Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
de milyen kocsikkal járnak... atyaég... hungária-kerepesi felé visz naponta az utam, sőt, ahol lakom, most már oda is bevette őket a fene a környékre
nem kontérnerben laknak ezek már, meg nem riksával járnak, hanem a tisztes polgári öröklakásból meg a házból szállnak be a szalon-új felsőközép terepjárókba... pár év alatt úgy teleszedték magukat pénzzel, hogy hihetetlen, jobban élnek mint mi.
-
-v-
addikt
Persze, azért mondom van ennél sokkal drágább Lambo, meg Bugatti.. na de az más. Ennek a kategóriáján belül hol van ellenfele? Egy Infiniti, lexus, Bmw, Merci? hagyjál már.. a panamera meg nagyon csúnya.
Egyedül a quattroporte van, de az nagyobb, de persze az is MaseratiHa egy olajbáró egy sportos limuzinba
akarná beletenni a seggét mégis mi lenne ezzel a baj? Én ha olajbáró lennék beletenném a seggem.. -
Dr.Zoo
őstag
-
-v-
addikt
-
a_tesz
Korrektor
Ezt szerintem fel se kéne vennem, de nyilván akkora tapasztalatod van vele, hogy mekkora kula
Két és fél éve van ilyenem, igaz, nem Subaru címkével, de nekem még nem tűnt fel, hogy milyen trágyadombot vezetek. Élményautónak van másik, az igaz, bár hóban ez a jobb, de nem is arra van, hanem hogy beülök és pöcc-röff, megyek bárhova, bármikor. A legutóbbi hóhelyzetkor sem hagyott ott sehol, nem szoktam vele mozgó akadály lenni, nem borítottam még bele sok százezer forintot, nem szállok ki összetörve egész nap vezetés után, nem tudom, mit kéne még tudnia, hogy ne legyen szar. Na mindegy, csak elgondolkoztam.
-
-
-
-
aero.
veterán
Nem akartam dupla hsz-t írni, meg mindketten bambák voltunk. Nézd meg a videó címét, benne van a GTI, ami csak a 180-as lehet.
(#51270) máyköl: Milyen minden szempontot? Elég tág kérdés, de azt vedd, ami neked tetszik és örömöd leled benne. Dízelt rövid városi távokra ne, amúgy bármikor.
-
EQMontoya
veterán
1, Az E30 M3 azért nyert két autóhosszal még ezen a rövid távon is, elrontott rajttal. (Vagy a gumi volt szar? Mindenesetre RWD létére nagyon haloványan lőtt ki.)
2, A GTI pedig már a maga korában sem volt erős 119 lóval, szóval ez nem volt épp fair. Bár tény, hogy meglepően nagyot kapott. Azért az tegyük hozzá, hogy a komolyabb hot hatck-ek már a '90-es évek elején is felülről nyaldosták a 150 lovat...Csak hogy néhányat említsek: Kadett GTI, CRX, Civic VTI, Williams Clio, 323 turbo 4x4. Ezek azért csúnyán megcsapnak máig egy 140 lovas TDi Golfot.
3, A Quattroval pedig még az eszméletlen rossz rajt után is nyertek, bár ez sem volt fair, borítékolható volt.
4, Az Opelesnél is az látszik, hogy sokkal jobban betapad indulásnál az újabb, de utána nagyon meglép a Kadett.
Összességében szoros szerintem csak a két nagy Merci volt. A Golf diesel simán nyert, illetve a Fiesta XR is, a másik 3-nál csak az volt a kérdés, hogy mennyi kell az újabb autó beéréséhez a réginek a rosszabb rajt után.
-
EQMontoya
veterán
Szerintem pont ennek van nagyon butus orra, de ez tenyleg izlesek kerdese.
De azert voltak abban a korban hot hatchek, amik alahogy nagyobbat utottek. Es nem csak a Golf. Leginkabb a CRX-re es a 323 4wd Turbora gondolok.Nem rossz kis auto ez, de szerintem 500-600 a realis ara. Azert viszonylag orrnehez lehet a 2 literes mocival ennyire konnyu bodeban, mindez fwd kivitelben azert nemi orrtolossagot vetit elore. Persze lampatol indulva meg lehet vele viccelni komoly autokat.
-
TaaT
nagyúr
Azért ha vki hosszútávra tervez egy kettesgolffal és jó állapotban van érdemes lehet ilyenbe beruházni.
Mondjuk én szplötty helyébe beraknám a dájzelt és évente okosba csináltatnám a műszakit rá
Az meg hogy idehaza virágkorát éli a posztkommunista bürokratizmus nem a mi hibánk... bár ha mindezt hagyjuk akkor lehet mégis a mi hibánk...
-
-
EQMontoya
veterán
Aki dízelt vesz, annál is van pár eset:
-Nincs cash, van ész: kis dízel, pl. sima TDI, esetleg SDI, Isuzu motoros Mazda 323, stb. Olcsón fenntarthatók, és tényleg rohadt keveset esznek. Ha sokat megy, teljesen ok.
-Van cash, ész mindegy: vesz egy újabb autót, középkategóriát, vagy pár éves prémiumot, és kényelmesen eljár vele.
-Nincs cash, nincs ész: na ezek veszne A8-ast meg 7-est, 1x évesen, évi 5000km-re (többre ugye nincs cash a fenntartás mellett) dízelt. Így keletkezik a Wanli gumin futó 7-es.Ez az utóbbi kategória, akiket nem tudok sajnálni, de mindig röhögök rajta. Illetve kicsit módosított alfaja, a "van kis cash, nincs ész", akinek 2 millája van mondjuk autóra, de azért olyat vesz, amit nem/alig tud fenntartani utána. Így keletlezik a 3000-ért tankoló Passatos.
-
Xero
nagyúr
Természetesen, aki 10-15 éves 1-2M-s top prémium dízelt vesz és a fogyasztásról érdeklődik ilyen oldalon, az csakis területi képviselő lehet. Ugyan már.
Teljesen felesleges általánosítani, de ebből a kérdésből azért vastagon süt a valaki akar lenni, de minél kevesebb pénzből mentalitás.
(#49384) m3tr0: Akkor pedig pont mindegy, hogy mennyit fogyaszt. Nyilván, ha a cég kitermeli a költségét. Bár, ha ilyen autóra van igény, de a cég nem termel ki havi 1M-t, akkor már régen rossz.
(#49380) bitpork: Én nem általánosítok, de első ránézésre, ez vastagon a "hobbibrazil" kategória. Ez az elnevezés pedig piszkosul tetszik.
-
-
akos727
senior tag
Par ezer km-ert elmentem egy ilyen 1.6-os Zafiraval, es hat keveske hozza az a blokk. Varosban meg elmegy, de azon kivul keveske.
Didros: Nezz korbe a Mondeok kozott is szerintem. Nagyon tagas auto, nekunk 2 eve van 2.0 dizellel es csak kopo alkatreszeket kellett cserelni, mivel hasznaltan lett veve. -
Dr.Zoo
őstag
Totalcar cikk, első mondat: Egy angol pénzember a haszon reménye nélkül fejleszttette ki az OX nevű haszonjárművet...
Nyehehehe... Persze. Nem csak a "nagyok" húznak hasznot mások nyomorából... -
Typhoon47
senior tag
Ha nem lenne ott a kínai piac ami minden szart felszippant és ahol el tudja sózni az őskövület motorjait mert magasról szarnak a környezetszennyezésre akkor a VW konszernnek sem menne ám ilyan jól.
Bizony-bizony. Ha nem lenne a kínai piac, többek között a bömös is húzhatná a rolót. Most még tömi a management a zsebét egy pár évig, aztán meglátjuk mi marad belőlük, mert hogy 10 éves batman f01 nem lesz az biztos.
-
-
hobizoli
nagyúr
jajaja, a celegynes felett ativelo gyalogosfeluljaro lepcsoin is annyian alltak, hogy libasorban lehetett csak atmenni
meg a celegyenes lelaton 170-180m-g nem talaltunk ures ulohelyet kettot egymas mellett
meg a boxban is akkora tomeg volt, hogy az autok lepesben haladtak csak, mint egy Balaton parti strand korenyken foszezonbanes mindezt marciusban olyan hidegben, hogy a havat eppencsak letoltak ket oldalra palyarol, meg 2 reteg melegito meg 2 pulcsi plusz kapucnis felso +sapka, es a gold tribun feletti parkoloban forro tea arusokhoz 20m-s sorok alltak
1500 volt a belepo es ha akartal mentel is, ha nem akartal nem, de vegulis aki kiment oda, az csinalta a musort a tobbieknek
na meg a bejarathoz a sor vege az aquapark-nal(!) allt, masfel ora volt onnan a foberajatig elcsoszognihol vannak ezek az idok?
most kimesz KKL-re csak a lehuzas megy kb
2500 a belepo, 3000 a nevezes, 5500Ft, amdjnem a 4x-e a par evvel ezelotti araknak, es csodalkoznak hogy alig jar ki vki? regen minden indulora 10-12 nezo jutott, most jo ha 2-3, azok is inkabb csak a haverok, de tok ismeretlenul, alig jarnak ki vkik1800Ft egy virslis papirtacanyi hagymashus, egy fo kajaja kenyerrel kis savanyuval meg egy uccsivel mar karcolja a 3000-t...he?
hol elunk?
ennyibol a mekiben is annyit eszek, hogy belefulladok kb, es egy kulturaltabb, klimatizalt helysegben, ahol van rendes mosdo is, meg free wifi is akarja meg nem mellesleg kapok rola legalabb egy blokkot is
-
hobizoli
nagyúr
most nezem csak turbosinger sanyinak mutheten eltorott a fotengelye, ezert nem volt kint KKL-n sem
es par olyan torest mar lattam masoknal, mondhatni tipushiba
mondjuk ha ez egy herionaron epitett, Darton huvelyes kovibelu motornal jon elo -amit pl a multkor idekopiztam es hasznaltan(!) arultak 1.45M-ert-, az kb instant harakiri, amikor pl terheles alatt torik el eppen es ver szet mindent occsóé
masnal pl elojott 1.5-s szivoban is 2x, ami "annyira" meg nincs is szetfaragva ~150loval
-
Kornel
veterán
hogy ne mondjátok, hogy elvakult vagyok, mondok egy jó dízelt, ami VW...
pl. link
ha ezt lehetne újban, vagy alig használtan kapni, tuti beneveznék egyre.
ültem egy ilyen taxiban még régebben miskolcon, beszélgettem egy kicsit a sofőrrel, hétszáz x ezer km volt benne, de a motor még nem volt megbontva, nyilván ezt azt kellett már cserélni, de az egész kocsi egybe volt egyébként.
a vicces az, amikor az ilyen km állást visszatekerik a linkben szereplő 170k-ra -
footy
addikt
Nem erről volt szó, hanem akarva-akaratlanul is szar élmények maradnak pl Koskár úrban. Ha kicserélik egy vadonatúj ugyanolyan autóra, attól még nem fogja elfelejteni az eddigi szarakodást, sőt az új autóra ránézve mindig eszébe fog jutni.
(#48057) Typhoon47
így van ezzel mindenki, csak valaki bevallja, valaki pedig nem -
mephi666
nagyúr
tipikus sunyig*ci hozzáállás... verni addig mindent az ügyfélre, amíg be nem dühödik és nem megy perre, vagy a kereskedőnél magasabb szintre...
nem tudom, hogy mit szólnának hozzá, ha odaállítana a páciens megdönthetetlen bizonyítékokkal, hogy át akarják épp b@szni... valószínű felsőbb szinteken se örülnek, ha piti kis kereskedők a márka jóhírét kockáztatják a görény húzásaikkal
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Autószimulátor! Leírásokkal, mindenestül, játékkal, kulcsrakészen!
- 24 GB-os RTX 4090 - HP OEM - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest