- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149565 üzenetére
A keresőoldalakat nem vizslatod? Nem igazán látom, hogy a találataidról kérdeznél valakit itt. Amiket mások linkelnek(bár csak tippek) azok mind rosszak?
Első lépésben beírod a szűk környékedet, és a max összeget. Aztán el lehetne menni, megnézni, a tetszetőseket meg kipróbálni is. Neppernél még autócsere is szóba jöhet. -
Vesztor87
senior tag
válasz
FrankMonzano #149570 üzenetére
Aztán ha kimész pályára lecseréled majd mert gyenge/sokat forog/nem megy? Ezek a 10-15 éves kompaktok nem nagy autók egyébként, főleg belül. A 2535 mm-es tengelytáv itt pl hasonló mint ma egy kisautónál kb... evvan, nőnek az autók
-
Vesztor87
senior tag
válasz
FrankMonzano #149565 üzenetére
Linkeltem a jó kis Hyundait 720k-ért 68k km-el. Vagy nézz Nissan Almerát mint én xd
-
rbalint88
addikt
válasz
FrankMonzano #149565 üzenetére
akkor el kell fogadni, hogy bármennyire is utálod, de maradni kell a golfnál, mert az racionális.
-
zamar
csendes tag
válasz
FrankMonzano #149528 üzenetére
Barátnőmnek nemrég vettünk 2006-os 1.3-as Swiftet. Helyi márkakereskedésben vette újan az előző tulajdonos, félig meddig ismerős volt garantált 60000km-rel. Kizárólag hosszabb távra használta, de ritkán. Minden szerviz időben el volt végezve, olajat, váltóolajat távolságtól függetlenül időben lecseréltette. Gyakorlatilag olyan az autó mint az új. Nem volt olcsó a többihez képest, mert 1.470M volt két garnitúra gumival, klíma elektromos ablak, piros ülés stb. Váltó valóban gyenge pontja, de helyi szerelő 60 körül meg tudja csinálni a nyelestengely csapágy cserét ha előjönne. Tisztában voltam, hogy ez valószínűleg elő fog jönni, de úgy gondolom még így is jobb vétel, mint egy Mazda2, Yaris vagy akármi. Kb 10 évre terveztük és mivel más típushibája nincs ezen és az ABS kockán kívül úgy gondolom megéri, mert se rozsda, se motorikus probléma nem jellemző rá. Megnéztem egy pár Mazdát, Yarist, Jazzt de elkeserítő volt a kínálat. Néztem olyan Swiftet is 1,2-ér ami körbe volt zúzva, egy másiknak a futóművel lógott 1,1ért.
-
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149524 üzenetére
Kívánom, hogy ne úgy legyen, de ugyanúgy kezdeni fogod előről, mint a golf esetében.
Az olcsó sokszor később drágább lesz, mint a reális piaci áron vett példány. -
Vesztor87
senior tag
válasz
FrankMonzano #149521 üzenetére
Szerintem nincs vele gond, kipróbáltam egyszer egy ilyet, tök jól ugrik, jó a váltója, erős a fékje /50-60-nál mondjuk nem fékeztem nagyobb tempóról, csak kerültünk egyet vele/. 70k-t futott autó szinte új. Corolla és a többi hasonszőrű nagyobb, valszeg többet is eszik. De persze jobb autó az e12, de drágább is.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
FrankMonzano #149502 üzenetére
Facebook Toyota csopiban valaki pont most hirdeti az e12-es Corolláját, kb 2003 körüli, szürke 5 ajtós 1,4 vvti.
Szerintem lépj be és nézz körül, néha nagyon szép darabokat árulnak. De érdemes lehet benézni egy Nissanos, Suzukis, akármilyen csoportba is. Hyundai csoportba 1,3-as vagy 1,5-ös Accentot árul az egyik csoport tag vmi 68.000km-el. -
kisza25
félisten
válasz
FrankMonzano #149501 üzenetére
hm , de most ezen megcsinálsz mindent és eladod? veszel 900eFt-ért másikat az sem lesz hibátlan
kezdheted elölről
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #149476 üzenetére
Írtam nekem mindegy mit veszel, kaptál javaslatot, nem kötelező megfogadni. Csak akkor felesleges feltenni a kérdést vagy itt meggyőzni az embereket.
-
kisza25
félisten
válasz
FrankMonzano #149479 üzenetére
nekem ugyanez van mikre kellett költened? mennyi benne a méter? komolyan érdekel, nekem most 168e km és eddig hibátlan kopkopkop
-
FrankMonzano
őstag
válasz
FrankMonzano #149479 üzenetére
A jó kis helyesírás ellenőrző. Szóval 22.kerből a 14-be. 11-be járok melózni, úgyhogy a hungárián megy végig a menet reggel.
-
kisza25
félisten
válasz
FrankMonzano #149476 üzenetére
mid is van most? golf4?
-
dnelb
veterán
válasz
FrankMonzano #149476 üzenetére
Ha így nézzük igen, azzal a váltóval kár volt legyártani. Amúgy nem tűnik fel, hogy neked akarunk jót ? De igazából befuthatsz tátott szájjal a faszerdőbe ha ennyire akarsz, vegyél valami lom swiftet 900ért, aztán hopp egy váltó 80k, hopp egy kuplung 60k, hopp egy abs kocka 70, és ismét ott tartunk hogy megérte volna spórolni plusz 1 hónapot...
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #149470 üzenetére
Mi a kérdés ha már úgyis eldöntötted és tudod (jobban, mint a többiek?), hogy mi a jó.
Meg kell venni az 1,3 Swiftet vagy drágábban a Focus-t és használni.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149470 üzenetére
gondolom nem a 2-es, mert az megint nem annyi.
az ársáv alját 99 százalékban el lehet felejteni. -
Richard!
addikt
válasz
FrankMonzano #149466 üzenetére
Nem éri meg spórolni egy kicsit, a szopás elkerülése érdekében? Addig ne is nézz autókat. Feleslegesen fájdítod a szíved.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149466 üzenetére
Szóltam, Te tudod.
-
Brumi˘
addikt
válasz
FrankMonzano #149466 üzenetére
A váltó nyelestengely csapágy esetében nem a csapágy a tétel (ha jól emlékszem 2-3k), hanem a váltó ki /szét/össze/visszaszerelés. Mi megcsináltuk magunknak, de 2 nap volt. (Egyikünk se profi, de láttunk már szerszámot)
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149463 üzenetére
Én nem vennék 1.3-ast, a fentebb említett ok miatt.
Ráköltesz majd 100k-t a váltóra, a különbségből majdnem meglenne az 1.5, magasabb felszereltséggel, váltó hiba nélkül.
És tovább: mit jelent a kevés km, és a megkíméltség 12 évesen? Kevés km=vagy sokat állt, vagy extra rövid távokat futott, mindkettő rossz. Éves átlag 15.000 km-es vegyes futással nyugodtan lehet számolni, tehát egy 10 éves autóban a 150.000 km egyáltalán nem sok, csak éppen átlagos.
Én mindenképpen egy átlagos futásteljesítményű, de igazoltan karbantartott 1.5 GS-t keresnék, lásd a Krisztiáné, ami 1,1M-ért nagyon jó vétel volt
Mit jelent a jól karbantartott a Suzuki esetében: 2 évente fékfolyadék csere, ennek hiányában az ABS kocka tönkremegy, 60-80k összegben. 45.000 km-enként váltóolaj csere, bár az 1.3 váltó gondjára ez sem orvosság. Nyilván az olajcsere igazolt megléte is alap. Ezen kívül persze nyilván kopó alkatrészek időben való cseréje is alap, de ha ezek megvannak, akkor jó eséllyel foglalkoztak az autóval. -
mdani01
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149455 üzenetére
Ezt esetleg megnézheted. [link]
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149455 üzenetére
FL inkább csak optikai, meg felszereltségbeli különbséget hozott, így én biztos, hogy az 1.5GS-t venném, FL előtt, mert: FL előttiek olcsóbbak, de az 1.5 jobban megy érezhetően, fogyasztás ugyanannyi, max. +0,5 liter lesz, felszereltségre nagyon jó az akkori kategóriatársakhoz képest, és nem érinti a váltó nyelestengely csapagy hiba (60-100k) se.
Ár.: Igazából Krisztián most adta el nemrég, az övé patika volt, és nagyon egyben volt, majd megmondja mennyi volt a vége. Az biztos, hogy 900 felett. Egy 2005-ös 1.5GS még simán 1,1M körül elmegy, nyilván hasonló évjáratú fapados GC-t már lehet 800-ert kapni, GLX-et pedig 1m körül, de azok 1.3-asak lesznek, a váltó nyelestengely csapagy hiba simán előjöhet, felszereltségben pedig elég nagy a különbség. -
válasz
FrankMonzano #149455 üzenetére
Ismerősök vettek 1.5-t , 5-ajtóst egy éve és csak a kötelezőket fizetik.
Esetleg próbálj ki egyet. -
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149260 üzenetére
2008-as Jetta is egy G5 hosszítva...
Minimális van, azért hű de korszerűbbnek nem mondanám, G5-höz ugyanazok az extrák érhetők el, mint G4-hez...G5/Jetta-ban elektromos a szervó, speciel nekem jobb az olajos, nem jó a túl könnyű kormányzás. Egyébként G5-ben nincs is 1.6 16v motor(csak az FSI elvétve ami szar), hanem csak 8v, ennyit a korszerűségről.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149242 üzenetére
G5 semmivel nem jobb pl.
Az "csak" 13éves.
-
AMD Power
titán
válasz
FrankMonzano #149235 üzenetére
Annyi penzert mar sokkal jobb autokat lehet venni.
Amargo. En megertelek.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149235 üzenetére
Ha abszurd, ha nem, annyi volt a normális akkor. Én 1.6M-ért vettem a 2.3-ast. Lassan 2éve hibátlan.
-
AMD Power
titán
válasz
FrankMonzano #149200 üzenetére
En most egy jo ideje nyomozok a Fiesta utan. Az 1.4 es az 1.6 motorral alternativa lehet!
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149200 üzenetére
Ha 2004-es, akkor az inkább a kínálat közepe volt 2 éve.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149189 üzenetére
Egy tulaj is elhanyagolhatja ugyanúgy. Miért miket kellett rákölteni? Miket kéne?
2éve az 1M-s kategória, a jobbaknak a legalja volt. Tényleg patent 1.2-1.3M körül ment 2éve, ami 2002-2003 évjáratot jelent. -
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149181 üzenetére
Szerintem a G4 is relatíve megbízható autó, a szegecselt váltó tény, hogy széthullik egy idő után a kisebb motoros változatokban, de a többi hiba nagyrészt user errornak köszönhető.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149161 üzenetére
A képen a 2. gombóc van már, ami jóval drágább az elsőnél.
Az 1.3-as gombóc kicsit fürgébben járkál a Golf 4-nél, mivel sokkal kisebb, könnyebb és motorerőben nincs nagy difi. -
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149141 üzenetére
A Swift kisebb, és gyengébb minőségű anyagokból készül a beltér ha a műanyagokat megnézzük, valamint vékonyabb lemezből van a karosszériája is. De legalább a mi autónk(volt). A Golf mindig a minta a többi gyártónak, afféle etalon. Ezért is nevezik Golf kategóriának, mindenki azt másolja(TC), és úgy tudom még mindig a legtöbb eladott példányszámú autó eu-ban. De az is lehet hogy tévedek, mert nincs statisztikám.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149136 üzenetére
Ha az alábbira gondolsz ez már vállalható, az előd 1 kalap kaka.
Ilyen sportban még nem ültem, csak simában full extrával. 16-os felnivel közepes úthibán is felüt a teló...ahol G4-el töredéke amit észreveszel.(#149147) Kornel
Havernak volt az előd, bnőm jelenlegije amiről beszéltem fentebb.
Ha sport akkor golfból is lehet gti-t nézni. -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149141 üzenetére
Nekem a 4-es golf az unalom netovábbja.
Gombóc swift azért jóval kisebb, nem egy méret a két autó.
Viszont egyáltalán nem rossz méretkategóriájában a Swift, főleg az 1.5 és az 1.6 sport.
Persze azok megint kicsit drágábbak, főleg a sport.
1.5-nel nincs váltó nyelestengely csapagy hiba, ami az 1.3-nal megvan, illetve nem kicsivel jobban is megy. -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149138 üzenetére
Sok suzukim volt, most is az lesz, nem véletlenül.
Igaz messze van a prémiumtol, de legalább őszinte autók.
A Swift sport szerintem az egyik legjobb volt az összes közül, bár az ülése elég szűk. -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149138 üzenetére
Műanyag, de látszik rajta, hogy modernebb egy Golf 4-esnél. Szerintem jobb autó, csak ugye picike, főleg a csomagtartó.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149136 üzenetére
A jazz sem kevésbé műanyag.
Sőt...
Összeszerelésre esélyes, hogy rosszabb is. -
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149124 üzenetére
Úgy látszik, ezzel most mellényúltál. Aztán meg mindegy milyen márkát és típust veszel, ha rossz állapotú, és már 3-4x annyit futott, mint a km óra állása. Talán törve is lehetett, mert úgy tudom, hogy ezek nem igazán korrodálnak.
Swiftből is ki lehet fogni hasonló állapotút. -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149124 üzenetére
Szia!
Én lehet megpróbálnék egy gombóc stiftet. Azzal lényegesen kevesebb probléma lenne, és az alkatrészek is sokkal olcsóbbak, a fogyasztásról meg már ne is beszéljünk...
Próbálj ki egyet. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #147781 üzenetére
Gyári vagy más?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #147781 üzenetére
ha szar a kuplung, akkor valoban lehet ilyen attol is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #147778 üzenetére
Olajcseret probaltatok mar benne?
-
válasz
FrankMonzano #147607 üzenetére
És ez? Jó sok kilométer, de legalább bizonyára szervizelték.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #147607 üzenetére
3 ajtó+fapad+lemezkerék+az első lökös színe elüt szerintem így hirtelen.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
FrankMonzano #146781 üzenetére
Haverom hozott be 2012-es focusra, több bmw-t. Keresett rajtuk, bár ő eladásra vette őket.
-
-v-
addikt
válasz
FrankMonzano #146781 üzenetére
Dehogy jössz .. 312 az euró, nézd meg mennyi még a regadó meg papírozás, meg valahogy be is kell hoznod/hozatnod, az is sokban van.
Kint csak az megy olcsóbban, ami pl. régi dízel, és ki van tiltva a városokból már, szabadulnának tőle .. vagy sok már rá a szerviz, ilyesmi. Általánosságban meg drágábbak is az autók, regadó nélkül is. Legalábbis szinte minden, amit eddig én néztem. -
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #146756 üzenetére
1.6-os a cél a Focusban is? Akkor legalább a jelenlegi autódnál jó pár évvel fiatalabb, és ne 3-400k-t futott legyen.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #146756 üzenetére
Ácsi, én azt mondtam, hogy ha számodra fontosak az előnyei, akkor megéri a cserét, mivel jobb autó, legalábbis vezetési élményben biztosan jobb (külső dizájnban meg sokkal, de ez szubjektív).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #146751 üzenetére
Szopó 1.6, szóval nagy különbség nincs. Fóka újabb, több elektromos kütyü, több hibalehetőség. Ez utóbbi vonatkozna egy Golf 5-re is.
-
rbalint88
addikt
válasz
FrankMonzano #146747 üzenetére
szerintem nem éri meg. akkora különbség nincs, amekkora lutrit veszel a nyakadba egy ismeretlen előéletű autóval. azért a golf sem tragédia, egy astrától pl sokkal jobb mindenben. ha nincs baja, akkor nem cserélném le, ráfizetéssel meg (persze az átíráson és szervizen felül) főleg nem.
matyi012345: a 206 jó kis autó, simán vennék olyat. 1.4 alattit viszont biztos kihagynám, szerintem az 1.6-tal vagy valamelyik hdi-vel van elég ereje. 1.4 pályán már azért tud szenvedni, főleg ha emelkedő is jön.
legalábbis az én humorom ingerküszöbét nem üti meg, amikor emelkedő hatására 140-ről 120-ra lassul az autó padlógázon
a karbantartásnál a többiek leírták a lényeget.AMD Power: a focus futóműve sokkal jobb, az ülései szinte biztosan jobbak, de hajlamosabb a rozsdásodásra és picit kényesebb a futóműve is (főleg a hátsó). ha neked ezek a kompromisszumok beleférnek, akkor focust vegyél, ha meg az olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság háttérbe helyez minden mást, akkor astrát.
láncos motor: az opelek lánca sem örök életű, 100-120ezernél cserélni kell. és az azért némileg drágább móka, mint egy sima szíjas vezérlést cserélni... -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #146747 üzenetére
Hogyne lenne különbség. Futómű, váltó, biztonság. Ezekben számottevő a különbség a 2-es fóka javára. Anyagminőségben mondhatni visszalépés, de majd tapogasd ki, mennyire zavar.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #146740 üzenetére
Ha fontosak azok a dolgok, amiket írtál, akkor megéri a csere. A golf 4-est még jó áron el lehet adni, szóval simán belevághatsz.
-
válasz
FrankMonzano #146619 üzenetére
mi értlme ennek a cserének?
venni az ismert kocsi helyett egy ki tudja milyet, ami vagy keevsebbet fog enni vagy nem
ha mondjuk kapsz egy ugyanolyan állapotút ami kevesebbet eszik 1 literrel, az is 40 ezer km amíg megtérül
(átírásra, plusz kezdeti szervizre 150 ezret számoltam, és akkor nem esett ki csontváz a szekrényből)
inkább szereltess bele gázt, ha nagyon spórolni szeretnél, annak több értlmét látom -
válasz
FrankMonzano #136061 üzenetére
Dobok privátban szakit.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #133204 üzenetére
A régebbiek szerintem nem, amelyik gyári bicskakulcsos az már elvileg mind Can-Busos.
Enyém 2003-as évjárat,és az. -
TaaT
nagyúr
válasz
FrankMonzano #133204 üzenetére
A tiéd biztosan.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #133174 üzenetére
Rakd rendbe.
Ennyiért max. jó 1-es fokát kapsz, kettest biztos nem.
Egy jó kettes fóka 1,6M korul kezdődik.
Ja és ugyanúgy tipushiba a zarak a fokanal is. -
kolosanyi
veterán
válasz
FrankMonzano #120484 üzenetére
Nekem tetszik, de ez ízlések és pofonok kérdése. Én szeretem az egyszerűséget, tuti kiakadnék egy olyan belsőtől, ami tele van gombokkal, kapcsolókkal meg kijelzőkkel. Jó, azért egy új Fluence tetszene, talán nem dobnám ki.
-
parandroid
félisten
válasz
FrankMonzano #120484 üzenetére
2000-es évek közepe, nehogy azt hidd, hogy egy Focus/Astra/Golf ugyanilyen évjáratban bármivel különb. Ez a Corolla egyébként nekem kombiban kimondottan tetszik. Mondjuk nekem a hasonló korú Avensis kombi is (az új már nem), úgyhogy tutira én vagyok rosszul összerakva.
p
-
tresh
veterán
válasz
FrankMonzano #119968 üzenetére
Azért ez elég az utsó szériás g4-ek közé tartozó darab szóval nem olyan elrugaszkodott ez az ár, de természetesen biztos lehet alkudni belőle ésszel. Az mondjuk más kérdés hogy ennyiért én mást néznék.
-
TaaT
nagyúr
válasz
FrankMonzano #119293 üzenetére
Nem rosszabb nála, főleg ha azt nézzük hogy közös a padlólemez, és a leont a golf alá, az A3-at meg a golf fölé pozicionálták új korukban.
-
TaaT
nagyúr
válasz
FrankMonzano #119286 üzenetére
Állapot függő. Azzal az 1.6-os motorral nincs nagy baj, szal ajánlott.
-
!Overdose!
őstag
válasz
FrankMonzano #115977 üzenetére
Legfeljebb sosem adja el. Ő dolga.
-
válasz
FrankMonzano #115977 üzenetére
Multkor le lettem oltva a facebookos honda csoportban, hogy 870-ert draganak talaltam egy 5gen civicet, ami meg csak patika allapotban sem volt
23 eves autoert kis rozsdaval azert meredek annyi penzt kerni. Ez a 6gen is hasonloan tularazott
-
parandroid
félisten
válasz
FrankMonzano #115306 üzenetére
Egyik kedvenc autóm, de nem írnám le még egyszer, hogy mennyire (nem) szerettem...
p
-
footy
addikt
válasz
FrankMonzano #115306 üzenetére
Annyira nem gaz az 1.4 ibizaban, a barati koromben is fut egy, kopokon kivul nem kellett rakolteni.
Anyamnak leonban volt ugyanaz a motor, azon kivul hogy nem ment es sokat evett nem volt vele gond.(#115311) BigBlackDog
Nem. -
AMD Power
titán
válasz
FrankMonzano #115306 üzenetére
1.4 16v a Cliod?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #115295 üzenetére
Nem megy, sokat eszik ehhez mérten, de még emellett is problémásnak mondható. Az 1.6 is eszik, de az már jobb konstrukció, és megy is valamennyire.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #115295 üzenetére
Ha jol emlekszem tobb, mint az 1.6-al.
Nekem 1.6 volt toledoban, AFT motorkoddal, az epen ment is mar, de cserebe azert evett is.
Ha mar szivoB, es VAG, akkor szerintem inkabb 1.6 -
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #115286 üzenetére
1.4-es vag motor?
Kinozni akarod magad? -
AMD Power
titán
válasz
FrankMonzano #115282 üzenetére
Ez volt az akkori utolsó szép SEAT. Utána pár évig csak ilyen elcseszett forma világgal megáldott dögök voltak.
-
footy
addikt
válasz
FrankMonzano #115286 üzenetére
A 101 lovasnak az alsó fordulatszám tartományban kevesebb a nyomatéka mint a 75 lovasnak. A motor inkább a 98-as benzint szereti és a gázpedálreakció (legalábbis a fábiában) egy kalap szar. (kb 0,6-0,8másodpercet késik)
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #115282 üzenetére
Király kocsi, de chippelt 1.9 pd kell bele!
-
válasz
FrankMonzano #114754 üzenetére
mondjuk ha olyan futár fogja használni mint itt debrecenbe van néhány akkor nem árt ha egy jobb állapotút veszel tényleg mert ami roskatag azt kinyírják egy hét alatt
ha elég a 2 személyes akkor nézz "van" kivitelt, bár nem sok van a neten de még olcsóbbak mint a sima -
válasz
FrankMonzano #114754 üzenetére
szerintem simán találsz jót, ha a fater szerelő akkor keress a környékről és át is tudja nézni
futár autónak tényleg jó egy szakadtabb darab is, csak műszakilag legyen rendbe
van bőven swift 200 alatt nézz körbe -
roberto211
őstag
válasz
FrankMonzano #114752 üzenetére
Attól,hogy gurul vagy nem költ rá az nem azt jelenti,hogy nincsen valami gondja-baja..
Én amiket látok 200ért 96 utáni az mind ilyen bontóba való ami épp,hogy megyeget..
Nekem nem muszáj hinni.. Menj el pár ilyen 180-220 ezres swifthez, nézesd meg szerelővel például és ott fogja sorolgatni neked a hibákat..
Sokan azt hiszik attól mert régi swift és híres a legendás megbízhatóságáról akkor már nem kell rá költeni semmit, csak tankolja oszt jóóvan... Nem így van hidd el..
Mivel futárautónak veszed akkor gondolom termelni fogja neked a pénzt.. Akkor én nem sajnálnám rá azt a +40-50 ezret, és lesz@rnám,hogy most nincs benne semmi mert ga/gl de az se érdekelne,hogy 96 előtti mert tudom,hogy munkaautó de cserébe nem paráznék ha pld egy nap kapsz 25 címet,hogy vajon mi fog előjönni, vajon kibírja e nap végéig..
Én állandónak vettem magamnak a swiftet, legmagasabb felszereltség, 2000/02 es és 400k volt decemberben de még így is kellett költeni rá ami az idők folyamán elkopott,elhasználódott.. Lengőkarok,gömbfejek,gumiharangok,féktárcsa,fékbetét,fékpofa,kipufogó,és akkor még szóba se hoztam a használt autó utáni kötelezőt mint pld vezérlés,stb,stb...
Hidd el hogy 94-96 körüli stifttel jobban jársz mert ezekből lehet jókat kifogni ennyiért..
De sok szerencsét ha netán találsz fiatalabbat.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #114752 üzenetére
kinek mik az igényei.
én eddig a legtöbb autóba rögtön találtam vagy egy tucat javítani/kifogásolni valót, és itt nem 200k-s suzukikról beszélek, hanem ezektől újabb, és jobb állapotban lévőkről.
attól még, hogy valami gurul, nem lesz kevésbé bontószökevény. -
roberto211
őstag
válasz
FrankMonzano #114748 üzenetére
Alapfelszereltséget,96 körülit tudsz kapni olyan 250-ert ami normális viszonylag.
Ezalatt nem nézelődnék mert amennyivel olcsobb azt rakoltod mind.
-
válasz
FrankMonzano #114310 üzenetére
Khm...
-
TaaT
nagyúr
válasz
FrankMonzano #114310 üzenetére
A prius szerintem már volt terítéken, de lehet rosszul emlékszem.
-
válasz
FrankMonzano #114270 üzenetére
Ja, az ajtonal ami meg lett nyomva
Ha minden jol megy nehany heten belul az is ki lesz huzva a listarol. 7g nem rohad, csak ha serult vagy ha osztrak
Zola, manual klima szerintem tuti nem.
-
válasz
FrankMonzano #114163 üzenetére
Te hogy állsz az autóvásárlással, van már valami kiszemelt?
-
thomeef
őstag
válasz
FrankMonzano #113386 üzenetére
Köszi a gyors választ, akkor inkább kihagyom, mennyiért érdemes bevállalni egy ilyen típusú/idős civicetvagy esetleg corollat?
Esetleg ez az avensis?
-
roberto211
őstag
válasz
FrankMonzano #113009 üzenetére
Ha jobb állapotut fogsz ki aminek nincs semmi különösebb baja tehat nem kell helyrehozni akkor tankolod es kész.
En eddig a kötelezőn kívül költöttem ra 2 kormanyosszekotot meg 2 lengőkart (utóbbit most) tehat nem szokott baj lenni vele. Ha van is fillerekbol megoldható... Ezáltal nem tudom megmondani mennyi az eves fenntartása
. Benzinártól függ
Tankolás, ha nem üvegelsz akkor olyan 4,8-6 , ha tolod neki mint az állat 6,5-7+ . De általában előbbi szokott beválni azaz 5-6l között. Gépjárműadó se sok ra. Átírás se.
-
roberto211
őstag
válasz
FrankMonzano #112977 üzenetére
Én erről beszélek :
http://ipocars.com/imgs/a/e/d/z/s/suzuki__swift_1_3_gls_50kw_power_zv_el_fh_air_bag_2000_5_lgw.jpg
Nem tudok most linkelni sajna.
Ebbe van mar vastag légzsákos kormány ,utasoldali légzsák , ajtók is karpittal bevontak,szervo,fekrasegito,elektromos ablak/tükör , fényszórómagasság állító , ködlámpa s némelyikbe klíma is (enyémben van ) meg mit tudom en mivan meg benne. 99végi,2000 utániakat érdemes nézni glx/GLS felszereltséggel. Ami a képen van az a GLS mivel 3ajtos.
Amúgy elvan ez mindennel , akar hordós olajjal is , 1000ft os legszurovel. Meg fürge is. Ezekre odafigyelsz nagy baj nem lehet.
Én is mondjuk év vége fele tervezem a váltást ignis vagy stift II re , mert hiába h jó állapotban van hiába hogy nincs semmi komolyabb baja megis csak 15 eves es ilyenkor mar sorba jönnek elő minden apróságok. De nem csak ezen minden autón kb. Pénztárcát nem annyira öli de az idegeket annál inkabb.
-
roberto211
őstag
válasz
FrankMonzano #112962 üzenetére
Futarkodashoz általában nem egy autót szoktak használni ez az egyik.
Szokott lenni egy utazóautójuk meg egy futarkodasra valo autójuk amit lesz@rnak és gurul amig gurul.Masik : Nem értem a 98-99utani stiftekkel mi a baj. 350-400 ert kapsz "patikákat " jo felszereltséggel,jo állapotban stb. 95koruli nekem se tetszik a kormány ,kárpit ,ülés, meg a kárpitnélküli ajto miatt ezért is vettem 2000-t "anno". Ennyiért mast nem nagyon kapsz ami alkalmas futarkodasra is. De amúgy erre a célra en meg ilyen swiftet se vennék. Vennék egy 95-96os ga/gl t 200 korul ,guruljon aztan ennyi. Többi nem lényeg.
Itt általában regi szakadt dizel golfokkal, regi gl stiftekkel, meg egyszer trabanttal jöttek. Akinek futarkodashoz kepest "jo " autójuk volt azok mind kihullottak akik ideallitottak " tuning" g astrakkal ,par eves autókkal stb.
-
Dorien
veterán
válasz
FrankMonzano #112962 üzenetére
Futárkodáshoz? Minél olcsóbb legyen az alkatrész és alacsony a fogyasztás. Meg az értékvesztés se legyen nagy a sok belepakolt km miatt.
-
Dorien
veterán
válasz
FrankMonzano #112959 üzenetére
Strapabíró, de ha valamit cserélni kell az nyilván nem Swift árban lesz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
FrankMonzano #112932 üzenetére
megértem, hogy nem tetszik, tényleg minimum megosztó, de használat közben eléggé meg lehet szeretni, mert amúgy ízléses a maga módján és praktikus is, csak szokni kell.
de mondom, megértem, ha nem tetszik, csak én nem bántam meg, hogy adtam neki egy esélyt
-
Dorien
veterán
válasz
FrankMonzano #112932 üzenetére
Ízlés kérdése.
Szerintem kívül-belül szebb a Focus I, mint az Astra G, H.
-
frame>24
addikt
válasz
FrankMonzano #112927 üzenetére
Szerintem sokkal pofásabb, mint a kategóriában/korban kapható G és H astra-k, Octaviak.. (csak ugye a relatívság a szépség kérdésében) Fiat Stilo multiwagont néztünk még, de azok le voltak pukkanva.
JA, és a csodaszép Honda Accord Tourer meg hát: sok hely elöl, hombár nagy csomagtér, de a hátsó tér kicsinek és kényelmetlennek bizonyult...(ott spóroltak a hellyel a többi rész javára?)Egyedül a kombi Mazda 6-ok, amikre azt mondanám, hogy szebbek lettek volna, azok ugyanilyen korban 1.5x drágábbak, és rohadtak is szépen.
Úgyhogy megvettem azt a linkelt focust!
u.i.: renault és peugeot a "sok-szerelő-általi-tanácsra" ki lettek zárva
-
Dorien
veterán
válasz
FrankMonzano #112625 üzenetére
14 éves autóban 100e km? Az roppant reálisnak tűnik...
De még ha 2x-3x ennyi van benne, akkor is lehet teljesen jó állapotú a kocsi. -
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #112630 üzenetére
barmikor kerhetsz uj rendszamot, pl elhagytad az egyiket
-
válasz
FrankMonzano #112625 üzenetére
Szerk: Visszavonom, mert alatta írják a pontos km állást. Ennek ellenére én 150k környékére tippelem.
-
roberto211
őstag
válasz
FrankMonzano #112625 üzenetére
Semennyire. Plane M es rendszámmal.
Vagy anno a nepper v a mostani tulaj tekerte vissza.
-
válasz
FrankMonzano #112625 üzenetére
A biztosítók átlag évi 20k km-t számolnak. Na most ez 2001-s, tehát 14*20'000= 280'000. Ugyanakkor ez ugyan úgy lehet spekuláció mint az órájában szereplő. Meg kell nézni
-
Morris
veterán
válasz
FrankMonzano #108714 üzenetére
Érzetre kb egyformán megy az 1.4 16V és az 1.6. 16V. Legalábbis nekem ez jött le, amikor kipróbáltam őket. Talán mintha egy kicsit jobban gyorsulna az 1.4. Ha így is van, akkor a sztem váltóáttételezés miatt.
Az 1.4 16V 110-nél elfogy. Hosszú percek kellenek a 170ig. Ez viszont a max.
Az 1.6 16V még 110-nél is "érezhetően" húz.Amúgy 1.4-et ne!
Esetleg 1.6SR (ez 8 szelepes, nyomatékosabb alul, mint a 16 szelepes társa)
-
TaaT
nagyúr
válasz
FrankMonzano #108714 üzenetére
Sokkal több rosszat hallottam az 1.4-ről mint az 1.6-ról.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest