Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #92496 üzenetére
Értettem főnök
Nem fog ez megállni, nem fogom széthajtani. Az más, hogy tempósan megyek, de nem ész nélkül.
-
DroneZ^
őstag
válasz
runner 125 #92410 üzenetére
Hát nem egy elegáns fajta.. Mintha valami számitógépes játékból származna, csak nemtud repülni..
-
válasz
runner 125 #92358 üzenetére
És miért nekünk kell eldönteni hogy Ő akar-e rá áldozni?
Én a kérdésére válaszoltam. Nem mondhatod hogy nem beszéltem a saját brand-em ellen. A merciről is őszintén megaszontam a fogyasztását.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
Nem járt (jár?) ezekre valami adó kedvezmény odaát?
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
Félreértés ne essék, nagyon kevesen használják ott ki. Legalábbis amennyiszer én láttam, teljesen makulátlan plató bélése (enni lehet róla kategória) volt mindenkinek. Az európai pickupok persze szűk kisteherautók, ne abból indulj ki.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
"4 kerékhajtással?"
Sztem a nagy részük RWD laprugó, és merev tengely
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
És az usában minden fapadosabb is. Azokat a fullplasztik belteretk, amiket ott egészen komoly modellekben is megengednek maguknak, európai ember nemigen viselné el modern autóban. Nem véletlen, hogy az európai modellek a prémium szinonimái arrafelé (mondjuk jó drágák is az amcsi autókhoz képest).
p
-
válasz
runner 125 #92295 üzenetére
USA-ban minden nagyobb, azt meg valahogy el kell vinni
egy családban több autó van
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #92295 üzenetére
Ülj bele egy F150-be és megtudod
A praktikum csúcsának tartják. Elfér benne a család, lehet a platóra küldeni a cuccot és disznó jól néz ki (no meg olcsók kint mint a fene még újonnan is).
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #92295 üzenetére
Lehet, hogy modellre 7/11, viszont a területi lefedettség csúnyán betesz az aránynak.
p
-
válasz
runner 125 #92295 üzenetére
Rednecks?
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #92218 üzenetére
Hű, egy jó kis X-Trail a 175 ló körüli 2.0 dci-vel...
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #92122 üzenetére
$5-8k korul megy az atlag motortol felszereltsegtol meg allapottol fuggoen.
Ha valto hibas akkor 3K-t szoktak belole engedni, de van hogy nem kell nekik a penz vagy nem akarnak vele foglalkozni igy eladjak 1-2K-ert. Oreg premium, foleg hibasan nem nagyon kell senkinek iszonyat penzt bele lehet feccolni pillanatok alatt.Itt egy turbo hibas 2003-mas 2k , iranyar ezt 1.5K Kp re siman el lehetne hozni, le kelett volna csapni a 2006-osra 1,5K-ert.
-
válasz
runner 125 #92117 üzenetére
jolvan, nem tudhatom az osszes forumtag lakohelyet fejbol
-
gaborbol
őstag
válasz
runner 125 #92117 üzenetére
Volt egy 2006-os tip-top alkatresz arban $1600 dollaert hirdetve Baltimore-ba, meg kellett volna vennem, most mar nincs meg.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #92117 üzenetére
erre mi is kíváncsiak vagyunk, de mivel ki lóg a kasztni alól, így nincs használva ez a garnitúra egyelőre
(#92119) runner 125: 1.6-os, manuális, de hétközben nincs használva, hétvégente is max faluba, barátnőhöz, pincesorra, bevásárolni szaladgálós autó, szóval nem fut annyit, hogy nagyon számítana a fogyasztás, az is nagy részben rövidtávon
olyan 9 liter körül fogyaszt így, persze nem ezekkel a kerekekkel, most keresne valami gyári szélesítést ami van 50-60mm
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #92101 üzenetére
A prémium vonalnál sem egyértelmű ez, az E39 és a W210 is szeret rohadni.
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #92049 üzenetére
Ezek mind szériaautók.
FSO 1500 pickup
IZS 27175 volt később fwd változat Lada Samara alapokon.
Skoda Furgonet -
válasz
runner 125 #92049 üzenetére
egy dologban széria mind: akárhányat gyártottak , ocsmány . Kivéve az allroad pickup
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
runner 125 #92030 üzenetére
Pl. Ukrajna tele van velük. Itt még nem láttam.
-
kovacsroli
senior tag
válasz
runner 125 #91970 üzenetére
Na igen, és ennek ellenére mégis. Állt a víz gyakorlatilag.
A fagydugók szinte felismerhetetlenségig rohadtak. Azt mondta a szerelő ilyet még nem látott, ettől eltekintve viszont nagyon jó állapotban van az autó.neduddki: helyenként le van rakodva ez a finom szemcséjű alföldi homok, mivel sokat állt azt autó. Úgy gondolom ezen akartak segíteni, hogy esztétikailag jól nézzen ki, mert nem ereszt sehol semmit (koppkoppkopp). Azt egyelőre nem tudom, hogy szedte ki, jövő hét elején megyek érte majd rákérdezek, és megosztom a tapasztalatokat.
-
Bögre
aktív tag
válasz
runner 125 #91853 üzenetére
Koszi, en is erre gondoltam. Kar erte, de igy felejtos.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #91837 üzenetére
nem is mondta egy szóval se, hogy az egy álom, csak most az új vitaráról kértem ki a véleményét, de offroad-ra azért maradnak a samurai-ok
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #91723 üzenetére
4 éve megvolt
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #91532 üzenetére
Tök egyszerű. Te orral akarsz tompítani egy esetleges ütközést vagy kilinccsel? Ha utóbbi akkor nyugodtan tedd csak előre a jobb gumikat.
-
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #91520 üzenetére
"míg a hátsó megcsúszás egy kis gázelvétellel, komolyabb megindulás esetén ellenkormányozással megfogható, korrigálható."
Gázelvétel? Gondolom nincs sok RWD-s tapasztalatod. Ez a legrosszabb, amit csak csinálhatsz...
-
raczger
őstag
válasz
runner 125 #91553 üzenetére
Nem találtam olyan szakértői véleményt, aki szerint előre kéne tenni az új (kevésbé kopott) gumit: [link]
Tapasztaltam már aquaplanning-et nagyobb sebességnél (~100km/h), nem kellemes dolog, ha megindul a feneke akkor már szinte csak utas vagy. Ha az eleje csúszik meg vagy veszti el a tapadást (akár oldalirányba is), sokkal könnyebben tudsz korrigálni, pláne egy elsőkerekesnél.
Lehet széllel szembe hugyozni, csak nem ajánlatos
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #91553 üzenetére
mármint azt hiszem el, hogy nekik ez a tapasztalatuk, mert gondolom azért mondják, mivel így tapasztalták meg.
azt nem írtam, hogy egyetértek
én is a jókat teszem előre, hátul úgy is mindig elkopnak hamar
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #91520 üzenetére
Épp ellenkezőleg, ha az elejét tolja az az ösztönös reakció, hogy elveszed a gázt, ami a jó reakció is, ez megy mindenkinek... és nem pördülsz meg. Túlkormányozottságot az agy picit másképp érzékeli, mivel mögötted történik nem előtted, ezért ijesztőbb is és ott ösztönösen nagyon sokan nem tudják ám mit kell csinálni, megpördülsz árok/szembe sáv szevasz. És ha tudod mit kell csinálni se biztos, hogy meg tudod fogni. Nézd meg vezetéstechnikai tréningen akik szemetebb alattomosabb autóval vannak, még úgy hogy azért vannak ott hogy ezt gyakorolják, meg tudják mit kell csinálni se mindig fogják meg ...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #91532 üzenetére
Rükvercben?
Nyilván az első de akkor is cseszheted ha a kitör a segge és nem tudod megfogni. A tény ettől tény marad. Az emberek többség jobban tud korrigálni ha az orrát tolja a kocsi mintha a seggét.
kornelka: Ha arra használod amire tervezve lett akkor élhető bőven. Nyilván az alpoknak télen ne indulj neki vele de így városban ahol takarítják az utakat télen is rendesen, használható. Nyilván nem lesz olyan rövid fékutad így sem mint egy lágy téli keverékkel de a nyárihoz képest nagyságrendekkel jobb.
Szóval hétvégi autósnak aki nem megy sokat nyáron és télen se indul el ha rendes hó van annak nem rossz választás.Látod én is azzal nyomom és még élek...
-
neduddki
nagyúr
válasz
runner 125 #91532 üzenetére
HI'
a jbbelésomajdajobb hatso,. tehatz akkorjobb oldalrakel rakni a jobbgumiket???
udv
neduddki
mod: Dluinet:igazadvammegyek es klassikusocsoh0mkt szoropka femener:- ) /amugycsakoitthondrakat kintocson hozzalehtjutni.../
-
neduddki
nagyúr
válasz
runner 125 #91520 üzenetére
HI!
najo ezt a setitseg ijjen hangoztatasat mar nembitrom /moast marertem mije votlneked bonyolult 3gomb kezelese a aeg msogaton:- )))/
guggolelsolinkeamgvezetesi treniganyag: "Az alulkormányzottságot a gyártók szinte beépítik az autókba, különösen oly módon, hogy a legtöbb személyautó elsőkerék-hajtású. Ha egy ilyen autóval megtapasztaljuk az alulkormányzottságot, nincs okunk különös zsonglőrködésre, elég kicsit nyitni a kormányszögön, ezzel egy időben elvenni a gázt, esetleg kicsit fékezni, és az autó pillanatokon belül visszatér az ívre, mivel a leírt mozdulatokkal visszahoztuk a tapadást az első kerekekre, ami alapfeltétele az irányítás visszaszerzésének. Nagyobb gondot okozhat a túlkormányzottság, főként, mivel ez a ritkább és nehezebben kivédhető jelenség." from
dfe hasonlot talalhacca bmw-tol is
neha elgondolkodm Te vezecc egyaltaln? voltal Tevezetesitrningen? probagattad maraz otot csuszos-havas-jeges uton hatarhejejzetbenhogyhogyan reagal? nembajha nemdelaeg ne hngoztasd a HUJJESEGETudv
neduddki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #91520 üzenetére
Elég egy vízrefelfutás, vagy egy elmért kanyar ahol pl szárazon simán átmész vizes aszfalton már lehet nem. Kicsapja a hátát az ótó aztán pisloghatsz az árok széléről a rommá tört kocsidból.
Ha Fittipaldi vagy akkor mehet hátra a rosszabb gumi ha nem akkor meg a jobb.Haver muterja így törte rommá a Puntóját. Meglepődött mikor hirtelen kellett (volna) kitérő manővert tenni. Kitört a segge és rommá törte a kocsit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #91495 üzenetére
Mert az emberek többsége jobban tudja kezelni egy esetleges megcsúszásnál ha az autó alulkormányzott mint ha túlkormányzott. Ezért érdemes inkább hátra tenni a jobb állapotú/jobban tapadó gumit attól függetlenül hol hajt az ótó.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #91508 üzenetére
hibás döntést hozott, ez ok (bár szerintem ebben a helyzetben védhető) a kérdés viszont az volt, hogy ki volt a hibás, ki miatt alakult ki a baleset. és ez szerintem az volt, aki előzött. hibázni kb. mindenki hibázott.
a kamiont csak sejted, nem látod, és azt sem látni, hogy mi miatt sodródott így ki, lehet pont azért mert fékezni akart, vagy jobbra rántotta a kormányt, csak megcsúszott, és túlkorrigált balra, ettől sodródott át. sok tényező van, amit nem látunk, csak sejtünk, viszont az biztos, hogy nem alakult volna ki a szituáció, ha nem ment volna bele a necces előzésbe a szembe jövő.
@Typhoon47: lásd ez a hsz. (amúgy meggyőződésem, hogy 10-ből 9 ember innen a fórumról is elcseszte volna ezt a szitut, így vagy máshogy. nagyon necc egy ilyenbe belekerülni, a gurulós forgószékből háromszor megnézve triviál, de ott a többség blokkolna keményen.)
-
#42667776
törölt tag
válasz
runner 125 #91495 üzenetére
A hátsó kerekek felelnek az autó stabilitásáért, egyenesfutásáért. Városi körülmények között nem is akkora a jelentősége, de országúton, autópályán, főleg rossz tapadási viszonyok között, egy fékezéskor könnyebben elindul az autó hátulja, ha kopott a gumi.
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #91495 üzenetére
Én ebből most ki akarok maradni, mert már a múltkor is untam ezt a témát, aki állítja a hülyeséget, úgy sem lehet meggyőzni...
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #91337 üzenetére
Köszi. Nekem is ez az egyik kedvenc színem amúgy (előző kocsim)
. Vigyázni fogok rá nagyon. De eddig mindegyik kocsim patika állapotban vettem és ugyan úgy is adtam el. Fogyasztásnal az a fura hogy a gyári könyv szerint az 5sebesseges kb2 decivel kevesebbet fogyaszt mint a 6sebesseges. Nem értem hogyan. Lehet nyomtatási hiba.?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #91240 üzenetére
"a jól elvégzett munkáért nem csak többletbérezés, jutalék járhat, hanem a silányért levonás"
csakhogy ez teljesen más tészta, mint amikor havi bérről beszélünk
alma-körte
a lekönyvbenleírvázás meg sértő és derogáló, nem szeretnék erre a szintre lemenni. én sem kezdek el villogni vele, hogy miért és hogyan tettem szert releváns tapasztalatra a témában, cserébe nem elegáns az orrom alá dörgölni hogy "biztos könyvben olvastam". nem, nem ott olvastam.
hagyjuk, parttalan ez a vita, és lassan hajlamos leszek az ilyen kiszólásokra idegből reagálni, úgy hogy leteszem, ez az utolsó hszem a témában, amit hozzá tudtam tenni hozzátettem, nincs értelme tovább feszegetni.
@bitpork: köszönöm a megszólítást, de szeretem ha rangomnál egyel lentebb szólítanak
más a vállalkozói lét, meg más a munkavállalói, ne keverjük (ahogy a teljesítménybérezést* sem a havi fixszel... de tudtommal a márkaszervizes szerelők nem jutalékos rendszerben dolgoznak
)
*amivel gyakorlatilag megtaláltál egy olyan helyzetben amikor nem engedhetek meg magamnak egy bizonyos szint alatti havi fix bevételt akármilyen csillagos ég kilátás ellenére sem, és ahogy azóta alakultak a dolgok feléd nem döntöttem rosszul, ha már itt tartunk
-
válasz
runner 125 #91180 üzenetére
Ne példálózz , pláne ne Te mert egyike vagy azoknak akik gépzsírban/kárpittisztítóban tartják a motorkocsit
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #91233 üzenetére
Klasszikus alaptétel, hogy a pénzzel (és itt most a havi fizetésre gondolok) nem lehet motiválni. Amíg hajtasz érte addig hajtasz, amikor megkapod örülsz, de 3 nap múlva pontosan úgy dolgozol mint ha nem is kaptál volna. Ez alap. Van értelme és haszna az anyagi teljesítményösztönzésnek, de magasabb bér nem fog magasabb minőségű munkát maga után húzni. Ez minden munkavállalónak vágya és igénye, (nekem is, én is havi fixből élek és legalsó csinovnyik alkalmazott vagyok, nem vállalkozóként vagy munkáltatóként osztom a észt) de kb. annyira valós, mint amikor Ferike megígéri a boltban, hogy mostantól jó lesz mindigörökké ha megkapja az akkumulátoros igazibólmenős rendőrmotort.
Ez nekem többé-kevésbé gyakorolt szakmám, tudom, hogy mit beszélek, karosszérialakatolásról, halászatról, rendszeradminisztrációról nem érvelek ilyen határozottsággal, mert nem értek hozzá.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #91180 üzenetére
Szép! És látom ebben is jó helyen van a kézifék mint az enyémben.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
runner 125 #91180 üzenetére
én is megyek és elégetem az összes hibátlan 22 éves beltér elememet
u.i: ez a kormány még fiatalkorom szülöttje, bár azóta se volt még a cosworth se ilyen kényelmesen ölbe foghato
-
muratomi1
senior tag
válasz
runner 125 #91180 üzenetére
Esetleg hány kilóméter van benne, mennyit kell fizetni egy a garanciálisan már nem javítható hibáért stb?
Elvben nincs keretem rá, 3.2ért adnak 4 év garit de konkrétan nem akarok ráfizetni. Akkor fizetek az autóért amikor megvettem nekem ezután ne kelljen. Hidd el értem a gondolatmenetedet semmi bajom nincs vele, ezelőtt egy 15 éves golfot vezettem nem volt vele gond csak annyi h többen vagyunk ehhez a kocsihoz.. akkor még fizettem az alkatrészeit de most már nem szeretnék egy autóra pluszba kiadni ha meghibásodik erre ugye meg nem kell. Tudod van még pár ilyen gondolkodású mint én és tök m1 hogy felsőbb kategóriában nyomulnak a zsír új ódival vagy a bmw-vel vagy mint én a fapados autóval egy a lényeg: nem akarunk költeni rá. Erre van a garancia. -
tomcsi23
veterán
válasz
runner 125 #91175 üzenetére
Ki ne találd már, hogy Te valami öreg szarral jársz?!
-
LógaGéza
veterán
válasz
runner 125 #91153 üzenetére
Kicsit jobban átnézve a képeket én arra jutottam, hogy azt mindet nem kavicsfelverődés okozhatta, hanem szimplán meszeltek mellette. Ha megnézed a első lökös szemből jobb oldalán lévő kivágás alján (nem tudom mi a hivatalos neve) megállt a mész - ott, hogy a kavics leverje a festéket már térdig kellene mennie a kavicsban. Mellesleg mellette a rácson is vannak fehér foltok, onnan se hiszem, hogy a kavics verte le. Ha megnézed az első képet ami a belsejéről van, ott látszik egy meszes lábnyom. Ezek miatt gondolom, hogy nem pusztán szét van verve.
Pont azért kérdezem, hogy látta-e valaki a valóságban, hogy milyen lehet. Mondjuk ha csak esztétikai hiba van rajta, akkor az a legkevesebb... -
raczger
őstag
válasz
runner 125 #91141 üzenetére
Igen, 1.5-nél nem igen adnék többet autóért jelenleg.
-
válasz
runner 125 #90990 üzenetére
A lambók is mind különböző színűek
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #90990 üzenetére
Aszem én is befejeztem, de azért itt hagyom ezt. [link]
-
válasz
runner 125 #90974 üzenetére
De ha az indok hogy egyedi, akkor a forma is lehet egyedi attól még nem szép
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #90976 üzenetére
74.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #90973 üzenetére
Ez csak fényképezőgép beállítás és fényviszony kérdése
-
válasz
runner 125 #90969 üzenetére
Ok de akkor ez is szép mert nem van másik ilyen ?!
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #90969 üzenetére
"Egyedi, ilyen színben nincs más autó."
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #90953 üzenetére
Köszi. Igen ez a 6 sebességes manuál. Minden féleképpen 6 sebességest kerestem volna, mert sokat megyek 80-110 es tempoban megszakitas nelkul es itt szerintem jól jön az a 6. sebesség. Képek majd lesznek valamikor a héten kész lesz. Mert most csinálnak rajta egy ilyen teljes tisztitást belül, kárpit muszerfal stb, kivul meg mosás vaxolás stb. Mint mikor a szalonba rakják be öket. Új szagot adnak neki.
Azt mondta a faszi csak igy adják át a kocsikat. És ezért most várnom kell pár napot mivel nagy a sor.
hdman Michelin gumik. Amugy én lehet én értettem félre, de most irtam a srácnak és azt mondja a felnik az újak (jó nem fóliás csak gondolom sérülés mentes mivel a képeken lehet látni hogy már volt használva csavar lyukaknál). A gumikbol meg 3db majdnem új 1 meg még jó állapotban van. Mondjuk ezt nem értem hogy de szoltam neki csináljon képet mindegyikröl és mérje le hány mm van még. De szerintem még igy is megéri.
Amikor árakat írok, mindig ugy számolom, hogy 1SEK=32HUF. Csak mert itt egyszerübb forintot irni szerintem.
joshua7 köszönöm.
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #90955 üzenetére
+ Ő gondolom svéd dellából számolta vissza forintra, ahogy szokta, igy még érdekesebb
Inkább 25-30, sőőőőt
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #90811 üzenetére
Ha beszerelted, jelentkezz!
Én ennyit nem szánok rá, nekem jo a nóném 6-8 ezres is...
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #90811 üzenetére
Pedig sz@r francia
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90712 üzenetére
Nekem a G Astrámon volt Mislen Enerdzsí, normál használatra elég tapadást adott de egy erősebb/nehezebb kocsira nem tenném már fel nyugodt szívvel.
Mondom én aki 4évszakossal nyomja egy üresen 1,5 tonnás 170 lóerős géppel...
mod:
peterkeT: Mennem kell majd Németországba, lehet majd zaklatlak a mire érdemes odafigyelni témakörben... Vagy ha ide beírod az is jó. Pl van vmi követési távolsági szabály, hogy a sebességet fele méterben... Meg kell ilyen zöld matrica, hogy bemehess a vársokba (az csak nagyvárosba kell vagy kicsikbe is?)...
-
Tankblock
aktív tag
válasz
runner 125 #90712 üzenetére
Valami nem stimmel azzal a tesztel. VW Polo V 2013 as, saccra ugyanannyit forog ugyanazon a sebességben, a súlya 995 kg 4 személlyel, inkább 5.8 (Veszprém - Győr). 4,4 akkor nagyon sokat kellett gurulni, vagy kamion után vonatozni.
-
válasz
runner 125 #90712 üzenetére
Úgy érted h 20 év múlva még lesz belőle példány tesztre amit nem hajtottak ketté a legkisebb koccanások?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90691 üzenetére
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #90691 üzenetére
Rá ér persze. Igazából még hétfőig nézek kocsikat aztán választok. Azt meg elfelejtettem írni hogy amit ma voltam megnezem az Volvo kereskedő. Nem tudom ez számíthat e valamit de szerintem szart csak nem akarnak eladni. Másik meg hogy ez a mai 6sebesseseges manual volt. A tegnapi szerintem csak 5. Számít ez valamit? Kevesebb lesz mondjuk 80-110km/h sebességnel ha 6osban van a kocsi és nem 5osben? Szóval inkább a 6 sebessegeset keressem? Árban már 2.9M nal járok tudom de már veszek jót szeretnék ami min 5evig jó és még elmegy gond nélkül +300ezer kmt.. Esetleg itt már van valami más is vagy még mindig a V70 D5/2.4D?
bitpork: nincs bajom a malacokkal
-
giigz
veterán
válasz
runner 125 #90691 üzenetére
Ő a 2.0 TDI-re gondolt, ott 140 LE és 170 LE van
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #90543 üzenetére
Nem az én gépemnél ülök, de az "Internetes szolgáltatás használata a helyesírási hibák kijavítására" mostmár itt is pipa.
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #90511 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Meg a többieknek is. Ma megyek megnezek párat a listáról. Jó mert sok van és itt a közelben vannak. Így lehet választani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90475 üzenetére
Megkérdeztem havert, neki a 163 lóerős változat van. Elég szépen megy, majd meglátjuk a turbó takarítás után mennyit javul a gyorsulás de így sincs panasz rá.
mod:
(#90494) kornelka: Felcsapott zsurnalisztának a lelkem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #90510 üzenetére
Pont azokt nyitottam meg, ahol 1 kép volt.
Menj el, nézz meg 3-4-5 db-ot, s akkor már érezni fogod hazt nem írom, h melyikben mennyi a valós futás, mert kint nem hiszem tekergetikmelyiket mennyire kímélték meg, melyiket haszálták inkább városban, vagy hosszú távon, stb. Lesz összehasonlítási alapod. -
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #90498 üzenetére
A buszos kép vicces
Amugy most hogy kiprobaltam ezt a 2.4T manuált már nem zárkozom el a manuáltol. Csak valahogy az E46 megutáltatta velem teljesen...:/ Most nézem milyen alternativák vannak. Esetleg a AWD -t (4 kerék meghajtást) érdemes nézni? Mármint gondolom kicsit többet eszik emiatt. Kb 1 literrel?. Bár szerintem ebben már van rendes kipörgés gátlo. Gondolom. Elözö telet is simán lehuztam hátsó kerék meghajtással (bmw). kérdésem lenne még hogy nagyon változo lehetöségek vannak. pl
2.9M 2006os 195ezer km automata 4x4 185lóerös
2.6M 2007es 220ezer km manualis 160ló
1.5M 2005ös 180ezer km automata (nagyszerviz utan vezérlés stb) 160ló
1.3M 2004es 312ezer km manualis 160ló
2.6M 2008as 243ezer km automata 160ló
2.6M 2006os 180ezer km manualis 160ló
2.7M 2007es 170ezer km manualis itt van 6 honap garancia is 160ló
2.3M 2007es 210ezer km manualis 160 ló
2.5M 2007es 192ezer km manualis 160 ló -
!Overdose!
őstag
válasz
runner 125 #90498 üzenetére
Nem inkább a 850/S70/V70 volt VW-féle sor5 TDI?
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #90478 üzenetére
Van sajnos ...
Es ez az 1.6-os dizelnel is siralmasabb talan, az legalabb sokkal tobb Nm sokkal alacsonyabbrol, normalisabban autozhato, bar ott meg aztan a loero rettento keves, ha elozni kell egyet ... -
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #90478 üzenetére
-
Xmodule
őstag
válasz
runner 125 #90469 üzenetére
Svéd rendszamos.
már 2013.01.31en lejárt neki az itteni vizsgája. Utánna lehet nézni. Gondolom azóta már nem voltak vele itt. Amúgy ha a km óra állás valós tényleg egész jó.
Úgy értettem hogy dizelbe is 10k km után van olaj csere? Azt hittem ott hosszabb az intervallum dízelnel. Legalább 15-20k.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90469 üzenetére
140-es meg a 170-es között csak a szoftver más?
-
válasz
runner 125 #90458 üzenetére
"kézjelzés" Tudod Te mit beszélsz? Ez itt magyarország
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90421 üzenetére
Nyilván pr videó és kidomborítják az erősségét az awd-nek és tudnak olyan tesztet is csinálni ahol a Haldex domborít. Igaz neduddki?
De tény a CR-V-ben van az egyik legbutább rendszer de ha megnézed milyen használatra tervezték megbocsátható. Azzal senki nem megy terepre. Vagy ha igen akkor sem jut messzire (lásd tc nagy suv teszt).HR-V-vel jól jártál, amire te használod bőven tökéletes. Ha lenne pénzem én is vmi ilyesmit vennék második ótónak.
Fogyi az rendben van, enyém picit kevesebbet eszik a jobb cw érték miatt országúton de városban biztos, hogy a tiéd eszik kevesebbet.
Xmodule: Bőven eljársz városban is 6-6,5-ből a 2,4 D-vel. Mi most voltunk egy S60 2,4 D5-el Ausztriában és 5,5 lett a végén a fogyi, pedig Sopronban is kolbászoltunk egy csomót kocsival. És megbízható, nagyon tartós és nem horror a szervízköltsége sem. Merci/Bmw-hez szinte minden nagyon drága.
-
válasz
runner 125 #90427 üzenetére
Mostmár amúgy is teljesen mindegy mert te vagy a hibás , hogy megvettem és ha volvo S60-at vettem volna akkor is az lennél
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90410 üzenetére
Vonatkozó TC-s tesztet láttad gondolom... Egyébként, igen nagyon nem mindegy melyik generációs Haldex van benne. A 6-os már egész okos ki szerkezet/rendszer a 4-es még elég buta.
Egyébként meg hol találkozol ilyen szituval a valóságban? Elég ritkán. Avagy faterom szerint "az összekerekes autó arra jó, hogy egy sokkal néptelenebb helyen akadj el..."
Tehát nyugi, én egy sokkal néptelenebb helyen fogok elakadni.Jöhet.
Kíváncsi vagyok mennyit eszik a tiéd. Országútiban nem versz rám az tuti a többiben igen. De hát valamit valamiért.
mod:
nesa: Fater másik elméssége:
"Ha már végleg elakadtál és nincs több ötleted nézd meg a kezelési útmutatót."
-
Nkboy
senior tag
válasz
runner 125 #90402 üzenetére
-
Bdanyy
addikt
válasz
runner 125 #90392 üzenetére
Igen, az az egyszerűbb eset, ha megfelo szogben ráfér
Nekem sajnos pont nem lenne jó mind a 4 szenzornak, azt meg nem szeretném hogy nagyon látható legyen, így egyelőre pihentetem az ötletet. Utanakerdezek, hogy mennyi szokott lenni egy beépítés.
-
válasz
runner 125 #90392 üzenetére
Nem nemzetközi malactalálkozó lesz hanem tárgyalás. El akarok verni sok-sok ojrót a cuccaira, ha hagyja
-
válasz
runner 125 #90385 üzenetére
nem akartam egyetlen volvo tulajdonost sem megsérteni
és azt is tudom hogy a kínaiaktól pénzt és szabad kezet is kaptak fejlesztésre -
Bdanyy
addikt
válasz
runner 125 #90373 üzenetére
Nekem a valeot ajánlották mindenhol. Beszereles függ attól hogy színre kell e fújni pl.
-
válasz
runner 125 #90377 üzenetére
a volvo már kínai
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90347 üzenetére
Voltam Kecsón gyárlátogatáson, nagy élmény volt de ha ennyi lóvém lenne tuti nem ilyet vennék.
-
sasa134
addikt
válasz
runner 125 #90347 üzenetére
Én azt nem igazán értem, hogy miért vesz/venne vki ilyet egy sima C helyett..? Az sokkal arányosabb, használhatóbb , tágasabb stb. Sőt olcsóbb is talán. De sajna abban is ott ez a randa kijelző. Nem is értem, hogy lehetett arra rábólintani. Minimum lenne az elsüllyeszthető kijelző, ez a megoldás igen rondácska, nem Merci szint..
-
#16514048
törölt tag
válasz
runner 125 #90347 üzenetére
+1.
Az a vicc, hogy a "kínai tabletet" képesek voltak beletenni a C-osztályba, sőt a faceliftes CLS-be is. -
giigz
veterán
válasz
runner 125 #90347 üzenetére
Egyszerűen nem tudom megérteni azt a tabletet...
Pedig maga az autó számomra 10/10-es, hátra amúgy sem ülnék ha veszek magamnak egy ilyet
-
VIBO
őstag
válasz
runner 125 #90200 üzenetére
LOL
De legalább színes
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #90141 üzenetére
Nem tudom pontosan mikor gyártású, de majd rákérdek, még a régebbi műszerfal van benne az tuti és ha jól emlékszem akkor 5 sebességes ótómata van benne...
Igen most kapott egy váltóolajcserét meg kipucolták azóta mondom jó.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #90070 üzenetére
"Oldalról kicsit C-Max, kicsit Zafira, mindenből van benne."
Én az enyémben egyiket sem látom.
Talán a Peugeot 5008-ra hasonlít még a leginkább. A tolóajtó meg épp egyedivé teszi (C-Max ugye nem ellenfél, kvázi egy számmal kisebb). Ma végre sikerült kicsit hosszabb távon, és 3 gyerekkel is lepróbálni, ment is a veszekedés, hogy ki üljön a csomagtartóban.
p
-
mokus1
addikt
válasz
runner 125 #90065 üzenetére
Ugy nez ki rendbe jott. Ma lebontották a muszerfalat mögé neztem igazgattam a kábeleket es most fasza😊 legalabb megneztem mi van a műszerfal mogott
-
akos727
senior tag
válasz
runner 125 #90070 üzenetére
"Miért baj, ha nincs? Számomra érv volt mindkét választásnál, h ne jöjjön minden nap velem szembe ugyanaz a bodé.
" - 120%-ig egyetértek veled. Ezért is nem értem, hogy tudnak az emberek BMW-kre, Mercikre izgulni, miközben minden percben látok 10-et belőlük.
-
válasz
runner 125 #90055 üzenetére
Azért egy t72, vagy egy apach nagyban javítja a esélyeket
(#90057) runner 125: mért , nem szoktatok traktorozni?
-
beci
őstag
válasz
runner 125 #90006 üzenetére
Köszönöm.
Valamint mennyi kilóméternél lehet a vezérlés csere ciklus? -
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #89979 üzenetére
Seat-nal mar a szalonbol mar ugy vehetted at az autot 0km-sen, hogy gyarilag fel van okositva az ECU benne, mert ez az extra listan volt egy opcio
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #89969 üzenetére
hujeseg
van itthon 1.9-s tunnerolt dizel is, ami 280 losot, a Ibiza Cupra 1.9TDI gyarilag volt 1.9-bol 160lo ezelott 10 evvel, es a gyari (!!) Adrenaline! csomaggal 190lo es 400Nm, gyari garival
vagy 2.0 dizelbol miert jobb vagy kevesbe hegyezett technika a 170 meg 183lo? amit akarmeliyk nevesebb tunnerceg csuklobol felhuz 200loig 10perc alatt garival -
hdman
őstag
válasz
runner 125 #89969 üzenetére
Főleg Te tartasz vissza
Én innen minimum 3,0 s6 vagy v6 dízelre váltok
-
hdman
őstag
válasz
runner 125 #89964 üzenetére
Akkor fél topik helló szia
Holnap végre lecseréltetem az olajat, meg a szűrőket. 12e km.
Megint elkapott az inger, hogy chippeltessek
Ott van a cég a bécsi munkahelyemtől 3 km-re, 150le és 320nm helyett 185le és 400nm-t igér. Ez a Stage1, a Stage2 200le, 435nm. Azt már nem merném ráiratni.
FLAME ON!
A külföldi fizus témához: kint dolgozni, otthon költeni. Ebben mindkét oldalról csak az előnyt látod: külföldi fizu, magyar terhek. Persze, értelemszerű, hogy egész MO nem költözhet a nyugati határhoz
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #89964 üzenetére
Igen szerintem is, bant nekijük
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest