Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Garmin topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lajafix #22209 üzenetére
az a baj ezzel a 2 literes szivoval is, hogy magasan van a nyomatekcsucsa es forgatni kell, hogy menjen
ha meg elmesz vele szerpentinezni, mivel kozepen meg gyenge, ahogy befordulas utan kigyorsitanal vele onnan, meg mert az emelkedo = nyomatektemeto, hiaba van 200 papiron uveghangon, vmi csak 170lojjos turbos vas ami reszeterlehesen meg 1.5x erosebb, es az elso kigyorsitasnal korbekeruliaztan utana lehet nezni, meg mantrazni a tojota hujeseget, hogy aaa direkt nem akartak bele turbot
nem persze, inkabb mondtak volna azt, hogy fillerbaszok vagyunk es azert nincs benne
sokkal hitlesebb lenne a vakeres 8th nagyon jol leirta hogy a Corsa peldaval, hogy mi a baj vele: veszel egy joval dragabban, direkt sportautonak tetervezett jarmuvet, ami szarabbul megy, mint egy 12 egy tucat tomegmodellbol kialakitott hot-hatch
anno a Golf 3 VR6 Syncro 7.5M HUF volt 90-s evek elejen
akkor az egy kicsit tobb volt mai realerteken nezve
es eleg sokan megvettek, mert meg mindig van beloluk igy 20 evvel kesobbszoval a tojota 50-s dolgozo csaladapak dumaja csak egy suketeles
az vegyen inkabb egy Ariel Atom 300-t vagy egy KTM X-BOW R-t, kozepmotor, RWD, tolatva is korbeautozzak a mai autok 99%-t -
válasz
lajafix #22209 üzenetére
Ha nem a jó köridő és a gyorsulás az élmény egy sportkocsiban akkor mi? Ezeket nem azért veszik, hogy elguruljanak vele az Auchanba bevásárolni. Az ember azét vesz sportkocsit mert ki akarja használni a tudását. Ez mindig is így volt. Máskülönben nem ezt vennék hanem valami unalmas kombit. Na meg 7,6 másodperc kell, hogy a mutató felmásszon százig és mindössze 226km/h a vége? Egy ~9milliós eleve sportkocsinak tervezett autónak? Ne vicceljünk már. Egy Opel Kadett 16v GSI is tudta ezt negyed évszázaddal ezelőtt. Egyedül a súlyelosztása és a futóműve irigylésre méltó a GT86-nak. Semmi másban nem tud kiemelkedőt felmutatni. Ha lecseng a kezdeti hype akkor oda kerül a kocsi ahová való. A kapuzárási pánikkal küzdő férfiak garázsába.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Formula-1
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Ukrajnai háború
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ HP EliteBook 845 G11 - 14" WUXGA IPS - AMD Ryzen 5 8640U - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest