- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Aktív témák
-
decibel
aktív tag
válasz #56474624 #13042 üzenetére
Hát ja, a mesternek most minden elég jól jött ki, flott kerékcsere, semmi fennakadás, Rosbergnek viszont tényleg nagyon szerencsétlen volt a versenye. Viszont az nagyon látszott, hogy ezen a pályán a merga csak szenved, nem kis tejesítmény volt a Schumitól ennyi körön keresztül tartani a láthatóan jóval gyorsabb Buttont.
"you are a monkey poo-poo"
-
wildrain
addikt
válasz #56474624 #13042 üzenetére
Van ebben valami, de azért nem pontos. Az erősorrendben ugyan ott maradtak, ahol voltak, de nyilván ehhez gyorsulniuk kellett, ahogy a többiek is gyorsultak, és azt is hozzá kell tenni, hogy az új fejlesztésekkel Schumacher is ismét jól érzi magát az autóban. Biztos, hogy gyorsult a "normális" Rosberghez képest is, nem kizárólag Rosberg esett vissza.
-
#70869248
törölt tag
válasz #56474624 #13309 üzenetére
biztos hogy lesz gond, de sztem a versenyen, nem az időmérőn. Nincsenek nagy különbségek egyébként az újonc csapatok között, és nincs nagyobb különbség mint régen a Minardi és az élmezőny között.
DE
most ezt a különbséget 6 autó zárja, ami már komoly probléma Monaco-ban, időmérőn az eleje 'félseggel' is letudja az első szakaszt, a másodikba pedig nagy valószínűséggel nem jutnak be az újoncok,...de versenyen legalább 3 körözés várható ezen a 6 autón, ami ha nem jól időzítik a nagycsapatok a kerékcseréket, akkor 2-3 mp-t is simán jelenthet mire el tudnak menni egy újonc autó mellett...nagyon sokat lehet bukni. -
Oliverda
félisten
válasz #56474624 #14025 üzenetére
A többi versenyző is látta csak ők vagy a csapatuk talán kicsit jobban képben volt a szabály idevonatkozó részével:
"As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #56474624 #14030 üzenetére
A szabályok ismerete ugyanúgy a pilóta kötelessége is. Ez nem lehet kifogás.
kisza25:
The rules are clear when it comes to what sort of penalty the stewards can give:
16.3: The stewards may impose any one of three penalties on any driver involved in an Incident:
a) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without stopping;
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least ten seconds and then re-join the race.
c) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event.
However, should either of the penalties under a) and b) above be imposed during the last five laps, or after the end of a race, Article 16.4b) below will not apply and 20 seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned in the case of a) above and 30 seconds in the case of b).
Having found Schumacher at fault, they couldn’t let him go unpunished. But, as with Lewis Hamilton at Spa in 2008, the time penalty is too harsh as it drops him behind people he wouldn’t have been behind if he hadn’t made the move.
Simply putting Schumacher back behind Alonso would have been a fair penalty, but the rules did not allow the stewards to do this.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
lenox
veterán
válasz #56474624 #14033 üzenetére
Szerintem tul van ez lihegve egy kicsit. Ez ugyebar egy show, kell egy kis cirkusz a nepnek, persze, hogy a merga fel van haborodva, es fellebbez, a fanek utik egymast, no a nezettseg. Amugy meg kiraly kis elozes volt, szabalytalan, ugyhogy jott a 20 sec, Mihaly vigyorog magaban, hogy de jol beszopattam, Alfonz orul, hogy a birok megbuntettek Mihalyt, nyomatnak meg par hirt a kovetkezo versenyig (vagy tovabb), es mindenki jol jar. Kiveve akik egymasra haragszanak emiatt, pedig annak semmi ertelme...
Hajra Sumak! Lassan ugy tunik, megse volt kar, hogy visszajott nyugdijbol.
-
-
-
Xirtam
veterán
válasz #56474624 #42033 üzenetére
Hát ha te ezeket megtudtad állapítani a teszteken, ahol még a súlykötelesség sincs. Lehet én pályát tévesztettem.
Idén talán nem lesz gond a kerékcserével. Ferrari kerék csere
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz #56474624 #42037 üzenetére
Én arra gondolok, hogy te leírtad, hogy a teszteken senkitől nem láttál 4 egymást követő kört. . . , és le is írtad magadnak a választ "Tesztek" A csapatok 80%-a folyamatosan pitotcsövekkel volt ellátva. Pitotcsövekkel az oldalukon nem fognak pályarekordokat döntögetni. Senki nem tudja a valós erőviszonyokat még a csapatok se, hiszen mindenki úgy játsza ki a másikat ahogy csak tudja. Még a nagy hírportálok se gőzük sincs. Csak idióta cikkeket írogatnak, hogy legyen reklám plusz látogatottság. Bolond lenne bármelyik csapat az erejét fitogtatni. Ha így is van az PR végett.
Más:
Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?
-
#70869248
törölt tag
válasz #56474624 #42076 üzenetére
Grosjean miatt én is szeretném ha előrébb lenne a Lotus, de nem tudnám oda sszámolni, biztos hogy nincs rossz autójuk, de nincs miért azt mondjam hogy valószínűleg jó autójuk van.
Sztem a Toro fog előrelépni, Vergne miatt, és a Caterham...náluk majd meglátjuk hogy a Williams-nél buktak-e a versenyzőcserén annyit amit nyertek a Cosworth leváltásával..
A Ferrari-ban vannak lehetőségek....persze ha nem kukázzák.
A Lotus versenyzőpárosban erősebb, de sztem technikában gyengébb mint mondjuk a Sauber.[ Szerkesztve ]
-
-
Pá
addikt
válasz #56474624 #42079 üzenetére
Nemzetközi oldalakon és forumokon sehol sem láttam ilyen nyilatkozatot, szóval tartok tőle, hogy ez egy újabb f1lájvos kreálmány.
Annyit mondott Schumi, hogy egyelőre még valszeg erőből nem fog tudni nyerni a Merci.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
rocket
nagyúr
válasz #56474624 #42085 üzenetére
Akkor nem 43 eves volt, es nem irtam olyat, hogy most mar ne tenne oda magat.
#42087: "Csak egy két évvel ezelőtti szituációra hadd emlékeztesselek titeket: az utolsó barcelonai teszten ötödikek voltunk a Red Bull, a McLaren, a Sauber és a Force India mögött, és két héttel később kettős futamgyőzelmet értünk el Bahreinben. Nem az számít, hogy az első versenyen legyél az első, hanem az, hogy novemberben, a világbajnokság végén..."
Ami akkor nem jott ossze, igy meg eleg hulye peldat hozott fel
Azert latszik Alonson, hogy nem a szavak embere.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Xirtam
veterán
válasz #56474624 #42292 üzenetére
www.formula1.com Ez a hivatalos oldal, 60 évre visszamenőleg ott van minden köridő.
[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz #56474624 #42295 üzenetére
A FIA honlapjára mindig felteszik az összes köridőt, de minidg csak az éppen aktuális (utolsó) futamé látszik.
Azért érdemes lenne körülnézni, hogy az archivumokban vagy valahol hozzá lehet-e férni a többihez.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz #56474624 #42299 üzenetére
Ilyen oldal nem létezik, mert egyszerűen nem publikálták korábban (az összes versenyző összes köridejét).
Forix.Autosport.com-on sincs, StatsF1.com-on sincs.
Egyébként is:
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics. - Benjamin Disraeli és Mark Twain
'Háromfajta hazugság van: hazugság, átkozott nagy hazugság és statisztika'
www.HunnyF1.com
-
dqdb
nagyúr
válasz #56474624 #45106 üzenetére
Mezei Dániel is beszélt nem kevés hülyeséget verseny közben (az részidők értelmezésével és a rádióbeszélgetések fordításával állandó problémája volt), de sokkal kevesebbet, mint Gyula. Ráadásul az utóbbi hangját, főleg amikor nekiállt visítani, nekem szinte fizikai fájdalom volt hallgatni, ezért az elmúlt években sokszor ment némán a közvetítés (emiatt szoktam rá a live timing folyamatos figyelésére, szóval minden rosszban van valami jó ).
A mostani közvetítés szerintem nagyságrendekkel jobb, bár még lehetne rajta javítani. A hangkimaradások alatt rájöttem, hogy az ideális szerintem egy olyan megoldás lenne, ahol csak Wéber Gábor beszélne, és ő is csak annyit, amennyit most, és főleg a technikai érdekességekről és észrevételekről, mint most. Szóval a kevesebb több elven vagyok.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
McCartman
senior tag
válasz #56474624 #46076 üzenetére
GRO ugyanannyi kerékcserével tartja magát , Kimi már a 14. és másfél másodpercet kap a csapattárstól körönként.
Itt valami más gikszernek is lennie kellett, nem csak a gumiknak.[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
McCartman
senior tag
válasz #56474624 #46142 üzenetére
Persze , de pl. Grosjeannál bevált az a gumitaktika ami RAInál nem.
Míg Kimi 20 kör alatt nullára radírozta a közepes keveréket , Romain 23 kör után is tudta tartani az élmezőny idejét.Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
prmcsk
addikt
válasz #56474624 #49393 üzenetére
Lehet, hogy fáj neked, de csak megerősíteni tudom...
Alfonz már évek óta a legjobb sofőr. Még egy tragacsból is kihozza, amit ki lehet. Jó (de nem a legjobb) autóval lett már kétszeres VB. úgy, hogy anno a fénykorában lévő sumi/ferka kombót kellett ehhez megvernie.
Azóta, középszerű autókkal meg pár ponttal kapott ki, a végelszámoláskor."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?