Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
runner 125
nagyúr
Hjah, az a tuti. Pl. egy GS500 a tökéltes ilyen célra. Pici pénzért hozzáférni és gyakorlatilag bukó nélkül tovább is adható.
De valóban, a szamárlétrát illik végigmászni. Ettől függetlenül egy 600 ccm alatti sor 4-es blokk sem rossz tanuló alap. Városban, alacsony fordulaton kezes, jól kezelhető, nyilván ha megforgatják seggberúg, de könnyebb ésszel használni szvsz, mint egy V2-t, vagy 1 hengert. -
Dany007
veterán
Hehe, nekem is volt egy munkatársam aki 600-as GSXR-el kezdte. Őt is féltették a haláltól, de még él. Most váltott asszem ezresre vagy nem is tudom mi jön utána, nem értek hozzá. Nem vagyok egy autó-motor buzi, de amikor bepöccintette azt a motort, hát valami brutálisan szép hangja volt...
Igaz a motoros haverjai az évek folyamán mind kihaltak. Szó szerint. Kb 6 évig dolgoztunk együtt. Azalatt az idő alatt az a srác több temetésre ment, mint a 85 éves öreganyám egész életében összesen! Kb havonta 2!
Szóval nincs tapasztalatom az igaz, de rohadtul vigyázni kell az ilyennel, mert ezek a motorosok hullanak, mint a legyek!Egyébként ő felszokott menni a Hungaroringre időnként. Vannak ilyen lehetőségek, hogy fizetsz x összeget és akkor egy rakás motoros mellett egész nap tolhatod neki a ringen. Igen, erre valók ezek a motorok, nem a közúton bohóckodni. Csak sajnos sokaknak arra már nincs zsé, se türelem kivárni... Mert a többségnél csak a menőzés a lényeg és azt ugye a Hungaroringen nem lehet, ahol más hozzá hasonló teljesítményű motorok is vannak... ott már nem olyan menő, mint amikor a közúton előzgeti az autókat...
-
hobizoli
nagyúr
egy szadomazo banda, komolyan
minden heten beesik harom adoagolonyug, 2 elszakadt vezermuszijas, 1 szethullott turbos...aztan ezen kivul az extrem "balesetek"
minap vmi A4 vert le egy vizcsovet, viz 120fok, 4. hengerben dugattyu szet, gyakorlaltlag mindent szetvert, amire megallt, turbo kuka
masiknak hajtokar gorbult el, a legjobb az volt a 2.0PDTDI-vel aki aszondta kiall barki ellen, bedobja a forgalmit is
aha, kivi lennek sarga putto elhuzna a notajat, akkor mi lenne ebbol az arcolasbol -
runner 125
nagyúr
A hazai sportmotor felhasználók 5%-a használja arra, amire való - pályázás.
Zöld lámpás lenyomáshoz az 1 hengeres motorok (supermoto) a legjobbak. Alsó tartományban minden speed lagymatag.
Sokan divatból, csajozni vesznek speed gépet, ellenben hosszú távra tényleg kényelmetlen.
Nekem valahol a köztes alternatívák tetszenek, a végső célom a VFR800. -
Kornel
veterán
+1
viszont szerintem tudatosan terveznek előre, gondolj bele a "válság" miatt meredeken visszaesett az új autó értékesítés, most kb. stagnál, de mikorra fogja elérni azt a szintet, ahonnan visszaesett az eladott darabszám? ha nem autóeladásból, akkor megoldják majd alkatrészeladásból a hiányzó profit pótlását.
-
Pukkancs
aktív tag
-
Pedig sajnos ez a jövő. Bár a drága alkatrészárak és a gyakoribb szervizigény miatt hiába b@szakodnak -2 liter benzinen 100km-enként, ha minden másra 5* annyit kell költeni.Bár így nekik biztos olcsóbb, kisebb alkatrészek, olcsóbb előállítás, és még Green minősítést is kapnak.
-
w333
félisten
Bezony ... nekem is azok tetszenek
Sport autó magazin tulajnak pont ilyen van Link ugyan ezzel az Acropovic rendszer -el, bődületes hangja van és piszkosul brutálisan megy(#74904) mokus1
Nem rossz, de ezeknek már alapból olyan hangjuk van mint egy vadászgépnek
És itt az örök favorit Link, de meghajtanék egy ilyet, eddig a legerősebb amit vezettem az a GTR és a 458 Italia volt
-
hobizoli
nagyúr
en amugy tovabbra sem ertem, hogy a hangyasz projektnek amugy mi a celja... szivo motort tunnerolni csilliokert, aztan szarabb, vagy max olyan, mint gyarilag volt
kovibelso az van,.de ha szivo a motor, akkor megis mi a tosznak, de ugyanannyiba kerul bele a magasabb CR-s kovidugo meg a H-beam 4340-s CrMo hajtokar, mintha 500lovas turbos lenne a cel, ahol azert mar van ertelme is
hengerenkenti pillango is aaaaallati fontos lehetett, de egy igazi szopofaktor a köbönvan mar 300lo a motor amugy azota? mert az 280-t gyarilag is tudott
-
Typhoon47
senior tag
Persze, olyan mint egy gyerek. Égéstér valóban élvezhetetlen emiatt, mert nem véletlenül mindig eléri h neki legyen egy mikrofonja amibe 1,2 centiről ordíthat.
Bazsó meg egy 2 (bsc) diplomás jóval komolyabb, értelmesebb ember.. nem véletlen, hogy elég szép karriert futott az indexnél. -
-
Nincs azzal baj ha vki csak újságíró. Jókat szoktam vidulni az írásain, mert a stílusa jó. Más kérdés h stílussal a tudást nem lehet pótolni.
Én sem értek az autókhoz, de legalább nem is állítom magamról ennek ellenkezőjétAhogy mondani szoktam én önhatalmúlag vagyok hülye, más meg nem tehet róla
-
Kornel
veterán
én felraktam októberben... de eddig kn. elmentem volna a nyárival is, sőt, itt pesten most sincs egy cm hó se, szerintem nem is lesz. szóval aki lesz*rja, az eddig simán eljárt nyárival, főleg városban.
(#74141) TaaT: ez elég jól néz ki, de fogalmam sincs, hogy milyen erős, és milyen nehéz...
-
footy
addikt
800k-bol nem nagyon lehet CR-t venni, csak valami adagolosat,esetleg PD-t.
Itt a hangsuly inkabb azon van, ha egy evben valaki 5000km-t megy es beleugrik valamibe, akkor az a 100e mar az elejen elmegy es legalabb 2,5evig kell meg hasznalnia az autot, hogy visszajojjon a kulonbseg.
A masik dolog, hogy dieselt az vesz/vett aki sokat megy, ezekben az autokban sokkal tobb km van mint a benzines tarsaikban. Igen tudom hogy nem km-t veszunk, de ez a szabaly egy ido utan megdol, mert egy tizenX eves diesel autoban egy benzines futasanak tobbszorose is benne lehet. (altalaban benne is van)
Ami nem feltetlenul a motoron mutatkozik meg, hanem a valton, a futomu egyes alkatreszein, vagy a belteren. A belteren most nyilvan nem a pohartartora gondolok, hanem pl kormany vagy ules. Elsore persze nem hangzik veszesnek az ules tema, de en ultem pl 300e-t futott leonban es mikor orankent meg kell allni, mert nem birsz ulni, annyira szar mar az ules, az nem kiraly. Persze ezt sem nagy penz bontobol vagy angliabol hozatni, mert egy ulesszett megvan 50-bol egy valto se sokkal dragabb a futomu alkatreszek sem arany arban mennek (bar mikor a 4 lengokart egyszerre kell kifizetni az sem esik jol az embernek), de ez mind-mind penz es utannajaras. -
Dany007
veterán
Törne le a keze aki felvette.
Hogy nem tudja rajta tartani normálisan.
Heh, már akkor el kellett volna húzni az autóval mikor kiment az elefánt a bal oldalra a fűbe azt viszlát. Nem megvárni amíg visszamegy és rábólint... Azért kemény. : ) Mint kisgyerek a medicin labát... -
-v-
addikt
Ezen én is röhögtem, és akkora butaság...
olyan fika egy ekkora kasztnihoz egy 1.8-as szívó, hogy az nem igaz .. beleül pár ember aztán szevasz tavasz.. 130-as tempó aha, ahhoz fel kell hajtani az autopályára, és az 1.8-assal már ott gondok lesznek, az autopálya felhajtón
forgathatod ki a belét hogy történjen valami.. sokkal kulturáltabb bele egy dízel, ami dinamikusan megy több emberrel is.
Alapvetően egyetértek ezzel, hogy a sebességhatárok betartásához nem kell túl sok lóerő, viszont a súlyhoz meg a dinamikus gyorsításhoz igen. Arról nem is beszélve, egy középkategóriás autóhoz kevésbé az illik, hogy 5k fölé forgasd a motort ... akkor már valami 4-nél több henger legyen, ahol szép a hangja stb.
Ez a kitaposom a belét hogy menjen dolog egy vectrában szerintem kiábrándító. -
#27813376
törölt tag
Mert a magyar bunkók nem tolnak le. Nem állnak be mögéd egy méterre. Pont tegnap éjjel talált be egy ilyen barom. Meg nem előzött, csak tolt. Magyar volt. Én meg feltartotam szépen nyugodtan, elég álmos voltam már.
(#72915) runner 125
"Nyilván nem értek egyet azzal, hogy lakott területen belül tolják neki."
Tehát: nem értek vele egyet hogy tolja = nem helyeslem. Remélem világos.(#72917) bitpork
Megbeszélve. Elhiszem, hogy sok hülyével találkoztál már, sajnos vannak mindenfelől.(#72918) Vladi
Nem érdekel a véleményed, magasról teszek rá.Mindenkihez: Köszi a privátokat, látom mégsem csak én látom másképp....
-
#27813376
törölt tag
Nem tudni ki volt a hibás, szóval erről kár okfejtegetni. Nekem volt furgonom ami ment kétszázat, nem kellett hozzá lejtő.
És mielőtt valaki kérdezné, egy háromezres chiptuningos Jumper mikrobusz közel kétszáz lóerővel.Hogy ez itt mennyivel ment, bevágott-e elé a kamion, csak találgatni lehet. Honnan tudod, hogy nem-e aludt meg a furgon sofőrje? A Románoktól való halálfélelmet meg hagyjuk. Nyilván nem értek egyet azzal, hogy lakott területen belül tolják neki. De ez semmiképp sem támasztja alá az álláspontjaitokat, miszerint nem tudnak vezetni... Olyanok írják ezeket akikben csöppnyi előzékenység nincs. Értelmetlen erről vitázni, ha egy úgy állítjátok az igazatokat a közlekedéssel kapcsolatban, hogy szerintetek magától értetődő, nem engeditek el aki haladni akar. Legyen az normális sofőr, vagy agresszív barom. A lényeg ugyanaz.(#72901) kornelka
Ez szinte minde kamionra igaz. Nem csak a Román alszik el. Európában kb. kétmillió Román él, ezért sokat látni az utakon belőlük, így több baleset részesei tudnak lenni mint mondjuk a Lengyelek. Illetve Románia használtautópiaca szinte mind import, valamint a lomosok tartják el a Románok nagy részét, ezek mind rajtunk keresztül járnak át. Elhiszem, hogy elegetek van belőlük. Vezetgetni kell náluk kint napokat, és átértékelődik az itthoni "kultúra".
-
Kornel
veterán
teljes mértékben egyetértek.
annyival kiegészíteném, hogy a magyar se kutya, de amit ezek művelnek
M0-ás sztori is ismerős, csak én pont mellette voltam egy ilyennek, úgy jött az én sávomba át, még jó, hogy volt mellettem hely, nem a kétsávos betonkorlátok közti szakasz volt. kétkorongoznak/kétkártyáznak, mennek letolnak, elaludnak... ideje lenne kiszűrni az ilyeneket az utakról. -
runner 125
nagyúr
-
TaaT
nagyúr
Árgépen 15-ről indul a JVC
[rvilike]: igazából az ültetés b@sz oda a komfortnak igazán, legalábbis ez a tapasztalat amikor átülök haver gyári négyesgolfjába amin most ugyanakkora kerék van mint az enyémen.
Mondjuk ha fel kéne költöznöm Pestre akkor elgondolkoznék egy ilyen átalakításon.
-
-
-
jerry311
nagyúr
Ez inkább a Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat? topicba való.
-
-
-
-
-
#43960832
törölt tag
-
footy
addikt
ha úgy alakul olcsóbb szervizelni mint a kérdező által felsorakoztatott pug.-ot és a mazdát
Itt a mazdáról tudok nyilatkozni, de nem láttam számottevő különbséget az alkatrészárak között.
A másik dolog hogy fentebb írtam a mazda motorja láncos, tehát valószínűleg nem vezérléscserével kell kezdeni. Ehhez még jön, hogy a passaton lengőkarok nem szeretik a magyar utakat, a mazda futóműve nem annyira érzékeny erre. Nem azt mondom hogy a passat rossza autó, sőt sokáig én is azt akartam venni és most is VW dieselem van, de a fenti kérdező nem igazán akart dieselt és szerintem évi 10e km-nél nem hozza vissza felárát így hogy egy 10+-os autóról beszélünk.(#71091) Rambovits
Itt nagyrészt nem a kopó alkatrészekről van szó, hanem szopóroller lehetőségéről. A kérdezőnek kell mérlegelni, hogy bevállalja-e. Én a rózsaszín dieselködöt akarom eloszlatni, hogy aki vesz egy vw dieselt annak dolgoznia se kell mert az autó termeli a lóvét.(#71092) hobizoli
Oké, de azt számold ki ha egy évben megy 10e-kmt akkor mennyi megtakarítása és megéri-e egy esetleges szopórollert a nyakába venni.
Te mennyit raktál már le a különbözetből?Tudom itt mindenki dieselguru és megvette a svájci pap hétvégi autóját, csak én vagyok a helikopter mert nekem a 7éves autómra is költeni kell.
Jah meg bitpork
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest