- iOS alkalmazások
- Kézbe fogták az ultravékony Z Fold7-et
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Google Pixel topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
prmcsk #49440 üzenetére
Alonso 2006 óta nem tudott olyan hibátlan évet összerakni mint akkor. 2007-ben is bukott el pontokat szép számmal vezetői hiba miatt. Ezek nélkül lazán meglehetett volna a VB. 2010 szintén zenész. Idén még nem hibázott, és majd meglátjuk, hogy az utolsó verseny után milyen lesz a mérleg. Az idei Ferrari pedig hasonlóan működik mint a tavalyi. Versenytempóban jobb, és viszonylag kíméletes a gumikkal.
Ba cy lus: Az tény, hogy Alonso-nak eddig csak 2007-ben kellett tartania a csapattársától, ami láthatóan be is tett neki némileg. Előtte és utána Briós gondoskodott a problémáról, most meg Massa jóformán nem sok vizet zavar. Ezzel szemben a McLaren-nél és a Red Bull-nál is nagyobb a csapaton belüli rivalizálás. Persze erre rá is fog menni a Ferrari csapat VB-je, ez szerintem már most borítékolható.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
prmcsk #49440 üzenetére
Ha Hamilton nem hozta volna azt a szintet amit,akkor bármekkora hátszele lett volna nem ért volna semmit sem.
De mivel felnőtt a feladathoz és kezdő évében pariban volt egy 2szeres Vbvel,még jó,hogy a "saját gyereket" támogatták.
De mivel ezt senki sem tudta előre mindenki azt hitte,hogy Alo lesz a kiemelt -mondván még is csak kétszeres VB-,még ő maga is teszem hozzá joggal. -
#56474624
törölt tag
válasz
prmcsk #49429 üzenetére
Ha egy újonc gyakorlatilag első versenyétől felveszi a versenyt a tapasztalt, kétszeres vb Alonsóval, azt nem lehet rövidzárlatra fogni. Ahogy azt sem, hogy Trullit úgy tették ki a Renaultból, hogy több pontja volt aktuálisan, mint Alonsónak. Ettől még Alonso nem egy Trulli-szintű versenyző, de semmiképp sem emelkedik ki magasan a mezőnyből, ahogy azt néhányan vizionálják azért, mert a balesete óta önmagát nem találó Massát ronggyá veri.
-
#70869248
törölt tag
válasz
prmcsk #49412 üzenetére
Ez elég nagy hülyeség. MS mindig is nagy versenyző volt és marad.
Az autója nemm véletlenül volt jó...azt ki kellett tesztelni (akkor még lehetett) és fejleszteni, és nyerni kellet vele.
Zseniális nagy futamai voltak...valahol linkeltek egy videót amit már régen láttam, mindjárt rákeresek...de még az visszavonulása előtti futam is olyan volt amit azóta sem láttam..pedig nem is nyert.
Amikor megverették, az brutális volt, Nem volt eszköze amivel harcolhatott volna Alonso sőt másokkal szemben....emlékszem rá döbbenet volt mennyire nem tapadt az autója.
A következő évben már erősek voltak és ha jól emlékszem kb. egy sebváltótörés választotta el a VB esélytől, de még az utolsó futamra is volt sansza, de valahogy kibökték a gumiját (Alonso akkori csapattársa..ez versenyszitu volt, nem azért írom, hanem csak az egybeesés miatt.
Zseniális versenyző és az is marad...nagyon nehezen kifogásolható.szerk: meg is van a videó Monaco-ról:
youtube -
ronaldo
őstag
válasz
prmcsk #48815 üzenetére
Igazából 22 kört ment Alonso, amivel Grosjean után ő volt legtöbbet a pályán az első 10-et nézve (22 kört ment még Schumi meg Maldonado, a többiek kevesebbet).
Bízni én is bízom benn, annyira, hogy talán az első 5-be valahogy bemászik. Viszont ha Webber holnap nyer, akkor gyakorlatilag szinte biztos, hogy vezetni fogja a pontversenyt. Ha pedig a jelenlegi vb pontversenyt nézzük, akkor a rajtnál csak Hamilton áll Alonso előtt a rajtrácson.
Egy másik megközelítés szerint meg holnap szinte biztos, hogy a kerékcserék időzítése fog dönteni, ha együtt marad a mezőny. Ahogy korábban láttuk, 2 kör alatt 5-6 másodperc előnyt el lehet dobni a kukába, ami itt Monacoban még szűk pálya miatti esetleges (nem szándékos) feltartásokkal is kiegészül. Pont emiatt szerintem senki nem fog holnap kockáztatni, s emiatt lesz az egyik legpotenciálisabb káoszfutamból biztonsági körözgetés.
-
Nowhereman
őstag
-
#16741888
törölt tag
válasz
prmcsk #46150 üzenetére
Sajnálatra méltó egy emberi lény vagy, ahelyett hogy örülnél hogy egy változatos évadunk van, fröcsögsz. Te sem tudod valószínű az okát miért, de az életben ilyen hozzáállással leginkább stagnálni fogsz, vagy visszaesni. Szerintem a saját érdekeben érdemes lenne picit pozitívabban a világra tekinteni, némi értéket, és színt is meglátni benne, lehet a dolgaid is jobban összejönnének, több barátot szereznél, és sikeresebb lennél. Ilyen apró dolgokkal indul a az új hozzáállás..
Részemről ignorálom a jövőben amit írsz, mert ennek a szánalmas fröcsögésnek semmi értelme.Te érdekedben szerintem fontold meg amit írtam.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #46150 üzenetére
"Az első után mondom: Az RBR és Szvetter, VB. lesz..."
mod: örülök hogy ennyire versenyképes a Merci, Rosberg győzelme azt jelenti hogy Schumi idén tuti lesz dobogós és akár még egy győzelem is összejöhet Neki
mondjuk arra kíváncsi vagyok mennyire fogyott volna a gumi egy 40+ fokos pályán..
-
proof88
addikt
válasz
prmcsk #44827 üzenetére
De nekik ez a nevük, ugyanúgy megőrülök amikor itt egyesek Kolbászt meg ilyeneket beszélnek és már azt sem tudom hogy kiről is van szó ...
Alfonz ma brutál szerencsés volt, mert egy taligával a verseny (második) felében vezetni mert és nyert. Így jó ?
nem jó. Alfonz helyett Alonso. Vagy Fernando vagy akármi de nem alfonzó ... ez a lényeg.
szerk.:
Zsák vili ehhh
zsákvilnöv, legalább így írnád -
Peat;)
veterán
válasz
prmcsk #44816 üzenetére
Ritka érdekes a sok gyulás elméleted. Közös pont az Alonso szimpátiánk, az összes többiben más kategóriát képviselünk. Vettel nem tudom mit tehetett arról hogy hátulról megtorpedózták, egyébként nagyon szépen gyűjtötte volna a pontokat. Illetve azt hogy mennyire szimulátor bajnok remekül példázza a tavalyi év, elvégre már az első futamtól adaptálta a befújt diffi használatát, miközben Webbernek egy év nem volt elég alkalmazkodni hozzá szimulátorral együtt sem. Illetve abból is látszódik mekkora szimbajnok amikor első győzelmét behúzta, elvégre valóban a játékokban volt akkoriban jellemző hogy egy Torro Rosso nyerjen. Na és mivel Alonso pont úgy nyert ma, mint anno Vettel a Torroval, a te logikádat követve egyértelmű hogy szerinted Alonso is egy szimulátorbajnok, ráadásul ő is kétszeres vb. Teljesen egyértelmű hogy csak az indiai srác tud vezetni a mezőnyben az által, hogy szimulátorban ilyen gumilyukasztást nem lehet begyakorolni elvégre ott egyedül mennek. Nem baj, legalább van egy rajongója, asszem te vagy az első a fórumban. Ha félreértettem valamit a furmányos gyulateória álmoskönyvedből akkor elnézést.
-
proof88
addikt
válasz
prmcsk #44823 üzenetére
alfonzó, perec, szvetter, gumma, ezek mik akarnak lenni? Nincs normális nevük de most úgy komolyan?!
Egyébként Alonso nem fogja magára húzni Perezt, mert a rutintalanságával akár ki is üthetné Alonso-t ... én inkább pont ettől szoktam félni, ha egy rutinos versenyző mögé érkezik egy rutintalan ... ráadásul az eső sem volt biztos, bármikor elkezdhetett volna esni még a végén ... Alonso konkrétan kb akkor vett vissza mikor Perez lecsúszott a pályáról ... -
-
stvnppp
senior tag
válasz
prmcsk #38966 üzenetére
"Sok itt a "jó időben jó helyen a legjobb autóval" VB, ami persze csak a bolondok szerint véletlen..."
Tényleg nem véletlen, mert azért mindegyik letett az asztalra valamit, mielőtt "jó időben, jó helyen, a legjobb autóba" kerülhetett.
Ez amúgy is egy technikai sport, amiben nem csak az ember "tudása és ambíciója" számít, ami miatt sokan nem is tartják igazi sportnak, de ugyanakkor ez adja az egyik varázsát...Azt meg nem szabad elfelejteni, hogy csak adott év világbajnokairól beszélünk, nem pedig örökös világbajnokokról.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
prmcsk #31254 üzenetére
Az előnyük jól látszik a belső kamerás felvételeken, elég megnézni Vettel tavalyi hungaroringi körét, és már látszik, hogy mennyire tapad, és mennyire stabil az autó. Később is fékeznek, és már a kanyar közepén nyomhatják a gázt. A többiek hamarabb fékeznek, elfordulnak, mikor egyenesbe ér a cucc rálépnek a gázra, és még néha akkor is ellen kell kormányozni.
Ezek alapján én is azt érzem, hogy tudnának gyorsabban is haladni.
Aki látta Massa mit művelt a monacói szabadedzésen, na úgy mennek a többiek, csak alapból nem olyan látványos. Ott Massát sokan már a falon látták, látszott, hogy maximum azt tudja az autó, vagy inkább azt már nem. Erőltetik, mindig a tapadás határán, vagy azon túl vannak, a redbullosokhoz képest konkrétan gépészkédnek.
RedBull autóval még nem láttam olyan onboardot, hogy a sz*rt is kitaposták volna a gépből. Van még nekik tartalékjuk a jelenleg látható különbség felett. -
gézu
őstag
válasz
prmcsk #31073 üzenetére
A Forma 1 sosem csak az egyénről szólt, hanem a csapatról is. A verdáról, amit alájuk tesznek. Sosem lesz vegytiszta megmérettetés. Mikor érted már meg?
Szurkolni meg nem az eredmények alapján kell, hanem szimpátia alapján. Nekem bejön a kisgyerek, pajesz is, na meg a rózsahegyi, habár néha nyilatkozik hülyeségeket.
Sumi meg marad Prosttal együtt a fémhalak között (hall of fame). Meg még páran, de nem írok le mindenkit. -
Skeleton01
aktív tag
válasz
prmcsk #30467 üzenetére
Van benne igazság, viszont a végével nem teljesen értek egyet: Raikkönen már 2003-ban is nagyon közel volt a címhez, a végén mégis Barrichello "nyerte meg" Schumachernek, aztán 2006-ban meg kifogott egy gyakorta elszálló autót...
Hamilton: szerintem 2007-ben ő volt a legjobb a mezőnyben, az utolsó futamon mégis elbukta a vb-t, hogy aztán 2008-ban elég kurtán-furcsán megnyerje.
Szóval azért az egy címért is meg kellett dolgoznia mindkettejüknek, miközben már korábban megérdemelték volna. -
SebaVettel
csendes tag
válasz
prmcsk #30467 üzenetére
"Az meg egyenesen röhej, hogy a tavalyi VB.-t szvetter zsenijének tartják itt a fanok, holott minden normális azt mondja, hogy nem kicsi mákja volt, hiszen azt minden idióta tudta, hogy nem attól lesz szvetter VB, hogy első lesz, hanem attól, hogy alfonz nem lehet negyedik, vagy jobb."
Aha, csak előtte volt tizenakárhány futam. Alonsonak Koreában gondolom nem volt mákja.
És ne aggódj, attól, hogy szerinted egyszeres mák VB-sek, még nyugodtan alszanak. -
Oliverda
titán
válasz
prmcsk #30391 üzenetére
Alonso 2006-os címe egyértelműen értékesebb, mert egy gyengébb autóval tudta lenyomni a mestert, Szvetter pedig a mezőny messze legjobb verdájával is csak éppen hogy be tudta zsákolni a címet. Mondjuk az tény, hogy minden kétséget kizáróan egy őstehetség. Itt van kapásból három eset ami ezt támasztja alá: [link] , [link] , [link]
Silverstone-tól meg kiderül, hogy mire megy a herélt bikával. Amennyiben a McLaren-hez és a Ferrari-hoz képest 3-5 tizeddel többet bukik az RB, akkor esélyes, hogy már nem csak sétakocsikázásból fog állni számára a briliáns győzelem.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #30391 üzenetére
Előzések száma... a mániátok...
X versenyző egy olyan autóban ül, ami 1 körön verhetetlen és versenyben is jó (de mondjuk nem a legjobb). Az esetek 90%-ában az első helyről induló X versenyző kit kéne még hogy megelőzzön?
Y versenyző olyan autóban ül, ami 1 körön esélytelen, de versenytempóban a legjobb. 4-5. helyről rajtol, belekeveredik esetleg egy balesetbe is. Nyilván ez a versenyző sokkal többet fog előzni, mint a másik.
Ettől még X versenyző nem rosszabb Y-nál...
Egyébként megnézhetjük majd év végén az általad említett két versenyző két VB évét (ha egyáltalán Vettel lesz a VB..) statisztikailag előzések szempontjából. Nem nagyon emlékszem arra hogy Alonso-nak minden futamon ölre kellett volna mennie a pontokért vagy a győzelemért..
Persze ha nálad az előzések számával arányosan nő a 'zseni ráta' akkor Massa az egyik legnagyobb zseni, mivel ő volt az egyik aki a legtöbbet előzött idén. Koba és Webber után. Ők a másik két zseni. Sőt, géniuszok..
-
Sanya595
senior tag
válasz
prmcsk #26872 üzenetére
Szerintem nehogy már a hátúlrol jövö határoza meg,hogy az elöl haladó milyen sebbeséggel haladjon.
Ez nem az elsö esett és a "nagyok" is alkalmazták régebben is és most is.
Tudatos és azért történik álltalábban,hogy nem tudjon ideálisan kigyorsitani a hátsó auto.
Legalábbi Én igy gondolom. -
cyberkind
félisten
-
DopeBob
addikt
válasz
prmcsk #23300 üzenetére
Szerintem nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy kijelentsük, vége az F1-es karrierjének...
Hiába fog teljesen felépülni egy év múlva, nem hiszem, hogy lesz már helye, bár ne legyen igazam. Illetve ott van még az is, hogy ez milyen törést okoz egy versenyzőben, lásd Massa. Soha nem lesz már a régi
Oliverda: igen, ez most jó nagy pofon nekik, főleg azután hogy milyen jól ment az első teszten, és a fordított kipufogó is mennyire ígéretesnek tűnik. Nagyon kell most a Renault-nak egy tapasztalt pilóta
A korlát meg valószínűleg ott ment be a tűzfalon, ahol a kormányösszekötő van. Iszonyú mázlija van még így is ha 10 cm-el arrébb megy, akkor felnyársalja...
-
Oliverda
titán
válasz
prmcsk #23300 üzenetére
Egyetértek. Sosem értettem, hogy miért kell párhuzamosan erőltetni a kettőt. Ez már kettős istenkísértés. Meg tudom érteni azt a csapatfőnököt aki ezt nem engedélyezi. Mondjuk ez nem csak neki szívás hanem a csapatnak is. Most hiába lesz jó az autó, ha nem lesz hozzá megfelelő ember aki vezesse.
Amúgy miből van a korlát vagy Skoda, hogy úgy ment át az előbbi az utóbbin mint kés a vajon?
-
-
IreN!CuS
addikt
válasz
prmcsk #22235 üzenetére
Ahhoz,hogy valaki kimondja azt a bizonyos "grat" szót,sehol sincs köze ahhoz,hogy ki melyik csapatnál van,vagy ki hányszoros bajnok vagy kinek van jobb kocsija.Ez szimplán sportszerűség,milyen érdekes Brazíliában Hülk első helynénél mindenki külön gratulált,ezt Alonzo ugyan úgy megtehette volna most is.
Rönyö meg ha jól emlékszem elég szépen dominált 2005-ben.
Ha meg nincs te is jól tudod,mert akkor összeírok neked párszáz sort "ha"-val mi értelme lenne?
-
Oliverda
titán
válasz
prmcsk #22235 üzenetére
Az hogy Alonso-nak és a többieknek (Webber-t leszámítva) szinte az utolsó futamig esélyük volt a címre az csak a műszaki hibáknak és az RBR vezetésének balf@szkodásaira vezethető vissza. Persze benne voltak még a pilóták hibái is de abból Button-t leszámítva minden oldalon akadt pár végzetes darab.
-
IreN!CuS
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz
prmcsk #21830 üzenetére
Alonso megtett mindent. Felkaparta a legnagyobb szarból a Ferrari -t, végig a maximum fölött teljesített a szezon második felében egy olyan autóval, ami az RBR-eknél klasszisokkal gyengébb, és összességében a McLaren -nél is, lásd Massa 'kitűnő' szereplését.
Amióta elment Brawn és Todt, taktikailag lebomlottak, és ezen a szinten ragadtak. Ezen a futamon csak annyi feladatuk lett volna, hogy mielőtt kihívják Alonso -t a boxba, megnézik, hogy ugyan már ki mögé is skatujázzák be, pedig a tempója megvolt ,mert tartotta Button-t. És ez óriási hiba volt, ezen a szinten ez megengedhetetlen, a csapat szégyene, nem Alonso -é. Ideges, a futamon szerintem teljesen szétesett, mutogat, mert ennyi maradt benne. Nekem az az érzésem, hogy ez a mutogatás nem Petrovnak szólt, hanem a csapatnak. Csak Petrov volt hozzá a legközelebb.Ezt a VB-t nem a két Renault, és nem Petrov vette el Alonso -tól, hanem a saját csapata, a Ferrari.
Ráadásul az is a Ferrari szégyene, hogy Petrov közelébe nem tudott kerülni, mert hiába volt szélárnyék, folyamatosan leszakadt az egyenesekben. Egyébként Hami sem bírt Kubicával, pont ugyan ezért.
-
Ice!?
őstag
válasz
prmcsk #21551 üzenetére
én meg massa jó rajtjában reménykedem. webbert lerajtolhatná, esetleg még buttont is, bár ilyenre se nagyon kell számítani..
legyen nyugis a rajt és a verseny is. esetleg hamilton ütheti ki vettelt, hisz ő egy lapra tesz fel mindent. gondolom erőszakos lesz, ami még jól jöhet alonsonak. : ) -
-
PazsitZ
addikt
válasz
prmcsk #20629 üzenetére
Az, hogy neki nem volt érdeke és eszerint mondta a véleményét amikor kérdezték az igaz. Az, hogy egyesek most ebbe félelmet magyaráznak bele az már számomra csak vicces, de egye fene szive joguk.
Haminél míg elismerés ha kemény, Webber köcsög, de ezt mondjuk én már megszoktam. Egyébként bizonyos esetekben tényleg durvábban védekezik, mint amit akár én is tennék, de akkor keserednék el jobban ha kevésbé tenné.
Erre a szerinted mennyire tehetséges dologra nem reagálnék, én szerintem igen is tehetséges, ezért szurkolok neki már a minardi-jaguáros idők óta.
De biztos csak mákja volt, hogy idáig jutott. Csodagyerek Vettellel is biztos csak mák miatt van szinte pariban.Erre szándékosan pördült be a pályára dolgot meg nem kommentálnám. Nem voltam annyira erős fizikából; egy falnak ütközve biztos nincs ellenhatás amitől visszapattannál.
Egyébként nem 100%, de úgy rémlik az egyik első kereke pl messze a levegőben volt, mikor keresztülsodródott a pályán. -
proof88
addikt
válasz
prmcsk #20629 üzenetére
Ezt a részt mondjuk én sem értem, mármint a megcsúszásakor, miért is gurult vissza Rosberg elé?
Eltört a bal hátsó felfüggesztés és emiatt a jobb első kerék a levegőben volt, de attól még a bal első a földön volt és látszólag meg sem próbálta elkerülni utána, hogy rosberg elé guruljon ... fék vagy kormányzás? -
Stirlitz
senior tag
válasz
prmcsk #19793 üzenetére
Már bocs, de nem hogy láttam-e gokartot, hanem építettem is. Egy KF1 gokart tömege 65 kiló plusz a versenyző súlya. Egy F1-es gép versenyzővel 650kg. Az arány nem 1/6-a, számolj utána. (80kg-os vezetővel számolva, persze egy anorexiás vagy gyerek esetében más.) Gumit láttam-e kérdésel nem tudok mit kezdeni, igen láttam. Többféle méretben és fajtában és gyártmányban is. Azzal meg, hogy te a pályán rajzolsz és így melegited, szintén nem tudok mit kezdeni. Egy normál autó teljesen átlagos gumijait is ellehet melegiteni, hogy puha lesz. Tudod amikor ömlik a füst a kerékjáratból... A széles nyomtávval pedig nehezebben borulsz oldalra, viszont még mindig remekül csúszol. 4 kerékkel. Vagy elfogadod vagy nem, ez van. Hagyjuk, nem tudjuk egymást meggyőzni, legyen inkább béke, én ettől még nyugodtan alszom
-
hobizoli
nagyúr
válasz
prmcsk #19793 üzenetére
Gyarton belul is lehet elteres meg az F1-ben is. Lasd pl amikor Minardi-nak még innen-onnan nem jott meg a sponzorpenze ev elejen, de tesztelni kellett volna mar, Stoddard beprobalkozott a digo nagytesonal, hogy hatha vannak vmi kicsit hasznalt gumijaik occsoe vagy ajandekba is akar.
Todt kuldott neki vadonat ujakat
Stodard kesobb azt nyilatkozta, hogy azokkal a Bridgestone gumikkal 1sec-l jobb koridot ment ugyanaz a kocsi, mint azzal, amit ok vesznek amugy a Bridgestone-tol. Csak nekik erre fajtara vegkepp nincs penzuk, a masikra is csak alig jon ossze -
PazsitZ
addikt
válasz
prmcsk #19758 üzenetére
Ja persze...Ha nagyobb íven kanyarodik akkor könnyen előfordul, hogy balos külső rázót nem érinti, hanem átgázol rajta, amitől sérülhet a kocsi, lassul, vagy kiáll...
Ne akarjuk már mi érezni azt az autót, amit ő vezetett...
Mindenki hülye és nem tudhatja, de te igen.Hát az arc az megvan.
(#19761) prmcsk : Az sem érv, hogy tubica miért... ? Mert nem azonos a két szitu és a ponttáblázati helyük csak a helyszín.
Mi köze van a ponttáblázatnak az íven való elkanyarodáshoz? -
Nowhereman
őstag
válasz
prmcsk #19761 üzenetére
No komálom az ilyen "ti sötétek vagytok, nekem meg a seggemből süt a napfény" jellegű bevezető után hogy vegyünk komolyan? És persze mi fotelversenyzők majd el is hisszük, hogy Wéber Gábornál is nagy nagyobb májer vagy. Én inkább arra hajlok, hogy aki bunkó mód érvel - mert a "ti sötétek vagytok, nekem meg a seggemből süt a napfény" jellegű érvelést minden érveléstechnikában bunkó érvnek hívják - ...
B-type érvelésével meg egy gond: csak a mérleg egyik serpenyőjébe pakol - pedig az általa elhangzott vádak pont ugyanúgy strigulázhatók Lajosnál is. -
Stirlitz
senior tag
válasz
prmcsk #19768 üzenetére
Rendben. Fogd a gokartod és próbálj meg befordulni olyan tempóval és íven, ahogy egy f1 gép teszi. Szólj ha sikerült. Előre szolok, már a gumik mechanikai tapadása sincs a közelében a F1 gépeknek. (nem is lehet, már csak a talajjal érintkező felület nagysága okán sem) Na erről ennyit.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #19761 üzenetére
Semmit nem számít, hogy hány éve vezetsz. Faterom 30 éve vezet napi szinten, leültettem a szimulátor elé, azt se tudta mi fán terem az ív. A legtöbb fiatal tehetségnek nincsen még jogsija, de már bent figyelnek a forma autókban. Nekem is van 8 éve jogsim, napi 50-60km-t vezetek, mégse tudok párhuzamot vonni azzal ha beülök szimulátorozni, vagy gokartozni (előbbit 10 éve, utóbbit 5 éve).
Én 60-40%-ban Webberre kenem az ütközést.
-
Integra
titán
válasz
prmcsk #19758 üzenetére
nem azért, de rajtad kívül még vannak itt páran, akik láttak már versenypályát párszor és nem biztos, hogy a te véleményeden vannak, mégsem azzal pedálóznak, az igazuk alátámasztásakor, hogy ők milyen tapasztalattal rendelkeznek, te is csak egy "fotel" versenyző vagy, szó szerint inkább egy 70kg-os lócarájder, de érted...
lehet ezt csűrni, csavarni ez ettől még 50-50 marad
-
MPowerPH
félisten
válasz
prmcsk #19758 üzenetére
Akkor én válaszolnék. Én csak 23 éves vagyok, és közel 7 éve van jogsim. Én is gokartoztam amatőr szinten, de az amatőr Astra kupán is ott voltam egy ízben, e mellett igen, szimulátorozok.
"Ja persze...Ha nagyobb íven kanyarodik akkor könnyen előfordul, hogy balos külső rázót nem érinti, hanem átgázol rajta, amitől sérülhet a kocsi, lassul, vagy kiáll...
Ne akarjuk már mi érezni azt az autót, amit ő vezetett..."Kérdem én, és akkor válaszoljál rá rendesen. Kubica miért tudta azt megcsinálni, ami Hamilton esetében nem sikerült? Nézd meg, az utolsó momentumról van szó.
-
shev7
veterán
válasz
prmcsk #19758 üzenetére
"Nálunk "alapszabály", hogy ha egyenesben megelőztek, vagy bőven melléd értek (hátsó-első tengely) akkor a kanyarban nem szúrok a rázón vissza"
Lehet hogy nalatok alapszabaly, de szerintem ez se LH-t se MW-t kulonsebben nem erdekli...
Lehet itt azzal ervelni, hogy 26 eve versenyzel, attol ez meg a birok ugy dontottek, hogy ez egy sima versenybaleset.
Mellesleg:
"Tudta, hogy a manőverrel nem veszít semmit, max nyer, ami be is jött. Miért is ?
1.) Ha nem tud elmenni neki hambi + pontokat szerez hozzá képest.
2.) Ha mindketten kiesnek a ponttáblázat nem változik.
3.) Hambi kiesik és nulláz, ő meg becsorog...
4.) Ő maga esik ki, nulláz, hambi + pontokat kap."A 4. ponttal hogyan is nyer? Legalabb ekkora hulyesegeket ne irjal. Ugy probalod beallitani a dolgot, hogy direkt beletorpedozott LH-ba, mert minden keppen jol jon ki a dologbol, majd megcafolod sajat magad...
-
hunnylander
őstag
válasz
prmcsk #17560 üzenetére
Ember az átlátszó rádióüzenetek az elengedés előtt, után és a futam után volt az árulkodó. Rá ne kend más Massára! Ugyan hogy engedhette volna el másként, hogy ne tűnjön elengedésnek?
Az elengedés csapattársak között nem vétség. Az a vétség, ha ezt az elöl lévő pilóta a csapat kérésére teszi.
Smedley rádiózott Massával, mert ő a versenymérnöke. A futam felénél még dicsérte, biztatta, hogy nyerhet, mert így is lehetett. Aztán Alonsonak önberőből nem ment.
Rádiózott a csapat felé "THIS IS RIDICULOUS!" ami Massa útból való eltakarításának kérelmezése.
És érdekes módon ezután Smedley felsőbb utasításra adta a team order utasítást. Smedley későbbi rádiózásaiból is tisztán átjött, hogy nagyon sajnálta a dolgot, ő a saját versenyzőjével akarta nyerni a futamot.
Pont egy évvel ezelőtt volt Massa balesete. Megérdemelt győzelmet szerzett volna, ami újra felépíti az önbizalmát, erre a Ferrari embertelenül kihasználta. Az ilyen sérüléseket sokkal nehezebben szokta kiheverni az ember, mint a fizikait.
-
válasz
prmcsk #17560 üzenetére
Kizártnak tartom, hogy a verseny előtt ne beszéltek volna erről, hiszen 2.-3. helyről rajtoltak és nem a végéről, tehát bőven volt esély az 1.-2. helyre.
Massa versenymérnöke biztosan csak viccből bíztatta pár körrel az elengedés előtt győzelemre a pilótáját.
-Emellé jön, hogy rögzítik a rádióbeszélgetéseket a futam közben. A verseny alatt szivárgott is ki olyan rádióbeszélgetés a Ferraritól (amit TV-ben nem adtak le), ami szintén azt bizonyítja, hogy nem volt leegyeztetve semmi előre.
-
D@ni88
addikt
válasz
prmcsk #17560 üzenetére
hát igen, hányszor elengedhette volna de nem, és tudta hogy el kellene engednie. Amúgy meg visszaemlékezhetünk a 2007es brazil nagydíjra is. Ott se adta könnyen a bőrét. Merthogy ő Massa. fékezte volna el magát, vagy csúszik le az ívről, de kigyorsításon elengedni az kicsit cinkes.Csak ezzel megint magát járatja le. Nem csapatjátékos, és amikor még rászólnak, akkor is a csapatot járatja le. Remélem hogy nem hosszabbítják meg a szerződését, aztán mehet egy HRT-be
Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi haladó szinten
- Futás, futópályák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- DUNE médialejátszók topicja
- iOS alkalmazások
- EAFC 25
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest