- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Netfone
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- MG5 menetpróba
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #159433 üzenetére
Még nem tudok pontos kimért adatokkal szolgálni, ráadásul most a Swift (1.3) városban fut rövidtávon, a Jetta meg hétvégén maratonit. DE az eddigiek alapján a Jetta kevesebbel is be fogja érni.
A Swift nagyátlaga nálam 6.3-6.4, de így télen városban inkább 7 liter.
Jetta BC szerint eddig 500km után 5.8-on áll, volt város is de inkább országút 110 környékén tempomattal + pálya 140.
Amit még észrevettem hogy a Jetta jóval lassabban melegszik be, az nem nagyon megy 83-85 fok fölé, csak pályán láttam 90 fok fölött. Ettől függetlenül a hangja hidegen is nagyon szép, láncnak zéró hangja van. Arra figyelek hogy 2000 rpm alatt ne nagyon legyen, főleg ne terhelés alatt, de erre a Suzukinál is figyeltem.
Amint lesznek konkrét adatok úgyis megosztom, egyelőre várjuk a jóidőt, nyári szett van a Jetta-n
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen