Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz 1430 #25138 üzenetére

    HofiZoli
    No így is elérhető, mikor betöltődik az elektronikus számla, és még nem fizetted be (ha befizetted, a számlák menüpontban akkor is megnézheted, egyébként meg email is érkezik a betöltődésről).

    Csabi88888
    1. WebShop-ban vagy új előfizetéssel rendelsz készüléket, vagy Domino-ról havidíjasra váltasz (csak SIM), de a kettő együtt nem megy (csak üzletben). Ha legalább aranykártyás vagy, akkor az működhet, hogy Domino-ról havidíjasra váltasz, és ha aktív az új havidíjas SIM, a meglévő hívószámhoz rendelsz készüléket a WebShop-ból.
    2. Igen, nagyjából annyit kérdeznek (illetve olyan szintű dolgokat).

    zoli62
    Igen, ezt jelenti a két csatorna (még ha a számlát amúgy elektronikusan kapja is meg az ügyfél, így a számla mellékletéül szolgáló részletezőt is). Tehát vagy számla mellé vagy külön célszerű kérni a részletezőt, a kettő együtt már pénzbe kerül (jogi személyeknek a számla melléklet mindenképpen fizetős).
    Amúgy - ha jól tudom - az EHR-en (elektronikus hívásrészletező) az alapból 0 Ft-os forgalmak is megjelennek (ami a számla részletezőben nem, mivel nem terhelt érte díjat a rendszer). Ilyen például a flottán belül folytatott beszélgetés. Ez neked rajta van?

    Ami az aranykártyás ügyet illeti, arra ne itt várj választ, mert ehhez a konkrét adatok kellenek, így csak annyit lehet rá mondani, hogy nem veszhet el csak úgy egy év. Ami a 45 napos felfüggesztést illeti, kérdés, hogy előtte és utána hogy volt felfüggesztve? Mert nem az számít, egy huzamban mennyit volt felfüggesztve a szám, hanem hogy fél éven belül összesen volt e 45 nap. Aztán persze lehet nem is ezért vesztette el az arany szintet, hanem számlaelmaradás vagy alacsony hathavi pontszám miatt...

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák