- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz
bitpork #156446 üzenetére
Hát nem szar, újonnan biztos jó volt, csak ugye amiket most is írtál, azok rányomják a bélyeget. Nagyon finom lenne egy 3.0 tdi A6 is nekem, de ahogy látom hogyan használják az emberek az autóikat, egyelőre köszi, de nem. Geli is szép köröket fut vele, de tanulni jó.
Az is vicz, ahogy az új dízeleket vezetik, kuplunggal csúsztatva tartják lámpánál emelkedőn az autót, parkolóból kiállva is, míg lesz hely kijönni, a taxis 1100-on vereti a kettőstömegűnek, aztán megy a csodálkozás, hogy beszarik az autó 150e km után.
Jó a társaság, nekem nincs vele bajom. Jó az 1.9 ptdi is, elég jó infókat találni ott, hogy hogyan lehet gatyába rázni, milyen olaj a jó, stb. Csak rossz nézni, hogy hogyan kell összekapirgálni az autót a 3x visszatekert autó után, ami elég jellemző odahaza.
A másik meg, oké, most van ráátásunk a crtdi-re meg a pd-re Mágus által, de más márkáknál is előjöhetnek ezek a körök, csak ott nincs meg a mindentudó varázsgömb. Nem hiszem, hogy egy hdi veztengely vagy magasnyomású örökéletű, de úgy általában jobban bíznak az emberek benne, elég sok baki volt a vagnál mostanság.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #156418 üzenetére
voltam az NKH-nal a Euro4 minositese miatt, de kell nekik egy gyartoi igazolas az Euro4 minositeshez, mert Euro3-s a svajci forgalmija szerint az auto, mert akkor meg csak Euro3 volt ervenyben amikor forgalomba helyeztek, de ugyanezzel a motorkoddal Euro4-t latok ra akármilyen alkatreszre is keresek, a par hónappal kesobb mar alapbol Euro4-t kaptak ezzel a 937A5000-s motorkoddal, es 50k a diffi a regadoban
Fiat-nak, mint AR anyacegnek, irtam egy mailt, miutan sikerult kideriteni mi az a valodi telefonszam, amit fel is vesz vki neha, ez sikerult is ropke 17(!) perc zeneles utan, es ott kaptam végre egy kapcsolattarto email cimet
ott aszondjaz a jomunkasember, hogy fenykepezzem le a firma tablat a zarhidrol meg a forgalmit az alvazsszammal, ez fel oran belul mar be kuldtem nekik
na ennek 3 hete, hívtam masfel hete oket penteken, hogy WTF? van mar azzal a multheti levellel....oooo, hat 30 nap idejuk van valaszolni a belso szabalyzat szerint
tényleg? dejo
ehhez kepest a Öv utcai Alfa kereskedesben az alvazszam alapjan azt meg tudtak mondani 1sec alatt, hogy annak idejen ezt az autót melyik kereskedes adta el es nev szerint ki volt az uzletkoto, de ott nem is irt se motorszamot, de motorkodot, se Euro3/4 normat ki a gep (amúgy a svajci forgalmiban nincs motorszam se)kozben kell ez a szarmazasi igazolas is, mert nem EU-s az auto, azt is megkérjük, de az 4-6het, + most jon a karacsony is az +2 het egybol, de inkabb 3, úgyhogy kb januar kozepen lesz majd, mert ha ez is megvan, majd akkor kell meg egy eredetvizsga is ra (NKH-s muszakija mar van ettol fuggetlenul), mert most hiaba csinaltatnam meg ra az addigra ervenyet veszti, es uj kene, na ha az is megvan, majd akkor lehet menni a rendszamert, meg majd azzal lehet kotni ra KGFB-t is
havercsavo mondja, hogy amikor ok 3 eve hoztak be egy 156 3.2GTA-t szinten svajcbol, annak 3 honap volt mire lett magyar rendszama
az is pont egy karacsony elotti tortenet volt
mondtam is neki koszi, Roland, most pont ezt szerettem volna hallani kbszoval abban maradtunk is a ugyintezo mukival, akit megbiztam ezzel, hogy egyelore leszarom a Euro4-s minositest menjen minden Euro3-skent es majd ha megvan az igazolas, akkor visszaigenylem a NAV-tol a regado diffit, de ne varjunk erre
mert amúgy szerinte is, meg a Pappas Alfa szervizvezetoje szerint is, amúgy motorkod alapjan az NKH-snak is kene látnia a rendszerben, hogy ez Euro4-s motor mar, csak nemelyik olyan sotet, hogy a Negro vilagitana a szajaban, meg telibe leszarja, csak atirja, aztán Te futkossal meg 3 kort az igazadert, amit neki hivatalbol kene tudnia amugy -
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #156278 üzenetére
Nem értem, miért lenne nekem az jó. Attól mert mindegy mennyit eszik a verda, attól még számomra nem lesz hasznos egy nagy gép, nagy motorral. Értelmetlennek találom, ráadásul a fogyasztáson kívül olyan nagy mértékű plusz költségei vannak, aminek az összegét inkább ingatlanba fektetném, és nem egy autóra.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #156269 üzenetére
1.5 szívó, keveset enne, ha adnék rá esélyt. 7-10L között elmegy...
(Nem félreérteni, hidegen sose taposok.)
Litkai Gergely mondta: "Engem nem érdekel a üzemanyagár-emelkedés, mert mindig ötezerér' tankolok, és mindig annyival távolabb állok meg otthonról, mint amennyivel kevesebb benzin jött ki a pénzből. Mostanában a munkahelyemen hagyom az autót."
Viszont a magyar emberek többsége még mindig a lehető legkisebb fogyasztásra megy rá, nem véletlen a dízel többség...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #156266 üzenetére
Jelen.
Engem az se érdekelne, ha a verdám 25L-t zabálna, csak ne kelljen folyamat szervizbe vinni, mert nincs rá időm. Kopó cseréket is legalább egy hónapra előre megtervezve intézem, hogy biztosan meg legyen csinálva időben (olaj- és gumicsere is így megy nálam). Ha hirtelen beüt valami, akkor agyhúgykövet kapok (Eisenhower mátrix égető esete). -
válasz
bitpork #156200 üzenetére
Hol használod ki? Pályanapon?
Autópálya-napon.Kulturált közlekedéshez felesleges.
(#156199) Dare2Live: A fogyasztásbeli különbség 1.4 turbó (122 le) és 2.0 turbó (220 le) között 0,5-1 liter lehet; mivel jobban nyomod a kétliteresnek - gyorsabban hajtasz - így a valóságban 1,5 liter lesz (saját tapasztalatom szerint vegyesben 7,5 VS 9 liter).
-
Dare2Live
félisten
-
-
válasz
bitpork #156055 üzenetére
te most azt állítod hogyha nekem dashcamem van és valaki kárt tesz az autómban és pedig felveszem, akkor bármi esélye van tőlem pénzt perelni személyiségi jogokra hivatkozva?
kérdezz már meg valakit aki jogban jártas, mert ez egyszerűen hülyeség! (ha nem hiszed el nekem) -
válasz
bitpork #156041 üzenetére
Lehet , hogy a szélvédőre ugrás miatt ki kell fizetnie az okozott kárt, de ha van kicsi esze akkor olyan pert akaszt a felvételt készítő nyakába hogy élete hátralevő részében el lesz látva.
ne haragudj, de muszáj szóvá tennem hogy ez nettó butaság, egyszerűen nem igaz
szerk: a felvétel igen is lehet bizonyító erejű bizonyos esetekben, sőt, igencsak erős bizonyíték!
-
Gyuszi83
tag
válasz
bitpork #156046 üzenetére
Értem! Ha így veszi meg, hogy ki van vonva és Októberben a műszaki is lejárt, mindenképp a nevére kell íratnia ? pl.. ha alkatrésznek kell neki, akkor is ? Onnantól kezdve, hogy elviszik nem jöhet öcsémnek semmi büntetés stb... hiába van még a nevén ?
Köszi a segítséget ! -
aero.
veterán
válasz
bitpork #156041 üzenetére
Jaja, az osztrák helyzetet vágom, meg ugye Szlovákiában sem lehet szélvédőt takaró dolog, ebből kiindulva dashcam sem. A magyaroknál gondoltam, hogy ez jön szóba, de annyival le is zárnám, hogy hűen mutatja, hol tart az ország. Ez az én véleményem és nem akarok senkivel vitatkozni róla.
-
aero.
veterán
válasz
bitpork #156038 üzenetére
Mármint mire gonolsz? Arra, mint a BMW-s zebrás esetre, szal hogy mindenki jelentgethet mindenkit? Jobb esetben csak arra, hogy ha kiflibe hajtják az autódat és mondjuk lelépnek, akkor egyszerűbb átlátni a dolgokat, hogy mi hogyan volt, ki volt a vétkes, stb.
YT-n is elég sok videó van már ilyen biztosítási csalásokból, már Angliában is előfordult sokszor, ráugranak a motorháztetőre, motorral elesnek az autó előtt, stb. Az ilyenekre tök jó.
-
alázógyík
addikt
válasz
bitpork #156010 üzenetére
"Egyelőre nem látszik, hogy milyen szintre csökkenhet a dízelmotorok iránti kereslet, mindenesetre a piac 10%-os bővülése mellett 4%-kal kevesebb dízelmotoros autó kelt el, ami 12% feletti csökkenést jelent a tavalyi év adatához képest. Ez pedig elég nagy szám ahhoz, hogy a jelentősebb mennyiségű dízelmotoros autót gyártó vállalatok számára nehézséget okozzon, mind a dízelmotor-gyártási túltermelés, mind a benzinmotorok iránt hasonló mértékben megnövekedett igények miatt.
A dízelmotoros modellek iránti igény csökkenése elsősorban annak köszönhető, hogy szinte minden európai országban születtek olyan jogszabályok, vagy legalább tervezetek, amelyek a dízelmotoros autók használatát valami módon büntetik. Magyarországon például az új budapesti szmogriadó-rendelkezés ilyen, de több európai nagyváros jelezte, hogy valamikor a jövőben teljesen kitiltja területéről a dízelmotoros személyautókat."Egyébként ahol nem tíltják majd ki, brutál biztosítási díjjal "kínálják" meg a tulajt.
-
footy
addikt
válasz
bitpork #156001 üzenetére
(#156002) [vilike]
Az , villannnyal(#156003) alázógyík
Egy par honapja neztem egyet, de kicsit csalodas volt. A motor nem volt az a fickos, persze 1.7-tol nem lehet csodat varni (fentebb irtam hogy 2.0-t keresek), belter is eleg viseltesnek(zongoralakk karcos, ules kiulve) tunt.
Aztan talaltam angol hasznalttesztet es ott is ezeket irtak altalanosan, ugyhogy az is kiesett. (Nem egyedi eset) -
-
Chrisstoffer
újonc
-
gooool
őstag
válasz
bitpork #155734 üzenetére
& Mágus2 és joamilestoné:
Köszönöm a javaslatokat, egyre inkább úgy tűnik maradok a seggemen és használom a Lageszt.
Sokszor nekifutottam már a témának, de mindig oda lyukadok ki, hogy ami érdemben többet adna, szebb és jobb lenne az vagy nem az én árkategóriám vagy nem tetszik.
Szóval inkább ki is megyek amíg be nem sötétedik és kitakarítom a kicsit, aztán holnap lemosom. -
vzsryl
nagyúr
válasz
bitpork #155591 üzenetére
Pontosan. Az autó egy luxustermék, feltéve ha valaki nem a munkájával kapcsolatban használja egyetlen elérhető eszközként. Emiatt szinte kivétel nélkül mindig hatalmasat bukik rajta az ember. Kivételt általában némelyik OT-s autó képezhet, de azoknál is általában sokkal nagyobb a veszteség, mint a nyereség.
-
Tigi
őstag
-
#94529552
törölt tag
válasz
bitpork #155340 üzenetére
Ezt könnyű mondani, de ha fellép valami gond, akkor ott áll egy félig szétszedett mozgásképtelen autóval az udvaron. A másik, hogy vétel utáni ajánlott/kötelező dolgokkal kellene kezdeni, (és ott fény derülhetne az ilyen problémákra is), és nem használatba állítani azonnal. Legalábbis szerintem.
Ezek a tételek nemtom, valamelyik topik összefoglalóban fel vannak-e sorolva?
Egyébként egyetértek veled, hogy ezt kellene csinálni, de ha még nem csinált ilyesmit, aztán hogy vannak-e szerszámok hozzá..... -
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #155337 üzenetére
Persze, de az is koztudott, hogy a 'feher trutyi' a viz es az olaj emulziojabol szarmazik. Lehet probalkozni atmosni a rendszert, feltolteni friss fagyalloval, de valszeg ez nem old meg majd semmit sem. Szerintem a problema majdnem egyertelmu, ugye annak is van egy olcsobb es egy dragabb valtozata. Mert ugye abban egyet ertunk, hogy az csak ugy magatol nem jelenik meg ottan?!
En csak a kepre reagaltam, amit belinkeltel, es nem ertettem, miert tetted, mivel nem errol volt szo. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
bitpork #155198 üzenetére
Az okés, viszont egy 20éves autónál kb ajtó garancia van mint tudjuk.
Én is így vettem így is adom tovább. Más kérdés hogy én tényleg nem titkolom a hibáit.
És a nagyvilágból itélve jobb így, sajnos sokáig voltam kereskedő (informatika területen és az emberi hülyeség határtalan így inkább biztosra megyek majd) -
-
-
htomi85
tag
válasz
bitpork #153964 üzenetére
Wtf ez a komment.
Egyrészt ott a válasz a második mondat végén a zárójelben.
Másrészt ki a franc megy napi 150-t városban szerinted?Itt az egyetlen kérdés, hogy havi 75k benzinszámla és 3 óra kidobott idő mellett miért nem költözik.
A válasz nyilván az, hogy nyugaton lakik és az osztrákokhoz jár melózni.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest