Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #125674 üzenetére
2.0dci-vel venném, ekkora bódéhoz kellenek a nyúlmókusok. talán mycso volt belemélyedve a témába, de lehet tévedek. de az megvan a típusról, hogy abszolúte alulértékelt, megbízható cuccok.
ez meg eléggé szívecske. nem kellenek nekem drága autók, de egy húszállásos garázst meg tudnék tölteni ilyen olcsó autókkal -
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #125671 üzenetére
nézd meg a szerkesztett részt is.
lopás ellen nincs orvosság. én pl ezért is veszek olcsó és nem csillivilli autót, mert ezt nem akarják ellopni, de ha mégis, akkor nem a többévi hitelemet lopták el, hanem két komolyabb bringát.
na de ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz
menj el egy nagy telepre vagy leginkább a nagykőrösi piacra, üld végig az összes típust, ami árkategórián belül szóba jöhet és vedd azt, ami a legjobban tetszik. a szopási rizikófaktora nagyjából mindnek ugyanaz, ha nem konstrukciósan betegágy motorral veszed. -
válasz
Kornel #125667 üzenetére
1.4 TSI lánc: enyém a 2 év alatt végig produkálta, hogy a reggeli hidegindításkor az esetek kb. 50%-ában zörgött 1-2 másodpercig. Eleinte jobban zavart, de ha nagyon megnyúlna a lánc, akkor dobna hibakódot - ez nem dobott, és ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani.
Félre kell tenni ~ 200 ezer forintot, abban benne van az vezérlésállító fogaskerék cseréje is. Viszont ha ezt az alkatrészt nem kell cserélni, akkor kb. 80-ból (50-100 között valahol) megoldható a vezérléscsere, gond letudva. Itt a fórumon belül tudok ajánlani hozzáértőt aki 220-ért cakkpakk cseréli gyári cuccal.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #125660 üzenetére
se a bimmer, se az opc nem felel meg a szempontrendszerednek (fogyasztás, karbantartás). szerintem vegyél egy megfelelő állapotú és futású Swiftet vagy SX4-et (csak ne szedánt az istenszerelmére
) GS felszereltséggel és a legnagyobb kommersz motorral, aztán pár évig le van tudva a dolog. Swiftben az 1.5-höz még a sportfutómű se butaság, lehet vele gokartozni akkor.
Amúgy 2M-ig 2007 utáni Alfa 147 is belefér, ha bele mersz ülni valami olasz foskupacbabtw fiat bravo, grande punto, lancia delta is belefér 2,5M-ig. H asztmát semmi pénzért nem vennék, nem hogy OPC-t jó drágán, mert az alap nagyon buta, szerintem dizájnban a leggyengébb astra mind közül. BMW-ből ennyiért max e46-ot vagy e39-et nézz, ilyen fapad+ e90-ért sem adnék pénzt, főleg nem 320i-ért. ennyiért melósautónak vennék e90-et, dízellel, ha megkövetelné a munkám.
de továbbra is tartom magam ahhoz, hogy be kellene hitelezned a vitarát, mert akkor legalább nem pörögne az agyad a faszságon, lenne egy pöpec új autót, amit fillérekből fenn tudsz tartani, alacsony az értékvesztése és keveset eszik és kellően felszerelt is. csak döntsd el, hogy 5 évig benne ülsz-e legalább vagy elkezdesz majd vakarózni két év múlva másik kocsiért...ja, toyota már egyenszar az első auris, második avensis óta. ugyanolyan problémásak, mint bármi más.
btw ha nem lennél ennyire évjárat és km-mániás, akkor lehetne értelmes autókat is ajánlani neked, de így nagyon nehéz. csak egy példa, renyó laguna3, 2,5-ért hétzenés darabot kapsz értelmes motorral és nem világvége futással, plusz nagyon rágyúrtak a minőségre, megbízhatóságra. masszívan alulértékelt típus, jó vétel. aztán akkor 3 gyerekig be vagy védve autóval.
1.4tsi 122 lovast próbáltam kézivel és dsg-vel is, csak utóbbival venném. azzal sokkal használhatóbb, erősebbnek érződik, mint kézivel, nekem azzal nagyon nem jött be, viszont a dsg-vel egész potens volt, bár nem villám, de közlekedni elég. -
-
válasz
Kornel #125660 üzenetére
Nem rossz, ha hétköznapibb motort, de minőségibb belsőt keresel, akkor kukkants meg egy Golf 6-ot is.
Augusztusban 2,3-ért adtam el a 2009-es 1.4 TSI-t.2 év alatt ezekre költöttem gumin, olajon és szűrőkön felül:
- 4 db gyertya (~12 e.)
- 1 db gyújtótekercs (8 e.), gyertyacserekor szállt el, béna volt a szerelő
- gyári szoftverfrissítés (7 500)
- hátsó fékbetét (passz, kb. 15)
- szívótraktus vegyszeres pucolása 18 ezerért, vélhetően felesleges volt
- kellett volna bele - de nem jutott időm foglalkozni a kérdéssel - FM zajszűrő 4 ezerért, mert beázott egyszer.(Vettem bele gyári bőrkormányt 15, gyári bőrváltógombot 5, gyári alufelnit 65 e., de ez a pimpelés kategória.)
160-ig jól fogyaszt, nyugodt országút @100: 5-5,5 liter, autópálya 120-150 között ~ 7-es átlag.
Szerk: úgy vettem, hogy kb. 3 hónapig lesz meg, végül 2 évig megvolt és ma is megvenném.
Szerk2: nyáron néztem E90 BMW-t , még mindig eladó, de a Golf után kicsi és olcsóbb hatású volt. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #125647 üzenetére
Le kell benne cserélni a váltóolajat és semmi gond nem lesz vele, ez már a 6 sebessegées Geratronic.
Pont ma gondolkodtam rajta, de nem azért mert eladnám, csak h mi lenne ha mégis.
Téligumival, 16-os gyári lemezfelnivel, gyári dísztárcsával, gyári rádióval 3,2 alatt nem húzom fel a garázst sem. 17-es Tucana szettel, 2000-et futott szőrös Sportrac 5-ökkel, navis okosfejjel, tolatókamerával legalább 350k +. Szóval marad. -
válasz
Kornel #125638 üzenetére
Nem kell kilépni a Hondából szükségszerűen. Ha elég a 3 ajtó akkó ne: [link]
Ha mög bétyárkonni akarsz és hely is kő. Mongyuk itt bő 1 literrel több az átlag. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #125519 üzenetére
Óó, a Legacy mk4 nagy szerelmem.
Azért megpróbálok elfogultság nélkül írni róla.
- 2.0i nem rakéta. Forgatni kell de akkor eszik és az awd miatt elég sok ló elvérzik. Álló rajtból jó de lendületből kb annyit tud mint egy 1,8-as ufó Kuvik. Fogyiban olyan 9-10 litert bekér vegyesben a 165 lovas változat, a 137 lovas az egy literrel kevesebbet eszik de az tényleg nagyon nem megy. A gázosakat felejtsd el. A gyári gázos (csak németeknél forgalmazták) jó de drága és macerás a karbantartása, az utólagosokkal meg sok szívás van (pl hengerfejesedést okozott sok esetben).
- 2,5i-t csak Outback-be raktak itthon (széria a felező), azzal a motorral jobb választás sokkal nyomatékosabb cserébe az hajlamos az olajat csipegetni (hengerfejesedés is gyakoribb mint a 2.0-nál).
- 2.0D-t kerüld belőle azok sz@rok tényleg nem véletlenül van benne a top 20 rossz motor között. Az injektorok korán halnak és horror ár a csere, a főntengelyük se tartós és az is sokat eszik ((dízel viszonylatban) 7-8 liter).
- 3.0i az nagyon megbízható és tartós (gyári vezérlés csere periódus pl 200k km) de az vegyesben normál használat mellett is 11-12 litert bekér. 3.0-ból van Spec B. az gyárilag tuning féket meg futóművet kapott (Brembo&Blistein).
- 2.5GT az egy 2.5i amire rádobtak egy IC-t meg egy Csiguszt gyárilag. 260 ló, sajnos ez ritka mint a fehér holló és kb 200k-t bír a motor gyári felállásban mert ebben is szívó 2,5i- öntött alu hajtókarjai vannak amik egyszerűen nem bírnak ekkora terhelést tartósan. Újra fűzni meg nem 2 fillér...Szerviz igény (2.0i-re írom az árakat):
Kis revizió 10-15k km (olaj, szűrők cseréje): 40-50k
Vezérlés csere 100k km vagy 5 év: 180-200k (100k-t bírnak a gyertyák is, iridium magos NGK a gyári 4k/db)
Váltó olaj és diffi olaj csere 60k km: 20-30k
Kettős tömegű csere (kuplunggal): 380-400k -> egy tömegű kiváltó szett 190-200kNe kérdezed meg miért raktak egy boxerbe kettős tömegűt...
A féktrácsa hűtése elégtelen ezért nagyon hajlamos a vetemedésre ami felszabályozással sem lehet orvosolni (olyan 30k/db-tól indulnak a tárcsák és olyan +30k a betét garnitúra).
A kerékcsapágyak jól bírják (40-50k/db) a futómű sem háklis de ezeken az utakon az se örökélet nyilván. Maga a karosszéria ha nem volt törve nem rohad. Az összes Legára 12 év átrozsdásodási elleni gari van gyárilag.Kötelezőkön kívül nem kell rá költeni, nem elromlós. Jah és ha ez számít a 2007 előtti Legákban nem lehet dönteni a hátsó ülést. Az összeszerelés nagyon jó, az összes Japánban készült bár azért nyekeregni szoktak benne a műanyagok. Cserébe nem málik el mint egy Passat.
Ilyet a jó 4wd rendszer miatt és/vagy szerelemből vesznek.
mod:
És most ne kérdezd meg én miért vettem Subarut, mert így vissza olvasva a posztot nem olyan meggyőző a kép.
-
-
w333
félisten
válasz
Kornel #125510 üzenetére
Gondolom már ez is Kia Ceed túl drága ?
Kb. 2 hete egyik ügyfél autóját vezettem, ugyan ilyen mint ez és meglepően jó ... kuplung, váltó futómű nagyon harmóniában van (igazi városi cirkáló) keveset fogyaszt, csendes, jól megy, a fűthető kormány a legjobb találmány, és jó kis komfortos autó (a fenntartása is baráti) és ugye ezek még garanciálisak
A régebbi modell viszont nekem külsőre és belsőre sem tetszik (kicsit fapad)
(#125514) Qru
Jól gondolom hogy neked is Legacy van / volt ? vagy keverem a szezont a fa ...
-
w333
félisten
válasz
Kornel #125508 üzenetére
Gondolom ez már nem fér be a keretbe ... Accord
és diesel autó sem kell, viszont ismerem az autót új korától és tényleg valós km + szakszervizben van szervizelve, nagyon megbízható és elég extrás is (csak ajánlani tudom)
(#125510) kornelka
És egy összkerekes Legacy ? nagyon harapósok azok a Bexer motorok !
Ha egy igazi minőségi japánt keresel, SX4 ehhez képest egy játékautó !
-
w333
félisten
válasz
Kornel #125503 üzenetére
Hát ez már nem az a japán Toyota minőség
Volt egy futár srác nálunk és ő nagyon nagy Toyota fanatikus, kb. összes Toyota Corolla megvolt neki ami csak létezett, az előző széria -t váltotta egy ilyenre amit most nézel és hát elmagyarázta a problémáit, 0 km -s Sakurából vette automata váltóval amit kb. 1 hét után vissza is vitt és kicserélték egy manuális váltósra mert az automata annyira takarékos volt hogy egy nagyobb emelkedőn kb. nem bírt felmenni na de nem is ez a lényeg, szóval kicserélte egy manuális váltósra ami 5000 km alatt megette az olaj felét (hetente nézte az olajszintet, elvileg gyári hibás volt garanciában motort cseréltek benne) majd magyarázta hogy nagyon megbánta mivel recseg ropog az egész belső, az ülések nyikorognak, az ajtóknak pléhlemez rezonáló hangra van becsukáskor, az ajtóban lévő flakon (üdítő, víz stb.) nem jó mivel az 1L -s nem fér bele, viszont a 0.5L -s pedig lötyög benne ... nem tudom azóta mi van vele rég láttam már de mondta hogy lecseréli egy Golf 6 -ra vagy Kia Ceed -re mert ő nem ezt a minőséget szokta meg mint japán autó szóval csalódott benne, nagy precíz ember és szerintem teljesen jogos a felháborodása
Annyit sikerült kiderítenie hogy ezeket a modelleket már Afrikában rakják össze !
Szerk.
De nem értem miért nem veszel egy jó kis Accordot ? vagy egy Legacy -t akár
(#125508) kornelka
Sajnos ez így van, talán még a Honda akik tudnak japán minőséget gyártani !
-
w333
félisten
válasz
Kornel #125449 üzenetére
Miért nem veszel egy ilyen szép ... RS Octavia -t ? Link és Link
Ismerősömnek pont ugyan ilyen van ... Black Edition nagyon elégedett vele !
Ő nagyon jó áron vette, van már benne több mint 220 ezer és hibátlan, az alkatrészek sem vészesek ... megbízható, pénztárcabarát autó
Ha jól tudom kb. 3 éve van meg neki, kötelezőn kívül soha semmi baja nem volt !
-
TayRol
nagyúr
-
válasz
Kornel #125449 üzenetére
Olaszban félek csak az alfa giulietta az ami kinéz valahogy kivül-belül. Nekem még tetszene is. Csak valamiért sokat kérnek érte. A Bravo anno tetszett, de mikor a civic-et vettem eszembe se jutott. Nemtudom miért... Igaz a Giulietta sem, de az akkor még vadi új volt.
-
w333
félisten
-
válasz
Kornel #125434 üzenetére
2008-as. nyilvan egy uj koraban 2-3 millio forinttal dragabb auto finomabb szerkezet, ezzel nagy ujdonsagot nem mondtal
de en elegedett vagyok vele. teszi eddig a dolgat, napi 220 kmt elfuvaroz es palyan is egesz baratsagos 6 koruli a fogyasztasa. tovabba se kettostomegu nincs benne, se reszecskeszuro. jo vetel volt
siman benne van, hogy nem hondara cserelem majd, hanem uj ceedre, abbol mar nagyon pofas a 3 ajtos valtozat.
-
válasz
Kornel #125428 üzenetére
februar elsejere kellett az auto, es nem akartam centizgetni, hogy vajon beesik-e addig egy jo vetel civicre vagy sem. egy jo ceed befigyelt es elhoztam
egyebkent nem bantam meg, mert jelen helyzetemben esszerubb dontes volt ez. a 2.1-2.2 millioert hirdetett civicecre a kotelezo csereken kivul is ra kellett volna kolteni 100-300k penzt, erre pedig semennyit. eddig
mert a kezifeket meg kell csinaltatnom, meg a csomagtarto teleszkopok cseresek valoszinuleg.
-
válasz
Kornel #125189 üzenetére
Tizeniksz évet dolgoztam gépjármű-finanszírozásban (sales, kockázatkezelés); addig nyújtózkodom, amíg a takaró ér, kizárólag kp-re vásárlok, lakáscserénél vettem fel kb. 20%-nyi hitelt, 5 évre, forintban.
Viszont azt mondom; biztos, tisztességes keresettel a hátad mögött; és úgy hogy szereted az autókat; inkább vegyél fel 1-1,5 m hitelt rövid, 2-3 éves futamidőre és legyen olyan autód ami tetszik (pl. Vitara), minthogy muszájból túl nagy kompromisszumokat köss.
@Qru: nekem az mk1 City égett bele a retinámba - mindig egy Moszkvicsra asszociálok.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #125143 üzenetére
Ha Volvo vonal: [link], [link], [link]
saab: [link]lexus [link]
btw cascos pénzből berakni a kezdőt egy vitarába és 2-3 év alatt kifuttatni a maradékot?
tomiii: családinak vennék 159 sw-t, de a 156-hoz képest annyit hízott, hogy huligánautónak már nagyon kövér. persze a kategórián belül zseniális a futómű, de közel se az a gokart, mint a régebbiek voltak. asszony meg nem akar alfát, úgyhogy neki majd volvoja lesz egyszer
-
-
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
Kornel #125153 üzenetére
De csak pozitívan!
Rúgót már nem kell venned bele...
Illetve, remélem még igen!
Esély kicsi, de hátha!Nem tudom mennyire OFF itt, de ha már "szóba jött" a CASCO...
Ha online "kötök", az mikortól lesz érvényben?
Most nagy hirtelen azt sem tudom, hogy melyik biztosítót válasszam, annyi van, mint égen a csillag.
(rájöttem eléggé, ez nem az "ótós-topic, hanem a "milyetvegyek")
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #125075 üzenetére
Az also es kozep kategoriaban gyakorlatilag megszunt az ertekvesztes a par eves autoknal, foleg a benzineseknel, kis futassal.
No, lássuk az esetemet. Octavia combi 2012 L&K. Lista ára 30 000 euró volt 2012-ben. Én 13600-ért vettem tavaly januárban. Akkor azt mondod nem vesztett semmit az értékéből 3 év alatt? Azért kicsit nézz szét a piacon, mielőtt félrevezetnéd a népet. Az, hogy tartják a 20 000km-t futott benzineseket magas áron, nem jelenti azt, hogy sikerül nekik el is adni. Inkább veszek egy pályáztt autót, ami 130 000km-t ment három év alatt, mint egy városi rövid utast 20 000km-vel sokkal drágábban.
-
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #125075 üzenetére
Nekem azért vannak igényeim.
Utálom a kopogós anyagokat, és a műszálas/ szálasított tejfölöspohárból szőtt üléseket is.
Masszázs nekem sem kell, fűtés igen, plüss vagy bőr és pár elvárható kényelmi extra.
Ha van 3-4 millióm egy ilyen bulira, akkor nem fapados Ceedet és buta Scrosst fogok venni, hanem 1-3 éves levetett középkategóriát, vagy igényesebb alsó-közepet (A3, 1, Giulietta stb).
10 évet túlzónak tartom, mármint, hogy addig gondtalan az élet, de ebből a szemszögből, az én életem miért lenne megnehezítve egy 1-3 éves "prémiumabb" alsó-középpel?Különbözünk, így szép.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #125073 üzenetére
X pénzmagból többet kapsz egy 1-3 éves autó esetében, mint egy újban, magasabb kategóriát, jobb általános minőséget stb.
Nem feltétlenül roller egy használt pár éves, viszont az értékvesztést már nagyrészt letudta.
Nem is tudom, hogy hol volt egy 1,5 éves A6 teszt, tízen millióval az új ára alatt, csak azért mert használt. -
-
-
8th
addikt
válasz
Kornel #124686 üzenetére
Igen. Az sokkal jobb. Az javítható felújítható a siemensek zöme nem, ráadásul nemcsak, hogy javítható még olcsóbban is mint a siemens cuccok. Egy siemens féle common rail befecskendező ha elmegy vadászni az általában azonnal visz magával még egyet de akár mindet egyszerre. Bosch rendszernél ez elképzelhetetlen. Siemensnek meg kellett volna maradni a konyhai vízforralónál meg a mosógépnél, ahhoz értenek.
-
válasz
Kornel #124693 üzenetére
Ahogyan az is tény, hogy a megmondhatatlan km-res VAG retteneteim soha nem hagytak ott.
Azt kellene végre elfogadni, hogy minden márkának van jó és rossz konstrukciója. És minden autót tönkre lehet tenni egységsugarú júzernek. Kivétel nélkül. Illenők azt is figyelembe venni, hogy aki megszívja, mindig hangosabb mint aki elégedett.Az sem lenne rossz, ha végre eljutnánk oda, hogy tiszteljük egymás véleményét, pláne ha nem a haverom apukájának a negyedunokatestvérének a szobatársa elmondásából "tudnám", hanem valós üzemeltetési tapasztalatból.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #124547 üzenetére
Már többször gondolkodtam, h ezeket a kérdéseket vajon tényleg hétköznapi emberek írják, vagy saját maguk 5 sör után, csak h legyen egy vicc rovat is?!
Elképesztő mennyi ostobaságot tartalmaz egy egy ilyen kérdező levele, de egész jól bírja idegekkel. Viszont benyomhatott volna nekik mondjuk egy ilyet.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #124547 üzenetére
ja, aztan reccsen a 20 eves Polo-val, akkor jo esetben kivagjak feszitovagoval, rosszabb esetben berakjak zsakba
az mk2 Megane-nak meg mondjuk pont eleg jo a NCAP tesztje, meg kenyelmesebb is, meg valszeg sokkal kevesebbet is futott, mar eleve a fiatalabb mivolta miatt is...adagolos TDI meg hagyjuk mar, ostechnika 201x-ben
olyan, mintha benzinesbol a karburatoros* autot ajanlana
lassan tobb kerul hozzanyulni, mint egy modern rendszerhezamugy pont az a vicc, hogy egy rendes(!) adagolo felujitas, nem koklereknel, amibe mar siman bele lehet szaladni egy-ket-par 3-400k km-t futott TDI-vel, az lazan benne van 90-100 rudiban
(es akkor meg nem is egy tuning adagolorol van szo, mert az a masfelszerese/duplaja ennek)
ennek a harmadabol-negyedebol kapsz egy CR pumpat, de a felujito keszlet is meg sokkal olcsobb
a TDI csucsok csereje, ha becsopog meg beallittatasuk, hogy egyforma nyomason nyissanak sem olcsobb semmivel mara dCi-ben is egy a lenyeg: az olaj legyen RENDESEN(!) cserelve benne evente vagy 10k, max 12km futas utan, a gazolajszuro meg evente
akik nem tartottak be a gyari, nagyon optimista, marketingesek altal kitalalt 30k km-s ajanlast, hanem ezt a modit kovettek, azok jol jartak
*multkor beszelgettem egy benzintunneres mukival, hogy hengerenkenti pillangosor (ITB) meg vmi zsiiiiirfain Weber karbik ujan(!) mennyibe kerulnek
horror ar, ha ujan veszed
csak az ITB ~200k, a Weber DCOE 45-k darabja 120k (2 hengerre), mindez az USA-bol jonne, azaz plusz p&p+VAM+AFA
430-440k(!) +posta, +VAM, +27% AFA... kozel 6 kilo
persze lehet venni kinai ITB-ket is olcsobban, ami legtobbszor nem meretpontos, es falsot sziv meg modosittatni kell vmit rajta, ami plusz love
bazze, a 4 injektor egy Walbro AC-vel meg egy nyomasszabalyzoval az otodebol kijon ennek szinten ujan, sot, ha melle szamolok egy standalone ECU-t is, akkor sincsenek egy arban, mert a karbis+ITB-s megoldas siman dragabb marad
mirol beszelunk?es az injektorokkal meg a ECU-val olyan dolgokat meg lehet csinalni, amit a ITB+karbikkal sosem
-
-
válasz
Kornel #124510 üzenetére
De legalább 4x4 és lehet vele riogatni mindenkit h mennyire sz@r
(#124511) Tothgera30: Próbáljatok meg kint körülnézni
Teddy sem itthonról van, és a csóka elég őszinte volt, aminek a fejébe jó áron hirdette. Itthoni üzembe helyezéssel (2x kiutazás költséggel, mert először ugyí meg is néztem) együtt is a hazai árak alatt maradtam kb 15%kal!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Kornel #124130 üzenetére
Persze tudom, csak az elv zavar engem, hogy ilyenekre vetemednek hígítás stb. tudom hogy mindenki csinálja mert olyan mennyiségről van szó általában amit mezei ember nem ér fel ésszel, de azért benne van az is hogy kiteszik az embert balesetnek is, ez persze "lazább" eset.
-
Primary92
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest