- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz
Bdanyy #67644 üzenetére
Ez ennyiért rohadt sok(k).. Pár hsz-el feljebb említettem hogy ismi vett egyet újonnan ennyiért.. Ehhez hasonlít a leginkább, de a kínálatot böngészve hamar rájünk hogy majd' 4 évesen 3,5milla mennyire sok érte.
Runner: Első példányok közel 4 évesek már, különösebb problémáról nincs hír. Más Dacia modellekkel sincs semmi 5-6év múlva. Lásd: Sandero, Logan. Ugyan puritán, egyszerű jármű de elvisz A-ból B-be, olcsón. Nem értem a lázadásod okát. Ideje lenne lassan elfejteni az 1300-as, 1310-es korszakban szerzett tapasztalatokat..
Apáméknál van egy céges Logan Van, 19xe km-el. 2007 végén óta keresi a pénzt a jármű, kézről-kézre jár mindenki használja és még egyben van. Pedig egy Dacia. Más kérdés hogy senki nem rajong érte de hát melyik kisteherért ujjong bárki is? -
Kornel
veterán
válasz
Bdanyy #65577 üzenetére
tényleg ocsmány a liana... viszont az 5 ajtós faceliftes már határeset, nyilván nem szép, de legalább autószerű a formája.
viszont belülről (és műszakilag!) nem rossz kocsi, én sokáig nézegettem, látszik rajtuk, hogy japánban gyártották, ég és föld a magyar suzukikhoz képest -
Bati0501
őstag
válasz
Bdanyy #64821 üzenetére
Nála nem az a kérdés,h 5.8-at vagy 7.2-őt eszik,hanem,h 15-öt vagy 22-őt.
De nem is arról szól.bitpork: Egy akkora autóba,ami akkora,mint egy kisebb teherautó,és ha beleülsz,akkor már van vagy 2,6 tonna,mennyire elég egy akkora motor?Tudom,Te nem szoktál száguldozni,mert gondolom tengernyi nyomatéka van,csak kérdezem.
Azt hiszem abba a GL-be,ami itt van Miskolcon 4.2 diesel van,na azt már láttam egy párszor,amikor igencsak el kezdte szedni a lábait...És persze rokikártyával parkol. -
-
Dany007
veterán
válasz
Bdanyy #58120 üzenetére
Szvsz ez u.a. a kategória mint a Mondeók. Azok is kb ennyiért mennek.
Na meg azért mert pár hónap és én is eladnám az Omegámat ami még ennek a felét se éri...és csak ki...ás velem.
Amúgy ebbe is biztos van 300k km az tuti... De szép. Ez is tetszik egyébként csak a belseje nagyon hasonlít a mostanimra...és ezért nem nagyon kell. De külsőre nagyon bejön!Ja és én laikus vagyok, de bele-bele ugatok.
-
válasz
Bdanyy #57597 üzenetére
A
szartsmart jó. De a legjobb ha néz egy öregecske mini morris-t. NEm ótómata de olcsó lesz a közlekedés vel, no meg megvan a Mr Bean fílingjeMunez: te meg fogod magad és elmész ezt megvenni, hamán Volvó kő. Karosszériás vagy apránként megcsinálod, ha most nincs más baja csak ami a képen látszik.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Bdanyy #57458 üzenetére
Na jól van ám. Átnevezzük a topikot "Milyen Volvo-t vegyek?" -re?
Dany007
Jah már értem. Az teljesen fekete, ilyen gyárilag is. Szar a fotó minősége, meg nyilván megszívta már a nap is, de ez ilyen színkombóban volt elérhető annó.
Gyakorlatilag ugyanazt építem be, csak utólag, és más (IGO) navi szoftverrel fogom futtatni.
Erre pályázom, még van 19 óra hátra, remélem nem jön valami kötsög. -
-
KAMELOT
titán
válasz
Bdanyy #57273 üzenetére
Drága és a fogyasztás tuti nem 8,5liter
Ez a kocsi olyan 4500eurot ér.
Esetleg autópályán stabil 100-110 környékén elmész 8-9 literrel, de átlagban erre inkább 10-11 liter.(#57342) Bdanyy: Aláírom. Ezzel a kocsival meg lehet ezt csinálni csak a vezetési stílust kell megválasztani. Nekem ilyen 70-80km/h sebességnél mutatott 3,5litert. havernak még mindig ez van csak ugye neki a vezetési stílusa más. Nála átlag 6liter.
-
diegho
nagyúr
válasz
Bdanyy #57342 üzenetére
Volt amikor azzal dicsekedett toyota fórumon, hogy nem tudom hány száz km-t tett meg autópályán egy az autópályát vizsgáló kb 60-al haladó kpm-es kamion mögött és hogy mennyire jó fogyasztása lett... neki fontosabb az 1 liter benzin spórolás (tehát legyen 200km-en 840ft - akkoriban 700), mint ~2 óra a szeretteivel, bár lehet nincs senkije, nem is csodálnám
-
Dany007
veterán
válasz
Bdanyy #57287 üzenetére
Biztos szép meg jó meg BMW de 2 milláért nem vennék 13 éves autót... Ez amolyan nem tudom...
Sógoré is sokat eszik, de őt nem érdekli, van rá pénze. Mondjuk neki olyan az autováltó hogy van külön sport fokozat, ahol magasabb fordulatig engedi a motort váltás előtt. És tényleg durván húz a masina. Szép nagy belső tere van. Szóval frankó tényleg. De az meg 1 milla volt 18 évesen...
szerk.: ha már 2 milla és BMW, akkor már inkább valami ilyet vennék: [link] Vagy hasonlót.
-
Dany007
veterán
válasz
Bdanyy #57258 üzenetére
Ja értem...Hát, ha csak ennyi.
Egye fene...
Na igen!
Bár így külsőre én nem sok különbséget láttam az S60 és 80 között. Mondjuk 2,4-es motor alatt nem nagyon kapni... De ebbe már beletörődtem.
@MunezXBK: Nofene!
Van kitől tanácsot kérni majd ha aktuális lesz! És mid volt konkrétan?
-
-
válasz
Bdanyy #56632 üzenetére
na az a legjobb megemlítem neki
a válasz rá a következő vegyek magamnak
(nem is értem miért)
Yaris az lehet befutó,de még néztük a Mitsubishi Colt-ot ,és a Renault Cliot is
olvastunk róla teszteket vannak érvek mellette és ellene is,de gondolom ez minden autónál így van!
Alfára is azt mondják,hogy szar engem a 10 év alatt egyszer sem hagyott ott sehol pedig nem vagyok hobbi sofőr!(Évente 30.000 KM az átlag)
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
Bdanyy #55346 üzenetére
Fenti Golfot
Viccen kívül. Amúgy hasonló áron? Golfot, Passatot 1.9TDI-vel (III, IV, B5), gázos Omegát, kombi dízeles Astrát, kinti BMW, Audi, Merci dízelt, max 800-ig papírral, és a fennmaradó 3-400-at szervízre költeni. Cordoba, Ibiza, netán Fabia, Audi A2 1.4 PDTDI-vel.
Szeretem az Astrát, de ez csak egy drágább Suzuki, szerintem. (Classic II) Viszont nagy álom egy kupé Astra G, OPC design-al, 2.0-s turbómotorral, netán ugyanez kombiban. Na jó, ha a motort berakják az enyémbe, maradhat! -
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
pomk
őstag
válasz
Bdanyy #52415 üzenetére
Nálam első szempont nem az, hogy jöjjön vissza az ára. Értem, hogy arra a dízel és benzines közti árkülönbségre írod. De Én első sorban nem ragaszkodom egyik motor fajtához sem. Amit leírtam, arra keresek egy autót. Tőlem aztán lehet dízel, benzin, hibrid, hajtású, vagy akár mókusok is tekerhetnek benne dinamókat.
Igazából arra lennék kíváncsi, hogy véleményetek szerint melyik jobb választás:
Meg venni egy céges autót, amit 85-90%-ban egy normális sofőr vezetett, 0 km-től tudom az életét, szervizek, olaj cserék, stb. minden elvégezve rajta időben, rendesen. Szép állapotban van külsőleg, belsőleg, rengeteg extra van benne, szép, kombi, praktikus, keveset fogyaszt. DE dízel, és 2010.02. óta 132.000 km van benne. Gondolok itt a lehetséges drága alkatrész cserékre.
Vagy meg venni a használt autó piacon egy hasonló felszereltségű, praktikusságú, autót bizonytalan előélettel és km óra állással.Ha jól gondolom, és feltételezzük, hogy ugyan annyiba kerül mind a két autó, akkor talán az első jobb választás lehet. Mert itt azért ismerem az életét 0km-től kezdve. Egy ismeretlen benzinessel talán jobban mellé tudok fogni. Azt hiszem...
-
Kornel
veterán
válasz
Bdanyy #50930 üzenetére
azt a 0,9-es renault motort én is kipróbálnám, a TC csak jót írt róla.
persze nem egy 2 literes dízel, na de nem is egy kategória.
városba/országútra jó lehet az is, és igen, van előnye is az új autónak, 3/5 év garancia, stb.
ja és ha mindenki használt autót venne, akkor előbb utóbb rohamosan növekedne az autók átlagéletkora, illetve sorra mennének csődbe a autógyártók.
én simán megcsinálnám itthon, hogy legalább a hazai gyártású gépkocsik ÁFÁ-ját megfelezném, illetve az egyéb üzembe helyezési költségeket is elengedném, kicsit felpörgetné a termelést, illetve fiatalodna a járműpark.(#50933) giigz: melyik pár éves suzuki ér 600k-t? gondolom a régi swift
mivel még a 2005-ös swift 2-k is 1M körül mozognak, persze van alatta is, klíma nélkül, kurblis ablakkal, jégverten, vagy széthajtottan, és már azok is 8 évesek. Vagy nálad mit takar a pár év, 10-15? -
Dany007
veterán
válasz
Bdanyy #48671 üzenetére
Igaz, a nyomatékokat nem ismerem. De kb. dulpa gyorsulást tudnék elképzelni normálisnak, jónak. De bivalynak még azt se.
És azt tudja valaki, hogy ez a késleltetett gyorsulás mitől van? És az ősrégi F Sierránál miért nem volt ilyen?
@!Overdose!:
Ma már a dieselek jobban mennek mint a benzinesek? Régen ez pont fordítva volt. Nem vitát akarok indítani csak nem vagyok képben.
@MunezXBK:
Ezt kifejtenéd?
Arra célzol, hogy a mai autókban már az elektronika húzza a gázt ezért van a késés és a régi Sierrában meg direkt összeköttetés volt? -
zoo8800
veterán
válasz
Bdanyy #46920 üzenetére
A Spritmonitor is 9 liter körüli átlagot mutat, Integránál szerintem zavar volt az erőben.
-
ABE
őstag
válasz
Bdanyy #43066 üzenetére
Való igaz, Magyarországon elég nehéz érvényesíteni az árban, ha tényleg megkímélt, keveset futott, jól felszerelt az autó, éppen ezért az összehasonlítás is nehézkes. Ha tényleg nincs messze, akkor nézd meg, és ha szimpatikus az autó, vidd el próbaútra és átvizsgálásra, aztán verekedjetek meg az árban.
Megjegyzem, hogy ha a kiírt futásteljesítmény valós, és vigyáztak is az autóra, akkor gyakorlatilag egy újszerű autóval kell találkoznod. Strapabíró gépek a Focusok.
Még annyi, hogy a képek alapján a jobb első sárvédő és a küszöb találkozása nem tűnik tökéletesnek, arra vess pillantást, hogy rendben van-e.
-
ABE
őstag
válasz
Bdanyy #43060 üzenetére
Nekünk volt ilyen, csak 2007-es kombi, amúgy motor-felszereltség azonos (szintén bézs volt a belseje, csak nem bőr). Nem tudnék olyan dolgot mondani róla, ami miatt bárkit lebeszélnék a típusról, 200e km-t egy darab hűtő cserével lefutott, amúgy a kötelező olaj- és szűrő cseréken kívül semmit nem kért. Első ránézésre a képek alapján nem látok rajta gázos dolgot, bár nyilván nagyobb felbontású képeken, de még inkább élőben többet lehetne mondani róla. A futott km elég alacsony, de a bőrön nem látszik, hogy kinyúlt volna, tehát reális is lehet. Érdemesnek tartom megnézni, de szvsz egy kicsit túlárazott, némi alku beleférne.
-
Revolit
senior tag
válasz
Bdanyy #42932 üzenetére
Szintén Üllői - nagykőrösi
Egyébként én is 99-01 közöttieket néztem főleg, igazából azért írtam 01-04-et, mert azok a faceliftesek és jó lenne ha... de mindegy, ennyi van rá, ha szép állapotban van jó a 99-es is.
A karcok/parkolási sérülések egy bizonyos fokig nem érdekelnek, sőt az sem ha volt kocc és törött a lámpa stb., de azért van egy határ. Tehát a 4 sarkos amit írtam, ott az egyik saroknál meg volt repedve/törve tobb helyen is a sarka, az azért nagyon nem volt szép pl. Meg volt ott más probléma is (ajtá alja eléggé rozsdásodott, de ez úgy hallottam ford-betegség, azért is néztem mindegyiknél, és azért még 99-ben is volt, ami nem rozsdásodott ott!! )Kérdés: egyiknél (szépen ki volt suvickolva úgyhogy eléffé feltűnt) a motortérbe benézve láttam, hogy a jobb első felfüggesztésnél alja tájékán vannak ilyen csatlakozó elemek, ami a csatlakozás környékén nagyon rozsdás volt, de msáhol nem, és elég iparos munkának tűnő pontforrasztás volt. Nekem ez nagyon nem tűnt gyárinak
vagy simán lehetett? Nem tudom mennyire érthető mire gondolok, sajnos nem nagyon vágom a dolgok neveit
Másik oldalon meg nem láttam, hogy milyen, mert aksi meg műanyag takaró elemektől nem lehetett látni. -
zoo8800
veterán
válasz
Bdanyy #42293 üzenetére
Ilyesmi van anyámnak (a fl utáni, 2005-ös).
Korrekt autó, de pl. az üléspozícióval sose tudtam megbarátkozni, mintha terepjáróban ülnél. Az ülőlap oldaltartása = 0. Gázadás után 1 sec, mire a fordulat elkezd esni, addig adja a gázt a motor.
Meg lehet szokni, 7-800 körül jó vétel lehet. -
8th
addikt
válasz
Bdanyy #42130 üzenetére
Mert a gyári lendkerék ha csak nem hibás (volt ilyen is nem kevés) jellemzően 250-300k között adja meg magát. Általában mindenki a PD elemtől retteg, hogy micsoda költség ha tönkremegy pedig lehet hozzá lőni okosba nagyon olcsón tök újat is. Ha a turbó + lendkerék rendben van nem akkora para egy használt PDTDI mint sokan hiszik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Bdanyy #40244 üzenetére
Én vezettem egy ideig, szerettem. Kényelmes, megvan benne az az opelos exoskeleton érzés, hogy magadra húzod a kocsit mint egy ruhát, és van respektje az úton, nem volt gondom a sávváltásoknál.
Volt baja de az a szerviz hanyagságából, trehányságából adódott, hogy négyszer számláztak, egyszer nyúltak hozzá, akkor is szarul, ha viszont azt nézzük, hogy mit bírt ki (előttem 7-8 évig csak nyűtték-taposták üveghangon, céges autó volt egy köcsög nyikhaj alatt) akkor azt mondom elpusztíthatatlan.
De ez csak laikus tapasztalat, azt sem tudom milyen típushibái vannak, végül én is letettem az opelről.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Bdanyy #40224 üzenetére
HI!
kat-ot nagyn meg kell nezni, amugy alegnagyobb baja hogy 4 ajtos nem lajk:- )
ha igaz akm akkor gyak egy uj oto kel latnod mden szemptboludv
neduddki
mod: na jo ha vigyaztak ra
mod: footy: ez 1az-fse motorkod itt a kozvetlen befecskndes miatti pufferkatot eszi el a ken /ez igaz az osszes directre mert ezt elfeljtetekmondani a zugyfelnek:- (((/
dare: amikro felkavartam a totyanaz alliiet akkor gyorsanbekopte vki hogy yaris-nal si olt mar motrcsere /nem tok rola semmit /egyenlnet nem mentem utanna mert nem erdekel/
-
Rivaul
addikt
válasz
Bdanyy #37020 üzenetére
Ahogy olvastam kb 6-7 kilót is kiforgathat a kezemből rövid időn belül ha sikerül belenyúlnom. Most van lehetőségem 1,5 ért venni egy hasonló autót +200k hogy helyre is pofozzam mert naiv nem vagyok s hibátlan autót tudom hogy nem találok de 2 gyerekkel nem engedhetek meg magamnak ekkora kiadást talán egy év múlva.
-
8th
addikt
válasz
Bdanyy #36850 üzenetére
Motorcserénél láttam már ilyet. Ott személyes találkozókor nyögte ki az eladó, hogy motorcserés volt az autó és a kilométeróra állás az új motorra érvényes, előtte már futott talán 110k-t. Telefonban persze mélyen hallgatott erről. Lehet itt is valami hasonló simliskedés van a háttérben mert elég kicsi a valószínűsége, hogy havi kétszáz kilométeres futásra dízel autót vesz bárki is. Én nem ismerem a Grande Punto műszerfalát/kijelzőjét. Az a 12 704 vajon a futott kilométer lehet?
-
Zewa
senior tag
válasz
Bdanyy #36850 üzenetére
Tulajdonosa szívrohamot kapott és az örökösödési hercehurcának csak most lett vége.
Más kérdés hogy még az ilyen keveset futott autókat is gyakran visszapörgetik.Más: Milyen síkban dönthető hátsó üléssel rendelkező kombit tudtok mondani, 3-500k között? Ésszerű keretek között természeten. Nekem hirtelen csak az escort kombi jut eszembe. Más?
-
_NCT
addikt
válasz
Bdanyy #35321 üzenetére
Sajnos ezt alátámaszthatom, 120.000km vagy 10 év körül előjön a kinyomócsapágy probléma, amivel általában a kuplungszettet is cseréltetni szokták. Ez árban 100-120 körül mozog, attól függ kinél csináltatod, lehet több is, kevesebb is.
Bár azt is tudom Octavia-s ismerőstől, hogy ott ugyanez a helyzet. 120-150.000 km körül előjön a probléma. De amit használnak, az kopik is, olyan autót nem lehet találni, ami elmegy 200.000km-t ráköltés és javítás nélkül. Vagyis lehet találni, de ahogy bitpork is írta, azon te fogsz rollerezni, ő meg jót röhög, hogy nem költött rá semmit sem szinte....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest