Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Aktív témák
-
-
Oliverda
félisten
válasz Neoteric #23469 üzenetére
"Kötve hiszem, hogy HD-ba menne, mert még sehol nem adják HD-ba."
Jó, valóban nem adják még sehol mert még nem kezdődött el a szezon.
"Tavaly nyilatkozott erről pont Eclesstone asszem, hogy még a pálya menti kamerákat meg-megoldanák, de a kocsikra nem tudnának rendes miniatűr HD kamerákat rakni. Vagyis nem érné még meg anyagilag a dolog."
Már megoldották. Anyagilag valóban lehet, hogy nem éri meg rövid távon, de mégis megcsinálták már.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Neoteric #23801 üzenetére
A stájer politika sok fáradozás után elérte, hogy a pályát újra üzembe helyezzék és emellett az autóipar számára is tesztpályát biztosítsanak. Partnerként ismét a Red Bull, illetve a KTM, VW és Magna cégek merültek fel. Az új pálya építésének kezdetét 2007-re tervezték. A Volkswagen végleges kiszállásával krízis merült fel és mára már csak egy kis esély van a projekt realizálására.
A 2008. február 4-ei ülésén a befektetők arra az eredményre jutottak, hogy a projekt ebben a formájában nem kivitelezhető. Amikor az egyik osztrák újság áprilisi címlapjára tűzte, hogy a pálya újra megnyílik, a motorsportok szerelmesei fellélegezhettek.
forrás: wiki
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Neoteric #25656 üzenetére
Látni helyette könnyű DRS-es előzést!
Ha az a csata úgy fejeződik be, hogy nincs sikeres előzés, akkor is egy fantasztikus csata. És ha már Gilles Villeneuve, neki van olyan győzelme, amit azzal nyert, hogy egy lassabb autóval feltartott/kivédekezett (szóhasználat egyéni nézőpont kérdése) egy fél mezőnyt a futam legvégéig.
Miért kell egyből hatékonyabb DRS-ért, meg hosszabb használati zónáért sírnia a szurkolók egyes rétegeinek, csak mert a közvetítés rendezője rengeteget mutatta a Button Massa csatát, ahol Button nem tudott hipp-hopp előzni. Bezzeg vagy fél tucat DRS-sel támogatott nevetségesen könnyű előzés nem volt ennyire mutatva, sem felvetve a probléma, amire utal, miszerint a DRS túlságosan megkönnyítheti az előzéseket és elvette a párbajok savát-borsát.
www.HunnyF1.com
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Neoteric #31388 üzenetére
Tavaly mi a első kanyarnál voltunk, ott látszik a rajt, az első féktáv (majdhogynem az egyetlen előzési pont), és utána még 1 kanyart tisztán belátni. A programok főleg a célegyenesben vannak, így azon a részen érdemes lenni. A célegyenes elején van kivetítő, meg látod a díjátadót. Az utolsó kanyargos rész meg lassú, ott a kocsikat lehet jól látni. Előzés ott nem nagyon van, ha oda jutnak, akkor már megvárják a célegyenes végi féktávot. Az egyenes rész viszont már nem jó, mert csak elsuhannak az autók, a kivetőn nézni meg nem sokkal lenne jobb, mint a tv-ben. Szóval az utolsó vagy az első kanyar. Ott még a show-k is látszanak.
Képet, videót én megtanultam, hogy csak a pálya körül, meg a boxlátogatásnál érdemes csinálni, a pályán az autókat, meg az eseményeket nem érdemes a fényképező, vagy kamera kijelzőjén nézni, az nem buli.[ Szerkesztve ]
-
Ice!?
őstag
válasz Neoteric #31388 üzenetére
mi is, lehet.
amúgy az utolsó kanyarnál levő tribünökhöz érdemes ülni. az utolsó kanyarokra (szóismétlés on) szépen rálátsz, felvételek készítésére is ideális, és mintha a kivetítőt is látni lehetne. (bár erre nem nagyon emlékszem) viszont, ha a díjkiosztó is érdekel, akkor a célegyenesnél levő tribün fölött van pár kiugró, ahonnan tökéletes panoráma nyílik rá, és a kivetítőre is.
vagy menjetek az első kanyarba. hihetetlen jó hangjuk van visszagangnál. az autogp futamon odamentünk, azt hittem elcseppenek annyira jó volt..[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Neoteric #31584 üzenetére
Szerintem csak erre a futamra. Ergo a VB-t nem fogja befolyásolni. Max. ezt az egy versenyt nem az RB nyeri és ennyi.
Érdekese lesz, mert ugye a rönyó megbízhatósági problémákra hivatkozik. Na most ha nem fognak elfüstölni és még gyorsak is lesznek, akkor érdekes lesz majd a kuncsorgás a következő verseny előtt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Neoteric #32197 üzenetére
Értsd már meg hogy nem neki kell kockáztatni
Amikor szükség volt az előzésre akkor megtette.
Örülök hogy Te a cirkuszért nézed a versenyeket. Így már érthetőlizRRR: miadt?
Majd szólunk Vettelnek hogy tanuljon meg előzni, amint te megtanulsz helyesen írni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section