- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Integrale #136085 üzenetére
Köszi! írja hogy F1 váltó. ez ugyanaz robotizált csak újabb technológia ? vagy ez full autómata csak lehet a kormányról váltani ?
egyébként a coupe vétel is azért olyan nehézkes mert házon belül nem sok motor szimpatikus, benzinesben csak a 2.5 v6 meg a 2.0 TS. de lehet tényleg ki kéne próbálni egy dízelt.. de alfa GT-t meg dízel motorral ? ez nem irónikus ?(#136084) Tsebacsi szerintem is nagyon szép, csak a bőr hiányozna belőle, szinte tökéletes.
(#136086) Gombinyó az egyik szomszédom 2,5 éve hajt olyan dízel 147-est, azt mondta egyedül a Bosch generátor ment benne tönkre váratlanul, mással nem volt gondja.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #136078 üzenetére
Saab igazabol abban szopta be, hogy nem csinalt kisebb meretu popularis megfizetheto aru modelleket, amikbol sokat lehet eladni, mint anno a 99-bol meg a 900-bol meg voltak neki
a 9-3 is gecc draga volt mar a 9-5 meg foleg
csak ket modellel meg nem lehet a paicon sokaig huzninezd meg szinte az osszes autogyar, ami ugymond jol mukodik, az mind csinal kisautokat is
a VW is a Bogar-bol meg Polo-bol meg a Golf-bol vette meg sorban kilora a hajdan volt premium gyartokat, nem a Phaeton-bol meg nem a Passat-bol
Fiat is a 500-sokbol meg a Ferrari-t is megvette, meg annak idejen a Citroent-t is, Seat-t isa Honda sem a Legend-l meg az NSX-l meg a S2000-l csinal penzt, hanem a kis Jazz-l meg a Civic-l, amibol millionyi fogy
-
dante3
addikt
válasz
Integrale #136078 üzenetére
Mondjuk ha megnézzük pl. a német, svájci utak vs. magyar utak minőségét, akkor a futóműt tekintve biztosan szerencsésebb egy kinti kocsit választani, ha van rá lehetőség! Viszont mostanság olvastam, hogy németből igen sok beázott autót akarnak itthon elsózni, sok volt a vízkár idén kint! Résen kell lenni
-
dante3
addikt
válasz
Integrale #136045 üzenetére
Milyen jó, hogy megkérdezted, most adtam el egy Corsat, és Corollat néztük asszonnyal, használt autó piacon
és az ezzel foglalkozó oldalakon/cikkekben leginkább a Toyotákat és a Hondákat ajánlják! 1 misi van rá, keresem a legjobbakat, de úgy látom 1.2 milliónál van egy váltás piacon amikor már, 150k km vagy alatta találok megfelelőt! Bár nem tudom mennyire lehet gázos ha már 200-220k van benne! Kinti kocsikban mi a pláne, ár kb hasonló!?tboy93
kicsit világosabban látok
-
válasz
Integrale #136045 üzenetére
Az 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo. Dizelnel ugye a szokasos dolgokra kell odafigyelni, befecsi, nagynyomasu, egr... tipushibaja a dizelnek nincs. Kettostomegu, dfp nincs benne. 100-150e körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok. Ha jó gázolajat tankoltak mindig, akkor ez se biztos. Kb ennyi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #136036 üzenetére
Jó de senki nem hasonlította össze a két töréstesztet.
Kolléga ajánlotta a Rav4-et, mondtam az tuti nem lesz mert szar a töréstesztje.
Miért? Erre linkeltem az amcsi IIHS tesztet ahol csúnyán megbukott. Azon az IIHS teszten ami sokkal szigorúbb az NCAP-nál, tehát számomra mérvadóbb.#caseclosed
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Integrale #136032 üzenetére
Miért ne lenne? Ott van másik 5 SUV a tesztben ami itthon is kapható...
Arról nem is beszélve, hogy az NCAP legalább annyira mutat valós eredményt a törést tekintve mint a jelenleg is élő fogyasztásmérés. Szóval nekem rég nem mérvadó, az IIHS sokkal mérvadóbb, mert szigorúbbak.
mod:
Tom1939: AdBlue ahogy írták előttem.
Hyundai/Kia vonalon nem tudom, korábban VAG-nál 250Nm felett nedves alatta száraz kuplungost adtak de hogy most mi a helyzet azt a vag topikban megmondják.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Integrale #135973 üzenetére
Nekem jobban tetszik a bőr. Tudod miket nézek most? Kappa Coupe-kat. Abból elfogadnék egy bordót bordó alcantarával 2.0 turbo mocival.
Molnárpéter : nem rossz, bár valamiért az audik nem fognak meg. Néha nálam van egy A3 dízel 3 éves. Egy dolog hiányzik belőle, hogy nagyon jól hátra tudom tolni az ülést és végre elférek!
-
Kornel
veterán
válasz
Integrale #135170 üzenetére
Ugy jön neki ide, hogy bármi, amit más ír, és ő nem úgy gondol, az számára valótlanság.
Az sem zavarja, hogy az emberek jól láthatóan különböző testfelepítésűek, azért, mert egy tesztelő éppen elfér terében egy autóban, nem biztos, hogy gipsz jakab is el fog benne férni.
Konkrétan amig be nem ültem kollégám rapidjaba, addig akár az is benne volt a pakliban, hogy kipotolova a keretet veszek egyet szalonbol, mert az 1.6 tdi azzal a könnyű kasznival egy ehezobajnok, szó szerint, de nem rám találtak ki, így csak ötlet szinten maradt a történet.
Egy jó kis új superb-be viszont simán beleülnék -
Gergőke88
addikt
válasz
Integrale #135168 üzenetére
Ugyanabbol a tesztbol..
"Elöl-hátul van hely a térdeknek bőven, az ülőlapok szűkek ugyan, de legalább jól megtámasztják az oldalról szorongatott combokat. A tömésük kemény, egy 3-4 órás utat zsibbadás nélkül kibírni bennük, többet egy fenékkel nem mentem a teszthét alatt." -
kenguru99
senior tag
válasz
Integrale #135087 üzenetére
Persze, hogy rohad. Az alapozón kívül semmi védelem. Ne legyen illúziója senkinek a mostani új autókkal kapcsolatban. Pl. ilyenek, hogy az új suzuki, mazda stb. már nem rohad. Most még nem de majd fog, ha csak ennyi a gyári védelem.
Qru :"Az a baj, hogy nem gyári techonlógiával dolgoznak a műhelyek és ha nem jól csinálják meg akkor több kárt okoz mint hasznot." Figyelembe véve, hogy a gyári technológia a csupasz alapozós lemez. Milyen kárt lehet ebben okozni egy plusz bevonattal?
-
Declare
őstag
válasz
Integrale #134320 üzenetére
hat a mobile.de oldalon ülesszellözteteses alfa kereken 0 darab van....vagy azokat nem hozza, amelyikben mar meghibasodott?
(#134319) lenko "Az ülés a legfontosabb az autóban, sosem volt alapüléses autóm."
Ha nem is a legfontosabb, de ezt en is megtanultam a kis Astratol, hogy a következö autom ülesere kiemelt hangsuly fog esni
-
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #134022 üzenetére
Az olaszok sem tudták megoldani, és vissza adják a vételárat inkább. Fogalmad sincs ezekről a dolgokról, csak fújod megint ugyanazt. Senki nem csúsztat semmit egy autógyárban, most miért nem lehet ezt felfogni? Te nem értesz meg semmit, és csak neked lehet igazad mindenben. Uncsi.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #134016 üzenetére
Biztos, hogy nem működik, különben az történt volna. Ha tudod mi az a logisztika, akkor megérted. Lényeg, hogy nem lehet belenyúlni random a gyártásba, mert centire ki van számolva minden.
Minden eshetőséggel számolni kell ilyen esetben, egy új modellnél, nem kell elhangoznia semminek hozzá, de ez már legyen a gyár problémája, hogy mit kezd ilyenkor, főleg az ismétlődő hibákkal. De gondolom a bizalma is megrendült a vevőnek az Alfában, és ez azért érthető. -
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #133913 üzenetére
Amiket írsz inkább azok a baromságok. Hogy miket írsz az origóban az nem az én dolgom.
"szeretném lecserélni Fiat Brava 1.9TD -met, meghát igencsak viszi a pénzt." Viszi a pénzt érted? Le akarja váltani benzinesre, akkor ne az öreg dízelt javasoljuk, mert az jó eséllyel újra viszi rendesen a pénzt.
Szerintem nagy bukta lehet egy ilyen öreg Brava sok 100 ezer km-el. Az a te kedvenced ugye. Már uncsi. -
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #132645 üzenetére
Nem is állítottam az ellenkezőjét, nyilván így van, csak akinek most nem felel még meg az Octavia, lehet a következő generáció meg fog. Nekem a mércém u.a. A következő Octavia generációt már lehet én is bevállanám.
(#132646) Szerintem 1 perc alatt rámutatok legalább 5 dologra ami gyengébb egy octáviában, még egy vw hez képest is.
-
footy
addikt
válasz
Integrale #132632 üzenetére
En nem is, a kollega hozta egy felsorolasban a BMW-vel meg Mercivel. Egyebkent en is eleg jokat olvastam az Octaviarol tobbek kozott azt hogy minosegben nagyot lepett elore(ez csak a zajszigetelesre lehet igaz), aztan beultem a kollega RS-ebe es kiabrandultam egy pillanat alatt.
(#132631) Tsebacsi
A Civic sose volt premium azzal hiaba is hasonlitod, de egy 2 generacioval ujabb kompakttal is felesleges. Sot en mar leirtam parszor, hogy nekem a 8G civic egyebkent is nagy csalodas volt minden teren. Azon az aron amit elkernek erte sokkal inkabb egy Fiat Bravot vennek ami fiatalabb es sokkal jobban megy is. (140PS~1.8vs1.4T-jet)Ha a mazdanal nem jon be a desing akkor valoban felesleges is nezegetni. Nekem tetszik, szerintem nem all messze a BMW beletol, de ez izles kerdese.
-
^Boss
őstag
válasz
Integrale #132554 üzenetére
megnézem ezeket ma ha hazaérek, illetve egy szervizt mindenképp meg fogok ejteni, márcsak azért is, hogy t ényleg ha eladásra kerül, ne legyen anyai ágon sok csuklás
szívás alatt azt értem, hogy az 1.4-es nubiránál egy jóval erősebb kocsi lett véve, cserébe elképesztően gyengébb, többet eszik, hibák: csikorgás, nyikorgás, meghalt a gyújtó trafó relatíve hamar, a hátsó kerekek rezonáló hangot adnak már 60-tól lehúzott ablaknál, szerviz szerint rosszul lett tárolva (felnin..), egészen nevetségesnek érzem ezt a sok bajt egy 2.5 éves autónál. a nubira 9 évig volt nálam, semmi gond nem volt vele, és jobban ment. a végére elkezdett többet enni, 7-8 literről felment 12-13-ra, ott sem tudtak semmit mondani az okára, ezért is lett eladva.
-
válasz
Integrale #132549 üzenetére
Egyreszrol igazad van, a dizel nem illik annyira bele a kepbe a keves futas+varos miatt, viszont ahogy olvasgatom a kommentjeit, pont egy dizel motort ir korul, alulrol huzzon, 0-100 8sec korul, 10L alatti fogyival. Szvsz neki nagyobb fun lenne egy dizli, ha nem szereti forgatni.
-
^Boss
őstag
válasz
Integrale #132549 üzenetére
volt benne egy olaszországi út, de valóban, 20000 tuti csak város.
havi 600km város nagyjából.
mit ajánlanátok?
akkor letisztítva az elvárások:
- fickós, nyomatékos legyen, ez a 2.5 év szívás nagyon betett nekem, szeretném azt érezni, hogyha odalépek, megindul
- bírja ezt a városozást
- próbáljuk spórolós üzemmódban 10l alatt tartani
- nyilván ha odalépek, nem cél a 9.5-ös fogyasztás, akkor ez a része nem érdekelköszi a sok kommentet, esetleg még egy megbízható chevy/opel-hez értő szervizt ha valaki ismer, bedobhatná
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
Integrale #132344 üzenetére
Igen én is így tudom. 20 rossz motoros listában is benne van, gondolom ezért is annyi, amennyi.
(#132345) Tsebacsi
Állapotfelmérésen talán ki lehet szűrni a nyűgjeit, de a konstrukciós hibákra viszont nincs gyógyír.... Vagy?"Drágán javítható hibák egész tömkelegét képes produkálni. Vezérlése meglehetősen bonyolult (a klasszikus vezérműszíj megfejelve egy fogaskerék-origamival, ami magát a vízpumpát és a kiegyensúlyozó tengelyt hajtja). Ezeket a kerekeket rugók feszítik egymáshoz, melyek nyúlnak, a kerekek kopnak, zörgős és pontatlan lesz, elmászik a vezérlés. Pluszban sorozatosak a turbóhibák, problémás az EGR-szelep, átégnek a csővezetékek, beteges az elektromos rendszer (jeladók és a vezetékelés is) és a befecskendezők is.
Mindehhez adjuk hozzá a forgattyús mechanizmus hibáit (ettől nem ritkán az 1,5- és 1,9-es dCi-k is szenvednek), melyek leginkább az eltúlzott olajcsere-intervallumból adódnak, a fölöslegesen bonyolult műszaki megoldásokat és a problémás PK6-os kéziváltót... és megkapjuk a kombinációt, amelytől meneküljön, ki merre lát." (a linkelt cikkből) -
-
-
Tin_Shield
őstag
válasz
Integrale #131212 üzenetére
A GT gyönyörű, szerintem a legszebb modernkori Alfa, mindig megcsodálom bárhol is látom.
Mennyire vállalhatatlan a hátsó ülés egy átlagos testalkatú, mondjuk 175 centis felnőtt számára, pl egy Bp-Bécs viszonylatban? Nem terpeszkedésre gondolok, ha annyit nyújt mint egy átlagos mai kisautó az nekem már elég. -
-
Morris
veterán
válasz
Integrale #131166 üzenetére
Csak hiú reményeket táplál... sajnos...
fi:zi'k: semmi pluszt nem jelent. Én csak vilike véleményére reagáltam. Mivel azt írta, hogy csak akkor ha van sok papír.
De ez butaság. A sok számla meg egyéb, csak önámítás. És azért reagáltam erre, mert nyílik a bicska a zsebemben annak hallatán, hogy ha egy autó szerelési múltja papírokkal és számlákkal van igazolva, az egy megbízható autó egy megbízható gazdával.
De ez nem igaz!!! -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Integrale #131166 üzenetére
Komolyan nem értem miért fújnak itt sokan arra, hogy egyesek elrakják a számlákat. Senki nem mondta, hogy pusztán ezen papírok alapján kell megítélni egy autó állapotát vagy hovatovább megvenni. Nyilván ezek nélkül is lehet pöpec egy autó, mégis jelent némi pluszt, ahogy te is mondod.
Tényleg nem tudom másnak felfogni, mint szándékos értetlenkedésnek. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Integrale #131145 üzenetére
Nekem sokkal többet mond, amikor látom az új vezrérműszíjat a 10 éves görgőkön és eredeti vízpumpán(számla csatolva a vezérlés cseréről ahol a pumpa és a görgők is szerepelnek). A papír sok mindent elbír, aki ért hozzá, az kiszúrja karbantartott autót a papírok nélkül is.
Sokszor látni ilyet: új futómű alkatrészek, de minden csavar éle ledarálva. Régi önbiztosító anyák az új gömbfejen(1x használatosak), régi féltengely anyák az új csuklón. Repedezett gumi fékcsövek gépzsírral bekenve, hogy betömjék a repedést.
-
Qtya123
őstag
válasz
Integrale #131158 üzenetére
Értem én, amit írtál, max Te értetted félre az eszmefuttatásom.
Nyilván előny, nem elvárás a vezetett múlt, erre írtam, hogy szopóág, hogy ebből az előnyből kikerültem az első bekezdésben részletezett dolgok miatt.A második bekezdés meg egy továbbgondolt eszmefuttatás volt, hogy vajon hány ember hiszi el, hogy nem törött az autó.
-
Qtya123
őstag
válasz
Integrale #131145 üzenetére
Akkor én eladáskor szopóágon leszek majd. Az összes létező folyadékot, gyertyákat, mindent pontosan az előírt intervallumban cserélem. Kivétel ez alól a motorolaj, ami 15ezer helyett 10ezrenként csere és a légszűrőt is cserélem egy évben kétszer, mert én úgy ítélem meg, hogy fél év alatt úgy telemegy, hogy nincs gusztusom benne hagyni, akármennyit is ír elő cserének a gyár.
DE folyadékokról, szűrőkről a számlákat eldobáltam, az intervallumokat meg nem füzetbe írom, hanem excelben, amit mindig felülírtam/felülírok, mikor van a következő km vagy dátum. Cserékről meg számla nincs, mert magam cserélem.Ja és az autó lökhárítója, motorházteteje és két első sárvédője kompletten fényezve van, mert sok kavicsfelverődés volt rajtuk. Ki fogja majd elhinni eladáskor, hogy nem rommá volt törve az eleje.
Ezek alapján az én autóm egy igénytelen, kettőből összerakott fos. -
válasz
Integrale #130817 üzenetére
A helyzet az, hogy idehaza a csilli-villi autók sokkal kelendőbbek. Emiatt sokan be is nyalják hogy über hibátlan soha nem kell vele törődni, meg vaccsa új stb stb stb. Én azt szeretem vételnél, ha látszik a használat. Mert ha így megvizslatva nem mutat komoly bajt, azt jelenti, hogy minimum annyira törődtek vele, hogy napi üzembiztosság meglegyen.
Persze lehet azon vitázni, hogy mi az "igénytelen" de úgy gondolom, hogy az autó egy használati eszköz.
No meg azt is gondolom, hogy -fényezzem is magam- kell szem és tökösség így megvenni egy autót. Azt meg halkan említem meg, hogy sok esetben teljesülhet ezért cserében a hülye magyar használt autó vásárló legfontosabb kívánalma: alkudhat vég és arczbőr nélkül
Persze nem meggyőzni akarlak, csak leírtam a véleményem - ezen túl mindenki azt és úgy tesz amit és ahogy akar.
-
-
sagesz93
addikt
válasz
Integrale #130810 üzenetére
Nem akartam letörni a kolléga lelkesedését, de sajnos igazad van! Az én kocsimban 164 ezer van, de bal oldalt a kormány - igaz érezhetően nem olyan rücsis mint a jobb oldala - de nincs barnára kopva, pláne nem az egész bal fele. A többit nem is firtatom, én is ilyen autókkal találkoztam 500 körül.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerékpársportok
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen processzort vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Formula-1
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest