Hirdetés

Aktív témák

  • Xirtam

    veterán

    válasz MPowerPH #47449 üzenetére

    ( Az első és legfontosabb, amint Alonso is lenyilatkozott a héten. A Ferrari még mindig szenved a tesztek hiányától. Meglehet nézni, hogy mennyit tesztelt a gyár 2009-ig. A legnagyobb másod csapattal rendelkeztünk. Az összes utcára kiguruló autó van, hogy 1 éven keresztül folyamatos teszteken megy keresztül. Tavaly lett kész az új szimulátorunk. Míg a McLaren, RedBull jóval előrébb járt ebben. Nem hiába van saját pályánk. Ezek sajnos olyan dolgok amik egy gyár életét teljesen meghatározzák. Mert akár, hogy is nézzük még mindig egy utcai gyár vagyunk azon felül, hogy az F1-ben milyen sikereket értünk el. Persze lehet dobálózni azzal, hogy a többi csapat sem tud tesztelni. De visszavezetve régen is a Ferrari tesztelt a legtöbbet. Bár én még mindig ellenzem ezeket a dolgokat. Ez olyan mint ha egy úszó csak az olimpián látna vizet. )

    Lényeges változások csak ezen a ponton lesznek az autón az év folyamán. Lehet , hogy külső szemmel te úgy gondolod, hogy ezek nem váltják meg a világot viszont egy Formula 1-es autó minden egyes eleme befolyásolja az egész autót. Így minden egyes kis apró változás hozzátesz az autó kezelhetőségéhez, gumihasználatához, karakterisztikájához. A mostani újításokat én is beharangoztam már. Eleinte úgy volt, hogy visszatér a csapat a jól bevált felfüggesztéshez. De mondtam, hogy ez rizikós, hiszen az autó egy megadott szempont szerint lett építve. (De nem akarom folyamatosan hangoztatni magam, már vagy 15x leírtam. :) )

    Miért erőltetik az első felfüggesztést? Van jobban bevált? Ezt így nem mondanám. Anno mikor Alonso debütált az F1-ben a Minardi ugyan ezt a felfüggesztést használta. Több oka is van, hogy az F2012 ezt viseli magán. Egyrészről a lengőkarok miatt kisebb az aerodinamikai együttható. Az autó súlypontjára is jó hatással van ez a fajta felfüggesztés. Nehezebben szerelhető ugyan, de a Ferrari így hamarabb képes felmelegíteni a gumikat.

    Ami arra ad még egy kis reményt, hogy Mugello vonalvezetése nagyban hasonlít Catalunya-hoz. Így elképzelhető, hogy talán 2012-ben nem kap a Ferrari +1 kört.

    Még Bianchi eredményeit kellene megnéznem. Mert Ferrari fizetett, hogy Force India őt ugrassza a kocsiba a héten. . .

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák