- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Livestream 1, Day 3 | Unreal Fest 2025 - YouTube
10:00 AM - 11:00 AM ET | Building a Data-Driven Interior Configurator Using Lumen and Nanite
11:45 AM - 12:45 PM ET | World's First UE5 Vehicle Navigation: Pioneering Vector Tiles
2:00 PM - 3:00 PM ET | Collabs, Commissions, and Creating: Tom Jank’s UEFN Survival GuideLivestream 2, Day 3 | Unreal Fest 2025
10:00 AM - 11:00 AM ET | Chaos Cloth for AAA Games
11:45 AM - 12:45 PM ET | Cinematic Transitions and Scalable Timelines in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo
2:00 PM - 3:00 PM ET | Ciri's Horse: Full Muscle and Fat Simulation in Real Time in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech DemoLivestream 3, Day 3 | Unreal Fest 2025
10:00 AM - 11:00 AM ET | Future-Proofing Fashion: Unlocking the Power of Substance 3D and Unreal Engine
11:45 AM - 12:45 PM ET | Technical Artist's Guide to Profiling in Unreal Engine
2:00 PM - 3:00 PM ET | Creating the ‘Otherworld’ of SILENT HILL 2 -
T.Peter
őstag
Livestream 1, Day 2 | Unreal Fest 2025
9:00 AM - 10:00 AM ET | Physics Gameplay in UEFN
10:30 AM - 11:30 AM ET | Procedural Urban Environments in PCG
11:45 AM - 12:45 PM ET | New Techniques for Building UI in UEFN
2:00 PM - 3:00 PM ET | Fortnite Meets Arm ASR: Unlocking Mobile Graphics with Temporal Upscaling
3:30 PM - 4:30 PM ET | The Great Hitch Hunt: Tracking Down Every Frame Drop
4:45 PM - 5:45 PM ET | Procedural Worlds by McLaren: Automotive Visualization with PCG ContentLivestream 2, Day 2 | Unreal Fest 2025
9:00 AM - 10:00 AM ET | The Road to 60 fps in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo
10:30 AM - 11:30 AM ET | Subculture Rendering and Calculations in Mongil: Star Dive
11:45 AM - 12:45 PM ET | Unreal Animation Framework in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo
2:00 PM - 3:00 PM ET | Avowed: A GPU Technical Retrospective
3:30 PM - 4:30 PM ET | Realistic and Lightweight Baked Water Simulations for Games
4:45 PM - 5:45 PM ET | Powering Up Your Projects With Scene Graph and VerseLivestream 3, Day 2 | Unreal Fest 2025
9:00 AM - 10:00 AM ET | Crafting Larger-than-Life Personas with Metahumans & AI Tools
10:30 AM - 11:30 AM ET | Rigging for Animators in Unreal Engine
11:45 AM - 12:45 PM ET | Creating Shorts and Cinematics as a Solo Creator
2:00 PM - 3:00 PM ET | State of Virtual Production
3:30 PM - 4:30 PM ET | 25 Ways To Stylize a Project in Unreal Engine
4:45 PM - 5:45 PM ET | Real-Time Audiovisual Mechanics: An Epic Chat with deadmau5 -
T.Peter
őstag
Livestream 2, Day 1 | Unreal Fest 2025
11:30 AM - 12:30 PM ET | A Peek at Some Future Features Coming to Unreal Engine
Ennek vege van mar, ha valakit erdekel az 5.6+
A fak a w4 demo-ban animalva voltak (skeletal mesh az osszes), gpu-val, a tavolban is. -
T.Peter
őstag
State of Unreal 2025 Official 4K Livestream I Unreal Fest Orlando
Livestream 1, Day 1 | Unreal Fest 2025
11:30 AM - 12:30 PM ET | Finding Success in Discover
2:30 PM - 3:30 PM ET | First look at Unreal Engine 5.6
3:45 PM - 4:45 PM ET | Chasing Waterfalls: Using Niagara to Power a Mobile RTS
5:00 PM - 6:00 PM ET | Converting Blueprints the Right WayLivestream 2, Day 1 | Unreal Fest 2025
11:30 AM - 12:30 PM ET | A Peek at Some Future Features Coming to Unreal Engine
2:30 PM - 3:30 PM ET | State of Unreal Tech Talk 1
3:45 PM - 4:45 PM ET | Epic Games Store: 2025 Store and Product Update
5:00 PM - 6:00 PM ET | State of Unreal Tech Talk 2Livestream 3, Day 1 | Unreal Fest 2025
11:30 AM - 12:30 PM ET | Real-Time Workflows with MetaHuman Animator
2:30 PM - 3:30 PM ET | Bringing Illumination’s Villain-Con Minion Blast to Life With Unreal Engine
3:45 PM - 4:45 PM ET | Max & the Midknights: A Case Study in Modern TV Animation with Unreal
5:00 PM - 6:00 PM ET | State of Animation Authoring Tools in UE 5.6 -
Komplikato
veterán
Na a Metahuman alkalmazás végre fejlődik picit. Ugye jövő hónapban jön az UE5.6 (preview?), ennek örömére többen csináltak videót az 5.6-os újdonságairól, de mielőtt túl sokan megnézhették volna, már jöttek videók az 5.7-es változatból is. Az még nagyon experimental, nekem meg nem nagyon megy a saját gépen befordítása.
Szóval végre lehet paraméterezni a testet, igen aprólékosan. Lesz autó rig. Sokkal több féle arcot lehet összerakni, ezt ugye jogosan kritizálták. Rengeteg féle arc textúra lesz benne. A testet is lehet öregíteni, fiatalítani. És még sok egyéb.Na most ennek örömére van a FAB-on egy Metahuman ZenDyn plug-in, ami egy kis extra életet vihet az arc-közeli animálásba. Csak hát ugye ez már 5.6-5.7-es Metahuman plug-in mellé van.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Optimized MetaHumans and Cloth Workflows in Talisman | Unreal Fest Gold Coast 2024
Advanced Rendering and Debugging Tips for Unreal Engine 5 | Unreal Fest Gold Coast 2024
Advanced Blueprinting Techniques in Unreal Engine | Unreal Fest Gold Coast 2024
Advanced Niagara VFX: Fluids, Simulation Stages, and More! | Unreal Fest Gold Coast 2024
How to Benefit from Multithreading in Your Unreal Engine Projects | Unreal Fest Gold Coast 2024
Virtualize Everything: Polygons, Shadows, and Textures, Oh My! | Unreal Fest Gold Coast 2024
Where We’re Going, We Need Roads: The Tech Art of Rocket Racing | Unreal Fest Gold Coast 2024
You’re Probably Lighting Wrong: Physically Based Lighting in UE5 | Unreal Fest Gold Coast 2024
TSR, Nanite, Lumen, VSM: UE5 Graphics Features Insights from Japan | Unreal Fest Gold Coast 2024
Tips and Tricks for Chaos Destruction | Unreal Fest Gold Coast 2024 -
gV
őstag
Unreal Engine 5.5 MegaLights brings a massive performance boost
jópofa 7.5GB-os tech demo
GGPU szerint a GF-nek jobban fekszik a ML:
Unreal Engine 5.5 MegaLights Demo GPU/CPU Test | Test Video Cards | Sponsors -
T.Peter
őstag
-
Komplikato
veterán
Project Atlante: An Experiment in Building Earth-Scale Worlds with UE Tools Only | Unreal Fest 2024
Elég érdekes koncepció teljes bolygóméretű világ létrehozásához. Érdekes lesz, hogy mikor lesz kész, nem experimentál és hozzáférhető?
Nagyon érdekesnek találtam, ahol elmagyarázták miért NEM működne "lapos föld" megoldásban. -
T.Peter
őstag
válasz
MasterDeeJay #43 üzenetére
Utanaolvastam, masnak is jott elo ez a problema, olyan kartyaval is amivel amugy megy, pl 6900xt, szoval itt a hatterben lehet barmi, az is, amit mondasz, hogy a te integraltad nem tamogat valamit, vagy szimplan driver problema, esetleg windows frissites hianya, stb. Probald meg lepesenkent kiszurni.
-
-
T.Peter
őstag
válasz
MasterDeeJay #41 üzenetére
Szerintem a stalker 2 topikban probalkozz, ott talan tudnanak segiteni.
-
Infóra lenne szükségem.
Stalker2 nem indul Intel Iris Xe-n. Annyira rájöttem hogy a hibaüzenet hamis, pontosabban nem úgy kell értelmezni ahogy kiírja.
PCD3D_SM6 but it is not compatible with PCD3D_SM5Lényeg hogy szerinte SM6-ot nem támogat a kártya, ez nyilván baromság és ennél mélyebb a dolog. Sok helyen googléztam és pár helyen az az infó van hogy Iris Xe nem támogat valami 64 bit atomic instruction-t ami kell talán a nanite vagy lumen-hez.
Más unreal 5.x alapú játék is ezt a hibát dobja ha dx12 módban akarna futni nanite és lumen támogatással, viszont ez a stalker2 dx11 kapcsolóval el sem indul és értelmetlen is lenne tekintve hogy dx12_1-es a kártya.Kérdésem az lenne hogy kikapcsolható-e valamivel ez a két funkció vagy átverhető-e a motor hogy ne foglalkozzon ezen utasítás hiányával?
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
Komplikato
veterán
Real-Time Path Tracing in Unreal Engine 5 | Unreal Fest 2024
Érdekes bemutató. Egyrészt van egy Lumen+ReSTIR megoldásban pár bemutató, ami szerintem izgalmasabb az a Realtime Path Tracing only megoldás, mivel itt nincsenek fényforrások, hanem a felületek material beállításának része, hogy fénylik e, mennyire fénylik és milyen színnel.
Úgy éreztem, hogy itt azért a poligon részletességből eléggé visszavettek. Van még szó benne arról, hogy ahogy RT esetén itt is a denoiser megoldásokat kell fejlesztgetni, hogy gyorsabbak és szebbek legyenek.
Volt némi elszólamlás arról, hogy a tükröződő felületek, de főleg az áttetsző felületek mennyire megeszik a vasat jelenledi generációkon. Hmmm. Ezek szerint a következőkön már nem?
A path tracing only megoldásnál elhangzik továbbá, hogy még erősen nincsen készen, de "kint van a kód". Ezek szerint a GitHUB-os forráskódban már benne van.
(Nekem onnan nem sikerült befordítanom futtathatóba, mert rohadt sok szoftver függése van és hiába teszek fel mindent, fordítás közben van amit még sem talál meg.)
Én mondjuk már annak örülnék, ha a közeljövőben egy bármilyen "olcsó gamer kárttya, ami 1080p-re ajánlott", ne f*sson maga alá egy tucat fényforrástól. Csak mert itt is már több száz, meg közel ezer fényforrásról beszélnek megint. -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz
Komplikato #34 üzenetére
"Translucent materials are added as a lumen card so they can receive diffuse global illumination when using Hit Lighting for Reflections with Lumen."
5.4-tol: [link]A megalights nem veletlenul experimental meg. Lehet directional light a jelenetben, csak nem fogja a megalights figyelembe venni. Az eddigi megoldassal lesz kiszamolva, vsm-mel.
A mozgas kozbeni arnyek megjelenitese nagyon zajos, azon meg dolgozniuk kell. -
Komplikato
veterán
Szóval eléggé korlátozott a MegaLights, nem lehet benne direkt fény és nem működik (még) áttetsző anyagokkal. Ha jól emlékszem a Lumen is csak 5.3 óta tudja kezelni ez utóbbit.
Más. Van az 5.5 previewban hang alapú szájszinkron lehetőség, de ezt a marketplace-ről telepíteni kell. Konkrétan az 5.5-ös MetaHuman plugin része.
Ettől nem teljesen független, de arc mocap már nem csak Apple/FaceLink-el megy, van 5.4-5.5-höz stereo facecam kalibrációs program ami elsején jött ki, szintén a marketplace-ről ingyenesen telepíthető. Mondjuk feltelepíteni nem két klikk, mert egy rakat szoftver függősége van, lásd a letöltési oldaláról nyíló "kicsi" telepítési leírást. -
T.Peter
őstag
UE5 console help segit kicsit:
r.MegaLights.EnableForProject:
Whether to use MegaLights by default, but this can still be overridden by Post Process Volumes, or disabled per-light. MegaLights uses stochastic sampling to render many shadow casting lights efficiently, with a consistent low GPU cost. MegaLights requires Hardware Ray Tracing, and does not support Directional Lights. Experimental feature.
r.MegaLights.DefaultShadowMethod:
The default shadowing method for MegaLights, unless over-ridden on the light component.
0: Ray Tracing (Recommended). Accurate, scalable shadows.
1: Virtual Shadow Maps. Less accuate and scalable but can be preferable in some cases with low detail ray tracing geometry. -
T.Peter
őstag
válasz
Komplikato #31 üzenetére
"Ahogy várható volt, most már a skeleton mesh, azaz az animálható "élő erő" is nanite-ból lehet. Most már 100% nanite alapú játékokat lehet majd fejleszteni."
Skeletal mesh es meg nem 100% nanite alapu. A translucency meg nem tamogatott, de dolgoznak rajta, plusz a niagara particle system sem tamogatja a nanite-ot.A Lumen marad, a MegaLights kiegesziti. A lumen gi es reflections, ez direct lighting es shadows. Itt a kerdes az, hogy a virtual shadow maps feature hogy valtozik emiatt.
A Lumen-nel kapcsolatban megoldottak, hogy a hwrt gyorsabb legyen, igy mar lehet hasznalni 60 fps mode-hoz is.
Itt van a roadmap:
UNREAL ENGINE 5.5 - Unreal Engine Public Roadmap | Product RoadmapItt pedig a mai livestream ahol tobbet mondanak el bejelentett feature-okrol:
Unreal Fest Seattle 2024 | Livestream 1, Day 15.5 preview forum:
Unreal Engine 5.5 Preview - General / Announcements - Epic Developer Community Forums -
Komplikato
veterán
Kint van az Unreal Engine 5.5 Preview verzió.
Ahogy várható volt, most már a skeleton mesh, azaz az animálható "élő erő" is nanite-ból lehet. Most már 100% nanite alapú játékokat lehet majd fejleszteni. (Persze ha majd lesz egy ezt követő nagyon stabil engine verzió. Addig maximum próbálgatni és tesztelgetni jó.)
Ami viszont NEM volt várható és a semmiből ugrott elő és vágott arcon, az az új MegaLights! ByeBye Lumen! Szerintem HA lesz értelmes videó kint belőle, akkor be kell ide linkelni. Jelenleg olyan kockásra tömörített YouTube videók vannak, amiken pont semmi nem látszik.
Szóval kapott egy új, fényévekkel jobb, okosabb, szebb és gyorsabb denoisert az UE, meg mellé egy olyan realtime bevilágítási módot, ahol kvázi "végtelen" fényforrást használhatunk és ehhez persze jön a realtime árnyékolás is.
Mindezt demózva egy PS5-ön.Ami még kemény volt, az mobil fejlesztésnél be lehet kapcsolni preview renderinget, (egyszerre akár több eszközre is), amiben realtime látni, hogy miként fest a grafika az adott eszközön.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
VincentVG
senior tag
szerintetek mekkora melo lenne/lehet egy AC2 meretu jatekot ujrahuzni egy latest UE-el?
kb ebben a minosegben:
AC2 concept -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Akinek nem tetszik a sok post process effect, itt a leiras, hogy hogyan kapcsoljuk ki:
Hellblade II Gets First Mods to Play in VR or Remove Black Bars, Chromatic Aberration, Film Grain and More (wccftech.com)
Az anti aliasing sort erdemes nem bemasolni, jobb, ha elerheto marad. Sokkal elesebb es tisztabb a vegeredmeny termeszetesen, plusz 16:9-ben latunk mindent. Mas kerdes, hogy az fps nagyon megszenvedi. -
VincentVG
senior tag
indokolatlanul alulertekelt forum topic
brutal jol neznek ki ezek az unreal engine-es fejlesztesek. kb barmelyik regebbi cimet megneznem vele
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Infok es erdekessegek az UE alapu jatekokrol es az engine-rol.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Milyen routert?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- További aktív témák...
- MacBook Air M2 8/256 (GARANCIÁS!!! 2026.09.18.)
- Acer Nitro AN515-57 15.6" FHD IPS i5-11400H RTX 3060 16GB DDR4 512GB NVMe gar
- HP core i5-ös fémházas Folio 9470m kifogástalan állapotban!! AkciÓÓ!
- A legolcsóbb!!! Dell Latitude 6. gen. core i5-ös notebook olcsón!!!! AkciÓÓ!
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 , 8/128GB, Kártyafüggetlen
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest