- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Aktív témák
-
attisx
addikt
-
-
"ahogy telik az idő, mintha egyre rosszabbakat tervezne"
Igen, ezt én is így látom. Egyébként a sorrended mi alapján rossz vagy jó? Én szimulátorban való vezetési élményre gondoltam, hogy az alapján szeretem a korábban említett két pályát, Tilke pályán valahogy más élmény menni, mint egy "sima" versenypályán, van benne valami különleges, amit szeretek.
-
Nowhereman
őstag
A török pálya üti az átlagot, a többiről legjobb esetben Kimi is kb. annyit mondana "az eső kanyar jó, a többi szar". Milyen is lehetne, mikor azt hiszi, hogy az egyetlen előzésre alkalmas hely a hajtűkanyarban végződő hosszú egyenes.
A kreatívabb kölkök jobb virtuál-aszfaltcsíkokat agyalnak ki gémekhez...
-
Xirtam
veterán
Júliusban már elment Aldo Costa!
Élőszőr az volt, hogy más feladatokat kap a családon belül. Majd megerősítettük hivatalosan hogy fel lett bontva vele a szerződés. Már júliusban, de szeptember elejéig a felmondási időt töltötte.
Majd ugye Brawn beszélt az igazgatóval Dieter Zetsche, hogy kevés a létszám. És már Augusztusban tudni lehetett, hogy Costa megy a Mercedes-hez. Ilyenkor az új autóról még egy szösszenet sem volt papíron.
És miután Aldo elhagyta a csapatot Szeptemberben, utána jelentették be a PR-esek, hogy elkezdenek a jövő évi autóra koncentrálni.
-
Xirtam
veterán
Már előtte le lett lőve a projectről. Hál isten az új autóhoz semmi köze nem volt.
Motion_Blur Barcelona után beszélgessünk erről!
Eddig RB8 ra voksolok. Semmit nem veszített a tapadásából. Adrian kiküszöbölte teljesen a fújt diffuzór hiányát. Ekkora koponyát. Hihetetlen.
McLaren-ről van még véleményem bár ezt már kifejtettem. Ők képesek a leggyorsabban reagálni egyes hibákra, és megoldásokra. Ez 5-6 éve így van. Az előtt a mi (Ferrari) voltunk képesek erre. Az a vicces sokan azt hiszik félrefejlesztettek.
Mert az ő orruk nem hasonlít a többiek megoldására. LOTUS-ról egyenlőre annyit, hogy teszteken a minimum súlyt sem kell betartani. Igazából fogadásokkal is megvárom a 3. szabadedzést Melbourne-ben. Ott nálam már kirajzolódik az erősorrend. Legalábbis az időmérős. Aztán a futamon meglátjuk. Van véleményem igazából a LOTUS-ról is, ezt pont ma vetettem le lapra. A Sauber-t is meg a Williams-et is. Szerintem este lepötyögöm!
-
Xirtam
veterán
Főleg, hogy a technikai mérnökök elmondták. Az első felfüggesztés pont h javított az autón. És semmi köze a nehézségekhez. Kb. 200x leírtam, hogy ismerkednek az autóval.
Erre mi sem bizonyíték mint, hogy Massa tegnap visszament Maranelloba megint szimulátorozni. .
Mondjuk ez is jópofa:
We’re happy to report that our new car, the F1 W03, completed its first 100 kms during a filming day today...
Erről beszélt Pat Fry, hogy egyes csapatoknak lehetősége van/volt pályára gurulni teszt előtt. Így lehet, hogy pont előjöttek volna azok a problémák az autóval amik a teszten. És amik hátráltatták Alonso-t a munkában.
Azzal amúgy tisztában vagytok, hogy a teszteken a minimum súlyt sem kell betartani?
Csak mert mindenki hatalmas (mindenki = hírportálok) látnok lett pár hét alatt. Lotus az év autója, Kimi az új VB. Kb mindenhonnan ez csöpög!
McLaren-t meg leírni? Ugyan már. Én sose tenném.
Csak úgy ahogy a Ferrari-val se tenném ezt. Nem nehéz a csúcsról leesni. De mélypontról felállni? Annál nehezebb és dicséretesebb. 60 év az 60 év. Anno is mikor az Alfa visszakérte a lízingelt versenyautókat, és saját csapatot csináltak. Majd Enzo megcsinálta az első gyári Ferrari-t a pályára és ott volt a VB. Képesek voltak rá? Jó más felfogás stb. stb. De kitartás és megfelelő munkával bármi megvalósítható. Ott a RBR a 2009-2011 es évben látottakból nyugodtan kiindulhat mindenki. Dolgoztak keményen? IGEN. Meglett az eredménye? IGEN!
Hiába van ott egy Adrian, ha a csapat nem úgy állna a dolgokhoz nem lennének sehol. Vettel meg csak tovább tetézi az egészet. Ahogy kiszáll az autóból. Rengetegszer elmondták olyan mint anno MSC. Egyből a mérnökéhez rohan. Anno MSC is volt, hogy hajnal 2-3 kor hagyta el a boxutcát. És Vettel-ről is ezek szivárognak ki, hogy egyes versenyhátvégégen utolsó pilótaként hagyja el a garázst.
Amúgy kis spekuláció tőlem a mai napra:
Tegnap Maranelloban volt egy kínai srác: Sun Zheng aki a Formula Abarth-ban versenyzik. Jó látni, hogy lassan de biztosan a régi vonalat megtartva de még is szakítva a hagyománnyal nézelődik és bővíti a Ferrari Academy-t más nemzetekkel is a Ferrari. Nem csak Brazíl meg Olasz pilótákkal. Én nem lepődnék meg, ha azon kívül, hogy a Ferrari a Sauber-nek Motort, Váltót,KERS-t ad. Ha Massa éve nem alakulna úgy ahogy azt sokan reméljük, hogy Perez / Kobayashi-t leszerződteti a csapat 1-2 évre.
Kíváncsi leszek.
-
wildrain
addikt
Kétlem, hogy normál versenykörülmények között hasznos lehet a hűtendő fékre forró levegőt irányítani.
Legfeljebb SC alatt vagy felvezetőkörön melegen tartás/melegítés céljából, de azt úgyse tudják megoldani, hogy váltsák az irányát. Habár a fene tudja, lehet, hogy a levegő sebességével változik az irány is. Álló helyzetben pl. a kipufogó egyenesen belefúj a fékhűtőbe.
-
[CS]Blade2
addikt
Én úgy számolom, kb most is ez lehet a helyzet. A Ferrari-nak amit hoz, hogy kevesebbet bukik a kipufogón, azt elviszi a gumi, míg a Mclaren is nagy hátrányból kezd, ha úgy nézzük, hogy leveszik a Brazil GP-s csomagról a befújt diffúzort a Redbullhoz képest. A Mclarennek és a Ferrarinak is kellene még valami plusz.
-
#70869248
törölt tag
Tartok tőle hogy Czollner marad velünk...ugyan mit csinálna, ha nem ezt...bár ezt lehet kicsit elemezgetni, hogy miért azt csinálja amihez nem ért..csinálná azt mihez ért, ha van ilyen, és én személy szerint nem bánnám ha azt is valahol jó messze.
De valszeg eladja magát, mert muszáj lesz neki...és ezáltal a muszáj ránk nézve sok-sok elcseszett közvetítést jelent.
...van kis esély arra hogy könyvet jelentessen meg, vagy újságírjon....azt legalább azok olvasnák akiket érdekel...valahol biztos élnek ilyen emberek ....felügyelet nélkül. -
prmcsk
addikt
"Sohasem győzött le gokartban",
A kis ostoba. Mióta szempont a F1 előtti gokartos múlt ?
Persze iróniával írom e sorokat, mert már itt is a sok "nagytudású fotelhuszáros szimulátorguru" megmondta: Az nem számít..."Vezettem párszor Michael autóját, például Hockenheimben, de kicsúsztam. Nem létezik, hogy ő ennyire gyors lehetett azokkal a beállításokkal. Azonban akkor, amikor én vezettem, nem szerelték be az autóba a segédeszközöket."
Kis butus. Eleve be lehetett integrálva az elektronikába, csak ő nem ismerte az ezt aktíváló kapcsoló helyét...
-
Haart
addikt
Nem veszélyesebb semmivel sem. Az hogy bírság jár érte az már következmény, a szigorításnak köszönhető. Én nem is értem, hogy ez akkoriban hogyan engedhették, most többet ér egy emberélet, vagy mi a mércéje ennek? Egyszerüen kb megfigyelhető hogy minél inkább visszamész az időben annál kevesebbet ért egy ember élete (holott az emberiség túlnépesedik), ma már elképesztőek tartanak olyan dolgokat, amiket akkoriban még simán engedtek.
-
sekli
addikt
Valóban sokkal jobb, csak én sajnos türelmetlenebb vagyok annál, hogy utólag letöltsem normális minőségben. Élőben meg a webstreamek elég bánatos minőségűek. Bár ma a DVB-T -n az RTL-Klub is nagyon rossz volt, de ahogy olvasom, már az is nagy eredmény, hogy nekem egyáltalán volt.
Kommentátor tekintetben a legrosszabb az lenne, ha jövőre a Czollner és a Dávid Sándor közvetítené...
-
Integra
titán
emlékeim szerint a rezső is azt tanította, hogy soha, semmilyen körülmények között nem mozdíthatom meg a sérült motorost, csak a roham mentős orvos. hiába érek oda elsőnek, nem foghatom meg, nem érhetek hozzá, mert jogilag is felelősségre vonható leszek a haláláért, mert nem vagyok szakképzett orvos.
-
proof88
addikt
de nem értelek félre, válaszoltam: szerintem túlkormányzottabb lesz.
Ha elöl van több súly, az autó kanyarban tolja az orrát, miközben lassítasz, de legalább stabil. De kigyorsításnál jól kanyarodik mert bőven marad terhelés az első kerekeken, hiába van hátulra súlyáthelyeződés. A farnehéz autó farolósabb, fékezésnél kifarolhat, meg kell fogni, de kigyorsításnál stabilabb, csak nehezebben fordul. Szerintem itt a versenyző mit szeret, az is sokat számít. Szerintem azért kell több leszorítóerő hátulra (avagy kevesebb előre) megtankolt állapotban, mert fékezéskor illetve gyors irányváltásoknál farolósabb a kocsi. Mert az addig oké hogy ha több súly van hátul akkor több súly nehezedik a kerekekre tehát jobban tapadnak, na de ha megcsúszik a háta akkor nehezebb megfogni azt ami hátul van. És gyors irányváltásoknál bizony megcsúszhat, még ha egy pillanatra is. Fékezéskor is, ha megcsúszik, akkor nehéz megfogni a hátát, ilyenkor több leszorítás kell hátra vagy kicsit előrébb tolni a súlyeloszlást és akkor ennyi.
Én így gondolkodok, én ezt tapasztaltam szimulátorból, ha hülyeséget írtam, bocs.
szerk.: esőben meg nem tudom mi a helyzet. Mivel ott cserélni kell gumit, ezért a gumi is befolyásholat. Az eső gumi megboríthatja az egyensúlyt. Pl azért is lehet, mert eltérően melegednek fel az eső gumik a kocsin a slickhez képest, vagy azért is mert a slickhez képest eltérő mértékben csökken/nő a bordák felülete elöl-hátul. Vagy nem tudom.
-
proof88
addikt
szerintem hátul. Azért gondolom ezt, mert rFactorban
is akkor érzem semlegesnek az autót, ha hátul valamennyivel több leszorítóerő van, mint elöl (ez persze nem jelenti feltétlenül azt, hogy hátul nagyobb érték is van beállítva szárnyhoz, mint elöl). És a súlyeloszlás az mindig olyan hogy hátul több súly van. De pl ha a 2 végletet nézzük, hogy 43:57 elöl:hátul az eloszlás, akkor érzem féktávon inkább túlkormányzottnak az autót, meg kanyarba rántásnál is könnyebben befordul, de kicsit farolósan viselkedik a háta. 47:53-as eloszlásnál meg olyan szinten alulkormányzott lesz, hogy nem használom.
Persze ilyenkor az segít, ha hátul csökkentem a leszorítóerőt.
Feltételezem persze, hogy hátul van a benzin tartály. De dokarnál lehet az igazság, ezt sztem minél inkább középre próbálják rakni hogy minél kevésbé befolyásolja a mennyiség a kocsi viselkedését.
De ebbe az egészbe beleszól a gumi is, az felülbírálhatja az egészet, hogy kopik, melegszik, persze boxkiállásnál cserélik, szerintem olyankor azért is szoktak kicsit nagyobb szárnyat állítani elöl, de nem biztos ... -
Nowhereman
őstag
Az egészben az a röhej, hogy a szavazatszámláló valszeg az IP mellett a beérkezés idejét is rögzítette - lévén erre is hivatkoztak. Ha meg van az adatkupac nem lett volna gyorsabb percek alatt összeütni egy progit ami a szabálytalannak ítélt szavazatok kihagyásával számolt volna, ahelyett hogy röhejessé teszik magukat sorsolással meg újraszavazással.
-
D.Orion
veterán
Egye fene, fizetem az ügyvédjét annak aki elintézi, hogy a kalocsai mintás nyerjen.
f1lááájvon megint mi ez az Iceman back? Nem kéne már bannolni a netről ezt a szennyláda szar oldalt(eme ügyvédet is megszponzorálom
)? Komolyan mondom hihetetlen, hogy mennyi gyökér van aki bármilyen f1nyál hírt elhisz, mintha csak a Blikk-et olvasná. Vagy lehet, hogy a többségnek ott az is a napi hírforrás?
Van néha egy-egy jó megérzése az oldalnak, de 99.99%-ban szenny az egész.
Bocsánat ha valakit itt ezzel megsértettem, de mind tudjuk, hogy hogyan kell kezelni azt az oldalt.
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- sziku69: Szólánc.
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hálózati / IP kamera
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix gx80 + sok tartozék
- iBasso SR3 fejhallgató eladó
- GL65 9SD 15.6" FHD IPS i7-9750H GTX 1660Ti 16GB 256GB NVMe + 1TB HDD gar
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Samsung Galaxy S25 / S25+ / S25 Ultra új BONTATLAN 3év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Apple iPhone 14 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest