- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Instagram közösségi fényképezés
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #48569 üzenetére
Szerintem ez egyfajta szójáték James Allisontól vagy esetleg a sport zsargonjában használatos is. A pedálból jöhet, illetve arra asszociál, a versenyzők tapossák a pedálokat.
Az ilyet nem szükségszerű különc szóval magyarítani.
Szerencsések vagyunk, hogy jó versenyzőpárosunk van.
De, ha valaki feltétlen különcködve akar fordítani, pl.: szerencsések vagyunk, hogy van két jó pedáltaposónk. Vagy szerencsések vagyunk, hogy két ügyes srác tapossa nálunk a pedált.
Furcsán hangozhat, de legalább értelmezhető.
-
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
válasz
wildrain #43776 üzenetére
Nem ertem miert hasonlitgatot az almat meg a kortet az alapjan, hogy gyumolcsok.
Button semmilyen kerekcserenyi idot nem sporolt meg ugyanolyan idot autozva mint a tobbiek (nem tudom hol almodtal ilyet.)
Tavaly probalkozott azzal, hogy kiautozzan egy kerekcserenyi idot, de nem jott ossze, annyira meg o se tud lassan vezetni, hogy SF nelkul osszejojjon.Hamiltonnak nem csak a gumik a gondjai, hanem fejben sincs ott, a McLaren tonkre vagta mint anno Montoyat, evekig nem tudtak neki versenykepes autot biztositani.
Az meg biztosan bosszantja (mint minden versenyzot bosszantana), ha a csapattarsa aki tudja nem gyorsabb, egy gyorsasagi autosportban a sporolassal jobb eredmenyeket er el.Hamilton szamara jovore a Red-Bull, Ferrari kiesik a sorbol, mert ott sose fognak 2 VB pilotat foglalkoztatni egyszerre, igy az egyetlen ertelmes opcio a Mercedes marad.
McLaren csillaga (ha lehet annak nevezni az allandoan VB eselyesnek tartott alakulatott, akiknek 2000 ota 1 egyeni es 1 konstruktori VB cim jutott) lealdozoban van, ez lehet az utolso jo szezonjuk, Mercedes motort nelkul eltunnek a sullyesztoben. (nem mintha azzal nagy sikereket ertek volna el osszetetben.)Magyarul Button az esz vilagbajnoka lehet (ugye az elsot egy uber autoval szerezte, ugy hogy Barichello aki egy toltelek pilota, szorngatta a golyoit a szezon masodik feleben.), a gond az, hogy ez nem sakk
-
rocket
nagyúr
válasz
wildrain #43771 üzenetére
Akkoriban mas szabalyok voltak, nem kellett attol tartani, hogy a 8. vagy a 10. korben elfogy egyik pillanatrol a masikra a gumi.
Nem hinnem nagy elvaras lenne, ha az autosportok kiralya nem arrol szolna ki mennyire tud lassan menni, hogy sporoljon a sz@r Pirelli gumikkal.
Nem Hamilton az egyetlen akinek nem kedveznek ezek a gumi szabalyok.#43769: Penzben ne fogadjal erre
-
Pá
addikt
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
válasz
wildrain #40497 üzenetére
Scarbs szerint teljesen valid lehetőség a hátsó fékre irányítani a kipufogót. Azért jobb mint a hátsó szárny mert közvetelnül a keréken hozza létre a leszorítóerőt, nem a rugózott részen.
A hűtést mondjuk én sem értem, de ha a nagyok azt mondják, hogy megoldható, akkor elhiszem nekik. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #40497 üzenetére
..szeva
hátsó fék...nem is biztos hogy rosszat tesz,..mittodén egyébként, csak most hogy írtad elfilóztam rajta kicsit, hogy elvileg a fékegyensúlyba ez is beleszól..ez egyértelmű, de a fékegyensúlyba beleszól az aero beáll is, azaz ha a hátsó fék üzemi hőfokhoz közelebb tartható, akkor a hátsó fék hatásfoka jobb.
De talán nem is ez számít, hanem hogy számolhatóbb a hátsó fék hatásfoka.
minden nélkül, egy nagyobb egyenesben nagyot hűl a fék, viszont rá vezetett meleg levegővel ez, némileg, egyenletesebbé tehető...a hátsó féket nehezebb melegíteni, viszont az elégtelen fékhőfok az érdekesen bontja a fékegyensúlyt.
...ha stabilitást nyernek a fékegyensúlyban, akkor aero-t is nyernek...több játékteret..ááá...lehet hogy absz. semmi köze semminek semmihez, de azért elfilóztam rajta
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #19849 üzenetére
Egyébként Gyulánk a futamon rendesen beoltott a 20mp-s kerékcserével, nem?
visszaemlékezve valahogy így számolt...23 rémlik, egyedül Walter említette meg hogy hosszú a pitbejárat.
Elolvasva a GT-t...és megvilágosodva Alonso/Vettel együttes kerékcseréjéről, pont ezen filózgattam...Webber átugorhatja Button-t, de Hamilton már megmenekült...(mert kivül volt 24mp-t), aztán mikor Webbo' rádiójában a mérnök azt mondta hogy Hamilton-nal van pariban ha az kereket cserél, akkor Gyula betudta ezt biztatásnak
...pedig tényleg úgy volt. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #19104 üzenetére
vzze Rumcájsz
feneség, gyerek, erdőben lakás...ha csak nem kartonból van akkor besikerült az életKellene már egy találkozás mert most dabasiember vagyok, de aztán gyorsan leszek 'zélandi ember, és akkor aztán soká' látás lesz (mert utána meg amerikai ember leszek
).
Hajrá verseny!
Egyébként nézted a Porsche-t?...Tendy simán kitette Bleekemolen-t szvsz a sikánban...véleményes volt, ilyesmire hivatkozott Alonso is Silver'-ben, hogy Kubica testtel kitette.
..és itt tényleg megtörtént,..a síkán levágása nem szándékos volt,..oké hogy a pozíció szerzés megtörtént -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #15610 üzenetére
persze, ezt inkább arra reagáltam hogy mindig a McLaren engedi rá az autóit a másikra...belegondolva: a Red Bull nem engedhette rá Vettel-t Hamilton-ra mert pont mögöttük voltak, és a Ferrari sem engedhette rá Alonso-t Hamilton-ra mert detto pont mögöttük voltak.
Azaz csak a McLaren 'hibázhatott' így.Egyébként persze, nem az első alkalom sztem hogy a McLaren szöszöl a kerékcseréknél.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #15607 üzenetére
Ezt a képet nézve azon gondolkodtam, hogy a problémát a kép generálja
(jó tom hogy ez így hülyeség de tetszik)
Szal ha a Ferrari lenne a McLaren előtt, akkor valszeg a Ferrari engedné rá, ahogy kínában a Red Bull-nál:Egész egyszerűen sztem ennyi a magyarázat, a csapatok elrendezését nézve Kínában a McLaren volt a Red Bull előtt, Montreal-ban a McLaren volt a Ferrari előtt...
Szvsz ha fordítva van akkor az eset is fordítva adódik elő. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #15598 üzenetére
Vissza kell nézni. Én úgy láttam, hogy Alonso már elindult, és kb akkor volt keresztben a boxutca két sávján, mikor elengedték hamiltont.
"Láttam, ahogy elengedik a boxból, és amikor én is gázt adtam, a vakfoltomba került. Nem is tudtam, hogy ott van, de megpróbáltam gondoskodni róla, hogy elég helyem legyen." -
Nowhereman
őstag
válasz
wildrain #15010 üzenetére
Érdekes módon a mekik felzárkózása lehet Webber nagy esélye. Ilyenkor veszélyes a szebbnek kedvezni a jobb ellenében.Webberen Dr. Palik László autóversenyológiai profeszor jóslata ellenében sem talált fogást Lajoska - Vettelt mégis menteni kellett, pedig vele szemben messze nyugisabb volt a pit-bull. Valszeg azért Horner is tisztában van azzal, hogy Vettel marketingje és képességei nem azonosak.
Szerintem inkább a Labancok erőltetik Vettelt. Kérdés merik -és tudják-e. A merik már világos - a tudják, pedig az, hogy Webber szerelői a hajlandóak lennének-e szabotálni Webbert. A versenymérnök már a labancokat szabotálta, a szerelők pedig eléggé örültek annak a megszerzett pole-nak, hogy meg lehessen kockáztatni, hogy ők már Webber csapatát alkotják. Webber az elmúl hónap dominanciájával presztist és karizmát szerzett - hisz magában és hisznek benne. Hogy mi jön ebből - Barichello szerint a Ferrarinál a technikai részben csak annyi volt a külömbség, hogy mikor az ő autóját szerelték, akkor nem ragyogott annyira a szemük. Az egyik megbízhatósági rekorder lett, a másik közben elhagyta a hátsó szárnyát...Briós egy utolsó gazember, Lonzi meg a befektetése volt. Tiszta, hogy kinyírta a brillirozó Trullit Ha Frantz Thost lenne red Bull főnök, akkor tényleg vethetnénk Webbere a keresztet, de Horner bár biztos nem a becsület embere, de valszeg nincsenek személyes indítékai Webber ellenében...
-
rocket
nagyúr
válasz
wildrain #15010 üzenetére
Ez benne van sajnos a pakliban, valahogy elorebb kell hozzak Vettelt.
Szomoru, hogy a Red Bullnal mar nem az eppen aktualis teljesitmeny, hanem a marketing szempont szamit.Egyertelmuen latszik, hogy Vettelt favorizaljak, azert nyilatkoztak a Vettel-Webber utkozes kapcsan orbitalis marhasagokat. (Helmut Marko jobban tette volna meg se szolal az ugyben.)
Nemet RTL-en is jol megmondta a magaet, nem szamitott Niki Lauda velemenye se, azt gondolta o mindent jobban tud -
válasz
wildrain #14039 üzenetére
Most olvastam én is a nyilatkozatokat.
#############
Ross Brawn, Mercedes GP team principal
"A verseny egyes részein képesek voltunk arra, hogy megmutassuk mekkora potenciál van az autónkban ezen a pályán, ezt nagyon elkeserítő volt látni, figyelembe véve a kvalifikáción történteket. Vesztettünk egy helyezést Rubenssel szemben a rajtnál ez nagyon nehézzé tette a dolgunkat és emiatt nem tudtunk teljes sebességgel haladni, de ez egy gyakori probléma Monacoban, ahol nagyon nehéz előzni. Ezután Michael és Nico is nagyon jól versenyzett. Nico különösen jól futott a tiszta pályán és a leggyorsabb volt ebben az időszakban. Azonban az időablakok nem nyíltak ki számunkra a futamon. Ez is azt mutatja milyen apróságok dönthetnek Monacoban, lehet gyors az autód, ha nincs a megfelelő helyen, semmit sem érsz vele. Szeretném megköszönni a csapatnak a verseny leggyorsabb kerékcseréjét, amely nagyon fontos volt ahhoz, hogy Michael Rubens elé kerüljön.""A Michaelnek adott büntetést illetően mi azt hittük, hogy a pálya zöldre váltott és a verseny nem biztonsági autós fázis alatt fejeződik be, amelyre a 40.13-as cikkely egyértelműen vonatkozott volna. Ennek az oka az volt, hogy a biztonsági autót behívták és a FIA a 78. kör elején bemutatta a 'Safety Car in this lap' jelzést, és a pályát a versenyfelügyelők is szabadnak nyilvánították. Emellett még a pályabírók zöld zászlót és jelzést adtak a biztonsági autós vonaltól. Korábban ha egy versenyt biztonsági autó mögött kellett befejezni, a pálya mentén végig sárga jelzés volt érvényben, mint pl. 2009 Melbourne-ben. Emiatt az utolsó körben azt tanácsoltuk a versenyzőinknek, hogy versenyezzenek a vonaltól, és Michel megelőzte Fernandót megszerezve a 6. helyet. Fellebbeztünk a versenybíróság döntése ellen."
-
válasz
wildrain #13865 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy egy az egyben az történt amit leírtam, így ne nekem kelljen már magyarázkodni.
Te meg úgy gondolod, hogy nem ez lett volna /esetleg / ha stb.A taktika lényege az volt, hogy ha azonnal kiáll akkor üres pályán dolgozhatja le az első kerékcseréből eredő időveszteséget, és a mezőny utolérésével, egy kerékcserényi előnyre tesz szert. Radásul ha az első 10-15 körben bármi történik akkor még hamarabb is utoléri a többieket.
Ha a mezőny taktikáján marad, és lággyal leelőzi a 6-8 leglassabbat semmit nem nyert volna, maximum a Force India környékére jut el. Esetleges SC fázis ami az első 10-15 körben történt volna szintén azonnal rombadönti ezt az igen gagyi taktikát. Nem véletlen, hogy nem így mentek.
A boxtaktikával előztek, mással ezen a pályán nem lehet a 6-7. helyre kerülni, ahogy láttuk is MS volt az egyetlen aki top 10-es autót tudott előzni ő is trükkösen.
-
válasz
wildrain #13855 üzenetére
Ezt írtam:
"Alonso taktika a futamra?
1-2 gyors kör a lágy keveréken, mielőtt utolérné az utolsót be a boxba, csere a keményebb keverékre, majd a verseny végéig ami belefér és reménykedni hogy lesz SC fázis."Nem ezt a taktikát alkalmazta a Ferrari? Milyen taktikát használtak akkor helyette?
A legjobb alkalmazható taktikáról volt szó, nem arról, hogy megjósoljuk pontosan mi fog történni a versenyen.####
Hunny, szerintem is megérdemelné a 6. helyet. -
Nowhereman
őstag
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
wildrain #13038 üzenetére
azért olyan messze nem volt.
melelsleg elég széles a pálya...vehette volna szűkebben a kanyart, és akkor az optimális nyomvonalat nem is érintette volna.
de az igaz, h massa is hibázott. de ez annak tudhato be, h nem számított rá, h bejön elé a lekörözött versenyző, aki az előtte lévő 2 versenyzőt szépen elengedte.
figyelmetlenek voltak mindketten, de aki nagyobbat hibázott, az chandhok.
-
darál0w
Jómunkásember
-
Nowhereman
őstag
válasz
wildrain #12853 üzenetére
Nagyon rá férne, mert valszeg nem Webber-Vettel felállás lesz jövőre. Ezt nem a kimis pletykákból mondom, de szerintem kezd kettőjük közt elmérgesedni a helyzet. A múlt versenyen Vettel fedén állt a rajtra(ez briósnál már alapból egy dühroham lenne), most a Q2-ben meg fölöslegesen licitáltak egymásra.
A Massa lufit pedig Lonzi kipukkasztotta. A lecsúszott alkesz mellet jónak tűnt, de most... A kérdés csak az, hogy Kubica vagy valaki más(esetleg Vettel?) foglalja el a helyét az oroszlánketrecben...
Lajoska - Gombos. Lajoska átok jó - de eszetlen. Gombos meg okosabban csinálja, és képes lennék venni egy lottószelvényt(nálam az pedig szamáradó), ha vele tölthetném ki.
Ha nem egymás közt megy a harc késhegyre, akkor itt jövőre sem lesz pilótacsere. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #12715 üzenetére
Ezt a képet meg tudjátok nyitni? Autosport Plus technikai cikkben van, de a német RTL csinált egy animációs videót is, a Kínai Nagydíj előtt adták le. Fenn lehet YouTube-on is. Annak az illusztrációja, amit leírtam.
Ez az F-Duct rendszer nem veszélyforrás, akármelyik csőrendszer dugulna el, és akkor sem veszélyforrás ha a pilóta elfelejti bezárni a kontroll-lyukat vagy elégtelenül zárja be. Ezen esetekben nincs légáramlás-leválasztás a szárnyról, nincs leszorítóerő-esés.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #12602 üzenetére
A hét elején olvastam az eredetit Hughes-tól. Ez csak egy felületes jó szándékú találgatás, korábban ő is állítórendszerekről spekulált, most ezzel akarja javítani a vélt tévedést.
Ha hangsúlyos, ha nem, a diffúzor mindenkinál hatékonyabb alacsony hasmagasságnál.
A magyar cikkben hiba van; nem arról van szó, hogy a hagyományos felfüggesztés miatti kocsitest rontja a hátsó szárnyra kerülő légáramlást.
A Red Bullnál arról van szó, hogy olyan keskeny a hátsórésze és olyan brutális légutak vannak a diffúzor körül, hogy pl. tavaly már szimpla változatban is vetekedett a dupla-diffúzorosokkal.
Az RB6-nak magas lehet az átlag leszorítóereje, de a diffúzora éppenhogy brutálisan dolgozik, még ha nem is olyan széles, mint a riválisoké. Jobb a 'meghajtása', 'szivattyúzása'.
Továbbá ami furcsává teszi az egész hasmagasság sztorit, az az, hogy az FIA engedélyt adott a McLarennek egy ilyen rendszer fejlesztésére és csak a Maláj Nagydíj után jött a visszakozás és tiltó szabályinterpretáció faxolása.
Paddy Lowe meg olyan mondatokat is elejtett, hogy más irányvonalat vesz/vehet a fejlesztés emiatt. Tehát jöhet egy új felfüggesztés, csak a mostani szabályinterpretációnak kell megfelelnie.
Feltételezve, hogy milyen mértékű szürkeállomány van a nagyobb csapatoknál és nem tűnik lehetetlennek olyan jellegű rendszert kifejleszteni, ami legális is, de mégis kedvező az időmérőre én nem zárom ki, hogy a Red Bullnál is van valami (legális) trükk és más csapatok is fejleszteni akarnak ilyen irányba.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #12546 üzenetére
Meg a Petrov-s párhuzam sem kerek,...MS megmondta hogy nem érzi még a gumikat, ...és nálam ezzel minden meg is van magyarázva az idénynek ebben a szakaszában.
Feleslegesnek érzem hogy ezt matekozva kiszámoljuk hogy mégsem igaz, mert mikor új volt akkor sem volt gyors...most azt várja hogy MS ezt is megmagyarázza, vagy kész elfogadni azt amit egy másik ember mond.
Mert ha valaki nem tudja mire számíthat hogy ossza be magának a gumikat, akkor az elején lehet túl óvatos, a végén meg mégsem jött össze, és akkor bizony végig sz@r igen...ha már egyszer nem tesztelhet akkor hagyják már hogy szenvedjen futamokon, Heidfeld és Kimi aki kapásból beugrott hogy száraz pályás körülmények között szenvedtek a gumikkal 2-3 versenyen.
Márpedig sztem ha egy versenyző nem tudja mire számíthat a tapadás felől akkor sokat bukik, az autó technikája, a gumi technikája, a versenyző technikája....ez most élesben csiszolódik össze és a kirakatban, mellette ott van Rosberg aki tudja a gumikat és gyors is....szenvedős helyzet, de MS nagy arc rá kellene hagyni hogy megoldja és meglegyen a saját diagnózisa....ha nem sikerül az akkor sem FP-nek vagy a tömegeknek fog a legjobban fájni, hanem Michael Schumacher-nek.szerk: ja a Petrov-s párhuzam,.szal Petrov-nak a világon semmi dolga nincs, nulla nyomás van rajta, az autó fejlesztésánek irányát sztem 100%-ban Kubica adja meg, a Renault vizes körülmények között jól vezethető, koncentrálhat a saját dolgára.
Schumacher nem, mert umond muszáj 4-5 tizedre lennie Rosberg-től, mert ez lélektani mérce magának és sokaknak. Ki kell találja hogy merre állítson egy olyan autón amivel még nincs teljesen tisztában.
Valamint a Renault messze nem annyira sikervárt csapat mint a Mercedes, a tavalyi világbajnok autóval, és nagy bajnokként 'csöppet' más a tempó.. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #12499 üzenetére
Egyfelől nem a sportszerűségét magyarázom, hanem hogy én miért nem tekintek kivűállóként Glock-ra.
Másfelől az előttem haladó bizonytalan vezető is kristálygömb kategória, de aki előtt blokkoltak már be full üres körforgalomba behajtáskor, majd a követési távolságról hallgatott, az legközelebb kicsit rugalmasabban áll a kristálygömb kategóriához... -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #12496 üzenetére
Az én olvasatomban nem lényegtelen Glock elgondolása, mert kb. erre lehetett számítani.
Mert azt nem veszem be hogy elhitte hogy körbeautózza...egy fenét, ott már tempókülönbség nem volt, amire számítani lehetett ebből a szituból az pedig az hogy a Roggia-ra megpróbál egy huszárosat fékezni, 3/4 autó távolságból kifékezni Hamilton-t.
Ez pedig nagyjából azt eredményezi hogy vagy elszáguld előtte és vágja a Roggia-t, vagy rosszabb esetben eltrafálja Hamilton-t is.
Ez az amit várni lehetett....nálam ez olyan amikor azért előzök a közúton mert az a biztonságosabb, ha valaki előttem bizonytalan, vagy bármi okból veszélyforrásnak látom,..kinézek belőle egy -hopp, itt lekanyarodom-, vagy hopp, átengedem az útszélén trécselő kismamát, hátha át akar menni-
akkor megelőzöm, mert úgy jobb nekem...biztosabb.Szal nálam Glock vastagon benne volt abban a szituban, lehet hogy nem sportszerű hogy Hamilton elvette a helyet, illetve kiszorította ki hogy fogalmaz.
De amikor Glock nagy sansszal eltolja a Roggia-ban egy harcosnak hitt fékezéssel arra meg azt mondják hogy versenybaleset....Ezt sztem kb. egyszer játszák el valakivel, és azután legközelebb egyértelműsíteni fog, mert ha valakin 5 kör alatt 6 mp-t hoznak, és kifékezik....akkor az ne hihesse el magáról hogy majd most ő fog majd egy autó hosszal rövidebbet fékezni és befordulni.
...és amennyi versenye volt Hamilton-nak mire ideért, valszeg volt része benne (az addigi 136 futamából) -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #12494 üzenetére
Suta nem suta, én így gondolom
Sztem ha valaki 1mp-vel gyorsabban jön mögüllem, azt vagy nem támadom vissza, vagy nem ugyan akkora elánnal mint akivel pariban vagyok. ..és ennek egyszerű oka van:
- még ha vissza is előzöm, annyi időt bukok amíg kivédekezek egy lényegesen gyorsabb autót, hogy sokkal többet bukom mint nyerek, pláne hogy 5-6 kör múlva kiállok a pit-be akkor úgy is elmegy.
A Monza-i egyenes lehetőségéről minden körben ne is beszéljek.Egy verseny első 20 körében, a kiállások előtt, kiépíteni kell egy előnyt szvsz, nem pedig pozíciót tartani mindenáron, mert a nyakára jön a mezőny a nagy védekezésben...akár 2 mp-t is bukhat körönként ha tartani akar egy jóval gyorsabbat.
Pozíciót tartani szinte minden áron a verseny befejező szakaszában kell, amikor már nincs kiállás. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #12490 üzenetére
De amit nem idézett végig D@ni88 az így hangzott:
"...Jenson nagyon okos, és hiányzik belőle a túlzott agresszivitás, mint ahogy belőlem is. Egyikünk sem akar összeütközni a másikkal, és elszalasztani a győzelmi esélyt."
Ezért írtam rá ütközést.
Glock esete az olyan amit fel lehet emlegetni, de számomra pl. ez az MS esete is ahogy kivezette Hamilton-t, fel sem merül hogy kifogásoljam, ahogy Hamilton-tól sem olvastam hogy bármilyen formában túl keménynek érezte volna.
Az hogy Glock ott vissza akart támadni azt én értettem, de a rajta való felháborodást már nem, amennyire visszaemlékszem Hamilton utolérte körönként 1 mp különbséggel, a célvégi sikánban a vagy egy lekörözés, vagy Glock kifékezése miatt meglassult, és így Glock-nak esélye támadt visszatámadni,....de komoly sansznak nem neveztem akkor sem, és most sem hiszem hogy azt reálisan végigondolva külső íven körbeautózza Hamilton-t, megelőzi és felgyorsul 1 mp-t. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #12468 üzenetére
Mert "blind or stupid" (by Montoya).
MS-sel vigyázni kell. Nem adja könnyen a bőrét. Hamiltonhoz fel is szívta magát, de aztán láthatólag benne maradt az ütés és pszichésen is visszaesett, a többiek ellen már nem védekezett úgy és nem támadt vissza, nem keménykedett.
-
Oliverda
titán
válasz
wildrain #12370 üzenetére
Amikor ez történt már vége volt az SC fázisnak. Zöld zászló volt érvényben Maylander pedig már a boxban itta a kávéját. A versenyzők pedig már versenytempót autóztak. Ekkor már semmi sem szól a biztonságról. A célegyenesig nem szabad megelőzni a másik pályán haladó versenyzőt. Ekkor ezen felül nincs már más betartandó plusz szabály.
"Ha szerinted ez okés, akkor ezután érdemes arra mennie a versenyzőknek, hogy SC alatt az előttük haladót kipöccintsék a bukótérbe valahogy, aztán már el is lehet mellette menni. Nem sántít ez neked?"
Sántít mert ez már egy általad elferdített dolog.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
wildrain #12201 üzenetére
Nem volt balesetveszélyes, másra legalábbis nem. Csak magával szúrhatott volna ki a kavicságyon.
De majd ha valaki ott ül a helyükön innen, az majd egyszer elmondja, hogy ez hogy megy. Aki nem ült még ott, nincs joga ítélkezni
BMW001: Ott talán igen, felírható a feketepont a McLaren számlájára.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #11848 üzenetére
Igen, látszik ahogy a két leszakadt kerék megpattan és kivágódik a tribünre. Ha ez időmérő, vagy futam, akkor valszeg nézők életébe is került volna a baleset.
DopeBob: "A kerekek nem szakadhattak volna le, huzalokkal vannak az autóhoz erősítve, csakhogy a Toro Rossónál épp ahhoz az összekötőhöz, ami meghibásodott."
Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- BIOS-t frissítenél? Jól gondold át!
- Milyen joysticket vegyek?
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Mercedes topic
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest