Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #117572 üzenetére
El ne hidd, egy szar, de hogy maradhatott ki ez az eletetdbol?
Agilis = egy turot
Gyors = hogyne, amikor gyartottak akkor is lassu volt!
Kitarto es robusztus = hogyne ranezesre is kb mint egy Q7 olyan robusztusmeg kitarto mint igas lo akinek 1 hete se inni se enni nem adtal.
Megbizhato tars = nemtudom milyen a megbizhatatlan, barhova elvisz, ha legoztal sokat trabantot 1 csavarhuzoval es 2 villaskulcsal az arok szelen is lehet generalozni.... -
vendingo
veterán
válasz
Kornel #117575 üzenetére
Azért egy vezérlés nem filléres kiadás. 2 millára jó lenne lealkudni, illetve remélem minden rendben van vele, mert nem mindenáron szeretném lecserélni a G4-et, ami tiptop.
Egyre jobban fosok attól a csúnya hegesztéstől, de gondolom a kereskedő se hülye, hogy megvesz saját pénzből egy hibás autót, utána meg felajánlja, hogy mérjem körbe, vagy vigyem akárhova átvizsgáltatni.Amúgy meg jó hogy lenyomja a swiftet, a type-r civicnek is odapirít. Technikás kanyargós pályán Focus RS-t is elkeni Cup futóművel, de még lehet anélkül is.
Nyári gumik zsír újak rajta. Van itthon egy garnitúra 16-os téli, csak sajna 17" alatt nem lehet feltenni rá, mert nem fér el a 4 dugattyús brembótól (megane rs fékek)
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Kornel #117411 üzenetére
Most eszembe jutott amikor a héten felhívtam egy Csókát aki a hahun egy 2,5 TDI audit árult jó áron, hosszasan beszélgettem vele, a beszélgetés végén közöltem vele ha megvenném az autóját nem nagyon maradna pénz a zsebemben, de úgy Tudom az audi nagyon megbízható márka. A válasz ez volt: Viszonylag könnyen hozzá lehet jutni ehhez az autóhoz, jó vele menni, jó vele megjelenni, és utána sorolta a hibákat és hogy mennyit költött szervízre.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #117089 üzenetére
Na igen, van az úgy. Habár ugye állapotot veszünk nem km-t és évjáratot feltétlen. Van a rokonságban olyan 8-10 éves autó ami full garázsban tartott és 50-70e km-t futott, na bármelyiket meg merném venni. A piacról viszont nagy mák kell.... Jövőre ha az esküvő jól sikerül nekünk is téma lesz az autó vásárlás. Olyat kell venni ami évekig jó lesz még, én úgy lőttem be hogy 8-10 év, jó állapot, max 200k km, habár elsődleges az állapot. G Astra láncos 1,4-ese vagy Mk1 Focus 1,6-os benyása közül ki mit venne? Opel-ről a népítéletben sok a vegyek értékelés.... pedig azt hittem az jó ótó
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #117085 üzenetére
Eddig a mondeo tddi-nel azt szamoltad mennyiből újítod fel ezt azt, meg nyugisan setakocsiztal nost meg kakucsring meg nordschleife-re akarsz menni veretni sss el. Ez aztan a változás.
Overdose: Vtec is gyengusz? Tehát nem olyan mar mint a "régi " 1.6 vti? Gondolok itt a "nyersségre".
-
Kornel
veterán
válasz
Kornel #117079 üzenetére
RS CUP-ot találtam, 8:18
ez a gyári clio rs-el megegyezik?mod: korábban félreérthetőn írtam a köridőt, sry akit megzavart.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #117064 üzenetére
Persze, 2000-2002-ről van szó. Azért a 170 ló egész más. Nagyon jó kis kocsi a Swift bizonyára, de az RS egy más kategória. 200-220 nm nyomaték van benne,kellemesen autózható, a váltó áttétele se eszetlen rövid, asszem 110-nél van 3000, vagy 100 felett picivel, már nem tudom pontosan. Nekem nagyon tetszett, alul is tol rendesen. A fékek baromi erősek, jó kis vas. Főleg hogy a Swift 2005 utáni, és már az utcai változat is 1M+, a Sport meg 1,5. Ha nincs ennyije jó lehet az RS
mod: az Általad linkelt Rs majd 200 ló, arra 6,9-et írnak, nem 8,4-et:S
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #117069 üzenetére
De kijön, szinte lehetetlen hogy ugyanolyan gumin, gyári állapotban ugyanazzal a sofőrrel ne lehetne sokkal jobb kört menni a clio rs-el ... ez amit linkeltél nem mérvadó
Bár szerintem mindegy mi milyen köridőt megy, gondolom ha nézünk egy mx-5 körodőt meg egy X6M köridőtakkor igen messze vannak egymástól, mégse kérdés melyikkel élvezetesebb ott körözgetni
-
tresh
veterán
válasz
Kornel #117069 üzenetére
Pedig az igazi élmény a "régi" 2000-es szériánál van
Nem bántom a suzukit félre ne értsd de nekem arról nem a japán minőség jut eszembe, remek autók de ennyi nem több. Nekem ha japán akkor honda toyota ect de azokból is a régiek. Abban egyetérthetünk hogy mindegy melyik gyártó "sport" autójáról beszélünk a szerviz költség magasabb lesz de valamit valamiért. Amúgy el kell dönteni mire kell neki ha csapatni akkor mindegy mit vesz drága lesz ha kettő között akar kompromisszumot hát nem tudom necces dolog. Nem igazán tudnék rá mit mondatni idősebb gépek között kéne turkálni. Pl egy a3 1.8T quattro kis piszkával igen jókat lép vagy egy celica szintén picit piszkálva vagy st fóka ,clio is ugyan ez de ezekre költeni kell.
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #116912 üzenetére
ez nalam ugy volt bealtam a garazsba, mondja a fazon szar muanyag az egesz, mondom nem ez nem espace, akkor felalt meregetett irt, oromtancot jart hogy motorkodos es nincs motorszam, aze megnezte azt monda van motorszam, mondom nem fontos mondja hal istennek B+ csinalt kb 4 kepet a kocsirol, kesz vagyunk fizetek oszt csa, ez egesz semmit nem er csak penzbeszedes.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #116836 üzenetére
A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni.
bla-bla-bla
ezeket hulyere vertuk a szeria allapotu 1.4T PGT-kkel is mar 10eve
Buxy-nak kicsit vetitos volt a dumaja, de a fele sem igaz kb1/4-n 16.389-t olyan PGT megy, amiben le van mattolva a motor mar
en esoben mentem az enyemmel szeria allapotban 15.2-t isiden kiprobaltam a Marea-t is, 16.8-t mentem vele elsore (1x mentem csak) es az siman 500-550kg-val nehezebb egy GTi Swift-nel
ez csupan 4-5 autohossz diffit jelente a celvonalnal, azaz kb 20-22memlexem amikor Buxy azon sipakolt a ssgti forumon, hogy nyaron 35+ fokban fel delutan kaparta ki a hangszigetelo katranyozast a cikkben szereplo autojabol, es nyert vele vmi 1.8-2kg-t
wow
o maga meg 100-105kg
ha lefogyna abbol 10-15kg-t sokkal tobbet ert volna azzal -
roberto211
őstag
válasz
Kornel #116843 üzenetére
Nem fontos most a csere, csak ha találok jó darabot akkor cserélek majd.. Összegányolt,6autóból épített, sz@rt nyilván nem fogok megvenni aminek 1000+1 baja van.. Ha nem akkor marad ez jövőév elejéig-közepéig aztán akkor egy jobbat..
Ezeket ugye arra veszik,hogy szétrúgják az összeset ami önmagában nem baj, ha tolják neki de ha valami van vele akkor ugye nem nagyon érdekli a javítás őket.. vti szindróma 2.
Ott is ugyanez a helyzet..
8th: Ne fárassz.. Köszi Mintha tudnom kellett volna,hogy mi az előélete az autónak.. pff
-
8th
addikt
válasz
Kornel #116836 üzenetére
A citromsárga valamelyik előző gazdája ss-tuner néven futott anno az ssgti fórumon. Azóta néhányszor már gazdát cserélt a kocsi, biztos nem véletlenül. Gondolom ahogy az lenni szokott megvette valami kis hülyegyerek addig taposta míg baja nem lett és továbbadta egy madárnak, és így tovább és így tovább. Most várják a legújabb madarat. Roberto: swiftmania@freemail.hu címen eléred az építőt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #116836 üzenetére
A főtengelyt is át szokták hozni a GTi -ből, de most ezt nem cserélték. Az eredeti magyar főtengely egy kilóval könnyebb, mint a GTi-é, így még pörgősebbnek ígérkezett
azert nem veletlenul nehezebb am a gyari GTi fotengelye
a fotengely sulyabol fakado tengelyvonalban forgo giroszkopikus ero tart ellen a fel-le alternalo tomegeroknek, amik e hianyaban idovel szetvernek a csapagyazast, ahogy picit mindig meghajlitja a fotengelyt a lenduletuk
egyes esetekben a fotengely sonkakba wolfram pogacsakat is besajtolnak, mert az nehezebb a vasnal:
-
-
ludsimon
veterán
válasz
Kornel #116771 üzenetére
Igazad van!
Meg most nézem, hogy a Saxoban nincs szervó.No nem azért, mert puhapöcs vagyok, de azért kétujjal tekergetni elég élmény.
Akkor az 1.4 16V motoros Fabia azt mondjátok nem egy nagy mellényúlás?
És ha valami izgalmasabb olasz Puntot akarok akkor abból melyik motort ami megy is de fenntartható?hobizoli:
Erre nem gondoltam, de teljesen igazad van! -
-
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #116658 üzenetére
Huhh... Jó,hogy mondod az allroadról jut eszembe... Nem tudom miért ne kérdezd.
Hát Honda HR-V 4x4.. Ennyiért simán kap 4 kerekest is ott.. Ez lenne a legjobb szvsz
(#116660) [rvilike] : Ha nem is kötelező az emelt hasmagasság oda ,Én ilyen részre tuti emeltet vennék vagy legalább magas felépítésűt.. Földes,dobálós,változó szintmagasságú utakon szerintem előny.. Egyszer mentem földúton enyémmel, középen magas volt az út , két oldalán alacsony, füves,stb... Nem figyeltem két másodpercre, akkorát roppant a kipuffom ki is kellett cserélni
Nyilván ez alacsonyabb az átlagnál, de...érted.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #116552 üzenetére
látok egy ilyet minden nap, de ez nekem valahogy nagyon nem. ahogy a mito se, abból is van egy itt. nálam a 159 volt az utolsó, ami formailag betalált. az új giulia képről egész jó, látni kell majd élőben, de mondjuk azzal a ferrari-maserati koprodukciós motorral felőlem egy mitsuoka kasztni is lehet rajta
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #116547 üzenetére
Buzi drága ám minden az st-hez is, csak mondom ... örülnél ha lenne 5e-ért lámpamosó
(#116549) kornelka ha az ufó civicre gondolsz az valami hányadék ahogy kinéz, a sedan meg a török összeszerelés azt minden tesztben lehúzták, hogy köszönőviszonyban nincs az 5 ajtóssal, tán még a futóműve is más ... az végképp nem kell, mellesleg egyik se sportos és vezetési élményt se ad
-
szoke12
őstag
válasz
Kornel #116404 üzenetére
Magyarul inkább vegyek drágábbat, de ne kelljen költeni rá?
A jelenlegi kocsim eddig vételárral, fék, szilent, kiemelő, stb csere utàn van 600-amba 2 év alatt, és mindezt tudja. (Rover 400, 1,4 benzin). Ezért gondoltam, talán nem lehetetlen, hogy vegyek egy hasonló dízelt. -
válasz
Kornel #116184 üzenetére
Nu ez az ami engem nagyon érdekel. Tényleg használható e magyar körülmények között a michelin crossclimate. Nagyon jó lenne már valami tapasztalat is róla. Hócipőm tele a cserélgetéssel.
Iq-ra fel is raknám, de arra még nincs méret. Az i30-ra azért csak akkor ha tényleg jó (asszony jár vele, jobb az óvatosság).
Szerkesztés: A használható mondjuk úgy hogy a téli-nyári amit én veszek (és nem az autóval jön) az mindig valami nagy gyártó teszteken jól szerepelt gumija (dunlop, continental stb.), ami jó árban van.
-
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #116090 üzenetére
Szerintem jok a tesztek totalcaron ... mindegyik masik online autosmagazin egy kalap fos ahhoz kepest...autonavigator nem rossz, de vicces amikor barmilyen kulonlegesebb autot, hot hatchet stb. tesztelnek, egy rakas lenyegi inforol szo se esik .... elolvasom es az a konkluzio, hogy egy nulla az az iras, nem teszt. Kb. mintha nagyanyamat beultetnem es megmondja hogy aha kek, meg jol gyorsul.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Kornel #116079 üzenetére
A régi SX4 tényleg bamba kinézet, de nézem az újat képeken és eléggé adja, de élőben is meg kell nézni. Elférni tuti elférek mivel nem vagyok olyan magas mint te
A presztizs szintén nem érdekel, ezért is írtam, hogy légkondi kell aztán viszlát
(#116078) lsc: Auris tetszik nekem is, de az max 2 emberes autó nem nagyon családi, a Yaris szintén. Ezeket mondjuk munkába járós kocsinak vennék csak.
(#116080) Bati0501: Astra semmiképpen, céges is az és nagy csalódás egy régi Astrahoz képest. Hyundai i30 nem rossz de kicsi összességében ahogy a Kia is.
-
Papabear195
tag
válasz
Kornel #115944 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy a cégünknél az Octáviák után 1.6-os, 102 lovas Focusokat kaptunk, ezek elméletileg "korszerűbb" motorok, de sem menetdinamikában, sem fogyasztásban nem vertek rá az Octáviákra.
(#115945) lsc
Bocsi te, milyen tények alapján beszélsz? Az a megállapításod is "tényeken" alapul, hogy mindenki azért vett ilyen autót, hogy addig menjen vele, amíg le nem lakja.
Ráadásul nem azt mondtam, hogy csak "Lacettit" vegyen, hanem az is egy alternatíva magas embereknek, mert tágas és kényelmes az utastere. Ha esetleg érdekli utána tud nézni. Szerintem nem játszok jobban a pénztárcájával mint az, aki benyögte neki a Passatot 1 000 000 Ft-ig. -
BigBear
senior tag
válasz
Kornel #115711 üzenetére
Sokat olvasgatom a fórumot, inkább csak tájékozódva, de nem bírtam már szó nélkül.
Nagyon el vagytok szállva az árakkal.
600-ért csak bontószökevény Focus... Azért a hülyeségnek is van határa.Apám tavaly év végén vett 500-ért egy 1.6-os I-est. Hibák? Van. Az előző tulaj lezúzta az egyik tükröt, amit cserélt még, illetve egy bevásárlókocsi nyoma a jobb első ajtón. Ennyi.
Kolléganőm egy fapados '97-es Swiftet vett. Szalon állapot, 34000 (!) km.
170000. Ki kell persze fogni, de van ilyen.Sógor egy Megane Classic-ot (2001) megnyomott csomagtérajtóval és jobb első kerékcsapágy problémával. Ezek cseréje után az autó tökéletes lett. 230000. A tulajnak kellett a pénz. Ennyi.
Komolyan mondom, itt is - ugyanúgy mint a ph-n sok fórumban - rohadtul elszálltak egyesek. Ha valami nem drága, az szar. Jó lenne, ha nem nyomnánk a hülyeséget. Persze, általában a drágább jobb, vagy legalábbis kevésbé tenyerel bele az ember a trágyába, de ennyire ne nyomjuk már ezt az olcsó=szar dumát.
Elnézést, ha belegázoltam egyesek lelkivilágába.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #115709 üzenetére
Haha, ezt velem is szokták. Hétvégén a hungárián próbálkozott be egy 1,8-as sedan Kuvik. Mellette a csaja, gondolta majd ő megmutatja lámpánál... Hát nem jött össze neki.
mod:
DeF: Ez a szerviz menü am jó pofa, múltkor beletúrtunk kicsit haverral, meglepődtem, hogy miket néz a fed.comp amiről persze jól nem tájékoztat am.
Amúgy is izgulok az ilyen adatokra pl egészen felvillanyozott, ahogy kiírta, hogy 26 fokos a benzin amit éppen beszippant a gép a tankból. -
Dorien
veterán
válasz
Kornel #115711 üzenetére
Feljebb mentek az árak tavalyhoz képest, akkor 500-600 körül is lehetett venni normális faceliftes Mk1 Focusokat, ha ügyes voltál. Persze ha 2-3 napnál többet vártál, akkor már egy nepper elvitte... Mostanában nem nézegetem a hahut, de ha kitartó vagy, folyamatosan figyeled, és egyből elmész megnézni egy ígéretes darabot, akkor ma is jóval a piaci ár alatt lehet vásárolni.
Pecc: Nyomott áron beszámított autó volt. A nepper rádobta a maga 20%-át, aztán hadd pörögjön...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #115683 üzenetére
nem tehetek rola, hogy tobben olyan autoknal probalgatjak ezt, amiknek alapvetoen el van qrva a tervezese, meg kidekazott, hoki cuccokbol vannak osszerakva
csak nem ebbol kene kiindulni, amikor van mas is, ahol meg ez nem igy megy
na?
ja, nem tetszik a gyarto neve? akkor szopjatok azzal, aminek meg tetszik
de ettol meg nem maga technika a szar, hanem a kivitelezese a gyartoja altal
nem csinalnak a japanok kisturbost? fuuu... ez csak az o nyomoruk, es ki nem szarja le? az feltunt, hogy dizelt se nagyon csinalnak...es? nem fog megallni ettol a Fold forgasade ehhez kepest mindenhol azt olvasni csak, hogy de a kisturbosok igy meg ugy szarok, mert a (fillerbaszo) VW-nal, ami baromi mervado ceg, mert biztos az az autogyartok alfaja es omegaja egyben, es nala csak egy gyerek bicikli hajtolanca jutott oda, es az jujdedraga hibat tud okozni, akkor nyilvan semmi mas ceg se tudhatta ezt az egesz vilagon nala jobban meg tartosabbra megcsinalni
óó igen
es ki nem szarja le, hogy ott az van? ez legyen azoknak a balfaszoknak a gondja, aki ennek ellenere is VW-t veszi meg, mert az nééééééééééééééééééééééémet
a digoknal meg rendesen szij van ott, es nem ugrik at, a VW lancahoz kepest azt toredek aron lehet cserelni ha kell, nem kormolodik le sem a szelepeknel, mint a PSA Prince motorja hajlamos
erdekes, nem?megis mindenki csak ezekrol tud, meg ezt reklamozza tovabb is, es ezt lehet olvasni 2n+1 forumban (itt is), mert a gerillamarketing az persze mukodik, ha kell, ha nem
-
kk831228
addikt
válasz
Kornel #115676 üzenetére
A másik dolog meg hogy be kell látni ezeket az autókat 150-után cserélni kellene újra mivel utána csak pénztemető nagy részük...
Ezt saknos vagy elfogadja az ember vagy bicikli...
Csak ugye Magyarországon még új autónak számit még 250-el is...
TaaT: Ennyi...
Ez sajnos igaz, de valami csak van mert mostanába 3-szorosára nőtt a 300000km-es autó, a használtautón...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #115676 üzenetére
ez, hogy nem arra van meretezve, ezt nem tudom honnan veszed
megint nem a japanokbol kene kiindulni peldaul, mas gyartok meg nem kidekazott alkatreszekkel tervezik meg a motorjaikat
erre gondoltal mar esetleg?nezd mega Ford Ecoboost 1.0-ban is milyen hajtokar van pl, gyarilag tud 210Nm-t a motor
de nopara, az a hajtokar abban 300Nm+ is elbir, nezd meg milyen vastag a szára annak ott
persze hondaeknal ekkorra reg elol-hatul-alul-felul kiuti a blokkot az abban levo ropi szárú egyseg, de ez nem hiszem a Ford problemaja lenne -
válasz
Kornel #115663 üzenetére
a vw passatom is tudja az euro 6 ot adblue nélkül, zsír új 150le
a 190le-s be már kell az adblue
teljesítmény és fejlesztés függőa mazda skyactive dízelekről azt hallom mindenhonnan hogy 100+ e km után jelentős részük beszarik
mobilén van is sok hibás eladóezért is vettem inkább cr tdi-t
Új hozzászólás Aktív témák
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest