Hirdetés
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-t -
válasz
lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
Új hozzászólás Aktív témák
- Witcher topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Formula-1
- sziku69: Szólánc.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Motoros topic
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GAMEREK!! EZ A KÁRTYA...NEKTEK LETT KITALÁLVA!
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest