Hirdetés
A Garmin is elismerte a problémát és jelenleg elsődleges feladatának tekinti a Fenix, Epix, Forerunner, Vivoactive, Venu és Lily modelleket érintő hiba megoldását. A készülékek világszerte összeomlanak, majd rosszabb esetben már a bekapcsolási képernyőn sem jutnak túl, jobb esetben csak a GPS edzés indítása fekteti meg a rendszert, de amúgy használható marad az eszköz.
Az érintett modellek a következők, de bármelyik, beépített GPS-szel rendelkező eszköz megadhatja magát, tekintve, hogy a kék háromszöggel fellépő problémát egy GPS alrendszereket érintő, hibás frissítés okozza.
- Garmin Epix Pro (Gen 2)
- Garmin Fenix 8, Fenix 7
- Garmin Forerunner 165, 255, 265, 955, 965, and 55
- Garmin Vivoactive 5
- Garmin Venu 3 and Venu 2
- Garmin Lily 2 and Lily 2 Active
- Garmin Instinct 3
Végleges megoldás egyelőre nincs, segíthet, ha az órákat újraindítjuk, komolyabb esetben gyári visszaállítást végzünk, ami előtt mindenképpen érdemes biztonsági mentést készíteni a Garmin Connect alkalmazásban. Mindezek tükrében mondjuk ez utóbbi lépést praktikus lehet akkor is elvégezni, ha (még) nem tapasztaltunk rendellenességet az eszköz működését illetően.