Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
Kornel #126711 üzenetére
Mondjuk ez legalább szép, szemben a
rondáHondával.De most komolyan, nyilván ízlések és pofonok, de mi ez a Honda-fetisizmus? Már az UFO-Civic előtt sem értettem, de azóta meg aztán végképp nem. Az edzőterem előtt van kiállítva egy közel 30k EUR-s sötétkék példány, de olyan bűnronda szegény, hogy nem győzök naponta elrohanni mellette, hogy minél kevesebb időt kelljen a közelében töltenem...
p
-
válasz
Kornel #126698 üzenetére
A 2.2 nagyon kevés. Van mit kicserélni rajta, de ha nagyon megerőltetem magam sem tudok összehozni 600'000 Ft-nyi összeget ami ezt indokolná (na jó talán márkaszervizben, de mint tudjuk az nagyon nem valós és reális). Felajánlottam 100'000 engedményt és még talán, hangsúlyozom talán hajlandó vagyok apróbb engedményre. Minden karcolásról és kifogásolható részről fotót küldtem, semmit nem titkoltam. Max vesz ennyiért egy 2.5-s rollert
(#126701) MunezXBK : de mit kezdjek egy 2003-s borával, még ha be is számítom? Nem is traktor, nem is elég tágas
-
-
-
parandroid
félisten
válasz
Kornel #126675 üzenetére
Akárki akármit is mond, azért megjelenésre és beltérre is prémium egy 3-as, még ha kicsi is - bár neked gondolom a hátsó üléssor olyan mindegy, elöl meg elég tágas. Csak az az imázs...
Érdekes amúgy, hogy mennyire nyomott a 2l-es benzines ára, ugyanez a 320d motorral szerintem 1,5-2x drágább lenne. Hiába, németeknek is megvan a maga baja - meg 20-25 centtel mindig olcsóbb a gázolaj literje... Ráadásul ez azért 100 km-enként egy jó 2 literrel többet is fog benyakalni, így meg 2-3 év alatt összejön azért a matek, ha eleget mész.
A gondok inkább akkor kezdődnek, amikor el kell benne kezdeni ezt-azt cserélgetni, azért egy lengéscsillapító, vagy szilentek, vagy akármilyen klímaalkatrész, esetleg elektronika a BMW-nél elég súlyo összegekbe tud kerülni egy Szuzukihoz képest. De mindegy is, hiszen elég, ha szereted, és akkor úgyis örök élet, meg egy nap, csak cserélj benne hetente olajat.
De nem is értem, mit koptatom a billentyűzetet, ezt mind tudod magadtól is.
rvilike: Nekem azért az a 1,5 literes turbós, amit az egyesek, meg a Minik kapnak eléggé bejövős cucnak tűnik, hiába háromhengeres. Vagy ugye ott a négyhengeres hetes a kiegészítő villanymotorjaival. Kíváncsi vagyok, mikor szivárog le a technológia a kicsikhez (1-es, 3-as, Mini) is, az esz még érdekes dolog, ha elkezdik azokat is nyomni hibridben.
p
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #126612 üzenetére
nem vennék ilyet. számomra nagyon csúnyán öregszik a formája kívül-belül
az új kodo-sokban bízom, hogy tartani fogják magukat, de azt hiszem ez is csak hiú ábránd... a mostani hatosnál is sokkal frissebbnek tűnik a fl-es formája, pedig alig változott valami...
plusz ez nem annyira szorosan autóvevős és kicsit vitaindító, át lehet rakni a sima autósba:
nekem valahogy a 2004-2011 közötti formák nem annyira jönnek be, olyan nagyot akartak fingani és befosás lett a vége érzésem van velük kapcsolatban. már újként se dobtam el az agyam tőlük, de ráadásul csúnyán is öregszenek. plusz viccesek az akkori elektronikai extrák, főleg navigációban és szórakoztató elektronikában. ez főleg azért problémás, mert nem egy top rádióként vannak kezelve (sima 2din), hanem úgymond aköré tervezték a műszerfalat, ami mostanra már viccesen elavult, de és ellenben egy utólagos rádió meg nagyon barkács módon néz ki benne. -
válasz
Kornel #126617 üzenetére
Nem vitatható el a tömeges hipnózis ereje, de túl sok az ellenpélda a véletlenhez. Szerintem. Minden arról szól, hogy körültekintő legyen az ember nem pedig arról, hogy indokolatlanul féljen-e. Megint csak szerintem.
Barátom vett egy 2005-s 2.0 dizli 626-ot. Amikor beindítottuk a kereskedésben hogy szervizbe vigyük, szerintem a 4 hengerből 2 fixen nem ment 1 meg kihagyogatott. A kereskedő elkezdett ott magyarázkodni h már lassan 1 hónapja nem volt bindíva meg izé meg ecet meg mogyoró. A Mazda szegednél olyan hibalistát nyomtak a kezünkbe mint a háború és béke. A srácnak megteccett-beleszeretett. Mondtam neki várjon utána olvasok. Mire eltelt 2 nap hogy sikerült infót szereznem a bolond megvette látatlanba. Azóta az akksit cserélve minden baja megszűnt. szerencséje volt. Elismerem. De bizonyítja hogy nem kell rettegni mindentől csak mert vki leírta h lehet ilyen v olyan hibája. Ja kb 1 éve gumin és olajon kívül nem kellett rá költenie, és pimaszul jól fogyaszt. -
-
-
footy
addikt
válasz
Kornel #126497 üzenetére
Az ADAC tesztelte, de nem szerepelt valami fényesen.
-
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #126427 üzenetére
Bp-n se mindegy hol mozogsz, ha buda meg belváros ott nincs semmi baj, pesten vannak a nagy gondok
Na az olyan utakon tényleg nem lehet vigyázni a futóműre, ott szétmegy és ennyi, nincs mit tenni. Mindenhol máshol szerintem csak kis odafigyelés kell, megszokod kerülgetsz ezt azt, meg lassabban mész, figyelsz, ennyi. De van ahol nem lehet ... -
-
parandroid
félisten
válasz
Kornel #126299 üzenetére
Hupsz, nem olvastam vissza, csak most, nyilván ilyen idős autónál már nem páyla az ilyesmi. Bár ha ennyi idős az autó, akkor azért annak a veszélye is ott van, hogy mikor lesz egy komolyabb műszaki hiba miatt GTK az egész (párszázezres komplett motorfelújítás gondolom már ugyanúgy nem éri meg egy 15 éves autón, mint egy baleset utáni újra összerakás).
Szerk.: Mondjuk 2M HUF egy 10 éves, 250k+ km-es autóért, amiben ennyi extra, elektronika, mindenféle bizbasz, meg egyéb hibalehetőség van, az amúgy sem tudom, hogy mennyire jó ötlet... Különösen, hogy nemigen látom, hogy a kereskedő garanciát adna bármire is. Nem ilyesmiről szólt a mai TC-cikk?
p
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Kornel #126213 üzenetére
Persze, mindemellett megbízhatóság és fenntartás terén szvsz a PD sem rossz egyáltalán, amíg csak 1.9-ről van szó
2.0 PDTDI érthetően rosszhírű, de ugye más beszállítótól származnak a PD elemek, és milyen jó is lenne, ha az lenne az egyetlen hibaforrás, nem lenne balansztengely és olajpumpa-tengely gond...
-
Integrale
veterán
-
raczger
őstag
válasz
Kornel #126160 üzenetére
S60-al nekem csak egy bajom volt, mikor kipróbáltam, vezetési élményt nem igazán adott (bár ez inkább szubjektív). Viszont én a 2.4-es 140 lovas benzinest venném. Anno azt az infót kaptam, hogy a 140 és 170 lovas csak szoftverben különbözik (meg akkor már chiptuning is) és úgy 18x lóerőt kaphatsz, ami azért már nem mehet rosszul. Ami nagyon tetszik nekem az s60-on az az 5 hengeres motor, nagyon szép hangja van.
(#126183) w333: bőven 10 liter alatt van: [link], annyit eszik mint egy átlag 2 literes
-
-
válasz
Kornel #126168 üzenetére
Kis utána olvasással és a megfelelő diagnosztikával minden további nélkül lehet megbízható dízelt venni. A volvót nem ismerem , de gondolod a szar vag dízelek amiket pl én is vettem, minden nap megállnak? És nyugodt szívvel kijelenthetem , hogy ismeretlen futásteljesítményűek.
-
válasz
Kornel #126160 üzenetére
Mindenképp az S60 a kettő közül. (japán nem az én világom, leszámítva a Suzukit [mert hazai])
Volvo-mániás, 20 éve Volvo-szervizt üzemeltető ismerősöm szerint V70-et kell venni a 163 (?) lóerős D5 motorral. A V70-et többször, külön kihangsúlyozta - mondván arra figyelnek oda leginkább, mert azt viszik az igényes piacokon. (nem tudom van-e ennek valóságalapja, általában elfogadom a véleményét)@Vilike: nagyon szépek ezek az E 46-ok - szvsz a valaha gyártott legszebb 3-as. De baszki, kipengetni közel 3 métert 13 éves autókért?
-
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #126016 üzenetére
Azert azt ne hagyd ki, az az 1.8m nem annnyit fog erni 10 ev mulva mint most
Illetve a mennyit buksz rajta dologba bele szokas azt is szamolni, ha 2ert veszel autot csak akkor a maradek kettot pl. biztos allampapirba befekteted, 10 ev mulva az mennyi lesz .. szoval nem pont annyit buksz azert amit irsz, santit ez a szamitas. Persze van abban racio, amit mondasz, jo hogy valaki 10 evre ilyen biztosan latja elore a dolgokat
Meg azert ne lassuk mar ilyen fekete feheren a vilagot, veszel egy uj suzukit az az uberalles soseromlik el 10 evig, 2 millioert pl. amit vennel az meg szar? Szemmel lathatoan teljesen mindegy neked miben ulsz, azt ne mondd mar 2 millaert nem kapsz egy fiatal szivobenzines keves km-es patent kompaktot.. azzal ugyanugy nem sok bajod lesz. Ertem hogy nem akarsz szivni, de a lefingott rohado dizelmondeo meg az uj auto kozt van azert am atmenet, nem csak ezek vannak
De amugy ja, menj vegyel ujat mert kulonben addig ezt kell hallgatnunk -
#16514048
törölt tag
válasz
Kornel #126016 üzenetére
De biztos, hogy 10 évre tervezel, tényleg csak a gondtalan autózás számít? Nem fogod kicsit megunni a Vitarát/Scross-t ennyi idô alatt? Mi van, ha 5 év múlva úgy gondolod, hogy csak jó lenne valami gyorsabb, minôségibb autóban ülni?
Mert ennek a mateknak van egy olyan szépséghibája, hogy az értékvesztés 10 év alatt átlagosan évi 200k. Ha valamiért elôbb megválnál tôle, akkor valószínûleg több lesz, nem egyenletesen veszti az értékét.
-
válasz
Kornel #126001 üzenetére
Rokonlelkek az én asszonykámmal...Kb. bármi ami honda az jobb lenne (kivéve jazz). Csak hát én túl nagynak éreztem a hrv-t beülve. És a 10 hónapos szállítási idő is elég megoldhatatlan logisztikai problémák elé állít (nem akarom gombokért beszámítatni a jelenlegit, majd eladom én).
-
w333
félisten
válasz
Kornel #126009 üzenetére
És a kettő között ... egy ilyen A3 2.0 TFSi -t simán bevállalnék
ha kell, akkor megy
Ezek már nem a régi Civic -ek Link, ezt a 23 éves Vectrám is tudja
Az A3 amit linkeltem az már szépen megy, 1.6 Sport Suzi után kevésnek fogod érezni a Civic -t szerintem ... de ne legyen igazam
Persze ha normálisan közlekedsz, nem gyorsulgatsz akkor bőven elég !
-
w333
félisten
válasz
Kornel #126006 üzenetére
Mitol komfortosabb?
Nagyobb, kényelmesebb, több mindent elnyel a futómű, kevesebb a szélzaj, biztonságosabb, szóval kicsivel komolyabb autó, nem véletlenül drágább
Nem mondom azt hogy a Civi rossz, (sőt) de teljesen más kategória
Szerk.
De nem tudom hogy mi a fő szempont ? mert ha sportos dinamikus autó kell akkor jó a Civic csak szegény 1.8i -nek a lelkét is ki fogod nyomni (mert egy Civic) az ilyen célokra inkább ott a Type R, de ha kényelem, csendre van szükséged, akkor szerintem sokkal komfortosabb egy Accord
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #125974 üzenetére
Ezek kozul az 1.8 a legjobb, de sajnos csak a 156-ba es a GT-be kerult, a 147-be nem.
Ez megegyezik az 1.4; 1.6 blokkal, a 2.0 mas, ott plusz kiegyensulyozo tengely, nagyobb furat, kenyesebb technika, kevesbe ajanlhato mint a kisebbek.
A JTS-t felejtsd el, ketlitereset azert, mert ha nem ujkent kerul hozzad, es hasznalod a te mentalitasoddal, akkor lutri, vezermutengely, csapagyak stb. Cserebe jol megy, egy jol fogyaszt.
Ha ket literes, akkor TS ismert eloelettel, gyakori olajcserevel, es hidegen kimelessel.Nekem ha par kilometeren belul van dolgom, akkor altalaban megyek 2-3x annyit, hogy legalabb bemelegedjen.
Az 1.9 JTS es 2.2 JTS-t, pedig azert, mert egy GM blokk Alfa vezerlessel, es csak a 159 be es a Breraba kerult, viszont mind a ketto (3) olomlabu, egyikkel sem fog sokat adni, de legalabb fogyasztanak is a nagy tomeg miatt.
Ujakbol mindegyik jo, 1.4 es az 1.8 is, dizelek szinten (azok a regiekbol is) de az neked nem opcio.
Esetleg V6-os, azokkal csak a fogyasztas es hasznalat szempontjabol kell kompromisszumot kotnod, cserebe stabil, kotelezok betartasa mellett megbizhato.
-
Integrale
veterán
válasz
Kornel #125953 üzenetére
2008-ig előfordulhat probléma a központizárral, és a vízpumpán egy tömítés szokott megdögleni, cseréjével a hiba letudva, Bravosok meg tudják mondani, hogy pontosan hol és melyik.
Bővebben alázógyík tud mesélni róla, annyira nem vagyok jártas Bravo 2-ben, de nincs is nagy visszhangja a típusnak.
Ha jól emlékszem, akkor itt is foglalkoznak az újjal.[link], itt is említik, hogy az erősebb T-Jet nem csak szoftveresen erősebb.
Alg:
Pedig tud szép lenni, persze ez szubjektív, én a mérete miatt a GT-t választanám, aztán 147 és 156 fej fej mellett. -
válasz
Kornel #125890 üzenetére
Csináld azt amit én: keress kitartóan. Nekem Attix helyben teszi amit kell. Én öntöm neki a feladatot (hála az égnek nem), de amikor csak tehettem hagytam nála valamennyi extra zsét. És amilyen becsületes soha nem tette el, hanem feljegyezte és a következőből leszámolta. Ha nagyon spec kellett itt Mágus2-t megvárta és mindig mondott okosat. Pl amikor volt Domi tempomatkarjának abészerelése. Nem akart menni de Mágus2 megmondta a tutit kb 1 hét szenvedés után:
M2:- Még mindig nem megy?
bitp:-nem h vigye el az ördög
M2:- Mennyi üzemanyag van benne?
bitp:- Ne bassz h számít hogy csak negyed tank?!
M2:- Áh...Leszívod. Ráöntöd. Felgyújtod. Problem solved -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
parandroid
félisten
válasz
Kornel #125848 üzenetére
Láthatóan senkinek nincs. Aranyos kisautó amúgy, németeknél van sok, szeretik. Próbáld ki (akár kérj tesztvezetést egy újra), veszteni nem vesztesz vele. Ez egyébként jellemzően nekem is csak utólag jutott eszembe, amikor kisautót kerestünk, úgyhogy ezt én sem próbáltam sose, meg utána sem néztem még, de nekem is tetszik megjelenésügyileg.
p
-
-
válasz
Kornel #125718 üzenetére
Panda és magasépítés. Nem leszek nagy segítség mert ignisben nem ültem.
De szerintem elég magas a panda. Én mindig azt választom bérautónak ha lehet külföldön (pár nap alatt nem félek hogy elromlik). Nagy hasmagasságú, nem verem le sehol. Most voltam egy hete, és hegynek fel-le kis szűk utakon, városi dugóval evett 7 litert. Kaphattam volna ugyanannyiért 500-as fiatot is, de mégis a panda kellett. Szóval tetszenek a pandák csak fiattal már megégettem magam.
-
válasz
Kornel #125728 üzenetére
Wagyonőrrel mi majdnem meghaltunk annakidején fősulin. 5-en, akkor sem kis darabokként beszuszakoltuk magunkat a csöppbe, és nekivágtunk a 2 km-es távnak, persze a sofőr hibbantidióta módon elkezdett jaszkarizni vele (wagyonőrrel érted
), és egy komolyabb(nak érzett) balos 90 fokos kanyarnál először a jobb majd a bal padkát érintette a hátsó kerék, nekünk meg a barna maci a gatyánkat...
Azóta nem ültem wagyonőrben, nem is szeretnék
lenko: Megint mi a prémium definíciója? Ami már mindenhol puha és minőségi műanyag, vékony illesztésekkel, fával, stb-vel az szerintem simán súrolja a prémium jelzőt. És ezeknek a 3as eleget tesz... szvsz
-
válasz
Kornel #125708 üzenetére
Ha van benne kettőstömegű, és használtan veszed, akkor semmire nincs biztosítékod. Lehet ugyan szidni ezt a megoldást, de azt is ismerjük el, hogy valóban jó kényelmi faktor.
(#125705) m3tr0: miért sértenél meg ezzel? Simán más a kategória, de annyival nem rosszabb egy Teddy mint ahogy be van harangozva. Persze több benne a kopó egyedi alkatrész (most pl egy szintező érzékelő kezdett el WD40-ért könyörögni) de egy fiatalabb autóban is egyre több a kis bizbasz. Soha nem felejtem el az ex főnököm hyundai póniját ami egyik nap nem indult. Nagy volt a csodáááákozás, hogy majd 10 évig semmi nem romlott el benne -de tényleg semmi- most meg Mihály lett. Kiderült h egy azaz egy darab elektronika vezérlő doboz van benne, és nem javítható és sok-sok évvel ezelőtt kértek csak az alkatrészért 160k-t. Szóval lehet ugyan megkülönböztetni az rnd faktor mélységét, de véleményem szerint felesleges. Bármi tud nagy költséget generálni.
(#125709) runner 125: ezt lehet szajkózni, de szimplán nem egyezik az én tapasztalatommal. Persze lehet nyomni a standard szöveget, de én ezt egyszerűen képtelen vagyok komolyan venni, lévén saját tapasztalatom van nagy futású példányokkal.
-
-
-
Lacy6
senior tag
válasz
Kornel #125691 üzenetére
Azért évi 20 ezer Km-nél Én már átgondolnám.
Ez 150 ezer Ft különbséget is jelenthet évente, ami azért elég sok.
Egy viszonylag jó állapotú dízeles autóra nem jellemző, hogy évente cserélni kellene benne valamit.
Benzinesnél is van kiugróan magas szervizköltség, ha olyan állapotú autót veszel.
Ha nem szereted akkor nem akarlak rábeszélni, csak ezzel a költség számolással nem értek egyet. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest