Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viera

    őstag

    Mostanában amit művel a Telekom már szánalom.
    Október 16-án rendeltem egy fülhallgatót Coop-os kuponnal ami így közel 6000ft-ba került.Még akkor át is utaltam rá a pontos összeget,de másnap töröltettem a rendelést.Azt mondták semmi gond,1-2 hét és vissza utalják.Na azóta is várom és minden héten telefonálok,hogy mi tart ennyi ideig.Eddig 7-szer hívtam fel őket,de egyik ügyintéző szerencsétlenebb mint a másik.Már több verziót előadtak,hogy mikor utalják vissza de nem történt azóta sem semmi.Már lassan 2 hónapja várok,de hozzáteszem nem a 6000ft miatt vagyok már egy kicsit kiakadva hanem az egész folyamat miatt.Van náluk 5 előfizetésem és nem keveset fizetek havonta de mégis ennyire nehezükre esik valamit csinálni.Kihez lehet még ilyenkor fordulni mert az ügyfélszolgálatot már inkább hanyagolom.

    Soha ne mondd,hogy soha!!!

Új hozzászólás Aktív témák