- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
focvis #163569 üzenetére
Ennek minden szavával egyetértek, csak még nem találtam olyan kompaktot abban az ársávban ami tetszene.
(#163571) Qru
A 2.4 automata városi 14-15 literét picit sokallanám, egyébként nem lennék az automata meg a 2.4 ellen sem. Realitások talaján szeretnék maradni, egy 2.0 kombi kézi váltóval tökéletes lenne, felszereltségben sem kell full extra. 1.5-2.5M között nézelődök. -
rbalint88
addikt
válasz
focvis #163456 üzenetére
Szerintem 3 evesnel fiatalabb premiumon kivul _barmit_ presztizsert venni onamitas. Ha reprezentacios celra vagy pocshosszabbitonak kell, akkor viritani kell a lovet. Akinek van egy normalis munkaja es tehermentes lakhatasa, az barmikor megengedhet maganak egy megfaradt ot millas premiumot, ha nem retten vissza egy kis hitelezestol.
Alfaknak mas jellegu “presztizse” van, nagyon sokan kivanjak, de csak kevesen merik megvenni a remhirek miatt. Hozzam is sokan jottek beszelgetni es kb mindegyiknek az volt a lenyege, hogy nagyon tetszenek neki az alfak, de nem mer venni, sok a szivas vele? -
LZs?!
aktív tag
válasz
focvis #163456 üzenetére
@focvis
És előre elnézést kérek az érintettektől,
de a népesség 99%-nak szemében - ahol a maradék 1% az Alfások tábora - egy Alfa GT* nem villant nagyobbat egy Fiat Bravonál.
GT tulajként ezzel nem értek egyet...
Rengetegszer fordul elő, hogy odasétálnak, megnézik...benzinkúton, forgalomban, parkolóban, etc. Sasolják, hogy ez milyen madár.
Presztizsértéke val'sz'eg nincs, de legalábbis egy 15 éves BMW-nek több van, ugyanakkor nem tudják hova tenni.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
focvis #163320 üzenetére
Ha a gyorsulási érzet kell neki, akkor nagy nyomatékot keressen.
Szombaton körbevittek + vezettem egy régi S60 2.5T-t. Hát a fejem majd leszakadtIgaz volt rajta katalizátor nélküli sportkipufogó és sportlégszűrő, így kicsit több lehetett benne a gyári 210 lóerő / 320 Nm-nél.
Ehhez képest az ő 3-asa 170 paci és 210 Nm (körüli). Ez akárhogy nézem +50% forgatónyomaték alacsony fordulattól.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #163225 üzenetére
+ többiek:
Köszi a válaszokat. Igen, szerintem is szép autó és jó felszereltséggel. De itt el is akadtam.
"Csak" négyhengeres dízel és azért a népítéletek és itt-ott olvasott beszámolók alapján is azt érzem, hogy nem lennének gondtalanok a következő éveim, ha egy ilyet kéne használnom. De ezek szerint nagy típushibája nincs, csak szokni kell a sajátosságait.
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #162621 üzenetére
Igazából 2felnöttnek és egy gyereknek kell nálunk, erre elég volt eddig mindig, a sok rossz úton való jövésmenés, amiben van földes út is, ezért jobb lenne kicsit magasabb has
Egyszer 3 felnött és 12 napra való cuccukat vittem fehérvárra, egy felnött még befért volna
Ami miatt jobb lenne kicsit nagyobb az a babakocsi, mert az kiüti a csomagtartót, de azt egyre kevesebbet visszük -
-
-
-
-
stickermajom
addikt
válasz
focvis #162204 üzenetére
125 lovas 1,4T kombi. Innovation csomag minden (általam azért nem feltétlenül vágyott) csecsebecséje: kulcs nélküli nyitás, láblendítéssel nyíló elektromos csomagtérajtó, sávelhagyás érzékelő, ráfutás érzékelő, táblafelismerő, elektromos kézifék, meg ugye a szokásos ilyen esőérzékelő meg kétzónás klíma.
Amit kértem: LED mátrix, tolatókamera, ablaksötétítés, ergonomikus sportülések elöl (nem AGR), fűthető első ülések és kormány.
Navi még egy százas lenne, de nem használnám, az egy collal nagyobb középső kijelző meg a színes pici a km óránál nem biztos, hogy ér annyit.
-
stickermajom
addikt
válasz
focvis #162124 üzenetére
Van egy hangos réteg akik miatt bajosnak tűnik az 1,4T, de elvileg 2017 szeptemberétől orvosolták új olajjal (dexos 1 gen2) és most kezdték visszahívni az autókat szoftverfrissítésre.
Fórum alapján amúgy Németországban 1600-an vártak motorcserére pár hete.
2000-es fordulatról gyorsítva csörög, rángat a motor többeknek, emiatt lekokszosodik 20 ezer km alatt, aztán 1-1 hengerből eltűnik a kompresszió.
Tipikus LSPI, Youtube-on van pár videó erről, illetve csomó fórum foglalkozik vele.Más kérdés, hogy ettől függetlenül én is ezt a motort nézem nagyon. Bár én a 125 lovasat, mert gyakorlatilag csak a szoftverben tér el a 150-estől, cserébe ~200 ezerrel olcsóbban adják, és később még mindig lehet csipszelni.
A görbe 3600-as fordulatig szinte megegyezik: 125LE 150LE
A 150 lovas erőtöbblete 4000 fölött jelentkezik, arra azért viszonylag ritkán járok.(#162117) gooool Én kértem ajánlatot egy vidéki szalontól nemrég. Más kérdés, hogy nem arra adtak amire én kértem, de Neked érdekes lehet:
Modell : Astra 5-ajtós Enjoy B 14 XFT (110kW / 150HP) MT6 Euro 6.1
Szín : GR5 - You Drive Me Grazy (Metálfényezés) [9M2]
Komfort Csomag 2
Első ködlámpák
Kárpit - Szövet, Talino, Jet Black
Acél pótkerék 16 x 4.0 (helytakarékos)Bruttó Listaár : 6 205 000 Ft
Egyedi Kedvezmény összesen : -950 000 Ft
Egyedi Bruttó vételár : 5 255 000 FtIlletve az alap 2 év garancián felül +2 évet ajánlottak még.
Készleten lévő autó, de ebből tudsz már viszonyítani kb.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #162121 üzenetére
Nekem is bejön formára, meg úgy összességében is, de több embertől is hallottam panaszt.
Népítéleten eddig két problémás bejegyzés van; egy motorcserés (mondjuk 17e km-es olajcsere sem túl optimális) és egy csörgős-füstölős bejegyzést látok csak, bár sokan még nem írtak róla.
Nem tudom, hogy mennyire egyedi esetek, igazából hallanék már szívesen valami konkrét "ítéletet" is magáról a típusról, motorról.
Ahogy látom, előfordul másnál is ilyen...
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #161882 üzenetére
Értem az érvelésed, de csak akkor, ha gazdaságilag tekintünk az ügylet tárgyára.
De! És ez csak a saját véleményem. Ha
1. tetszik neki a gépsárkány és örül, hogy beleülhet,
2. továbbá nincs mondjuk 2-3-szor nagyobb összeg egy újabb használt autóra (hogy más ársávban lévők, tehát fiatalabb autók között tudjon válogatni),
akkor jó eséllyel vagy hónapokig keresgélni fog, vagy még nagyobb kiadással járó használt autót fog venni meglátásom szerint, ha vált. Mondjuk az is egy szempont, hogy egy alaposabb szakmai vélemény alapján azért ne nagyon legyen véres torka még egy-két másik helyen az Audinak, vagy különben instant pénztemető lesz "jóslatom" alapján.
Viszont az szerintem is tény, hogy viszontlátni nem fogja ezt az összeget szvsz (annyira nem szempont, mert ha jól értettem, akkor hosszabb távra tervez) és bármikor előjöhet újabb nagyobb kiadás. -
Mauzes
addikt
válasz
focvis #161597 üzenetére
Köszi, erre gondoltam én is. De mivel újonnan venném és 100 ezer km előtt szinte biztosan eladnám, így ez kevésbé szempont. Amiért mondjuk mindenképp ki akarom próbálni, hogy állítólag kicsit esetlen tud lenni elindulásnál és lassú csorgásnál, és nálam ez Budapest miatt szempont. Igaz, a vezetési stílusom elég kimért, más dct váltónál nem vettem észre semmi problémát.
-
-
-
akela91
addikt
válasz
focvis #160969 üzenetére
Áprilisig meg se jön az autó. 6hét a gyártás.Tehát 125k HUF, akkor már inkább veszem az alapból 150lovasat 150k+-ért, és nincs kétely gari ügyben. Kérek ajánlatot azért a 200 lovasra. Ezt próbálta már valaki? Ajánlott motor? 7 másodperc kereken a 0-100
(#160971) lacos001: Nem kell félteni, körbekérdeztem 5 opel-t, és órákig alkudtam.
Szép autód van!
Nagy navit ki se tudom kb kerülni, Innovation + Led packnál. Az innovation meg kell, mert az 5 duplaküllős felni csak ott van
(na jó nem csak ezért)
-
-
akela91
addikt
válasz
focvis #160967 üzenetére
LED-re rábeszéltetek, a motor maradt kérdés.
1.8-as szívót vált (MK1 focus sedan). Vezettem a 150 lovasat opelnél, meg is tapostam rendesen, kell a testemnek ennyi legalább.
Nem merném bevállalni egy vadiúj autón hogy bármit kiszerelek/mókolnak vele az első évben, aztán bemutatnak kötelező szervizkor. Másrészt, ha ez összesen belekerül 1-200K -ba (amúgy mibe jönne ki a csipsz összesen kb.
), akkor megint csak ott vagyunk hogy inkább költök az alapból nagyobbra.
125->150 között, alig van 150k HUF különbség. 150->200hp között már 500k, de ehhez más futómű jár + dupla kipuf.
Így lesz az 5M-ról induló autóból 6.5M....
-
-
-
Acheron
őstag
válasz
focvis #160264 üzenetére
Szerintem unatkoznék, ha már nem keresgélnék
2010 utáni megbízható, erős benzines megtalálása a feladat, pofás köntösben, jól felszerelve. Nem ezekkel van elborítva a piac. De előbb utóbb beesik a megfelelő vétel, autó addig is van, kényszer nincs (lehet, utóbbi a gond)
(#160265) bitpork: Naaa, még csak kettőt -
-
Winne
nagyúr
válasz
focvis #160223 üzenetére
Köszi a tippet, nagyon sok a kókler, és vagy nagy játékos. Tegnapelőtt megnéztük a helyi kereskedéseket, pont akkor hoztak be egy autokozmetikázott Puntot, amit akkor fotózott a srác, megkérdeztem mit érdemes tudni róla, azt mondta magyar forgalomba helyezett autó volt, beszámíttatták náluk, hibátlan állapotú autó, csak be kell ülni és menni, minden cserélve volt rajta, amit kellett a korához mérten, 620-ért adják, eredetvizsgát elengedik, ha kell az autó. Nem is hangzott rosszul, el is gondolkoztam rajta, aztán másnap egy véletlen folytán kiderült, hogy egy ismerős vett Grandét most, kérdeztük honnan és mennyiért milyet talált és mondta, hogy hol vették és beszámíttattak autót. Na ez pont ez az autó volt, amiről szó volt. Azért vitték be, mert az autónak folyamatosan visszatérő hibái voltak és már most többet kellett volna rá költeni, mint amennyit ért az autó, 400-ért számították be nekik...
Én nagyon el vagyok már most keseredve ezen a keresgélésen, rossz érzéssel megyek be minden kereskedésbe, mert tudom, hogy simán át tudnak verni, mert nem értek az autókhoz és 4/5 kereskedő ránézésre 10 Ft-ért is átverne már, nem tudom mikor lesz ebből autó, de párom felől meg jön a nyomás, hogy neki már nagyon kell és hát nem nagyon akar várni ugye.
Ezt a Facebook csoportos cuccot megnézem, ott inkább találok magánszemélyes eladó kocsit gondolom.
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #160138 üzenetére
5-6-os GTI-t vezettel? Mindenhol azt irjak, hogy azok sokkal jobb vezetesi elmenyt adnak es ugye teny, hogy a tied a vegletekig stabil, ezert kicsit sterilebb. (18”-os kerekkel tenyleg sinauto lehet, de kivancsi vagyok a ps4-ekkel milyen lesz).
Egyebkent bedobnam a focus 2 st-t, 5hengeres turbo, eleg tartos, volvo eredetu motor brutal hanggal, kis csipszelessel 280lo gond nelkul kijon belole es mindenhol egekbe magasztaljak a futomuvet. Belterben inkabb g5, mint g6 szint, de elheto, kulturalt azert. Es azonos evjaratban fel-egymillaval olcsobb, mint a golf gti.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #160112 üzenetére
Még nem teljesen van elengedve, minimális esély van. Szerviztől jönnek majd pontosabb infók (hétvégén ugye nincs nyitva), aztán majd lesz döntés. De alapvetően nem lett szerelem a Merivákkal, viszont eléggé egyben volt ez a példány. A kormánybőr, váltó gyakorlatilag olyan volt, mintha szalonból jött volna ki és jó passzban is tartották. Ha nekem lenne (és nem kéne 5 henger), akkor esélyes, hogy rábólintanék, racionális választásnak tűnik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #160084 üzenetére
Astra nem játszik, szülők nem szeretnek már olyan mélyen-mélyre ülni. Könnyebb nekik egy székesebb pozíció. Egyébként ülésfűtés, tempomat megvan, egyedül a parkolóradar hiányozna nekem, de ők eddig sem használtak ilyet.
Jut eszembe, a távolságtartó tempomat igaz lehet, vagy Merivákba azért nem szereltek olyat?
Vajon a kézi hatos váltója még a nyűgös, nyelestengelycsapágyproblémásOpelkotyvasztás, vagy már javított jutott a Merivákba 2013-ban? -
Motion_Blur
félisten
válasz
focvis #159433 üzenetére
Még nem tudok pontos kimért adatokkal szolgálni, ráadásul most a Swift (1.3) városban fut rövidtávon, a Jetta meg hétvégén maratonit. DE az eddigiek alapján a Jetta kevesebbel is be fogja érni.
A Swift nagyátlaga nálam 6.3-6.4, de így télen városban inkább 7 liter.
Jetta BC szerint eddig 500km után 5.8-on áll, volt város is de inkább országút 110 környékén tempomattal + pálya 140.
Amit még észrevettem hogy a Jetta jóval lassabban melegszik be, az nem nagyon megy 83-85 fok fölé, csak pályán láttam 90 fok fölött. Ettől függetlenül a hangja hidegen is nagyon szép, láncnak zéró hangja van. Arra figyelek hogy 2000 rpm alatt ne nagyon legyen, főleg ne terhelés alatt, de erre a Suzukinál is figyeltem.
Amint lesznek konkrét adatok úgyis megosztom, egyelőre várjuk a jóidőt, nyári szett van a Jetta-n
-
válasz
focvis #159349 üzenetére
Teljesen igazad van: alaptalan és légből kapott. Ilyenkor szokott megfogalmazódni bennem a kérdés, hogy vajon csak én nem ismerek olyan embert aki a valós üzemanyag megtakarítását perselyben tartja otthon, vagy az is csak egy szép mese?
Hogy is van az a vicc? "Hol a Ferrarid?" -
batai15
félisten
válasz
focvis #159349 üzenetére
Nyilván akkor csak hosszabb távon és idő alatt fizetődik ki, viszont azért írtam konkrét dolgokat mert a kolega is, konkrét kérdéssel jött, és ilyen fogyasztású dizelt ajánlottak neki. Nem 30 ezer alatt fizetődik ki, vagy lesz elég nagy a különbség, hanem 40 alatt például.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
focvis #159116 üzenetére
Minket ma megelőzött az M3-on egy Porsche Cayenne. Jó motor lehetett benne, mert kíváncsiságból utána akartam menni, mikor kitisztult előttünk a terep, de hiába pakoltam vissza negyedikbe 150-nél, röhögve állva hagyott.
Nem úgy a paraszt jobbról előző Golf 7 TSI (piros I, akármit is jelent), szegény 120-ról gyorsulva nagyon hamar elfogyott, 160-nál inkább kihúzódott, nem ment a gép.
Gondolhatod, amit az 525i-vel lenyomok, az azért nem valami nagy cucc, szóval nem értem, mit kell emberkedni vele.
Viszont asszony kiadta az ukázt, következő autónak Cayenne vagy Panamera kell.
-
-
válasz
focvis #159116 üzenetére
Nem értelek , komolyan. Nem fogsz enni ha vennél egyet?
Megveszed rögtön meghirdeted mert kell neki idő mire elkel és közben az alap 750Nm-sal Buda környékén a lejtőkön fel-le rémisztgeted a népet. Ha nagyon nem bírsz magaddal akkor csipeszt neki és 900Nm. Ott már álló helyben felszáll. -
szilchi
őstag
válasz
focvis #159037 üzenetére
Lehet magyarországi első tulaj, összesen meg lehet a nyolcadik...de azt már nem írta le
.
Én se feltétlenül adnék annyit első szervizre,de ha ezt mind megcsináltatnám, akkor egy fokkal nagyobb biztonságérzettel szállnék be legközelebb az autóba. Mert ugye nem tudni az előző tulaj megcsinálta e ezeket rendszeresen.Akkor a második esetleg megérne egy megnézést?
Meg esetleg utána nézek ezeknek a dpf nélküli dízeleknek.
Konkrétan az Audinál vannak ilyen motor? Nagyon nem néztem eddig dízeleket,csak a szokásos dízel-fóbia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest