- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
-
Typhoon47
senior tag
-
TaaT
nagyúr
válasz
boogie84 #82943 üzenetére
Annyi a közös az "engle eye"-ban és ebben hogy mind2 kerek és fényt bocsájt ki.
És igen, ebben már cree led van, és a megfelelő jelölések is megvannak rajta, természetesen dimmer elektronikát még venni kell hozzá.
Az "engle eye"-ban smd led van vagy mi a nyavaja.
(#82945) boogie84: Most utánanézve tényleg jó az az elrendezés is amit te rajzoltál először.
-
TaaT
nagyúr
válasz
boogie84 #82939 üzenetére
"Nem hinném h olyan nagy problémát jelent manapság."
Nem hát.
[link]
"Szóval szinte az összes ami utólag lett felszerelne nem legális."
Attól hogy más szabályt szeg, téged ez nem jogosít fel ugyanarra.
"Lehet h ebből kellene egy egy a két oldalra:"
Ezt az "Engle Eye CREE LED"-es embert felejtsd el mert se nem "Engle Eye" se nem Cree led amiket árul.
-
-
8th
addikt
válasz
boogie84 #77032 üzenetére
A te logikádból kiindulva akkor a speed motor a 20éven aluliaknak való.
Biztos annak is van egy feelingje de én személy szerint többre értékelem a hosszú távon is kényelmes üléspozíciót és a könnyed irányíthatóságot mint azt, hogy bárkit lenyomjak egy zöld lámpánál. Mert lássuk be a CBR/YZF/GSX-R vonalnak semmi más előnye nincs. Az egyik egy motor a másik csak egy szimpla sporteszköz a szememben. Évekkel ezelőtt Alsóörsi motoros találkozón volt kint egy osztrák házaspár, a csaj valami kisebb Harley-val jött a férfi egy léghűtéses vw bogár blokkra épített egyedi chopperrel pöfögött át hozzánk. Jó ízléssel építették a motort minden apró részlet finoman kidolgozva minden otromba megoldástól (három méteres villa, hónaljszellőztető kormány és ilyesmi f@xságok) mentes volt. Lehetetlen volt közel kerülni a motorhoz mert a Harley-s kemény mag rögtön odasereglett amint megérkeztek. Bólogatva elismerően hümmögött mindenki aki csak látta. Egy ilyen egyedi épített motort én sokkal többre tartok bármilyen új, szalonból kitolt 0km-es motornál. Pedig még nem vagyok 40 csak 34.
-
8th
addikt
válasz
boogie84 #77029 üzenetére
Ööö.. nem erre gondoltam. Én nem szeretem a sportmotorokat mert amellett, hogy fárasztóak és kényelmetlenek sehol nem tudod kihasználni őket. Ellenben egy XV 535-el tökéletesen boldog tudnék lenni, olcsó és tökéletes alap a motorépítéshez. Ez eléggé nyálcsorgatós [link]
-
a_tesz
Korrektor
válasz
boogie84 #76673 üzenetére
Egyedi forgalombahelyezés (=műszaki vizsga) a NKH-nál (díja 40 000 Ft, de ha érvényes a német műszaki, akkor csak 20 000, de ebben most nem vagyok egészen biztos), regadó befizetése a NAV-nál (díjkalkulátor itt, 2003-ban már biztos Euro3 volt), papírozás (rendszám 8500 Ft , forgalmi 6000 Ft, törzskönyv 6000 Ft) okmányirodában (vagymi járási hivatal...). Meg idéntől még a vagyonszerzési illeték, kalkulátor itt, de ezt azért nem értem, mert a törvényben az van írva, hogy ha a vagyonszerzés belföldön történt, ami esetedben nem igaz, de sajnos az állambácsi bevasalja...
-
Nkboy
senior tag
válasz
boogie84 #75169 üzenetére
Csak akkor könnyítené meg, a vásárlók dolgát, ha nyilvános és való lenne az adat. Ki fogja ellenőrizni, hogy az adatok valósak?
Műszaki vizsgán neked kell beírni a km óra állást. Szerinted megnézi valaki, hogy azt írtad be ami az órában van? Szerintem nem.
Ez olyan, mint a szigorúbb műszaki vizsga, na meg az eredetvizsgálat.Ugyan már!
-
-
válasz
boogie84 #75163 üzenetére
A helyzet az hogy 2012ben elindult a rendszer itt is. Viszont személyesen kell bémenni az okádmányirodába és ott igényelni a betekintést v mi szart. Az is lehet h NHK és nem okádmányiroda. Volt egy TC cikk hogy neduddki haverja is arczra esett a próbálkozással, pedig nagyon akarta.
-
-
válasz
boogie84 #74845 üzenetére
Nekem ez 161000 de ebben fel van tuntetve egy muszaki vizsga is ami nem jatszik mert a kulfoldrol hozott kocsinak van egy soron kivuli szemleje 30 gurugaert asszem.
Defranco: nem vagy elkuldveeelegebbre. De ezen a gondolaton vegigmenve lehetne otthono kocsikert is regadot szedni mert miert lenne akkor az itthoni mas?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
boogie84 #74845 üzenetére
Akkor nem volt a jó k.anyjukat, amikor nekem kellett befizetni a vásárlás után? Akkor valahogy senki szemét nem szúrta.
Nem tudom mire fel a nagy felháborodás most, ez egy kiskapu bezárása.
Értem én, hogy sokadik bőr, meg minden, tök megértem, én sem fizettem ki vigyorogva, de most sem vagyok meglepődve. És Isten bizony, nem a dögöljön meg a szomszéd tehene is mentalitás beszél belőlem.
Most ezért biztos el leszek én is küldve melegebb éghajlatra, tudom, rohadjak meg én is. Mindegy. Akkor sem értem, hogy külföldi behozatalra miért kellene kivételnek vonatkoznia.
-
-
-
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
boogie84 #62577 üzenetére
Elég szarul látod a dolgokat, ez nem kultúra kérdése.
A gépjárművezetés veszélyes üzem, és nem a kultúrkérdés, hogy ezt betartja-e valaki, vagy sem. Ez kiszabottul szabályok kérdése, amiket be kell tartani, világnézettől és vallási hovatartozástól függetlenül. Nem a másikra kell mutogatni, hogy hát de ő sem tartja be, meg miért nem a rablógyilkosok után mennek. Ez a dolgok szarul látása, nem az, hogy azt akarom, hogy rend legyen az utakon.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
boogie84 #62560 üzenetére
nagyszerű ötlet, aztán meg felhajtott rendszámtáblára a zéró tolerancia törvényt meghozni, motorost az út szélén motorról leszállítani, a jogosítványt 25 évre bevonni, a motort elkobozni, árverésen értékesíteni
és most nem viccelek. rendszámtáblát véletlenül nem hajtunk fel, aki pedig szándékosan ilyen pofátlanul szarik a törvényekre és a közlekedési normákra, ezzel pedig veszélyezteti a többi ember testi épségét is, az járjon szépen tömegközlekedéssel. mellesleg még ott is szarrá pótdíjaznám, ha nem vesz jegyet.
@Qru: telefonos ügyelet, lopósautó, 53.928 Ft bírság lesz, a telepen kifizethető, itt a legközelebbi taxitársaság telefonszáma, köszönjük szépen.
@bitpork: NEM!!! VAGYOK!!%44!!4 IDFEGES!!!!!44!4
-
Xero
nagyúr
válasz
boogie84 #61164 üzenetére
Annyira nem rengeteg, inkább a felszereltségek az érdekesek.
Elmondom a storyt. 20-30e € között keresek legalább 6 hengeres, legalább 200LE-s hátsó vagy össz kerekes gépet 2008 után. A gond a további felszereltségekkel vannak.
BMW-ből a következő a képlet:
A kupékból 325i-nél an 77db jelenleg scouton, ebből 44-ben van sport ülés és ezekből 27-ben navi.
330i-nél ezek a számok 17, 7 és 3.Cabrio 325i-nél 86, 43, 34. Míg 330i-nél 29, 17, 13.
Z4 sDrive 3.0i-nél 45, 32, 25.
A gond az, hogy sok navi sima business navi, amivel a kicsi iDrive jár, ezt pedig nem szeretném. A másik probléma a hifi és a síalagút. Azok közül amik mindenben megfelelnek, kb 5% az amiben jobb hifi és síalagút is van. Tehát, ha optimista vagyok és azt mondom minden sport üléses navis az nagy iDrive-os, akkor is maximum 5 autóból válogathatok jelenleg.
Ezzel szemben az S5-ből van jelenleg 45 darab, amiből 38-nál van sportülés behúzva, és ebből 36 navis. Persze itt jön az, hogy minden S5 sportüléses és navis, tehát 45 autóról beszélünk. Amennyire felmértem a piacot kb a 80%-ukat B&O hifivel kérték, tehát itt 36 autóból lehet jelenleg mazsolázni.
Szóval a kínálat igazán csak az én szempontjaim szerint szélesebb, valójában pont ugyan olyan.
(#61165) Dany007: Sikerült intézni egy próbakarikát vele. A hangja megvett egyből kilóra, bár az alatt egy supersprint rendszer volt. Ha provokálom, ugyan úgy ki lehet dobatni a seggét, ha pedig nem űzöm akkor fordul mint a bolond. Az ülés teljesen kényelmes magamra tudom szépen állítgatni, ahogy a kormányt is. A beltér némileg bunker feeling, de minőségi. A VW kapcsolók mókásak, de ezt minden gyártó eljátsza. A B&O hifi pont elég lesz nekem.
Szóval jó. Az E93-ról nem tettem még le teljesen, de a racionalitás irányába már kezdek nagyon erősen húzni. -
tomcsi23
veterán
válasz
boogie84 #61164 üzenetére
Mit tudsz?
Használtautón most van kb:
Audi 3500
BMW 4800
Citroen 2000
Fiat 2800
Ford 5200
Honda 1300
Merci 4200
Opel 7000
Peugeot 2600
Renault 4300
Suzuki 3100
VW 6900
..eladó.
Mindez mit jelent? Az opel a legszarabb, majd a vwXero: majd nyugtával a napot. Ha már így kivársz, s jön egy - a feltételeket nagyjából lefedő - verda, le kell rá csapni.
-
-
8th
addikt
válasz
boogie84 #60781 üzenetére
"Alapelvek:
II. Általános rendelkezések / 8.pont: A Felhasználói Tartalom nyelve a magyar, ettől eltérni csak indokolt esetben lehet.
Jótanácsok, további szabályok / Hozzászólás / 1. pont: Figyelj a helyesírásra és az érthető fogalmazásra, mert sokkal nagyobb eséllyel kapsz választ egy összeszedett, jól megírt kérdésre, mint egy nehezen értelmezhető betűhalmazra."
neduddki folyamatosan és szándékosan figyelmen kívül hagyja és megsérti a fórum alapelveit amit mindenki elnéz neki, hát no comment de tényleg. PH! színvonal, csak a szokásos kettős mérce...
-
vendingo
veterán
válasz
boogie84 #60739 üzenetére
Első generációsra futja csak.
Nem tervezek hosszútávra vele, csak kell valami kocsi muszájból és miért ne pont TT?A nagy fogyasztást már megszoktam...
Az 1000-es turbós kocsim evett 12 litert, igaz alázta is a TT-ket 400 méteren.A twingoval kegyetlen sokat spóroltam, másfél hónapra elég volt 1 teli tank benzin, ezt a jó arányt amortizálnám a TT-el.
-
Xero
nagyúr
válasz
boogie84 #60052 üzenetére
Keríteni kell egy-két ismerőst aki ért az autókhoz és/vagy beszél németül.
Én csak megértem a németet, de reagálni maximum 5%-ára tudok, így jellemzően angolul társalgok, vagy ha reménytelen a dolog akkor perfekt német ismerőst alkalmazok ilyesmire.
Autókhoz konyítok annyira, hogy átnézzem, majd márkakereskedésből leinfózzam. Ez nekem pl elég.Az utazás valóban macera ha nincsen térített üzemanyag és többször kell kimenni, de ha tutira megy ki az ember valamennyire (márkakereskedőnél előzetesen leinfózott), akkor a railjet jegy nem egy nagy érvágás és fél nap alatt kint van.
A másik lehetőség amin gondolkozom erősen, hogy rákérdezek a skype lehetőségre. Szépen végigsétál kamerával az autón ott ahol mondom, így legalább a nagy huncutságok kiszúrhatóak.
-
Xero
nagyúr
válasz
boogie84 #60018 üzenetére
Óvatos becslés volt, a pontos számokat nem ismerem.
Én mindenképpen arra szavazok, hogy magam nézem meg és hozom haza lábon. Ha nem vagy képben a dolgokkal és/vagy nem tudod ott kint leinfozni márkakereskedőnél, akkor vigyél magaddal valakit, aki át tudja nézni alaposan. Nem bíznám másra a hazautat, ha én is meg tudom oldani.
-
Xero
nagyúr
válasz
boogie84 #59921 üzenetére
Nem nálam az nem volt.
Nálam ami téma volt sorrendben: Peugeot 407 coupe, Peugeot 607, BMW E90/91/92/93 325i-330i, BMW E89 Z4 sDrive 3.0i, Audi S5Leginkább azért, mert a legfiatalabb MR2 is legalább 6 éves, kint pedig nem biztos, hogy eddig kitart a tulajnál akár egy második autó is. Amennyire megfigyeltem, aki teheti az 3-5 év között vált újabbra.
-
Ivan15
senior tag
válasz
boogie84 #59754 üzenetére
Teljesen ok, nem volt meg semmi baja. Kizarolag varosi hasznalatnal pl. napi 30 vagy kevesebb km -nel erdemesebb lenne egy kisebb motoru varosi autora beruhaznod. Azok sokkal gazdasagosabbak 0-70 km/h, a lampak között -a korabbi abra szeint majdnem 2x, varosban. Varoson kivül, orszaguton-palyan ez a jobb
-
-
Dany007
veterán
válasz
boogie84 #59582 üzenetére
Az igen! Tényleg hasznos volt!
Hát ja. Van ilyen is. De azt hiszem ennél többet nem nagyon tehet az ember. Ki lehet fogni bármit. Lehet, hogy már a hazaúton szétesik alattad a kocsi. Azért csak nem mindegyik bontószökevény a hahu-n sem. Talán ez a ritkábbik eset. Mást én se tudok. Keresel egy jobb szerelőt.Ha az előzőnek észre kellett volna vennie, akkor talán egy másik észre is fogja venni az ilyet.
Esetleg tényleg bevitetni egy helyi márkaszervizbe, ha olyan gondja van a kocsinak, akkor a tulajnál már itt kibukik a dolog. -
Dany007
veterán
válasz
boogie84 #59568 üzenetére
Mondjuk fogsz egy szerelő ismerőst vagy ismerős ismerősét... igazából mindegy, csak legyen valami háttérinfó róla, hogy nem kontár... odamész adsz neki egy 10-est, hogy legyen szíves eljönni veled átnézni az autót... Vagy akár egy helyi / közeli szervizzel előre lebeszélni, hogy elvinnél egy autót bevizsgálásra. Olyan 15-25k közötti áron meg is csinálják. Hacsak nincs valami rejtett hiba ami miatt szét kéne kapni az autót akkor az többnyire ilyenkor kiderül.
Ha meg a tulaj nem engedi ezt a bevizsgálás dolgot akkor ott kell elköszönni a telefonban.
-
tresh
veterán
válasz
boogie84 #59568 üzenetére
Akkor belenevetek a fejébe és megyek tovább... faterom autóját is úgy vettem meg hogy elvittem haveromhoz rönó szervizbe ezt jelöltem meg és a kereskedő zokszó nélkül küldte a sofőrrel az autót oda bevizsgálásra ahol én is beálltam alá és A-Z átnéztem a szerelő barátommal együtt és láss csodát tényleg rendbe volt az autó (igaz kintről jött).. de a lényeg hogy aki kamu szervizkönyv papír igazoló kamu számlák alapján vesz autót kereskedőtől az megérdemli... főleg ha már milliós autóról beszélünk ne hogy már sajnáljak 20k-t azért hogy valaki átnézze tisztességesen ott ahol én akarom és előttem..
(#59571) DeFranco: nem védelemből giigz felé de náluk kontárok vannak nem autószerelők..főleg nem olyanok akik értenek a francia autókhoz...én se vagyok valami über profi mert csak hobbiból tanultam meg ezeket a dolgokat de pl az ő bot egyszerű autóját egy 3-4 nap alatt darabokra szedem és összeteszem anyázás nélkül mert tudom mit hol keresek és hogyan csináljak..azt hogy csóri közelébe nincs hozzáértő és azt mondanak neki amit akarnak arról nem tehet...
-
Dany007
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest