- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
- Íme az új Android Auto!
- Fotók, videók mobillal
- Új belépő a Honornál
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz proof88 #37069 üzenetére
Félreértettetek.
A kérdésem. Van egy üres tankra pöccre belőtt kocsi. Lényegtelen, hogy jelenleg milyen a leszorítóerő eloszlás, nyilván rengeteg dologtól függ és valószínűleg nem pont középen van. Ami számít, hogy a pilóta most azt mondja minden fasza, így szuper érzés vezetni a kocsit.
Most teszünk x súlyt hátulra (megtankoljuk a kocsit). Kérdés, hogy ezt mivel kell kompenzálni, előre vagy hátra toljuk a leszorítóerőt, hogy a pilóta újra azt mondja, hogy így a tuti. Minden más körülmény tök ugyanaz marad.
Egyszerűbben megfogalmazva: a megtankolt kocsi alul- vagy túlkormányzott lesz.Ez elméletileg simán megmondható lenne akár józan paraszti logikával is, ha lenne minimális képzelőerőm vagy vezettem volna már 100LE-nél erősebb autót, de sajnos egyik sem igaz rám.
És a kérdés ugyanez, ha elkezd esni az eső. Elölre vagy hátulra kell tolni a leszorítóerőt, hogy a pilóta újra semlegesnek érezze a kocsit.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''