- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
^Boss
őstag
válasz
sasa134 #132608 üzenetére
az Accord nagyon jó opció nálam, csak az a baj hogy "kombi" a 90%-uk, ami nálam felejtős, hülyén néz ki szvsz. alig találni sedan-t. ha esetleg tudsz, megköszönném a linkjét
9-10l nem gond.
előző kitételeket tovább nehezíti, hogy nem szeretnék automatát, és ugye ott van a pénzügyi rész, 4-4.5m.. sajnos kiesik az accord, pedig imádom. de mondom, ha valamit elnézek, rosszul kerestem, szívesen veszek egy linket, mert tényleg opció lehetne -
Qru
MODERÁTOR
válasz
sasa134 #119770 üzenetére
Outlander az Mitsu, abban sor 4-es motor van (ráádasul nem is saját gyártmány a dízelük se az automata váltójuk).
Outback-el kevered sztem de az terepkombi ez meg az álterepjáró kategória amit te nézel. Ott a Forester jöhet szóba a Subaruk közül abból nem rossz a dízel de csak 2010 után gyártotta szabad venni!!!!! Tehát 2011-es modellévtől vehető.
Benzines leeszi a gatyád azt nem javaslom ha csak nem számít a komoly terepképesség és/vagy ha nem mászkálsz vele sokat városban. Amúgy megbízható jó autó nincs velük gond.Ismerősnek is van 2010-es CR-V-je 2.0i-vel. Sokat eszik és nem megy az awd rendszere meg olyan buta mint egy döglött hintaló. Amúgy jó autó.
Tiguan túlárazott eléggé és az 1,4 TSi-ben amúgy sem nagyon bíznék (kivéve ha nem hosszú távra tervezel). Főleg ha az erősebb turbós kompresszoros változattal szerelt verzió.
-
-
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #114538 üzenetére
Azért a 10-11 litert kicsit sokallom még egy családi kisbusztól is. Én a benzines ötös Mazdát 8,5-9 között tudom azért tartani szinte minden használati módban, és olyan hűdenagyon nem kell azért odafigyelni, hogy hogyan vezetek - mondjuk nem is vagyok egy fittipaldi. Ahogy nézem amúgy a spritmonitoron a márkatársakat, még csak különösebben nem is kirívóan jó az eredményem. Céges, 1,6-os HDI Picassoval van még régebbről tapasztalatom (sima, nem Grand), az eljárt 5-6 liter között, igaz főleg országúti távok jutottak neki. Cserébe nem volt ugyan erős, de teljesen használhatóan autózható.
Ha fontos a sok ember, meg a nagy csomitartó, akkor valami Transporter-szerű minibuszt nézzetek még meg (Vivaro, Vito, mittudomén még mik vannak), ha meg kevesebben utaztok, de kell a hely, akkor meg valami Peugeot Partner kategóriás cuccot is megnéznék még.
Roomstert nem próbáltam, Yetit viszont igen, az erősen kisautósan űbergagyi plasztikbelsőt kapott, én személy szerint nem tudnék vele együtt élni - pedig kívülről aranyos, különösen az új facelift után, viszont kimondottan kicsi. Roomster biztos nagyobb lenne, de annyira csúnya szegény, hogy nem vitt rá a lélek, hogy a közelébe merészkedjek.
Szerk.: Qru, Roberto: Szomszéd vett egy S-Crosst, ha nem látom/vezetem, nem hiszem el, hogy mennyire igényes kis cucc, én próbáltam az új Swiftet is, ahhoz képest ez űrhajó. Egyhat benzines, teljesen normálisan megy, és valami hihetetlen fogyasztási adatokat lehet vele produkálni, igaz, a tulaj még nálam is öregurasabban vezet, viszont nem is volt még soha 7 lityó felett a fogyija. Nem kompi szerint, hanem írja ő is a tankolásokat. Mondjuk az benne van, hogy ha nem városban használja (az esetek 70-80 %-ában egyébként igen, akkor autópályázik, ahol viszont szerintem ő még életében nem ment 130-nál gyorsabban.
p
-
Integrale
veterán
válasz
sasa134 #113190 üzenetére
Az arányai inkább 3-as BMW, ami nem meglepő a hajtás helye miatt. CLA-t elég nehezen tudom beleképzelni.
A motorokért nagy plusz pont, feltéve, ha lefele is nyitnak, és nem az 1.8 egyturbós változata lesz a nyitó.
A 159 sokkal egyedibb. Nem rossz, de valami drasztikusabbat vártam volna.A belsejére viszont kíváncsi leszek, hogy mikorra áll össze, egy nagyon jó barátom a logisztikusa ennek és a Maserati Levante-nak. Mondta, hogy egyelőre csak az előszériás gépekkel tudják gyártani a kárpitokat, a végleges szerszám még Ausztriában dekkol.
A hátuljában van egy adag 156 is
-
matyi19
őstag
válasz
sasa134 #112988 üzenetére
Persze, abszolút igazad van, én is tisztában vagyok vele, viszont felmerül bennem a kérdés, ha annyira rossz lenne, miért látok annyi taxist, céges autót illetve magán személyt ilyen autóval?
Igazából még semmi sincs eldöntve, de jelenleg a B6 áll az első helyen.
Nem a napokban tervezem az autó vásárlást, elhúzódhat akár nyár végére is.roberto211
Értem -
Rick4
félisten
válasz
sasa134 #111400 üzenetére
Egy új 5.3M, 3 éves 2.6M, most néztem a hahun. Lehet nem pontos, de nagyon mellé nem lőhettem. 36 hónap alatt 2.5M bukó az nálam havi 70 rugó.
Def26: De most nem 2006-ost keresel, hanem fiatalabbat, ezért is mondtam, hogy tapogass meg egyet az újabbakból. Ami nekem megdöbbenő volt, az az ezüsmetálra fényezett, kopogós könyöklő. Ezt beveszi valaki a Corolla feliratért cserébe 8M-ért?
-
válasz
sasa134 #103630 üzenetére
ez a túltárolás, évekig egy helyben állás duma gyakran arra szolgál hogy megmagyarázza az "érdekességeket" a szervizkönyben
pl. van egy km adat a gyári rendszerben 2008-ban 120.000 kmel, és meg kell magyarázni, hogy 2015ben miért van csak 160 ezer benne
2008-2012 álltpersze lehet hogy itt nem ez a helyzet, de gyakran trükköznek ezzel a nepperek
-
runner 125
nagyúr
válasz
sasa134 #102718 üzenetére
Ülj bele mindkettőbe.
102719 peterkeT
Igen, a mögényúlhatós alukonzol már a frissebb modellekben elérhető.
Egyébként szerintem az is rendben van. Egyedi, nincs más gyártónál ilyen megoldás.102722 teratti
Azért ne túlozzunk. Nagyon extrém eset az, amikor teljesen hátratolt üléssel használja valaki, én 187 vagyok, de egy átlagos hátsó lábtér marad még így is (magyrán magam mögé beférek.)
-
Declare
őstag
válasz
sasa134 #102831 üzenetére
Jah, csak pont nem erdekel az a + par loerö, ha nekem az autopalyan, tempomattal benyel 3 literrel többet...
(#102830) Qru : spritmonitoron 6,2 az atlag es azt is igeri a kocsi kb. Mondjuk egy passat sokkal nagyobb, varosban ha megallsz/elindulsz akkor azert az szamit....de az mit jelent, hogy nyeli a gazolajat? 7-8 liternel többet sokkal csak nem
(#102829) tresh: nincs a következö feleves tervben, de 1 evesbe se biztos, csak azert nezelödöm, okosodom
addig Magus-t nem zaklatom ilyenekkel....eleg neki az 1.7 cdti opelem hibait megfejtenie
amibe nem kicsit lenditett is elöre....
meg most plane ez a 320d fikazas, ami hirtelen jött innen, onnan kezdett el erdekelni...
-
footy
addikt
válasz
sasa134 #102826 üzenetére
Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?
Mallorca-n hasznaltam egy hetig Fiat 500-ast.Nem tapasztaltam az altalad leirt hibak egyiket sem. (Pedig nem egy nagynevu kolcsonzobol volt az auto.)
A belter kinezete izles kerdese, ezen nem vitatkozok. Viszont ami a minoseget illeti, ugyanaz a kopogos muanyag mindketto, az 500asban viszont nehol szinezve van. Ennyi -
alázógyík
addikt
válasz
sasa134 #102814 üzenetére
Egy szerelő barátom mondta, hogy az 1,2 tsi-nél már váltottak szíjas vezérlésre, meg szívócsőbe fecskendezésre. A direkt befecskendezés gyakorlatilag sok típusnál okoz gondot.
Amúgy meg a Tsi vezérlése túlbonyolított, sérülékeny egységek halmaza. Sok felesleges dolog összegyúrása.
Pl. az a kiba ... kompresszor meghajtását nem tudták másképp megoldani. Az a mágneskuplung nem egy hosszú élettartamú. -
Declare
őstag
válasz
sasa134 #102807 üzenetére
Hat meg azert a tsi motorok is fejlödnek.....oke, a szinrelepesük eleg negativan sikeresedett, a lancnyulasok es egyebek....de azert azote eltelt mar 5-6 ev biztosan. Ujonan el tudom kepzelni, hogy mar sokat javitottak mostanra a tsi motorokon
Audi A1 milyen volt? Milyen motorral, milyen össz benyomas?
-
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #102790 üzenetére
Jön a jó idő, elkezdjük majd nézegetni őket, a Polo mindenképpen kap egy esélyt. Ahogy nézem, pár éves, kis benzines automaták már 10k alatt is vannak, szinte nulla futással.
footy: Az olaszokkal hagyjatok már, az 500-zal meg főleg, nem tudom, mennyit kéne fizetniük érte, hogy ilyet használjak, ha annak idején én lettem volna Schumacher, és odajönnek, hogy figyelj, ezt a Stilot kéne reklámozni, én a helyében feldugtam volna a seggükbe, és inkább átültem volna vissza a Benettonba, az tuti.
Declare: Ezt újabban mindenhonnét lehagyják, az ötös Mazdában sincs, egy figyelmeztető lámpa világít, amíg hideg a motor, meg egy másik, ha túl meleg, és csókolom. Mondjuk nekem nem is kell ennél több.
p
-
-
teratti
senior tag
válasz
sasa134 #102733 üzenetére
Teljesen egyet értek, műszaki ember lévén én is ezeket preferálom. Csak azt akartam ezzel mondani, hogy úgyis a kocsi belsejével van kapcsolatban az ember kívülről akkor látja, mikor nem használja...talán fontosabb a belső ergonómia meg az, hogy érzi magát az autóban az ember mint az, hogy néz ki kívülről.
-
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #102694 üzenetére
Polo nem hülye ötlet, utoljára vagy 10 éve ültem egyben, azt mindenképpen érdemes lesz megnézni. GTI nem kell, a DSG viszont biztos jó dolog, de nem hiszem, hogy a kisebb motorokhoz is adják. Na, majd rákérdezek. Egy próbát, meg egy látogatást valamelyik nagyobb kereskedésben mindenképpen megér. Mazdához meg úgyis visszajárok, ha máskor nem, kerékcserére, meg az éves szervizekre, a hármast bármikor ki tudom próbálni, de első körben jobb lenne valami kisebb, tényleg tök fölösleges lenne akkora autó egyedül járni.
mycso: Astra belülről nekem jobban bejött, az tény, hogy így képen nem néz ki sokkal jobban, de volt alkalmam vezetni, a belteréről kimondottan kellemes élményeim vannak. Maga az autó már más kérdés, olyan az egész, mintha egy fürdőkádban ülnél, ráadásul sikerült közel 1,5 tonnára hízlalniuk, és szinte nullára csökkenteni a hasznos ablakfelületeket a szélvédőn kívül mindenhol.
Ráadásul úgy lett nagyobb az egész autó, hogy belül szinte még kisebb is lett, mint az elődmodellek... Borzalom. Csúnyán elbántak szegénnyel, na. Pedig nekem jó tapasztalataim voltak a G Astrával, szerettem, de a fentiek miatt sajnos szóba sem jött az új autó választásnál.
p
-
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #102691 üzenetére
Jah, bocs, be volt lőve a filter max 2-3 évesre, ennek meg az az utolsó két modelléve volt. V70-ben ültem, ahogy nézem a képeket, ez szinte ugyanaz a beltér, élőben elég hervasztó volt, pedig egész addig azt hittem, hogy engem nem tudnak zavarba hozni a szürkével, meg a szögletes geometriai formákkal.
Amúgy a kerettel az a helyzet, hogy amíg egy kvázi új autóért kiadnám a 15k-t, addig egy pár évesért már nem biztos, így meg ha azt nézem, hogy mit vennék, és mennyiért, sajnos drága a Volvo. Ahogy a BMW is, pedig azért az egyes kabrió nem csúnya. Az MX5-tel ugyanez a helyzet, a szalonautók jócskán 15 fölött indulnak, jól felszerelve már közelebb vannak a 20-hoz, odáig meg most nem akarok semmiképpen elmenni. Ha meg használt, akkor már nem költenék rá annyit.
Szerk.: Utólag láttam, hogy te is szerkesztettél.
Na mindegy, kijön a tavasz, meg a jóidő, és elkezdek kipróbálgatni pár szóba jöhető példányt, aztán tényleg lehet, hogy az lesz, hogy inkább veszek egy kisebbb kompaktot, mint amilyen a Mazda 3. De addig még sok olvadt hó lefolyik a Majnán (illetve amilyen telünk van, lehet, hogy mégsem túl sok...).
mycso: Jaj, csak a Ford műszerfalától mentsen meg a jó sors, hát hogy lehet 2014-15-ben ilyet csinálni? Úgy néz ki, mint egy háztartási robotgép, vagy egy túlbonyolított ipari porszívó. Értem én, hogy ez szubjektív, meg minden, de a nagyobb, családi autó vásárlásánál is azonnal dobtuk szegény Fordot, miután kipróbáltuk, ugyanez a borzalom van a C-Maxban, a Focusban, de még a Mondeoban és az S-Maxban is, bár ez utóbbiban talán már sikerült valamennyire élhetőre faragni.
p
-
-
-
endruboy1
senior tag
válasz
sasa134 #97977 üzenetére
Azt néztem, hogy a Corolla sem eszik sokkal kevesebbet a gyári adatok szerint. Talán 1 literrel százon? Asszem bele kell ülnöm, kipróbálnom mind a kettőt, hogy döntésre jussak.
Mondjuk akkor ezek szerint jobb a Corolla a Polonál, nagyobb nem? Kis autóból is jobb a nagyobb azért.
-
sasa134
addikt
válasz
sasa134 #97977 üzenetére
Ja meg annyi, hogy az 1.4-es VW motor szereti csipegetni az olajat, az enyem is igy volt, pedig 65 ezer km-rel vettem, nem egy szethajtott peldanyt, szoval ezt erdemes tudni. Illetve a futomü "kutyacsont" nevü alkatreszei tudnak elfaradni szar utak miatt, attol kopoghat a dolog, hatul leginkabb, azt erdemes meghallgatni vasarlaskor de nem egy draga tetel a csereje.
Olaj tema az 1.6-os Audinal is elöfordulhat. Nekem ott egy apro gondom volt, meghalt a hömerseklet jelado gomba, a hütöviz mindig 0 fokos volt, 1-2 ezer Ft-os tetel a csereje es kb 3 perc munkaidö. Vezerles csere mindket motornal relative egyszerü es arban kb ugyanott van. -
gaborbol
őstag
válasz
sasa134 #90471 üzenetére
Nekem a 2.9 szivo sorhat van es az is eleg halott.150 kW (204 PS; 201 bhp) 280 N·m pairon, aki arra gondol, hogy 200 lo az mar biztos jo,meg hogy biztos megy az nagyot teved, amekkora tomege van az autonak eppen hogy elfogadhatoan mozgatja a kocsit, nem is agyalasra valo szep nyugisan csendben, nagyon kenyelmesen utazunk benne...
A T6 az mar szepet let, de ha meg egyszer S80-at vagy netan XC90 veszek es megint nyul leszek akkor veszem T5-tel es szep nyugisan eljarkalok vele vagy talalok egy mar javitott motoros V8-at viszont akkor azzal.
-
runner 125
nagyúr
-
Bdanyy
addikt
válasz
sasa134 #90481 üzenetére
Where the S80 stumbles so miserably is in urban conditions. Torque is in short supply at the best of times but at low revs it seems paltry. That leads to some oh-my-God moments pulling out from road junctions where acceleration feels even slower than the 0-60mph time of 11 seconds implies. That’s with just the driver on-board. With a full compliment of passengers it could get scary.
Szép
-
giigz
veterán
válasz
sasa134 #90218 üzenetére
Látod, pont ezt mondtam. Nem lehet általánosítani. Lehet egy japán marad az úton, lehet egy francia, ezt nem lehet tudni, főleg nem több 100k km-t futott használtautóknál.
Nekem pusztán az nem tetszik, hogy úgy van beállítva a távolkeleti autó, mintha az nem tudna elromlani, a francia/német autó meg mintha egy másodrangú elfuserált szar lenne. Ez ennek a fórumnak a sajátossága.
-
giigz
veterán
válasz
sasa134 #90215 üzenetére
Igen, úgy veszem észre, hogy "50-50%". Ugyanolyan eséllyel robban le egy francia vagy egy japán autó, nem látom okát, miért robbanna le kevesebb japán/koreai mint bármilyen más. Az csak egy példa, hogy én 2 Yaris-t is láttam, a lényeg azon van, hogy szerintem semmivel nem biztosabb egy távolkeleti autó, mint egy európai.
Azért mert neduddki azt mondja, lett 1-2 seggnyalója is, nem csak távolkeleti autó létezik, és lehet venni európait is. Manapság mindig ugyanazokat a Mazda, Toyota, Honda autókat ajánlják itt egyesek, mintha nem is lenne más, és csak azok a szent és sérthetetlen autók. Itt egy példa, hogy a koreai is le tud állni, sőt ezen a fórumon kívül ezzel tisztában is vannak.
-
Dare2Live
félisten
válasz
sasa134 #89902 üzenetére
anno ~2hónapot dolgoztam ausztriában mekiben tény északásban dehát nappal suli volt
megvolt a havi 1300+eur netto!
200eur volt a koli, lakhatás kifizetése után maradt 1100eur = 350.000Ft zsebben. Miközben kaja ~uannyiból kijött, utazás detto, yaris nem kért többet.
Na most akinek MOon megvan a 350.000Ft netto az már nagyon szűk réteg, rendszeressen ketten se visznek ennyit haza. Na így persze nem nehéz új autót venni és nem az 5-10-15évesek között keresni amiben nincs csilliárd km, 2ből van összerakva, efelejtettek benne olajat cserélni.... -
-v-
addikt
válasz
sasa134 #89906 üzenetére
Persze, ahol jol elnek, ott a szolgaltatas draga ... pont ezert nem osszehasonlithato, mas osszeget keresel, masok az aranyok teljesen, mi mennyibe kerul, szazalekban tok mas aranyban koltod el a fizut, masmennyi marad, es ami marad is aranyaiban mas hogy mibol mennyire eleg stb. es a szazalekok is tok mas osszegre jonnek ki ... draga egy level, de nem kuldesz minden nap levelet haza. Es igen, kint is at kell gondolni mire koltesz mire nem ... csak kint mason gondolkozol el, mint itthon, hogy vehetsz nem vehetsz, belefer nem fer bele. Sporolni is tok maskepp meg mason tudsz.
De csak itthoni fejjel szamol igy az ember, kint atall az agy arra, ami ott van .... Osszessegeben sokkal jobban elsz, ennyi. Lehet itt szornyulkodni egy berlet aron, vagy egy biztositason, de ott nem 12 eves forddal jarnek. Amugy mint az abran is latszik, svajcba eri meg menni -
Dany007
veterán
válasz
sasa134 #89902 üzenetére
Ööö az előbb még 100 eurót írtál.
Mármint városi bérletre.
200-at pedig a másik régióba járásra. Na most fogod azt a km-t és megnézed Mo.-on annyi km-re mennyiből jutsz el.Az 1300 euróhoz tényleg sok a 200-as bérlet. De itthon is a gyári melós megkeresi a havi 80 ezret nettóba - talán(!!!) - és a BKV bérlet árát meg kifizeti ami 10.500 forint és nem érvényes mindenre(!).
Egyébként a germánia.hu egy régebbi cikke szerint (most ezt találtam hirtelen) Németországban a nettó(!) átlagkereset 2.400 euró! Ami jelenlegi árfolyamon számolva 750.000 forint. Magyar nettó átlagkereset pedig 150.000 forint.
De tényleg kár belemenni. Ahogy a többiek is írták a vásárlóerő paritás a lényeg...
... ami megmutatja mennyire is élünk "jól". Na most Németországhoz képest a szakadék alján vagyunk...
Szóval ezek után én nem tudok sajnálkozni a 100-200 eurós bérletárakon odakint. -
-v-
addikt
válasz
sasa134 #89902 üzenetére
Nem ez a lenyeg es nem igy kell szamolni... teljesen masok az aranyok, ezt igy kurvara nem lehet osszehasonlitani.
Innen abban tudsz gondolkodni amilyen aranyok itthon vannak.... es ha kint elmegy a fizud kurva nagyszazaleka lakhatasra akkor mi van? semmi ertelme szazalekokban szamolni, itthon ha megmarad az atlagfizu fele az mennyi, 70e? Hanyszor tankolsz abbol tele ... kint meg ha elmegy igen nagy szazaleka lakasra, biztositasra etc, de ha ami marad is tobb 100e, benzin ugyanannyi, hanyszor tankolsz tele abbol? Erzed ugye, szazalekokban se erdemes szamolni, ez igy nem osszehasonlithato .... -
Dany007
veterán
válasz
sasa134 #89896 üzenetére
"adók is drágábbak, egy 30k-s BKV-bérlettől meg főleg sokak agya ledobná az ékszíjat"
" A városi bérlet is 100 Euró egy hónapra -ahogy írod. A minőség (tisztaság, pontosság, frekventáltság stb) más szint mint odahaza..."
Jó, akkor most beszélgessünk - illetve meséljetek - arról is, hogy ottkint mennyi havit nettó átlag(!) kereset.
Asszem mindjárt nem dobná el az agyát a pesti sem a 30k-s bérlettől ha annyit keresne átlagban, mint ottkint. -
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #89777 üzenetére
Nekünk az 1,8-as ötösben van ülésfűtés, úgyhogy ezt nem igazán értem. Az egyetlen extra, amire azt mondták, hogy nem rendelhető, az a napfénytető volt, az valamiért sajna nem elérhető, illetve még a xenonon gondolkoztam, de az meg borzasztó drága lett volna. A garanciakiterjesztés viszont 200 EUR évente, és akár 10 évig kitolható, azt mindenképpen meglépem, csak még nem tudom, mennyire (van még 3 évem eldönteni).
Ja, még egy negatívum, a négy elektromos ablakból csak a vezetőoldali automata - apróság, de ha az öreg Astrában meg tudták oldani az utasoldalon is, akkor igazán illett volna itt is. Minden másban eddig csak jót tudok mondani róla, bár az tuti, hogy itt többen agygörcsöt kapnának tőle, hogy milyen lomha, viszont fantasztikusan jó vezetni. Az AVN2-es navigáció + multimédia került bele, csak jót tudok mondani róla, pedig kicsit tartottam tőle, mert az autós felületek hajlamosak 10 évvel lemaradni, de mai szemmel is teljesen korrekt az ui, a navigációja meg gyakorlatilag igo - majd még utána kell néznem, hogyan tudom frissíteni. Telefonnal simán csatlakozik, többfelhasználós üzemmmódot tud, zenéket is lejátszik róla, ahogy az usb-ről is, albumképpel, rendes kijelzéssel, ahogy illik. Az extrákat még szokom, ilyen automata fényszóró, meg ablaktörlőkapcsoló, ezek nekem még újak a fapad Astra után.
Ami még fura, hogy elég rövidek a sebességek, 50-nél már 6-ot akar velem kapcsoltatni (a kijelző közepén egy lóbaszó, 10 centis számmal jelzi, hogy mi lenne az ideális fokozat), ellenben - illetve valószínűleg éppen ezért - 140-nél már 3300 körül forog. Jobban nem mentem vele, mert erősen bejáratós még. Fogyasztásról is éppen ezért nem tudok nyilatkozni, egyelőre úgy néz ki, hogy olyan 240-250km megtétele után tűnt el a tankból a 60 liternyi lé negyede, ami ahhoz képest, hogy alig használtam rendesen bemelegedve, és szinte csak városban, vagy rövid autópályán ment, nem is rossz, de majd meglátjuk tankoláskor.
p
-
parandroid
félisten
válasz
sasa134 #89074 üzenetére
Üssetek, ha akartok, de esetleg C Corsa? Persze városban, szaladgálni max 1,2-es benzines. A német piacon egyébként még a Polo felülreprezentált ebben a kategóriában, de azokat nem ismerem. 206 sem rossz egyébként, Ibizából hajtottam cégest, személy szerint úgy gyűlöltem, ahogy autót ritkán lehet csak - mondjuk ezzel kb mindenki így volt, miután első beszállásnál izomból lefejelte az A oszlopot - 'Hello I'm Seat Ibiza, and this is Jackass'. Már előre sorakoztunk, és készültünk a röhögésre, amikor új ember kapta meg a pool-cart.
p
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sasa134 #89000 üzenetére
A régi 1.8 20V simán vállalható, a maga kis 92kw-jával elegendő. Ettől még régebbi motorok az igazán tartósak. Az újabb konstrukciók közül az 1.6 8V/16 100 ló fölötti jó, kompromisszum a teljesítmény és a tartósság tekinteteében. Volt 1.6 75 lóval is, no az nem valami jó motor volt.
Ha most mondjuk nyernék ingyen benzin jegyet, biztosan valami 4.2-es szívót választanék.
A turbó motorok külön kategória, nincs értelme őket a szívókhoz hasonlítani.(a 0 erőtartalék miatt)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest