- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- LG V30 - vezércsel
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Redmi Note 8 és 8T
- iPhone topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
Aktív témák
-
prmcsk
addikt
válasz
#56474624 #49437 üzenetére
Ezt teljesen jól fogalmaztad meg, csakhogy:
Az el kell ismerned, hogy az akkori mekiben hihetetlenül kemény "lobby-s háttérmunka"
zajlott, hogy az "új istenke" legyen bajnok. Rá is fáztak a "nagybüdös csapat demokráciára", mindamellett, hogy ritka jó sofőr volt eleve, hambi.
Nézz magadba. Ha kétszeres VB. vagy és egy VB.esélyes csapatba kerülsz, ahova becserkésznek egy F1 újoncot, talán nem vagy gyarló, ha "elvárod", hogy először talán téged preferáljanak.
-
prmcsk
addikt
válasz
#56474624 #49393 üzenetére
Lehet, hogy fáj neked, de csak megerősíteni tudom...
Alfonz már évek óta a legjobb sofőr. Még egy tragacsból is kihozza, amit ki lehet. Jó (de nem a legjobb) autóval lett már kétszeres VB. úgy, hogy anno a fénykorában lévő sumi/ferka kombót kellett ehhez megvernie.
Azóta, középszerű autókkal meg pár ponttal kapott ki, a végelszámoláskor. -
dqdb
nagyúr
válasz
#56474624 #45106 üzenetére
Mezei Dániel is beszélt nem kevés hülyeséget verseny közben (az részidők értelmezésével és a rádióbeszélgetések fordításával állandó problémája volt), de sokkal kevesebbet, mint Gyula. Ráadásul az utóbbi hangját, főleg amikor nekiállt visítani, nekem szinte fizikai fájdalom volt hallgatni, ezért az elmúlt években sokszor ment némán a közvetítés (emiatt szoktam rá a live timing folyamatos figyelésére, szóval minden rosszban van valami jó
).
A mostani közvetítés szerintem nagyságrendekkel jobb, bár még lehetne rajta javítani. A hangkimaradások alatt rájöttem, hogy az ideális szerintem egy olyan megoldás lenne, ahol csak Wéber Gábor beszélne, és ő is csak annyit, amennyit most, és főleg a technikai érdekességekről és észrevételekről, mint most. Szóval a kevesebb több elven vagyok.
-
hunnylander
őstag
válasz
#56474624 #42299 üzenetére
Ilyen oldal nem létezik, mert egyszerűen nem publikálták korábban (az összes versenyző összes köridejét).
Forix.Autosport.com-on sincs, StatsF1.com-on sincs.
Egyébként is:
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics. - Benjamin Disraeli és Mark Twain
'Háromfajta hazugság van: hazugság, átkozott nagy hazugság és statisztika'
-
Xirtam
veterán
válasz
#56474624 #42292 üzenetére
www.formula1.com Ez a hivatalos oldal, 60 évre visszamenőleg ott van minden köridő.
-
rocket
nagyúr
válasz
#56474624 #42085 üzenetére
Akkor nem 43 eves volt, es nem irtam olyat, hogy most mar ne tenne oda magat.
#42087: "Csak egy két évvel ezelőtti szituációra hadd emlékeztesselek titeket: az utolsó barcelonai teszten ötödikek voltunk a Red Bull, a McLaren, a Sauber és a Force India mögött, és két héttel később kettős futamgyőzelmet értünk el Bahreinben. Nem az számít, hogy az első versenyen legyél az első, hanem az, hogy novemberben, a világbajnokság végén..."
Ami akkor nem jott ossze, igy meg eleg hulye peldat hozott fel
Azert latszik Alonson, hogy nem a szavak embere. -
#70869248
törölt tag
válasz
#56474624 #42076 üzenetére
Grosjean miatt én is szeretném ha előrébb lenne a Lotus, de nem tudnám oda sszámolni, biztos hogy nincs rossz autójuk, de nincs miért azt mondjam hogy valószínűleg jó autójuk van.
Sztem a Toro fog előrelépni, Vergne miatt, és a Caterham...náluk majd meglátjuk hogy a Williams-nél buktak-e a versenyzőcserén annyit amit nyertek a Cosworth leváltásával..
A Ferrari-ban vannak lehetőségek....persze ha nem kukázzák.
A Lotus versenyzőpárosban erősebb, de sztem technikában gyengébb mint mondjuk a Sauber. -
Xirtam
veterán
válasz
#56474624 #42037 üzenetére
Én arra gondolok, hogy te leírtad, hogy a teszteken senkitől nem láttál 4 egymást követő kört. . . , és le is írtad magadnak a választ "Tesztek" A csapatok 80%-a folyamatosan pitotcsövekkel volt ellátva. Pitotcsövekkel az oldalukon nem fognak pályarekordokat döntögetni. Senki nem tudja a valós erőviszonyokat még a csapatok se, hiszen mindenki úgy játsza ki a másikat ahogy csak tudja. Még a nagy hírportálok se gőzük sincs. Csak idióta cikkeket írogatnak, hogy legyen reklám plusz látogatottság. Bolond lenne bármelyik csapat az erejét fitogtatni. Ha így is van az PR végett.
Más:
Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?
-
Xirtam
veterán
válasz
#56474624 #42033 üzenetére
Hát ha te ezeket megtudtad állapítani a teszteken, ahol még a súlykötelesség sincs. Lehet én pályát tévesztettem.
Idén talán nem lesz gond a kerékcserével. Ferrari kerék csere
-
-
X3B6O0X
aktív tag
-
lenox
veterán
válasz
#56474624 #14033 üzenetére
Szerintem tul van ez lihegve egy kicsit. Ez ugyebar egy show, kell egy kis cirkusz a nepnek, persze, hogy a merga fel van haborodva, es fellebbez, a fanek utik egymast, no a nezettseg. Amugy meg kiraly kis elozes volt, szabalytalan, ugyhogy jott a 20 sec, Mihaly vigyorog magaban, hogy de jol beszopattam, Alfonz orul, hogy a birok megbuntettek Mihalyt, nyomatnak meg par hirt a kovetkezo versenyig (vagy tovabb), es mindenki jol jar. Kiveve akik egymasra haragszanak emiatt, pedig annak semmi ertelme...
Hajra Sumak! Lassan ugy tunik, megse volt kar, hogy visszajott nyugdijbol.
-
Oliverda
titán
válasz
#56474624 #14030 üzenetére
A szabályok ismerete ugyanúgy a pilóta kötelessége is. Ez nem lehet kifogás.
kisza25:
The rules are clear when it comes to what sort of penalty the stewards can give:
16.3: The stewards may impose any one of three penalties on any driver involved in an Incident:
a) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without stopping;
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least ten seconds and then re-join the race.
c) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
However, should either of the penalties under a) and b) above be imposed during the last five laps, or after the end of a race, Article 16.4b) below will not apply and 20 seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned in the case of a) above and 30 seconds in the case of b).
Having found Schumacher at fault, they couldn’t let him go unpunished. But, as with Lewis Hamilton at Spa in 2008, the time penalty is too harsh as it drops him behind people he wouldn’t have been behind if he hadn’t made the move.
Simply putting Schumacher back behind Alonso would have been a fair penalty, but the rules did not allow the stewards to do this.
-
Oliverda
titán
válasz
#56474624 #14025 üzenetére
A többi versenyző is látta csak ők vagy a csapatuk talán kicsit jobban képben volt a szabály idevonatkozó részével:
"As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line."
-
#70869248
törölt tag
válasz
#56474624 #13309 üzenetére
biztos hogy lesz gond, de sztem a versenyen, nem az időmérőn. Nincsenek nagy különbségek egyébként az újonc csapatok között, és nincs nagyobb különbség mint régen a Minardi és az élmezőny között.
DE
most ezt a különbséget 6 autó zárja, ami már komoly probléma Monaco-ban, időmérőn az eleje 'félseggel' is letudja az első szakaszt, a másodikba pedig nagy valószínűséggel nem jutnak be az újoncok,...de versenyen legalább 3 körözés várható ezen a 6 autón, ami ha nem jól időzítik a nagycsapatok a kerékcseréket, akkor 2-3 mp-t is simán jelenthet mire el tudnak menni egy újonc autó mellett...nagyon sokat lehet bukni. -
wildrain
addikt
válasz
#56474624 #13042 üzenetére
Van ebben valami, de azért nem pontos. Az erősorrendben ugyan ott maradtak, ahol voltak, de nyilván ehhez gyorsulniuk kellett, ahogy a többiek is gyorsultak, és azt is hozzá kell tenni, hogy az új fejlesztésekkel Schumacher is ismét jól érzi magát az autóban. Biztos, hogy gyorsult a "normális" Rosberghez képest is, nem kizárólag Rosberg esett vissza.
-
decibel
aktív tag
válasz
#56474624 #13042 üzenetére
Hát ja, a mesternek most minden elég jól jött ki, flott kerékcsere, semmi fennakadás, Rosbergnek viszont tényleg nagyon szerencsétlen volt a versenye. Viszont az nagyon látszott, hogy ezen a pályán a merga csak szenved, nem kis tejesítmény volt a Schumitól ennyi körön keresztül tartani a láthatóan jóval gyorsabb Buttont.
Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- LEGO klub
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Házimozi haladó szinten
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LG V30 - vezércsel
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest