- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Aktív témák
-
-
válasz
eXodus #31195 üzenetére
Te kezdted.. megjegyzem szerintem olvasd el, amiket írtam, mert eddig úgy látom a semmibe reagáltál
Ugyan is ha meg is érted, amit leírtam, annyira nagyon nem beszélek itt szimpátiáról bármelyik kommentátort nézzük is.
Ennek ellenére te szépen nekemestél, hogy mi jogon szidom a drága Vetteled.. Amiról meg aztán tényleg egy szót sem írtam úgy melleslegHát ezek után, mikor azt se tudod mire kezdted az egészet, még azon csodálkozol, milyen stílusban válaszolok? Na ne vicceljünk már
De innentől befejeztem, mert tényleg nem fórumra való..
Szerk.: Oliverda, ha úgy látod, akár takaríthatod is az irományaim, ha már itt vagy
-
válasz
eXodus #31184 üzenetére
Na tudod mit, menj Gyula után nyugodtan..
Csak itt az a gond, hogy az az 1-2 ember jelen esetben TE vagy, ugyanis qvára nem azt írtam, hogy Vettel egy szar, hanem azt, hogy Gyula ne nyalja egész futamon a seggét, mert senki nem kíváncsi rá, és nem is az a dolga. Te meg egyből nekem esel, hogy ezt hogy képzelem, hogy leszólom Vettelt. Hát had gratuláljak, most mutatkoztál be -
válasz
eXodus #31169 üzenetére
Ne kezdjük már megint ezt.. Most senki nem hozta fel ezt rajtad kívül. De ha egyszer hibázort a multkor, akkor hibázott. Nincs ezen mit beszélni. Gyula meg úgy nyalja a seggét(már bocsánat, de így van), mintha minimum az apja volna. Ez meg úgy látom nem csak engem idegesít. Ezen felül neki rohadtul nem ez volna a dolga.
-
hunnylander
őstag
válasz
eXodus #27671 üzenetére
3.10.3 In order to ensure that the individual profiles and the relationship between these two sections can only
change whilst the car is in motion in accordance with Article 3.18, they must be bridged by means of pairs
of rigid impervious supports arranged such that no part of the trailing edge of the forward section may be
more than 200mm laterally from a pair of supports. These pairs of supports must :
- be located no more than 355mm from the car centre line ;
- fully enclose each complete sections such that their inner profiles match that of each section. With
the exception of minimal local changes where the two sections are adjacent to each other, their
outer profiles must be offset from the inner profiles by between 8mm and 30mm and may not
incorporate any radius smaller than 10mm (‘gurney’ type trim tabs may however be fitted between
the supports) ;
- be aligned as a pair so as to provide a bearing across their full thickness and along a profile length
of at least 10mm when the distance between the two sections is at its closest position ;
- not be recessed into the wing profiles (where a recess is defined as a reduction in section at a rate
greater than 45° with respect to a lateral axis) ;
- be arranged so that any curvature occurs only in a horizontal plane ;
- be between 2mm and 5mm thick ;
- be rigidly fixed to their respective sections ;
- be constructed from a material with modulus greater than 50GPa.
These supports will be ignored when assessing whether the car is in compliance with Articles 3.6, 3.9.2,
3.10.1, 3.10.2, 3.10.4 and 3.10.6. -
hunnylander
őstag
válasz
eXodus #25521 üzenetére
Véletlenül és/vagy titokban, de kívülről nézzen ki legálisnak. Szóval nem lehet olyan 'mezőgazdasági permetező'* rendszerekkel meg egyebekkel körbemenni a pályán.
*A pitot csövek rácsozatára gondolok, meg a beluga-orrkúp-mérőeszközre, szóval meg van kötve a kezük, nehéz lenne hajlékony orrot fejleszteniük. Véleményem szerint a Red Bullnak nagyon sok fejlesztése és tapasztalata van ebben, mármint a hajlékony orrban/szárnyban. Hipp-hopp ezt nem tudja senki más összeszedni néhány hét alatt. Ez nem olyan terület. A szárny nem törhet el (Silverstoneban még a Red Bull is eltörte), nem ütődhet sokat és sokszor az aszfalthoz, kerékvetőhöz. Elhajlásra változtatja a potenciális leszorítóerő-mértékét. Sebességre változtatja a magasságát, kalibrálni kell, variánsok kellenek belőle az adott pályára, a változó beállítások is kombinálják stb.
Rám cáfolhatnak; talán az európai szezonkezdetre jönnek is a hajlékony szárnyak a többiektől, de nem lesz olyan jó, mint a Red Bullé, és valószínűsítem, hogy mihelyst tömegesen ütné fel a fejét a dolog, az FIA pontot tenne a végére. Mert egyszerűen, akkor már többen tudnák (és több ember többet locsog-fecseg és végül Charlie Whitingnak is leesne), hogy mi a dolog nyitja, továbbá nevetséges lenne az egész az FIA-ra nézve, ha tele lenne az F1 média és közönség hajlékony szárnyak képével meg témájával.
Amíg a Red Bull őrizte/őrzi a titkot, az FIA tehetetlen, magától nem tudják kitalálni, hogy mi lehet a trükk és nem is foglalkoznak a kitalálásával, elvégzik a tesztjeiket és kész.
-
Integra
titán
válasz
eXodus #14883 üzenetére
szerintem sehol sem olvashattad, hogy szegény webbereztem, leszel szíves visszaolvasni és bemásolni ide. én mindössze annyit mondtam, hogy nem tetszik, hogy mindenki kedvenc vettelje elrontotta, aztán kuvrannyátwebbernek.
az meg egy vicc, hogy webbernek kéne magyarázkodnia amiért teljesen jogosan védte az első helyét.. miért nem húzódott akkor akár le a fűre jobbra, hogy sir vettel könnyedén beguruljon az első helyre? tiszta óvoda, komolyan...
az, hogy te nem tudsz szöveget helyesen értelmezni, nem az én bajom. -
Oliverda
titán
válasz
eXodus #14883 üzenetére
"Na ezért különösen érdekes most is h pont ő kerül ilyen helyzetbe. Persze most h csúnya vettel van terítéken mindenki elfelejti webber előéletét. "
Nem tudom hogy miért pont engem hoztál fel példának mert ha valaki akkor én nem felejtem el az ilyeneket.
Vettel-ről pedig nem írtam kategorikusan rosszat csak annyit hogy szvsz kb 50-50 százalékban hibásak a történtekért. Webber meg szvsz 50 százalék hogy tör-zúz ha valakit előzni akar vagy éppen őt akarják előzni. Ezért nem is lepett meg annyira az ami történt.
-
Integra
titán
válasz
eXodus #14880 üzenetére
miben? hogy védte az ideális ívet és hogy első helyért harcoltak? ugyan már, miért ne tehette volna meg? még szép, hogy megteszi. tiszta óvoda, hogy ezt akár csak meg is kérdőjelezitek.
aki itt szegény vettelezik, az szimplán érzelmileg foglal állást, ennyi.
vettel miért nem fékezett? mert nem akart poros íven fékezni és kanyarodni? hát szar ügy, gondolkodott is volna.
ez nem kopterezés te szerencsétlen, hanem tény és ezt hívják versenyzésnek. bámulatos tényleg, hogy emberek mennyire nem látnak, ha érzelmeiket nem tudják félre tenni.
mondom ezt úgy, hogy absz vettelnek drukkoltam, hogy hozza a pontokat és nyomja. de az, hogy kiszáll és ostoba fajankó módjára mutogat, miközben nincsen igaza, ez nagyon gáz."ettől függetlenül pont ott mondták meg elsőnek kerek perec, hogy bizony vettel ökörséget csinált." nos, szövegértés nem erősséged, igaz? németek a németet kritizálják, van önkritikájuk, egy dannernek meg laudának azért jóval több fogalma van erről mint bármelyikőnknek itt. de ahogy hallom az angol csatornákon is hasonlóan gondolkodtak. biztos összebeszéltek futam közben msn-en..
gondolkodnál, mielőtt írnál... -
proof88
addikt
válasz
eXodus #14845 üzenetére
ettől függetlenül maradhatott volna Vettel ott, ahol volt, azaz fékezhetett volna bal szélen is... oké, hogy porosabb, de attól, hogy esetleg előbb kezd el fékezni, mint Webber, Webber nem tudott volna elkanyarodni előtte szerintem. Vettel jó helyen volt, nem kellett volna elkezdeni jobbra húzni. Webber meg akkora paraszt volt, hogy ismét eljátszotta ezt a "hirtelen rátartok a mögöttem jövőre", látszott h elég váratlanul balra visszarántotta a kormányt, de szerencsére nem lett belőle baj, és Vettel be tudott menni mellé.
Horner mindkét versenyzőjét egyformán okolja a bukásért -
#95904256
törölt tag
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
eXodus #14845 üzenetére
a Webber feltartotta volna Vettelt, Hamilton megelőzte volna a németet. A McLaren nyomása miatt Vettelnek egyáltalán nem volt más választása, különben Hamilton lehagyta volna
Érdekes... Alonsonak volt más választása Massa mögött...
Mondjuk, neki is Webbo intézte el, hogy Hamilton ne üldözze tovább...
-
#70869248
törölt tag
válasz
eXodus #10738 üzenetére
bizony előtte végeztek, pedig Massa-t kétszer előzte meg, és egy kiállással többet volt kint.
..bár még ez is kisebb méreg mint a második helyről rajtolva, a verseny leggyorsabb körére képes autóval a Force India és a Cosworth-s Williams mögött bejönni a 9. helyre, önerőből.szerk:..ha már vitriol
-
Nowhereman
őstag
válasz
eXodus #10730 üzenetére
Vettel tett valaha valamit az előzésért?
Oliverda: De jól túráztatod a billentyűzeted egy ilyen átlagos lefejelésért. Az élboly nagyjának voltak ennél húzósabb lefejelései is. Most mindegyiket küld el szépen sorba, vagy szimplán írd azt, hogy "a kedvenc célpontom adott némi kapaszkodót, hogy a frusztráltságomból adódó gyűlölködésemet racionalizáljam..."
-
#70869248
törölt tag
válasz
eXodus #10730 üzenetére
A különbség az hogy Hamilton ilyeneket mint McLaren-t, Mercedes-t Ferrari-t Red Bull-t előzött, azaz az élmezőny autóit...és Rosberg Williams-ét kivűlről ami számomra emlékezetes marad.
Webber és Hamilton összehasonlításban meg nekem az a véleményem, hogy Webber kétszer sodorta a kiesés szélére Hamilton-t és mindkétszer a sóderágyban végzett...ami minimum nem nevezhető sikeresnek csak akarásnak.
Sztem Alonso is zseniálisan ment szal én tuti nem fogom lehúzni, de mint írtam Hamilton a legjobb autókkal harcolt és kűzdötte le őket, ezért és mert végig tempót tudott menni Webber-rel a hátában, nálam jobb mérlege van mint Alonso-nak...de nem kedvelem kettejük összehasonlítását, mert egy vér mindkettő nálam.Peat:
itt van a futam: A5/melbourne
Miután megelőzte Button-t Hamilton, utána ment ki Button slick-ért....azaz uazon feltételek közt verte meg. -
Oliverda
titán
válasz
eXodus #10730 üzenetére
"Hamilton 2 versenyből nem tudta azt az eredményt hozni ami a kocsiban van... (és ez nem az autó hibája)"
Bahrain-ban nem sok köze volt a McLaren-nek a Ferrari-hoz meg a Red Bull-hoz bár ha szerinted ott több volt az autóban akkor mesélhetnél erről egy kicsit bővebben, hogy mégis mire gondolsz. A szombati időmérő valóban nem jött össze neki ahogy Button-nak a Bahrain-i, de szerintem ma kihozta az autóból ami benne volt.
"Hamilton előzött a legtöbbet (nc)... Persze az eredmények mást mutatnak."
Mit mutatnak?
-
#70869248
törölt tag
válasz
eXodus #10708 üzenetére
Egy valamiben biztos lehetsz....ha lehet előzni akkor Hamilton fog is.
Ezt tette ma is kivűl-belül. Ez most nem fényezés, hanem arra való cáfolat hogy 2mp gyorsabb lett volna mint Alonso, és mégis behalt mögötte.
Igen voltak olyan szakaszai a versenynek ahol másfél másodpercet be lehetett mérni a kettejük körideje közé, de ez nem egy állandó, ...állandónak a szándékot tekinthetjük mivel bizonyítja már jó ideje.
Szal itt arra kell gondolni hogy:
- átmeneti tapadásvesztés (mint a szemcsésedés tavaly), vagy ezen a versenyen a köridő ingadozások.
-Alonso védekezése, ami soha nem volt gyenge (MS-Alonso Imola).
-Webber támadási lehetősége...ez gyakori versenyhelyzet, az első kettő harcol..egymásra figyelnek ezért lassulnak (Massa eltávolodik), a harmadik felér (Webber), és lesi a lehetőséget. Na ezt kell kizárni annak aki a szendvicsben középen van.
Webber azért tolta el Hamilton-t, mert ebből akart hasznot húzni (érthető).Amiben veszélyt lehetne látni az Button és Kubica nyilatkozata volt, mindketten a gumik beosztásáról beszéltek, Robert ezért nem próbálta támadni Button-t, és Jenson ennek örült mert így be tudta osztani a gumiját.
-
TESCO-Zsömle
titán
Még mindíg csak motort gyártanak...
Oliverda: A nagy csapatoknak presztizs-kérdés, hogy nyerjenek, és ezt bizony a több pénzzel érik el. Ha ez a lehetőség megszűnik, ha nem lesz semmi előnyük, akkor nem lesz ok, amiért a reklámfelületeik többet érnének, mint bármely más esélyesnek, így nem lesz ok maradni sem... A BMWnek, a Hondának, a Toyotának, a Renaultnak, stb... is pénze volt belőle, mégis elmentek...
-
venember83
nagyúr
Nem teljesen gyári.
After a fifteen-year relationship with the McLaren team, Mercedes-Benz (through parent Daimler AG), in partnership with Aabar Investments, reached an agreement to purchase a 75.1% stake (Daimler: 45.1%; Aabar: 30%), in the Brawn GP team, pending corporate and regulatory approval.
McLaren meg nem saját motorokkal megy.
Aktív témák
Hirdetés
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest