Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
10 év alatt 7 pdtdi autó?
Mit csináltatok velük? Összetörtétek, leamortizáltátok, hogy ilyen gyorsan cseréltétek?
Ha ilyen rövid időkre volt nálatok, akkor mért várod hogy nálatok menjen tönkre?
Sokkal hitelesebb lenne ha 10 évig használnál egyet, amibe beraktál 720k-t.Tehát így nem jelent semmit.
-
gaborbol
őstag
"Foreign-made vehicles imported into the U.S., whether new or used, either for personal use or for sale, are generally dutiable at the following rates:
Auto 2.5%
Trucks 25%
Motorcycles either free or 2.4%
Duty rates are based on price paid or payable. Most Canadian-made vehicles are duty-free"Ezen kivul "van" meg egy extra ado, de ...
Vehicles that get at least 22.5 mpg (combined) don't have to pay the Gas Guzzler Tax. The Tax rate goes from $1,000 for vehicles that get at least 21.5 mpg (combined), but less than 22.5 mpg (combined) all the way up to $7,700 for vehicles that get less than 12.5 mpg (combined).
Amik 11.5 liter kombinalt fogyasztasnal tobbet fogyasztanak azokra extra ado vonatkozik ami $1000-tol indul egy a fogyasztas fuggvenyeben felmehet $7700/18.8L
Viszont ezek alol kivetel a teher szallito autok es minden olyan jarmu ami teher szallitasra alkalmas: pickup truck, minivan-egyteru amibe dontheto ules van(mindbe az van) valamint a sport es hobby autok
De mi szamit import kocsinak?
Itt keszul a VW/Toyota/Honda/Acura/Mazda par vagy jopar modellje,Hyundait ugy reklamozzak itt, hogy made in USA, usa munkahelyet tamogat aki ilyet vesz, mert az is itt keszul.
-
Typhoon47
senior tag
hát igen, a b12 gyönyörű
az e38 csúcsa, bár a csigát én kib*sznám belőle, nem illik egy ilyen valóban luxus autóhoz. no meg persze 20as alpinákkal használhatatlan lenne itthon, de úgy se vinném ki ilyen utakra. anno több milliót kicsengettem volna egy ilyenért, de ma már egyszerűen nem lehet kapni csak építeni, de hát az meg annyi is...
-
AMD Power
titán
BP és jó a közlekedés. 35 perc alatt bent vagyok BKV-al a melóhelyemen. Mivel nálunk van Tesco házhozszállítás (Pont tegnap is hoztak 24 üveg ásványvizet, 24 liter tejet stb.. egészen az ajtónkig) így igazából arra sem kell az autó. A Nagy piac itt van a házkuntól kb 3 percre.
Nekem az autó tényleg csak hobbi és csak a vezetés miatt kell. Kirándulás stb.... amúgy nincs rá "szükségem" igazán.
-
gaborbol
őstag
Miert is tennenk az impala egy mondeo/passat szintu auto semmi koze a premium markakhoz. Buick, Lincoln, Caddilac, ha premium markakat akarsz osszehasonlitani a nemet markakkal.
A masodik felevel meg egyet tudok erteni, de ez mar joideje igy megy-ment. Egyszeruen nem csinaltak olyan kocsikat amik fogyasztas/ar/megbizhatosag soran versenykepesek lettek volna a konkurenciahoz kepest. -
-
hobizoli
nagyúr
sokan arra fogjak ezt, hogy de a hybrid igy meg ugy es a GM sehol sincs technologiaban
pedig a GM 15eve gyartott full elektromos autot isha megnezed igazabol az a baj, hogy GM-nek nincs kis ccm-s kisfogyasztasu varosi autoja, csak ezek a csaladi cirkalok, meg a tank felepitesu SUV-k
es a kis autokbol sokkal tobbet el lehet adni, mert olcso gyartani, es arra van igeny, meg fizetokepes kereslet
amig egy SUV-t eladsz, 40kUSD-ert, addig 20-30 zsebcirkalo is fogy, amin a ossz profit sokkal-sokkal tobb
emiatt az osszes nagy luxusmarkat a kis fos tomegautokat gyarto cegek az idok folyaman szepen lassan kilora megvetteka Ferrari-t is igy vette a '60-s evekben a Fiat, ami okadta a 500-600-s kis gyoszoket, meg a VW az Audi-tol kezdve Lamborghini-g
-
Nkboy
senior tag
Én azért örülnék, ha ilyen kirakat autókkal kellene közlekednem.
Dodge Challenger 45,000$. Mustang GT500 50,000$ Hasonló menettulajdonságokkal, és felszereltséggel, mennyibe is kerül egy német nem kirakat autó? 30 milla körül?
-
latyak17
tag
2002 ben még az volt, nem hiába az összes taxis a 90 lovas vagy pd vagy sima tdire esküszik és messze elkerülik a 110 lovacskás verziót.. nincs is olyan sok belőle, és véleményem szerint nem is olyan jó.. a mi galaxynkba 300.000 van motor újjá lett építve 100.000kmnél de még mindig megy.. eredeti váltó és kupplunggal..
-
audi100td
nagyúr
Ez a forgatókönyv sem kizárt és többnyire egyetértek a leírtakkal, de ahogy elnézem az árakat, a korához képest kicsit húzós az az összeg amit el mernek kérni egy normális állapotú A6 C4-ért, ár/érték aránya sokkal jobb a C5-ösnek. Egyébként nem a külsőről van szó, nincs olyan mai autó ami annyira tetszene mint egy Audi 100 C3/typ44, de még egyszer nem vállalnám be. Sajnos a régi elő kamrás 5H TD nagyon kényes, a hengerfej kétszer lett gátrepedéses, pedig nem volt széthajtva. De az tény, hogy a motoron kívül túl sok gond nem volt vele, pedig rengeteg km lehet benne, mint utóbb kiderült az eredeti blokkot 3-szor fúrták fel. Balek voltam, mikor megvettem, de az "szerelem" volt tényleg, azóta ráment a vételár 2-3 szorosa. Ezt szeretném most elkerülni.
Ja, a A6/C4-ből kizárólag 2.5TDI jöhetne szóba, 140LE-vel, Quattro hajtással. Összevethetetlen az élmény az 1.9-essel.
-
-
Manitou
veterán
4 éve használom a nissanomat. Konkrétan semmi nem romlott el benne . Most 15 éves.
Olajfogyasztása is a 0-hoz konvergál. Rendszeresen olajcsere meg kopó cuccok cserélve voltak .
Szóval ami jó, az jó.
Az enyémnek mondjuk a kaszni a gyengéje, hátsó kerékjárat szeret rohadni + a küszöb. De motorikusan még közel 200k km után sincs vele semmi gond, a váltója is nagyon pontos patent. Pedig én aztán nem kímélem azzal , hogy szinte mindig rövidtávon használom, jó kis motorgyílkos üzemmód. -
KonzolKartel
őstag
Szerintem ez a bullshit. Vannak rendesen szervizelt autók, amik lehetne ugyan úgy megbízhatóak. Nálam most pont egy Honda Jazz van, holnap teszek róla ki egy videót. Alapjárat néha ingadozik, pörgeti magának a motort. Hidegen csúszik az ékszíj. A kipuff rendszert meg cserélni kellene, kifúj valahol, rendesen szét van égve mindenhol. 63k van benne, 2006-os 1.2-es.
Ezzel nem azt mondom, hogy sz*r a honda, sőt nagyon is megbízható autó, de ugyan így el lehet várni mondjuk egy Skodatól, Opeltől és még jó pár márkától.
-
EQMontoya
veterán
Azért az is nagy észre vall, hogy 1.5-ért akarunk E39-et vetetni a jó emberrel. És akkor most reagálva az előzőre: van normális E39, ami nem rohad, és nincs is benne 400e km. De könyörgöm, nem 1.5-ért, és feltehetőleg nem itthon. Ha E39-et akar venni, csinálja rendesen: németeknél/osztrákoknál kell keresni tényleg keveset futott, normálisan szervizeltet, aztán azzal nem nagyon lesz baj.
A piac elég durván áraz. Lásd IS, lásd Integra, de hogy mondjak mást is: egy jó 190-es Merga ma is van mondjuk 700 rongy. 20+ évesen. 10 éves Z4-ek 4 gurigától indulnak. És egy normális E39 is ennyibe kerül. A másfél milliós álom egy illúzió.
-
Integra
titán
figyelj, a mitsubishim is ugyanolyan megbízható, nincsen diffi. de volt nissan is, az is.. ez nem az én hibám, ezek egyszerűen jó autók. az, hogy te ezt így fordítod le magadnak, a saját problémád, nem az enyém. egyszerűen fóbiád van... olyan dolgokról beszélsz amivel még tapasztalatod sincsen. na mindegy, majd leszoksz róla, vagy nem.
leírtam egy tök egyszerű tényt. hol érdekel engem az, hogy te hogy működsz? pont leszarom. semmi köze hozzád annak, amit leírtam. de az input processing nálad erősen akad, mert szöveget sem értesz rendesen. csak provokálsz. -
!Overdose!
őstag
"Létezik még ember a földön aki benyalja ezt a dumát?"
Én azok közé tartozom aki tapasztalja. 190e km felett van a jelenlegi Civic-emben. Integrához hasonlóan 1, azaz egy db termosztát lett benne cserélve a kopóalkatrészeken kívül 14 év alatt. Mérhető olajfogyasztás nincs, 2 db kiégett rizsszemizzón kívül műszakilag 100%-os. Ez nem hit kérdése.
"de ne puffogtassunk már ilyen nevetséges közhelyeket, hogy a japán autó sosem romlik el mert ez egyszerűen nem igaz."
Ebben a formában természetesen nem igaz, de elég ránézni a statisztikákra. A múltkori megbízhatósági statisztikát toronymagasan vezette a Honda és a Toyota, ha jól emlékszem...
-
Integra
titán
120k km van benne és keményen tépem, mivel németországban használom sokat. azért mert vigyázok rá és jól bánok a technikával, nem jelenti azt, hogy nem használom. majd lesz egyszer megbízható autód, ha szeretnéd, no para, csak ahhoz kikell lépned a komfort zónádból, mert ott nem fogsz találni
de van még 200-250k km-es civic pár meg mitsubishi is, képzeld, hibátlan mind. kopo alkatrészt persze mindig cseréljük, ezt csak azért mondom, mert azt hinnéd a végén, hogy ezekben sem kell
-
Integra
titán
az, hogy elkopik egy szilent és cserés lesz, ahogy más kopó alkatrész is, szerintem tök természetes, hogy cserélni kell. mint mindenhol. de soron kívül nem megy tönkre semmi benne. az, hogy te ezt nem hiszed, kit érdekel? neked valszeg tök új történet, mert sosem volt ilyen megbízható autód. én meg csak ilyen megbízható autókat látok a körömben. az meg szintén bullshit, hogy horror áron vannak az alkatrészek. ezzel nyugtatja magát a nép, amelyik japánt is venne, de nem mer.. megmagyarázza magának
jaj, én kérek elnézést, a közel 15 éves integrámban 2010 januárjában tönkrement a termosztát, kemény 47 euroért rakattam bele egy új gyárit.
tiszta anyagi csőd
-
Bigemperor
senior tag
Részben egyetértek. Csak az sem mindegy, hogy évente ötször hordod szervizbe ilyen-olyan problémákkal, vagy kétévente egyszer. Persze nem lehet általánosítani, hogy japán jó, olasz gagyi, vagy hasonló sztereotípiák. Csak van szervizigényesebb és kevésbé szervizigényes konstrukció.
És, mint tudjuk, mindenben van kivétel, meg placebóhatás és miegymás.
-
Integra
titán
van a családban egy is200 automat, 10 literrel megy városban, ekkora motor, ilyen súly, ennyivel megy, ez ilyen egyszerű. és bőven elférnek ketten benne, de néha négyen is. igaz, nem 100 kg egyik sem.
teljesen vállaható, maximálisan jó autó, tönkre meg úgysem megy benne semmi. nem vadulós autó, kényelmes utazóautó.
-
-
EQMontoya
veterán
Legyen igazad! De egy 2-3 éve piacon lévő motorról kicsit korainak tartom ezt az ítéletet, amiből nem nagyon van még az országban olyan, ami 100at futott volna.
fenergie84: általában szeretni szokták, de sok volt cégautó közölük. Tdci-t semmiképp, tddi-t is csak ésszel. Még a benzinesek is voltak flottaautók, esélyesen nagyon sok a visszatekert példány.
-
-
-
GabN73
addikt
Persze, értelmes megoldás helyett törjünk, zúzzunk.
Aláírom, hogy a rendszeres "versenyzőnekképzelemmagam" tényleg nem jó dolog, de tegye a szívére mindenki a kezét, néha azért akaratlanul is becsusszanhat egy hopp most sietnem kell, meg odalépek már neki helyzet.
Inkább biztosítanának mindenkinek rendes, elviselhető árú vezetéstechnikai tréninget, meg versenypályákat, ahol tudják neki szúrni. Én itt lakok, de ez kicsi pálya. -
TaaT
nagyúr
-
Rivaul
addikt
Tetszik s nézegettem is őket. Bár alacsonyabb futással a classic forma se zavar. kombit nem igazán szeretnék azt kihagytam mert azoktól mindig is óckodtam, habár praktikusabb lenne az tény. A legközelebb a mondeó áll hozzám bár lehet csak a fiestával való kellemes élményem miatt. Remek futómű, jó váltó, takarékos. De azért a másik kettő is nagyon tetszik csak hasonlókat még nem használtam, kivéve golf+ t azt utáltam
-
-
golya32
senior tag
Pedig mindenek ellenére,
Nekem van egy camrym ami jó, sajnos már 19 éves nagy cm3, viszont tényleg kényelmes és megy is, normál használatnál meg áll 9l be.
Legalább 10 nepper hívott már átírás nélkül elvinnék, úgy viszont nem adom oda.
Biztos hogy visszatekernék az órát most van benne 312e km.
Kellene erre is költeni, ha valaki nem akar akkor így is megy. -
Motion_Blur
félisten
-
!Overdose!
őstag
-
qdak
addikt
az elejet azt ertem, de pont nekem nem tudnad eladni a puntot
es nem tudnal meggyozni h miert jobb es lehet h igazad van, de ez kb olyan mint 1 no valasztas, ha vkiert be vagy indulva, nem nagyon fog erdekelni, ha a masik jobb adottsagokkal rendelkezik, meg akkor se ha a kicsikebe tobb a km -
qdak
addikt
erre nem tennem a kezem:
,,Aki egymillióért vesz autót, az valószínűleg –
persze melléfogásokra itt is van bőven esély –
egy százasért rendbe tudja tetetni mindazt,
ami hibás a birtokba kerülés pillanatában,
majd az elkövetkező három-öt évben csak a
szokásos, éves karbantartásra kell számítania.'' -
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó KTM női bicaj!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest