- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Itt a HyperOS 2, gyorsan érkezik a régi modellekre
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iOS alkalmazások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
M.Ildiko
tag
válasz Tompika777 #121105 üzenetére
De csak azokat, ami tvgon fogható. Ez időnként nem hds csatornát jelent, de több csatorna ami a csomagban benne van, az nincs a tvgoban
-
atosan
veterán
Köszi mindenkinek
Maine coon
-
Masato
tag
Sziasztok,
A minap vettem egy függetlennek mondott S21+ készüléket a Telenortól. A Telekom SIM-emmel viszont csak akkor hajlandó 4G-re menni, ha belépek a rádió infóba és LTE only módba rakom, egyébként meg némi küszködés után 3G-re áll vissza.
Valaki tapasztalt már esetleg hasonlót? Telenor SIM-mel azonnal felmegy LTE-re.
Ötleteket elfogadok. Köszönöm,
Masato -
Masato
tag
@balinlin @Kaba Térerő van bőven, az ablakból látszik a torony, ami kb. 1 km-re van. A másik telefonommal van is 4G rendesen. Próbáltam a másik SIM slotot is, Network Cell Infoval nézve van 4G, de adatkapcsolat nincs. A készülék ezalatt "tiltott" jelet mutat a térerő helyén (nincs szolgáltatás), majd némi várakozás után átáll 3G-re, ahol meg rendesen működik minden. Lehet telefonálni és netezni is.
-
Meg töbször volt róla szó többi mobilos topikban is,hogy a Telenor és a Voda hálózati zárral értékesíti a készülékeit, melyet a hűségidő lejárta után old csak fel.
... és mint mindig, a lap legalján van apróbetűvel, hogy :
Az értékesített készülékek csak telenoros SIM kártyával használhatóak.
A vodafonen ennyire konkrétan nem írja ki, mint a telenor. Ők a gyakori kérdések közé tették be,azzal a plusszal, hogy csak az előfizetőnek ingyenes, más készüléket használónak díjköteles(holott ingyenesnek kellene lennie)
Viszont vannak felhasználói tapasztalatok, hogy a 2 másik szolgáltató, egy-egy készülékén valóban nincs hálózati korlátozás.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
félisten
válasz st3v3np3t3r #121114 üzenetére
Halo zar eseten 3G vagy hivas sem menne. Itt inkabb szoftveres bugnak nez ki a dolog, akar a XEH rom miatt.
Telo tolikban mit irnak erre?
-
válasz szabonagyur #121115 üzenetére
Az is benne lehet a pakliban. De a telenoros samsung telefonok CSC kódja PAN, nem XEH.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
legenda
válasz st3v3np3t3r #121114 üzenetére
Vannak készülékek a Telenor és a Vodafone kínálatában is, amik a gyakorlatban (legalább részben) függetlenek a kiírás ellenére is.
Még szerencse, hogy a Telekomnál minden független (teljesen) már jó ideje, hivatalosan is.
Adott eset viszont összetettebb problémának tűnik, de a leírtak alapján a készülékkel van gond, vélhetően szoftveres okból.
Más kérdés, hogy a Samsung alapban sem arról híres, hogy a legjobban kezelik a készülékei a hálózatokat.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
félisten
válasz st3v3np3t3r #121116 üzenetére
Igaz PAN.
-
Vannak készülékek a Telenor és a Vodafone kínálatában is, amik a gyakorlatban (legalább részben) függetlenek a kiírás ellenére is. - Ugyan ezt írtam én is
Még szerencse, hogy a Telekomnál minden független (teljesen) már jó ideje, hivatalosan is. - Illetve a Diginél is. Ezt kéne követni a másik 2 szolgáltatónak is!
Adott eset viszont összetettebb problémának tűnik, de a leírtak alapján a készülékkel van gond, vélhetően szoftveres okból. - szabonagyur is ezt írta
Más kérdés, hogy a Samsung alapban sem arról híres, hogy a legjobban kezelik a készülékei a hálózatokat. - Sajnos igen, olvastam jó pár panaszt, hogy a független szoftververziók nem kapják meg ugyan azt a hálózati konfigurációt, mint azok a verziók, amik a szolgáltatós készülékekre kerülnek.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
MadMancs
veterán
válasz st3v3np3t3r #121116 üzenetére
S21 szériából nincs se PAN se VDH. Mindegyik független, Telekom TMH CCS el, Voda és Telekom pedig XEH azaz gyári független szoftverrel adja. S20+ 5G és S21 Ultra telóm is vodától van, előbbi VDH, második XEH, de független és nem problémázik másik szolgáltató kártyáival. Kollégánál én nem zárnám ki a SIM hibát se.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
válasz MadMancs #121120 üzenetére
Hát igen, a fizikai SIM hiba sem kizárt. Mondanám, hogy egy Telekomos eSIM-mel meg lehetne próbálni ha havidíjas előfizetése van Masato-nak, csak arról a visszaváltás nem megy azonnal. Ha az eSIM-mel is ugyan a probléma, akkor vagy SW vagy HW hiba.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
legenda
válasz st3v3np3t3r #121119 üzenetére
Nem teljesen azonosat írtam, mert szerintem nem csak bug lehet.
A szolgáltatós kontra nem szolgáltatós firmware verziók esetén viszont esete válogatja, nekem anno a Note 9-nél volt fordítva is, a TMH nem tudott néhány dolgot, amit a XEH igen, például a HD hang kijelzése.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
MadMancs
veterán
válasz Masato #121122 üzenetére
Valóban vannak térerő problémák S21 szeria esetén. De ez abban mutatkozik meg hogy gyengébb a jelerősség, és jellemzően Telekom sim el jelentkezik ugye. De eddigi tapasztalatok alapján ha van 4G használja is. Viszont ha a torony 1km re van, normális rálátással, ott még -95dBv körüli értéknek lenni kell, ami s21 nek se akadály.
Persze egy próbát megér szerviz, de véleményem szerint nem ez lesz a gond. Máshol jelentkezik a probléma?Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Masato
tag
válasz MadMancs #121124 üzenetére
Egyelőre nem volt lehetőségem tesztelni a lakhelyemen kívül. Holnap megyünk egy kört a szerviz irányába. Sok reményt nem fűzök hozzá, hogy erre találnak megoldást belátható időn belül. Kb. két verzióra számítok: Telenor részéről "tegyek bele Telenor SIM-et", Samsung részéről meg "ez működik, semmi baja, tessék, visszaadjuk".
-
félisten
-
Masato
tag
válasz szabonagyur #121126 üzenetére
Telenortól (ahol arra a kérdésre, hogy "független?" azt a választ kaptam, hogy "persze") vettem a készüléket kp-re, viszont a Telekomos kártyámmal szeretném használni.
-
Masato
tag
válasz st3v3np3t3r #121127 üzenetére
A lefedettséggel nincs gond, B3+B20 van a szemközti dombon lévő tornyon. A Xiaomi Mi9T-mmel tökéletesen működik a Telekom.
-
félisten
-
Masato
tag
válasz szabonagyur #121130 üzenetére
Előzőleg leírtam, hogy Telenor SIM-mel egyből felmegy LTE-re. Ha meg nem lenne független, akkor egyátalán nem engedne fel a Telenoron kívül más hálózatra.
-
legenda
válasz Masato #121131 üzenetére
Utóbbiban nem szabad annyira biztosnak lenni, legalábbis nem a legszorosabb értelemben, mert volt már arra példa más gyártónál és szolgáltatónál is, hogy csak bizonyos hálózati módokban jelentkezett a korlátozás. (Sőt, letiltott készüléknél is volt már ilyen.)
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
félisten
-
legenda
válasz Masato #121134 üzenetére
Nem minden esetben veszik talán a fáradtságot, hogy az összes tekintetben lefussák a kört.
Mint írtam is, szerintem sem a legjobb a Samsung a hálózati kapcsolatok kezelésében, de nem csak a Telekom vonatkozásában - én is használtam korábban a telefonjaimat más szolgáltató SIM kártyájával is, akkor sem volt felhőtlen a dolog...
Más kérdés, hogy sok tényező függvénye a dolog, ezért változó, hogy kinek és melyik szolgáltatónál, milyen problémái jelentkeznek.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
BéHGT
senior tag
Üdv!
Hogyan tudok egy készüléket elő törleszteni?
Ha befizetem a havi törlesztőt, látni fogom a márciusit, ha azt is befizetem, az áprilisit és így tovább? -
-
kory24
őstag
válasz BéHGT #121136 üzenetére
Szia!
Mikor megjelenik a törlesztő részlet, mellette kis nyíl, azt le nyitod és írja mennyit fizettél már ki és mennyi van még hátra és itt van olyan opció, hogy befizetés egy összegben.
De ha februárit már befizetted akkor ezt majd csak akkor tudod legközelebb látni ha megjelenik már a márciusi (február utolsó napjaiban)
-
Kaba
veterán
válasz BéHGT #121136 üzenetére
Az előző két hozzászólást kiegészítve van még egy harmadik lehetőség is a posta és Telekom fiók mellett tudsz még online átutalással is fizetni.
A postai és online fizetési módban választhatsz,hogy hány részletet szeretnél kifizetni.A Telekom fiókban csak egyet vagy az összeset fizetheted. -
BéHGT
senior tag
#121137 #121138 #121139 köszönöm a válaszokat!
-
gabro0
őstag
Az adategyeztető form megint nem működik, van ötletetek miért? Tavaly ugyanez volt a problémám, 5x próbáltam itthonról, feladtam, bementem a Telekomhoz és ott se tudták megcsinálni csak 4. próbálkozásra a belső rendszerből.
-
félisten
-
gabro0
őstag
Megvan a megoldás. Nem kell odaírni a település mögé, hogy (Magyarország)... Eszem áll meg, pedig világosan leírták, hogy ugyanúgy kell megadni. Az eredeti megoldást itt találtam
SMS persze azóta se jött és ugyanúgy 4 nap múlva lejár. Kész öröm ez az adategyeztetés
Szerk2: megjött az üzenet is laza 20 perc után.
[ Szerkesztve ]
-
delig
tag
válasz Masato #121109 üzenetére
Szia!
Én is a Telenor-tól vettem lassan másfél hete, kifutó és vállalható árban volt.
Én SIM-ek nélkül kapcsoltam be, XEH régiós lett. Első SIM a saját Telekom-os, másik céges Telenor. Sajátomon megy a mobilnet, eddig nem volt gond, 4G+ simán megy.
Telekomot tervezem eSIM-re cserélni majd.
Kezdetben vmi baromságot akart folyton a teló beállíttatni velem a Telekomos SIM-re, de aztán vmit kikapcsoltam és azóta nem sipákol.
De olyan problémával nem szemebsültem, amit írtál (üzemidő so-so). (5G-t kellene majd vhogy tesztelni egyszer.) -
félisten
-
delig
tag
válasz szabonagyur #121147 üzenetére
Jah de. Benéztem. Sorry
-
#08176384
törölt tag
Lehet valami probléma van a Telekom alkalmazással? A már befizetett e havi számlám, amit bankon keresztül fizettem be a weblapon kártyával, újra megjelent mint befizetendő számla. A pénzt be is terhelte a kártyás vásárlás a számlámra. Az ügyfélszolgálat szerint is be van fizetve. Más is tapasztal hasonló problémát?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- PlayStation 5
- MárkaLánc
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mit szóltok a „hallgatózó” telefonokhoz?
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xbox Series X|S
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest