- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #216960 üzenetére
Most látom a szerket.
Berlingo is volt már téma, csak ott félbemaradt a történet annál a kérdésemnél, hogy abból csak 1.6 VTi van-e csupán, vagy "sima" is létezik belőle. Mivel a legtöbb hirdetettre ráírják, hogy VTi, és mivel nem kaptam választ, ezt a témát elengedtem. De még érdekelhet, ha van belőle jó motor.
-
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #216960 üzenetére
Akkor csak rémlik neked sok minden.
Nem akarok itt nagyon személyes dolgokba belemenni, mert így is megkaptam már, hogy blogolok a fórumon a pszichológus helyett.
A lényeg röviden, hogy már most van fixen 2 gyerekülés az autóban. A harmadik is belátható időn belül érkezik. És valóban a magasságtól még messze vagyunk, ahogy a 10 éves kortól is. -
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #216937 üzenetére
Ezt a kérdés már egyszer tutira feltetted nekem!
Fogadd el, hogy kell, ennyi a lényeg.
Gondolkodtam már benne, hogy amint elér a gyerek egy bizonyos kort, átültetem egy kis magasítóba, és úgy utazzon, de akkor meg a gyerekem épsége a kompromisszum. Na, talán pont nem ezt kellene meghozzam. -
sagesz93
addikt
válasz
f4lcon #216825 üzenetére
Ugyanaz, csak mindenki máshogy hívja
megéri a felárat a TBI, későbbi eladásnál is, jobban tartják az árukat, illetve az 1.8 szívók általában full fapad kocsik, a TBI-hez meg általában a legjobb felszereltség tartozik. (T.I. kiadás és társai), tehát a plusz pénzt ez is indokolja.
-
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #216825 üzenetére
Más motor, és 1742 cm³, de az egyik típusnál csak 50-re kerekítik (pl. Giulietta QV), a másiknál 800-ra (Lancia Delta).
Amúgy ha nem ragaszkodsz a benzineshez, ott a 120 pacis 1.9 8V
MultijetJTDm mint másik stabil motor, csak az M32-es váltó gatyába rázásán kell egyszer túlesni. -
zgospel
őstag
válasz
f4lcon #216813 üzenetére
A 140 lovas 1.8 az nem ugyanaz mint az Opelekben a Z18XER? Ha igen akkor az okoskerekek cseréje egy nagyobb tétel, szolenoidokkal, vezérléssel. Meg van még az olajnak egy hőcserélője aminek a membránja átszakadhat, és olyankor keveredik az olaj a hűtővízzel, de elvileg ez rutinszerűen javítható és nem drágán, csak félrevezető és sokan egyből hengerfejhibára gondolnak.
Enyémben 355 ezer van és durván 1.5 - 2 deci olajat eszik ezer km-ként, de 290 ezerig ebben 30 ezrenként cseréltek olajat (flottás volt), azóta 10 ezrenként. -
426os
őstag
válasz
f4lcon #216784 üzenetére
Az új cím menjen, ha egyébként már be van jegyezve.
Amikor én vettem az autót, átíráskor tudtam meg, hogy megváltozott a címem* és automatikusan az került már a forgalmira, hiába a szerződésen és a lakcímkártyámon még a régi volt. Semmi probléma nem volt, tényleg csak akkor tűnt fel, mikor megnéztem a friss forgalmit.* Az önkormányzat megváltoztatta az utcánk nevét és ugyan tudtam, hogy ez történik valamikor, de arról semmit nem kommunikáltak, hogy pontosan mikortól él az új cím. Ezután még hetek teltek el, mire kaptam hivatalos értesítést, hogy amúgy megváltozott a címem, hamarosan érkezik új lakcímkártya.
-
válasz
f4lcon #216751 üzenetére
szerintem nincs sok kulonbseg 5 vs 20 perc kozott, a lenyeg inkabb, hogy legyen eleg tolto. a villany szerintem akkor nem jo alternativa ha tipikusan a hatotav felet meghalado utakat autozik az ember. ha hetente egyszer feltolti es elszaladgalnvele 300-400kmt a varosban akkor mindegy, hogy 5 vagy 20 perc, ha meg lemegy vele a tengerpartra akkor is jol esik megallni egyszer vagy ketszer 20 percre (oke, tudom vannak egy seggel munchent odavissza megjarok is
). a lenyeg, hogy amikor tolteni akar, akkor legyen ott mukodo tolto.
-
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #216745 üzenetére
Villany olcsóbb? Eddig azt hittem az a legdrágább konstrukció.
Különben nem lesz semmilyen hibrid később? Mert nekem azok jobban bejönnek, főleg a pluginek. Részben a kettős üzemanyag miatt, részben, mert növeli a felhasználási hatékonyságot. Dízel plugin nagy királyság szerintem. Elektromosan mész városban, aztán, ha messzire mész ott a dízel nagy hatótávolsága, gyorsasága.
Most a tisztán elektromosan nem látom jobbnak egyiktől sem, egyedül csak városban.
-
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #216704 üzenetére
Először is köszönöm, hogy megpróbálsz a fejemmel gondolkodni.
Vannak fent 15 éves autók 150 ezres, vagy még kevesebb futással.
Illetve van fent több, ami ezek közül gázos. És eredetileg magyar, szóval még mondhatjuk hihető is a km.
De ahogy mondtam is, ez volna a cél, de már ott vagyok, hogy elengedtem, hogy találok Xsara Picassoból utolsó évjáratos gázost, mivel az elmúlt 1 év alatt egy darabot sem hirdettek meg gázosként. Úgyhogy már megelégednék egyszerűen egy gázmentes, jó állapotú példánnyal is. Egyelőre még ilyet sem találtam.Nem értek egyet azzal, hogy 3 gyereküléses autók nem második autónak vannak használva. Nézd meg, hogy a legtöbb ilyen valójában mamataxi, városi használatra befogva, sokszor tényleg kevés km-el. Ezt most nem kifejezetten a Picassokra értem, hanem általában több ilyet láttam már.
Multiplaról még mindig nem tudom, hogy jó-e, kell-e, milyen a jó belőle, nem ástam bele magam.
FR-V-nek rendesen utána jártam. Tetszik, de egyelőre még nagy a 6 személy, drága az évjáratához képest, és gond van az alkatrészellátással, különösen a karosszériaelemekkel, de sok olyan alkatrésze van, ami csak gyáriban kapható, horror áron, esetleg külföldről, esetleg az is hiánycikk. Ilyen B tervnek jó lehet, de nem erőltetem. -
szabonagyur
félisten
válasz
f4lcon #216704 üzenetére
Ezt írom neki én is, hogy ne ebből akarjon nagy üzletet remélni.
Ahogy ő sem akar most nagyon felárat fizetni a keveset futott 15 éves autóért, úgy 20 évesen sem fogja senki neki sem kifizetni, hogy jajj alig futott autó stb.
1,5M-t ér most, amennyiért elmegy majd 5 év múlva annyiért fog elmenni, szerintem ez eléggé hülye szempont.
-
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #216631 üzenetére
Olvasgattam már erről a multimacról, de őszintén nem tartom valami jónak. Mondjuk alapból marha drága, és használtan sincs most. Valószínű, ha lenne is drága lenne. De ezt például dönteni se tudod rendesen, meg marha közel ülnek benne a gyerekek.
Nem kell amúgy nagyon próbálgatni, hogy melyikből férne bele 3 egy kisebb autóba is, mert ha megkeresné egy centivel az ember a legkeskenyebb ülést, és abból venne hármat, akkor biztosan nagyobb esélye lenne, de én nem így akarom csinálni, mivel a keskenyebb az kényelmetlenebb, kevesebb védelmet nyújt, és az is megeshet, hogy marha drága lesz, így nem cserélném a meglévő üléseket.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
f4lcon #216022 üzenetére
baromsag
nekem a 147-ben 5+ ev alatt nem volt ugyanaz a futomu alkatresz cserelve, ami mar egyszer ki volt, pedig 17"-s felnin gurul es 60mm-t ultetve is van a gyarinal joval kemenyebb gatlokkal es rugokkal (mar igy vettem, es bele is van iratva a forgalmiba is), azaz jobban kapjak a kikepzest a szilentek is, es 90%-ban Bp-n es kozvetlen kornyeken jarok vele
sot, vannak lengokarok amik meg most is azok benne, amivel 2017-ben megvettem
es akkor sem volt tuti vatta uj az egesz
na ez hogyan lehet?
ez az alfak futomuve gyorsan szethullik egy tipikus urban legend -
AssAssynn
addikt
válasz
f4lcon #215919 üzenetére
Családtagomnak van egy 2003 körüli 1.9 pdtdi Sharanja. Szereti nagyon.
De úgy érzem 2 gyereknél még egy kicsit túllövök vele a célon. Meg ahogy írtam, egy hónap 30 napjából 28-ban csak helyben rohangálok vele, egész nap hideg motorral, 1-2 kilométereket megyek, vagy 6-8x egy nap. Nem hiszem, hogy nagyon szeretné a turbódízel.
Benzines Sharan meg biztos marha sokat zabálna. -
válasz
f4lcon #215839 üzenetére
Biztos van Castrolból is ilyen, nem kerestem rá. espi38 a Totalt említette, abból a Total Quartz INEO Long Life 5W-30-nak ugyan nincs API minősítése, de a "butább" VW 502-es 5w40-nek van API SN, így az előbbi se lehet annál rosszabb.
Mindenki azt az olajmárkát vegye amiben hisz vagy szimpatikus neki, vagy úgy érzi, az éri meg neki.
-
emvy
félisten
válasz
f4lcon #215736 üzenetére
Persze, de ugyanolyan 0-100 mellett valtohangolastol fuggoen mashogy megy a kocsi. Tehat a 2.0 TSI-s Tarraco pont olyan eros, mint a BMW 520, amit szinten probaltam, de a BMW jobban ment szerintem.
Pl. az en kocsim kb. ugyanolyan 0-100-at megy normal modban meg sport modban, mivel padlogaznal kb. ugyanugy reagal; viszont sportmodban egy elozest azonnal meg lehet kezdeni, komfort modban meg kicsit varni kell, amig osszeszedi magat.
Szoval nem azt mondom, h nem eros, hanem hogy nem tunt erosnek.
-
BigBlackDog
veterán
-
gooool
őstag
válasz
f4lcon #215709 üzenetére
Szia,
Nekem egy Cooper S JCW-m van, ez a Chrysler motor, csak kompresszorral megtolva.
A motor nem rossz konstrukcio, bar szeret mindenhol olajat ereszteni, igy a tomitesek csereje fontos. Az 5-os Midland valto nem egy orok elet, akarcsak a Fiatoknal az M32 peldaul, de az egy probakoron gyorsan kiderul, hogy van-e baja.
Legyen esztetikailag rendben es ne dobjon fel semmilyen hibakodot, futomu legyen egyben, mert eleg osszetett a hatso traktus, nem egy csatolt merevtengely.
De ha egyben van, akkor mar a 90 vagy 116 lovassal is igen elvezeteset lehet autozni es semmivel sem dragabb fenntartani egy jo allapotut, mint egy hasonlo koru tarsat.
Vannak specialista szerelok is (azok kozott nem lehuzosak is), akik mindent megoldanak. -
válasz
f4lcon #215681 üzenetére
Nem nagyon vagyok módosítgató típus (néha hangszigetelés felmerül de azt is mindig elvettem), szóval lehet megoldás a rozsdára (alapvetően attól félek, igen) csak nem én vagyok az aki ezt megteszi, egyszerűen mást veszek
De a rav4 még nincs másfél éves, most ez ráér. Szerintem nem is a kora miatt fogom cserélni hanem nem kell majd ekkora ha ikreim kirepülnek (17 évesek). Először feleségem autója aktuális ami most 5 éves. Könnyen lehet hogy az lesz az autónk a jövőben öregesen kettesben, azt kellene jól meggondolni mi legyen
-
válasz
f4lcon #215646 üzenetére
A CX-5 kifejezetten tetszett volna, még előny is lett volna hogy kicsit kisebb mint kategória társai. Rav4 kicsit nagyobb ugrás volt az Scross után mint eleve terveztem. 2,5-es szívó + 6-os automata aztán csókolom
Csak sajna nem csak olyat hallok mint tőled hogy nem rozsdál (és nem kérdőjelezem meg amit mondasz, épp az az elméletem hogy vagy alapanyagban vagy kezelés minőségben még mindig túl nagy a random elem mazdáéknál rozsda ügyben).
-
válasz
f4lcon #215641 üzenetére
20+ éve hallom ezt mazdáról amikor új autót keresek. Visszajelzések alapján amit én hallottam (és ugye ez innen már szubjektív) kb annyi a fejlődés hogy nem mind rozsdásodik hanem 2 részre váltak a tulajok az egyik rész boldog és rozsdamentes a másik meg már akár 3 éves kortól rozsdára panaszkodik (ami még nem átrozsdált szóval a gyári gari tesz rá). Most kb 50-50 ez (vagy megszívod vagy nem
). Van új varázsszó is amit mostanában hallok, ez a skandináv csomag (fogalmam sincs hogy blöff vagy tényleg van ilyen).
-
membrandj
nagyúr
válasz
f4lcon #215636 üzenetére
Volt egy 6-os mazdánk(2004), garázsban állt, alig mentünk vele évi 10e km-t és mire12 éves lett átszakadt a padlólemez annyira szétrohadt. Nem igazán bízok így bennük már.
Akkor alapvetően Honda Hr-V,cr-V vagy valamilyen toyota lenne az ideális.
A toyotáknál a rav4 már húzós árban és nagy is, a ch-r pedig szerintem kis csomagterű. A kettő között pedig nincs semmi. A corolla cross lenne, de az meg még új. -
zgospel
őstag
válasz
f4lcon #215383 üzenetére
És ha a Zafira nem jönne be akkor van még ilyen Touran is ugyanott
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
f4lcon #215383 üzenetére
Az olajeves meg a gen3-as 2.0 tfs-nel is elojon, ennel a gen2-nel meg fokozottabban az a baj. A gen1 dugattyuit es annak a gyuruit szoktak beletenni motorgeneralkor es akkor jo lesz.
Gen2 konnyitett hengerfejet kapott meg vekonyabb, surlodas csokkentett dugogyuruket. Na az utobbit nem kellett volna eroltetnie a gyartonak...
-
-
válasz
f4lcon #215179 üzenetére
Igen, nyugis pályázásra (mész 130-al néha megtolod 160ig ha előzöl) teljesen jó. Minden másra ott a vw passat 2.0td vagy bmw 530d
Néztem öreg korom az új kis lexust, legalább az 1,8-as hybridet beletelhették volna....
szerk: mániám megjelenés óta hogy az nx350h 4wd gyorsulás adata csak azért jobb 1 másodperccel hogy több 4wd menjen el (és csak papíron jobb annyival)... rav4-nél ez a különbség jóval kisebb
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
f4lcon #215167 üzenetére
Sztem nem olyan ronda, engem inkább a kriminálisan vacak törésteszt eredménye zavarna. El is nevezték anyósölőnek.
-
válasz
f4lcon #215164 üzenetére
Rav4 ronda? Az a gyönyörű baltával szabott brutalitás? Na jó megértem hogy megosztó, de nekem tetszik
Nyaralásra cx5 van bérelve kíváncsi vagyok (bár mivel az vagyok biztos hogy a similart adják nem azt...), bár gondolom tetszeni fog ha az lesz(belső biztos pöpec lesz meg a vezetési élmény is, gondolom azért kicsit szűkebb lesz).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
f4lcon #214988 üzenetére
Hmmm... Pedig Lexus eléggé bakancslistás nálam, de az autópályás fogyasztása nem igazán kiemelkedő (persze, érthető az ok). Golf 6-6.5 l/100 km között azért megvan 130-140 között, emlékeim szerint, pedig ez nem hibrid. Gondolná az ember, hogy hibrid biztos jobb, de ugye pályán nincs nagy előnye.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
f4lcon #214983 üzenetére
Pályán a 6.8-7 literes fogyasztás egy 2.5 TDI-től is jó eredmény lenne, főleg ha ilyen magas és nehéz kasztnit kéne cipeljen. Nekem a sokkal könnyebb és laposabb Laguna a kis 2.0 szívóval is megeszik 9 litert pályán.
Kéne egy ES350h kombi a piacra, meg a házamat el kéne adjam, és meglenne a tökéletes verdám. -
válasz
f4lcon #214983 üzenetére
Hát ja, a fékpor az nekem sem hiányzik. És kedvelem én a lexust, csak sokat elvesz a belső helyből a formaterv (vagy hátsó utastér vagy csomagtér, e kettő valamelyikét áldozgatják be). De ha a gyerkőcök kirepülnek következőre lehet hogy én is ebbe az irányba megyek. Meg kb viszket a tenyerem hogy most lexusra egész jó ajánlatok vannak magánszemélynek is (toyota legalábbis hirdetés szinten inkább cégeknek ad).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
f4lcon #214969 üzenetére
Amúgy ezek többnyire nem is azért sietnek mert olyan nagy késésben van, hanem feszkó levezetésből. Anno céges kocsival kellett járnom akkor én sosem nyomultam, még akkor sem ha időre kellett menni és késésben voltam. Mégis odaértem mindig időben...
Ezzel a nyomulással max percek nyerhetőek cserébe balesetveszélyes és sokan annál inkább betartanak minél jobban nyomul az ember.Subaru is pontosra van kalibrálva, azzal is óvatosan kell menni mert az 50 az 50, a 150 is 150.
-
TrollBalint
addikt
válasz
f4lcon #214835 üzenetére
Megnéztük a hétvégén. Nem mondom, hogy megérte, mert 250 km-t utaztunk kb. 10 percért
Cserébe néztünk kicsit várost, meg ettünk egy jót
Az autó maga nagyon tetszik, és a kereskedésbe a srác is teljesen jó fej volt. Hozott ki rétegvastagságmérőt és körbemérte az autót.
- jobb és bal hátsó sárvédőív javítva volt, de csak a hátsó ajtóhoz közelebbi részen. Viszont a matrica még rajta volt az ajtónál, gondolom akkor nem nagy javítás lehetett, de mindenesetre javítva volt.
- motorháztató is festve volt, ennek ellenére még volt rajta néhány kőfelverődés, de elég szépen, mind méretbe, mind mélységben. Teljesen leszedte a festéket
- hátsó lökhárító tele karcokkal, szintén olyan mélyek, hogy alatta a fekete kaszni látszódott, plusz a bal hátsó prizma repedt
- valami nagy dolgot szállítottak benne, ami néhány mm-re szélesebb volt, mint az autó, ezért úgy tuszkolták be, ennek köszönhetően a hátsó ülésnél és a csomagtérajtónál is végighúzva szép fehér (valami kréta szerű anyaggal) a kárpit, olyan erősen, hogy azt nem lehet eltüntetni...Ráadásul több csíkban, 1 csík kb. gipszkarton széles, és volt belőle 4-5
Szóval az autó marad, ellenben nagyon kényelmes, otthonsoan tudom magam érezni benne
-
Qru
MODERÁTOR
-
jdani1998
újonc
válasz
f4lcon #214490 üzenetére
Kia Rio-t nem néztem... első autónak én legszívesebben maradnék a maximum Honda Jazz méretnél. Bár igazából még azt sem döntöttem el, hogy hosszabb távra tervezzek és költsek el kb 1,5-2 millát vagy friss jogsival inkább vegyek egy öregebb akár 20 év körüli autót 500 ezerért, amit nem sajnálnék ha mondjuk még rosszul reagálnék le egy váratlan szituációt. Ti hogy döntenétek?
-
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #214490 üzenetére
Valóban, a rendszámát lekérdezve is látszik a színeltérés, de nekem a műszaki tartalom fontosabb lenne. Meg a MiTóban 7 légzsák van, a Picantóban csak 2, esetleg 4.
szerk.: Illetve ott vannak az életminőséget javító apróságok, amiket a tizenéves kis ázsiai autók nem szoktak tudni, mint pl. szélvédőmosáskor nem azonnal töröl, hanem kivár, hogy belepje a folyadék az üveget, vagy a motor leállításával együtt lelövi a tompítottat is...
Persze egyik sem kell, hogy dealbreaker legyen. -
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #214465 üzenetére
Start stop jo lenne a ceedben is, ha jutott volna bele a 48V mild hybrid rendszerbol. Nekem i30 van, ami ugye csak a koritesben ter el, es abban emiatt tok jo a startstop, nem is szoktam kikapcsolni. Savtarto engem palyan nem annyira zavar, orszaguton viszont a toredezett padkak es az esetleges vadveszely miatt en a felezonel szoktam menni, ott kikapcsolom, mert folyamatosan birkozni kell vele.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
f4lcon #214457 üzenetére
2017 i30 ugyan ilyen, hogy terelget jobbra balra. Utasok+police azt hiszi, hogy tintáztam. Ha meg ellentartok, akkor 100km után elzsibbad a kezem. Ráadásul többször csinálta azt, hogy jojóztat jobbra-balra majd egyszer csak elenged. Többször volt, hogy úgy húztam vissza a másik sávból a kocsit. Ha ott egy kamion esetleg az nem buli.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
f4lcon #214443 üzenetére
Kozvetlen tapasztalatom nincs még azzal kapcsolatban, hogy jogkovetesi vizsgalat vagy atfogo ellenorzes alatt mit szolnak ehhez a NAV-nal, azonban a szemelyes velemenyem es nehany szakmabeli ismerettsegem alapjan rizikosnak itelem meg.
Vizsgaltak amugy nalatok konkretan az esetet vagy csak nem erdeklodtek ugy en bloc az auto berletek utan? -
Mauzes
addikt
válasz
f4lcon #214443 üzenetére
Ezt mi alapján gondolod, hogy a NAV-ot csak az érdekli? Volt esetleg adóvizsgálat a cégnél? Persze a magánszemély jövőbeli eladásánál valóban érdekelheti a NAV-ot, hogy van-e szja, de ezt senki nem látja előre, hogy lesz-e (ha sokáig tartod az autót, akkor nem lesz semmi, és ez a valószínűbb). Viszont a NAV-ot az miért ne érdeklné, hogy ha a jelenben történik egy adásvétel (cég -> magánszemély), akkor az piaci áron történjen és a cég fizessen az eredmény után nyereségadót? Vagy esetleg átnyilvánítsa-e burkolt személyi jellegű juttatásnak, hogy áron alul kapott kapcsolt fél/alkalmazott egy eszközt?
-
sagesz93
addikt
válasz
f4lcon #214443 üzenetére
"a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)" = ez egyébként mennyi év után évülhet el? Ha ilyen módozatban kerül az emberhez egy autó, 3-5év? Vagy akár 10 év után is, ha pl millióval többért sikerül eladni mint a maradványértéken vásárolt ár, akkor is fizetni kéne?
-
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #214186 üzenetére
Pont ezt akartam irni
egyik jobaratainknak is igy van autojuk, pont egy C-HR
1.8 hybrid gr sport van az utobbi ket evben, elotte selection volt. Naluk az elmult 6 auto igy nezett ki: c-hr hybrid selection 2x, corolla comfort style tech hybrid sedan 2x, c-hr gr sport hybrid 2x
Egyebkent ha lenne ilyen lehetoseg, biztos mi is inkabb berelnenk igy autot, mint hogy sajatot tartsunk -
tboldi
nagyúr
válasz
f4lcon #214165 üzenetére
Átfogó listáról sajnos nem tudok, de rengeteg Opel, Fiat, Lancia, Alfa Romeo kapta meg, benzinesek és dízelek egyaránt. Talán még Saabban is landolt.
Érdemes (külföldi) márkafórumokon tájékozódni.A MiTóról tudom, hogy ezekben található meg: [link]
Sajnos az enyémben is, 3-4-ben diszkréten vinnyog már.
Viszont a 155 pacis motor a legeslegjobb, valamit valamiért.szerk.: Ezt találtam még, de itt sem részletezik motorokra, évjáratra bontva, de kiindulásnak megfelelhet.
szerk. 2: Itt meg a probléma és a megoldása, igazából nem is olyan félelmetes dolog, egyszer kell csak túlesni rajta.
-
diegho
nagyúr
válasz
f4lcon #214004 üzenetére
30k-nál már eléggé számít a fogyasztás. Ezzel szerintem még én sem tudnék 6,5, de inkább 7 alá menni stabilan.
Amúgy néztem én is a madzagokat, mert pofásak, de az éves 30k-ra nem éppen szopóbenyát vennék.
Kollégám 190le 2.0crtdi DSG-vel jár ugyanonnan, ahonnan én és 3,8-at átlagol úgy, hogy kb 5km/h-val magasabb az átlagsebessége. Kiszámolva, ha 3 liter a különbség, az már éves szinten is 500k felett van. -
Bdanyy
addikt
válasz
f4lcon #213924 üzenetére
Épp barátkozom én a gondolattal, hogy a 23 éves Octavian eljött a futóműfelújítás ideje. Persze most futja a téligumi is az utolsó szezont, a nyárit meg most kéne venni. Persze jöhetne alvázvédelem, lakatolás, meg az egyre ramatyabb bőrrel is kéne valamit kezdeni az első üléseken. Nem fogják ezek növelni az értékét, de már csak pár éves autót vennék, az meg ha minden elvárásomnak megfelel (aminek igazából már ez sem), akkor az a sokszorosa lenne.
-
Xero
nagyúr
válasz
f4lcon #213924 üzenetére
Pont most 18 eves E46-ra is rament evente ~400-500e, mikozben az eladasi ara valahol 1.5M kornyeken lehet. Ha teljesen patikara szeretnem hozni instant mehetne ra legalabb 1M, de lehet, hogy a teljes ara. Igy inkabb egyelore marad igy, asszonynak tokeletes, aztan kap helyette valami ujabbat.
-
válasz
f4lcon #213866 üzenetére
btw írtál már a mazdáról csak lemaradtam? mik az első benyomások?
kezdem átgondolni, hogy valójában mire is kell a kocsi. mivel városi használat minimális lenne, a bevásárlás is kb 20 km, akár még az automatát is el tudom engedni. bár itt jön a csavar, hogy számomra a létező legjobb extra az adaptív tempomat, az meg automatával az igazi
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest