, felejtős
- Peugeuot 5008: van automata dízel (elég az 1.5 dci is bőven) viszont a szállítási idő 12-18 hónap, nekem meg legkésőbb május elejére kell a megoldás, ebből használtat nem mernék venni
- Stellantis/Toyota Berlingo: kivezették az 1.5 dci+automataváltó kombót, az downsizingolt kisturbós benzines pedig többet nem jön be a házba (lásd Ford Kuga 1.5 ecoboost+automataváltó tapasztalatok), pedig ez frankó megoldás lenne
- Stellantis/Toyota kisbusz, Mercedes V osztály: 5 méter 30 centi, én bevállalnám, de az oldalborda még MK4 Mondeo kombi (ez volt a Kuga előtt) után sem hajlandó (és oviba szállítani pl. reggel a gyerekeket elég overkill is)
- Audi Q7: ugyanaz, mint a kisbusz para: nagy (és nem is telik rá)
Mivel sokat megyünk ezzel az autóval település táblán kívülre is, ezért az elektromos autók ki vannak zárva és bár létezik olyan, ahol az anyósülésen van isofix bekötési pont (Zoé, Enyaq, amikről biztosan tudom) nem fér el se a feleségem se én a hátsó két gyerekülés között hosszútávon, így jelenleg bármilyen megoldást keresek, ötletet, hogy ki mit használ, lehet használt és szalonautó is, csak férjünk el benne 5-en csomagokkal (nagy babakocsi is!).
Az automata váltó tudom, hogy szűk keresztmetszet, de az nem elhagyható kritérium. Kombikat is néztem, Octaviaban szintén van az anyósülésen isofix, de abban sem férünk el a a hátsó sorban a két gyerekülés között. Mercedes GLB-t is megnéztem, de ott elvesztem a csomagtartót, ha berakok egy gyereket a 3. sorba.
Minden megoldás érdekel, 10 éves használtautótól sem félek, csak legyen benne 3 isofix és legyen 5 méteren belül (a hossza).
-
válasz
vzsryl #203515 üzenetére
Ennyi hangzott el, nem volt riogatás. Bár én még nem találkoztam egy példánnyal sem.
-
e.vid
senior tag
válasz
vzsryl #203515 üzenetére
Ott is csak annyit említettek meg, hogy előfordulhat munkahenger hiba (1db hsz), amiről valóban lehetett olvasni egy időben. Ismeretségi körben és nálam sem jelentkezett ez a hiba eddig. Ami nem azt jelenti, hogy nem valós, de azért nem is túl gyakori. Szerintem igen túlzó azt állítani, hogy zabálja a kuplungot...
-
-
válasz
vzsryl #203494 üzenetére
"ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér"." --> ez az egyetlen ok, ami miatt van.
Biciklivel nem tudok elhozni pl. sok 20literes virágföldet, vagy nagyobb növényeket : ) És fuvart sem tudok felkínálni ismerősnek, ha pont olyan helyzetben van. -
válasz
vzsryl #203454 üzenetére
Hahó. Ez a "modern dízel vs hibrid" fenntartási költség "márkán belül" is érvényes? Tehát, egy dízel-automata váltós avensis fenntartása -szervízköltségei magasabbak, mint teszem fel, egy hibrid Aurisnak?
Revideálni kellene, van-e értelme autót tartanom, mert, van, hogy kéthetente veszem csak elő, sokszor csak annyira, hogy elugrok lemosni, aztán garázs (azért rendszeresen beindítom, járatom a benzinmotort picit, mert, a hibrid k.. nem erre lett kitalálva, hogy a garázsban porfogó legyen) Csak városi közlekedésre borzalmas autózni, hosszú távra meg párhetente megyek csak. Így van olyan hónap, hogy 300km-t sem gurul a bódé..)Mivel érdemes még trükköznöm, hogy az akksi egészségét minél tovább megőrizzem? Néha beindítani, járatni elég? A dízelekkel azért kezdtem el szemezgetni, mert, gyakorlatilag mióta gatyába rázattam a bringát, azóta az autó csak nagyon ritkán kerül elő, és akkor is hosszabb utakra, és egyébként is gyűlölök vezetni
Csak a szedán avensisek igen tetszetősek : )
-
kuyarashi
őstag
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
vzsryl #203183 üzenetére
VW-t csak azért hagytam a kalapban, hogy hátha beleesik valami, de eddig csak 22-23 éves vasak vannak. Annyira azért nem akarok időset venni. 307-ből is csak a fl utánikat nézem, de sok a km... Stilo az ára miatt megtetszett meg van/volt vagy 5 fiat a családban és olcsóságukról és megbízhatóságukról ismertük meg...eddig aztán majd kiderül mit hoz a jövő.
-
gaborn1
tag
válasz
vzsryl #203156 üzenetére
Nagyjából egyformán tetszik a kettő, ami a camry mellett szól, hogy 300E forinttal többe kerül, de ezért cserében van benne szellőztetett bőr, holttérfigyelő, elektromosan állítható ülés és gerinctámasz (navi 3 év frissítéssel, de ezt zárójelbe rakom az android autó/apple carplay világában) meg talán kicsit jobb menetdinamika és fogyasztás a felépítés miatt.
-
Ádám16
addikt
válasz
vzsryl #202916 üzenetére
A bátyámnak T25 van. Én alig érzek fotók alapján különbséget belteret illetően, ugyanolyan unalmas, de jó. A külseje pedig egyenesen szebb a T25-nek szerintem. Csak ott az 1.6 lomha, de nem eszi az olajat, a többi pedig eszi.
Szóval tényleg, mivel jobb a T27 a T25-től attól eltekintve, hogy valamivel fiatalabb? Mit reszeltek rajta?
-
válasz
vzsryl #202899 üzenetére
Hansban 5 max
Még Maxban sem fért el teljes 7 pedig megvolt az ülés. És a Lodgy sem teljes. Egy GL merci , ott van hét embernek hely vagy egy Alhambra (és hasonlóak) amik valóban erre vannak tervezve.
Szerintem minden ez alatti prasztvakítás. Max nekem annyiban megtette hogy alkalmanklnt kellett csak. De ha minden nap a családot kellen vinnem akkor nesa tanácsát megfogadnám! -
Tomics
addikt
válasz
vzsryl #202776 üzenetére
Bezzeg a Suzuki, 2021-ben ilyet árul 6-8M-ért. Nem vicc, fapad edition Vitara: [link]
(AN): Audio nélkül
*1: Felszereltség (audio nélkül): smartphone kapcs. érintőképernyős és rádiós fejegység, navigációs antenna és kábel, tolatókamera és annak kábelezése, kihangosító
mikrofon és a hozzátartozó kábel, valamint USBcsatlakozó nélküli változat. További részletekről érdeklődjön márkakereskedéseinkben!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest