- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hobizoli
nagyúr
de sokaig (6+ sec) nem javallott hasznalni eccerre
-
Kornel
veterán
12 literrel elmegy
Ha mindegy lenne a fogyasztás, akkor azt mondanám, hogy kéne
-
hobizoli
nagyúr
...meg ugy megy, mint F30 320d, ami nehezebb 230kg-val es gyengebb a motorja
7.6sec 100-ra, 6-s valtoval, meg RWD+sper-l, ennyit a csak 5-s valtos FWD-k mennek sper nelkul, sot, ennel jobbat is siman
402m-n 15.7, ennyit megy egy alap 20 eves 101LE-s Swift 1.3 GTi
elmenyauto, na persze
-
zoo8800
veterán
Ha kocsikáznom kellene menni az egyik kocsival, akkor nekem inkább ez kellene, mint egy Corsa OPC. Mai mércével gyenge ugyan, de sportkocsi, és nem csak egy kisautó erős motorral. Egy Integrát sem nagyon fikáznék le azért, mert nem turbós vagy mert nem 250 lovas. Más az élmény, amit ad.
-
Szplöttyy
senior tag
Hát szada se éppen itt van, azért az is egy jó 15km ha nem több. Egy sződ vagy váci srácot ismerek, volt egy rommáhúzott hármasgolfja most egy 1.9TDI Cabrio 1es golf van meg egy 1.9TDi kettes. Ő szokott építgetni,de tudtommal nem adagolózik. Meg mondom ak örnyéken a csomádiak vannak, azoknak tényleg kurva jó hírük van és nekem is úgy tünt hogy profik csak drágák, de tuningal nem foglalkoznak. Diesel Gödöllő ugyanez.
-
-
-
footy
addikt
Azért ez jelent valamit:
A japán autók alacsony száma annak tudható be, hogy kint is tudják, ezek jó autók, ezért drágák. Annyiba kerülnek Németországban, mint itthon, de a 10-15 éves, valóban jó állapotú példányok drágábbak. Például '99-2000 körüli Toyota Avensis-t, Honda Accordot, vagy 2002-2003-as Toyota Corollát gyakorlatilag nem lehet venni.
-
harry
veterán
Megjegyzem, hogy legrosszabb esetben kutya utazhatna hátsó ülésen is (bár nyilván inkább ne), de akkora kocsit venni eleve nem látnám jó ötletnek, amiben nem férne el hátul, szóval ekkora csomagtér azért legyen... én ezért kedvelem a kombikat is, jól lehet fél évben egyszer, ha kell valamiért az a sok hely, de akkor van, ami azért igen jó. Más kérdés, hogy használtan lehet rosszabb állapotban van, ha az előző tulaj viszont sokszor - sokat szállított vele. Köztes megoldásként első sorban maradtak az 5 ajtót ferde hátúak (vagy hatchback, liftback, nem tudom, itt minek nevezitek többnyire).
Közben azért követem a topicot, kösz az eddigi mindenféle tippeket mindenkinek, most egyelőre úgy vagyok, hogy megpróbálok összeszedni pár típust, ezekre szűkíteni a listát, és azoknak jobban utánajárni.
Ami a típuslistát illeti, egyelőre két cikk, és az itt elhangzottak alapján írtam össze, ez így elég hosszú, majd kicsit összekapom valamikor, és feldobom ide, szűrjetek egyet rajta Ti is, és akkor hátha sikerült egy ilyen <5 típust kiválasztani.
-
neduddki
nagyúr
HI!
hat kb a leglesobol, vanak azetrt me gfokozatai a funkcionalis analfabaetizmusnak mi???:- )))
udv
neduddki
mod: malloc: a ket pozsot flejecs , itt a lista /sevi, pozso kihuzva, devo es buzuki benne maradt, habar swift2 ahogy nezem szuken fer bele/, jo szurogetest
-
harry
veterán
Nos ha nézed az előzményeket, látni, hogy alapvetően a 400 környékén lévő Astra F-ben gondolkodtam, csak pl. totalcaron volt cikk (milyen első autó 300 illetve 600ért), és abban említették a Mondeót is, így gondoltam, rákérdezek (meg mert egyik kedvencem, de nyilván nem ez fog dönteni). De ahogy írtam is, nekem elég egy kisebb autó természetesen.
Kutya amúgy egy termetes Vizsla
És alapvetően én is szívesebben tartanám csomagtérben, 5 ajtósban, kivett kalaptartóval utazott már hátul, az teljesen rendben van. Vagy ugye a kombi, amit én egyéb, olykor felmerülő célok miatt is praktikusnak tartok.
-
Varoz
addikt
A mérlegnek két oldala van.
Hiába olcsóbb az alkatrész, ha több kel. Vagy ha máshol máson vered el a különbözetet.
Na megnéztem hirtelen a kuplung szettet, mind kettőnél 40 ezer forint körül jössz ki.
Tehát most amit így hirtelen megnéztem, nem drágább a Mazda.#23014
Nem alattam, apám alatt. De az, hogy ti bénák vagytok arról miért én tehetek?
Ha ismernéd a ladát, akkor tudnád, hogy két torkú és amíg csak az egyik nyit addig nem nő számottevűen a fogyasztás. A miénknek 120-nál nyit.
Az a baj, hgoy ti is az ilyen-olyan józsi bácsi a legjob szerelő által agyon b.sztatott karburátorból indultok ki. Azok meg verik a 10-et. Plusz ugye ott szarrá hajtott igáslovakról beszélünk. Míg ez most jár 65 ezer környékén.Ja és nem 6, hanem 6,1, mivel ez a pontos adat. Ha összességében mondanom kéne egy adat, akkor 6,5. Mert volt ugye 6,1 is, de volt már 6,5 meg 6,8 is.
Mármint nem akkor, hanem másik alkalommal.De tudom, mindig ez van, hogy ha valaki véletlenül ügyesebb az vagy hazudik vagy csal vagy tudom is én. Elfogadni sose tudjátok. Igaz ez mindenre, játékra, szerelésre, életre stb.
-
neduddki
nagyúr
HI!
elvtarsak aze azt ne felcsuk el, hogy egy egyellor emg nem hatarozott meretu kutja is van a dologban, szoval gondoljuk arra a szegeny ebre is...
udv
neduddki
p.s. remelm nem csak az en bolonderiam, hogy kutja a /sajat es utastarsak/ egessegenk erdekeben, min csomatarto teljes haloval elvalasztva /ezert is a kombi/, v. meginabb allatszallito alkalmatossa
-
Varoz
addikt
Biztos. Szín ötös voltam 1. óta matekból.
Igen, mert az is annyi volt. De az nem is volt hajtva. 100-110 volt kb.
qdakJaja, ezért is b.ssza a csőrömet.
tomcsi23Hogy régóta-e? Azt se tudtam, hogy hirdetik.
Csak rákerestem, hogy megmutassam milyen, erre megtalálom pont azt.
De egyetértek a hirdetéses dologgal. -
-
-
Bati0501
őstag
Miért csak azt?Az mindent kibír a többi meg nem?
Gondolom abba is annyiba kerül a részecskeszűrő meg a többi cumó.
[BTiger.huhhhh: hát ha nem is rengeteg,de sok,sztem.
Milyen cikk van erről?
mycso: Na ez az,h mindenki mindenfélét mond...persze ha az ember kikap egy megkíméltet,ahogy Bdanyy is mondja,akkor oké,de ha nem...(nem csak dieselből)
-
-
-
-
8th
addikt
91. Seat Ibiza Cupra 1.4 TSI, 1:31.87 (180le/1226kg) átlagseb.: 113 km/h.
100. Subaru BRZ, 1:33.50 (200le/1220kg) átlagseb.: 112 km/h
102. Renault Megane Sport 2.0 dCi, 1:33.80 (173le/1450kg) átlagseb.: 111 km/h.
106. Audi Q7 V12 TDI, 1:34:10 (500le/2605kg) átlagseb.: 111 km/h.Az Ibiza 20lóerővel gyengébb és 6kg-mal nehezebb mint az BRZ ráadásul fwd hajtású. Kisautó létére simán veri az eleve sportkocsinak tervezett Subaru-t. A Megane 27lóerővel gyengébb és 230kg-al nehezebb a Subarunál az Ibihez hasonlóan ez is fwd. Egy alsó-középkategórás 5ajtós "családi" dízel de mindössze három tizedmásodpercet kapott, a "sportkocsitól". A Q7 hiába nagyon erős 1385kg-al nehezebb mint a BRZ. Egy magas építésű nagy homlokfelületű rossz légellenállású batár ami alatt abszolút nem versenypályára való futómű van, mégis a majd 3kilométer hosszú pályán bőven egy másodpercen belül van a BRZ-hez képest. Khm... no comment
(#22354) Szplöttyy: Az éjjelnappali pékség/templom mögötti utcában volt régen egy gumis műhely. Az már nincs ott?
-
Zewa
senior tag
Nem tudom ti milyen teljesítményű autóval jártok a mindennapokban de van egy olyan sanda gyanúm hogy az itt lévők 95% nagyon nem tudná ki autózni egy gyenge GT86 tudását sem...
Egy hot hatchre ha ránézel, látsz egy modern, trendi dobozt. dejjó. Toyotának legalább ott a kópé formája, a jó üléshelyzet, közeli váltó kormány kézifék trio, az alacsony súlypont.Nem tettszet minden, mindenkinek de tessék már mondani ellenfelet 8millából.
..és ne gyertek Lion Cuprával és egyéb gyári okosított cuccokkal. Új és az ajtók száma: 2.
Itten ez a hunyadi. 2.0T 210ló, 10milla. És gondolhatjátok hogy ők sem poénból csinálták.hobizoli: csak egy példa: A Punto ár/tuningpotenciál, teljesítmény, fenntarthatóság, alkatrészár mutatója nagyon jó de mikor ránézel akkor anyukának a boltba, munkába járós autója jut eszedbe. Persze ez nem mindenkinek fontos de nekem pl igen hogy érvezet legyen ránézni.
-
lajafix
addikt
te méred csak 1 szám szerint a kocsit én abszolút tényeket írok, míg te más autókhoz méred és aszerint próbálod letolni. AUTÓSKÁRTYÁS PISTIKE vagy.
Balupapa: semmi személyeskedés nincs abban, hogy aki a 0-100 alapján ítél, az bizony szűk szellemiekről tesz bő tanúbizonyságot. Ez kemény tény...
-
lajafix
addikt
még mindig az autóskártyás mentalitás. Jóval 8 alatt gyorsul 100ra. ez simán sportkocsi mérce. Vannak nála gyorsabbak, ami nem csoda mivel nem turbós, de ettől ez még abszolút gyors és sportkocsi.
Senki nem mondta hogy a leggyorsabb, sem azt hogy a legolcsóbb. Teljesen jó sportkocsi és egyszerű lélek az, aki 0-100 alapján itéli meg és korlátozott szellemi kapacitásával nem tud értékelni egy jó szívómotort.
-
hobizoli
nagyúr
Nekem az is furcsa, hogy 6-s valtoja van, es meg igy is csak 7.6-t repeszt kilora, pedig még rovidebbek lehetnenek a fokozatok,
na meg hogy a korszerunek szamito DSG-vel es tarsaival ellentetben az automata a lassabb, tisztara mint vmi os-automata, berakod D-be, oszt megy, mint a C2 Power Toyota Celica a totalcar-n, ahol volt az az amcsi verzios es hatul dobfekes ótttómatta Celica, ami 140loval 13sec alatt ert kiloraOMG
-
lajafix
addikt
"Egy 9milliós sportkocsitól kurvára sovány a 7.6sec"
Hagyd abba az autóskártyázást. itt folytasdNagy megállapítás, hogy +20%kal valami erősebb akkor jobban megy. köszi.
Trivi hogy a károsanyag normákon vérzett el a + lóerő, azért került bele a 2 befecsi rendszer is. a 2 gép között van 1x év. Teccikérteni? Ma má' a vizbűlkell kivenni az oxigént az új kocsiknak.
-
hobizoli
nagyúr
esoben mentem 15.2-ket, meg 9.4-t 201m-n szeria allapotban
15.8-t tud egy 20+ eves, teljesen szeria allapotu, nuku tuningolt Swift GTi pl 101LE-val FWD-n(!), nem RWD-n
ez kb 9.9-10.0sec koruli ido 201m-n
201m-n 0.1sec diffi az ~1 autohossz a celnal
5-6autohossz diffi az mar eleg latvanyos
foleg ha egy rajtban jobban letapado RWD szopodik ki egy FWD ellen, vagy mennek fej-fejt cink a dologvhogy errol a GT86-rol a amcsi vasak jutnak eszembe
5.7 v8 340lojje, asztaqrvaaaa, aztan meg megy egy 16.7-tvagy ott van pedalkent erre meg a RX8 is, az is hasonloan csalodas volt sokaknak
192lo csirabbik aztan ugy (se) megy mint vmi 150loeros auto
10M-ert (akkor)
a 231lojjosat meg egy szeria ITR vagy egy jobb VTI is cigire vette
aztan azok akkoriban uj korukban kerultek a felebe (se)LOOOOOOOOL
-
lajafix
addikt
"Egy sportkocsi első és minden felett álló tulajdonága az, hogy minden körülmények között gyors. "
A sportkocsi minden felett álló tulajdonsága az, hogy élvezetes. Aminek van több lényegi összetevője, mint gyorsaság, kiegyensúlyozottság, hang, kezelés, forma, felépítés, ahogy remeg... Te ezt nem vagy hajlandó megérteni, hát ettől még forog a föld egy darabig."egy gecijó pályaautó lenne de túl gyenge ehhez "
Most sport vagy pályaautó? Elképzeléseid olyanok mint az anyósomé a végtelenített nyugdíjról, bár nem vagy te még korban 70.btw hol veszel ma új s2000est?
-
lsc
nagyúr
Nem mentem vele.
Akkor a többi csak rizsa.Mod Szplöttyy: Ezzel nemhinném hogy hosszú íveket fogsz keresztbe autózni. Simán lehet, ezért van rajta aránylag "szűk" gyári gumi. Az esp-t nem hagyták teljesen kikapcsolni, de még így is simán meg lehet pörgetni "erőből". Semmi hókuszpókusz, alászeded és odalépsz neki, ennyi.
Álmodozni neked is lehet, ki kellene próbálnod aztán lehet róla beszélni.Bocs a dupláért.
-
Qru
MODERÁTOR
"Azzal a 200lovas szívómotorral senki nem fog keresztben autózni"
Ezek szerint még életedben nem ültél 200 lóerős kocsiban...
Am meg ez egy meddő vita, te nem érted ennek a kocsinak a lényegét, a célcsoportja is ismeretlen előtted. Felesleges ezen lovagolni. Ennek a célközönségét úgysem győzöd meg, hogy üljön egy turbós RS-be inkább, mert az jobban gyorsul. Ennek a kocsinak nem ez a lényege. De leírták előttem már vagy 20x de látom csak nem sikerült elfogadnod (azt hogy megértsd nem is várom el).
Érdekes, hogy havi 2-3 ezret adnak el belőle. Tehát valakik mégis csak veszik. Nézd meg, hogy a jobban gyorsuló Corsa/RS-ből menynit adnak el... Hajrá. -
lsc
nagyúr
Még egyszer, mentél vele? Majd utána beszélünk kemény-e a futómű. Csak jelzem a land crusier V8 sem billen kanyarban egy grammot se nagy batár létére, mégsem kemény a futómű, terepjárónál izgalmas is lenne.
Az meg hogy a formatervbe mit látsz bele a Te dolgod /szerintem rendben van, élőben más mint a fotókon, amit én sem hittem amíg nem láttam/, de ezzel az erővel a T modellről is koppintották, annak is négy kereke volt.Mondom a legegyszerűbb elmész kipróbálni, aztán majd beszélünk róla.
-
#10726912
törölt tag
Nem ültem egyikben sem. Se a 86gt-ben, sem az opelben.(Szép darab és ígéretes a lotus motor
). De dájcséknál ültem egy-két érdekességben...volt, ami be is indítottak...
(komolyan)...volt amivel vittek is (R8...nem rossz érzés a gázfröcsse
)...Porsche 911 (ezt be se indította, mégis csorgott a nyálam)...a BMW -nek Z4-nek volt olyan hangja, hogy...
Bele ülnék nagyon sok kocsiba, ha vennék, de nézném, hogy mennyi idő alatt van 100-on, belteret, külsőt, a múltját (ami soknál ma is a jelen, azaz megállja a helyét), a hangját...
Egy biztos: nem akarnék olyan gt-t, amiből sóvárognék egy-egy régebbi klasszikus után
Az erősebb motort meg...nem baj, ha tud gyorsulni 100-ra 4-5 sec alatt olyan hanggal, amitől az impotens is kidobálja a viagrát hirtelen gerjedelmétől megrettenve...
lajafix: Ez csak drága kedves hazánk felfogása. Nem villa hatású garázsokban ott állnak a németeknél. Nem a státusz miatt...hanem a tudásukért.
Fenntartás? Ha meg tudnék venni 10 éves járművet 9 millióért, akkor lenne rá való. Új kocsi?
Minek, ha van tőle jobb ugyan annyiért? Ami élvezetesebb és nagyobb tudású???
Ez szimplán a saját felfogásom. Biztosan jó, hogy van a GT csak nem hoz lázba
Tudod: minden ember más nőre (kocsira) gerjed... -
Zewa
senior tag
Népszerű autó már most, és szerintem az is marad. Rövid időn belül jönnek a tuningcégek akik hoznak még egy pár lovat a motorháztető alá.
Vezetési élményben egy Mx-5 -ös Mazzag is példamutató. 1,1Tonna és csak 126ló.
Teljesítményben a csipszes Hastra 180lójjerével alázza de élményben egyértelműen az előzőt választanám.ps.: Ebben a kategóriában én Őt választanám. Vajbőrrel és ezekkel a görgőkkel.
-
-v-
addikt
"Opel Corsa szétalázná a 9milliós csilli-villi sportkocsimat"
Látod, ez engem pont nem érdekel, melyik autó aláz meg, és melyik nem.
"Már az elején sem a gyorsulásról volt szó, a tesztpályán elért köridőkről"
Engem ez sem érdekel. Engem az érdekel, meddig ér a szám, amíg körbeérek, nem az, hogy mennyi idő alatt.
"hogy leverje a konkurenciát"
Nem arra készült.
Teljesen egyértelmű, neked egy mai hothatch való, a GT86 pedig nem hot hatch-nek készült egyáltalán, tényleg más a célközönség. -
lajafix
addikt
mondom hogy nem érted az egészet, s nem is neked szánja a toyo.
Na lássuk a toyo koncepcióját:
Ezzel újkorában nem fognak versenypályára járni, s aki megveszi, azt nem érdekli hogy a töltött corsa megelőzi egyenesben. Az élmény nem= köridő, gyorsulás. Ahogy egy jó nő sem = a feszes fenék és nagy mellek sztereotípiával.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest