Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #133657 üzenetére
Valahogy túlárazottnak gondolom őket. Annyiért amennyiért SX-et adnak, annyiért van bőven H Astra meg Focus is, a kettő valahogy így külső szemlélődőként nem tűnik egy kategóriának. Nem is az. Ha valaki picit is csomagtartót szeretne, akkor sajna nem nagyon tud Suzukit venni. Swift, Ignis kicsi csomis, SX4 1,5m körül van, az 5 ajtós ráadásul 280l-es csomival... brutál A oszlop egy dolog, biztos meg lehet szokni. De ennyiért... tudom, van Liana, de azon túl hogy bűnranda szegény nem sok darab van belőle.
-
n0k0m_
tag
válasz
Kornel #133661 üzenetére
Nem is értem, hogy ezt miért nem dobta ki eddig nekem találatnak. Köszi ez nagyon jó tipp. Megnézegetem miket kínálnak. Ebből mennyire szabad régebbieket nézni?
Engem annyira nem érdekel, hogy hogy néz ki. Inkább okosan próbálok vásárolni, de egyébként ugyan olyan tucatautó kinézete van mint az SX4-nek.
Hasmagasságot mindjárt megnézem. SX4 is meglepően alacsony egyébként.
-
Nerd
aktív tag
válasz
Kornel #133617 üzenetére
Alapbol max 1.5 misit gondoltam hasznaltra.
Most felmerult hogy 2.6-ert kapnek egy ujat, es megusznam a hasznalt kocsibol adodo szivasokat.
Penz van. Feleslegesen viszont nem koltenek. Az uj swifttel mar az a baj, hogy meg + 500 ezer. Mivel hitelt semennyit sem vennek fel, igy nem hiszem hogy nagy kedvezmennyel tudnek megvenni egy swiftet, bar lehet rosszul gondolom.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #133590 üzenetére
Az a szétmállás azért a 15-20+ év kategória. Ugye vágesz, hogy ez nem az a rozsda, amitől félni kell? Egyébkétn Suzukinál tényleg sokkal jobban rozsdásodnak, haveréknak is van, szomszédnak meg Splash, de anyagminőség terén mindkettő kuka, bár a Splash szebb a szemnek, az tény.
-
-
Maotun
őstag
válasz
Kornel #133269 üzenetére
Nos akkor beszámolok:
1 irunk egy adásvételit amin én vagyok a vevő, eladó nincs kitöltve...........
2 nepper ad átvételit a foglallóról és mivel beszámítja az enyémet nála hagyom a törzskönyvet.
3 egy ügyintéző kiviszi a biankó adásvételit szlovákiába ahol állítólag a holland cég értékesítéssel megbízott képviselője aláír eladóként.
4 Majd ezzel az adásvételivel és a holland bruttó számlával egy 3.ember átiíatja, forgalomba helyezi a kocsit a nevemre.
És ennyi, akivel beszéltem csak közvetít és a pénzt veszi át tőlem , és szerinte minden tiszta az üzlettel.
Na itt kiszálltama vásárlásból keresek másikat.
Igazatok voltpedig az autó nagyon szép ill szép lett volna
-
válasz
Kornel #133211 üzenetére
Amit linkeltél hsz abba beleirtam, ha minden egyezik, akkor igen jó lesz példát is írtam rá a mondeo esetén ott egy az egyben a 163 lovas szoftot rá lehet flashelni a 140-re és kész menni fog mert koppra egyezik. Ahol már esetleg más turbo van, csapágyak,stb nyilván nem lesz jó az az sw szimplán nem fog indulni az autó azzal az swvel, ha valaki ilyennel próbálkozna. De nem csak a mondeo esetén van ilyen kis kapu más gyártó is butít így motort, hogy csak swvel korlátoz.
-
-
-
-
-
-
-
FrankMonzano
őstag
válasz
Kornel #133177 üzenetére
Amikor neztem autot, az 1-es foka is szoba kerult, kizarolag ferdehatu kivitelben, de rettenet csunya volt az nekem belulrol. Erdekes, mert sokan mondjak, hogy 1.1-1.3-ert, sot valaki 1 millioert vett 2-es fokat, szerinte jo allapotut. Van 48% unix kedvezmenyunk az alkatreszekre, igy talan meguszom csilliardok nelkul a muveletet. Koszonom a valaszt!
-
válasz
Kornel #133116 üzenetére
sajnos első autóként még a biztosítás is költségnövelő, 2.0 dízel (Opel Vectra B) nekem 80k/év lenne, 1.4 benzin (Focus, Megane, Civic, akármi) ~40k/év.. mivel keveset megyek, így ez elég súlyos tényező sajnos.. :/ szívesen vennék 1.8-2.0 benzint, mert nem az üzemanyagon spórolnék, tudom. A biztosítás fájna.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #133088 üzenetére
Nyugodj már le, kérlek. Megfér itt többféle vélemény is szerintem, nem kell túlspilázni. Vagy csak egy igazság van, a földön? Akkor minek ide ilyen fórum? Egyértelmű, hogy itt a régi autós fórumozók inkább a sportautók felé hajlanak. Akik a tömegautókat veszik, nem nagyon jönnek ide tanácsot adni. Vedd úgy, hogy most én képviselem az ellenpólust. Közlekedjünk nyugodtan, szabályosan, abból baj nem lehet. Ok?
tboy93 Köszi a véleményt.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #133084 üzenetére
90-100-as nyugdíjas tempóhoz nem elég? Akkor nem szóltam. Azért azt se felejtsük, hogy a nagy köbcentis autóknál a fenntartás is jóval drágább, és majd eladni is nehezebb lesz x év múlva, mert a nagy többség olcsó kis köbcentis autót keres.
Látom, hogy mondod, közben meg ott van írva a fogyasztás, végsebesség stb. Azt azért tegyük hozzá, hogy neked nem elég, attól másnak, sokaknak még jó lehet. -
Gergőke88
addikt
válasz
Kornel #133079 üzenetére
Ezt egy szóval se mondtam.
Természetesen csak a Honda, az a legjobb
Én erre reagáltam:
"astraert nem adnek penzt, a tobbi mellett egyszeruen gagyi."
Kérdés, hogy kinek mi a gagyi, én pl. ezt utálom a Focusban...
Filléres dolog, erre csak a bal első és csak lefelé automata... -
-
8th
addikt
válasz
Kornel #133050 üzenetére
Ha elfér benne a tag akkor a helyében vennék másfélért egy jó állapotú Jimny-t oszt annyi. Mondjuk ezt [link]. Parkolási sérülések ellen körbe védve van, futóműve kiröhögi a szar fővárosi utakat, pici, fordulékony, jól lehet vele parkolni is, télen a havas úton is felmászik bárhová. Lehet, hogy a Dacia fiatalabb tágasabb puhább komfortosabb de kétszer annyit nem ér mint ez.
-
válasz
Kornel #132980 üzenetére
7g kupe face topikba fel tarsasag mar tul van a motorgeneralon
Hajtokarcsapagy... Tudom milyen auto, eleg sok minden ugyan az benne mint az enyemben. Ultem benne en is, nekem is tetszik, de a moci miatt megfontolnam.
Fantastic: F astra, punto 2. Mindkettonel a rozsdara NAGYON figyelni kell.
-
barack1997
senior tag
-
-
válasz
Kornel #132407 üzenetére
Halló! Nem arra tervezték a legtöbb modern motrot (amiknek a nyomatéka már jóval nagyobb mint 10 éve!) h a spórolás miatt 1k rpm körül hajtsák
De nem hiszem h kell nekem egy parttalan vita a tervezésről, amikor a csipelés is mindennapos téma holott a mérnökök azt is tervezték - csak mindenki jobban ért hozzá náluk
-
válasz
Kornel #132397 üzenetére
Kár, ez egy jó volt az olcsóbb fenntartáshoz (bár nem vezettem dízel hyundai-t, pláne nem versenytársakkal összehasonlítva, tehát nem tudom mennyivel volt ezért kevésbé kulturált).
Erre felfűzve, arra kb mérget vehetek hogy az új 2 lityós volvo v40-esnek már t3-as kiadásában (152 paci turbó benzines) is van kettőstömegű?
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest