- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
SSJPeter
őstag
válasz
schwartz #12703 üzenetére
Persze állíható csak éppen nem fog állítani rajta semmit. . .
Amennyiben a PH-s lista is az alapján állítódott össze amit a GPU Z kiír a főablakban akkor néhány ember ugyanolyan órajelen tesztelte a kariját és nem is tudott róla.Nvidia Sytem monitor,Rivatuner,eVGA precision. . .ezekkel lehet megnézni mi a valós órajel persze nem kell hinni nekem. . .de attól ez még így van.
-
SSJPeter
őstag
válasz
schwartz #12700 üzenetére
"Tudom nehez lenyelned, hogy egy mezei Zotac odavag a 216SP-s XFX-ednek, de ez van... "
Szó nincs ilyesmiről. . .
1. Ha még így is lenne az sem érdekelne túlságosan.
2. Kizárt dolognak tartom,hogy egy agyonoptimalizált Vantage-hoz vagy 06-hoz ne menne még feljebb karim de még csak ki se próbáltam mert nem igazán izgat a téma.Az 1-2 mhz-ról meg annyit hogy a RAM-nál meg a Shadernél az lehet 30-40 is.
De itt fejezzük is be csak a véleményem mondtam el.
-
SSJPeter
őstag
válasz
schwartz #12692 üzenetére
Nem valós órajel,úgy ahogy mondom.
Nem lehet ilyen szép kerek számokat beállítani. . .a valós órajelet csak a rivatuner hardware monitoing ablaka szolgáltahat vagy az eVGA precision.
Hiába állítod be 1250mhz-re a memórát pl. az valójában 2484. . .a shadert is hiába állítod 1500-ra az valójában 1512mhz. . .a GPU sem mehet pont 700-on . . .hanem 702-őn. . .Aki ismeri és használja a rivatunert az ezzel tisztában van.
Vegyünk pl. 1 processzort ott is van egy X-es szorzó. . .ott sem tudsz 1 mhz-kat lépkedni felfele csak mondjuk 8-asával vagy 9-esével. . .ha nem tudod a szorzót állítani. . itt is kb. így működik de persze vannak nálam sokkal nagyobb szakértők is ebben a témában úgyhogy itt be is fejezem.
Szóval ha 800/1600/1250-re állítod az nem pont annyi.
Kicsit több vagy kevesebb.Mellesleg tudsz vele nyomni 3 óra Crysist egyfolytában?
Ha igen és semmi gond azt nevezheted csak tuningnak.Ja most nézem már nem használod.
Olyan órajeleken kizárt dolog,hogy fusson 3 órát a Crysis minden gond nélkül ha meg nem fut akkor meg minek felhúzni annyira? -
SSJPeter
őstag
válasz
schwartz #12687 üzenetére
Amit a gpu z kiír az nem valós órajel + szerintem 24/7-es eredményt csak 24/7-es eredménnynel lehet összehasonlítani.
Persze ha 3 órát is tudsz Crysisozni minden gond nélkül akkor nem szóltam semmit.De ha mondjuk a 702/1458/2484-hez hasonlítod akkor is sztem még csak úgy van vele egálban.
-
rocket
nagyúr
válasz
schwartz #12148 üzenetére
Szerintem nem tukroz semmit, en pl. nem akarok egyik a topicban levo kartyara se valtani, megis beszoktam nezni, ezen kivul ugye sokan csak offolnak, mint pl. en is eppen, de ezek a klikkek is novelik a lekeresek szamat.
Ahogy irta feljebb ABU85 nem reprezentativ egy forum se, eleve a felhasznalok tobbsege nem jar ilyen forumokra, es nem cserelgeti a hardvereit nehany havonta.
Persze amit o allit az lehet igaz volt a megjelenes kornyeken GT200 vs RV770-re epulo kartyak eseteben, de most biztos, hogy nem igaz globalisan a 10:1 eladasi arany a RV770-re epulo kartyak javara.
(egy biztos olvasgatva a topicot tobben valtottak mostanaban a HD4870-rol GTX260-ra, ezek tenyek, nem vita tema)
PH egy szakmai forum elvileg ugye, es hozzaertobbek jarnak ide, akik meg ugye szeretik cserelgetni a hardvereiket a kinek nagyobb a ***** elv alapjan, es nem azert mert valoban szukseguk lenne ra, de ezt ugye nem szoktak bevallani, es ilyenkor jonnek a krealt kifogasok. (termesztesen nem mindenki ilyen, van aki a valodi okat (okait) arulja el a valtasnak, es nem csak vetit.)
Mint ahogy irtam mar regebben az RV770 egy nagyon tulertekelt GPU, ami annak koszonheto, hogy az ATi az elotte levo evekben nem sok vizet zavart, vagy kestek a GPU-k, vagy nem hoztak a megfelelo elvarasokat (felhasznaloi oldalarol teljesitmeny, ar/ertek arany, uzleti szempontbol meret/teljesitmeny), vagy ha ezek nagyabol osszejottek nekik azt se tudtak kamatoztatni (R580).
Az RV770 idoben jott (vagy mondhatjuk ugyis, hogy a GT200 kesett), jo teljesitmenyt nyujt, ar/meret/ertek aranyban verhetetlen jelenleg, ami uzletileg is sikeresse teszi az AMD szamara, de ettol meg nem lett egy uber GPU (ahogy a valos alkamlmazasok mutatjak), hiaba probaljak nehanyan annak beallitani -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #12138 üzenetére
A 32 ROP-pal nem lenne gyorsabb ... ezért van benne 16 ROP. Egy architektúrában mindig oda kell helyezni a tranyót amivel a gyorsulás elérhető. Mindenki így fejleszt. Az RV770 működésének elég 256bit és 16 ROP ... ha nem lesz gyorsabb az 512bittől és a 32 ROP-tól, akkor minek belepakolni ... csak feleslegesen növelné a chip méretét.
A Gothic 3-mal kapcsolatban már én is írtam nekik. Volt szó a Crossfire támogatásáról, csak a Jowood és a Piranha Bytes mondta, hogy már nem foglalkozik a játék támogatásával, így az AMD sem kapja meg a szükséges információkat. A kiegészítővel viszont foglalkoznak ... azt mondták, hogy arra van CF támogatás ... a kiegészítő rutinjai alapján lehetséges, hogy megcsinálják a régi Gothic 3-ra is a CF-et, de nem biztosak benne, hogy működni fog.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #12135 üzenetére
Nem teljesen ... A HD 3870 X2 az már a stratégia része volt. Az R600 után az RV670 fejlesztésén nem változtattak, de a stratégiát rögtön átalakították. Ebből született meg a HD3870 X2, ami tervezett termék volt. Ezen a jövőben sem változtatnak az RV870 is relatíve kisméretű lesz, némi redundanciával ... olcsó 30 dolláros előállítási költséggel, és olcsón gyártható NYÁK-kal. Erre fog jönni majd egy X2-es csúcsmodell.
Igazából az NV-nek kellene a stratégiaváltás, mert egy ciklust túl lehet élni ilyen költség differenciával (partnerek elvesztésével ... XFX), de kettőt már nehéz lesz.A CF a tesztek alapján jól skálázódik. Nyilván a stratégiában egyértelműen a driverek is játszanak. A 9.1-ben lesznek fejlesztések a központi processzor szálvezérlésére, ezzel már egy ideje adós az AMD. A kétutas CF átlagosan 80-85%-os skálázódási értékeket mutat procilimit nélkül, ezen sokat már nem lehet javítani. Nyilván mindig lesznek extrém esetek ahol nem működik elsőre, de azt be kell jelenteni és javítják ... ezért van havi szintű driver frissítés. A CF-en egyébként még mindig a 8.3-as driverben újraírt rutinok dolgoznak. Az hatalmas előrelépés volt, nekem gyakorlatilag a március óta nincs a CF-fel gondom.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #12132 üzenetére
A mi oldalunk nem reprezentatív. Kevesen vagyunk a következtetéshez. Persze jó lenne a PH-s felmérés is ... de mivel készítenek kimutatásokat az eladott VGA-kból, az sokkal megbízhatóbb.
A nagy monolitikus chip stratégia már biztos nem lesz az AMD-nél. Túl drága a fejlesztés és a gyártás. Emellett minden szegmensbe külön chipet kell tervezni, ami időigényes.
Az NV-nek azért kellenek a nagy monolitikus chipek, mert a GPGPU piacra az az ideális. Ha csak a PC-s VGA piac érdekelné őket, akkor már rég több GPU-s kártyákat nyomnának ők is ... az AMD-hez hasonlóan. Az NV-nek nincs meg a kapacitása a GPGPU és a PC-s VGA piacot külön fejlesztett chipekkel ellátni, így választaniuk kell, hogy milyen irányba tervezik a processzort.
Kb. 1 éve keményen az általános számítási igényeknek megfelelő termékeket készítenek, tehát tulajdonképpen már választottak is. Az AMD inkább valós idejű grafikus feldolgozáshoz ideális chipeket készít. -
bim
veterán
válasz
schwartz #12127 üzenetére
na nehogy azt hidd hogy a catalyst bonyolultabb.azért nem is értem ezeket a kiakadásokat.
nem vagyok egy nagy számtekguru de nem csinálok semmi extrát ha feltelepitek egy uj drivert. vezérlőpult-progik eltávolitása-ati meghajtó uninstalja és amikor ez megvolt akkor törlöm az ATI mappát a C. meghajtórol.Majd törlöm regedit-ből a két maradék ati bejegyzést.
De ugyanezeket végigvittem az nv meghajtónál is.
Ezek után reboot és uj driver fel. -
-
#65755648
törölt tag
válasz
schwartz #11711 üzenetére
Nekem 28-as TN-em van és tökéletes játékra. Filmre már nem tökéletes, de még bőven jó. Mellesleg a másik opcióm egy 24-es PVA lett volna, ugyanennyiért, de nem bántam meg, hogy emellett döntöttem. A korai TN-ek tényleg nem álltak a helyzet magaslatán, de azóta sokat fejlődtek, talán ha egy pár napra kipróbálnál egy ilyen monitort, neked is megváltozna a véleményed...
Mellesleg napi rendszerességgel használok egy 19"-es S-PVA Acer-t, ami nagyon jó, de sírhatnékom lenne, ha hirtelen ezen kéne mindig filmet nézzek és játsszak, annyival nagyobb élmény a 28-ason csinálni ezeket.
-
Cyberpunk
félisten
válasz
schwartz #11311 üzenetére
Jó persze nem egy XFX de különben is nem sok különbség van köztük max a matrica szebb az XFX-eken
Jó persze magasabb alapórajelek de egy kis tuningal a referencia Giga is tud alanyit menni sőt
Az a gyárilag plusz 50-60 Mhz az meg szerintem nem éri meg azt a plusz jó néhány ezrest.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #11228 üzenetére
Ez nem ilyen egyszerű ... jelenleg leghamarabb 2009 Q4-ben lehet venni G300-at. Akkorra meg már mindegy a dolog, mert a Physx támogatás kihal az OpenCL miatt.
NV Physx játék lesz a Backbreaker, a Mirror's Edge és a Cryostasis (ez mind 2009-ben jön). Az Alien sajna nem fog belátható időn belül elkészülni, míg a Borderlands annyit csúszik, hogy átírják OpenCL-re.
Hivatalos DX10.1 cím (szintén 2009-ben) a Battleforge, a Stormrise és a Cloud 9.
Nem hivatalosan elvileg DX10.1 az Alan Wake, F.E.A.R. 2: Project Origin és a Company of Heroes: Tales of Valor ... nagy esély van rá, hogy jön még több isNekem az a problémám, hogy miért kényszerítenek engem a fenti címek közötti választásra.
Igazából nem értem, hogy az NV mit akar. Jó ... kellett neki a Physx a GPGPU piacra, a CUDA lib mindenképp meg lett volna írva, így olcsó volt működésre bírni a PC-s karikon. Igazából az NV-nek ideje lenne eldönteni, hogy szeretnék-e folytatni a harcot ... ez esetben pakolják keményen a pénzt a GPU fejlesztésbe ... vagy hagyják rá az egészet, és akkor ne szopassák a PC-sek életét hiába. Nem kell megvárni míg feltűnik a Larrabee ... ha nem támogatják a PC-s piacot összetartó szabványokat, akkor már eleve értelmét vesztette, hogy a piacon vannak. Megjegyzem ez a felfogás döntötte meg a 3dfx hatalmát ... az NV is ugyanolyan cég, mint a múlt évtized úttörői, ugyan úgy bele fognak bukni a zöldek is, ha semmibe veszik a szabványokat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
schwartz #10739 üzenetére
A VGA alapórajelen van. A CPU 2.9Ghz-en jár. A 2Gb RAM pedig 870Mhz-en.
Játék közben csináltam a Fraps-al benchmarkot. Játék közben elkövettem mindent. autóval összevissza mentem, nekimentem mindennek, karambolokat csináltam. Emberekkel bunyóztam, egyszerre többel is, stb...
1280x1024, textúrák mediumon, a render meg high-on, a csúszkák középtájt.
ATI 8.11 driver + catalist
Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
4263, 139738, 24, 50, 31.507Semmilyen szaggatás, semmilyen bug, és az irányítás is jobb lenne. szemmel láthatóan gyorsabb mint vistán. 1680-ban sem sokat esne vissza érzésem szerint.
Ezt a 4650/4670topic-ból másoltam ki. Nem mondanám, hogy egy 18000 ft-os VGA-tól ez kevés ebben szarul optimalizált játékban. Átlagban hozza a 9600GT teljesítményét ahogy a fórumot elnéztem.
Ezt pedig a GTA 4 topic-ból
[link] Ehhez illik annyit hozzáfűzni, hogy a játékban ez kb 15fps-est jelent.
Erre mondtam azt, hogy eléggé proci éhes a GTA 4. Nem mindíg a VGA-ra kell fogni mindent. Ilyen grafikai szintű játéknak a GTX280-on minimum 80-100fps-el kellene futnia 1920-ban. Ezért csak gratulálni lehet egyébként a RockStar-nak.
[ Módosította: tiv83us ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #10712 üzenetére
Az ár/érték arány teljesen jó értékelési alap. Nem lehet egy 10000 Ft-os VGA teljesítményét egy 50000 FT-ossal összemérni ... szerintem ez teljesen világos mindenkinek.
Ha valakinek csak a teljesítmény számít az meg úgyis vesz egy HD 4870 X2-őt, és nem foglalkozik az árral. -
subaruwrc
félisten
válasz
schwartz #10712 üzenetére
Pl. teszek a HD4850-re ha fulll HD-ben xart sem er..
csak barátilag megkérdezhetem hogy nálad a szart sem ér fps-ben mit fed? azért érdekelne csak mert full hd-ban használom ezt a fost és nem nagyon látok gamet full grafikán 80fps alatt kiváncsi vagyok hogy ez e a xar? mert akkor oké. -
Laraxior
titán
válasz
schwartz #10532 üzenetére
Tény hogy nem ér semmit..de viszont szépen mutat...ez a lényeg, volt idő amikor én is majdnem eltévedtem... De hálistennek megmaradtam az egy kártyás rendszernélmindig a legerősebb legyen benne és nincsen probléma, mondjuk most kihagyom a GTX295öt,de csakis víz miatt. GT300at simán beteszem a gépbe.
Gondolkodtam hogy az a 3 GTX260 mennyire fűtheti a rendszert ha nálam nyitott ablaknál 2-3 fokot nől a víz hőmérséklete game alatt -
Beowulf_78
addikt
válasz
schwartz #10563 üzenetére
"Persze, csak joindulatbol megy a szemelyeskedes..."
Az én részemről nincs semmi egyéb mint amit már le is írtam. Az emberi butaság határtalansága ilyen negatívságot vált ki belőlem.
Mint pl. ezek után, az SSD ár/teljesítmény arányának a boncolgatása.
Félelmetes...
Nem sajnálom én senkitől amije van. Mindig is távol állt tőlem az irígység.Sztem nem ennek a tulajdonságnak az előtérbe helyezése vezette a hozzászólókat.
-
-
VinoRosso
veterán
válasz
schwartz #10359 üzenetére
nem csak a hardvert az egész rendszert. Egy informatikai rendszerbe nem csak a hardver tartozik bele, hanem minden, a szoftverek, dokumentációk, fejlesztők, paradigmák, markating, disztribúció amit el tudsz képzelni. Onnéttól kezdve, hogy a tervező bácsi vagy néni leül a gépe elé, egészen addig a pontig míg megveszik az utolsó játékot a platformra, mindenki azzal foglalkozik, hogy a user egy jót játszhasson. Azt meg hogy ennek a folymatnak az eredménye mennyire más képet mutat mondjuk egy PC-s rendszerhez képest mondjuk egy CPU GPU párosítással vagy valami hasonlóval lehetne szemléltetni. CPU általános feladatok ellátására van, GPU meg masszívan párhuzamsítható számításokra van kiélezve. Egy CPUnak sok funckiót el kell tudni látnia, a GPUnak meg egy dologhoz kell értenie, ezért arra az egy felhasználási módra 10x vagy adott esetbe 100x gyorsabb. Ugyan ez a helyzet, PC konzol vonalon, a PCnek széles funkcionalitásra kell rendelkezésre állnia, a konzolnak meg egy felhasználása van. Így az összes erőforrás egy célra hasznosítható. Az összes pénz, idő, erőfeszítés, minden. PC-n hiába van erős vas, meg hihetetlen gazdasági háttér, pénz stb... mert ezeket az erőforrásokat több részre osztják, és ebből csak egy szelet jut játékra. Gondolj bele abba, hogy ha mondjuk PC-n fut egy játék, vagy bármilyen más program, akkor milyen környezetben fut, hány folyamat van mellette, ezeknek hány szála van, mennyit kell versengnie a futásért,aztán hogy a futási környezet mellett hányféle faktor van, ami befolyásolja a játék műkdöését, hány hardveren kell jól futnia, mennyi diőnként cserélődnek a hadverek, szoftverek, milyen nem várt események következhetnek be, és hogy erre a fejelsztés során hogyna lehet felészülni ezkre, szóval egy PC sokkal összetettebb, komplexebb rendszer, mint egy konzol. És amennyivel összetettebb rendszer, annyival egyszerűbb minden szempontból egy lebutított konzol, és minden gát megszűnése, ami a PC bonyolultságából fakad, az egy csomó lehetőséget szabadít fel, és ezek mind mind előnyként jelentkeznek, egy konzolos proginak nem kell megküzdenie a futásért más programokkal, nem foglalják előle a hardvert, nem befolyásolja a műkdöését, hogy minden félévben cserélődik a hardver, hogy minden hónapban új driverek jönnek ki, nincsen mellette egy batár oprndszer, a fejlesztőknek nem kell csak egy jólbevált hardvere optimalizálni, a usernek se kell huszonötmilló peccset feltenni, nem kell malmozni hogy mikor bootol már be a vista, a cuccot megveszi és az úgy van x éve ahogy megcsinálták, nem kell félévente vennie bele új vga-t, nem kell drivert cserélni, nem kell újraraknia a wint, nem kap kékhalált, nincsenek lefagyások, kevés bug van, kevés hardverhiba( bár ami van az komolyabb ált. mint PC-n és több idő is javítani, ha lehet egyetalán ) röviden konzolon fogod a dvd-t beteszed azt megy, pc-n meg fogod beteszed, aztán imádkozol hogy menjen. Egy konzolban persze hogy összeségét tekintve kevesebb erőforrás van, de nem is kell annyi mint egy PCre, és mégis sokkal tovább elég. Ha meg 3-4 év után biztos jön a köv. generáció, és átlaában úgy csinálják meg ezeket, hogy később is elég legyen mondjuk megduplázni őket, ne kelljen túl sok változtatást végrehajtani. Ott van pl a Cell, nem egy mai darab, de még csak hasonló sem született azóta, anno 90nm-en jött ki, azóta már van belőle 45nm-es is, kvázi két magos modul 410GFLOPS-os változat, ami már maga majdnem felér egy erősebb VGA-val is( sőt! G80-nál erősebb ) ha kell beteszik a köv PS-be, de lehet addigra már 32nm-es is lesz, mire szükség lesz rá, azt mellétesznek valami közepesen erős GPU-t és veri a PC-ket agyba főbe. Ha nagyon hosszú távra terveznek mecsinálják úgy hogy lehessen még egy GPU-val bővíteni azt évekre meg van oldva a hardvergond. Meg kell nézni, hogy egy ilyen cucc mennyit változott az évek során, meg hogy egy PC mennyit változott, és abból le lehet szűrni, melyikbe fecceltek több erőt. Azt mindegyikre ugyanúgy kijött minden játék, jó tudom most a konzol kicst le van maradva tudásban, de szerintem jövőre vagy utána meg a PC lesz és az viszont sokkal. Valahogy ez lépcsőzetesen változik, de mindig a konzol újít nagyobbat, és kevesebbszer, a PC meg apró lépésekben halad előre, de sokat lép, szal ezért olyat leírni, hogy a konzol elavult, szerintem balgaság.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #10363 üzenetére
Itt vannak a Truform kompatibilis játékok ... akinek van Radeon 8500-a az biztos hasznát veszi. Többiek kilőve.
Az XNA nagyon szűkszavú a tesszellatorral. Amint itt lesz az AMD tesselation SDK, megindul a technikai doksik hegesztése is, így a fejlesztőknek nem kell kitapasztalni a dolgokat. Ez mindig így volt, a legtöbb cégnek nincs ideje egy új technológiát úgy beépíteni a projectbe, hogy az nincs megfelelően dokumentálva. A DX10.1 doksikat is gőzerővel csinálja az AMD, és az érdeklődés is egyre nagyobb.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #10359 üzenetére
Messze nem ugyanaz, mint a Truform ... itt szabadon lehet változtatni a displace mapokat. És nagyon durva LOD menedzsment alakítható ki. Amint lesz Tesselation SDK PC-re, el is kezdik a konzolon komolyan használni az egységet. Az xBox360-nak úgyis az az egyetlen fejlődési lehetősége. Elvileg a PC-n a 9.1-es Catalyst driver fogja támogatni teljesen a tesszellatort.
Truform támogatás hardveresen csak a Radeon 8500-ban volt. Azután eltűnt a fícsőr. De jó pár játékhoz készült truform patch. Nyilván a tesszellator az egy reális fejlődési lépcsőfok, a DX11 is arra megy. -
VinoRosso
veterán
válasz
schwartz #10340 üzenetére
Az, hogy azt kimondottan játékra optimalizálták. Lehet, csak sokkal nehezebb. Nem akarom újra elkezdeni a nyári vitát, mert itt egy átlag usernek halvány lila gőze nincs ezeknek a rendeszerknek a hátteréről. Csak azt tudják hogy fú, van egy ilyen erős gépem meg egy olyan jó videókártyám, most jött ki egy hete, ez aztán ver mindent. Főleg az elavult konzolokat...mikor is jött ki a Xenos? 2005? Mikor lesz GPU alapú tesszallátor támogatás a PC-ken? 2010 ben?
Mennyi egy cell számítási teljesítményének csúcsa? 265GLFOPS? Mennyi egy q9650? olyan 30? Kb a tizede...Na meg persze milyen oprendeszer fut a gépeden, Vista..ja...akkor nincs is több kérdésem.
-
keIdor
titán
válasz
schwartz #10274 üzenetére
Igen, az emberi hülyeség miatt van ez, egyetértek. Pedig szép dolgokat lehetne kihozni a mai PC hardverekből. Amúgy a PS3 is nagyon rossz tud lenni, rengeteg program rosszul van megírva. Ez egyrészt a gyenge GPU miatt van (G70 azaz egy GeForce 7800) és a Cell CPU bonyolultsága miatt van. Persze sokat ki lehetne hozni abból is, főleg ha fizikára gondolunk, de a PS3 is egy erős G80/R600 alapú GPU-val lenne az igazi... el is adom, csak had legyek egy hónapot édes kettesben a Gran Tourismo 5-el!
-
NFree
addikt
válasz
schwartz #10168 üzenetére
Háát én úgy gondolom az enyémet talán el tudom passzintani olyan 30k körül,
Viszont ami szóba jöhet mindeféleképp Evga, Zotak, Xfx és ugye a 216sp-os,
és ezeket saja még nem láttam sehol 65k értcsak olyan 80k körül sajna, de lehet várok februárig.
ImI87
Neked is köszi a kielégítő választ -
VinoRosso
veterán
válasz
schwartz #9924 üzenetére
hát valami brutálisan jól néz ki a crysis max grafon. Azért megnéztem volna egy harbor jelenetet is ezzel a konfiggal. Meg kiváncsi lettem volna, mi van ha 1 VGA-t kivesz, mennyit esik vissza az fps. Viszont furcsáltam, hogy ennyit elkölt valaki a gépre, azt mellette ilyen hangos.Igaz ami igaz, böszme radi volt a ház elejébe, de nincs az a radi ami 3 ilyen téglát megfog.
..Ja, mien progival csinálta a srác az OSD-t? Nekem az everst rémlik, hogy azzal lehet ingame csinálni, de az mintha nem igy nézne ki. Jól láttam hogy 1,52V-ot adott a QX9650-nek?
-
keIdor
titán
válasz
schwartz #9905 üzenetére
180 majdnem 200 ahogy írtam is.
tlac: Na most ha minden igaz, akkor az ezen a néven jönnek majd ki.
VinoRosso: Értelek, viszont nekem személy szerint kevés lenne már a 8800GT pl. CoD5, Fallout 3 alá... 1680×1050-re... HD3850 szerintem sokkal jobban megéri 16k-ért, persze ha a szokásos nyári uborkaszezon lenne, melette sok munkával, akkor elég lenne a 8600 is.
Amúgy milyen selejtes RV770?
Az enyém fél éve teljesen jól megy 860/4400MHz-en.
-
Ombi5
őstag
válasz
schwartz #9482 üzenetére
Nemreg 1 fax tag is regelt! Tv-ket hirdetett ,de besult vele, mert lebukott! O is ilyen olcson arulta a dolgokat meg telon is elerted, aztan mikor cimre kellett volna menni egyik tag 100km-ert utazott es nem is letezett a cim ott szembesult vele!
Utana mondtam takarodjon innen, mert ha megtalalom kibelezem! Aztan felszivdotott! ez az eloreutalas egyre gazosabb dolog mostansag , kizarolag ostagoknal erdemes , abbol is annal akinel mar rendeltek sok cuccot!
u.i: Nalam ugy bukott le a tag,h mar irattam vele az elolegrol papirt es utananezettem a nevenek stb es nem is volt ilyen szuletesu tag! Ekkor magyarazkodott, de mar regen rossz volt, mert jeleztem modiknak! (DE nem is utaltam neki
)
-
ImI87
őstag
-
ImI87
őstag
válasz
schwartz #9081 üzenetére
A gépben egy deka por sincs, és hátul jön ki a meleg rendesen.
Amúgy ez egy emelt feszes GTX280 (1,19V), és ezért is jobban melegszik.
De mondom nem a meleg a baja, mert ugyanez van akkor is, ha kitártam az ablakot, és kabátban játszottam. Ekkor a kari csak 65fokos volt, és ugyanúgy fagyott.....Tököm kivan, mert azt hittem minden szép és jó lesz, erre tessék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
schwartz #8828 üzenetére
Hát helyenként nem valami helytálló.
A licensz a megjelent programokra nem változtatható meg, mert az Ageia-val lett megköttetve a szerződés. A fejlesztett programokhoz viszont ingyen lehet NV Physx-et igényelni, aminél gyakorlatilag a fejlesztő dönti el, hogy melyik hardveren futtatja a fizikai számítást (CPU, vagy PPU/GPU).
A valóságban ez tök lényegtelen, mert ha a játék nem használ extrém mennyiségű fizikai számítást, akkor jelentéktelen a gyorsítás mértéke GF és Physx kari mellett. Nézd meg az UT3-at. Normál pályán ad +10% teljesítményt a Physx-el és pár százalék bónuszt a GF karival. Jelentéktelen az eltérés. Extrém physx pályán viszont már sokkal gyorsabb a gyorsított fizika.
Amely játékok konzolra is jönnek ott borítékolható, hogy nem lesz extrém fizikai számításra szükség, mert a konzolok CPU-n számolnak. Gyakorlatilag ez esetben nem sokat fog érni a hardveres gyorsítás.
Amelyik játék csak PC-re lesz, ott az NV-nek van lehetősége próbálkozni a fejlesztőknél némi extra támogatásért. -
ImI87
őstag
válasz
schwartz #8795 üzenetére
Nem kapcsolt módban, mert a shader nem bírná sokáig. Ez igaz minden karira.
Viszont feltettem egy kérdést régebben, és még azóta sem kaptam rá választ:
Az válójában is úgy van, hogy a shader órajelek csak ilyen nagy lépésekben emelhetők?Mert a RivaTuner így jelzi (shader-nél 1458-1512-1566-1620), viszont egy GPU-Z ablakban mindig a pontosan a beálított érték látszik. És így 30-40 Mhz eltérés is lehet a valóságtól, ami azért jelentős.....
Ahogy megnéztem a Vantage toplista eredményeit, nem igazán van olyan GTX280, ami sokkal többet menne mint az enyém, de ezért kicsit többet vártam ettől a Monster-től.......
-
ImI87
őstag
válasz
schwartz #8791 üzenetére
Nem tom mit értesz "hivatalos" válasz alatt......
Azért adtam el a Q9550-et, hogy a 260-at le tudjam cserélni 280-ra.
Játékok szempontjából jobb megoldás egy E8500+GTX280, mint egy Q9550+GTX260. Mindkét dologból a jobbik nem fért bele a keretbe......
Majd tavasszal, ha a Nahalemek kicsit lenyomják a C2Q-k árát, akkor visszaújítok egy Q9650-re, és addigra már tuti lesz E0 is itthon rendes boltokban.....Nade 2 Vantage eredmény, Vista64, és 180.43 driver:
proci 4250 + kari alapon (670/1458/2500): [link]
prici 4500 + kari húzva (734/1512/2700): [link]
Nem rossz, de igazából kicsit többet vártam.
A memória meg a mag szépen megy, de a shader nem megy följebb. Ha a következő lépcsőre húzom (1566), akkor már szemetel a kép. Próbáltam úgy is, hogy visszavettem a memóriát, de akkor is.....
Más driver okozhat javulást? Vagy ez teljesen független attól?
-
HoReSz1975
őstag
válasz
schwartz #8672 üzenetére
lezárjam a vitát, megtörtént a csere. Ezt a karit GAINWARD 9047-BLISS 9800GX2 1024MB GDDR3 PCIE, erre a karira cseréltem, egy az egyben GIGABYTE GV-N26-896H-B GTX260 896MB PCIE
tesztek alapján és főleg a játékok alapján, gyorsabb és sokkal szebb lett a játék grafikája (vistát használok - ultim.x64).
3Dmark6 -ba 5000 -el tudtam eddig kihozni többet a GTX260 -ból.
-
TTomax
félisten
válasz
schwartz #8693 üzenetére
A baj az,hogy az eddig jól működő ATI powerplay,most éppen az RV770-en nem nagyon megy... a GTX-en meg igen...nincs fogyasztás merőm,de kicsi szobám az van...a GTX280 nem fűti fel annyira mint egy darab HD4850 tette anno...kettővel ne is mondjam mi volt... alsó gatyában lehetett csak megmaradni..és még valami... amikor a GTX melegszik akkor azt terhelésre szép lassan komótosan teszi...a radeon viszont (S1-el) hirtelen tette,egy pillanat alatt 30-40!!!!!! fokot melegedett... erre értem én hogy hirtelen melegszik,lesz ott még gond a gari után a ref hűtősökkel,tudod.amikor már jó tele lesz porral,esetleg megszorul a venti... a GTX ezt túléli a hűtője miatt is meg amúgy is mert véletlen én megtapasztaltam mi van akkor ha nem megy a venti (Egy idióta merev IDE kábel hurkosan megszorított a venit
)... elkezdett brutál lassulni,majd 2D-be állt... de az XP NEM fagyott le...kiváncsi lennék egy radeon mit lépne ha így járna,gyanítom gari...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Megjött a Honor szuperakkumulátoros mobilja
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- LEGO klub
- További aktív témák...
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- ROG Astral GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition - 32 HÓNAP IPON GARANCIA
- HP OMEN 3080Ti 12GB
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest