Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
tboy93 #120765 üzenetére
Valóban nem, de azért nem tér el nagyon egymástól a kettő. Amint kellően meleg a víz, már tudja melegíteni a motort, olajat. Legyen 5km, de akkor én már a városban járok. Igaz ez a 2,5 km is 10 perc. Mind1, én már ha fegyverrel kényszerítenének, se vennék szívó benzinest
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #120417 üzenetére
2hétig jártam a suliba, város másik felébe 13kerbe Érdről tömegközlekedéssel amíg törött volt a stift.. Senkinek nem kívánom.. 3átszállás+ kb 1km séta..... Szörnyű volt és a menetidő kb 2óra vagy több egy kicsivel.,mindezt úgy h jegyre napi 1500am elment... Több mint amit eszik az autó.. (Vagy ugyanannyi)
Most 15.20ra kell kb beérni és elég 14:40 -45kor elindulnom h beérjek olyan fél4re.. És ebbe benne van a parkolás elindítása, a kicsi gyaloglás, meg a dugó..Ilyenkor értékelem igazán h jó dolog autóval járni.. Persze ha csak közelbe kéne menni akkor lehet Én is tömeggel járnék de így nem..
-
rwin5
őstag
válasz
tboy93 #120345 üzenetére
jahh, saját kocsi nincs eladó, hacsak valaki nem vágyik majd egy 30 éves I.-es golfra a közeljövőben
most ezt néztem [hyundai_i20]
-
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #120221 üzenetére
170000 FT..... Kicsivel több mint az autó értéke 20%-nál.. Ennyit azért 15 éves autóra nem nagyon költöttem volna.. Se nem térül meg ha eladod, illetve oké h nyugodtabban ülsz bele de nem 5-6 éves ,hogy ha eladod akkor kb áron felül tudod elpattintani mert patent... Bár ez csak az én álláspontom, ha neked így jó akkor örülök.
-
nesa
veterán
válasz
tboy93 #120221 üzenetére
En ezt mar nem valaltam volna be, ha ennyire szetvan dulve a gep, a tipomon a tizede se lett volna, sot lehet foltozni se kellet volna, inkabb eladtam, epp ma voltam miatta a rendorsegen a fazon nem iratta at es hamis adasvetelivel a nevembe ujra eladta
meg jo hogy nem az orszag masik felebe, csak 2x50km be kerult amit egyszer majd kifizetnek nekem.
-
Kornel
veterán
válasz
tboy93 #120221 üzenetére
ezt mondom...
de mondjuk vegyük azt, hogy az utcáról mentél, stb.
tesómnak ismerős csinálta, nyúlványok, küszöb, stb., ott volt végig, meg volt csinálva.
3-4 év és megint kuka.
ennyit ért, nem restaurálás, de az nem is ennyi.
a mondeo-t azért adtam el (meg se kellett volna venni), mert 1-2 éven belül ki kellett volna lakatolni, az meg nekem nem volt vállalható procedúra. -
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz
tboy93 #119439 üzenetére
Félreértések elkerülése érdekében:
Egy házban lakunk, egy helyen dolgozunk, tehát a programok szinte mindig közösek.
Pénzben eddig is segítettük egymást.
Még mindig nem hallottam igazán meggyőző kommenteket, mit is kéne tennem..
Vagy lehetetlen, reménytelen vagyok?
Tudjátok milyenek az angolok, amit ki gondolnak azt azonnal rögtön, és nem igazán számít a pénz...
Nem minden gondolatuk a megfontoltság, és az anyagi biztonság tükrében nyilvánul meg. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #119211 üzenetére
Én Decemberbe akarok kimenni 1-2 napra wienbe Adventet megnézni , nem olyan vlszes csak 250km de egyelőre azt se tudom milyen matricák kellenek stb majd utána kell járnom.
Alig várom már.. Kinyomom a szemét is motornak.
Neeem. Amúgy ennek nem lehet ,de hát ha haladni akarok akkor muszáj lesz mert 100-as tempóval sose érnék oda annyira unalom lenne..
#119214) tboy93. Tudom,hogy bírja,vége 160 körül van de nem mindegy ,hogy 7 vagy 10litre a fogyasztás.
2en vagy 3 an mennénk, egy nagydarab kettő normál legalább stabilabb lesz
-
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #119164 üzenetére
Gondolom 94es stiftet nem akar 2002esre cserélni.
Bár én pont így tettem ahogy levan írva... Volt fél milla a zsebembe decemberbe vagy kicsit több átírással mindennel együtt.. Besétáltam ide a spar melletti kereskedőhöz volt 2 suzka ott.. Megnéztem , vezettem, foglalóztam , megjött a jogsi mentem azt átvettem.
Amennyit én erre már költöttem(persze nem az autó hibájából) annyiból szerintem már lassan egy mk4es swift vagy b5 a4et /passatot tudtam volna venni kintről de hát ez van.
-
oliwire
őstag
válasz
tboy93 #119158 üzenetére
A munkához kell, rugalmasnak kell lenni, és a tömegközlekedés itt nagyon rossz. Autóval 5 perc lenne munkába járni, busszal csak oda 40 perc, ráadásul időhöz kötött, ritkán járnak. Másrészt ha a városban akarok intézni valamit, akkor 1 órából 3 lesz, ha busszal mennék vagy gyalog. Biciklire meg télen nehéz támaszkodni.
Tudom, hogy sokkal jobb pénzügyileg, ha megvárnám, de nekem a plusz idő, amit nyernék meg a kényelem megérné ezt. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #118999 üzenetére
"Azt is sporolas miatt veszik az emberek. 3.0 tdi-k nem fillerbaszok? "
Még ha 3.0 tdi lenne.. Valaki 1.9 vagy mit tudom én hanyas dízelnél se tankolja a jobb üzemanyagot mert 4ft -al drágább(pld itt is volt rá példa).. Amíg ilyen esetek vannak addig nincs min csodálkozni.. Nevet direkt nem említek mert nem szeretek mást kritizálni ilyen esetben,Ő dolga, de van ilyen is...
Ha jól számolok akkor 100liternél is kb 400ft spórolást jelent ez.. Én ezért nem értem sose ezt a +/- 3ft benzin/gázolaj lázadásokat.. 100 liternél is max 500ft ot vesz ki pluszba a zsebünkből, kb egy cappy ára, akkor nem értem miről van szó.. Ha majd 30ft al feljebb megy akkor van min parázni addig sztem nem nagyon..
Gázhoz visszatérve meg én is utálom az utólagos megoldásokat, de nem ítélem el.. Ha a tulajnak ettől jobb akkor csinálja..
-
válasz
tboy93 #118999 üzenetére
Hát azért a dízel csak a kisebb köbcentiknél spórolás szerintem, 3.0 és afelett többet eszik, mint a benzinesem. De kár ezen tovább rugózni, nem vagyok gázpárti, se utólagos, se gyári szinten. De inkább az nem tetszik, amit írtunk, amikor egy V6/V8 nagyköbcentis benzines lesz ennek az áldozata.
Én dízelt azért fogok venni, ha veszek, mert tény, kevesebbet fogyaszt, mint a mostani kocsim (jó esetben), cserébe jobban megy, érzésre is, és nem fog fulladozni, ha telepakolom emberekkel és csomagokkal.
-
-
-
válasz
tboy93 #118995 üzenetére
Most nemtudom miért kell a másik véleményét ilyen stílusban lefikázni. Nem tudsz jobb okot mondani, mint a spórolás. Ennyi. Nekem nem tetszik, hogy egy szép komoly motort gázosítanak, szerintem fillérbaszás, és kész, ettől még nem hülyézem le a tulajt, csak csóválom a fejem. Nem véletlen nem veszek X5-öt, mert a gumi/felni több rá, mint 2 havi fizum, és még a többiről nem is beszélek.
Nem tetszik a gázos autó, kész/passz, tőlem csinálja aki akarja, de mosolyogni nem fogok hozzá.
Baja nem lesz tőle, de engem frusztrál, hogy van mögöttem egy gázpalack, mégha biztonságosnak is van mondva.
És pontosan, vennék egy kocsit, gázos? Add el másnak, szia! -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #118963 üzenetére
Az biztos.. Én tanusíthatom....
Még literessel is összetörtem magam.
Most rajta lett volna egy brembo+ferodo féktárcsa+betét meg hátul is vmi izmos darab lehet csak egy lökhárítót kellett volna cserélnem.
(#118965) joamilestoné : Miért a fastra nem törik mint a ropi amit itt ajánlottak,?
Egyetlen biztonságos autó az ajánlottak közül a megane...
-
válasz
tboy93 #118882 üzenetére
Naná hogy nem tetszik, pont ezért van az automata nálam tervben. És nem is akarok mindent, épp ezért írtam azt, hogy összevetve egy 1.8-as szívót és egy 2.0-es dízelt vagy turbóbenyásat, inkább utóbbi kettőt venném a nyomaték, a plusz lóerők miatt, bevállalva, hogy a 10-15 év alatt esetleg nem csak futómű és kopó alkatrészre költök. Cserébe élvezetesebben tudok haladni, és nem kell mindig 6000-ig pörgetni a varrógépet elöl.
"Sosem ertettem, hogy mi abban a baj, hogy vissza kell valtani ahhoz hogy menjen az auto, azert van a valto." Kényelem, lustaság, akit egyszer megfertőz az automata, az nem szabadul könnyen. -
roberto211
őstag
-
-
-
#86322688
törölt tag
válasz
tboy93 #118203 üzenetére
Nem megoldás...de ki az aki egy 150 ezer forintos autót meggeneráloztat, inkább bele rakja a 20w50-et, azt megy ameddig megy.
szerencsére ezek a régi nissanok még 500 ezernél sem esznek egy csapp olajat sem 5w40-ből sem de sok autó van amelyiknek gyárilag meg van állapítva egy kis olajfogyasztás...a feliciám is ette... -
#86322688
törölt tag
válasz
tboy93 #118203 üzenetére
ez igaz,ha 5km-re dolgoznék és nem mennék sehova máshova, valszeg 0w40-el járnék...egyébként meg melegíteni kell a motort hidegen, nem nyomni neki mint a féleszű.
Régebbi konstrukciónak a 10w egy elfogadható kompromisszum, télen-nyáron, de mivel én sokat járok, télen és nyáron is más viszkozítást használok. -
#86322688
törölt tag
válasz
tboy93 #118199 üzenetére
Hülyeségeket beszélsz, olvass, aztán gondolkodj, írtam, hogy 5 és 7 ezer km. az 5w-t 5 ezernél cseréltem, a 15w-t 7 ezernél.
Egyébként meg mondtam, hogy nem nyitok vitát, olvasd csak a sok idióta olajszaki írását, aztán hidd el, a tapasztalatomat megosztottam az egyik neves olajcég laboratóriumának a dolgozójával is.
És teljesen mértékben értette miről beszélek, azok az adatok az olajakról kicsit sántítanak, a régi autóknál még árt is ha vékonyabbat töltünk bele .
Elhiheted, jó pár év tapasztalatából és rengeteg szerelő és jó szaki véleményét meghallgattam.
Ismerek olyan szerelőt, aki ha meghallja a 20-30 ezres intervallumot az olajaknál ,káromkodik torkaszakdtából, és tök mindegy milyen csúcs olajakról beszélünk, de ez most nem vonatkozik az új autókra, fogalmam sincs azok milyen hézagokkal stb. dolgoznak...15-20 éves autókról van szó.
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
tboy93 #117553 üzenetére
Nem, volt itt német ismi, jött az első eső és úgy nézett ki az autó mintha rég nem mosták volna. Erre ő azt mondja náluk ilyen nincs, ott jön az eső nem koszolódik annyira el az autó mint itt.
De a legjobb az volt amikor a kis bömösük ami telibe volt fóliázva átlátszó fóliával megázott idehaza, és a vízcseppek helyén foltos maradt a fólia. Mosással sem jött le.
-
-v-
addikt
válasz
tboy93 #117553 üzenetére
Osztrakok is ... akkor is ha nincs ho meg trutyi.. mas a hozzaallas, mas a kulturaja. Tobbet torodnek az autoval, nyilvan ha tobb zse, tobb ido marad, kevesbe stresszelsz, akkor jobban belefer, magyar ember orul ha luk van a seggen... onmagaban persze ettol meg nem lesz rogton hu mennyivel jobb a kinti hasznaltauto, de ezek mind osszeadodnak.
Na meg persze, dragabb a szerviz, de amugy egyreszt aranyaiban nem az, masreszt nem mindegy a biztos megelhetesen felul mennyi marad a zsebedben, ha marad abbol konnyebben koltesz, ha nem marad akkor hiaba olcso a szerviz, akkor se koltesz, na ez is egy nagy kulonbseg. Meg kell nezni atlagosan magyar autotulaj milyen megtakaritassal rendelkezik meg a fizuja hany %at tudja elrakni egy honapban, meg mondjuk egy nemet ... magyar emberek joreszenek 0 megtakaritasa van, es ezek kozul rengetegnek van autoja. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #116669 üzenetére
Ismerős valahogy.. Egyszer ültünk benne 4 en de akkor éreztem,hogy itt valami nem stimmel.
Telepakolva, hosszú útra mostanival tuti nem indulnék meg.
Max 2 en.. Nem az Érdi emelkedőről beszéltem amúgy-- Az még nem annyira para.
8th: Azt költséghatékonyság szempontjából tettem fel.
Mivel tiszta kavicsfelverődés volt( aprók) elég nagy rész (sok kicsiből) ezért megcsináltattam és utána dobtam fel rá , ez legalább kivédi ha felpattognak a kavicsok vagy valami ami b@sztatja a fényezést.
Eladáskor meg csak elég levennem és kész.. Amúgy pár hét múlva políroztatom, lehet leszedetem róla mert túl feltünő és idegesít.hogy buszmegálló előtt bambulnak mint a f@sz,hogy ez most mi.
Elején tetszett most is csak néha nem annyira előnyös.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #116656 üzenetére
Az a baj,hogy elkerüli a figyelmetek az a rész,hogy "hegyes dimbes dombos" részen él a kérdező.. Gondolom néha azért ott is van földút,kanyarok,stb,stb.. Na most itt amit felsoroltál kb 80%-a ki is esett szerintem mivel ha valaki ilyen részen lakik akkor már illene az emelt hasmagasság,4wd(pláne télen,de oké ez most még kiküszöbőlhető),magasság, stb stb...
Jazz azért valamennyire magas , de ilyen polo, meg octavia, g astra, corolla,stb szerintem felejtősek legalábbis én ilyen részre nem vennék ilyen autókat..
Ami megfelelne oda: Jazz 1.4-
Illetve esetleg ha talál jó áron akkor ignis 4x4Más 4 ezer euróig nincs ami optimális lenne ahhoz a részhez..
-
Elektrosokk
veterán
válasz
tboy93 #116602 üzenetére
sajnos ez nekem is megvolt. az első igazi olaszomat úgy vettem meg hogy egy elektronikai panel kell csak 5000.- forint kb. (HF Turbo integrale) persze ár alatt volt műszakival, monsom oké , azonnal elhoztam, aztán kideürült hogy az elektronikai panel a komplett vezérlő comp. kicsit drágább volt, 2 hét múlva kinyomta a vizet, és sajnos ismerős szerelőhöz vittük a tömítést cseréltetni, hazafelé útón kikönyökölt a hajtókar a blokkon. utána új motort kellett bele vadászni, de mindezekkel együtt, azt a kocsit vezetni katarzis volt, és még így is imádtam.
Egy barátnőmnek van ilyen alfa gt-je, 2 év alatt csak a turbót kellett cserélnie. mondjuk ésszel megy vele , már amennyire Nő létére ezt megteheti
-
Elektrosokk
veterán
válasz
tboy93 #116585 üzenetére
Nem azt mondtam hogy belefér... de ha elkerülhetetlen. . senki sem szereti szórni a pénzt.
alapvetően a következő 2 évre keresünk egy sportos jelleggű autót a barátnőmmel, ritkábban használnánk, havi 2-3 alkalommal hosszabb utakra, kirándulások stb, még olyan komolyabb családalapítás előtti lazítás gyanánt.
Én is szívó benzint néztem először, V6-os japánok közül, nagyon jó konstrukciók, pályára meg ideálisak is, a napokban több autót is megnéztünk, aztán valahogy képbe jött a fiat Coupe. Barátnőmnek nagyon tetszik, Nálunk több olasz autó is volt a családban, nagyon sokat voltak használva. Nekem nincsenek rossz tapasztalataim az olasz autókkal, sőt. Úgyhogy most megnézünk még pár autót, aztán majd eldől... ez az autó vásárlás tényleg kicsit olyan mint a szerelem, és az ember szerintem nagyon nehezen tud racionális lenni, de hát nem csak arról szól az élet hogy mindig mindenen stresszeljünk, néha lazulni kell és élvezni az életet.
egy ilyen 2000-es turbós coupe pont erre való.
ja, és tegnap láttunk egy Lancia Kappa Coupe-t... úhhh.... azok a lágy vonalak. Az az autó egy műremek ahogy kinéz. sajnos nem volt eladó, és nagyon ritka
(#116595) Integrale Köszi a kiigazítást! a turbós 2000-es 5hengeres verziót néztük, szerintem az is a legjobb vétel. a 6sebességes 20 szelepes sajnos ritkább és sokkal drágább.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
tboy93 #116581 üzenetére
ezek a dolgok arra jók hogy az emberek többsége akikkel megtörténik biztosan nem esik ebbe a hibába újra..
Engem nem zavar ha pl 2 évente fel kell újítani a turbót, vagy esetleg újat venni, nyilván nem csak tankolni kell majd az autót. De mondjuk a Coupe-ban talán az egyetlen gyenge láncszem a turbó.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
tboy93 #116578 üzenetére
ok, köszi. Meglepődve olvastam, mert Nálam a HF turbo integrale dedra nem volt ilyen szomjas. De gondoltam rákérdek
az az olaj nem olyan olcsó
(#116579) Satan_Claus az szívás.. mondjuk szerintem a hunyadi sem csúnya. . azért ha teheted próbálj ki egy Fiat Coupe-t os, csak hogy érezd a különbséget.
-
kalmanchris
tag
válasz
tboy93 #116371 üzenetére
Így van, jó gastra-hoz több pénz kell
116372 tresh: 300-ért számolták be
mindegy is, csak arra akartam rávilágítani, hogy egy 10 év feletti autónál hiába választunk az ársáv tetejéről, biztos kell még költeni rá, hogy hibamentes legyen.
116383 peterr85: nem tudom típushiba-e, de ismerősnek eltört előttem esőben a jobbos ablaktörlőkar.
-
kalmanchris
tag
válasz
tboy93 #116352 üzenetére
Haver most számíttatta be 2001-es f astráját egy g-be. 430 ezerért hirdeti a kereskedő. Tulaj elmondása szerint kormánymű engedi az olajat nem a legjobb helyen, ezért csere. Féltengelycsukló felújításra szorul. Karter tömítés többszöri csere után is okádja az olajat. Tehát egy 4-500 ezres fastrára is lehet költeni.
-
kk831228
addikt
-
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #116342 üzenetére
"Váltónak is jót tesz biztosan ha folyton rajta lóg az ember keze..."
Gondolom kb annyira, mint amennyire a könyöklő is elkopik, ha azon könyökölsz, meg a kormány is kifényesedik, ha fogod.
Ezt írta már valaki korábban, hogy nem szabad a váltól hagyni a kezed, mert tönkreteszed a váltót, de már akkor is néztem ki bután a fejemből, hogy ezt most így hogy. Nyilván nem arról beszélek, aki teljes testsúllyal rátehénkedik (van ilyen? no meg miért csinálná?), hanem hogy a könyököd a könyöklőn, kézfej a váltógombon, wow, mekkora súly lehet rajta? Nem touchpad az, hogy minden szir-szart érzékeljen.
A kormányfogással kapcsolatban meg nemrég olvastam egy cikket, ami a sok öngyilkosjelöltet ostorozta, hogy nem szabályosan fogják a kormányt, ezúton is kívánok a szerzőnek egyhuzamban többszáz km-nyi levezetett utat szabályos kormányfogással, a kormányról szigorúan csak váltáshoz elvett kézzel. Gondolom ott van az ülés mellett bekészítve a karó is, amit feldughat a seggébe, hogy szép egyenesen tudjon ülni. Nyilván ha áll a víz az úton, vagy havas-jeges a burkolat, az más kérdés, de ilyen esetekben amúgy is jobban figyel az ember, ilyenkor én sem alulról fogom a kormányt jobb kézzel, mint amikor egy tök ingerszegény autópályán 130 tempomattal tolom a hatszázadik km-t.
Persze van a másik véglet, a fekvőre hátradöntött üléssel, meg az egy tenyérrel kormánytekeréssel, biztos ez az igazi profizmus, mondjuk belső nézetes rally-videókon még nem láttam egy kézzel, tenyérrel kormányt tekerni senkit, akármekkora vészhelyzet van, de hát ők buknak is sokat, a kis amatőrök.
p
-
szilva01
őstag
válasz
tboy93 #116339 üzenetére
És akkor a kettő és tíz órás szabály kormányogásnál csak viccből van?
Nekem is sok szempontból hülye volt az oktatóm de legalább megölni nem akart.
roberto: Persze, de ahogy olvasom a topikokat te elég sokat vezetsz, hamar szerzed rutint, nem a csajod kocsiját vezeted néha, a kanyarba meg nem mindenki megy bele úgy, hogy akkor most a csúcspont után padlón gyorsítok és tökéletesen váltogatok felfelé.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #116339 üzenetére
Szervo nélkül nehéz ja.
. Bár meg nem vezettem szervo nélküli autót
kivéve mikor pár napja ház elott kifogyott a benzinem es toltak
. Meredek volt eléggé.
Amúgy nem tudom mi bajod oktatojaval. En nem hogy 4es 3as fölé is ritkán váltok.
Pláne a Suzukiba. Szerintem nagyon jól tanította
. Általában nekem is felkezem a váltón van pláne kanyarok elott
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest