- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Fontos fejlesztéssel érkezik a Galaxy A17 5G
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Aktív témák
-
gézu
őstag
válasz
#16741888 #47962 üzenetére
Nem, amikor MS döntési helyzetbe került, akkor elindult a külső ív felé, erre Senna berántotta elé a gépet szintén a külső ív felé, MS nem tehetett mást, csak elindulni belülre és padlófék, de a tempókülönbség miatt ekkora már nem volt hely. Közös fail, ezt együtt hozták össze.
[MS vs Senna] -
hoffman_
nagyúr
válasz
#16741888 #43473 üzenetére
Jelen állás szerint a McLaren messze a legjobb a mezőnyben, ez nyilvánvaló. Az előny valószínűleg csökkenni fog az idő előrehaladtával, ahogy az lenni szokott, az a kérdés csak, hogy mennyire gyorsan. Vettel azért nem előzte meg Buttont, mert köze nem volt hozzá. Ettől függetlenül Hamilton meg volt neki(nagy bánatomra), de jobban örültem volna egy tiszta előzésnek, mert ez így nem volt túl érdekes.
mod:
A Mercedes szintén bitang jól sikerült önmagához képest, biztosra veszem, hogy jön még idén sok dobogó tőlük. Az, hogy ma ilyen pechesek voltak, az egy másik kérdés(bár a gumikkal még mindig csehül állnak).
-
Nagymelák
senior tag
válasz
#16741888 #43453 üzenetére
A második helyről miért nem támadta Buttont?
Rosberget lenyomta,azon kívül mit is csinált??
A többi versenyző azért elég jót vívott,de úgy látszik ha nem hajlik a szárny,meg nincs trükkös diffúzor akkor a tudomány is megáll,Webber ugyanez Ő sem nyomta le Hamiltont mint a bélyeget. -
válasz
#16741888 #43392 üzenetére
Nem kellene 1 versenyből egyből erre következtetni.szerintem lesznek itt még meglepetések,és nem csak McLaren és RedBull lesz az,aki versengeni fog. A Mercedes is labdába fog rúgni,hamarosan.Mivel a fejlesztések folyamatosak,nem beszélve az új gumikkal való ismerkedésről,szerintem csak a 3.-4. verseny után lehet ilyen következtetéseket levonni,és hol van az még...
-
Peat;)
veterán
válasz
#16741888 #43394 üzenetére
Ha párezer km alatt egy futóművet sem a lassú sem a gyors kanyarokra nem tudtak belőni, akkor nem hiszem hogy ott hirtelen meghúznak egy csavart és minden szép és jó lesz. Egyébként azt nyilatkozták hogy nem azzal van a bajuk, szóval ha azzal is lenne és található is lenne ott valami, akkor sem azt vizsgálja majd a szakértői gárda. Nekik sokkal inkább a kipufogó a lényeges, amivel tudnak nyerni 2 tizedet/kör...
Majd meglátjuk, az elmúlt évek alapján nagyon lassú a Ferrari reakciója, fejlesztési tempója így én nagy reményekbe nem kergetem magam. De Schumi, Kimi és Alonso meg fogja találni egymást, az érződik kb az erőviszonyokon. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#16741888 #42338 üzenetére
De ebben mi a logika, ezt soha nem értettem?
Attól hogy ők elmondják a magukról hogy szarok, a Red Bull nem fog hátra dőlni és ezért nem csinálni tovább a saját, más csapatoktól független fejlesztési programját. Ahogyan a többi csapat sem. Szerintem "fogalmuk sincs" az autóról és inkább már előre azt mondják hogy dobogóra se esélyes, így nem lesz akkora bukta az első futam. De nem hinném hogy tisztában vannak vele hol is állnak valójában.. -
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#16741888 #42305 üzenetére
Az nem kérdés, hogy kb az 5 nagyobb csapat altat. Amit nem tudunk, az az, hogy melyik mennyire. Lehet, hogy a Ferrari előszed még 1 másodpercet, de a RedBull meg 2-öt. Akkor vége.
A nagyok egészen a Q3-ig nem fogják felfedni a sebességüket, ahogy tavaly is mindig gyorsultak a Q3-ra, csak a RedBull sokkal nagyobb mértékben. -
Nowhereman
őstag
válasz
#16741888 #38884 üzenetére
Kedves Pumpi! Szerintem iktass be néhány évnyi F1 elvonót, különben olyan leszel mint JJános, akinek még a másodhegedűsségről is Schumacher jut eszébe.
Ha egy gyengébb autóval átdarálni magát a mezőnyről Vettel monzai versenye jut eszedbe, az már legalább ilyen kóros. Pole-ról indulva csatamentesen az nem darálás, ha meg a verseny leggyorsabb köreinek a felét a csapattárs futja, akkor valszeg nem a gyenge autó-szuper pilóta esete áll fenn Vettel esetén.
De ha kell mondok esetet: 1999 Európa nagydíj. Ott tényleg egy nem egy top autóval vágta át magát a mezőnyön Herbert - igaz nem azért mert elgurult a gyógyszere, hanem mert mindenkinél jobb időzítéssel cserélgette az abroncsokat egy káoszfutamon. -
#70869248
törölt tag
válasz
#16741888 #38676 üzenetére
Sztem nagyon kemény dolgok mennek manapság is, Rossi írhat amit akar...biztos valamelyik politikusunk könyvet jelentene meg akkor ő lenne a haza megmentője.
Én Rossi-tól sem várom el hogy a Grál lovagja legyen, ahogy Vettel-től sem.
Rossi sem fog leírni olyan dolgokat ami rajongókat riaszthat el....pedig volt sok árnyoldala az ő pályafutásának is...sztem talán az összes nagy bajnoknak.
Mert néha elég egy kicsit szemétnek lenni,...pl. amikor Gresini felnyomta őket mert csaltak a robogóval felgumizott rajthellyel, és még is mindenki Rossi-t tartotta az ásznak mert hogy kigúnyolta Sete-ket a söprűkkel.
Ez a hatalom.
Ez a hatalom volt meg Mick Doohan-nak is, aki arra használta fel hogy befolyásolta a HRC-t, Befolyásolta Biaggi-val szemben, aki valahogy mégsem kapta meg a gyári támogatást, pedig nagy dolgot vitt véghez amikor Honda-val megverte az Aprilia-t 250ccm-ben,
...és behúzta a az első verseny pole-ját és a futamgyőzelmet.
Ahogy az is hatalom volt hogy Rossi mellé állította a HRC-t Criville-vel szemben,...és végül elbukott amikor Rossi otthagyta a HRC-t..
Láttam görcsös bajnokcsinálást Puig által szintén a HRC-nél Pedrosa javára...ami végül csattanósan visszafelé sült el, pedig nem a versenyző tehetett róla....a lovagiasság és fair play az inkább a közvélemény felé kötelező.
-
PazsitZ
addikt
válasz
#16741888 #38676 üzenetére
Én egyébként sosem voltam híve ennek a gyengébb autó dolognak, persze ettől még nem tartom kizártnak, hogy egyes esetekben nem történt csalafintaság, nem tudhatjuk.
Minden esetre tavalyi évben elég jó teljesítményt nyújtott Webber, annak ellenére, hogy ha olyan helyzet volt, akkor nem ő kapta az alkatrészt, ha bármi kérdéses volt Marko rögtön Webbert kezdte hibásnak kikiáltani és a csapat se tett ez ellen semmit, hanem némán bólogattak hozzá.
( a törökosrszági ütközés is le volt nyilatkozva, hogy Webber hibája, bár az RBR-en kívül gyakorlatilag mindenki látta, ki is húzta kire a kormányt )Na most tavaly Webber kétségtelenül elvesztette a VB címet.
Azt pedig nem tudhatjuk, de én erre tippelek, hogy ez a fajta frusztráltság simán okozza, hogy ha bármi történik a csapat nem áll mögötte, hogy a tavalyi évben nagyon közel volt, hogy megkoronázza a pályafutását és nem jött össze.
Ezt tartom az oknak, a visszaesést a tavalyi évhez képest is.
Nem lehet könnyű; mert a Red Bull adta pénz mellett, azért Webber igen sokat tett azért, hogy ide eljusson az RBR, ennek ellenére kapja a 0 támogatást és megbecsülést.
Biztos senkit nem zavarna ez, biztos senkinek nem látszana meg a teljesítményén?Erre szokott jönni a válasz miért nem megy akkor el.
Ha kicsit is belegondol az ember, Webber már nem olyan fiatal, és látható, hogy a valamennyire is versenyképes csapatok, amelyek még így is gyengébbek, viszonylag stabil pilótákkal rendelkeznek. Egy HRT-be meg minek üljön. A legtöbb esélye az RBRben van, tehát kényszerpálya, hogy itt marad. -
Nowhereman
őstag
válasz
#16741888 #38676 üzenetére
Kedves Pumpi!
Azért ne keverjük a szezont a fazonnal! Rossit legfeljebb Sumákmihályhoz lehetne viszonyítani a mezőnyben. A másik meg, hogy még Valentino is kevés ahhoz, hogy egy rossz motorral nyerjen. Ahhoz maga az isten, vagy egy Casey kaliberű elmebeteg szükséges(és neki is mennyivel könnyebb egy jó motorral).
Az egészben nem az a förtelmes és qrja a a heti melótól megfáradt versenyt váró átlagjobbágyok csőrét, hogy elcseszték a szezont, hanem az, hogy ahelyett, hogy elcseszett média a RB marketing ömlengéstől megkímélne minket, meg ad nekik szócsövet is: Persze! Vettel volt az első pilóta, aki beült a versenymérnökök közé a kiesés után! Micsoda segítőkész fenomén! És az autója sem jobb a HRT-nél, meg a csapaton belül is teljes az egyenlőség! Vettel kizárólag azért nyer, mert ő egy hiper-szuper gyerek, aki persze mindig Red Bull-t iszik. Igyál te is naponta egy Vettel arcképével díszített hatoscsomaggal/a 4 darabos egészségügyi határ kamu/, hogy te is nyertes legyél! - Inkább szúrnának be valami mosóporreklámot a 180-as IQ-jú molekulákkal! -
dokar
addikt
válasz
#16741888 #38569 üzenetére
Azért nézz meg egy HPD ARX-01d-t!
Chassis: Carbon fibre monocoque (ATR/ORECA)
Class: LMP2
Engine: Honda 2,800cc twin turbo V6
Fuel: Petrol
Transmission: Hewland 6 speed
Brakes: Brembo carbon/carbon
Weight: 900kg
Fuel Tank: -
Year introduced: 2006Bővebb infó ha érdekel a téma:
http://www.racecar-engineering.com/cars/hpd-arx-01d/ -
Robi BALBOA
őstag
válasz
#16741888 #38468 üzenetére
Szerintem is jobban járna ha a színfalak mögött tesztelne jövőre mondjuk a Ferrarinál, minthogy el menjen pilótának egyből valamilyik kis csapathoz, mert az első év úgyis a felépülésről szólna, de ügye ezt az újság írók nem veszik figyelembe és tuti kikezdenék, ha meg tesztelt előtte 1 évig akkor nagyobb az esélye, hogy jobb kondiban tér vissza, így az újságírók/pletykalapok mehetnek a sunyiba.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#16741888 #38451 üzenetére
Az visszatérő jelenség, hogy valamelyik csapatnak sikerül összehoznia egy mindent verő verdát, és nem is fullad unalomba az egész, ha a csapaton belül hagyják versenyezni a fiúkat. Ha viszont leosszák a lapokat akkor el van qrva az egész, ami csak az olyan félkegyelműeknek tetszik, akik szerint a pilóta bénasága miatt repül le a hátsó szárny...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#16741888 #38431 üzenetére
Ezzel az egésszel az a gond, hogy a hétvégi gladiátormeccs helyett pankráció színvonalú kólareklámot látunk. Előtérben a kis Justin Bieber reflektorfényben vernyákol, a nagy gladiátorok meg csak háttértáncosként lehetnek jelen. Aztán a "szakértő" gyökerek nyilatkozatai - Jaj! Mekkora mázli, hogy a közvetítők a háttértáncosokat is mutatják!
(Webbo szerződését meg nem olvashattuk, de szerintem van benne kiugrási kiskapu - nem lepődnék meg, ha a papírokkal ellentétben jövőre a Ferrarinál tekerne) -
Motion_Blur
félisten
-
proof88
addikt
válasz
#16741888 #38396 üzenetére
Valódi autóval nem próbálnék meg ilyet, ha lehet.
Szimulátorban már van tapasztalatom, 2 szezont nyomtam le F1-ben, 1 szezont kis túraautóval és 1 szezont nagy túraautóval. Persze ezekben is más a fű, mert van ahol így tapad van ahol úgy, van ahol göröngyösebb a föld van ahol simább. Ráadásul ott a videón megfigyelhető hogy kicsit ritkább is a fű, szerintem azon a helyen félig-meddig sejtik a pilóták, hogy lehet kicsit kimenni. Egyébként fékezés közben gázabb lett volna a helyzet félig füvön, szerintem.És ez azért más gyorsítás volt, mintha 3.-ban lett volna még.
De mindegy ezen nem veszünk össze, szép volt amit tett, és jól csinálta, de azt gondolom, hogy ennyi elvárható.
-
proof88
addikt
válasz
#16741888 #38389 üzenetére
már egyenesben volt és már 7. fokozatban, ilyenkor azért nem olyan nagy kaland
-
Male
nagyúr
válasz
#16741888 #37982 üzenetére
Pont az a cél, hogy fejlesszék... az autógyártóknak megéri erre költeni... inkább, mint olyan részekre, amit sehol máshol nem tudnak felhasználni, és többnyire 1-2 éven belül betiltanak.
Attól, hogy erősen behatárolják, nem fognak kevesebbet költeni rá, csak éppen kevésbé hasznosan költik el azt a pénzt. Pont amit te is írsz, a motor befagyasztás esete.
Ha szabadon lehet fejleszteni, akkor legalább hatékonyan költik el a pénzt, és azt fejlesztik, ami a legjobban megéri, nem pedig azt, amit a kiskapuk megengednek. -
#70869248
törölt tag
válasz
#16741888 #37639 üzenetére
Sztem Webber bizonytalan...nem érzi maga mögött a csapatot, és a saját helyzete is különleges az F1-ben...kicsit olyasmi mint Massa-nak.
Van egy jó autó amibe az F1 rajongók (szvsz!) egy jobb versenyzőt szeretnének ültetni.
Jelenleg a Red Bull a legjobb autó/csapat, aki Hamilton drukker az oda kívánja, aki Kimi drukker az oda kívánja, aki MS drukker az oda kívánja..stb, ha csak nincsenek ellenérzései a csapat iránt...mert hisz ahogy a versenyző is a legjobb technikát akarja (vagy legalább azzal egyenértékűt) úgy a drukkerei sem kívánnak ennél rosszabbat.
Szal Webbo' bizonyítana de nem teheti...egy valamiben reménykedhet, hogy Vettel kifog egy hullámvölgyet, vagy ki hagy pár futamot....mert a jelenlegi helyzetben még csak nem is vérezheti a fogát, mert szerződést hosszabbítottak vele..és tudja/látja amit mi...Vettel-ben van a potenciál..a távlat, a nagyobb reklámérték...Vettel még bármilyen rekordot elérhet, nagyon sok minden eljöhet, Webbo-nak ennek a harmada sem elérhető már...ez van.
De Webber gyors, csinál hülyeségeket...ahogy csinált Rubinho is amikor győztes autó volt alatta, és csinál Hamilton is pl.
De gyors, és ha egy körön nehéz is lenne megvernie Vettel-t a mentális falak miatt (már ha vannak neki ilyenek) azért egy-egy futamon (vagy többen) szorongatná.
A másik ami szerintem ezt támasztja alá, hogy Vettel akkora technikai fölényben van, hogy Webber egy azonos szinten felkészített autóval simán behúzná a dobogókat, mindig.
Ilyen hogy valaki x másodperces előnyben a verseny két utolsó körében legygyorsabb kört fut passzióból??!....ilyet csak akkor lehet megtenni ha a versenyző addig 90% autózott, és még így is belül maradt a 95%-n szvsz. ....mert egy ismeretlen pályán bármi lehet ha az autó/tapadás határait feszegeted.
Utoljára Vettel-t Suzuka-ban láttam feszíteni az autót, a pole-s körében...az szép volt tényleg. -
adman
tag
válasz
#16741888 #37639 üzenetére
Ez mind jogos amit írsz, de te tényeg azt gondolod hogy a Webbernek rosszabb autót adnak mint a Vettelnek?
persze, ahogyan Hamiltoné is rosszabb mint Buttoné
szerintem pont Hamiltonon lehet látni, h mi van akkor ha a versenyző fejben nincsen rendben, szvsz ez van Webbernél is, Vettelnél meg pont az ellenkezője van, Vettel nem véletlenül emelte ki a a személyi edzőjét amikor VB lett, az a gyerek rendet rakott Vettel fejében (hisz magában, és majdnem 100%-osan tud összpontosítani).
másik h nem 2 ugyanolyan autóról van szó, és most nem arra gondolok h Webbernek több kers problémája volt idén (ami igaz, de számomra az is egyértelmű, h csapaton belül a vb-t ill az előrébb lévőt preferálják), hanem arra h Webber és a mérnöke olyanra állítja be az autójukat amilyenre ők gondolják. (az is a versenymérnök hibája ha szarul hozzák ki..)
mclarennél is kb ugyanez van (Buttonnak jobban fekszik a kocsi és mellé hihetetlen laza) érdekes módon őket itt senki sem vádolja meg azzal h Hamilton szarabb kocsit kap... -
baluka26
veterán
válasz
#16741888 #37639 üzenetére
Tavaly fél évig simán verte Webber Vettel-t.
Amúgy, ha valaki nem vette volna észre, hogy a Red Bull autókban valami cigányság van, az nézze meg mégegyszer az olasz nagydíjat. A McLaren és a Mercedes között alig volt különbség, míg Vettel, az RB-vel a Ferrarinak adott pár kör alatt majd' 10 másodpercet. Adrian Newey, ennyi a megoldás, semmi más..
Egyébként kiderült pont a némt nagydíjon, hogy tinitonik nem képes előzni, és ilyenkor megpróbálnak taktikából nyerni..
Ja, és amit még nem értek, hogy a "kurva gyors" szuperlágyon Alonso-aszem Nagy-Britanniában, de ez most nem 100%-LASSABB volt, mint az RB-k a keményebben. Most akkor wtf? A válasz itt is Adrian Newey.
A másik kulcs a gyüzelemhez az, hogy ilyenek vannak... Igazából nem is meglepő semmi.. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
#16741888 #37625 üzenetére
Szerintem tavaly a csapat őszintén megmutatta a világnak, miként viszonyulnak Mark Webberhez.
Tavaly is ment a lejáratás, az idei évben pedig be is bizonyítják, hogy csak egy középszerű pilóta, aki nem képes odaérni.
A csapat-VB megvan, az egyéni is. Hogy Webber második legyen, az már csak Webber érdeke a gázsi miatt. Senki sem a VB-másodikokra emlékszik, senki sem a VB-másodikokkal köti a vaskos reklámszerződéseket...
Nem hiszem, hogy Webber egyik évről a másikra ekkorát romlott volna...
A technikai gondokról annyit, hogy tavaly Vettelnek jóformán nem volt 2* ugyanolyan technikai problémája. Idén meg hosszú futamokon keresztül nem voltak képesek Webber kocsijába működő KERS-t applikálni. De tényleg futamokon keresztül, ráadásul úgy, hogy Vettelnek egész évben nem volt vele komoly gondja...
-
TESCO-Zsömle
titán
-
-
Peethy
őstag
válasz
#16741888 #35412 üzenetére
A cikk nem rejtetten azt akarja megvizsgálni, hogy mennyire reálisak a "Minden idők..." szavakkal kezdődő rekordok, hiszen ez minden évben változó. Vicces lenne valakit a legjobbnak/legrosszabbnak titulálni különböző szabályok szerint.
Nem azért érdekes, mert annyira sok dolog változik ettől, hanem inkább a múlt meg a jelen összehasonlítása miatt
-
Oliverda
titán
válasz
#16741888 #33460 üzenetére
Csináld meg a "Gyula és Walter Cs. húzzá' el!" című FB oldalt. Én csatlakozni fogok.
Amúgy ez a harmadik verseny amit nem ezekkel a f@szmadarak szövegelése mellett nézek végig, és lényegesen nyugodtabb és magasabb színvonalú élményt ad a közvetítés. Még úgy is, hogy alig tudok németül valamit.
-
-
MPowerPH
félisten
-
Nowhereman
őstag
válasz
#16741888 #30614 üzenetére
"Egyedüli ember akinél fejlődést látok én személy szerint a Vettel."
ugh - ha nem mondtad volna, hogy "manager" vagy innen kitaláltuk volna. Azok szoktak olyan szűk látókörűek lenni, hogy mindent letagadnak, ami nem a tézisüket támassza alá. Aztán persze ha hasonlóan gyökér akit meg akarnak győzni a képtelenségeikről, akkor teljesen elszabadul a fantáziájuk, és kb. olyan távolságra kerülnek a valósától, mint az 44 telén az ardeneki ellentámadáskor egymástól "a csata után majd találkozunk New Yorkban!"-nal elköszönő hitlerjugendek...
Szóval szerinted mondjuk Petrov, Kobayashi, Di Resta nem javul(szerintem ez a kettő utóbbi csapattársaként gyorsan felsülne a te "legjobbad"). Itt dettó mindenki maximum stagnál, leszámítva Vettelt! -
Peat;)
veterán
válasz
#16741888 #30614 üzenetére
Érdekes amiket írsz hogy legtehetségesebb. Én azon a véleményen vagyok hogy top pilóta és az egyik legtehetségesebb.
Az az Alonso aki töri az autót tavaly hol a 2. hol a 3. erőben(tehát kemény 5. mint max elérhető hely ha csak az autót nézzük) lévő autóval állt közel a vb címhez. A legerősebb autó tudjuk ki alatt volt, ha a technikai hibákat nem nézzük még úgy is könnyedén kellett volna...de nem volt könnyed a dolog. Az utolsó pár futamon nyújtotta ugyanazt Vettel mint Alonso jóval hosszabb időszak alatt. Ezek alapján nem értem miért Vettel a legtehetségesebb ha a tavalyi évet nézzük.
Ha az idei évet nézzük akkor azt látom amit Button csinált, Msch csinált, illetve pár futam erejéig és nem ilyen nagy autófölénnyel Alonso csinált pár éve. Tök ugyanazt.
Nem értem egy manager logikáját, hogy ha ugyanazon teljesítményt többen is felmutatták már, illetve tavaly volt olyan pilóta aki az autót is belevéve az egyenletbe többet rakott le az asztalra mint Vettel, akkor az hogyan lehet a legtehetségesebb. Én maradok a top pilóta szónál. Visszakereshetsz én is dicsérni szoktam Vetteledet sőt meg is védtem a hibánál, hogy kockáztatott. Ha nem kockáztat az előzési zónában így is úgy is megette volna Button, legalább megpróbálta. De túlzásba menni egy nyílt fórumon hülyeség, csak hergelés. Na meg Vettel, Alonso stb azt sem tudja hogy mi a világon vagyunk...akkor meg minek túlzásokba menni..bár nem tudom milyen manager vagy
-
proof88
addikt
válasz
#16741888 #30607 üzenetére
maradjunk annyiban hogy valahányszor Vettel előzésre készül, elkezdem félteni az előtte lévőt mert sokszor nem sült ki jó dolog belőle. Ez olyan mint amikor Webbert meg akarja valaki előzni és a hátul jövőt kezdem el félteni mert abból sem szokott jó kisülni. Vagy mint Kimi futamjai amikor Schumi ott volt a Ferrari boxban. Ezek olyan dolgok amik összekapcsolódtak. Tavaly is szépen kilyukasztotta Button hűtőjét Spa-ban pedig csak kijött mögüle szélárnyékból. Persze biztos eléggé megváltozott az autó egyensúlya ahogy megkapta szemből a full levegőt, na de akkor is. Vettel is hibázik, és attól félek hogy idén is ki fog ütni valakit előzés közben, de ne legyen igazam.
szerk.: abszolút nem vagyok Vettel ellenes egyébként, engem a mutogatása sem zavar meg hogy magabiztos, csinálja, így kell csinálni.
-
Oliverda
titán
válasz
#16741888 #30607 üzenetére
Ahhh manager vagy. Ilyen szépen fényezni csak egy szakember tud. Lehet hogy ez már szakmai ártalom.
Esetleg majd jelentkezz be Sebinél, hátha még feljebb tudod tornászni a fizetését. Ilyen szép szavaktól még Hornernek is könnybe lábadna a szeme, pedig azért őt nem kell félteni, ha a kedvencéről van szó.
U.I.: A 2011-es szezonnak még nincs vége, de még a felénél sem járunk.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
#16741888 #30607 üzenetére
"Ő vezetni szeret, nem kell neki sztárgázsi, nincs managere, ő élvezi amit csinál. Ez szimpatikus benne és ez fogja a legnagyobbak közé emelni idővel. Ritka hogy valaki ennyire a pillanatra koncentráljon, ezért tud ilyen jó lenni."
Ezzel csak azért vitatkozék, mert ha visszaemlékszel egyetlen egy pilóta sem tudott úgy örülni a sikernek mint Sumi akár az első vagy a 90. győzelmét nézem. Most sem a gázsiért van ott már...
-
Oliverda
titán
válasz
#16741888 #30605 üzenetére
"Vesztenivalója viszont csak neki van"
Nos, azzal a ténnyel szerintem nem lehet vitatkozni, hogy Vettel alatt van most a legjobb autó. Azzal szintén nem, hogy az eddigi összes versenyen az első rajtkockából rajtolhatott. Gyakorlatilag hasonló körülmények között ugyanerre még Button is képes volt 2009 első felében.
Ugyanebben az időszakban, amikor a Red Bull még nem volt top autó, Vettel háromszor esett ki vezetői hiba miatt, ergo a saját hibájából. 2009 második fele óta megszakítás nélkül a Red Bull a mezőny leggyorsabb autója. Majd meglátjuk, hogy mit tud, ha ismét kicsit gyengébb lesz alatta a technika.
-
Oliverda
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #30408 üzenetére
A legszorosabb szerintem az volt, amikor LH lett a VB 2 eve, az utolso verseny utolso kanyarjaban.
Az idei Le Mans 24h-ra is mondjak, hogy azzeg, uuuu, 13sec 24h utan, uuuu, de szoros. Hat a legszorosabb az a '90-s evek elejen vagy kozepen volt, amikor az elso ket helyezett kozott 24h versenyzes utan is csak 8m (nyolc meter) volt
Az ~haromkiloval a celvonalnal van is vagy ~0.1sec idoben, 86400sec utan -
MPowerPH
félisten
válasz
#16741888 #30379 üzenetére
Látom a kulturáltsággal még csak köszönő viszonyban sem vagy.
Szerintem nem, előtte Schumacher ugyan ezt megcsinálta, csak kicsit gondterhesebb időkben. Alonso, aki egy gyengébb autóval tudott kétszer is VB -t nyerni. Utána Hamilton szintén, már az első évében. És még volt sok olyan pilóta, akivel Vettel -t nem lehet egy tető alá hozni. És az a toro rosso nem volt annyira rossz autó, sőt! Ferrari motorral, rbr aeroval. Hozta is a nagy csapat szintjét.
-
Pompi
nagyúr
válasz
#16741888 #29020 üzenetére
Ritkán húzom fel maga általában, de az utóbbi időben a Czollner közvetítésein mindig sikerül. A mostani hétvégén totál katasztrófa volt amit művelt. Közben rájöttem, hogy mi zavar a legjobban benne. Az, hogy nem egyszerűen közvetíti az eseményeket, hanem folyamatosan esélyt latolgat, teoriákat gyárt, aztán ezeket csűri, csavarja, magyarázza, sokszor úgy, hogy pár perccel a teoriája felállítása után borul az egész, de őt ez nem zavarja, csinálja tovább. Most is verseny vége felé, amint Vettel, Alonso, Button utolérte egymást, mást se hallhattunk, hogy "húhú" "úristen" hát-hát" "x kör van hátra, ami sok" és ezen rugóztak végig. Ezekből a esélylatolgatós teoriájiból valóban csak valami "esemény" zökkenti ki, akkor meg indul az örjöngése, aztán kezdődik előről.
Ehelyett mondjuk szolgálhatna infókkal (ha már ennyire élevzi a saját hangját, hogy nem tud kicsit csöndben lenni), a versenyzőkről, akár OFF topik témában is, ami érdekes lehet és nem annyira köztudott, beszélhetne a helyszínről, mit tudom én. Nem vagyok riporter, de mondjuk ő sem az. Meg kellenne nézni mondjuk egy színvonalas foci közvetítést. Nem vagyok nagy focirajongó, de pl. megnéztem a szombat esti BL döntőt. Ha Czollner vezette volna mást se hallottunk volna, csak azt, hogy ha most oda passzolná, az oda lőne, amaz meg amoda, akkor akár gól is lehetne. Elhangzana, hogy miért x vagy y van azon a poszton, amikor ennek (szerinte) semmi értelme, miért jobb lábbal rúgta és nem ballal, vagy miért x-et cserélték le y-ra amikor szerinte z-t kellett volna és ehhez hasonlóak. Ezzel szemben egy nem rajongó számára is élvezetes volt a közvetítés, az üres járatokban megtudunk pár jópofa érdekességet a labdarúgókról, pályáról stb.
Arról már nem is beszélek amikor kedves Czollner úr pl. össze tudja téveszteni a medical car-t a safety carral, vagy amikor a komplett stáb azt gondolja, hogy mondjuk egy pályabíró balesete miatt, beállítanak a pálya közepére egy mentőautót. Kedvencem amikor kritizálja a boxtaktikákat, vagy pont a boxkiállásokat, hogy mit, hogyan kellene csinálna, legjobb volt amikor az autó alá beszorult első szárny kiszedésénél jajveszékelt, hogy azt nem úgy kellene kiszedni, hanem amúgy (biztos sokat gyakorolhatta a Renault Clion mondjuk, szemben az F1-es csapatokkal).
Szóval egyszerűen nonszensz ez az ember. Ennél még tényleg a Palikkal való párosa is jobb volt. Nem jó volt, hanem ennél jobb. Mert a Palik nem csinálta folyton ezt az teorigyártást, sőt ő volt az aki a Czollnert ebben vissza tudta fogni, plusz ő volt az aki tudott a már említett érdekességekkel, offside infókkal szolgálni, ezzel is színesítve a közvetítést. Sajnos most akár Wéber, akár Walter van Gyuszi mellett, nem tudnak (mernek?) elég hangsúllyosak lenni, nem tudják őt kellő képpen háttérbe szorítani. Azt gondolom, hogy ennek csak akkor lesz vége, amikor elkerül az rtl-től a közvetítés joga, ennek szurkolok, és annak, hogy a kategóriájához mérten végre normális riporter gárdát kapjon a sorozat. Bocs, hogy ha egy kicsit hosszúra nyúlt, de már kikívánkozott belőlem.
-
-
IreN!CuS
addikt
válasz
#16741888 #28651 üzenetére
Félre értések elkerülése végett nem védem Hamiltott,DE az,hogy jönnek a betévedt emberek és nyomják a bicskanyitogató szöveget,hogy "zárják ki,tiltsák el egész évre stb stb mert elbaszott két előzést büntessék meg de mi az már hogy "zárják ki egész évre meg ilyenek." ugyan már.
-
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Óra topik
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest