Hirdetés
- Stabil pályára állt az Android 16
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-t -
válasz
lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nyaralás topik
- Hardcore café
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Apple asztali gépek
- Stabil pályára állt az Android 16
- Külpolitika
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Xiaomi Redmi 9T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S9 FE+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere- Beszámítás! Olcsó Számítógép játékra! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 480 8GB / 128SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest