-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ateszpapa
addikt
válasz
Daffni2 #21372 üzenetére
Nem határozott idejű, csak a vásárlás dátuma van rajta.
Akár a szerződést nézem, vagy a számlákat, és a részletfizetést.
Sehol nincs rajta, hogy meddig szól a hűség.Szerintem is, és a telefonos 1430 szerint (így látatlanba) nagyon nem stimmel.
Ők a szerződés másolatát még nem kapták meg, mert szombaton vettem.Nagyon remélem, hogy nem sumákolta el azt az egy lapot az eladó amin a hűség van.
(Ez egyáltalán külön oldalon van Fun aranytárskártyán?)Csak 2 helyen kellett aláírnom, az egyik a szerződés a másik, hogy átvettem a tartozékokat.
Helyesbítek 3 helyen, az utolsó a bevételi pénztárbizonylat.
-
313313
addikt
válasz
Daffni2 #21244 üzenetére
Ami opcióként válaszható vodafone perc, csak hálózaton belül beszélhető le.
Konkrétan nem írja, hogy az előfizetési díj hogyan beszélhető le, de a vodafone perc az számomra azt jelenti, hogy csak hálózaton belül.
Másrészről ismerősöknek van sima mátrix4-es tarifájuk, hiába van még x perc vodafone percük, ha hálózaton kívül hívnak az szépen növeli a számlát.
Másrészről t-mobilnak is csak 1-2 előfizetése beszélhető le hálózaton kívül is, többi csak belül.
De hogy pontosabb képet kapj róla kérdezz rá vodafone topokban.... -
-
válasz
Daffni2 #20135 üzenetére
baj az, mivel hibázott a szolgáltató (illetékese);
3. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet átadni.
alapban pont, hogy kötelező;
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
amire hivatkoztál, ott már a forgalmazó hibája miatt kell/lehet eltérni, a fogyasztó számára kedvező módon!
probléma tényleg nincs, csak ne úgy legyen már beállítva, hogy az a normális menete a dolgoknak... -
pomk
őstag
válasz
Daffni2 #19682 üzenetére
Típus alatt gondolom a telefon típusát érted: iPhone 4S 16Gb, T-mobil függő.
Jelenlegi eladó azt írta, hogy a 3.-ik féltől nem kérte el a számlát, csak garancia jegy van mellé, ill. bolt, így bolti adás vételit tud adni mellé. A linkelt garancia jegy megfelelőnek tűnik?
Ha mégis a 3.-ik személy részletre vette, és nem fizeti, akkor mi lesz a készülékkel? Letiltják? A garancia jegy alapján T-mobilnál nem lehet utána érdeklődni, hogy milyen vásárlás történt? -
1430
senior tag
válasz
Daffni2 #19657 üzenetére
"törvényben rögzített jog"
Igen, törvényben rögzített jog, hogy ha nem tetszik, fel lehet mondani a szerződéstés és azon kötbéreket nem fizettetik ki, amit a módosítás hátrányosan érint. Például a tarifahűséget nem, de a készülékkötbért már kiterhelik, mert a készülék árkedvezményt nem érintette a mostani változás. Ergo a törvény a szerződésbontásra ad lehetőséget, nem pedig a szerződés megtartása mellett az érintett kötbérek eltőrlésére. Ennek fényében az egy méltányossági eljárás, ha ezt mégis megteszi a szolgáltató. Ennél érthetőbben nem tudom elmondani..."Van ahol legkésőbb szept.1 máshol meg aug 27.
Jó lenne egységesen egyértelműen tudatni a kollégákkal mi a helyzet."
Tán bejártad az üzleteket?
No tehát: maummamut azt írta, hogy Ikon 200 díjcsomagot használ. Tehát rá a lakossági folyamatok vonatkoznak, aminél éppen az egységes kommunikációban mondták ki az augusztus 15-öt. A kisüzleti díjcsomagok esetében a szabály úgy szól, hogy a levél (az augusztusi számlával megy) kézhezvételétől számított 15 napon belül bonthat. Mivel a postázás nem egy napon valósul meg (mint a sajtóközlemény kiadás), ezért itt a szeptember 1-ei dátum lett meghatározva, abba biztosan mindenki belefér. Természetesen a készülékkötbért ezen üzelti díjcsomagoknál is terhelik, ha bontanak.Most függetlenül attól, hogy ha jól sejtem a bejegyzéseid alapján, akkor Te a Vodafone-nál dolgozol, láthatólag a Vodafone topikot is napi szinten olvasod. Én is. Én mégsem mentem a Voda topikba, hogy miért nem egységes a kommunikáció, pedig sokan hivatkoztak arra, hogy nekik nem ezt mondták vagy ezt nem mondták, stb. És ha már "törvényben rögzített jog"-nál tartunk, akkor a törvény nem 15 napot ír elő? Mert a Voda csak 8 napig engedte a kötbér mentes bontást. Ebből számomra az következik, hogy az is egy méltányossági folyamat volt. Amúgy a Voda a díjcsomagváltást is 8 napig engedte?
Szóval szerintem nincs jogod számonkérni... -
kbn
csendes tag
válasz
Daffni2 #19422 üzenetére
Hát, a Facebook-generációnak valóban egyszerű dolga van, ha meg kell adni az új számot a cimbiknek/barinőknek.
Apukám 54 éves, és noha fent van a közösségi oldalakon, rengeteg ismerőse nem. Minél idősebb egy ember, annál több olyan kontaktot gyűjt be, akivel esetleg hosszú évekig nem beszélnek, aztán egyszer csak jól jön, ha fel tudja keresni.
Ha a közösségi oldalakat nem nézzük, nála ez az egyetlen kapcsolati csatorna. Meg a postacím.
Nem beszélve 2 bankról, és számos más szolgáltatóról, akiknek ezt adta meg, mint elérhetőséget, és előfordul, hogy hívják is.
És ez még az átlag középkorú ember esete, egy vállalkozónál, vagy magasabb beosztásban lévőnél szinte szóba sem jöhet, hogy megváltoztassa a sok száz ügyfél, partner, kolléga stb. által ismert és bejáratott számát.
De engem is felhívtak pl. nemrég egy cégtől, ahol fél évvel korábban pályáztam egy állásra, hogy nyílt egy új pozíció, ahova szerintük megfelelnék, ha érdekel, menjek be interjúra. Ha a számon "előfizető nem kapcsolható" lett volna, nem biztos, hogy bajlódott volna a HR-es az e-mail írással.
Szerintem kb. a huszas évek közepétől nagyon meggondolandó belemenni egy szolgáltatóváltásba számhordozás nélkül.
-
adam3
aktív tag
válasz
Daffni2 #19422 üzenetére
Nekem pl. azért volt fontos, mert vannak olyan emberek, akiknek régebben dolgoztam, és szeretném ha későbbi problémájukkal is engem keresnének majd meg, és nem azt kapnák, hogy a hívott szám nem elérhető, mert azzal én pénztől esnék el Mivel azt sem tudom hányan vannak, így elég nehézkes lenne mindegyikőjüket elérni. Szóval én azt mondom, hogy igenis van jelentősége a számhordozásnak.
-
Nietzsche_
tag
válasz
Daffni2 #19310 üzenetére
Értem, akkor az elképzelésed szerint, ha valaki elvisz mondjuk egy 140000 Ft-os készüléket pl. 9900 Ft-ért, és két nappal később az ÁSZF változásra hivatkozva fel akarja mondani a szerződését, akkor ezt minden továbbiak nélkül megteheti? Akkor akciósan 'vehetne fel' mindenki készüléket és pont. Persze, egyszerű ez, mint az egyszer egy, a telekommunikációs cégek mint jótékony szeretet szolgálat asszisztálhatnak ehhez.
Általában azok a kötbérek sem dísznek vannak, hanem a feltételes kedvezmény kötbért foglalják magukba... Ergó, amennyivel olcsóbban elvisz az ügyfél a készüléket egy akciós kisker árlistához képest, az kerül rá a szerződésre, mint a bontás esetén kifizetendő tétel.
A percdíjak a havidíjas szerződéseknél nem változtak a manapság használt, népszerű díjcsomagoknál, az átlagosan 6%-os havidíj eltérés meg ugyanúgy leforgalmazható... nincs kapcsolási díj és bármilyen irányba leforgalmazható a havidíj.
Szerintem elnézve a mobil szolgáltatók árváltozását még így is a legenyhébb a T-mobile ÁSZF változása.
-
válasz
Daffni2 #19310 üzenetére
Úgy értem, hogy ha tarifahűséggel veszel még mobilt is kedvezményesen, akkor egyrészt ha felbontod a szerződést, kell fizetni a telefon miatt is kötbért, plusz a falbontásért is, de lehet rosszul tudom (vagy ki kellene fizetni ugye az összes hátralévő hónap havidíját,ha bontasz).
-
Mr. Teddy
őstag
válasz
Daffni2 #19018 üzenetére
Ja okés, értem. Na, ilyen szempontból igaza van mancester85 kolégának. Most a 4S telefon is 159k ikon200-al a t-mobilnál, olcsóbb a csomag és igen, szerintem is kb ugyanannyi szolgáltatást tartalmaz az, mint a mátrix3, ahogy az előbb leírtam. Gyanítom ennyiért a vodánál is 2 évet kell aláírni.
-
manchester85
veterán
válasz
Daffni2 #19016 üzenetére
7000-ért 200 perc vagy SMS és 500 MB.
Ikon 200-nal 200 garantált perc és 1 giga, plusz még 100 T-s perc.
Hol beszélsz dupla annyit? Ja vagy arra gondolsz, hogy van 200 voda perc, amit csak a csomag leforgalmazasa utan lehet felhasználni? Ugye tudod, hogy az egy orbitális átcseszés? Ha én arra törekszem, hogy ne lépjem túl a havidíj árát, akkor sose kapom meg azt a kétszáz percet.... Először ugyanis a 200 egységet használja le, tehát túl kell lépnem a csomag tartalmán, hogy felhasználhassam a bónuszt.
Szerintem a matrix 3 rosszabb csomag, mint az ikon 200. És még drágább is.
-
Def26
félisten
-
cris78
őstag
válasz
Daffni2 #18920 üzenetére
Hmmm...nekem ilyen nincs, pedig 2012, janúár útán kötöttem. Páromnak meg van részletező is, hogy milyen részletekben kell fízetnie a telefon részleteket...
Egy kicsit más, csak hogy szőrözzek
T-mobil honlap... szeretnék mondjuk egy új előfizetést, de nincs telefonom az is kellene. Kíválasztom a telefont ami tetszik,rámegyek hogy új előfizető. Csak azt ajánlja fel, hogy valamire válaljak hűséget. Olyat nem találok, hogy kötök egy előfizetést(hűség nélkül) és lista áron veszem meg a telefont. Vagy csak én nem láttom. Nem kötekedni akarok, mert szerencsére csak egy 100-al emelkedik a havídajam, de ha egy új előfízető akarok lenni csak hűséget kell vállalnom valamire 1-2 évig. -
zebede
őstag
-
zebede
őstag
válasz
Daffni2 #18847 üzenetére
Jó veled vitatkozni.
Tisztázzuk: négy előfizetésem volt a vodánál. Az enyém és a feleségemé lejárt átjöttünk a Téhez. A két fiamnak októberben jár le a hűségidő.
Amikor küldték a vodafontól az sms-t hogy fel bonthatom a szerződést, befáradtam az üzletbe ahol kedvesen elmagyarázták hogy minden további költség nélkül felbonthatom a szerződéseket, de a kedvezményesen (1 Ft/db) vásárolt telefonokat bizony ki kell fizetnem az akkori árakon (24.000 Ft/db). Mivel a szerződés módosítás nem érinti a kedvezményes készülék vásárlást, csak az előfizetést.Bizony így volt...
-
CsuRi101
tag
válasz
Daffni2 #18722 üzenetére
Ez abban az esetben működhet, ha a bontatlan, megkezdetlen garanciájú készüléket is vissza tudod adni. Ami ugye lehetetlen. A készüléket már használod, amortizálod, így a kapott kezdemény miatt benne kell maradnod a szerződésben. Vagy kötbért fizetni. Más opció nincs.
-
m0ski
aktív tag
válasz
Daffni2 #18693 üzenetére
Lehet hogy már megkopott az emlékezetem, de amikor az ÁFA emelés miatt díjat emeltek, akkor előjött ugyanígy a téma, és akkor azzal szereltek, hogy a jogszabály változás miatti áremelésre ez nem húzható rá.
Nem tudom hogy jelen esetben mi a helyzet. Bár kifelé azt kommunikálják, hogy ez nem a telefonadó továbbítása az ügyfélre. -
m0ski
aktív tag
válasz
Daffni2 #18682 üzenetére
Ugyebár anno a telefont úgy hozhattam el kedvezőbb áron, hogy díjcsomagra aláírtam 2 évet. Ha én most fel akarom bontani a díjcsomag hűséget, akkor kérik tőlem a telefon rendes ára és akkori akciós ára közti különbséget.
A telefonra nincs részlet mert anno ki lett fizetve egyben.T-Mobile kötkér útmutató:
"Amennyiben az előfizetésre vállalt hűségnyilatkozaton felül külön a díjcsomagra vagy szolgáltatásra is hűségnyilatkozatot tesz, arra vonatkozóan külön kötbér is kikötésre kerül, melynek mértéke a díjcsomaghoz vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó készülék kedvezményhez igazodik."Ez alapján fizetnem kell, szerintem.
-
válasz
Daffni2 #18599 üzenetére
még jó is, hogy rákerestem, mert közben már 125 ft;
A mobilinternet csomagokhoz kapcsolódóan mobiltelefon-szolgáltatás is igénybe vehető, a beszélgetési díj minden belföldi hálózaton belüli, vezetékes és más mobil előfizetői irányban és minden időszakban 125 Ft/perc. Minden egyéb szolgáltatás díja a Partner 1 díjcsomagra érvényes díjakkal egyezik meg. A forgalmi díjak mérése másodperces egységekben történik, a 30 másodperces vagy annál rövidebb hívások esetében 30 másodperc díját kell fizetni, minden megkezdett egység – tehát a hívások első három másodperce is – díjköteles.
forrás; link
-
Otisz
őstag
válasz
Daffni2 #18076 üzenetére
A Vodafone bontott, néhány ezerre tehető ügyfele nem a jól fizetők közül került ki.
Ez túlzó általánosítás. 12 évig voltam náluk, és igen csak a jól fizetők közül való vagyok, és nem is 1-2 előfizetésem volt náluk. Most már egy sincs. Ami náluk maradt, az is feltöltőkártyás lett.
-
sifarr
senior tag
válasz
Daffni2 #18083 üzenetére
Háát ez a négyeske.....
Az első időkben az előfizetők - főleg a vidékiek - csak a számlázó progamjával találkoznak a tarifán kívül.A többit a 2 T és a Voda adja.
Később meg meglátjuk.Posta hm. az számos külföldi cég nem postáz csomagot magyarországra mert..........
A csomagra nincs posta monopólium. Miért nem választják akkor a honos piaci szereplőket? Na, vajon miért?
Januártól a levélforgalom is teljesen liberalizált lesz. És mégsem fognak tolongani a piaci szereplők. Ja, mert egy kisfaluba is ki kellene vinni egy szóló vacak levelet és az nem üzlet. Meg "postákat" is kellene nyitni ott, ahol nem éri meg.Piaci működést nem korrekt számon kérni olyan cégen, amelyikre törvényileg gazdaságilag ráfizetéses ellátási kötelezettség is rá van terhelve. Egyébként a posta nyereséges. Konkurencia mellett is.
A négyeskére viszont nincs ellátási kötelezettség terhelve, csak annyi, mint a másik háromra is. Tehát elvileg működhet jól is, annak ellenére, hogy "állami" cég. Ahogy nyugati részben-egészben állami cégek is működnek piaciként nálunk, nem is egy közműcég esetében.
Tehát várjuk ki a végét. Ha tényleg rossz lesz, én is szidni fogom.
-
sifarr
senior tag
-
sifarr
senior tag
válasz
Daffni2 #18076 üzenetére
Örülök, hogy nem ellenünk drukkolsz.
Ami Vodafonne előfizetőként rögtön a harmadára csökkenne.
Hidd el, nem az adók miatt fizetsz ilyen sokat. Emlékezzd meg mindhárom szolgáltató tarifaváltozásaira 2010-tól, az első teleadótól. Dupla adóztatás pedig csak fél évig van, dec végéig.Óriási pénzről van szó,és a T igen nehéz helyzete, nevezetesen a beígért és égetően fontos hálózatfejlesztések elmaradása óriási presztizs és előfizetői létszám csökkenéshet vezetnének.
Ne haragudj, de tévedsz. A hálózatfejlesztés (mobilinternetet érinti igazából) közel se érdekli annyira az embereket. Bőven kibírnak akár 1 éven túli csúszást is. Az áremelés ebben a válságos időkben jobban izgatja, bőszíti őket. Tehát presztízs-veszteséget inkább az áremelés okoz.A Vodafone bontott, néhány ezerre tehető ügyfele nem a jól fizetők közül került ki.
Ez így van. Én se hiszem, hogy most több tízezren bontottak. Viszont az augusztusi számla nagyságrenddel több előfizetőt fog bőszíteni. Akik akkor szembesülnek az áremeléssel. Bontási lehetőség nélkül. Az lesz egy tartós presztízs vesztés. Ők akkor fognak érdeklődni, hogy mit emelt a másik kettő. S ha azok közül bármelyik nem, nehezen fogják lenyelni ezt a vodának.Majd meglátjuk mi lesz a vége, de a hallgatás nagyon nagyon ellenszenves mind a két T részéről.
Nem értem, miért ellenszenves. Szolgáltatói oldalról az emelés nem érzelmi kérdés. Üzletpolitika. Akkor emel vagy nem emel, amikor üzletpolitikailag indokoltnak látja. És akkor jelenti be, amikor marketing szempontból ideálisnak véli. És ebben a folyamatban a másik kettő nem barát, hanem konkurens.
Te ebből miért csinálsz érzelmi kérdést? Ügyfélként te is eldöntheted, miként válaszolsz a szolgáltatód lépésére. Bontasz vagy maradsz, tarifát váltasz, vagy kidobod a telefont érdekeidnek megfelelően.A Telenorról nem is beszélek,mert szerintem a helyzetük éppen hogy ..................
Ebben is igazad van. Az elmúlt években a legtöbbet veszítette. A hálózatfejlesztésük sem volt hú de sikeres. Még finomításra szorul. Bár átlagfelhasználónak azért így is bőven elmegy.
De épp ezért ő hibázhat legkevésbé az áremelés területén!
Máshol írtam, hogyha a telenor tényleg nem emelne, akkor az, hogy először jelentette be az áremelést, valójában egy nem semmi átejtésnek tekinthető.
Ő először bejelenti, a másik kettő emel, ő meg learatja a "mi nem emeltünk" szlogen ügyfélszerző hatását.
A voda lépett a korábbi "kartell" alapján. A Tmob viszont nem. Most a két T figyeli egymást árgus szemekkel. Felkavarodni látszik a korábbi állóvíz.
Te azt is elfelejted, hogy decemberben jön a 4.
2013 végéig az minimum 500 ezer előfizetőt elvisz a mostani háromtól.
A három gráciának most nem a kérdése, hogy mennyivel növelje az előfizetői számot, hanem az, hogy a következő 2-3 évben a legkevesebbet veszítse.
Illetve, hogy a publikus előfizetői táborban minél többet visszapótoljon az elmenő flottások helyére. Ezt viszont csak a másik kettő rovására teheti meg.
Most a publikus előfizetők fognak felértékelődni. És nem mindegy, hogy félévnyi áremeléssel okozunk-e rossz szájízt a hűséges előfizetőknek. Mert az lassan múlik el.
Szóval többkomponensű most az áthárítás kérdése.
Ettől még persze emelhet a 2 T. Ennek viszont a négyeske örülne a legjobban. -
sifarr
senior tag
válasz
Daffni2 #18048 üzenetére
majd nagy csinnaddrattával bejelentik, hogy Mo-n egyedüliként elengedik a telefonadót.
Na ja azt a jónéhány milliárdot legyártják ugye?
Egyszerűen nem értelek.
Jómagam is leírtam többször és több helyen, hogy elképzelhető olyan üzleti megfontolás, amely szerint érdemes lehet az adót nem áthárítani az ügyfélre.
A voda áthárította. A telenor bár bejelentette, de kivár. A T még nem nyilatkozott.
Meglehet, hogy emögött elemzések vannak, amelyek vége akár a lenyelés is lehet. Azt is írtam, hogy minél később emelnek, annál kevésbé racionális egy ilyen döntés.
Te most - gondolom vodás ügyfélként - azért szorítasz, hogy "dögöljön meg a más tehene is"? Azaz esetleg a két T-és ügyfelei nehogy jobban járjanak, mint a vodások? -
Polllen
félisten
válasz
Daffni2 #17620 üzenetére
Az a baj, hogy itt nem csak 1000 HUF plusz elköltésénél van ez, hanem nagyobb csomagok esetén is hasonlóan "nagy" a készülékkedvezmény. Én ezt bíráltam.
Amúgy meg előfizetőként persze, hogy az érdekel, nekem legyen jó. (azt már nem is merem mondani, hogy az internetnek nevezett csoda miatt még azt is látjuk, hogy lehetne azért ezt nagyobb kedvezménnyel is adni, ha muszáj...)
-
sifarr
senior tag
válasz
Daffni2 #17598 üzenetére
Mindenki szeretné tudni mire számithat, a Telenor is sumákol, mert semmi konkrétumot nem mond, a T-Mobile az ügyfeleit semmilyen módon nem tájékoztatta.
Ne várd, hogy pár héten belül bármelyik is bejelenti, hogy nem emel.
A következő időpont, amikor emelési bejelentés elképzelhető, az a törvénymódosítás elfogadása, amely ez évre csökkenti az új adót. De ekkor se biztos.
Ami valószínű. Minél tovább nem jelentik be az áremelést, annál valószínűbb, hogy nem emelnek.
Ugyanis januártól megszűnik a régi különadó, megszűnik a dupla adóztatás, megszűnik az emelés oka. Várni és csak 3-4 hónapra bevezetni egy emelést, és ezzel felbolygatni a saját előfizetői bázist nem logikus. Többet veszít a réven, mint amit nyer a vámon.A Telenor sem sumákol. Ha nem emelne, akkor ez egyértelműen azt jelenti, hogy be akarta ugratni a másik két gráciát. És a Voda esetében sikerrel.
-
válasz
Daffni2 #17598 üzenetére
És miről kellett volna tájékoztatni az ügyfeleit?
Egyedül a Vodafone volt aki becsülettel konkrét adatokat adott meg.
Valószínűleg ez nagyon pozitív hatással lesz a Vodafone előfizetők számára és tömegestől fognak hozzájuk menni az emelés elmaradása miatt felháborodott T-Mobile-os, illetve Telenoros ügyfelek.
Vangelis:
Szerintem is gőzerővel agyalnak azon, emeljenek-e, most, vagy várják meg milyen változások lesznek (ha lesznek egyáltalán) jövő januártól.
-
sifarr
senior tag
válasz
Daffni2 #17591 üzenetére
Érdekes, hogy a T-Mobile mélyen hallgat, mi lesz a telefonadóval, a Telenor is hasonlóképpen sumákol.
Mi ebben a sumákolás?
Joguk van kivárni, taktikázni.
Sőt joguk van akár nem emelni.Egyszerűen kivárnak, hogy mi lesz a vodaemelés hatása,
Valamint gőzerővel kalkulálnak, hogy az emeléssel vagy a nem emeléssel járnak jobban. Persze hosszabb távon és több változó piaci tényezőt figyelembe véve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- sziku69: Szólánc.
- Formula-1
- PlayStation 5
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest