Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz ACE- #124851 üzenetére

    Előbb sikerült Telekom webshopban simplepay felületen Revolut kártyával fizetnem, de nem volt gyors a felület, ráadásul az SCA (erős ügyfélazonosítás) is elmaradt, valószínűleg TRA (tranzakcióelemzés) alapú volt a második lépcső.
    A kártyaelfogadó társaságoknak és a bankoknak túl erőforrásigényes az SCA (ahol ugye meg kell hívni a kártyakibocsátó SCA felületét és meg kell várni, míg ott igazolja magát a fizető), ezért aztán igyekeznek a TRA felé terelni az online kártyás fizetések ellenőrzését, nem mellesleg jó sok személyes adatot begyűjtve a kártyák mellé. (Nesze neked GDPR.) A TRA bevezetése felé egy átmeneti időszakban vagyunk (szeptember végéig kellene megvalósulnia az összes kártyaelfogadónál), ilyenkor ilyen hibák előfordulnak.
    Az alkalmazás is kért be tőled addinfo adatokat, mint e-mail cím, név, lakcím, telefonszám? Mert ha nem, akkor logikus, hogy a TRA elhasal.

Új hozzászólás Aktív témák