- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #208307 üzenetére
Nekem amúgy volt MotoSafe-em (még a régebbi változat), tényleg marha jól szűri a szélzajt. Aztán a motorbalesetem után elajándékoztam.
-
Lacko32
tag
válasz
Paxker315 #208256 üzenetére
Mind a világ végén, ami a közelben van/volt, az vagy drága, vagy rommá fújt volt. Egy egerszegi kereskedésben találtam egyet, megláttam, vissza is ültem a kocsiba.
Mindenképp 5 ajtós kell, az Ypsilon kiesett. Az olasz vonalat nem erőltettem, ugyan még nem dőlt el, mi lesz a választott.Amúgy ez a kiszemelt, ismerem a tulajt, nagyából az autó előéletét is [link] Erről többen próbáltak lebeszélni, ugyanakkor rábeszélni is.
-
sagesz93
addikt
válasz
Paxker315 #208259 üzenetére
Azt nem merem leírni, mennyiért vettem pár hónappal előtte ezt a kocsit, de egyszerűen szörnyű, hogy mennyire lenézik ezeket az autókat, pedig nagyon jó kis járművek amik pár hsz-el elobb fel lettek sorolva. Csak tényleg meg kell nézni mit vesz az ember, mert lehet 600ért egy pesszimista tulajtól jobbat kapni, mint 900ért egy neppertől osztrakbol frissen behozva full szervizkönyvvel(30ezres olajcserevel stb stb)
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #208102 üzenetére
Megnéztem a Szhelyi járgányt, valamit engednek belőle, belülről patika bár meglep hogy 2014.05. havi autó már rozsdál. Nyilván kell kezelni, kell bele egy rádió meg ez lesz a téli felni ami rajta van, ez ugye a fehér. Egészen tetszetős azért egy szerelő ismerőst el kell vigyek mert ez nem 20 forintnyi tétel.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #208087 üzenetére
Felszerelés szempontjából egész jól fest az az Octavia, Meganeban csak hátsó radar van igaz annyira nem igénylem az ilyen fícsöröket. (úgy is mondhatnám, van mi elromoljon az autóban fícsör némelyik
) Meganehoz képest az újdonság, melyet előnyként tekintek az ülésfűtés és a tempomat. Talán a navi, mely valami pluszt jelent, de kell hozzá valami alufelni majd meg téligumi. Fogyasztásra meg majd fény derül, szeretném ha beérné 4.8-5 literrel 100-on de ez még a jövő zenéje, előbb el kell határozzam magam.
-
-
-
user12
őstag
válasz
Paxker315 #207661 üzenetére
Sziasztok
Nekem is lenne egy hasonló - vétellel kapcsolatos kérdésem.
Feleségemmel ketten vagyunk, autóvásárlás előtt. Mi van olyankor ha valami oknál fogva (pl meló miatt) én nem tudok elmenni az autó átvételkor, a feleségem elmegy és az ő adataival lesz megkötve az adásvételi, ergo ő lesz a tulaj. A biztosítást meg lehet kötni az én nevemre (mivel az előző autó az én nevemen volt, B10-ben voltam, ő viszont a legkisebb fokozattal indulna, ami nem volna jó)?
Köszi előre is. -
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #207567 üzenetére
A Wikipédiáról:
"Honda uses the "Jazz" nameplate in Europe, Oceania, the Middle East, Africa, Hong Kong, Macau, Southeast Asia and India; and "Fit" in Japan, Sri Lanka, China, Taiwan and the Americas."
Állítólag Európában a skandinávok miatt lett Jazz, mert a Fit hasonlít a "fitta" szóra.
Ugyanezen okból lett a Hyundai Kona is a portugáloknál Kauai. -
aero.
veterán
válasz
Paxker315 #207451 üzenetére
5 évig nyomtam azt a szar vonalat, a rekord 5.5 óra késés volt, de általában ünnepnap volt, mikor 15 perc alatt késett. Napi 3-4 óra késéstől függően, sosem kapom már vissza. Talán maradandó nyomot is hagyott, ezért tartok itthon annyi autót, hogy ne kelljen rászorulni.
pècsimunkás: Nem nehéz megfejteni. Keveset késnek, tiszták, nem büdösek, modernek, nem húznak le a csövesek rajta, nincs húgyszag vagy műbőrbe vágott horogkereszt.
-
válasz
Paxker315 #207288 üzenetére
I20 teljesen jó, annó Göbi is tesztelte.
#207289 Richard!: Nekem ez kissé taszító mikor valami nagy sportosnak akar kinézni, de nem az. Ettől függetlenül ezzel a blokkal venném, de valami elegáncsosabbat.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Paxker315 #207284 üzenetére
Tapasztalataim szerint 4.5 méterig ugyanolyan minden autó, felette már figyelni kell, de ott is inkább a szélesség a probléma pl. parkolásnál. Emiatt is nehézkes a SUV=városi élet, mivel azok mind szélesek. De muszáj azok legyenek, hogy ne boruljanak bele az első árokba.
-
rbalint88
addikt
válasz
Paxker315 #207192 üzenetére
Jeeezus, 5,5M… tavaly majdnem vettunk egy kombit 3,2-ert kicsit serulten (elso-hatso lokos es csomagterajto fenyezes kellett volna neki, max 200k), de le voltak kotve a forrasaink lakasfelujitasra. Vicc, hogy laza 2M-t lehetett volna rajta fogni. Egyszeruen irrealis…
6 havi “jo” fizetesbol is csak necces autokat lehet kapni szinte, de ha ellat az ember 10 millaig, ott is bele lehet futni pofonokba. Az a csunya, hogy hirtelen egy “semmi extra” kompakt auto is becsuszott a 10+ millas savba ujonnan, beteg ez az arazas.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Paxker315 #206974 üzenetére
Esetleg Clio? 1.2 szívó jó kis egyszerű, régivágású motor (és bónusz még 4 hengeres is).
1.2 PureTech összefoglaló videó felirattal [link]
Ha nem lenne az újautóthasználtan kitétel, mondanám, hogy spóroljon egy jót ezzel - tulajdonképp 1.4 TSI, mínusz egy hengerés itt még garit is kaphat rá. Erről, és a kinézet fontos részről jutott még eszembe, netán A1? (Ezt a céget nem ismerem, csak példa.)
-
molnarpeter
nagyúr
-
válasz
Paxker315 #206894 üzenetére
Úgy tudom csipásak az ívek, és volt mikor benyelt egy liter olajat két csere között. De hamarosan ránézek, nem tudom azóta mi van vele. Golf 6 meg ugye inkább 5.5. Én is úgy tudom hogy a zajszigetelésre jobban figyeltek már, akárcsak az A3 esetén. Bár lényegesen jobban bejön mint az 5. Viszont árak tekintetében eléggé magasan szárnyal.
#206895 Zotyipotyi: Hangos mint a legtöbb Suv.
-
-
pinnacle
nagyúr
válasz
Paxker315 #206720 üzenetére
Köszi mindenkinek! Tényleg gond, hogy mindenki ilyen "divat tankokkal jár", de mit lehet tenni, ha ez mégiscsak biztonságosabb? Ssangyong Tivoli, Dacia Duster-el sincs semmi gond? Azt, hogy 6M-ért tudják adni, min spórolták meg? Remélhetőleg a hasznon és nem a minőségen.
-
-
dong86
csendes tag
válasz
Paxker315 #206443 üzenetére
Az Aisin váltókkal nincs gond, csak azzal a robotizált fossal de csak az 16. e-hdi-k mellé rakták. A benzines motorokkal kevésbé megbízhatóak kivéve az 1.8-2.0 szívókat a de az csak a c5-ben van és eléggé a modellciklus elején 2010-ig.
Lépj be a facebook csoportokba a C5 és 508 csoportokban is elég sok infó van meg sokszor van csak ott hirdetett eladó autó.
-
vzsryl
nagyúr
-
dong86
csendes tag
válasz
Paxker315 #206432 üzenetére
Szia!
C5 esetén a hydractive 3 futómű rendberakása zsebbenyúlós lehet, második generációs C4-ből olyan sok nem szaladgál ha valami törik nem lesz bontott alkatrész annyira nem ismerem a típust amúgy.
Az első generációs 308-asnak lehetnek elektronikai nyűgjei a másodiknak meg a fedélzeti rendszere nem sikerült a legjobban. Az 508 elég megbízható ablakemelő esik be mint típushiba.Motorok:
Az 1.6 HDI megölheti a turbót ha eldugul a turbó olajozó csövében a szűrő valamint az első évjáratokban valami nevetséges olajmennyiség volt de szerintem az Euro 5-ösöknél nincs ilyen gond. Szerintem inkább a 308/C4 vonalon ideális választás a nagyokba kicsit gyenge és nem is fogyaszt kevesebbet mint a nagyobb társa. Szerelték őket valami robotizált automatával az egy rakás szar. Az Euro 6-sokat bluehdi néven futnak adblue-val lásd lent.
A 2.0 HDI-ből a 140 lóerősnek a legrosszabb a híre(de még minding elég megbízható) a 163 lóerős mondják a legjobbnak ezek EURO 5-sök. AZ Euro 6-os motorok bluehdi nevet kaptak Adblue befecskendezéssel szeret a tartály tönkremenni méltányosságból van, hogy a tartályt adja a márkaszerviz de a géprerakás, csere és feltöltés szépen kacsingat a 100 ezer felé, ha nem adják a tartályt simán 400-500 ezer is lehet. Az Euro 6-sokat 150 és 180 lovasok utóbbi automata váltóval van sokat levesz a menetteljesítményből amúgy megbízható.
Legalább ekkora motor kell a C5/508-ba.Az árszakadék azért van mert félő hogy nehéz lesz az Euro 5-ösöket eladni, ha elkezdik kitiltani őket. A C4 mellett megnézném a DS4/DS5 páros elég szép autók azok is és a C4 alapjaira épülnek.
Én egy C5/508-at vennék kézi váltóval 2.0 HDI-t 150 lóerős bluehdi-t vagy ha nem zavar az Euro 5 akkor 163 lovasat.
-
oliwire
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #205640 üzenetére
TLDR szekció nincs?
Amúgy megázni nem nagyon ázott meg az elmúlt hetekben, csak a por, meg a temérdek só...
-
-
válasz
Paxker315 #205193 üzenetére
Vegyél motort, máris kuplungolhatsz kézzel
Amúgy a 7g benzinesek jók tényleg az automatával, ha nem sietsz elég lehet a 2.0 AT is. Hagyományos automata, nem elromlós. A benzinmotorok jobbak mint 8genben, utóbbiban gyakori az olajevés, főképp a 2.4-nél, de a 2.0 sem olyan bulletproof mint a K20Z2 a 7genben.
-
válasz
Paxker315 #205191 üzenetére
7genből nincs automata dízel, csak benzines. 8gen fronton nem vagyok annyira otthon, nem ismerem a típust.
A 7gen dízel amúgy nagyon jó, arra kell figyelni, hogy 0w30 c2 kerüljön bele és sűrűn legyen cserélve, mert meg tud nyúlni a lánc és annak a cseréje nagyon költséges. A leömlő repedés volt még típushiba. A 7gen automata váltóról én személy szerint még nem hallottam rosszat, nem rémlik hogy a facebook csoportban bárkinek megkotlott volna.
Inkább az a probléma, hogy a 2.0 AT nem tépi fel az aszfaltot, a 2.4 AT meg már nagyon sokat eszik. Bp-en rövidtávokkal 16L+ sem ritka.
-
rbalint88
addikt
válasz
Paxker315 #204982 üzenetére
Haha, mi is kb igy futottunk neki tavaly ev vegen, hogy max 6M, nalunk meg a carplay volt feltetel. Hat vegul egesz mas lett, majd ha nalunk lesz, rakok be kepet
Az is vicc, hogy kb egy eve kovetek bizonyos tipusokat, a piac utoeren tartom az ujjam, aztan pl a Hyundai Ioniq tavaly tavasszal epp kezdett bemenni 6M ala, most ugyanaz az auto 7,5-8M
Szopo most autot venni, foleg, hogy bizonyos tipusok arat elegge tolja a hype-vonat is. Erdekes, hogy a korabban “draga” Prius ara kb maradt ott, ahol vettuk 2020-ban, ezzel viszont most mar jo vetel, ugy elszallt a tobbi tipus ara -
footy
addikt
válasz
Paxker315 #204957 üzenetére
+1 a Laguna 2.0cdire es az 508 2.0hdire
#204959geckowize
Zajszigetelesben az 508 nagyon jo es az allure kivitelben az ulesek is kiralyak.
Lagunabol en 3db Faceliftest probaltam, de nekem kicsit mind szelzajosnak tunt.
A Passatnak eleg jo a zajszigetelese de adott aron abbol vagy nagyon gyengen felszerelt vagy lerugott vagy rengeteget futott lesz. (illetve ezeknek a tetszoleges kombinacioja) -
geckowize
őstag
válasz
Paxker315 #204957 üzenetére
Szia, koszi a valaszt!
Zajszigeteles persze szamit, de ugye ez alapjan sem lehet szurni sajnos... amiket soroltal (Golf,Jetta,Passat, Avensis, C5, 508, Laguna) azokat esetleg tudod, hogy jol szigetelnek?Francia kocsiktol szemelyes preferencia miatt tartozkodom, de ha nagyon nem lesz mas es nagyon szukseg lesz ra, kb csak akkor vallalnam be.
#204958
vzsryl: Koszi neked is!
Ha bevallalok 15 eveset is (tehat min. 2007), jut eszetekbe barmi hatrany azon kivul h biztositast nyaralasnal nem lehet ra kotni, valamint nyilvanvaloan nagyobb a meghibasodas veszelye? -
szabonagyur
félisten
válasz
Paxker315 #204844 üzenetére
Igazából lényegtelen most nekem. Sajnos a tulajok elhanyagolják, hasonlóan, mint a fékfolyadék cserét.
Ezért nézek alacsony futásút, ha automata akkor legalább közel legyek az olajcsere idejéhez, mert ha nem is tudja bizonyítani, hogy megcsinálta, de megcsinálom és nincs gond belőle.
Plusz bármennyire is nem futást kell nézni ha el akarom adni egyszer akkor nehéz lesz megmagyarázni a követkető tulajnak, hogy a most 170el megvett autó eladáskor 240-el még ugyanilyen jó lesz legalább ennyi futásra neki is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Paxker315 #204779 üzenetére
jajaja
amikor a FB-n azon nyigott vki, hogy Bp-n cangazva tobbszor elofordult mar, hogy eltort a karbon felnije, es fuuu
1. Bp-n utjain ugy en bloc ki az a hulye, aki karbon versenyfelnivel teker?
2. csipkebokor vesszo
3. Bp nem edzeni van...
4. rakerestem a mukira, hogy hatha vmi TdF-s vagy GdI-s csucs vki sipolt be, de sehol nem jegyzik, csak vmi lelkes amator, akinek van erre ammoja, es ettol erzi magat is lenszarmsztrongnak -
7Heads Drago
veterán
válasz
Paxker315 #204500 üzenetére
Baromság így nézni ezt. Az automata váltó marha kényelmes és nincs olyan hogy rosszul vált. És mióta van kettőstömegű még csak azt se mondhatjuk hogy drágább lenne. Mire az automatát javítani kell kb 2 kuplung megy szét, ha pedig sokat hibázol akkor még többet.
És kit érdekel más mit gondol, neked úgy jó és kész. Manuális váltóval és automatával is lehet valaki tahó vezető. -
Vismajor01
addikt
válasz
Paxker315 #204500 üzenetére
Én autópályázok és városozok. Mind a kettőre nettó hülyeség a manuális váltó. Vagy dugóban araszolsz és szar, vagy folyamatos sebesség miatt nem is érzed az automata/manual közti különbséget.
Az egyetlen ahol szeretem és kivánom a manualt az a kanyargós főút, szerpentin. De azokon meg 5%-ban járok az évben. Emiatt manualt tartani olyan lenne mint gyerek nélkül 7 személyes kocsit venni mert évente 1x elmegyünk nyaralni. Az év amradék részében meg szopás
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Paxker315 #204478 üzenetére
Pedig teljesen logikus.
Egy használt CLS viszonylag olcsón megvehető villantós autó. Pont emiatt városba ilyen célra nem sok ellenfele van. Értelemszerűen azért, hogy pályán elszáguldj a belső sávban, azért nem éri meg az árát, mert akkor úgyse látják mekkora jampi vagy. -
szabonagyur
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #203618 üzenetére
Én most ilyenekről fantáziálgatok.
Egyébként abban a dunaharaszti kereskedésben van egy Ypsilon is, ha nem csak 1 milka állt volna rendelkezésre, ezt választottuk volna. Na, nem mintha rosszul jártunk volna azzal, amit vettünk.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Paxker315 #203483 üzenetére
Egy Toyota dízel fenntartási költségei a drágább dízelek közé tartozik, mivel itt Európában nincs akkora háttere, mint a VW/PSA motoroknak.
Hosszútávon többszöröse egy dízel Avensis fenntartása a hibrid Auris-hoz képest. Nem a fogyasztás miatt, hanem a zsebbenyúlós alkatrészek miatt. Nem csak a dízel alkatrészek drágábbak, hanem a két autó közötti méretosztály különbségekből fakadó alkatrészárak is, pl: fék és futómű.
A felhasználásod mellett a hibrid akksi se éli éppenséggel a legszebb napjait, de ha kell az autó, akkor inkább ez legyen.
Arra már rájöttem, hogy neked a vezetés egy hatalmas púp a hátadra. Mérlegeld át.
Én szeretek vezetni, de ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér".
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest