Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
upsyka
aktív tag
+ tdci
nem szeretnék vitát elindítani,de melyik a kisebbik rossz?:
1, benzines,ahol "apránként" fizeted ki a többletet egy turbós dízelhez képest fogyasztás terén2, turbodízel,amivel spórolsz az üzemanyagon,viszont nagyobb a meghibásodás esélye - tutbó,lendkerék,common rail - és egyszerre kell 4-5-6,esetenként több százezer forintot kifizetned nagyhírtelen...
nézőpont kérdése és embere válogatja,de amikor a szerelő odaadja a kalkulált összegről a papírt,kikerekedik az ember szeme,mert ugye senki nem teszi félre azt a pénzt,amit a benya vs. dízel fogyiból megspórol,mert inkább többet autókázik...
de tényleg embere válogatja kinek mi,csak utána meg hallgatjuk a sítást,hogy milyen szar a turbódizel....mert az emberek 80%-a nem tudja cgondozni a lelkét.... -
Olvasd el a fenti hsz.-em és értelmezd. Nem írtam olyasmit amit te írsz.
Az 1.6-os dieselt egyértelműen a kis turbó menti meg, nélküle halott lenne, ha raksz mellé egy 6-7 sebességes váltót, akkor még dinamikusan is autózható. De én gyorsulási versenyre akarok szerinted járni egy diesel Passattal? Egy ilyen motornak meg nyomni kell hogy menjen, nem fogsz te sok üzemanyagot megspórolni, azt garantálom, ha dinamikus autózást szeretnél kivitelzeni.
Egy mai modern dízelnél negyedmilliónál ki kell cserélni egy turbót vagy egy kettőstömegű lendkereket? - Használatfüggő, általában hamarabb, ismerős autójában 30 ezernél már cseréltek.
Azt hiszed a mai közvetlen befecskendezésű turbós benzinesek jobbak? - Nem hiszem, de jóval egyszerűbbek, olcsóbbak az alkatrészek.
-
-
-
-
Kornel
veterán
és ezeknek jogsijuk van.
az orvos ilyenkor hol van, hogy alkalmasnak minősíti?apámmal történt egyszer, hogy egy telegyógyszerezett vénember majdnem elütötte egy parkolóban... de szó szerint, arrébb kellett ugrania. a vénemberben vagy 5 fajta gyógyszer volt, rosszabb, mintha drogozott volna. persze orvosilag alkalmas volt a vezetésre. papíron.
-
fokukac
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Elbeszélünk egymás mellett. Szó sem volt 5gen-ről. Lehet, hogy te arra gondoltál, de én végig angol Civic-ről beszéltem és aero is azt hozta fel. Az 5gen az siralmas, igazad van.
Ezeket a törésteszt videókat én is megtaláltam, de nem szeretek kép, illetve videó alapján ítélkezni. Jobban érdekelne, hogy milyen erőhatásokat mértek a tesztbábúkon. Törjön, hajoljon a bódé, csak védje meg az utasokat.
-
!Overdose!
őstag
Komolyan úgy viselkedsz, mint egy kamasz kölyök! Ha nem tudnám, hogy felnőtt ember vagy véleményem szerint általában jó meglátásokkal, akkor el is hinném.
Vegyük sorra:
- Az angol Civic (mert erről volt szó, illetve EuroNCAP törésteszt) miért lenne kevésbé biztonságos, mint az általad kedvelt német kor és kategóriatársai? (Golf III, Astra F, Escort) Ezek közül csak az Escort-ról és a Civic-ről készült törésteszt, mely szerint a Civic sokkal biztonságosabb frontális ütközés esetén, oldalról kb. egál.
- Nyomaték? Az nincs sok. Ahhoz, hogy menjen keményen vissza kell váltogatni és forgatni, viszont nem fogy el felül sem. Valaki ezt szereti, valaki azt. Egyik sem rosszabb a másiknál. Kevés olyan kis köbcentis benzines van, amelyik alul is és felül is húz, persze ez lenne az igazi...
- Alkatrész? Valóban drágább a fent felsorolt modelleknél, de szerintem még bőven a józan ész határán belül van. Civic-hez is van olcsó utángyártott alkatrész, de köszönöm én nem kérek belőle.
- Rozsdásodás? Az enyém közelít a 15. évéhez és a hátsó sárvédőíveken még nyoma sincs a rozsdának. Az első sárvédők alján viszont kezd megjelenni a felületi rozsda. Az alja egyébként hibátlan. Ez a rozsdásodási hajlam sehol sincs egy F Astra-hoz, pláne egy Escort-hoz képest. A Golf-ot ilyen szempontból nem ismerem.
Persze, hogy nem tökéletesen. Egyik autó sem az. Jobb-e a fenti németektől? Az én szempontjaim szerint igen, neked vagy másnak nyilván nem feltétlenül. Nem is kell, hogy az legyen. Mindenesetre valótlan dolgokat állítani továbbra sem látom értelmét sem erről a típusról, sem másikról. Könnyen megtévesztheted vele a kérdezőt és a végén még el is hiszi, hogy egy igazi német autó, egy Ford Escort biztonságosabb, mint a pillekönnyű (1100 kg) Honda...
Sztereotípiák, ugye-ugye?
-
!Overdose!
őstag
Az enyém már nem olyan pillekönnyű. 1100 kg és értékelhető eredményt kapott EuroNCAP-n is. Persze biztonságosnak nem mondanám, de kor és kategóriatársaihoz képest elfogadhatóan szerepelt.
Mellékesen jegyzem meg, hogy a Honda utálatod már odáig fajult, hogy a valótlan állításaiddal félrevezeted az érdeklődőket. Van ennek értelme? Szerintem semmi. Peace.
-
!Overdose!
őstag
Egyetértek. Bár szerintem ennek nem a Golf lesz a vetélytársa, mert aki japánt szeretne az japánt is fog venni. De a Civic 1.6 i-DTEC 6,2-ről indul listaáron és hamarosan jön a kombi. Ha nem lesz nagy felára az 5 ajtóshoz képest és igazak a Papp Tibi által megszellőztetett fogyasztási adatok, akkor nem tudom ki fog Auris HSD-t venni.
-
zoo8800
veterán
Prof. Winkler Úrnak kicsit elborult az agya.
Vezettem már ilyen motoros hibridet. Közel sem ennyire fos, mint ahogy írja. A motor béget és szar hangja van, az OK, de megy, ha nyomod neki, lehet vele előzni. Csak nem érezni, mert a motor hangja alapján nem tűnik fel, hogy gyorsul a kocsi. -
whitezo88
nagyúr
hét ez borzalmas. minél többet nézem a műszerfalat, annál rondábbnak hat.
De akkor ezek szerint a Toyota úgy gondolja, egy szélső szellőzőnek süvítenie kell, ha bezárják, mert mindhárom tesztautóban süvített. Kis gyakorlás után el tudtam játszani a rostéllyal a Pásztorok, pásztorok kezdetű dalt a középső beömlő megfelelő tekergetésével.amúgy az a bőrbelső is ilyen olcsó műbőr-textilbőr kinézetű... a varrásról nem beszélve.
-
MunezXBK
nagyúr
Borzalmas, mit összebéget. A kis gáz fogalmát nem ismeri, óvatosan nyomjuk a pedált, semmi, semmi, még mindig semmi, aztán hirtelen BEEEEEEEEEEEEE! Imádom a birkákat, az ostoba tekintetüket, a békés természetüket, a seggükön összefosott bundájukat, de nem véletlen, hogy nem a bégetés kedvéért tartjuk őket.
-
aphra2
senior tag
Fogalmam sincs , azért kérdezem , de majd rákérdezek taxisoknál is , ott úgyis terjednek a hírek mint a futótűz .
Mágus2 (#53878) fiatnál is van azonos köbcentishez egy és kéttömegű , csak épp a váltó más , lazább az illesztés . és a kiváltó szett miatt csörög zörög a váltó , működik , nincs baja csak a hang zavaró, vmi ilyesmit olvastam nemrég,.. lehet VW-nél nem variáltak .
-
DeFranco
nagyúr
Ezzel lehet aztán belevágni fényes nappal az éjszakába
(pam-pam)
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Lekoccolta 30-cal, na puff, ilyet bárki benéz, nem ez a közveszélyes.
Inkább a sok fogalmatlan gyökér, akit nem tudsz kivillogni 3 sávon a középsőből, aztán észbe kap, hogy "bassszki, itt van még egy sáv jobbra", és ráhúzza, mint kamionos az "akciós pacal" tábla esetén a lehajtósávra 3 bringáson és két motoroson át.Illetve a másik idióta barom miatt majdnem lezúztam a kocsi orrát. Mekkora hülyének kell lenni ahhoz, hogy valaki pályán, a belsőben, előzés közben elvegye a gázt? Mész a külsőben, előtted a kamion, mennél ki balra. Arra számítva, hogy már rég megelőzött, de nem, még mindig nem sikerült, aztán meg lehet vészfékezni a kamion előtt, mert a baromja szépen belassított melléd. Aztán meg persze nem érti, hogy miért anyázok dudálva...
Jellemző, hogy 1500km-t vezettem a hétvégén, abból 1100-at külföldön, és csak itthon akartak megölni.
-
footy
addikt
150-ről tovább gyorsítva egy 2literes szívómotor is pont annyira kevés, fél nap alatt elvánszorog jó esetben 200ig
Nekem a kocsi hamarabb fent van 150-ről 170-en mint 120ról 140-en. 2.0 benzinnel
hegyredombra felfelé mentem 190-et úgy, hogy még húzott volna, csak az asszony parázott. Szóval nem kell leírni a szívó benzinest, nem beszélve arról hogy a váltón nagyon sok múlik ilyen helyzetekben. -
EQMontoya
veterán
A 110 lovas ősdizel Ibiza és a 90 lovas kombi Passat között nagy a különbség. Pont azok szoktak villogni, akik 3-mal mennek gyorsabban...
Kihúzódok előre jobbra, tartom a sebességet, nem bír megelőzni, jön a következő kamion, visszamegyek elé, és villog. Hát ha nincs kraft, nem kell izmozni...
Btw megnézném azt az 1.9 tdi-t, aminek 200 fölötti végsebessége van chip nélkül.
A 101 lovas Ibizának pl. 190km/h.
-
hobizoli
nagyúr
tegnap jott a pogramozo arc, allitgatta az autot, hat 4.ben viszi a ket kilot... termesztesen a nemet autopalyan tesztelve
mondjuk a 2 honapos vizhuto a muanyag oldala osszeillesztesnel aszondta kozben, hogy anyamat, ugyhogy ott be is fejeztuk
van is benne mar vagy 150km
alig van meg rajta csak par szunyoghulla... -
-
-
-
Xero
nagyúr
Jogos. Én vagyok már a fáradt, hogy nem vettem figyelembe a 0-100-at. Ott valóban vajmi kevés szerepe van, csak problémát okoz.
(#52990) ReSeTer: Lévén nincsen igazán nagy légmozgás még 0-100-nál, így pont semmit nem ér a leszorító erő. Ráadásul a rajtnál, ahol a legtöbb idő elmegy, ott végképp semmi értelme. Minél nagyobb tapadó felület és megfelelő terhelés kell. Nyilván a gumik nyomásával is kell játszani, hogy a kipörgést némileg kiküszöbölje a gumi gyűrődése/elforgása a felnin. Ezt mondjuk egy pro drages talán jobban el tudja magyarázni.
De mindjárt rákérdezek egy hozzáértőnél pontosan.
-
varsam
őstag
Nekünk volt kb 15 éve. Jó kis autó volt, könnyű is, ment is, jól is evett, baja sem volt, már amire emlékszem. A könnyűség átka viszont egy ütközésnél meglátszott, kb 15-20-al jött belénk egy autó, jobb elejét kapta el szemből (mindkét autó ennyivel ment, le volt fagyva az út), én a jobb hátsó ajtót már nem tudtam kinyitni úgy gyűrődött minden, az ablakom másztam ki, totálkár lett a vége. Nem sérült meg senki komolyan, de nem akarok belegondolni mi lett volna ha 50-el megyünk, vagy többel...
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3010
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest