- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz
Luck Dragon #148513 üzenetére
Igen, ebben igazatok van - mindkét Astrát meg fogom nézni a héten, igaz a szürke szimpatikusabb nekem is.
-
adalbert1
veterán
válasz
Luck Dragon #148508 üzenetére
A tükör síkjában van kb. lefelé - illetve még a hátsó lökhárítón van 2 kisebb sérülés.
Keresek folyamatosan, de most pl. olyan H Astra kombiból, ami 200k alatt futott, 1.6 benzines, és Budapest 50km-es körzetében van, jelenleg 15-öt látok a HAHU-n, ebből 5-6 kapásból kiesik. Ennél a konkrét példánynál ami elsőre feltűnik, hogy hiányozna, az az első ködlámpa - igaz, az előző 15 évben talán 3-4 olyan alkalom volt, amikor kellett volna, de akkor nagyon.
Az amúgy igaz, hogy az Opel szerviz csak arról az időszakról ad ki infót, amit ténylegesen a tulajdonosnál töltött az autó (az egyik szervizben ezt mondta a hölgy, akivel beszéltem)? Tehát pl. ha a mostani előtti tulaj megtörte, vagy 2-szer ennyi km-rel szervizeltette, azt nem mondják el?
H Astránál már kezdetektől alap volt az ISOFIX?szerk.: első ránézésre ez se tűnik rossznak, ebben láttok valami kivetnivalót?
-
amargo
addikt
válasz
Luck Dragon #148498 üzenetére
Igen.
Köszi, mindenkinek!
-
adalbert1
veterán
válasz
Luck Dragon #148473 üzenetére
Igen, továbbra is ez a 2 fő vonal - viszont most is elég lelakottakat láttam.
Pumma: nem ott voltam, de oda is tervezek kimenni szétnézni, hátha legalább tapasztalattal gazdagodhatok.
Közben újra elolvastam ezt a cikket a kiszámolón, hát érdekes árak vannak benne, a mai piacot már nem fedi le a cikk, érdekes lenne mostani adatokkal újraszámolni, pl.: új Focus-ra 5 milliót ír, mikor most pl. akcióban 4 körül elhozható, használt 6 éves Focus-t 1,5 millióért lehet venni (most így hirtelen rászűrve inkább 2,5 millióért látok olyat, amit érdemes megvenni), közben a kamatlábak is változtak, stb.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Luck Dragon #148147 üzenetére
Csajos
-
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #147846 üzenetére
Ne csak a decibelt nezd. Ennel sokkal osszetettebb a dolog. El kell olvasni a leirast, , mert az olyan dolgok is lenyegesek, mint hogy bizonyos fordulatszam tartomanyban bug a motor, vagy adott sebessegnel suvit a tukor.
Tehat pl. hiaba irnak oda 67dB-t ha abban a fordulatszam tartomanyban ahol hasznalod bug a motor.
Sot van olyan auto is ami ora szerint 130-ig kifejezetten csendes, utana pedig ugrasszeruen megno a szelzaj.
Szaraz adatok alapjan ilyenek miatt nehez objektiv kovetkeztetest levonni es akkor meg ott van az hogy emberenkent(es a kor elorehaladtaval is) valtozik kinek milyen frekvenciakra erzekenyebb a fule. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #147844 üzenetére
Az újabb -talán már 5-6 éve kijött- ADAC teszteknél mértek ilyet is. (Link mögött lévő oldalon kiválasztod a keresett típust, majd a keresett típushoz tartózó PDF-ben, az "Innengeräusch" fejezetben írnak 130 km/h sebességhez tartozó hangnyomás-szintet.)
Én még ezt az oldalt is ismerem, de nem tudom mennyire valósak az itteni adatok (ha jól sejtem, inkább USA modellek vannak itt).
-
szőröscica
addikt
válasz
Luck Dragon #147336 üzenetére
Az a helyelenul irt tobbesszam jele, 2010-ben hire-hamva sem volt meg a K szerianak.
Persze lehet, hogy turbos J-t nez, az jobb lehet, szopobenzint ebbol semmikepp sem szabad venni.
-
Richard!
addikt
válasz
Luck Dragon #147336 üzenetére
Húsztízben még csak J Astra volt. ( Astra-k -> többesszám )
-
Lacy6
senior tag
válasz
Luck Dragon #147289 üzenetére
Nem macerás, csak rá kell érezni
Egy kis lyukon keresztül kell benyúlni és kipattintani az izzót.
Ha már többször csináltad akkor 3 perc, ha nem akkor lehet jóval több is persze.
Nekem pont nemrég kellett cserélni.ViZion: Szerintem is jobb választás a Focus, mivel ebbe a keretbe jobban belefér.
Szerintem a normálisabb, biztosabb Megane 1,3-1,5 körül kapható inkább.
1 milla körül igen kétséges eredetűek vannak. -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Luck Dragon #146918 üzenetére
Inkább a Focus.
-
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #146918 üzenetére
A J Astra azert minden ertelemben oskovulet a fentiekhez kepest.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Luck Dragon #146615 üzenetére
Kösz, akkor felveszem ezt is a listára.
-
8th
addikt
válasz
Luck Dragon #146470 üzenetére
Siemens: "Katasztrófa. Főleg a Peugeot és a Ford használja. Rettenetesen gagyi elektronika. Ha egy injektor meghibásodik akkor tönkre vágja elektromosan a többit, és az ECU-nak is megadja a kegyelemdöfést. Valószínűleg kb. 45Ft-ból lehetett volna védelmet szerelni bele de mérnökök valószínűleg csak szabadidős tevékenységből terveztek diesel befecskendező rendszert. Javítástechnológia nincs, borsos alkatrész árak vannak. Az elektronikus hiba mellett a delphi rendszerhez hasonlóan spénesedésre hajlamos a nagynyomású szivattyú. A szivattyú javítása, kissé akadozó alkatrész ellátás mellett megoldottnak mondható. Elképesztően gagyi, mintha a kínai piacon akarnánk minőséget venni. Maradtak volna inkább az orvosi műszerek gyártásánál". [link]
Ha mindez nem lenne elég ott a kretén hátsó futómű ami XY kilométerenként fix költségek el állítja a tulajt. Felújítása cserealkatrésszel munkadíjjal (komplett felújított hídcsere) 120-150k, gázolaj érzékelő szenzor 80-100ezrenként cserélendő munkadíjjal ez is a 100k-t karcolja, ha hozzá kell nyúlni a befecskendező rendszeréhez az nagyon tud fájni lásd. a fenti idézett részt. Szerencsétlen esetben 4db injektor + ecu csere az autó értékével vetekszik. Megéri kockáztatni egy 15éves 200k-t futott dízellel? Ebben a konkrét esetben szerintem nem.
Ha már valakinek mindenképpen dízelmotoros kisautó kell akkor a Bosch rendszerrel szereltek között nézzen szét.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #146470 üzenetére
SDI is hasonló fogyasztással bír, csak nincs CR se turbó
A HDi-ben is egytömegű a lendkerék?
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #146264 üzenetére
2004-tol.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #146096 üzenetére
Az belülről kisebb a Civic-nél, tapasztalatból írom, még a kombi is kb. Fabia kombi méretet ad, vagy annyit se...
Ilyen áron még esetleg Mazda 6 Mk2 lehetne, de az rohadhat, és mocskosul zajos (futómű, szél) a kategóriájához képest.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Luck Dragon #146096 üzenetére
Nagyobbat szeretne, nem szűkebbet.
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #146004 üzenetére
Én nem találtam szépet annyiért, csak fapadot. GC, jó ha volt klíma.
2004-2005 már a FL-es Liana többnyire, bár 2004-ben még árulták a régit is. -
Dani_kp
addikt
válasz
Luck Dragon #145927 üzenetére
Itt a topicban mintha valaki azt írta volna, hogy a 2.0 hdi-ban van kettőstömegű.
-
Dani_kp
addikt
válasz
Luck Dragon #145861 üzenetére
Bocsi, nem olvastam végig.
Csak a "szokásos", néha hülye a fedélzeti comp., menet közben, ha sz@r úton megyünk, akkor a rázkódás hatására kiírja, hogy valamelyik ajtó nyitva, pl.: left front door open. De ezt leszámítva semmit.
Klíma és az ülésfűtés is jó, rádió működik szóval szerintem jó kis gép. Egy kombit bármikor bevállalnék, de csak az 1.4 HDi motorral. -
Dani_kp
addikt
válasz
Luck Dragon #145856 üzenetére
Peugeot 206 1.4 hdi motorral.
Tesómnak olyan van, szépen megy és nem is fogyaszt. Nem egy versenygép, de 110-120 felett még szépen húz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #145858 üzenetére
1.9 TDI-n szokott lenni kettőstömegű.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #145856 üzenetére
1.7/1.9 SDI tetű lenne? Sima adagoló, nincs turbo, nincs kettőstömegű, de max 68 ló.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #145851 üzenetére
Vezettem már 1.4 PD-t(3 hengeres) de nekem nem szimpi, inkább valami 1.6 HDI motoros autót néznék.
-
Szajo
őstag
válasz
Luck Dragon #145851 üzenetére
Ha jól tudom csak az 1.9esben van kettőstömegű.
Alapvetően megbízhatóak de nyilván amelyik sok Km-t futott vigyázni kell sok mindenre. Mindenképp nézesd át mielőtt megveszed. -
Sirandrish
legenda
válasz
Luck Dragon #145837 üzenetére
Nekem bőven elég az 1.3as
-
Land
veterán
válasz
Luck Dragon #145671 üzenetére
A hirdetésben szereplő dolgokat kellett cserélnem/felújítanom 1.5 év alatt + több dolgot bele sem írtam. Lehet mostantól sokáig jó lesz, de a szenvedő fél én voltam és nem az előző és nem a jövőbeli tulajdonosa.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Luck Dragon #145353 üzenetére
Köszi, de még eddig a Punto tűnik a leglogikusabb választásnak.
Abból érdemes a 90 lovasokat keresni, vagy a 75 lovas is jó?
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #145342 üzenetére
Nalunk egyik olasz sem kapott seleniat, Repsol, Penzoil, Liqui Moly stb megy bele.
Prisma 460e
Croma 330e
Dedra 290e (osszetort)
Dedra 330e
Alfa 310eDe beleolvasva Alfas, Lancias, Fiatos csoportokba, ott sem ajanlott mar egy ideje.
Jakab66[hun]: annyival eljar az biztos, sot a kevesbb sem elkepzelhetetlen, csak talalj egy olyat, amiben nem 30e kilometerenket csereltek a 3 liter olajat.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #145338 üzenetére
Nekem (es meg sok olaszosnak) nincs jo velemenyem a Seleniarol. Egyebkent meg havi olajcserenel szerintem edes mindegy mit ont bele (persze nem hamisitott, alja szart), aztan ki.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Luck Dragon #145338 üzenetére
Ezért nézegettem én is ilyet, mert más cégnél is láttam, hogy bevált! Hajtotta boldog-boldogtalan, szétestek a műanyag alkatrészek, fogyott róla a festék, de eltekerték a kulcsot, és mentek! (5 literes fogyasztással)
-
rbalint88
addikt
válasz
Luck Dragon #145184 üzenetére
Azert 135 lotol nem kell beszarni... atlagnal picit jobb menetdinamikaval rendelkezik, de ettol meg ugyanugy kisauto, szuk kanyargos uton lehet vele kezdeni valamit, palyan elverzik. Nem oda talaltak ki.
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #145182 üzenetére
1.6 sport.
Legjobb.
Csak viszik mint a cukrot.
Meg nem is olcsó. -
426os
őstag
válasz
Luck Dragon #145142 üzenetére
Jó autó a Splash, de csak 1.2-est, lehetőleg GS felszereltséggel keress. Nyáron 5 napig volt nálam egy 400k+ km-t futott darab (nem elírás, ennyit mutatott az órája, egyébként bérelt autó volt), egészen egyben volt (2008-as volt azt hiszem). Megjártam vele Erdélyt, kb 1300km-en átlagban 6,5l-t evett, végig fullon működő klímával (nagyrészt országút, de viszonylag sietve, sok faluval). Egy személlyel, kevés csomaggal országúton, sík úton jól ment, emelkedőn már gondolkodni kellett az előzéseknél. 100 felett hangos (szélzaj leginkább), autópályán 140-50-et tartja, de ha jön egy emelkedő, akkor már max 120 (Kolozsvár-Torda közti szakasz). Városban és nyugis 90-100-as tempónál szerintem nagyon jó volt. Talán az üléspozíció nem volt az igazi, 500km után kicsit fájtak a lábaim (túl meredeken álltak a pedálhoz, vagy nem is tudom).
-
rbalint88
addikt
válasz
Luck Dragon #145131 üzenetére
Lasssan harom honapja hasznalok egy 1.2-es splasht, az en labammal 7,2 es 8,2 kozott evett (atlag kethetente tankolok), de ki van hasznalva mind a 86 loereje. Autopalya+bp-i dugo, napi 2x17km, meg hetvegen varos+out 2x30km. 150-et szepen viszi, csak nyelezni kell, birja.
Btw az frankon hianyozni fog, ahogy a kettest 90-nel leforogja es veri a revlimitert
Egy-ket szemellyel egeszen jol megy, futomuve is stabil. Mondjuk egy ket het kell, mire ezt el is hiszed, de fasza kis gep. Belter kopogos, de nem is akarja eladni magat premiumnak. Csomagtarto az mondjuk tenyleg vicc, de szaladgalos autonak, ket embernek teljesen jo. Hosszu palyazasnal mar hangos, mert sokat forog (130@4000 kb) -
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #145131 üzenetére
Splash az egyik legjobb fogyasztású (szívó)benzines autó: [link]
Azért vettem annak idején.
A váltó út nagyon rövid, Japános.
1.0-at nem szabad venni, mert bár még kevesebbet eszik, de gyenge.
1.2 is nagyon jól fogyaszt, de legalább már dinamikus vele az autó.
Ja és gombokért fenntartható, első rugó törés típushiba, de ez 3-4 évesen kijön, más váratlan nem volt. -
aero.
veterán
válasz
Luck Dragon #145128 üzenetére
Az 1.2 az benzin, abban nincs. Jól fogyaszt az a motor, amellett nem nagyon éri meg a dízel.
-
aero.
veterán
válasz
Luck Dragon #145125 üzenetére
Van benne, swiftben is.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #145125 üzenetére
Fiat 1.3 MJet. Kettostomegu jo kerdes, Fiatokban van.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #144900 üzenetére
Az anyagok minosege is Ikeas.
-
válasz
Luck Dragon #144744 üzenetére
Egy szívó motornak ez smafu. Főleg ha gondos tulaja volt, és 10 ezrenként cserélte az olajat, akkor 1m se lesz megterhelő.
#144740 adalbert1: Cégautó volt.
-
kovacsroli
senior tag
válasz
Luck Dragon #144580 üzenetére
Nekem az egyik kedvencem formára, csak nem ebben a színben, hanem mondjuk kékben
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #144496 üzenetére
Megbízhatóság? Anyám lebeszelhetetlen róla..
-
tresh
veterán
válasz
Luck Dragon #144467 üzenetére
Motor függvénye, de nincs vele több baj mint az átlaggal. Nem a piac aljáról kell venni és ha nem akarsz FAP és társaival szenvedni akkor 2.0 szopó benya jó választás bele. Illetve annyi hogy szerintem szűk és kicsi az elődjéhez képest (406). Ha kategóriába kéne választani akkor én a C5-öt venném. Sokkal jobb vétel, több extra és tágasabb a kombi meg gusztustalanul nagy
-
válasz
Luck Dragon #144318 üzenetére
Luck Dragon, Declare: Ezek megfelelnének, de idősebbek az elvártnál.
-
válasz
Luck Dragon #144295 üzenetére
Csak mert hahu-n akad 2013-as is. Ez a 2012-es H Astra elég csábító. Bár ez a J Astra se sokkal drágább, bár gondolom előző szériásból jobban felszereltet kapok, és a könnyebb bódé miatt jobban is mozgatná.
-
kovacsroli
senior tag
válasz
Luck Dragon #143962 üzenetére
-
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #143893 üzenetére
Hmm. Ezzel most nem mondtál semmit, még szép olyat választ, amit ő szeretne, ezt minek ide írni?!
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #143893 üzenetére
Igaza van, Lanos kemény, kopogos, 1.5-ös ős motor, olajat szereti, rohadnak is nagyon.
Apámnak volt, így tudok róla mesélni. -
#94529552
törölt tag
válasz
Luck Dragon #143890 üzenetére
Az Astra hasonló technika, de sokkal jobb és szebb kivitelben. Semmi indok nincs a Daewoo-ra.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Luck Dragon #143833 üzenetére
4x körbe, az csak 160.000km.
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #143833 üzenetére
Tervben van egy ilyen nekem kintről.
Csak nem tudom, hogy 1.9PD, vagy 1.8T -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143697 üzenetére
Szárazból csak a bor jó. Értem?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143688 üzenetére
Amit most hoztak/hoznak ki azt DCT-nek hívják és az saját
fejlesztésDSG koppintás.A rossz hír az, hogy ez is száraz kuplungos és csak 150k km gari van rá.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143686 üzenetére
Igen, az még elég új konstrukció. Én sem tudok róla kb semmit ilyen téren.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143669 üzenetére
Nem, annak jó a hangolása. Igaz S60-asat vezettem csak automatával de a váltó meg a szoftver ugyanaz.
Nem vált olyan gyorsan mint egy DSG de olcsóbb is a fenntartása. Nem tudom milyen évjáratban gondolkozol de az 5 gangos felejtős abból is, csak a 6 sebességest vedd.
mod:
Amúgy az új cvt-k is jók/tartósak, csak van aki nem szereti a karakterét.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #143662 üzenetére
Ajánlott automata? Prius, i3, Tesla...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143662 üzenetére
A tartósság mindnél kérdéses (a kényelemnek ára van) de az új ZF-ek pl nagyon jók. Amik igazán tartósak a régi automaták (pl a Volvo féle 6 gangos geartronic) de azok rántva váltanak és többnyire idegesítően bután vannak programozva egy DSG-hez viszonyítva.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #143662 üzenetére
"Van egyáltalán ajánlót automata..."
Na erre én is kíváncsi lennék. Mondjuk szerintem egy automata mindenképpen érezhetően magasabb fenntartási költségekkel fog járni, mint egy manuális.
-
-v-
addikt
válasz
Luck Dragon #143658 üzenetére
Nem értem a VW-t
$$$
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143658 üzenetére
Egyetlen oka van: olcsóbban gyártható. Az, meg hogy a gari időn túl mi lesz vele már nem az ő gondjuk.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #143658 üzenetére
Gondolom alacsonyabb az előállítási költsége. Így nekik olcsóbb, ahová meg elég az is, oda felesleges az olajos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #143656 üzenetére
Az száraz kuplungos az még kevésbé lesz tartós mint az olajos. Annak nem tudom az árait de nagyságrendileg nem sokkal olcsóbb sztem. Ha ilyet veszel akkor kalkuláld be hogy 250k után ráköltöd a gatyád is a váltóra vagy azt hogy 240k km-nél eladod.
-
válasz
Luck Dragon #143628 üzenetére
Nem teljesen értem, rossz lenne a link? (Nálam az érvényes műszakis Alfákat mutatja 300 ezer Ft-ig.)
-
válasz
Luck Dragon #143284 üzenetére
Octi 2 FL 1.4 TSI-ben nincs DMF; viszont létezik olcsó, gyári vezérléskészlet (70-80 k Ft).
-
sheep
addikt
válasz
Luck Dragon #143282 üzenetére
Úgy tudom abban még volt 1.6 os 102 lovas benzines, talán az a leg megbízhatóbb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Luck Dragon #143282 üzenetére
2.0 CR CFH motorcsalád jó. Azokból válogatnék, ha dízel kell. A benzinesekből csak TSI van a piacon. Nem tudom meddig volt 1.6Mpi, az még megbízható volt. A többi benzines összetettebb.
-
batai15
félisten
válasz
Luck Dragon #143113 üzenetére
gyakorlatilag sincs . kettős tömegu csak 1.6 110lovasba van. havernak az van most vette ő is. elinte enis gondolkoztam rajta,de e miatt meg a binyolultsaga miatt mondom csak az 1.4 jöhet szóba.
-
batai15
félisten
válasz
Luck Dragon #143069 üzenetére
bizom benne hogy így lesz.
nagyon tetszik a kocsi így főleg a suzuki után,parombak is bejön és ezzel már hosszabb tavin is lehet gondolkodni.
-
batai15
félisten
válasz
Luck Dragon #143067 üzenetére
köszönöm szépen, remélem nem fog sok gondot okozni.
-
juve600
nagyúr
válasz
Luck Dragon #142947 üzenetére
sajnos kiderült hogy törött volt,egyre több hiba jött elő
-
batai15
félisten
válasz
Luck Dragon #142924 üzenetére
egyre jobban ezen vagyok en is. kérdés hogy a suzuki ért meg kapom e a kitűzött 250ezret valamint hogy meddig kellene árulni. egyébként ha eladom az autót akkor van valami költség ?, vagy nekem csak be kell menni jelenteni a tulajdon változást és ennyi ?
lehet egy két kereskedőt be kellene próbálni hátha adna annyit. -
concret_hp
addikt
válasz
Luck Dragon #142794 üzenetére
igen valóban, a nyitólapon a piros keresés gomb alatt van a részletes kereső és ott be lehet állítani
-
concret_hp
addikt
válasz
Luck Dragon #142789 üzenetére
ezt megtaláltam, de nem ez volt a kérdés
olyan listát szeretnék, hogy ár szerint növekvő, de max 50km-re levők
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #142785 üzenetére
Én simán bevallalnam, ha most vennék új autót.
-
juve600
nagyúr
válasz
Luck Dragon #142738 üzenetére
De magáról az adott kocsiról , kereskedésről vélemények ?
Ismerősnek 1.2tsi octavia van ,abba is elég a motor
-
válasz
Luck Dragon #142373 üzenetére
Pont most volt róla használt teszt. 1.4 HDi mellé a mai napig nem raknak kettőstömegűt.
-
middleaged
tag
válasz
Luck Dragon #142297 üzenetére
Csak még mindig egy betegágy.
-
w333
félisten
válasz
Luck Dragon #142297 üzenetére
De legalább spórolt az üzemanyagon 3L / 100km viszont cserébe 10X annyit költött rá mint költött volna benzinre és vesz egy normális 320i -t
Pug 406 (2.0HDi) amennyit ráköltöttem az alkatrészekre az E34 -el eljártam volna ingyen 1 évig (tulajdonképpen anno pont emiatt lett az E34) ... ennek viszont tényleg semmit nem kellet csak benzint !
-
-v-
addikt
válasz
Luck Dragon #142297 üzenetére
A kettétörő főtengelyt leszámítva ezt az összes lefingott 320d tulaj rákölti előbb vagy utóbb, max. nem vallja be
-
Chrisstoffer
újonc
válasz
Luck Dragon #142271 üzenetére
Köszi! Ezt a tesztet még nem láttam. Itt eléggé a CX-5 felé húznak. Ki kell próbálnom mindkettőt és majd eldől. Köszi mindenkinek a segítséget!
-
Chrisstoffer
újonc
válasz
Luck Dragon #142266 üzenetére
Indokold meg légyszi, hogy miért.
-
Gergőke88
addikt
válasz
Luck Dragon #141536 üzenetére
Sőt ahogy nézem már csak a sedan elérhető meg a GTC.
De elfekvőben lehet van meg kombi vagy 5ajtos. -
Gergőke88
addikt
válasz
Luck Dragon #141532 üzenetére
De már csak sedan vagy 5 ajtós variációban lehet rendelni.
-
Land
veterán
válasz
Luck Dragon #141532 üzenetére
Igen ezt a 2-t írtam a hsz-ban. Csak senki nem próbál rájuk beszélni.
J Astrát kilőttem, miután az egyik legpörgősebb Opel fórumon utána olvastam a típushibáinak... -
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #141473 üzenetére
Én nem 500e Hufot írtam a G Astrához, annyiért sok választás nincs.
-
Integrale
veterán
válasz
Luck Dragon #141277 üzenetére
500-ert nem kap, jot plane nem.
-
válasz
Luck Dragon #141277 üzenetére
Vagy még ezt elfeledtem Daewoo Lanos 1.6
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #141030 üzenetére
JTD-kkel nem nagyon szokott gond lenni
elegge megbizhato motornak szamit az elmult lassan 20 evbol, amiota gyartjak
1997-ben jelent meg
ez az elso kozosnyomocsoves, "common rail" dizelmotor -
diegho
nagyúr
válasz
Luck Dragon #141033 üzenetére
Nekem dízel nem kell, azokat meg se néztem.
-
diegho
nagyúr
válasz
Luck Dragon #141024 üzenetére
Kintről egy Multiwagon formájában nekem lehet tökéletes lenne.
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #140993 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #140991 üzenetére
Mindegyik motorkod szijas?
Ha igen, akkor elnézést, máris közelebb van az olcsóbb fenntarthatósag kritériumahoz. -
Kornel
veterán
válasz
Luck Dragon #140988 üzenetére
Ez lancos, ha jól tudom, mégpedig nem a motor élettartam cserések közül.
Egy lanccsere rögtön 100+k huf, szerintem máris bukott az olcsó fenntarthatósag kritériuma.
És még semmi baja sem volt emellett az autónak.
(Egyébként EGR, kartergaz visszavezeto szelep, stb. kis hibák, de itt is repkednek az 50-100k huf összegek, és ezek bőven előfordulhatnak ezeknel)Szerintem rakja rendbe 100k-bol az F astrat, nem nagyon talál az újabb autók között a szó jó értelmében vett ilyen igénytelen autót...
Talán a suzuki liana, ha a hatchback csomagtartója elég, akkor motor élettartam lánccal (1.3, 1.6) megfelelhet a kritériumoknak, de csak FL-et vennék, az meg 1M. Nem rohad, a motorhoz sose kell nyúlni, futóműben sincs semmi komplikált dolog, ideális melós autónak.
-
bigrob
őstag
válasz
Luck Dragon #140813 üzenetére
Ma furikáztam egy 2010-es 1.4 caddyvel, nem egy autópálya cirkáló, de szerintem városban elég. Igazából ilyen kemény 4 km-es utakat tennék meg egyszerre vele, úgyhogy azért fontolgatom az 1.4-et, mert az talán bemelegszik ennyi idő alatt.
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #140799 üzenetére
Jó de az albea nem is igazan fiat amúgy a 90 es évek elejétől az olasz fiatok már javarészt horganyzott bódéval jöttek, ez inkább egy fiat emblémás TOFAS amit inkább terveztek a pakisztáni állatorvosnak mint az európai embereknek.
-
kelly416
veterán
válasz
Luck Dragon #140733 üzenetére
Nagyon fázom a Fiat-októl. Utoljára Nagymamámtól hallottam jó véleményt a volt szomszédja Fiat-járól valamikor '86 körül. De komolyan, egyetlen olyan ismerőst nem tudnék összeszedni, aki elégedett lett volna a Fiat-jával. Minden előítélet nélkül írom ezt, csak a véleményekre alapozva.
-
szőröscica
addikt
válasz
Luck Dragon #140644 üzenetére
Miért akarod szívatni szegényt? Életem legrosszabb autós élménye volt az 1.6 szívó J Astra, annál még a literes Citroen C1 is gyorsabb volt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #140531 üzenetére
Jogos, de amennyiért adnád tuti nem kellene, azért egy árat mondhatsz...
Kinéztem egy másikat most, most elutaztak, vasárnap jön vissza, így én nézem meg ezt elsőnek, szóval ha ezt valaki elviszi előlem akkor hajrá...
De ez sajnos nem annyira jól felszerelt, meg a motor is gyengébb benne, viszont kicsit fiatalabb, kevesebb km, napfénytető...Magánszemély, német rokontól vette, végig márkaszervizbe volt hordva, ma ennek is lekérem az adatait...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest