Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #69516 üzenetére
Nem rég én is jártam Pesten (ültetett autóval), a főbb utakkal nem volt gond, de az alsóbbrendűek
Ilyen helyeken kéne rendszeresen járnom tuti menne vissza a gyári futómű a kocsi alá.
Valamelyik nap vittem mutert Tupper vackokért a városba, mondta hogy merre menjek, elég tré volt az út, visszafele menet meg a szomszédos utcán jöttük ami vatta új volt. Kérdem tőle hogy miért nem erre jöttünk, erre ő: ja, ő nem szeret tolatgatni a kocsival, inkább a rossz úton közlekedik. Na mondom köszi.
Én sosem a rövidebb úton közlekedek ha megyek valahova, mindig a JÓ minőségű utat használom, néha ez a kettő egybe esik.
-
hdman
őstag
válasz
Kornel #69244 üzenetére
Vesz egy 10 naposat 8 euróért aztán kalap.
Alapból nagy a forgalom, most meg pláne a karácsonyi szezon miatt. Ha nem ismeri az egérutakat ( márpedig gondolom nem
), akkor dugóhegyben fog állni.
Hogy hol érdemes parkolni? Kicsit pontosithatnál
12-13-14-15-23 kerületekben tudok segiteni, ezeket nagyjából ismerem.
MunezXBK: én meg a schönbrunni kastélyt utálom, minden nap látom, már forog a gyomrom
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #69270 üzenetére
szerintem tegyük kötelezővé a 13. havi fizetést. az egyszerűbb...
szerk: miért, nekem a bérletet nem kell szerinted kifizetni? ugyanúgy ki kell fizetni, mint neked az üzemanyagot... miért kapjál te több fizetést mint én? ki ne találjuk már, hogy a bérlet az nekem vagy nekünk jár.. vagy hogy kapjuk
lóf.tk kapjuk, ki kell fizetni ugyanúgy. adózni nem kell utána a cégnek, az egy másik kérdés
de amit én megkapok bérletben, te megkapod étkezési utalványban meg egészségkártyán, egy forinttal nem vagyok bentebb nálad
nekem sincs ingyen a bérlet.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #69244 üzenetére
parkolni nehéz, javaslom a külterületen autót lerakni, és napijegyet venni a BKV-ra (LOL)... metróval minden frankón megközelíthető, az operánál van olyan nyilvános wc ahol áriára pisilhetsz, és zongora van a fajansz melllett... állat
rathaushoz ne menjetek, plasztik az egész, mariahilfer érdekes, neuschwansteini vásár szép
(volt tavaly)
@ABE: nem tudom mi az oka, nem volt mindig így, gondolom sok volt a visszaélés, ezért lett tilos (pontosabban ezért adóztatják)... bérletet nem adóztatják úgy, nyilván környezetvédelmi megfontolás is van mögötte
-
ABE
őstag
válasz
Kornel #69232 üzenetére
Hát ja, és jobban jár a cég a 9 forintos térítéssel, mintha a bérletet fizetné.
Vladi
Nekem a dízel 206-ossal ~21 forint csak az üzemanyag költség, tehát ebben nincs semmi más, se adó, se biztosítás, se pályamatrica, se szerviz, se értékvesztés, semmi. Egy Astra méretű benzines autónál simán megvan a 28-30 forint csak üzemanyagra...
-
aphra2
senior tag
válasz
Kornel #69145 üzenetére
Azzal szoktak riogatni , hogy a gátló , lengőkar ,torony és kerékcsapágy hamarabb megy tönkre , nekem 9 éve van ültetve a gép , torony és kerékcsapágyat még nem cseréltem , a lengőszilenteket sem gyakrabban mint egy gyárinál , a gátlót tavaly , 70k km-nél amit nálam szaladt , de már azzal vette, a hátsókat még nem cseréltem , mert semmi bajuk
-
aphra2
senior tag
válasz
Kornel #69140 üzenetére
Minden csak viszonylagos , a kis japók alapból is pattógósabbak , pl egy mitsu coltnál mondtam is magamban , hogy ez gyárilag olyan kemény mint az enyém ültetve.
A progresszív rugó lényege az eltérő tekercselés miatt , hogy alacsony sebességnél közelít a gyári keménységhez , nagyobb tempónál pedig merevebb , feszesebb.
Az fontos lenne majd a cserénél , hogy a lengőkarokat a szilenteknél , (ha hossz irányban vannak) a földön húzzák meg terhelt/ültetett állapotban, így kevésbé nyírod ki , mint ha az emelőn lógva tépik meg.Szerk: nem nagyobb tempónál , hanem nagyobb terhelésnél , ahogy zoli is írta.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Kornel #69106 üzenetére
Hivatalosan nem elég a műbizonylat, be kell jegyeztetni a forgalmiba, ami nem kis feladat jelenleg Magyarországon. Gyakorlatilag 30 mm-es ültetésért jó eséllyel senki nem fog büntetni. Szerencsés persze, ha nem valami rikító színű a rugó. Az Eibach elég jónak számít, ráadásul fekete színű. [link]
A városi tunerek körében elterjedt, hogy 30-40 mm-es ültetésig megfelel a gyári gátló is. Nekem nem ez a tapasztalatom, de én az átlagnál jóval kényesebb vagyok a futóműre. Jelenleg Koni STR.T gátlókat használok (egyelőre gyári rugókkal).
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #69106 üzenetére
A nagyon olcsó rugókkal szokott probléma lenni, érdemes valami nevesebb gyártót keresni. És ami a legfontosabb, a kocsid motorjához és karosszériájához megfelelő rugó kell. Mert a sima karosszériához nem jó a kombi ültető rugó, az 1.9 TDI-hez nem jó az 1.4-hez való rugó stb...
A gyári gátlót meg lehet (és érdemes is meg) tartani ha nem lóg a bele.
Nem tudom hogy működik ez a papírozás, számíts rá hogy valószínűleg nem megy át vele műszakin (nálam abba mondjuk pont nem kötöttek bele)
-
-
-
-
válasz
Kornel #69017 üzenetére
Kérlek alásan az enyimé '86-s évjárat volt. 98ban vettem. Amíg nem törték össze beletekertem olyan 35k km-t. Ennyi idő alatt 2x kellett szervizbe vinnem tervezett karbantartáson felül. 1x az ac pumpa teliment kosszal, 2x meg a motorvezérlő egy csúszkája elkopott. Mindkettőt megúsztam 10k alatt, akkori áron. És nem hiszem hogy sok baj lett volna vele, mert 1 rohadás volt rajt össze vissza. Sajnos nincs róla képem , mert akkoriban nem tartottam fontosnak
MOD: megszólalásig ilyen volt. -
Revolit
senior tag
válasz
Kornel #68319 üzenetére
Nálam is kigyulladt legutóbb a sárga lámpa, mentem vele még 20-30 km-t. 55 literes a tank és 47 litert tankoltam... pedig kétszer is szoktam hagyni hogy kattanjon pisztoly. Nem értettem mi van... jó, feltételezzük hogy 1-2 litert még bele lehet sulykolni, akkor is volt még több mint 5 liter benyám
Mondanám, hogy egyszer kipróbálom hogy hagyom kifogyni, ha nem fosnék hogy nem indul be utána mert szivattyú csontszáraz lett -
DeFranco
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #67997 üzenetére
8 liter környékén evett (2 személy 0 csomag) végig autópályán.
giigz: Nem volt egy erőgép de jól ment, sztem nem gyenge bele ez az 1,8-as moci.
[rvilike]: Van vészfékasszisztensem.
mod:
giigz: Biztos kifogyott a Kókuszból a benya.
zolikaDB: Nem szabályos, egyetlen ilyen eset van, ha egynyomon haladót kerülsz (az nem is számít előzésnek). Vicc, hogy hiába szabálytalankodott a robis a bizti nem fizetett volna. Mert ugye úgy kell bekapcsolódnod/rákanyarodnod a főútvonalra hogy ne zavard meg az ott közlekedőket. Az hogy a robis szabálytalanul ment az más tészta, azért megbünteti majd a yard de ez rajta nem segít. Legjobb esetben is kármegosztással zárják az ügyet.
-
Typhoon47
senior tag
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Kornel #67997 üzenetére
veheted nyugodtan az 1.8tdci-t is, csak jót kell választani. enyém is 1.8, annyi a trükk, hogy Belgiumból vettem 30k km-el, ez volt 2009ben. most van benne 170k+ és azóta kért egy kettőstömegűt + kuplungszernyát, azt meg is kapta (csak a sachs). szóval ami látványosan szar, abban rengeteg van és nem kímélik. nem megy úgy, mint a 2.0(mai fejjel azt vennék), de itt Pesten ekkora döggel 6 lityóval eljárkálni azért nem rossz dolog na : - )
-
Kickass
őstag
válasz
Kornel #67919 üzenetére
van erről tervezet, hidd el nekem k*rva mindegy, nekem van téli is nyári is és nem 2mm-es, de ne te akard már sz*rni a spanyol viaszt, meg megmondani kit lőjenek tarkón az út szélén mert nincs megfelelő profilmélység, lehet a büntetés helyett kötelezni kéne inkább a téli/nyári gumi megvásárlására nem? nincs pénze rá, de azért még büntessük is meg 300k-ra, hogy rohadjon meg csak azért se legyen miből venni új gumit, egy gratulációt tőlem elfogadhatsz
-
TaaT
nagyúr
válasz
Kornel #67919 üzenetére
"ami ugyan meg van határozva (3mm), de télinél is meg kéne határozni (5mm)"
A törvény által előírt minimális profilmélység 1.6 mm. Szal a linkelt ellenőrzés során ezt fogják ellenőrizni, ha nyugatnémet nyárigumival megy valaki 5mm-es mintán akkor sem szólhat semmit a rendőr hiszen nincs törvénybe foglalva.
-
Kickass
őstag
válasz
Kornel #67912 üzenetére
mindenképpen, igaz Magyarországon még a téli abrocns se kötelező csak javasolt, de azért büntessenek csak 300ezerre.....lol.....ez inkább csak ismét valami mondvacsinált indok hátha a gumiabroncs ellenőrzésre hivatkozva találnak majd vmi mást ami miatt büntetni lehet....
-
8th
addikt
válasz
Kornel #67659 üzenetére
Így van. Onnan kell kiindulni, hogy az embereknek nincs pénzük. Mindenki szívesen rohangálna új Mazdával, Toyotával stb... de jelenleg nem ez a realitás. A hülyébbje ilyenkor beleül valami lefingott 6-8éves 2milliós felső-közép kategóriás dízelbe mert kell a rongyrázás a szomszéd előtt dácsijába pedig ugye nem ülünk még ha új akkor sem mert az szar és különben is, hogy néz már ki, hogy csak egy dacia van az udvarban amikor a szomszéd Passat kombival jár.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Kornel #67471 üzenetére
A 2-es mondjuk már tényleg jobb, de azért ott is kopogós a műanyag. Viszont a fábiában van olyan, hogy esőben hátramenetbe kapcsolva letörli a hátsó ablakot. Belső keringtetésre kapcsol automatikusan ha hátramenetbe méssz...stb....na ezt a stift kétlem, hogy tudja.
De legnagyobb baja a hely hiánya. Egyébként én is csipázom, bár a respektje miatt nem vennék.
Vladi: Írtam, hogy lehet alkudni.
Bár nem vagyonokat.
-
Vladi
nagyúr
válasz
Kornel #67471 üzenetére
link erre gondolsz? Ismerem, de nem férnénk el benne.
fábiát is ismerem, vezettem stb. Maradnék annál.Asszonylnak lesz a kocsi, nem szempont, hogy gyorsan megy -e. Sőt, jobb, ha komótos.
Úgy indultunk, hogy olcsó, kicsi, női kocsi. 3-400 k-ért. De olyan hulladék corsák jöttek szemben, hogy inkább gyűjtögetünk még. Akkor már több típus is szóba jöhet. De jó lenne akkor valami nagyobb raktér, ha már most az enyémen gyakorol, menni fog a nagy autó is. stb. Hát most ezért tartunk a fábia kombinál.
(#67472) V.Stryker:
Igen, tudom, lejjebb ment az ára.
Még nincs meg a rávaló.
-
-
-
footy
addikt
válasz
Kornel #67234 üzenetére
BP-n lépten nyomon van egy rádióadió, kizárt hogy ne sisteregjen be legalább néha.
#67235) vendingo
Az egyik legjobb a piacon, nagyon jó a hangminőség. Az FM transzmitterek között lehet, de a rádió minősége egy 90kb/s-es MP3-nak felel meg ha tökéletes a jel. Ez pedig a nagyon jó hangminőségtől nagyon messze van. -
footy
addikt
válasz
Kornel #67228 üzenetére
Nem ismerem a tipust, a suzuki forumokat kellene atnezni, legtobbszor annyi, hogy a CD-tar vezerlon kell rovidrezarni ket labat es masik 3 lab adja a L-R-G -t.
(#67229) vendingo
Ezt konkretan nem teszteltem, de kizart, hogy egy nagyobb varosban ne legyen vele gond. Ahhoz jon meg hogy a minosege nem tudja megkozeliteni sem az AUX-et. -
-
ABE
őstag
-
Vladi
nagyúr
válasz
Kornel #66654 üzenetére
Írhatnék litániát, de csak simán egyetértek.
Én is azért választottam tdi-t, mert tudom, hogy évi 20-25 k beleszalad. Február óta járok 21-nél.
(#66660) V.Stryker:
Végül is jó a fehér, semmi gond vele, elmegy. Csak sérülékenyebb.
Jó a bébi matrica. Elvileg ma már büntetnek érte, ha nem tünteted fel.Ha minden igaz, amit az autóról írtál, akkor nem lesz meg sokáig.
-
válasz
Kornel #65991 üzenetére
Akarod Te ezt etetni? A bele -hiába a fiatalabb kora- nekem egy rémálom volt. Egy ismerősnek bokatörése volt, és akkor még a passatomat kölcsönkérte és ideadta az Ő ilyen mondejóját. Háááát....
Tudom egy sznob barom vagyok, de annyi kopogós műanyagot legutoljára matchboxban láttam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest