- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Itt a HyperOS 2, gyorsan érkezik a régi modellekre
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iOS alkalmazások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
m1lan
őstag
válasz Lackooo84 #120897 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ez erősen üzlet/kolléga függő. Ahol én dolgoztam, ott egyáltalán nem volt szokás SIM kártya cserét kiszámlázni. Ettől függetlenül az a hivatalos, ami az ÁSZF-ben van. Ha nincs ott a SIM kártya, akkor jogosan kérhetik a 4500 forintot.
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
Imy
veterán
Ha e-simre váltok, akkor a normál SIM-em inaktivvá válik? Azért kérdem, mert 2db iphoeom van, 2db SIM kártyával. A privát számomat a céges telefonra kellene felvinnem e-simmel, és akkor elég lenne egy telefon.
De ha valamiért kellene a régi telefonom, normál SIM-el akkor mene, vagy sem? -
Igen, eSimre váltáskor letiltják a fizikai sim-et. eSim-ről fizikaira cserélést meg csak üzletben csinálnak. Ha jól emlékszem, akkor csak az első 10-12 eSim igénylés ingyenes, utána talán 276 forint az új eSim
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
kakuk.tamas
addikt
válasz st3v3np3t3r #120906 üzenetére
És a weboldallal ellentétben ingyenes a e-sim —> fizikai SIM-re csere.
(Legalábbis nálam ingyenes volt)
Ha jól emlékszem, akkor csak az első 10-12 eSim igénylés ingyenes, utána talán 276 forint az új eSim
Mármint “végtelen” e-sim igénylés ingyenes, a 10 alkalmas ingyenesség (áthelyezés) egy adott e-simhez (hívószámhoz) tartozik.[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
válasz kakuk.tamas #120907 üzenetére
Mármint “végtelen” e-sim igénylés ingyenes, a 10 alkalmas ingyenesség (áthelyezés) egy adott e-simhez (hívószámhoz) tartozik.
Pont nem, a meglévő eSim csere ingyenes nekem még 10 alkalomig. Az eSim-ről fizikaira csere lehet, hogy díjmentes.Mikor kihoztam az i11-et, az első eSim profil nem jött le rendesen,vagy hibás lehetett, nem volt térerőm, az ÜFSZ közreműködéssel kértem új eSim profilt, az màr jó lett.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
gyvince
senior tag
üdv!!
2 napja Vásároltam egy Iphonet 2 év hűségidőre mondta a srác hogy most új dolog náluk hogy nem kell kivárni a 2 év hűség idő lejáratát hanem kedvezmény nélkül lehet vásárolni 2 hét el teltével újabb készüléket erről tud valaki valamit hogy ez valóban így van mert a Chaten nem tudnak erről??..Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop
-
m1lan
őstag
válasz gyvince #120911 üzenetére
Ilyen biztosan nincs, 6 hónappal később viszont már valóban lehetséges. [link]
Olyan még előfordulhat, hogy neked konkrétan már csak 2 hetet kell várnod, mert mondjuk van egy előfizetésed, amit az iPhone vásárlásakor nem tudott belevonni a hűségcsoportba, mert csak 2 hét múlva fog letelni a fél év az előző vásárlástól számítva.
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
tonyrulez
őstag
Van lehetőség olcsón életben tartani telefonszámot? Céges telefon korlátlan, magán használatra engedélyezett, így a 15 éve meglévő számomról se hívás, se SMS, se net nem megy. Viszont munkán kívül mindenkinek ez van megadva, ha valahol meg kell adni akkor is ezt adom meg, stb. És már azt a 3000Ft-ot is sajnálom amit évente töltök rá, főleg hogy csak halmozódik. Max. autópályamatricát tudnék venni ismerősnek.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
félisten
-
kakuk.tamas
addikt
válasz st3v3np3t3r #120909 üzenetére
Az adott telefonszámhoz ingyenes a 10db áthelyezés (mivel egy QR-kód egyszer használható).
Ha van 20 előfizetésed, akkor összesen 200 db e-sim áthelyezés ingyenes (20x10 db). Plusz ugye 20 db e-sim igénylés fizikai sim—>e-simre váltáskor is ingyenes.
Az áthelyezést meglehet csinálni a Telekom fiókban is.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
bociusz
aktív tag
Lezárult a 900 és 1800 MHz-es frekipályázat
A Telekom az 1800-as sávban a jövőre lejáró 2x15 MHz helyére 2x20 MHz-et nyert el, így összesen 2x30 MHz-cel tud majd gazdálkodni, ezzel átveszi a Telenortól a legtöbb B3-as frekivel rendelkező operátor címet. A 900-as sávban a jövőre lejáró 2x10 MHz-ból 2x8 MHz-et használhat majd tovább. -
bociusz
aktív tag
válasz leo81 #120928 üzenetére
Igen, nagy vonalakban kiegyenlített marad a viszony az 1 GHz alatti tartományban, de üzletileg mégsem szerencsés a Telenornak, hogy nem tud 2x10 MHz-es blokkot allokálni 700-on, mivel az eszközbeszállítók felé jellemzően helyszínenként és frekisávonként kell licenszdíjat fizetni.
(Ill. ez várhatóan hamarosan korrigálják, de jelenleg nem engedélyezett a 900-as és az 1800-as tartományban 5G-t szolgáltatni, jogszabályt kell hozzá harmonizálni, ennyiben is hátrébb van a Telenor a longrange 5G lehetőségekkel)[ Szerkesztve ]
-
kinder93
aktív tag
Szegeden azért jóval több helyen van 5G mint amit a térkép ábrázol jelenleg! Bihari utca környéke;
Fonógyári út végig, Izabella híd, Károlyi koli, Rókusi templom, Mars tér, Árkádon belül végig. Ezeken a helyeken pár napja még nem volt 5G. -
Wictor
őstag
Sziasztok! Az alábbi kérdésemmel is fordulhatok hozzátok?
Vásároltam 2020. december elején a Telekom webshopban listaáron (tehát se hűség, se SIM kártya nem tartozik hozzá) egy LG V50 ThinQ mobilkészüléket, melyet szülinapi ajándéknak szántam, de nem jött be neki a mérete és kialakítása miatt, így éltem a 14 napos elállási jogommal (melyben feltüntetik, hogy hibátlan telefont is visszavesznek, amennyiben hiánytalan a csomagolása). Gondosan kitöltöttem a formanyomtatványt, lecsomagoltam, elcsattogtam vele a legközelebbi Telekom üzletbe (Westend), ahol az ügyintéző srác jelezte, hogy átvenné ő is az ügyet, de a postával jobban járok, mert gyorsabban célba ér a csomag és a pénzemhez jutok. Ez volt december 8-án, mint a mellékelt ábra mutatja, azóta is csak várom a pénzemet...
December 22-én, 2 héttel a visszaküldés után ugyanebben a Telekom üzletben érdeklődtem, hogy mi újság a történettel. Közölte a srác, hogy rossz helyre lett elpostázva (végülis csak oda, ahol a weboldal is írja...), de azóta már megtalálták és december 18-án ki is állítottak róla egy stornó számlát, melyet a Telekom fiókomba fel is töltöttek. Ettől számítva 30 napon belül kell visszakapnom a 150.000 Ft-om.
Január 15-én, több, mint 1 hónappal később érdeklődtem a 1414-en egy ügyintézőnél, aki azt mondta, hogy látják a készüléket, minden rendben van, annál a személynél van, akinek a visszautalást kell intéznie, nem érti, miért nem csinálják. Jobban utánanézett, kiderült, hogy az a gond, hogy az eredeti számlán két készülék szerepelt, én pedig csak egyet küldtem vissza. Na most, ennek a típusát ők sem a dobozról, sem a mellékelt, általam kitöltött dokumentumról nem tudták leolvasni... Ugyanis az ügyintéző állítása szerint csak azért akadt meg az ügy, mert nem tudták, melyik telefon árát kell visszautalni. Miután ezt közöltem vele (még higgadtan), megbeszéltük, hogy azonnal eljuttatja az illetékeshez az ügyem a helyes adatokkal, azonban újabb 30 napra számítsak, de "ez már nem szokott annyi lenni általában, nyugodjon meg, rendben lesz pár napon belül". Mint várható volt, ebből a pár napból már 2 hét letelt, fejlemény nélkül. Ezen telefonhíváson belül úgy búcsúztunk el, hogy néhány napon belül, a biztonság kedvéért keresni fognak egy adategyeztetés miatt. Ez sem történt meg.
Január 20. körül szintén bementem a Westend Telekomba (eredetileg más ügyben, de azért is), hogy érdeklődjek, panaszt tehetek-e, de jelezte egy másik ügyintéző, hogy már van egy folyamatban, így nem tudja még egyszer ugyanazt rögzíteni. Javasolta, hogy menjek a Fogyasztóvédelemhez, ha nem lesz semmi a 30 napon belül, vagy hívogassam bőszen az ügyfélszolgálatot és hazudjam azt, hogy szabit kellett kivennem a munkahelyemen az ügyintézések miatt, hátha így még plusz 10.000 Ft kompenzációt, kártérítést jóváírnak a számlámból, mert "az is jó már úgy, nem?!"Kezd elfogyni a türelmem. 150.000 Ft nem két fillér, hanem 1 havi fizetésem (szarabb helyeken). Mihez kezdhetnék? Forduljak fogyasztóvédelemhez, vagy van valami gyorsabb módja? Feltételezem, az is további hónapokba fog telni... Szeretném visszakapni a pénzem és nem hiszem el, hogy az azonnali utalás és online ügyintézés korában majdnem 2 hónapba telik egy ilyen ügy lezongorázása...
Tanácsot szeretnék kérni. Köszönöm, hogy elolvastátok![ Szerkesztve ]
-
-
bociusz
aktív tag
válasz kinder93 #120930 üzenetére
Budapesten is hasonló a helyzet. A hivatalos 5G lefedettségi térkép utoljára október 14-én frissült, érdemes párhuzamosan más térképekre, pl. nPerf is ránézni, ezek user mérésekből készülnek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest