- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #49283 üzenetére
Akkor hétfő este van sry.
-Mike- Én nem tudok ilyenről. Sőt ha Massa képes lesz hasonló telejesítményt nyújtani mint a hétvégén. Akkor elég valószínű, hogy marad vagy jön Bianchi. (Bár pont volt időm az M1-es adást nézni. Mezei megvan arról győződve, hogy Massa azért volt most valamivel jobb mint eddig mert Luca elbeszélgetett vele. Ez tényleg ennyire gyökér? Már nem előszőr volt kupaktanács Maranello-ban. Most sem volt többről szó. Na mind1. Ezt a Mezeit egyszer úgy arcon rugdosom . . . ) Massa hétvégi teljesítményéről csak annyit, hogy Monaco. . . Ahol egy Caterham képes egy McLaren-nel együtt futkosni. Ott nem nehéz ilyen teljesítményt nyújtani. Majd SPA-ban meglátjuk . . . .
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #49280 üzenetére
Még jó, hogy 2016-ig Alonso marad a Ferrari-nál, te meg már Red Bull Alonso-t vizionálsz.
Ezt én most garantálom neked, hogy Alonso a Ferrari-nál fogja befejezni a pályafutását.
Egyrészről Ferrari háza táján Alonso a favorit. Őt fogják tolni folyamatosan. Mindent megkap a Ferrari-tól amire egy pilótának szüksége van. Nincsenek csapaton belüli viszályok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rocket #48850 üzenetére
Tudom, hány irányváltás a megengedett, és azt is, hogy nem kell nekik szuperlicensz. Hol cikázott már össze-vissza? A kommentátor is megmondta, hogy semmi nem volt. Azon a részen azon az íven mennek, alapból kerülgetik a buckákat. Kiment jobbra, majd vissza balra, utána ráállt az ideális ívre.
Szóval maximum azért büntethetik meg, mert sérült autóval kakaskodott.
-
MPowerPH
félisten
válasz
rocket #48222 üzenetére
Így gondolod? Inkább nem az a szégyen, hogy Rosbergnek 113 futam kellett az első győzelméhez, míg anno a fiatal Schumacher egy ugyan ilyen rakat szar autóval első az első teljes évében futamot nyert, sőt, VB-t nyert 2 év után.
Inkább kalapot kellene emelni, hogy még mindig csinálja így 43 évesen, és bírja. Az ő korában a volt F1-es pilóták már régen a nyugdíjas éveiket tengették. Schumi ugyan olyan erőnlétben van, mint 15 éve, ugyan azt a felkészülési programot csinálja végig minden alkalommal, mint a fiatalok, akiknek a szervezete már sokkal jobban bírja ezt a megerőltetést.
Senki ne beszéljen itt arról, hogy ezzel lerombolja azt, amit felépített, mert rohadtul nem így van.Azt nem lehet lerombolni, csak szebbé tenni. Csinálja valaki utána, utána lehet a pofát járatni.
Az ide évben hatalmas pechsorozatban van, mert vagy egy pilótatársa, vagy a csapata baltázza el neki a futamot. Ez volt az első olyan eset, amit önhibájának tudhat be. És? Mindenkivel előfordul, Hamilton is követett el nem egy még ennél is nagyobb ökörséget. Ő is mit művelt tavaly előtt? Több futamon keresztül mindig valakit a palánknak nyomott, vagy csak szimplán sportszerűtlen volt. Akkor neki is abba kellene hagyni? Megtehetné, mert sokat ő sem tud felmutatni az elmúlt 3 évből.A folyamatos kikapni meg nem értem, tavaly alig maradt el Rosberg -től összetettben, amit időmérőn bukott vele szemben, azt ált. a rajtoknál visszahozta. Idén pedig nincs szerencséje, ennyi. Versenytempója ugyan úgy rendben van, 43 évesen....
És akkor azt már nem is említem, hogy a Merci nagyon messze van a versenyképességtől. Más futamokat nézel, ha azt állítod, hogy a Mercivel minden rendben van. Volt egy futam, ahol ment a szekér, és sima 1-2 lehetett volna, ha a szerelők nem tolnak ki Schumival. Ezen kívül idén nem látom azt, amit mondasz. És tavalyi évre nézve se látszik...
-
dangerzone
addikt
válasz
rocket #48249 üzenetére
Azért Sumi még azért ott van a szeren. Bármit mondhatsz.
Lehet, hogy már nem a régi, de még bőven a mezőnyben a helye.
Annak idején azért a Ferrari jóval versenyképesebb volt, mint most a Merci.
Sokkal nehezebb a dolga most.Amint látod Rosberg sincs mindig dobogón. Volt pár dobogós helye, meg nyert is, igen. De azért nem tudja konstans ezt a szintet hozni, ami azt jelenti, hogy a kocsi szar.
-
McCartman
őstag
válasz
rocket #48229 üzenetére
"Abbol kiindulva, hogy Rosberg nem egyszer allt mar a dobogon"
Akkor más futamokat láttunk.
Egyszer állt dobogón Rosbert , a kínai nagydíjon amit megnyert. (amikoris Schumacher a harmadik helyről indult és a hibásan -nem- rögzített kerék miatt kiesett)5 versenyből 4en önhibáján kívül esett ki , került hátrányba + a mai vitás eset.
miről beszélsz?
-
Oliverda
titán
válasz
rocket #48200 üzenetére
A McLaren-nek szerződése van a Mercedes-szel a következő néhány évre, és hülyék lennének felbontani, amikor elég nagy reklám nekik (mármint a Mercinek).
Q: Looking ahead to the new engine regulations, Red Bull have signed a kind of works deal with Renault, Ferrari have their own engines, Mercedes have their own engines, whilst McLaren have a Mercedes contract until 2015. Have you spoken to PURE or Cosworth or even looked into developing your own engines so that you can get the same ‘bespoke’ engine development?
Jonathan Neale: That’s a good question, but the assumption that we’re not working as closely with Mercedes would be incorrect. We have had a long relationship with Mercedes Benz HighPerformanceEngines at Brixworth. We know the guys up there really well and we’re a good team. So we are working with them very closely ahead of 2014. Our job, as is theirs, is to make sure that Mercedes has the best engine on the grid and are the best prepared and most ready. I don’t feel in any way that we are being disadvantaged or being held at arm’s length. I think that sometimes when people look at the McLaren Group as a whole - and the way that the road platform is developing - then I think in that domain there are lots of what-if’s and maybe’s. But we shouldn’t confuse that with what’s going on with the engine development programme. Our focus is very much around our engine department at Mercedes Benz, who do a first class job for us, and we expect to be an intimate and high performance partner for them.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rocket #48200 üzenetére
Jovore a McLaren teljesitmenye a Mercedes motor hijjan nagyot fog visszaesni.
Ezt mire alapozod? Mármint értem az okfejtést, logikus is, de én erről nem láttam hírt. Ez csak teória, vagy már volt valamilyen szinten előzménye, kósza hír, elhintett pletyka, stb? Be is b*szna, ha a kedvenc csapatom meg szűnne létezni jövőre, úgy, hogy ebben az idényben még nem is hallottam ilyenről.
-
-
7600 GS
addikt
válasz
rocket #47866 üzenetére
Button úgytűnik hogy idén nem az igazi, Hamilton meg úgylátszik fejben összeállt, erre a csapat kúrja el nekik a versenyeket. Valaki nagyon nem akarja hogy a Mclaren VB legyen.
Nagyon kiváncsi vagyok a mai befutóra. Tippem: 1: RAI, 2: ALO, 3:VET *
*Mindez sztornó eső esetén
Schumit az 5. hely környékére várom, hogyha nem lesz semmi gikszer.
-
dangerzone
addikt
válasz
rocket #47366 üzenetére
Jah, mi is a Bazilikánál voltunk. A 2. meg 3. körre mentünk ki. A 3.-ra már sikerült is befurakodni az első sorba.
Jah, a szöveg tényleg sok volt, de valahogyan el kellett ütniük az időt, amíg nem zajlott semmi. A semmiről is beszélni tudnak órákig, ezért riporterek.
Azon meg jót mosolyogtam, mikor ott körözött a Suzuki Swift, meg a leharcolt Civic is.
-
raczger
őstag
válasz
rocket #44309 üzenetére
Nem, mert úgy látják, hogy 10kor lesz a közvetítés, tehát ha a régi óra szerint 10re vannak ott a TV előtt akkor már 11 óra lesz és kicsit lekésik a rajtot
Egyébként egy sörbe fogadok valakivel, hogy legalább egy ember be fog írni a topikba, hogy az óraátállítás miatt lekéste a rajtot
-
wildrain
addikt
válasz
rocket #43779 üzenetére
Én hasonlítom az almát a körtéhez? Te jöttél azzal, hogy Button a régi időkben labdába se rúgott volna. Mi ez, ha nem alma-körte összehasonlítás? Én csak belementem a játékba.
A kerékcsere megspórolást pedig nem mostra értettem, hanem ha visszatennénk a régi időkbe, talán képes lenne megspórolni egy kiállást. Ez persze mind fikció, ahogy az eredeti felvetésed is az.
Én megértelek, az egy vélemény, hogy nem szereted az ésszel versenyző pilótákat, de azt állítani, hogy egy ilyen régebben nem lett volna sikeres, szembemegy a tényekkel, hiszen az F1 minden korszakából lehetne kiemelni egy-egy ésszel versenyző, és mégis sikeres(!) pilótát.Amúgy azt honnan veszed, hogy jövőre nem Mercedessel mennek? Ha jól tudom, csak az a szerződés jár le, hogy ingyen kapják, de ez nem jelenti azt, hogy a Mercedes nem marad a fizetős beszállítójuk. Egyébként ha el is válnának, akkor is van még a piacon versenyképes motor, amiből lehet válogatni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #43788 üzenetére
Hamilton nincs könnyű helyzetben, már akkor írtam amikor Button idejött a McLaren-hez.
Hamilton+Alonso: ideális választás fejlesztésileg...nagyjából egyforma a vezetési stílus, igazán mindkettő a semleges+túlkormányzott autót szereti.
Hamilton+Kovalainen: itt egyértelműen Hamilton dominált, Kova' akkor még segíteni sem tudott neki...Kova' stílusáról nincs különösebben megalapozott véleményem, sztem mint mindenki a semleges-re szavaz, de elboldogul mindkét irányban, túl és alulkormányzott autóval is.
Hamilton+Button: Button a semleges+alulkormányzott autóval, Hamilton még mindig a semleges és túlkormányzott.
...és a jelenlegi helyzet az, hogy a túlkormányozottságba hajló versenyzők nincsenek könnyű helyzetben, mert nagyon fontos a gumikezelés, két körön 4 másodpercet lehet bukni..
Szal mivel a gumikezelés nagyon fontos, így meg ha semmi bajuk Hamilton-nal csapaton belül, akkor is Button a kézenfekvő fejlesztési irány, és minél jobban fekszik az autó Button-nak annál kevésbé fog feküdni Hamilton-nak.
..vagy megtanulja azt amit Button tud, ha tudja....vagy mennie kell.
Nem tudom, ki tudják-e nevelni Hamilton-ból az agresszív, támadok az utolsó körig stílust,..de az tény hogy szerintem is egyre inkább sikerül begyömöszölni a jelenlegi 'ideális' autóversenyző masszába.
...amit mondjuk sajnálok, mert ebben a masszában szürkül el Alonso is, innen legendák nem fognak kiemelkedni, max eredményesek. -
rocket
nagyúr
válasz
rocket #43788 üzenetére
2008=2007
Osszekevertem
#43790: Horner nagyon optimistan nyilatkozott Malajzia kapcsan, furcsa is volt mire alapozza
Tehat akkor egyelore nincs olyan ero aki beleszolhat a McLaren-Red-Bull csataba a versenyen, ez megnagyobb elony a Red-Bullnak, mert igy akkor toluk mint 2. ero nem fog senki pontot rabolni hatulrol, mig Button meg Hamilton rabolhatnak egymastol.
Ha nem felejtem el osszefogom irni a "csapaton belul elvesztett" pontokat, aztan majd szezon vegen lehet osztani szorozni, ha Vettel VB lesz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #43788 üzenetére
Malajziában várhatóan még nagyobb lesz a különbség a McLaren és a RB között, legalábbis a téli tesztek alapján a Meki erőssége a gyors kanyarokban rejlik, valszeg aeroban verhetetlenek jelenleg. RB-nak meg a lassabb kanyarok és a kigyorsítások fekszenek.
Merci versenytempójáról meg sok mindent elmond hogy az első etapban Schumi körönként átlag 1mp-et kapott a McLarenektől. Nekik most egy időmérős autójuk van, ami jó a 2. sorba, talán néhol az elsőbe is, de a versenyen a DRS nélkül kifinganak.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #43779 üzenetére
Így az egész hsz-ra csak ennyi:
Már a szezon előtt is elég sok blődlit leírtál, a jóslataidat tényként állítottad be (persze már az első futamon megbukott egy részük..), de ez hogy a McLaren kicsinálja Hamiltont... annyira elvakult vagy vele szemben hogy teljesen elferdült a józan ítélőképességed..
Hamilton alá a McLaren 2007-ben, 2008-ban és idén VB esélyes autót rak(ott), 2010/2011-ben pedig stabilan top csapatok voltak, mint második erő. Egyedül a 2009-es év volt bukta, de ott is tudott Hamilton futamokat nyerni a szezon második felében, szóval azért nehogy már sajnáljuk szegényt.. Button hány évet sz*pott a Hondánál eredmények nélkül, tök utolsóként?
Arról is mesélhetnél hogy a jobb technikában ülő Hamilton vajon miért nem támadta az SC alatt elé került Vettelt? Amikor ott volt a DRS meg a lényegesen nagyobb végsebesség.
-
wildrain
addikt
válasz
rocket #43775 üzenetére
Lehet egészversenyes gumikat csinálni, sikeres is volt a 2005-ös esztendő ebből a szempontból
, de előbb-utóbb minden gumi elfogy, és cserélni kell. Nem hinném, hogy régen nem volt olyan, hogy 10-12 kör után cserélni kellett. Legfeljebb nem volt olyan visszaesés a köridőben, mint most, de ez mit számít?
Egyébként meg a verseny pont nem arról szólt, hogy ki mennyire tud lassan menni, hiszen Button annak ellenére nem lassú, hogy kíméletesen bánik a gumikkal. Hamilton nem csak az etapok végén, hanem az elején, friss gumikkal sem tudott vele lépést tartani. -
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rocket #43767 üzenetére
Ebben is van valami
Srácok, én nagyon élvezem!
-
Nagymelák
senior tag
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #43090 üzenetére
Itt biztos hogy le van fektetve hogy mi micsoda.
Az ziher hogy a Lotus megoldása befolyásolja az 'aero' teljesítményt, nem tudjzk hogy működik pontosan...lehet hogy olyan mint mondjuk a Bmw motorok telelever lengőkarja, hogy mechanikából oldja meg hogy ne bólintson a felfüggesztés, de lehet hogy összetettebb.
..a Mercedes Fduct&DRS nem állandó lehetőség, csak akkor működhet, ha lehetséges használni a DRS-t.
Esős futamon, illetve ha nincs meg a DRS lehetőség akkor semmit nem ér.
Bizonyos pályákon viszont sztem nagyon látványos lesz.. -
Nagymelák
senior tag
válasz
rocket #43082 üzenetére
A Mercedes megoldása,csak időmérőn hozhat előnyt,hisz ott bármikor használhatja a DRS-t,de az hogy akkor is előnyt hoz az egyáltalán nem bizonyított!!A futamon a megoldásnak csak akkor van haszna ha van alkalom arra hogy nyissa a szárnyat,ez pedig egy elég bizonytalan előnyszerzési lehetőség hisz lehet hogy egész futam alatt nem kerül olyan helyzetbe hogy DRS-t használjon!És ha még használhatja is a DRS-t tavaly is több alakalommal a hajára kenhette a pilóta a DRS-t mert még annak a használatával sem tudott előzni!A Lotus megoldása az egész futam alatt előnyt jelenthetett volna hisz fékezésre és gázadásra aktiválódott,így kigyorsitásnál és fékezésnél is előnyt jelentett volna hisz fékezni és gázt adni,gyakrabban szoktak mint DRS-t nyitni.A DRS lehetőség futamon elég tervezhetetlen.
-
Nagymelák
senior tag
válasz
rocket #43075 üzenetére
Kettős mérce most akkor lenne ha betiltanák!
Szegény zokogó RedBull most ebben próbál ügyeskedni,ezért az óvás!Ők bukták a legnagyobbat jelen pillanatban,lehet hogy van egy Német lobbi ami eddig nyomta Vettelt hisz német téren nem volt más alternatíva,igaz ott volt Rosberg és Scumacher, de az autó az még sehol sem volt.De most,van egy német autó és két német pilóta akik esélyesek lehetnek,a RedBull lobbi erejének itt a végeezért próbálkoznak óvni.A Lotus,őrülök hogy ekkorát javultak,de azt hiszem hogy ebben az óvásban az is benne van a részükről hogy ha az Ő fejlesztésüket betiltották akkor,dögöljön meg a Mercedes lova is.
-
Nagymelák
senior tag
válasz
rocket #43070 üzenetére
Ha egyszer szabályosnak minősítették,akkor szerintem már nem kellene betiltani,másolják a többiek ha tudják.
Bár láthattuk a Mclaren F csatornáját sem tudta némelyik csapat értelmesen másolni,a pilóta még a homlokával is a lukat tömködte.
A Lotus óvása sem teljesen értető hisz a Mercedes előtt végzett,tehát olyan nagymértékű előnyt nem hozott ha ronggyá verték volna a mezőnyt akkor még megérteném az óvást. -
Xirtam
veterán
válasz
rocket #42722 üzenetére
Én nem szeretnék pihenni így nem személyeskedek. Pusztán elég fura, hogy egyesek olyan blöségeket képesek beírni. És annyira okosnak hiszik magukat. Az a baj, ha valakinek tényleg ez az élete és próbál nem elvakultan hozzászólni a témához annak sem hisztek. De valahol megértem a problémát. Ez lett belekódolva a magyarokba az utóbbi években. Hogy mindenki hülye, csak én vagyok az okos.
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #42720 üzenetére
Itt bőven nem erről volt szó. Mivel teszteken nem volt előírva, hogy kollektív. Eleinte jött az, hogy a Ferrari költi a legtöbbet. Aztán kipukkant a lufi, hogy a Toyota 2x annyiba kerül évente. Meg azért ebbe a Fair Play-be se menjünk bele. Kár a gőzért. De hogy a Ferrari miatt lettek betiltva a tesztek. Azért ezt te sem hiszed el. Ha igen akkor nagyon kinevetlek.
Úristen Rocket ne készíts ki. Ha egy futball csapatnak nem úgy megy a meccs ahogy azt az edző elvárja. Mi lesz a mecs utáni napokban? Wellnes hétvége? NEM. Mennek edzőmeccsekre, mennek ki a pályára rugni a bőrt. Ez erről szól.
A csapat nevében is elnézésedet kérem, hogy megteheti csak úgy ahogy (a Williams,McLaren stb.) , hogy külön pályán tesztelnek. És kihasználták a TESZT fogalmát.
-
DemonDani
addikt
válasz
rocket #42711 üzenetére
Persze de nem csak ő volt így. Massa?
Meg attól függetlenül azért az a tavalyi merci nem egy jó autó volt, és az sincs törvénybe iktatva, hogy előzni tud vele. Webbert nézd meg, ha 5.ről ment akkor se nagyon tudott mit kezdeni a helyzettel, beállt az előtte haladó mögé és kész. Persze tény hogy a Merci eléggé jó volt előzésre ha volt lehetőség, de meg is kellett csinálni.
(#42713) Pitterix
szeretett volna egyszer tolatva átmenni a kockás zászló alatt, F1ben ez nem mindennapos -
Xirtam
veterán
válasz
rocket #42376 üzenetére
Attól még nem szakképzetlen embereket ültetnék oda és nem olyan idióta ruhába mint amiben az a nő ült aki "vezette" a műsort. A háttérben egy ocsmány RedBull forog, ami idegesítő. Ennyi erővel f1 2011-es játékot is promozhatnák a háttérben, legalábbis abból az autókat. Mert már pedig az az F1 hivatalos játéka bármennyire is szűrnyően hangzik. De ez az egész egy nagy rakás lókaki. Kaptak egy Red Bull modellt. Az hol van? Eltűnt?
Mind1
Szerintem annyira nem is a költségvetésen múlik. Fiatal programozók olyan programokat képesek összedobni. Youtube-ról annyi videót anyagot szerezhetnének, hogy csak na. Rengeteg ötletet meglehetne oldani úgy, hogy az ne kerüljön százezrekbe.
-
Nowhereman
őstag
válasz
rocket #42082 üzenetére
Azt azért még ne borítékoljuk, hogy visszavonul, de a világbajnoksághoz neki már a legjobb autóra lenne szüksége(amit a merci belátható időn belül nem fog összehozni), mert bár Britneyt le tudná nyomni, de nem tudna csodát művelni versenyről versenyre. Nem a korával van a baj, a 3 év kihagyás enyhén szólva kikefélt vele, a teszt szinte nuku, szimulátortól meg émelyeg. Be kell látni, Sumi kivénhedt oroszlánná vált, aki még lecsaphatja a gazellát, de már nem fogja hátrányból elhajtani a prédától az új csúcsragadozókat. Igazság szerint, ha semleges pályán összeeresztenénk a kényszernyugdíjaztatott a kopasz brazil egykori vízhordójával - aki kvázi szimulátorfüggő, alulmaradna a mester vele szemben.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
rocket #42088 üzenetére
Szerintem rendben van. 2010-re gondol, hogy kettő győzelemmel kezdtek, de nem lett meg a VB. Azt mondja, hogy nem az számít, hogy az első versenyt megnyerjék, hanem év végén a ponttáblán legyenek elsők. Teljesen jó a példája. Arra célzott, hogy hiába kezdtek kettő győzelemmel, az még nem garancia a VB-re, ahogy fordítva is igaz, attól mert nem nyernek az első versenyen, még év végéig több pontot szerezhetnek mindenki másnál. (2010 Redbull-Vettel)
-
hunnylander
őstag
válasz
rocket #41934 üzenetére
Amúgy ez egy érdekes téma, de nem akarom szétoffolni a topikot.
Csak érdekességként, hogy a britek mit néznek / hogyan nézhetik az F1-et súlyos pénzekért (ugye köztudott, hogy Nagy Britanniában licenc díjat/adót kell fizetned, ha TV-d van, nem is olyan keveset és alapvetően ebből gazdálkodik és alkot a BBC (meg abból, ami bevételeket generál magának a produktumaiból, de 'nem tűnik túl nyereségesnek a vállalkozás', mert az F1-es közvetítés exkluzivitásáról is megszorító intézkedés miatt kellett lemondaniuk). Ergo a BBC sincs nekik ingyen. A Sky Sports-ról meg ne is beszéljünk.
BBC 1 HD képformátuma: 1080i (HDTV)
Sky Sports F1 HD: 1080i (HDTV)
Ez meg egy nagyon érdekes infó az egybesült államokról: "In the United States, 1080p over-the-air broadcasts still do not exist as of 2012; all major networks use either 720p60 or 1080i60 encoded with MPEG-2. However, satellite services (e.g. DirecTV, XstreamHD, and Dish Network) utilize the 1080p/24-30 format with MPEG-4 AVC/H.264 encoding for pay-per-view movies that are downloaded in advance via satellite or on demand via broadband internet only." - forrás Röviden magyarul: az USA-ban sincs 1080p sugárzás kivéve műholdas on-demand pay-per-view filmletöltésekhez bizonyos szolgáltatoknál, ami kvázi adatcsomagként megy a fogyasztónak vagy interneten letölti.
Szóval higgyük el hogy nagyon is jól állunk a magyar királyi televízió formátumával. A Full HD amúgy is egy marketing megnevezés. Az m1/m2 HD adásának HD megjelenítéséhez meg ténylegesen egy Full HD 'besorolású' monitorra/TV-re van szükség, aminek a natív felbontása 1920×1080 pixel.
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #41911 üzenetére
Majd meglátjuk, ha elkezdik verni Vettel-t akkor majd meglátjuk mi lesz, versenyen tavaly is kevesebb volt a lemaradás, és ha Webber-nek kell védenie Vettel 'ggét az megint érdekes helyzeteket teremthet.
Vettel sztem nem akkora ász, tudom hogy unalmas megkérdőjelezni,..de én azért teszem
Egy qva jó kocsiban, amit qva könnyű vezetni, egész más futamokat nyerni.
Saját tehetségből sztem nem él meg a többiekkel szemben.
Semmi eget rengetőt nem láttam tőle a Monza-i előzésen és a Suzuka-i pole-ján kívül.
...sem a gumikezelésében, mert Webber-Vettel mindketten sokig tudták használni a gumikat, Button osztott-szorzott, Alonso-MS rajtolt nagyokat...ragozhatnám, de én az autót látom, egy nagyon jól működő autót egy jól működő csapatban, egy jó versenyzővel.
Minél inkább csökken a 'nagyon jól működő autó' rész, ott nagy lépésben közelednek, az én elképzelésem szerint! a többiek, mert a másik két rész az minimum megvan náluk is.
Ez akár lehet ijesztő is.
Majd meglátjuk, én sem évkezdésre várom, mert ahogy írtam más csapatokat versenyzőben, és évközi fejlesztésben erősebbnek tartok, ez pedig az idény felére hozhatja azt hogy onnan verik (ha ez lesz) az RB-t, nem biztos hogy a McLaren, simán lehet Alonso is, mert ha betalálnak a 'széllel szembe..' első felfüggesztésükkel akkor ebben év közben további sebességet találhatnak, a Merga meg ki tudja...nekik nagyot kell ugrani, de ott is ülnek komoly arcok.. -
hunnylander
őstag
válasz
rocket #41914 üzenetére
Most őszintén, láttál már 1080i TV-jelet akcióban közelről?
50 vagy 60 képmezőt kapsz másodpercenként! És a képmezők különböző időpont-leképezések, vagyis másodpercenként 25-ször vagy 30-szor megkapod a teljes képet. Nézzél már pl HD fotógalériát 1080i jelen. Nincs semmi különbség az 1080p-hez képest. A 1080i egyszerűen ideálisabb televíziózáshoz.
Ráadásul sávszélesség igényben a 1080i50/60 a jelentősebb, nem a 1080p25/30. Egyáltalán nem azért dívik a 1080i a 1080p helyett, mert nincs rá sávszélesség.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #41914 üzenetére
Remélem minden úgy fog megtörténni ahogy leírtad az elmúlt pár hozzászólásodban
Kimi és MS ízlelje meg újra a pezsgő ízét, Vettel meg húzza be a harmadikat. Eredmény szempontjából én ennyit kívánok a realitások talaján maradva.
Ha álmodoznék akkor MS vs. Kimi csata az utolsó verseny utolsó kanyarjáig
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #41901 üzenetére
Valahol én is így gondolom, bár szerintem nem lesz akkora előny, és azt várom hogy megverik őket...azaz más lesz a világbajnok.
Azért van alapvetően igazad, mert bődület jó autójuk volt tavaly, egy olyan autó, ami mellett nyugodtan tudták talán 100%-s erőforrást az idei megoldásra fordítani.
Ezt egyik csapat sem léphette meg rajtuk kívül, mindenki futott az eredmények után...hiába igyekeznek koncentrálni ők is időben a következő konstrukcióra...azért ez még sem így megy, igen is kell hozni az eredményeket, kellenek új fejlesztések, sztem max 70%-ban koncentrálhattak az idei évre..de már ez is meredek szám, jobban szeretnék alacsonyabbat mondani, mert ez gyakorlatilag kézfeltartás.
A Red Bull próbálkozhatott nyugodtan futamok közben élesben idei fejlesztésekre mutató adatkinyeréssel..bármi.
..és hát a leggyorsabbak ők voltak, azaz a fújt difi nélkül is gyorsak voltak, Silverstone-ban nem az előnyt buktál el..ott hátrányba kerültek, hiszen nélkülözni kellett egy autó részét..hiányzik az összteljesítményből, és ez kihat a többi részegységre.
Idén tudták mire számítsanak..
Elől lesznek.
De sztem megverik őket, mert (bocs) máshol jobbak a versenyzők, és jobbak az évközi fejlesztésekben...csak meg kell ingatni a RB tornyot, és sztem meg tud borulni.
De ez már egyéni meglátás, az első rész viszont számolható előny... -
hunnylander
őstag
válasz
rocket #41901 üzenetére
Ne hájpoljad már ennyire a Red Bullt!
Az már régen rossz, ha B kasztnira lenne szükségük. Ezt a buta sajtó meg a 'sheeple' képzelte be. Ez nem B kasztni, hanem a 2. megépített autójuk. Ugyanannyira B, mint a McLaren MP4-27A-02.
Esélyes, hogy még mindig a Red Bull van legelöl az erősorrendben, de nagyfokú dominanciát nem érzek és az egész mezőny jelentős része egészen közel van egymáshoz. A ma debütált kipuffancsuk sem újdonság koncepciójában. Minden tiszteletem Neweyé, bírom a fazont, szépen kimunkálta meg a fekete felület is stílusos és díjazom, de ezt a koncepciót a McLaren már majd' egy hónapja pályára vitte és csiszolgatja. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a McLaren tarthat előrébb össz-leszorítóerőben és aerodinamikai hatékonyságban, mert hendikepből indultak e tekintetben, a Red Bullnak fórja van ezeken a területeken.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #41901 üzenetére
Lehet úgy is értelmezni hogy a RB félrefejlesztette a legelső konstrukciót és most a McLaren féle megoldást kényszerült lemásolni. Hol látsz Te RB alázást? Milyen jel mutat erre?
A Ferrari tavaly szerintem legalább olyan korán elkezdte átcsoportosítani az erőforrásokat az idei fejlesztésekre mint a RB. Vagy csak leírod magadnak a számodra legrosszabb forgatókönyvet és bízol benne hogy nem ez valósul majd meg?
Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- Gigabyte BRIX GB-BXi3H-4010 mini PC eladó
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest