Hirdetés
-
Mobilarena
Nvidia® driverek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
westlake
félisten
válasz
core i7 #2642 üzenetére
GeForce Game Ready Driver 572.47 (WHQL) & Highlights
Tegnapelőtti build.
-
core i7
addikt
Új Nvidia driver jött ki tegnap 572.47 WHQL
-
Nagynozi
aktív tag
-
tibaimp
nagyúr
-
Nagynozi
aktív tag
Sziasztok! Driver telepítése közben fekete képernyő, ha az nVidia APP-ból telepítem az új driver-t, ez már az előzőnél is előjött. Valami ötlet? Nvidia App azt írja oké, telepítve, de DDU legyen inkább?
Szerk: Csak úgy jött vissza a kép, ha kikapcsoltam a gépet a bekapcsoló gomb hosszú megnyomásával. Majd mikor újra bekapcsoltam a gépet minden jónak tűnik, de azért ennek nem így kéne működnie.[ Szerkesztve ]
-
marinea2
addikt
driver frissites utan nektek is mindig szorakoznotok kell az MSi afterburnerrel? Mintha nem jegyezne meg minden beallitast. Nem nagy problema, csak gondoltam megkerdezem.
-
westlake
félisten
válasz
core i7 #2635 üzenetére
GeForce Game Ready Driver 572.42 (WHQL) & Highlights
Tegnapi build.
-
core i7
addikt
Megjött a Valentinnapi driver 572.42
-
Werkly
őstag
Az nV appot kell telepíteni, hogy elérhető legyen pl. DLSS 4 vagy csak elég a "sima" driverfrissítés? Kösz!
-
Rexcor
őstag
válasz
Jack Oneill #2628 üzenetére
Igen ezt már megtettem mert először sehol nem engedte, most meg van ahol engedi van ahol csak részben.
-
Rexcor
őstag
válasz
marinea2 #2626 üzenetére
GOW Ragnarök-ben NVapp-on keresztül állítottad az overdrive-ot? Mert nekem onnan a DLSS-t nem engedi csak a FG-t, hiába állítom az overdrive-ot, DLSS-re azt írja hogy nem támogatott.
Végül a dlss dll file-okat cseréltem ki a legújabbra, de nem igazán veszek észre különbséget sem képminőségben sem FPS-ben ezért nem vagyok biztos benne hogy így simán dll file cserélvel tényleg sikerült-e.Amúgy nem kellene DLSS mert 4k 120 FPS DLAA-val is megvan, csak van egy grafikai bug ami DLSS-el kevésbé sűrűn jön elő. (random leszedi az atmospheric beállítást és olyan mintha a grafika 10 évet visszalépett volna)
-
westlake
félisten
-
gejala
őstag
Kipróbáltam én is több játékban a TNN modellt.
HZD Remasterben 1440p Quality mód hihetetlen éles, olyan mintha kicsit túl is lenne élesítve (ingame sharpness csúszka nullán van). Balanced egy hajszállal lágyabb, kellemesebb a szemnek.
Silent Hill 2-ben hatalmasat javult a képminőség, főleg RT-ben. Alan Wake 2 szintén zenész, ott RR sem teszi már olajos kinézetűvé a képet, mint eddig. Balanced itt is bőven elég.
Quality mód most már gyakorlatilag csak 1080p-hez van, fölötte Balanced tökéletesen jó. És Performance is majdnem olyan 1440p-ben, mint az eddigi CNN Quality.
[ Szerkesztve ]
-
Rabbitf_24
addikt
válasz
Jack Oneill #2622 üzenetére
Igen, a játékok alatt ott van, azt hittem hogy general be lehet állítani dolgokat ha támogatja az alkalmazás.
-
Jack Oneill
veterán
válasz
Rabbitf_24 #2621 üzenetére
Mert ne a globalis beallitasban keresd, hanem a jatekra szabott beallitasban. De egyelore vigyazzatok ezzel, tegnap cikkeztek mar rola, hogy vannak bajok azert, illetve lehetnek anomaliak vele.
Egyebkent gondolom, idovel jatekon belul is ki tudjuk majd ezt valasztani nem? Es nem kell igy ,,mokolni". -
Lord Myn
senior tag
Na, kipróbáltam, egyébként itt lehet beálltani az app-ban:
Képminőség szempontjából nem vettem észre számottevő különbséget, de sokkal simábbnak hat a játékok alatt, szinte nincsenek is tüskék, ott ahol eddig voltak. Érdekes, hogy nem minden játéknál lehet beálltani, hogy a legújabb verziót használja FG, RR és SR esetén, néha csak az egyiket engedi.Indy - csak SR-nél lehet legújabbra rakni, simább lett sokkal a játék
CP2077 - mindegyiknél lehet a legújabbra rakni, simább lett és egy kis FPS boost is lett
Hogwarts L. - mindegyiket lehet, simább lett a játék
SW Outlaws - csak RR, kis FPS boost
Silent Hill 2 - csak FG, még nem néztem -
gejala
őstag
válasz
Jack Oneill #2615 üzenetére
Annak mi értelme lesz? Mert az oké, hogy a sokkal gyengébb Tensor magokkal nem lesz akkora sebesség növekedés, de a Flip Metering hardware nélkül mi lesz a frame pacinggel? 1 frame esetén még Reflex megoldja input lagot, de 3 frame-hez már nem lesz elég.
-
marinea2
addikt
válasz
Lord Myn #2610 üzenetére
Nekem csak 10-12 gamem van fent jelenleg. Viszonylag ujabbak is... Pl. AW2, SH2
Eddig egyiket sem sikerult, vagy azt irja a fulnel hogy nem tamogatott, vagy azt hogy neme szlelheto a tamogatas. FPS-re kevesebbet megy most az uj driverrel a kartyam, viszont erzetre meg simabbnak tunik! Lehet a normalisabban mukodo G-sync miatt...
Udv. egy 3070 felhasznalo
-
Lord Myn
senior tag
válasz
westlake #2609 üzenetére
No offense, de kicsit olyan, mintha write only móban lennél: fogalmam sincs még, hogy jobb lesz-e, pont azért kérdeztem, hogy valaki már próbálta-e?
Szerintem is kár vitázni, bár annyival elintézni, hogy amióta van, azóta foglalkozol vele, az nem túl szakmai, főleg, hogy eddigi általam megismert információk, azok pont a te álláspontodat cáfolják.
Mindegy, kérdésem továbbra is nyitott: valaki próbálta az nvapp-ban az új DLSS verzió override-olást?
-
westlake
félisten
Szerintem kár a továbbiakban vitatkozni a dolgoról, fundamentális tévedésekben vagy. Amióta van DLSS, azóta foglalkozom vele. De én igazán örülök neki, ha neked bármi is jobb lett, mint volt!
[ Szerkesztve ]
-
Lord Myn
senior tag
+ egy kis idézet ollie-tól a 4070 topikból, alátámasztandó, hogy a DLSS4 igenis csomag:
"Jó hír, hogy a legújabb driverrel, az Nvidia appból már lehet override-olni a DLSS verziót, így az összes játékra rákényszeríthetjük a DLSS4-et, ami még jobb minőséget produkál, annyira, hogy ennél a legrosszabb minőség (performance) közel a DLSS3 legjobb minőségét (quality) hozza."
-
Lord Myn
senior tag
válasz
westlake #2606 üzenetére
Szerintem meg pont, hogy csomagot jelent, amihez hozzáadtak általában egy új dolgot, a többin meg javítottak.
Nem tudom mit értesz az alatt, hogy "...override-olni a DLSS-t a legújabbra...". Ha arra, hogy lecserélni a DLSS fájlokat, akkor ezt a kezdetektől lehet (2019), ebben semmi újdonság nincs. Ha egy játék ezt nem "engedi" akkor ez az integritás ellenőrzésre vezethető vissza, nem pedig a DLSS felépítésére. De hogy jobban értsd, egy kérdés: mi olyat tudsz tenni egy nem negyedik generációs RTX kártyával a DLSS 4 "megjelenése" óta, amit eddig nem tudtál?
Felraktad az új drivert? Mert először próbáld ki, utána írj ilyeneket, pls.
Az NV App-ban, ugye, lehetőség van optimalizálni egy-egy adott játékot, eddig még nem használtam, mert be tudtam lőni én is az számomra optimális látvány/sebességet, de az új verzióban lehetőség van "override"-olni az adott játékban használatos DLSS-t a legfrissebb verzióra (most nem vagyok az otthoni gépemnél, de ha jól emlékszem 'latest' opció van, ha a DLSS4-et akarjuk használni), külön opció van a Supersampling-re, a Frame Generation-re (ha az adott játék ezeket támogatja) és még valamire, amire szintén nem emlékszem most. Mindent be lehet lőni latest-re, az FG-nél meg meg lehetne adni, hogy 2x, 3x vagy 4x-es legyen (ugye ez 40xx-es kártyákon csak 2x-es lehet). Nem arra voltam kiváncsi, hogy mit tudok megtenni új dolgot, hanem arra, hogy az új DLSS verziónál van-e látható sebesség vagy esetleg látványbeli különbség, a reddit-en vagy hol valaki azt írta, hogy 10%-os sebesség növekedése volt és valamivel kevesebb memóriát használt 40xx-es kártyán ezzel a feature-rel, erre lettem volna kiváncsi, hogy valaki próbálta-e.
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
válasz
Lord Myn #2605 üzenetére
Ezzel nem cáfoltad azt, amit leírtam. A DLSS egy-egy változata (2, 3, 3.5, 4) nem egy csomagot jelent. Az egy adott dolgot jelent. Super Resolution, Frame Generation, Ray Reconstruction, Multi Frame Generation (a sorrend ugyanaz, mint az előbbieknél). Továbbá a DLSS-ek layer szerkezetűek, tehát a magasabb szintű nincs az alacsonyabb szintű nélkül. Mindhez külön fájl tartozik. Vagyis eddig így volt, a DLSS 4-gyel csak most kezdtem foglalkozni. Még egyszer mondom, ha valami újabb, gyorsabb egy játékban, az azért lehet, mert cserélték a korábbi DLSS fájlokat újabbakra. Nem tudom mit értesz az alatt, hogy "...override-olni a DLSS-t a legújabbra...". Ha arra, hogy lecserélni a DLSS fájlokat, akkor ezt a kezdetektől lehet (2019), ebben semmi újdonság nincs. Ha egy játék ezt nem "engedi" akkor ez az integritás ellenőrzésre vezethető vissza, nem pedig a DLSS felépítésére. De hogy jobban értsd, egy kérdés: mi olyat tudsz tenni egy nem negyedik generációs RTX kártyával a DLSS 4 "megjelenése" óta, amit eddig nem tudtál?
[ Szerkesztve ]
-
Lord Myn
senior tag
válasz
westlake #2601 üzenetére
Ez tudtommal nem igaz, a DLSS4 =/= MFG, az MFG egy része a DLSS4, ami csak 50xx-es káryákon működik (nyilván ezzel promózzák, hiszen ez irreálisan nagy FPS boostot ad) de a többi része az működik korábbi verziókon is, olvasd el az nvidia oldalán levő egész írást erről: [link]
Ahogy a táblázatban is láthatod a DLAA, az SR, a 2x FG és az RC-is kapott frissítést a DLSS4-ben.Azon kívül tegnap felraktam az új drivert és van lehetőség néhány játékban (pl. SW Outlaws, Indiana Jones, stb.) override-olni a DLSS-t a legújabbra, egyedül az FG-nél nincs lehetőség 2x-esnél nagyobbra állítani, értelemszerűen, a 40xx-es kártyákon. Mivel tegnap késő este raktam fel, még nem próbáltam ki, ezért kérdeztem, hogy valaki próbálta-e, de majd ma este akkor megnézem, hogy tényleg van-e jelentősége ennek képminőség/performancia szempontjából.
-
westlake
félisten
-
westlake
félisten
válasz
4264adam #2602 üzenetére
Szerintem az NVIDIA nem okkal így tervezte ezt a képet, de sajnos ilyen lett. Nem kicsit félreérthető, és pontosan emiatt az CES-es bejelentés után még az újságírok többsége is úgy értelmezte, hogy a DLSS 4-ből a korábbi generációk is tudnak profitálni. Pedig nem. Legalábbis most biztos nem, és tudomásom szerint az NVIDIA nem tervez ezen a későbbiekben sem változtatni. Hülyék is lennének, vegyék csak meg az emberek az 50-es széria valamelyik modelljét, ha MFG-t akarnak. Az ENHANCED tételek meg azért vannak feltüntetve, hogy a korábbi generációk is meg legyen említve, ha mér DLSS-ről van szó. Viszont én azokat szimplán úgy értelmezem, hogy a többi DLSS-t is fejlesztik. Ebben egyébként niincs semmi különös, amúgy is folyamatosan fejlesztik őket a megjelenés óta és mindig publikálnak újabb és újabb verziókat.
Hozzátzeszem, egyáltalán nem csodálozom, hogy a felhasználók nagy része nem tudja követni a DLSS-sel kapcsolatos dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
válasz
Lord Myn #2597 üzenetére
Nem tudom, hogy pontosan mit értesz az alatt, amit írtál, de a DLSS 4 minden formája RTX Gen4 only. Nem működik korábbi generációkon.
Ha bármi jobb, akkor vagy a játék frissítése, vagy az új driver, vagy az újabb DLSS fájlok miatt van. De semmi köze a DLSS 4-hez.
[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
válasz
Lord Myn #2597 üzenetére
Transformed Model-re gondolsz CNN helyett?
Cyberpunk 2077-ben igen. Sokat javult a képminőség ghostling effektus kevesebb. Kisebb Vramot igényel pár 100 MB-al de kb 5%-8% teljesítmény romlás van.
Szóva gyorsulást nem hoz, kivéve ha Performance állítod Quality helyett mert Performace TM is tod olyan szép lenni mint a Quality.
CP2077-ben és Assassin Creed mirage használom a TM-et.
[ Szerkesztve ]
-
-
rumkola
nagyúr
válasz
westlake #2595 üzenetére
DLSS 4 tech, including Cyberpunk 2077, Alan Wake 2, Hogwarts Legacy, Star Wars Outlaws, and Indiana Jones and the Great Circle
Közvetlen letöltő link:
https://us.download.nvidia.com/Windows/572.16/572.16-desktop-win10-win11-64bit-international-dch-whql.exe
APP is frissült, talán multi FG is megy. Persze az 5xxx-eseknek majd.
Sima mozgás az APP-ban:
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
Valószínűleg az 5080 megjelenéséig nem lesz új driver (01.30), azzal együtt teszik elérhetővé az 57x-es szériát.
-
westlake
félisten
Bonyolult. A lényeg, hogy nincs új driver, csak a már meglévők. A legújabb, ami tavaly 24-én vált elérhetővé. Mármint GeForce Game Ready-ből. RTX / Quadro-ból van január 12-ei. Egyébként sérülékenységi lista, de csak "visszamenőleg". Lényegében nem kell vele foglalkozni, legyen mindig friss a driver.
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
Security Bulletin: NVIDIA GPU Display Driver - January 2025
Szép kis lista. Majd összeszedem, hogy mik az újak.
-
pinnacle
nagyúr
válasz
Attix82 #2589 üzenetére
Szia! Köszi! Nekem MSI kártyám van, de az Nvidia oldaláról töltöttem le a drivereket, utoljára a 566.36 Studio Drivers-t. Ez a FE verzió gyári NVIDIA kártya, nem a partnercégek által módosított? Legközelebb majd olyat veszek, (nálunk is forgalmazzák?, nem találom) de most még jó lenne ezt használni.
Esetemben mi lehet a probléma, megoldás? MSI kártyája hibás, de az alap driverrel, ami a 566.36 eltávolítása után magától települt, mégis jó? -
pinnacle
nagyúr
Sziasztok!
4 monitor van a PC-re kötve, régi probléma, hogy nehezen tölt be a Windows, valamelyik monitor be sem kapcsol. Kézzel kell ki-be kapcsolni. Alacsonyabb felbontásra vált egyik monitor, amit sehogy sem lehet visszaállítani, csak driver újratelepítéssel. Kínomban letöröltem az Nvidia drivert és most úgy tűnik stabilabb lett a rendszer. Mi lehet a gond?
Illetve most látom, hogy mégis települt magától az Nvidia, de a Programok között nem látható. Windows 10 Pro-t ír, pedig 11 van rajta, igaz Rufussal telepítve. 10-el is gond volt.[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
Sziasztok!
Az új appos megolással együtt úgy látom épp nem működik a "csakdriver"-t (NVCleanstall) teszek fel.
Mit gondoltok? Van értelme várni, hogy majd legyen erre valami megoldás vagy el kell engedni és innentől marad az official csomag, mert a control panel-t is elveszik és akkor megkerülhetetlen lesz az app? -
westlake
félisten
-
westlake
félisten
-
Grampy
aktív tag
Visszatettem az 566.14-et, de nem oldotta meg.
Csináltam egy tisztítást DDU-val, majd újraindítás után alapból egy régebbi drivert(536.23) tesz fel a Win11, ha van internetkapcsolat. Azzal is vibrál. Úgyhogy megint lefrissítettem a legújabbra, de nem szűnt meg. Ez azért érdekes, mert eddig nem tapasztaltam. Gyanakodnék hardveres problémára, de mivel többen jeleztétek, hogy nálatok is jelen van, így most már fogalmam sincs mitől lehet.[ Szerkesztve ]
-
Grampy
aktív tag
Köszi a visszajelzéseket!
Akkor megnyugodtam, hogy nem a GPU akar nyugdíjba menni.
Előreláthatóan a friss driver okozza. -
ribizly
veterán
válasz
Jack Oneill #2574 üzenetére
Nem tudom melyik mostani driver óta, de chrome-ban, ha több tab között csak az egyik másik tab fölé viszem az egeret (gondolom valamely megnyitott tab content-je zavar be), akkor feltűnik az ottani tartalom, pedig nem nyomok még rá. Lehet összefüggés a két dolog között.
-
Grampy
aktív tag
Valaki esetleg tapasztalt olyat az 566.36 óta, hogy a Win11 képnézegetőben, ha lapozza a képeket, képváltás után egy gyors flickering van jelen? Én most vettem észre, és nem tudom, hogy a friss driver okozza-e. Előtte ilyet nem csinált.
-
westlake
félisten
-
westlake
félisten
-
ribizly
veterán
Érdemes felmenni 566.14-re 561.09-ről?
Úgy láttam reddit-en nem panaszkodnak, sőt egész stabilnak mondják.Csoda
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
NV vezérlőpult - asztal fülön az "értesítési tálcaikon megjelenítés" elől nem tudom kivenni a pipát és így nem tudom a tálcáról eltüntetni az NV ikont. Van erre valami megoldás?
Friss W11 telepítés, legújabb NV driver + NV app
-
westlake
félisten
válasz
4264adam #2561 üzenetére
Biztos úgy van, ahogy írod, ezzel a részével sosem foglalkoztam. Elég régóta nem játszom már aktívan. És egyébként sem kell mindent tudom nekem sem. Számomra akkor csak az a furcsa, hogy miért merült fel ez a törlés dolog bárkiben is anno. Hozzáteszem, nem írtam, hogy bárkinek is törölni kellene az említett könyvtárak tartalmát. Mint információt osztottam meg, hátha valakinek szükségen van rá.
-
westlake
félisten
Ezek szerint akkor ti a Lomtárban is megtartotok mindend az "idők végezetéig", ugye?
-
westlake
félisten
Ha már szóba került a shader cache téma, én már két könyvtárról tudok, aminek a tartalmát törölni kell, ha valakinek erre lenne szüksége:
c:\Users\username\AppData\Local\NVIDIA\GLChache
c:\Users\username\AppData\LocalLow\NVIDIA\PerDriverVersion\DXCache\Előbbi az, amit általában ismernek a felhasználók, utóbbi meg az, ami nekem is újdonság.
-
Rabbitf_24
addikt
Sziasztok,
Lehet hogy nem ide tartozik, de másol nem tudom megkérdezni.
A Chat RTX-et szeretném feltelepíteni az appból, de sajnos hibával kiáll minden alkalommal.
Fórumokban olvastam, hogy nem szereti a vírusirtókat / tűzfalat, ez nem hozott megoldást.
Könyvtárak törölgetése sem.
Ha valaki hasonlóan járt és megoldotta, akkor légyszi ossza meg a megoldást. -
nubreed
veterán
Sziasztok,
Azt meg tudja mondani valaki, mennyi a default shader cache méret az nv driverben?
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
NVIDIA RTX Driver Release 550 R550 U11 (553.35)
Highlights14-ei, 7 nappal újabb, mint bármi más.
-
Laca333
tag
válasz
Jack Oneill #2544 üzenetére
"A kesleltetes miatt erdemes bekapcsolni a az ultra alacsony kesleletes opciót nvidiaban?"
Érdemben nem tudom mennyire csökkenti a késleltetést (lehet hogy játékfüggő is a dolog). Puding próbája az evés, vagy keress rá, hátha találsz tesztet, ahol külső eszközzel mértek. -
Jack Oneill
veterán
válasz
Laca333 #2542 üzenetére
Sajna ereztem, hogy ez lesz, koszonom azert. A vsync azokban a jatekokban rossz , ahol 80-100 FPS lenne, mert ugyebár az lekorlatozza a monitor frekre. A fastsync egyebkent bevalt, 80-90%-ban nincs keptores.
A kesleltetes miatt erdemes bekapcsolni a az ultra alacsony kesleletes opciót nvidiaban? azt vettem eszre, akkor picit kevesebb lesz az FPS.[ Szerkesztve ]
-
Laca333
tag
válasz
Jack Oneill #2539 üzenetére
A te monitorod szerintem csak AMD kártáyával működteti a freesync-et kizárólagos HDMI-port miatt. Úgy tudom a G-sync kompatibilis monitorok csak DP-porton keresztül működtetik a g-syncet (lehet van pár kivétel). A fastsync opció is megszünteti a képtörést, de ahogyan írod a késleltetés nem olyan jó, mint g-sync-el vagy freesync-el. Ha nem akarsz képtörést, akkor vagy az fps-t korlátozod a 75Hz alá 2-3-mal (ezen esetben az a jó, ha a videókártyád képes tartani a 72-73fps-t), vagy bekapcsolod a fastsyncet, vagy v-sync-et használsz.
-
Jack Oneill
veterán
válasz
Laca333 #2537 üzenetére
Na akkor en is kerdeznek, hasonlo temaban. Nekem nincs hiperszuper monitorom, ezert kérlek ne nezzetek le, illetve azert sem, amit most kerdezek. Adott egy 75hz Asus freesync monitor. Nincs display port, csak hdmi, de freesync bekapcsolasa utan az nvidia appon belul nem jelenik meg a gsync kompatibilis uzemmod, ahogy a neten, leirasokban irjak. Jo, mindegy elkonyveltem, hogy csak a monitoron tudom bekapcsolni, szamitasaim szerint ez viszont nem eleg a mukodeshez, javitsatok ki, ha tevedek.
Viszont bekapcsoltam az nvidia appon belul az nvidia gyors szinkront. Ezek utan azt tapasztaltam, hogy hiaba lepem tul FPS-ben a monitor frekvenciajat, nincs keptores, sokkal simabb a kepmozgas. Ez igy oke szerintetek? Neten lattam osszehasonlito videokat, amiben a fastsync rendelkezik a legkevesebb kesleltetessel. Erdemes akkor hasznalni, gondolom? -
4264adam
veterán
válasz
Laca333 #2537 üzenetére
Köszönöm
Eddig is így használtan, csupán a 180Hz miatt gondoltam esetleg a fix fps-t. De az ufo honlap is erről a settingről számol be mint amit írsz. És más topikok
blur csökkentés pedig szintén így lehetséges ami nálam VA panel esetén hatványozottan szükséges lehet néha.
[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
Elméleti szösszenet futtatásra invisztálnék minden kedves topiklakót a G-sync / V-sync használata miatt.
- Csak singleplayer címeket használok (Fallout 4 / Cyberpunk 2077 / Ghost of Tschusima / DOOM)
IPS --> VA csere történt ahol elég ügyes a motion handling kezelés. 180hz révén a következő jutott eszembe:
Eddigi G-sync kikapcsolás mert 50-90Hz között van a képfrissítés és helyette csak V-sync használta.
Melyik lehet kellemesebb a szemfáradás elkerülése végett:
1. eset:
-V-sync: OFF
- G-sync: On (50-90FPS tartományban) ilyenkor a montor ezen frissít
2. eset:
- G-sync: Off
- V-sync Global: On
Monitor fix 180Hz-en frissít és az FPS limit: 90. Max hz /2FPS Limit: CPU terhelés csökkentés, tartalék képzés --> kisebb droppolás nagyobb terhelésen
Próbáltam 2 OLED TV-t (LG A2 C2) de a stutter miatt menniük kellett. Egyszerűen az LCD az én szememnek való és a lassabb response time (ennek a reciproka a stutter érték). -
tibaimp
nagyúr
válasz
Jack Oneill #2534 üzenetére
Igen, a játékra gondoltam. Amúgy én sem tuningolok. OK, köszi
-
westlake
félisten
-
tibaimp
nagyúr
Próbált már ezt valaki? [Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App]
-
westlake
félisten
-
core i7
addikt
Itt a ködös Novemberi 566.14WHQL driver Tue Nov 12, 2024 Stalker 2 Profillal
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
válasz
4264adam #2526 üzenetére
Imserem a DLSS működési elvét. De, pontosan az az egész lényege, hogy ha bizonyos felbontáshoz "gyenge" a VGA, akkor több legyen az FPS. Az egész lényege több FPS. Minden lényege a több FPS. Lehet, hogy éppen nem egy DLSS-sel kapcsolatos dologra reagáltál, de az eredti probléma azzal kapcsolatos, így logikusan arra következtettem, hogy te is azzal kapcsolatban írsz.
-
4264adam
veterán
válasz
westlake #2525 üzenetére
Akkor kérlek olvasd el újra. Semmit nem beszélek DLSS-ről hanem arról hogy nagyon alacsony FPS szám mellett a Frame Gen nem ajánlott
De a DLSS nem az FPS növelését hivatott technológia hanem alacsonyabb felbontáson való renderelésre és annak felskálázására a kívánt “natív”felbontásra —> FPS növekedés ennek a hozadéka de nem feladata
[ Szerkesztve ]
-
westlake
félisten
válasz
4264adam #2523 üzenetére
Érdekes megközelítés, csak hibás. A DLSS összes verziója arra hivatott, hogy több legyen az FPS, mint DLLS nélkül. Én még nem láttam olyat, hogy DLSS-sel valami lassabb lett volna, mint DLSS nélkül. Teljesen irreleváns, hogy mennyire erős egy kártya, vagy hogy milyen játékról (motorról) van szó.
#2519: A Super Resolution jól működik, csak a Frame Generation-nel van probléma? Magyarul az SR-rel gyorsul a játék, de miután bekapcsolod az FG-t is, beesik az FPS az SR (vagy rosszabb esetben az SR nélküli) érék alá?
[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
Frame Generation 2 valós képkocka mellé beszúr 1 generált fekete képkockát.
V-sync: növeli az input lagot de megszünteti a Tearing-et.
G-sync: nincs tearing mert amennyi FPS-t kinyom a GPU annyira áll be a monitor frissítési frekvenciája.Én így szoktam használni:
-V-sync: OFF
-G-sync: ON
-Latecy mode: Ultra.[ Szerkesztve ]
-
ron8
senior tag
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok. A problémám a következő, ha egy játékba bekapcsolom a Fame Generation módot és kikapcsolom a vsyncet akkor töredezik a kép, Holott ahogy olvastam fórumokon sokan örülnek ennek a funkciónak és nincs ilyen problémájuk.
-
gejala
őstag
válasz
Trailblazer #2517 üzenetére
Az 561.09 Studio és GR egyben, én azt ajánlom. Csak egy héttel később jött belőle a Studio.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz
Trailblazer #2515 üzenetére
Nem tudom, fura hogy most zsinórban kétszer is külön jött a Studio. De elvileg ugyanaz, mint a GR, csak a spéci fixekkel. Neten nincs tapasztalat vele, én hanyagolnám.
-
gV
őstag
ügyesek.. rég tudni mikor jön a AW2TLH, de mire kiadják hozzá a drivert addigra már végig is toltam.
-
gejala
őstag
Na lássuk csak. Ez az 566.03 is még az 565 branchba tartozik és bugos is rendesen, mint az 565.90. Sok játék specifikus (AC Valhallában durván villognak textúrák) és van valami shader cacheléshez kapcsolódó borulás is, ami szaggatást vagy akár kék halált dobhat. Egyes játékok crashelgetnek. Plusz DSR/DLDSR nem működik, Gsync/VRR gondok is vannak és már megint nem működik Win10 tálca átlátszóság. Semmiképp nem ajánlott.
561.09 az utolsó, amivel nincsenek ilyen gondok. Az stabilnak tűnik eddig, jó frame time-okkal.
Ebben az évben is bejött, hogy a szeptemberi driver lett a nyerő.[ Szerkesztve ]
-
mtomi95
senior tag
Beírom ide is!
Mi lehet annak az oka, hogy Windowson mindegy melyik böngészővel melyik driverrel használom a gépet a Disney és a HBO max villog, elmegy a kép, pattog a hang pixel hibás lesz minden amit csak el tudtok képzelni…
Azt hiszem anno ezért váltottam Linuxra, mert random villant egyet a TV használat közben.
Ma azért került vissza a Win, mert lecseréltem a gépet. A kártya és a táp maradt a régi és gondoltam, hogy teszteljem mit bír a cucc a játékokhoz fordultam.
A gáz, hogy minden működik. A “gépigényesebb” játékok szépen futnak (Just Cause3, 7Daystodie) a Youtube is megy minden további nélkül, de ezek a streaming szolgáltatások nem…
Mi a fene fut a Linuxos rendszerben ami a Windowsosban nem, hogy ott működik normálisan?
Próbáltam minden félét egyszerűen nem akar összejönni a dolog.
GTX 1050Ti
LG TV 1360x768 -
4264adam
veterán
válasz
Trailblazer #2505 üzenetére
Nem éppen, próbáltam nem kell. Ugyanazt tudja Fallout4 alatt mind a kettő de a Vortex magának tudja intézni a konfliktusokat mert szebben jelzi és automatán állítja amikor beállítom a szabályokat. MO2-ben persze könyebb a load lista sorrend állítása.
maximum majd egy másik cím esetén használom
-
4264adam
veterán
válasz
Trailblazer #2503 üzenetére
Igen. 404 mod most aktív, nexus mods vortex-el és discordról.
[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz
Jack Oneill #2498 üzenetére
UE motoros játékoknál nagyon gyakori. Nekem is van olyan állandóan telepítve, ami minden driverfrissítés vagy patch után órákig akkorákat ránt rendszeresen, hogy "öröm" nézni. Olyanokkal is találkoztam, amelyikkel 5-6 órát kell játszani, hogy visszaálljon a korábbi vajsima állapot.
Indításkor vagy menüben shaderezés tök jó, csak épp a játékok 99%-a nem így csinálja, hanem gameplay közben idegesít vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Assetto Corsa EVO
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- Szólánc.
- Unihertz 8849 Tank 3 Pro - ezzel lehet vetíteni
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- OTP Bank topic
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...